Receptionist till Aqua Dental Centralen- Timanställd
Aqua Dental AB
Kontorsreceptionister

Extraarbete som receptionist på Aqua Dentals största klinik. Aqua Dental Centralen är Aqua Dentals största klinik med 19 behandlingsrum och både allmäntandläkare, specialister och tandreglering under samma tak. Här möts patienterna av en modern och fräsch klinik som präglas av ett öppet, tillgängligt och professionellt klimat. Med en så stor och tillgänglig klinik blir receptionen till hjärtat i verksamheten, och en förutsättning för att det dagliga arbetet ska fungera. Nu söker vi dig som är intresserad av att arbeta extra hos oss för att stärka upp vårt ordinarie receptions- och administrationsteam! Om tjänsten I rollen som receptionist kommer du såklart att ha direktkontakt med behandlare och patienter både på plats och över telefon och mail, men du har även en betydande roll i klinikens administration och drift och blir en viktig länk mellan företaget, behandlare och patienter. I rollen som timanställd kompletterar du vår ordinarie personal bestående av sex heltidsanställda receptionister. Det finns möjlighet till både fasta arbetspass på rullande schema samt löpande vid behov, förlagda både kvällar och helger. Runtom i Stockholm har vi dessutom ytterligare 14 kliniker samt vårt Service Center där vi hjälper patienter från hela landet över telefon, mail och chatt – så det finns goda möjligheter att ta extra pass om så önskas. Tandvård är en mycket bred och kunskapstung bransch, så det är viktigt med en stark vilja att snabbt sätta sig in i verksamheten och tandvårdsbranschen i helhet. I din roll som receptionist så arbetar du nära våra behandlare och för dig som uppskattar att lära och utvecklas finns det stor potential och alltid mer kunskap att inhämta. Tidigare erfarenhet av tandvård är förstås meriterande, men det viktiga för oss är din drivkraft och vilja att lära. Tjänsten utgår från kliniken på Vasagatan 12 som ligger lättillgänglig mitt i centrala Stockholm. Till denna klinik söker sig patienter från hela Stockholms län, men även från övriga Sverige och världen, för allt från akutvård till mer omfattande behandlingar. Hos oss står patientbemötande och tillgänglighet i fokus och kliniken har öppet 365 dagar om året med generösa öppettider för våra patienter. En förutsättning för att tjänsten ska passa dig är att du - precis som vi på Aqua Dental - älskar att arbeta med människor och ge bästa möjliga service, och att du har en mycket god kommunikativ förmåga och lyhördhet. Vidare tror vi att du är van att både samarbeta och att ta eget ansvar, samt att du är kunskapstörstande och strävar efter att fortsätta utvecklas tillsammans med oss. Vår målsättning är att du ska trivas hos oss för ett långvarigt samarbete! Aqua Dental söker dig som · Har mycket god social kompetens och erfarenhet av kundbemötande. · Är ansvarstagande och har en stark initiativförmåga. · Har god datorvana (grundläggande förståelse för Officepaketet och erfarenhet av att arbeta i branschspecifik mjukvara är meriterande). · Har lätt för att kommunicera på både svenska och engelska, samt är tydlig och professionell i skrift både internt och externt. · Är strukturerad och har lätt för att prioritera. · Är problemlösande och kreativt lagd. · Har en stark egen drivkraft att utvecklas och lära inom en kunskapsintensiv bransch · Har minst ett års erfarenhet inom kundbemötande med administrativa inslag eller likvärdigt. Det är även meriterande om du har · En eftergymnasial utbildning med inriktning mot administration eller kundrelationer · Grundläggande kompetens inom tandvård eller tidigare erfarenhet av journalsystem och patienthantering. Om kliniken Aqua Dental Centralen är Aqua Dentals största klinik med hela 19 behandlingsrum. Tack vare vår storlek och våra generösa öppettider så kan vi erbjuda alla slags behandlingar med korta väntetider till nya som gamla patienter. Personalen som arbetar här är drivna, sympatiska och engagerade och arbetar ständigt för att patienterna ska känna sig trygga och sedda från början till slutet av sin behandling. Det bästa med kliniken är den snabba, proffsiga servicen och den omhändertagande personalen. Aqua Dental I dag arbetar över 900 personer hos oss fördelat på 38 kliniker, fyra tandtekniska labb och ett huvudkontor. Vi är i en tillväxtfas och öppnar löpande nya kliniker runtom i landet. Vår målsättning är att erbjuda Sveriges bästa och tryggaste tandvård genom passion, kvalitet och tillgänglighet. På Aqua Dental är våra medarbetare det viktigaste vi har och vi vill även vara den bästa möjliga arbetsgivaren. Därför erbjuder vi våra medarbetare kontinuerlig utveckling och utbildningar, och vi har även vår egen utbildningsplattform The Art där interna och externa föreläsare delar med sig av sin kunskap och erfarenhet. Hos oss är det högt i tak och allas åsikter är välkomna. Framtiden på Aqua Dental Under de kommande åren står fortsatt branschledande tillväxt i fokus för oss. I samma takt adderas även fokus på att utöka och professionalisera de funktionella områdena inom Aqua Dental. För oss är det viktigt att säkerställa att vi varje dag kan säga att vi lever upp till våra värderingar: Med stor passion tillhandahålla ledande kvalitet i allt vi gör åt våra patienter. Erbjuda ledande servicenivå, bemötande och tillgänglighet. Skapar en attraktiv arbetsmiljö för våra medarbetare. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen 31 juli. Vi ser fram emot att höra från dig med din ansökan! Vid frågor om tjänsten, vänligen vänd er till rekryteringsansvarig för tjänsten, Administrativ chef, Robin Wiksander, [email protected]. Alla ansökningar hanteras via Aqua Dentals rekryteringssida, där du kan skapa en profil samt ladda upp CV och personligt brev. Inga ansökningar tas emot via mail

