Verksamhetschef till Skarpnäcksgårdens dagliga verksamhet
Nytida AB
Chefer inom socialt och kurativt arbete

Vill du kombinera ditt ledarskap med ett meningsfullt uppdrag? Nu söker vi en driven verksamhetschef till vårt team.  Vi söker nu en engagerad och trygg verksamhetschef till Skarpnäcksgårdens dagliga verksamhet inom Nytida. Här får du leda ett erfaret team, utveckla en kreativ verksamhet och vara med och göra verklig skillnad – varje dag. Hos oss får du: En tydlig värdegrund – du leder utifrån Respekt, Kunskap, Enkelhet och Ansvar. Starkt ledarstöd – tillgång till ledarskapsprogram, chefshandledning och pedagogiskt ramverk. Utvecklingsmöjligheter – genom vår utbildningsorganisation Lära. Kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar och friskvårdsbidrag. Förmånsportal – med rabatter och erbjudanden. Om rollen Som verksamhetschef har du helhetsansvar för Skarpnäcksgårdens dagliga verksamhet enligt LSS. Det innebär att du leder både personal, kvalitet och ekonomi samt samarbetar med kommunen, närstående och andra aktörer. Du är en närvarande och operativ ledare som bygger vidare på det goda arbete som redan finns i verksamheten. Du arbetar nära ett erfaret team: en verksamhetsutvecklare, två gruppledare och två stödpedagoger – alla med stort engagemang och gedigen kompetens. Om Skarpnäcksgårdens dagliga verksamhet Skarpnäcksgården vänder sig till personer i yrkesverksam ålder som tillhör personkrets 1 enligt LSS. Här får deltagarna utvecklas genom individanpassade aktiviteter som speglar deras intressen och mål. Verksamheten har två inriktningar: - Arbetsinriktad del – arbete i secondhandbutik (i samarbete med Artikel 2), köks- och trädgårdsarbete, återvinning m.m. - Skapande och kultur – konst, musik, dans, sinnesstimulerande aktiviteter och studiebesök. Vi arbetar utifrån Nytidas pedagogiska ramverk – med tydliggörande pedagogik, lågaffektivt bemötande och alternativ och kompletterande kommunikation (AKK). Verksamheten ligger centralt i Skarpnäck med närhet till kollektivtrafik och grönområden. Vi söker dig som: Har relevant högskoleutbildning samt påbyggnad juridik (t.ex. socionom, beteendevetare, sjuksköterska). Du har minst två års dokumenterad erfarenhet av chefsuppdrag och goda vitsord kring ledarskap. Har haft eller har IVO-tillstånd för verksamhetsansvar inom LSS Har flerårig chefserfarenhet inom LSS-verksamhet, gärna inom entreprenad Har god kännedom om SoL, LSS, förvaltningsrätt, arbetsmiljö och dokumentation. Är coachande, tydlig, lösningsfokuserad och närvarande i ditt ledarskap. Har erfarenhet från daglig verksamhet och/eller bostäder med särskild service. Anställningsform Tillsvidareanställning med sex månaders provanställning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Tillträde enligt överenskommelse. Vill du läsa mer om hur det är att jobba inom Nytida klicka här. Övrigt Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning (ändra vid behov) Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdag: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-08-15 Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister behöver uppvisas inför en eventuell anställning För mer information kontakta: [email protected] Facklig kontakt: Vision, [email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande.  Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. I den här processen genomför vi även bakgrundskontroller på slutkandidaten. Nytida ger stöd till barn, unga och vuxna för hela livets behov inom funktionsnedsättning och psykosocial problematik. Vi erbjuder boende, daglig verksamhet, stöd till individ och familj samt skola på cirka 400 enheter runt om i landet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje persons livskvalitet och trygghet i fokus. Nytida ingår i företagsgruppen Ambea. www.nytida.se

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Tekniker för installation och service
SAPS Service Management AB
Installations- och serviceelektriker

OM Saps  På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur.  Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Som tekniker kommer du att vara en nyckelperson i vår leverans av professionella digital signage-lösningar. Arbetet sker huvudsakligen ute på fältet, och innefattar såväl nyinstallation som löpande felsökning och underhåll av digitala informationsskärmar i offentliga miljöer. Vi tror att du: Har erfarenhet från liknande installations- eller servicearbete inom relevant bransch (t.ex. el, AV-teknik, IT eller liknande) – det är meriterande men inget krav. Är självgående och trivs med att planera och genomföra ditt arbete självständigt, men har också god samarbetsförmåga. Har ett starkt servicefokus och ett professionellt bemötande gentemot kunder och kollegor. Har god ordning på verktyg, material och dina uppdrag – du arbetar strukturerat och är kostnadsmedveten. Är van vid ett jämnt och effektivt arbetstempo, även under press. Har god fysisk form och trivs med ett rörligt arbete. Är bekväm med att hantera digitala verktyg såsom arbetsappar i mobiltelefon. Behärskar svenska obehindrat i både tal och skrift. Krav: B-körkort (manuell växellåda) Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam och bekväm med att arbeta i oka typer av miljöer som i gallerior och butiker samt tåg och ha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare.  Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart.   Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.  Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!    Läs mer om oss på http://www.saps.se/