27 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Grävmaskinförare omgående till södra Stockholm
WORKNORDIC GROUP AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

WorkNordic söker nu efter en Grävmaskinförare till ett projekt i södra Stockholm. Med anledning av vår kunds expanderande verksamhet behöver vi nu förstärka personalstyrkan med ytterligare en duktig maskinförare. Uppdraget omfattar markarbetet vid byggnationen av en ny förskola. Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av sedvanligt arbete inom anläggning/mark, med fokus på finplanering.  Kvalifikationer: *Förarbevis för grävmaskin*Minst tre års erfarenhet som grävmaskinförare*Du har tidigare god erfarenhet inom finplanering*Du behärskar svenska i tal och skrift, eller mycket bra engelska Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du som person är noggrann, flexibel, strukturerad och kvalitetssäker med en god samarbetsförmåga. Innehar du b-körkort är detta meriterande för tjänsten, men inget krav. Vi erbjuder: *En trygg och stabil arbetsgivare*Reseersättning*Trevliga arbetsplatser och omväxlande projekt*Stora utvecklingsmöjligheter*Avtalsenlig lön Arbetsort: Södra Stockholm Uppstart: Juni / juli 2025 Omfattning: Heltid, 100% Uppdraget på förskolan förväntas hålla på i 1,5 till två månader, med stor möjlighet till förlängning på andra projekt som företaget erbjuder. Om du känner igen dig i arbetsbeskrivningen ovan vill vi gärna komma i kontakt med dig så snart som möjligt! Varmt välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Kvalitetsspecialist till Förbifart Stockholm
Trafikverket
Planerare och utredare m.fl.