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Fullstack-utvecklare till konsultbolag- Sveriges bästa arbetsgivare
Chas Visual Management AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

JOBBA MED OSS Tycker du att det är viktigt att jobba på ett företag som har högt ställda värderingar? Ett bolag där entreprenörskap och samhällsnytta går hand i hand. På Chas vill vi inte enbart satsa på att ge våra konsulter högsta möjliga kompetens och de allra bästa uppdragen. Vi vill också ge tillbaka till samhället. Vi tycker även att det är viktigt att ha kul, därför åker vi på en utlandskonferens varje år och har minst ett roligt event per månad. Alla på bolaget är välkomna!! På Chas har vi individen i fokus och vill förverkliga konsultens potential genom att få dem att utvecklas och bredda sin kompetens. Vi arbetar med många häftiga företag inom olika branscher. Några exempel är DICE, Rovio, Spotify, H&M, SEB, Telenor och SAS. Det finns alltid något för alla. Chas driver sin egna skola där våra konsulter får gå kurser gratis. Kanske vill du som Chassare fördjupa dig i Node.Js eller lära dig Swift? Inga problem! Chas är ett företag som verkligen satsar på CSR-arbete, vi tror på att göra mer än att bara donera pengar. Vi har haft projekt där flera av våra konsulter åkt ner till Laos för att bygga upp en mikroekonomi mitt ute i djungeln. Vi har hållit utvecklingskurser i socialt utsatta områden och delat ut mat till hemlösa. Vill du också vara med och påverka samhället och kanske har ett eget CSR-projekt du brinner för? Då vill vi prata mer med dig! Tillsammans här på Chas delar vi många erfarenheter, värderingar, förmåner och intressen. Det är vi tillsammans som utgör Chas och att vara en Chassare innebär att du blir en del av vår familj! OM JOBBET Vi söker dig som jobbat inom Fullstackutveckling i minst 8 år och som älskar att lösa problem. Ett stort plus är om du har kunskap inom systemarkitektur och god teknisk förståelse. Vi tror att du har god kunskap inom Java och/eller .Net samt Angular och/eller React samt MySQL, Azure och/eller AWS. Har du dessutom kunskap inom DevOps, sök! OM OSS Chas har utsetts till Europas bästa arbetsgivare av European Business Awards som arrangerar Europas största företagstävling. Bland annat för vårt demokratiska arbetssätt med möjlighet till inflytande för medarbetarna samt vårt sätt att arbeta med förmåner och personlig karriärutveckling. Chas har också utsetts till Årets Entreprenör i Europa av European Business Awards för hur vi med det etablerade bolagets trygga stabilitet arbetar med driv, innovativt tänkande och entusiasm likt start up-företag. Resultatet är att vi bedriver ett omfattande CSR-arbete, har startat upp en YH-skola som utbildar nya fullstack-utvecklare och har ett produktbolag. Som anställd på Chas erbjuder vi dig möjlighet att arbeta med nya moderna tekniker hos våra kunder som är marknadsledande företag inom privat och offentlig sektor. Vi ger dig tillfälle att delta i konferenser och att utvecklas som person och som webbutvecklare. Du får också en mentor och access till vårt utbud av personalförmåner.

24 juni 2025
Sista ansökan:
20 augusti 2025
Fönsterputsare
T-Puts & Städ AB
Bilrekonditionerare, fönsterputsare m.fl.

Är du redo för en ny utmaning? Just nu söker vi dig som vill bli en del av vårt team. Vi behöver förstärkning med nya medarbetare där dina främsta uppgifter kommer att vara att putsa fönster hos våra kunder. Ingen erfarenhet av yrket? Inga problem vi utbildar dig och du får dessutom betalt under tiden! Är du den vi söker? Tveka inte hör av dig till oss idag med din ansökan:

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
Lärare i No/Ma/Tk till Årstaskolan
Stockholms kommun
Grundskollärare

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Välkommen till oss Årstaskolan är en F-9 skola med drygt 900 elever och 135 medarbetare. Vår uttalade ambition är att vara en bra skola för alla de elever som går hos oss, med utgångspunkt i deras förutsättningar och behov. Vi är och vill vara en skola med en varm atmosfär samt systematik, innovation och kreativitet i fokus. Årstaskolan är en mötesplats för elever med olika bakgrund, där olika erfarenheter ses som en tillgång.   Vi erbjuder Skolan har en medarbetargrupp med hög kompetensnivå och ett väl utbyggt elevhälsoteam som tar avstamp i ett tvärprofessionellt synsätt samt att elevhälsan startar i klassrummet. Alla medarbetare är en del av er arbetslag som jobbar kring elevgruppen. Skolan är sedan 2017 dela i två olika byggnader, låg- och mellanstadiet vid Årsta torg och högstadiet vid Gullmarsplan. Din roll Vi söker en erfaren och driven lärare i No, matematik och teknik till vårat högstadium, som ligger mellan Enskedehallen och Värmdö gymnasium vid Gullmarsplan. Du kommer vara en del av arbetslag och ämneslag som tillsammans arbetar med att planera och bedöma undervisningen i syfte till att öka elevernas kunskaper. I tjänsten ingår även mentorskap. Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig med erfarenhet av undervisning på högstadiet, som med trygghet och tydlighet leder ditt klassrum genom ett relationellt förhållningssätt. Du har god vana av att anpassa undervisningen utifrån elevers olika behov, både genom generella och extra anpassningar. Du är en stabil och självgående person med god självinsikt och personlig mognad. Din förmåga att samarbeta, bygga förtroendefulla relationer och bidra till ett gott arbetsklimat värderas högt. Du möter eleverna med värme och närvaro, samtidigt som du är tydlig i din roll som ledare i klassrummet. Besök gärna https://pedagog.stockholm/ för mer information om hur det är att vara lärare i Stockholm stad Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Helgarbete Service och underhåll av Parkeringsautomater
SAPS Service Management AB
Installations- och serviceelektriker

OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Vi söker nu som Helg personal som ska jobba med service och underhåll av parkeringsautomater. Man ska vara noggrann och känna sig trygg att köra i stadstrafik. Tjänsten är deltid med arbetstid 09:00- 18:00 Lördagar och söndagar samt alla helgdagar som infaller. B körkort är krav. Du kommer jobba med serva och underhålla av parkeringsautomater, förekommande arbetsuppgifter från det enkla till lite mer tekniskt arbete och klottersanering etc. Det är meriterande om du jobbat med likande arbetsuppgifter tidigare.  Man jobbar under eget ansvar där noggrannhet och tid är viktigt , man jobbar såväl praktiskt som teoretiskt i digitala systemen så system vana är ett krav. Du träffar många människor i arbetet och har därför en förmåga att skapa goda relationer med våra kunder. Utdrag ur belastningsregistret kommer begäras.   Vad vi söker i dig Som person är du en målinriktad och är bil van , Du är självgående och vill arbeta i ett tillväxtföretag, du är trygg i dig själv och van att prestera och är seriös och ansvarsfull. Vidare har du god fysik och är mycket pålitlig. Du talar och skriver svenska obehindrat. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart.     Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag.  Vi ser fram emot din ansökan!   Läs mer om oss på http://www.saps.se/

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Technology Strategy Support 
Soros Consulting AB
Vårdare, boendestödjare

We are looking for a structured and proactive professional to support Strategic Technology Management within the automotive sector. In this role, you will work across multiple departments to ensure strategic alignment, implement governance frameworks, and drive innovation planning. Key Responsibilities Support operative work related to Core/Non-core business and Research & Innovation. Assist in the implementation of governance frameworks in line with corporate strategy. Plan, coordinate, and moderate cross-functional meetings with senior stakeholders. Document and follow up on decisions, actions, and strategic roadmaps. Collaborate with R&D, Innovation, Production, Procurement, and Strategy teams. Facilitate strategic workshops and innovation planning sessions. Act as a cross-functional interface ensuring alignment on strategic topics. Your Profile 5–10 years of relevant experience, preferably within the automotive industry. Proven background in strategic management, governance, and innovation. Strong communicator with experience in stakeholder engagement at senior levels. Self-driven with the ability to handle complex topics independently. Available to work partially onsite in Södertälje. Education & Language Degree in Engineering or Finance with a technical foundation. Fluent in English; Swedish or German is a plus. Full-time hybrid role with strong potential for extension. A background check will be conducted before assignment start. Selection is ongoing – apply today!