Som kvalitetsspecialist på Trafikverket är du med och underlättar vardagen för invånare och företagare i hela Sverige. Det gör du genom att vara med och bidra till framtidens infrastruktur. Kvalitetsspecialist till Förbifart Stockholm Arbetsuppgifter Som kvalitetsspecialist hos oss kommer du vara drivande och vägledande i kvalitetsarbetet inom programmet Förbifart Stockholm. Programmet är en av våra största investeringar i infrastruktur och en viktig pusselbit för att skapa en tillgängligare Stockholmsregion. Vägen binder ihop norra och södra Stockholm och underlättar transporter både inom regionen och för de som passerar. Ett delöppnande av den norra delen är planerat till hösten 2026 och ett öppnande av hela anläggningen är planerat till 2030. Arbetet som kvalitetsspecialist kommer ske i nära samarbete med ledningsgrupp, projektledning och stödfunktioner. I rollen kommer du utveckla programmets arbetssätt men även delta i det gemensamma kvalitetsarbetet för Trafikverkets stora infrastrukturprojekt tillsammans med andra kvalitetsspecialister. Vidare kommer du utbilda och coacha medarbetare men även arbeta med våra leverantörer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innebära följande: stödja program- och projektledningen utifrån kvalitet vid etablering, uppföljning och styrning av program och projekt utbilda och ge stöd i tillämpning av Trafikverkets processer och arbetssätt stödja projektledningen utifrån kvalitet vid upphandling, uppstart av kontrakt och utvärdering av leverantörer planera och genomföra leverantörsuppföljningar samordna egenkontroller och revisioner leda och stödja utveckling och ständiga förbättringar av styrande och stödjande dokument implementera förändringar i ledningssystemet Tjänsten kommer utgå från Trafikverkets kontor på Vasagatan i Sundbyberg. Det är i programmet du arbetsleds och har din vardag, men du blir anställd inom Sektion Kvalitet på Verksamhetsstyrning där vi är ca 20 kvalitetsspecialister med placering från Malmö till Luleå. Trots den nationella organisationen är vi ett sammansvetsat gäng med tät dialog där alla gärna hjälper varandra. Jag som blir din chef heter Lisa Soneskog. För mig är det viktigt att vi trivs och mår bra på jobbet och jag strävar efter att vi ska ha balans mellan arbete och fritid. Jag tror vi presterar bäst med frihet under ansvar och jag drivs att se både människor och verksamhet utvecklas. För att uppnå det är det viktigt med tydlig riktning, rätt förutsättningar och öppen dialog. Övrig information Vill du ha en flexibel vardag med möjlighet att arbeta hemifrån? I den här rollen kan du jobba på distans upp till två dagar i veckan. I denna rekrytering används webbaserade tester som en del i urvalet. Intervjuer är planerade att ske via Skype vecka 35. För att undvika att du missar viktig information om din ansökan behöver du se till att hålla dig uppdaterad via "Min karriärsida"! Vi använder främst mail (från mejladress: [email protected]) för att göra utskick och kallelser. Kolla din inkorg och även skräppost/SPAM regelbundet under denna tid för att vara säker på att du får all information från oss! Du kan med fördel även lägga till den mejladressen i dina mejlkontakter. #LI-Hybrid Kvalifikationer För att trivas i den här rollen ska du vara van vid att arbeta självständigt och proaktivt med dina frågor och vara drivande i dina processer. Du kommer samarbeta med många olika funktioner i flera olika projekt, det är därför viktigt att du kan se till helheten och att du har förmåga att organisera och prioritera ditt arbete väl och att dina uppgifter utförs med noggrannhet och kvalitet. I rollen kommer du ha stora kontaktytor och nå ut till flera målgrupper och det är därför viktigt att kunna bygga relationer och förmåga att anpassa din kommunikation för att nå ut på bästa sätt.  Vi söker dig som har; en universitets- eller högskoleutbildning om minst 180 hp (120 p) inom kvalitet, risk eller samhällsvetenskap alternativt annan utbildning och erfarenhet som vi bedömer likvärdig flerårig aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av kvalitetsledning med utgångspunkt i ISO9001 eller liknande erfarenhet av att ha planerat och genomfört uppföljning av verksamhet (t.ex. leverantörsuppföljningar, egenkontroller, tillämpningsuppföljningar eller revisioner) goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är också önskvärt om du har; erfarenhet av kvalitetsledning och/eller projektledning i stora och komplexa organisationer erfarenhet från anläggningsbranschen erfarenhet av att planera och genomföra utbildningar/workshops erfarenhet från att leda förändringsarbete Ansökan De frågor som du får besvara när du skickar in din ansökan kommer att ligga till grund för det första urvalet vi gör. Om det inte står något annat i annonsen vill vi att du bifogar ditt CV. Vi har slutat begära in personligt brev eftersom vi inte har med det som del av urvalsunderlaget. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta ansvarig chef för rekryteringen så att din ansökan blir hanterad enligt särskilda rutiner. Rekryterande chef är på semester men finns tillgänglig via mail fr.o.m. Onsdag v.28 via: [email protected] Inom Stora projekt leder vi flera av Trafikverkets allra största investeringsprojekt . Vi arbetar med helheten - från planläggning och byggnation till färdig väg eller järnväg. Hela tiden med fokus på smarta lösningar och effektiv projektledning. Hos oss arbetar du med kollegor och olika intressenter, alla med sina kunskaper och erfarenheter, för att skapa hållbara transportlösningar. På Trafikverket jobbar vi med att göra Sverige närmare. Vi tror på att en förening av olika erfarenheter, bakgrunder och perspektiv är den bästa grunden för att bygga en arbetsplats fri från diskriminering och en miljö där alla trivs och gör sitt bästa. Vi tror på mångfald där den gemensamma nämnaren är pålitlighet, engagemang och mod. För det är så vi bäst representerar vårt samhälle.

27 juni 2025
Sista ansökan:
7 augusti 2025
Nu söker vi en Beställare för drift och underhåll av utemiljö!
Arena Personal Sverige AB
Fastighetsskötare

Denna roll kräver en ansvarsfull, självgående och kommunikativ person med god kompetens inom markskötsel av offentlig utemiljö och leksäkerhet. Personen måste kunna hantera både praktiska och administrativa uppgifter, samt samarbeta effektivt med olika aktörer för att upprätthålla och förbättra fastigheternas utemiljö. Arbetsuppgifterna inkluderar kvalitetsuppföljning, hantering av felanmälningar och beställningar, samt arbete med tex underhållsplaner och underlag till reinvesteringar. Personen ska även bidra till budgetarbete, upphandlingar och dokumentation. Ansvarsområden: Följ upp kvalitet på skötsel, åtgärder och utföra fältinspektioner. Leda och följa upp driftmöten och marksyn med leverantörer. Hantera inkomna ärenden, frågor och felanmälningar. Avropa åtgärder och ta in offerter. Granska fakturor, egenkontroller och driftsrapporter. Upprätthålla säkerheten på lekområden och dess utrustning. Planera och samordna åtgärder enligt besiktningsprotokoll och underhållsplaner. Arbeta i våra GIS- och kartsystem. Samarbeta med kollegor internt och externt, samt ramavtalade leverantörer. Rapportera och dokumentera i Tornbergets system. Krav: Utbildning i Trädgårdsskötsel och /eller markanläggning eller minst 2 års motsvarande dokumenterad praktisk erfarenhet. B-körkort. Erfarenhet inom utemiljöarbete, drift och underhåll, gärna inom offentlig förvaltning eller fastighetssektorn. Utbildning i säkerhet och underhåll av lekplatser (Hags Academy) eller liknande Goda IT-kunskaper (Microsoft Office). Förmåga att uttrycka sig i tal och skrift. Bas U / Bas P Meriterande: Kompetens/erfarenhet av LOU. Kompetens/erfarenhet av vinterunderhåll. Detta är ett konsultuppdrag via oss på Arena Personal. Startdatum är tidigast 1 september. Intervjuer sker löpande, vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan slutdatum.