24 juni 2025
Sista ansökan:
24 juli 2025
IAM-specialist med MIM/FIM-kompetens
Jobbs On Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vi är ett svenskt cybersäkerhetsbolag med cirka 45 anställda. Vi utvecklar och levererar egna IAM-lösningar till kunder inom både offentlig sektor och näringsliv. Produkterna täcker områden som SSO, MFA, federation, provisioning och access governance. Här arbetar du i ett högspecialiserat team av utvecklare och IAM-experter, med en tydlig teknisk inriktning, korta beslutsvägar och en produktstrategi som kombinerar robust arkitektur med praktisk kundanvändning. Om rollen Vi söker dig som har djup erfarenhet av Microsoft Identity Manager (MIM) eller Forefront Identity Manager (FIM) och vill ta nästa steg i karriären – där du kombinerar applikationskonsultation med backendutveckling. Rollen innebär både att hjälpa kunder att implementera och konfigurera IAM-lösningar, samt att vara med och vidareutveckla en egenutvecklad svensk IAM-produktplattform. Implementera och konfigurera IAM-lösningar hos strategiska kunder Analysera komplexa identitetsflöden och bidra till arkitekturarbete Vidareutveckla den interna IAM-produktplattformen, med fokus på backendlogik (gärna i Java) Agera teknisk rådgivare i gränslandet mellan kundbehov och produktutveckling Din profil Dokumenterad erfarenhet av MIM eller FIM, inklusive avancerad konfiguration och felsökning Konsultbakgrund eller erfarenhet som teknisk applikationsspecialist Backendutveckling i Java, C#, Python eller annat relevant språk Förmåga att kommunicera med både tekniker och verksamhet Meriterande Erfarenhet av andra IAM-lösningar (ex: Okta, ForgeRock, One Identity) Bakgrund inom säkerhetskritiska system eller regulatoriskt styrda miljöer Tidigare arbete med produktutveckling, DevOps eller integrationsplattformar Om anställningen Start: Q3 2025 Organisation: Du blir del av ett team med seniora specialister inom IAM och cybersäkerhet, med direkt tillgång till produktutvecklingsteamet Ansökan Skicka CV eller LinkedIn-profil till oss. Vi behandlar alla kontakter konfidentiellt. Vill du veta mer innan du ansöker? Hör av dig – vi pratar gärna.

24 juni 2025
Sista ansökan:
11 december 2025
Personlig assistent till kvinna i Skarpnäck
Igs Assistans AB
Personliga assistenter

Gillar du ett jobb med väldigt varierande arbetsuppgifter med tydlighet som ledord? Då kanske du skulle passa hos mig… Jag är en kvinna på 50 år, som bor med min och katt. Jag har en cp-skada med ytterligare en neurologisk sjukdom som innebär att behöver assistans med allt som kräver motorik, styrka eller koordination. Mitt tal är påverkat, vilket gör att det är olika lätt att förstå mig, men det brukar handla om tid och tålamod så löser det sig oftast relativt lätt. Så som assistent hos mig kommer assistera mig i alla delar som ingår i mitt liv. T ex behöver jag assistans med: Av- -och- påklädning Äta och dricka Förflyttningar som sker med mig ståendes (lift finns i nödfall) Alla förekommande sysslor i ett hem Hjälp i stallet att sätta på mig mina grejer och upp på häst med hjälp av lift Plocka fram de saker som jag behöver inom räckhåll Följa mig dit jag ska oavsett om jag är på jobbet, i stallet eller hemma eller andra aktiviteter Mm För att trivas som assistent hos mig bör det här stämma väl in på dig: Du har inget behov av kontroll och är helt bekväm att finnas i bakgrunden till jag behöver assistans för att sedan återgå till att vara i bakgrunden Förstå integritet Du är orädd och står med båda fötterna på jorden Du har inget behov av att ”ta hand om personer” Du talar och skriver svenska flytande med stort ordförråd Om tjänsten Just nu söker vi vikarier, främst inför sommaren men även efter sommaren också. Du börjar alltid som timanställd för att se om personkemin stämmer. Rätt person kan sedan få ett nytt avtal och gå in på schema, om det skulle bli aktuellt. Det är dygnet-runt assistans med vaken natt. Passen är förlagda 07:00-14:30, 14:30-22:00, 22:00-07:00. Endast kvinnliga sökanden. Om arbetsgivaren IGS Assistans är ett privat företag med över 20 års erfarenhet inom personlig assistans. Vi har idag ca 250 anställda och sitter i ljusa, fräscha kontorslokaler vid Globen i Stockholm, med plats för personalmöten och utbildningar. Vi lägger stor vikt vid kundens individuella önskemål och självbestämmanderätt samt erbjuder utbildningar och friskvårdsbidrag till våra anställda. IGS Assistans är ett företag som satsar hårt på god kvalité med mångfald och utvecklingsmöjligheter. Ditt jobb är att göra det som kunden själv skulle ha gjort utan sin funktionsnedsättning, utan att ta över de uppgifter som personen själv kan utföra. Utdrag från Polisens belastningsregister måste uppvisas innan anställning. Beställ gärna i samband med att du ansöker då handläggningstid är upp till 14 dagar. https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/ Endast personer som är intressanta för en intervju kontaktas, intervjuer sker löpande så ansök snarast. Tim-lön enligt individuell överenskommelse. Kollektivavtal med Kommunal finns. Genom att ansöka samtycker du till att IGS Assistans AB sparar dina personuppgifter under rekryteringsprocessen.