27 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Kontorsvaktmästare/receptionist till myndighet
Perido AB
Kontorsreceptionister

Vi söker dig som vill arbeta i en varierad och serviceinriktad roll som vaktmästare. Du kommer att vara en viktig del av det dagliga arbetet med att skapa en fungerande och trivsam kontorsmiljö – för både medarbetare och besökare. Är detta rollen för dig? Om tjänsten Vi på Perido söker nu en vaktmästare till vår kund, en stor myndighet med huvudkontor centralt i Stockholm. Som vaktmästare kommer du att arbeta brett med kontorsservice och internservice. Rollen är bred och omväxlande – ena dagen arbetar du i receptionen med att ta emot besökare, nästa dag kanske du ställer i ordning möbler inför ett möte. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att bestå av: Hantering av post, paket och varuleveranser Möblering och praktiskt stöd vid flyttar inom kontoret (tunga lyft kan förekomma, men det är sällan) Iordningställande av lokaler och utrustning inför möten och konferenser Beställning av fika samt enklare servering och kaffekokning Dagliga kontrollrundor i fastigheten, inklusive påfyllning av kontorsmaterial, hantering av skrivare samt diskhantering Ge information och service till medarbetare och externa kontakter via telefon och e-post Ta emot och välkomna besökare Vara behjälplig i myndighetens interna servicebehov, exempelvis bokningar, kopiering och enklare inköp Arbete i telefonväxeln: koppla samtal, hantera anknytningar samt förmedla inkommande och utgående samtal Dina egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad, praktiskt lagd och trivs med varierande arbetsuppgifter. Eftersom det alltid anpassas efter verksamhetens och medborgarnas behov behövs det ofta omprioriteras och tänkas om – därför är det viktigt att du är flexibel, lösningsorienterad och inte rädd för att ta egna initiativ. Du behöver inte ha erfarenhet av alla praktiska moment – viljan att lära och att försöka är viktigare än att kunna allt från början. Du har ett positivt bemötande, gillar att samarbeta och tar ansvar för att arbetet blir gjort på ett noggrant och tillförlitligt sätt. Låter detta som en beskrivning av dig? Då tycker vi att du ska skicka in din ansökan redan idag! Kvalifikationer: Minst gymnasieutbildning 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter Grundkunskaper i MS Office eller likvärdigt Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift Omfattning och tillträde Heltid, konsultuppdrag i 3 månader. Start september. Ansökan Ansökan görs på vår hemsida perido.se/. Klicka på knappen ansök i annonsen för aktuell tjänst och fyll i dina uppgifter samt bifoga CV. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan så snart som möjligt då urval sker löpande. Notera att viss information gällande uppdraget och/eller kundföretaget medvetet kan ha utlämnats från annonsen, först vid kontakt med ansvarig rekryterare får du all information som du behöver. De flesta frågor eller funderingar kan du hitta svar på under perido.se/vanliga-fragor/. Om du fortfarande inte hittat svaret du söker är du välkommen att kontakta oss på [email protected] så svarar någon av våra rekryteringskommunikatörer dig. Ange alltid tjänstens referensnummer 35334 i ämnesraden. Vänligen notera att vi endast tar emot ansökningar på vår hemsida och att vi inte har möjlighet att svara på hur du ligger till i processen. Om Perido Varför heter företaget Perido? Det kommer från det latinska ordet Peridoneus som betyder ”väl matchad”. Att matcha vår konsults kompetens och karriärinriktning med våra kunders behov är det vi är allra bäst på! Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn som hjälper dig till nästa steg i yrkeslivet och vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Vi har vuxit stadigt sedan starten 2003 och har över 1500 medarbetare över hela landet, varav ett femtiotal interna medarbetare på våra huvudkontor i Stockholm och Göteborg. Som konsult hos oss blir du en viktig del av vår organisation och du växer tillsammans med oss genom att förstärka med din kompetens ute i våra kunders organisationer. Läs mer om oss på Perido: https://perido.se/om-oss/.

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Markarbetare omgående till södra Stockholm
WORKNORDIC GROUP AB
Anläggningsarbetare

WorkNordic söker nu efter Markarbetare/Anläggare till ett projekt i södra Stockholm. Med anledning av vår kunds expanderande verksamhet behöver vi nu förstärka personalstyrkan med ytterligare duktiga yrkesarbetare inom anläggning. Uppdraget omfattar markarbetet vid byggnationen av en ny förskola. Arbetsuppgifter: Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av sedvanligt arbete inom anläggning/mark, med fokus på finplanering.  Kvalifikationer: *Yrkesbevis som Anläggare, eller med motsvarande arbetslivserfarenhet*Minst tre års erfarenhet av markarbete/anläggningsarbete*Du har tidigare god erfarenhet inom finplanering*Du har god förmåga att läsa och tyda ritningar*Du behärskar svenska i tal och skrift, eller mycket bra engelska Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper och ser därför att du som person är noggrann, flexibel, strukturerad och kvalitetssäker med en god samarbetsförmåga. Innehar du b-körkort är detta meriterande för tjänsten, men inget krav. Vi erbjuder: *En trygg och stabil arbetsgivare*Reseersättning*Trevliga arbetsplatser och omväxlande projekt*Stora utvecklingsmöjligheter*Avtalsenlig lön Arbetsort: Södra Stockholm Uppstart: Juni / juli 2025 Omfattning: Heltid, 100% Uppdraget på förskolan förväntas hålla på i 1,5 till två månader, med stor möjlighet till förlängning på andra projekt som företaget erbjuder. Om du känner igen dig i arbetsbeskrivningen ovan vill vi gärna komma i kontakt med dig så snart som möjligt! Varmt välkommen med din ansökan!

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Lärare Yrkeshögskola

Välkommen till KompetensUtvecklingsInstitutet (KUI) – ett av Sveriges främsta utbildningsföretag inom yrkeshögskola, företagsutbildning och gymnasial vuxenutbildning, inom vård, omsorg, förskola, skola och fritidsverksamhet. Vi strävar efter att göra skillnad genom att leverera kompetens som påverkar individ, organisation, verksamhet och samhälle positivt. Som leverantör till över 250 kommuner och företag över hela landet, är vi stolta över att vara en kraftfull partner inom utbildning. Om du delar vår passion för att arbeta med människor, forma kompetens och skapa positiva förändringar, är du varmt välkommen att skicka in din ansökan till ett av Sveriges främsta utbildningsföretag! Utforska mer på kui.se. Vill du vara med och forma framtidens samhällsbärare? Brinner du för att dela med dig av din kunskap inom kriminalitet hos unga, psykiatri och vård och omsorg? Då kan du vara den vi söker! Nu söker vi en engagerad och erfaren lärare som vill inspirera, vägleda och rusta våra studerande för ett meningsfullt och samhällsviktigt yrkesliv. KompetensUtvecklingsInstitutet söker nu en lärare med kunskaper inom kriminalitet hos unga, psykiatri och vård och omsorg. Tillsammans med övriga i teamet kommer du driva och utveckla utbildningarna framåt. Detta arbete omfattar bland annat planering och utformning av kurser, undervisning samt handledning av de studerande. Vem söker vi? För att trivas i rollen krävs att du har ett ödmjukt förhållningssätt samt en positiv människosyn och ser glädjen i att hjälpa våra studerande att utvecklas och att etablera sig inom branschen. God pedagogisk förmåga tillsammans med ett intresse för människor och branschen är ett måste. Vi söker nu en engagerad och strukturerad team player med förmåga att kommunicera på ett tydligt sätt. Arbetslivserfarenhet/bakgrund • Önskvärt att du har lärarutbildning med relevant inriktning • Relevant yrkeserfarenhet inom kriminalitet hos unga, psykiatri och vård och omsorg • Relevant eftergymnasial utbildning ex socialpedagog, behandlingspedagog, leg ssk • Du har en mycket god IT-vana och kan snabbt sätta dig in i olika system • Du har mycket goda kunskaper om digitala verktyg och de vanligaste Officeprogrammen • Erfarenhet av kursutveckling Personliga egenskaper Det är meriterande om du uppskattar ett varierat och stimulerande arbete och har en stark kreativ sida. Du har sinne för ordning och reda och du kan samarbeta med andra och samtidigt arbeta under eget ansvar och göra prioriteringar. Du har ett gott bemötande och god servicekänsla. Du är snabb och effektiv, lösningsfokuserad och resultatinriktad. Hur vi rekryterar Vi strävar efter mångfald vad gäller kön, ålder och kulturell bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper som kreativitet, samarbetsförmåga och vilja att utveckla verksamheten. Övrig information Tillträdesdag 250901 eller efter överenskommelse Placeringsort Stockholm (Fridhemsplan) Omfattning Deltid eller heltid Anställningsform Tjänsten är en tillsvidareanställning med 6 mån provanställning. Sista ansökningsdag 250805 Rekryteringsprocessen kommer starta i början på augusti Vi erbjuder dig Alla som har en hel- eller deltidsanställning hos oss får tillgång till vår förmånswebb (Benify). Du kan också få oberoende pensionsrådgivning, utnyttja friskvårdsbidrag samt göra brutto- och nettolöneavdrag vid köp av utvalda produkter – allt direkt i förmånswebben. Förmånswebben är dessutom kopplat till ett personalkort som ger dig en mängd rabatter hos stora och välkända varumärken. Är du den vi söker? Välkommen att skicka in dina ansökningshandlingar innehållande CV och personligt brev där du motiverar varför du söker dig till och just denna tjänst. Vi är tacksamma att få din ansökan så snart som möjligt och återkommer med besked till dig så snart vi fattat ett beslut. Välkommen med din ansökan! KompetensUtvecklingsInstitutet är en del av AcadeMedia, Nordens största utbildningsföretag. Se www.academedia.se