24 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Verksamhetschef till Nytorgets Vårdcentral
Prima Vård Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Välkommen till Nytorgets Vårdcentral, belägen i hjärtat av Södermalm. Vi söker dig som har ett stort intresse för ledarskap, erfarenhet inom vården och förmågan att engagera och motivera din personal! Nytorgets Vårdcentral ingår i Prima Vård-koncernen – en av Sveriges största privata aktörer inom vården, där beslutsvägarna är korta, möjligheterna många och människorna engagerade. Du blir ansvarig för en grupp om ca 30 medarbetare bestående av olika professioner såsom Specialister i Allmänmedicin, sjuksköterskor, undersköterskor, psykolog, psykoterapeuter, biomedicinsk analytiker samt receptionist. Vårdcentralen har ca 10 000 listade patienter. Vad erbjuds du? I uppdraget som verksamhetschef ansvarar du för att leda och säkerställa det dagliga arbetet på mottagningen. Du verkar aktivt i det operativa såväl som det långsiktigt strategiska arbetet och planeringen för mottagningen. Dina arbetsuppgifter består av fullt personalansvar, planering, schemaläggning, verksamhetsutveckling, budgetering och ekonomiskt utfall, uppföljning av kvalitet samt kontinuerligt arbeta med arbetsmiljön. Vidare kommer du ansvara för att verksamheten bedrivs i enighet med rådande vårdval för Region Stockholm. Vi värdesätter kontakten med dina Verksamhetschefskollegor och vi träffas månadsvis för att stötta och utveckla våra mottagningar tillsammans. Du ingår i en ledningsgrupp med Verksamhetschefskollegor inom Prima Primärvård och du rapporterar till Regionchef. Vem söker vi? Vi söker dig som är yrkesutbildad inom vården och gärna med erfarenhet inom primärvården. Som verksamhetschef ska du ha minst fem års erfarenhet från den offentligt finansierade hälso- och sjukvårdssektorn. Det är meriterande om du är utbildad sjuksköterska eller läkare. Du är trygg i din profession och har stort intresse för arbetsledning och utveckling av vårdarbetet. Ditt ledarskap grundar sig i att skapa engagemang och arbetsglädje och du har tidigare erfarenhet av att arbeta med personal på individ- och gruppnivå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av budgetarbete och ekonomiska uppföljningar. Tjänsten som Verksamhetschef kommer förändras över tid, där du som chef kommer ha olika fokusområden beroende på vilket stadie vi är. Vi söker dig som drivs av detta, att få vara med i vår omväxlande vardag. Som person är du empatisk, engagerad och kompetent. Du är flexibel, positiv och van vid att ta egna initiativ och eget ansvar. Uppdraget kräver hög social kompetens med en mycket god samarbetsförmåga samt god struktur och förmåga att prioritera. För att vara framgångsrik i rollen som verksamhetschef söker vi dig som är lösningsfokuserad och intresserad av att, med hjälp av din kreativitet, se möjligheter i olika situationer samt som ledare kunna motivera och skapa engagemang bland dina medarbetare. Anställning och ansökan: Tillsvidareanställning 100 % tjänstgöring. Sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför komma att tillsättas före sista ansökningsdag. Om du har frågor är du välkommen att kontakta: Regionchef, Linda Jättner, [email protected], 0720503634 alt. HR-Administratör, Elin Grönqvist, [email protected], 0721852138 Om företaget Prima Vårds filosofi bygger på det lokala engagemanget och att den bästa kvalitetsutvecklingen sker genom lokalt engagemang. Prima Vård är ett familjegrundat vårdbolag med verksamhet inom primärvård, barn-och kvinnosjukvård, psykiatri samt företagshälsovård. I bolaget ingår omkring 100 lokala vårdenheter med stor bredd. Intresserad om att läsa mer om Prima Vård? Slå oss gärna en signal eller besök gärna vår hemsida: https://primavard.se/om-prima-vard

24 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025