27 juni 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Säljare till teknikbolag i Stockholm
Andara Group AB
Företagssäljare

Vill du vara med och driva försäljningen på ett innovativt teknikbolag i Stockholm? Har du passion för kundrelationer, teknik och utveckling? Just nu söker vi en engagerad säljare som vill arbeta i en utmanande och spännande roll med fokus på affärer, teknik och tillväxt. Arbetsuppgifter I rollen som säljare får du ett varierande arbete i en snabbt föränderlig miljö. Du kommer både arbeta självständigt och tillsammans med säljteamet för att skapa bästa möjliga kundnytta. Ditt ansvar sträcker sig från att identifiera nya affärsmöjligheter till att bygga långsiktiga, värdeskapande relationer med befintliga kunder. Prospektera, boka och genomföra kundmöten – både fysiskt och digitalt Skräddarsy lösningar och offerter  Följa upp på leads och bearbeta såväl befintliga som potentiella kunder Delta vid mässor, seminarier eller events  Förhandla och slutföra affärer samt löpande arbeta mot uppsatta mål Vara vår kunds ansikte utåt och bidra till fortsatta tillväxt Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning, gärna inom teknik, IT, SaaS eller B2B Mycket god kommunikativ förmåga – både i svenska och engelska Intresse för teknik och digitala lösningar Erfarenhet av att arbeta målinriktat och resultatorienterat Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint) samt CRM-system B-körkort är ett krav Vem är du? Som person tror vi att du är självgående, kommunikativ och har lätt att skapa nya kontakter. Du drivs av att skapa långsiktiga kundrelationer. Du är en problemlösare och trivs att arbeta i ett ambitiöst säljteam. Du har ett starkt eget driv och van att planera din tid med flera bollar i luften. Du är ödmjuk och öppen inför mötet med såväl nya som befintliga kontakter. Mer om tjänsten • Direktrekrytering med fina anställningsvillkor • Tillsättning: enligt överenskommelse under september • Omfattning: heltid • Placering: Centrala Stockholm Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta Linda Gadd på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan

27 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Mainframe Software engineer Deposit team Swedbank
Swedbank AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Do you have a passion for Mainframe platform and Cobol development, and would like to be part of one of Swedbank’s most important areas? Join Deposit team in Payments & Accounts Sweden!In Swedbank you have the opportunity to: Develop in z/OS. Deliver secure, appropriate and reliable important IT services in Accounts and Payments area. Work with analysis, development, test and maintenance of services delivered by the team. Have on-call for the IT services maintained by the team. Work in a complex environment. Have fun and enjoy your job! What is needed in this role: Some years of experience working with Cobol z/OS and Mainframe. Good communication skills in English. Good knowledge in Swedish is preferred, as much of the documentation is in Swedish. A solution-orientated mindset with excellent analytical and problem-solving skills as well as a genuine interest for innovation. Collaborative way of working as a mind-set. With us, you can experience: Personal and professional growth through self-leadership and continuous development. Meaningful work that positively impacts our workplace, our customers, and society. An open and collaborative culture that encourages cross-functional teamwork and provides networking opportunities. A supportive and inclusive environment that promotes a balanced and sustainable work-life, with flexible working conditions when suitable for the role. Benefits such as our share based reward program Eken, company pension plan, employee offer for banking products, health insurance. "Join our team and...be a part of a highly dedicated and prestige less team of professionals who enjoy working together in a challenging and inspiring environment." Charlotta Andersson, your future team manager We look forward to receiving your application by 15.08.2025. Location: Stockholm, Sundbyberg Recruiting manager: Charlotta Andersson +46 706735891 We want to inform you that the selection process may begin after the summer holidays. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services. Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid #LI-MA1

27 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Orderadministratör med start omgående
Asta Agency AB
Ordersamordnare m.fl.

Om företaget Asta Agency söker för kunds räkning en orderadministratör med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag fram till 31 augusti med möjlighet till förlängning och för rätt person en överrekrytering. Du blir anställd hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. Du får mer information om företaget under en första intervju. Om tjänstenI rollen ansvarar du för hantering av samtliga inkommande beställningar och ordrar, både via telefon och digitala kanaler. Du är en viktig första kontakt för kunder och återförsäljare, och förväntas ge snabb och professionell service via telefon, växel och e-post. Du arbetar löpande i ett ärendehanteringssystem där du behandlar inkommande orderunderlag, administrerar ordrar och säkerställer korrekt uppföljning mot kund. Arbetet innefattar även inköp samt kontering och attestering av fakturor i ett ekonomisystem. Som en del av teamet bidrar du även till att koordinera leveranser och installationer inom företagets olika affärsområden. Vid behov backar du upp arbetet i leveransflödet genom att svara på mail och hantera ärenden i leveranskön. Du ansvarar själv för din tidrapportering och förväntas hålla dig uppdaterad kring utvalda leverantörers tekniska tjänster i en rimlig omfattning. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är serviceinriktad, tålmodig och noggrann. En person som inger förtroende och trivs i en kommunikativ roll med mycket kundkontakt. Du är strukturerad, fokuserad och har lätt för att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som lagspelare bidrar du aktivt till teamets framgång, stöttar gärna kollegor och har en vilja att göra det lilla extra. Du uppskattar samarbete och motiveras av att nå gemensamma mål tillsammans med andra. Minst ett års erfarenhet av en roll inom kundsupport och orderadministration Goda kunskaper i system med erfarenhet av att administrera ekonomi, order och logistikrelaterade ärenden i olika system Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift  God förståelse för logistik & lagerhantering Gymnasiexamen alternativt högre utbildning B-Körkort  Övrig information Start: Omgående Plats: Södra Stockholm Omfattning: Heltid, konsultuppdrag med möjlighet till förlängning Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025