Sjuksköterska till Barn intermediärvårdsavdelning, BIMA
REGION STOCKHOLM
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du en engagerad sjuksköterska med ett stort hjärta för barn? Vi söker dig som vill göra skillnad i barns liv och vara en del av vårt team. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en stimulerande och omväxlande miljö där du får använda din kompetens och omsorg för att ge de allra yngsta en trygg och säker vård. Du erbjuds individuellt anpassad introduktion omväxlande och lärorik arbetsmiljö  arbete i ett multidisciplinärt team där alla är viktiga för att vi ska kunna ge den bästa vården  möjlighet att fortsätta utvecklas inom din profession då vi tror på ett livslångt lärande      att bredda din erfarenhet av att arbeta med svårt sjuka barn  Självklart får du också ta del av våra generella förmåner som Karolinska Universitetssjukhuset erbjuder dig. Om tjänsten Barnintermediärvårdsavdelning (BIMA) är en högspecialiserad vårdavdelning inom funktion Barn-PMI och en del av Barnintensivvårdssektionen. Hos oss vårdas kritiskt sjuka barn i alla åldrar efter behandling inom intensivvård, på operation, vårdavdelning eller akutmottagning. Våra patienter har hotande eller manifest, potentiellt reversibel, svikt i vitalfunktioner men som inte kräver intensivvårdsresurs. Vi har ett väl inarbetat samarbete med långtidsintensiven (LIVA) där man har stor vana av barn med luftvägsproblematik och ofta är i behov av trakeostomi. Som sjuksköterska hos oss kommer du att arbeta i ett tvärprofessionellt team där alla ansvarar för att ge våra patienter den bästa vården. Tillsammans skapar vi en trygg och säker miljö för barnet och dess anhöriga. Hos oss är det en självklarhet att vi tillsammans känner arbetsglädje och att vi har roligt tillsammans. Läs gärna mer om oss här. Vi söker dig som tar initiativ, sätter igång aktiviteter och uppnår resultat   arbetar bra med andra människor, kommunicerar och har ett lösningsfokuserat förhållningssätt   tar ansvar för din uppgift gör korrekta prioriteringar, fattar snabba beslut med begränsad information och visar omdöme under tidspress. Stor vikt läggs vid de personliga kompetenserna.  Kvalifikationer Krav: Legitimerad sjuksköterska Två års erfarenhet i yrket Mycket goda kunskaper i svenska, i både tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av barnsjukvård Specialistutbildning inom barn- och ungdomsmedicin eller intensivvård Erfarenhet av intermediärvård eller intensivvård Om rekryteringsprocessen Urval och intervjuer kommer att ske löpande under ansökningstiden. I samband med din ansökan behöver du bifoga CV. Istället för ett personligt brev ber vi dig besvara några urvalsfrågor samt kort motivera varför du passar för tjänsten. Varmt välkommen med din ansökan – Tillsammans är vi Karolinska! Inför tillsättning av befattning som innefattar vård av barn och ungdom, kontrolleras den som erbjuds tjänsten mot misstanke- och belastningsregistret. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/rekrytering-pa-karolinska/ Som anställd på Karolinska Universitetssjukhuset kan du komma att krigsplaceras. https://www.karolinska.se/jobba-hos-oss/var-arbetsplats/totalforsvarsplikt-allman-tjansteplikt-och-krigsplaceringar-pa-karolinska-universitetssjukhuset/ Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. För tillsvidaretjänster kan provanställning komma att tillämpas. Om Karolinska Universitetssjukhuset Vi på Karolinska Universitetssjukhuset är stolta över att vi är ett av världens främsta universitetssjukhus. Förutom vårt särskilda ansvar för den högspecialiserade vården i Stockholmsregionen är huvuduppdraget att tillsammans med Karolinska Institutet utbilda framtidens vårdanställda och bedriva världsledande forskning samtidigt som vi fortsätter vårt arbete med att utveckla vården för patientens bästa. Vi arbetar inom en rad olika områden och professioner. Vår vision - Vi ska bota och lindra imorgon det ingen kan bota och lindra idag. Läs gärna mer om oss på https://www.karolinska.se/ och följ oss på sociala medier! Funktion Barn PMI Barn-Perioperativ medicin och intensivvård bedriver sjukvård på hög internationell nivå. Vi ansvarar för transporter av svårt sjuka patienter och vård på BIVA/ECMO. https://www.karolinska.se/for-vardgivare/funktion-barn-perioperativ-medicin-intensivvard-och-transport/ Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

18 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Swedol Arlandastad söker Butikschef

Vi söker en ny butikschef till Swedols butik i Arlandastad   Är du en driven och affärsorienterad ledare som söker nya utmaningar? Då kan du vara den vi letar efter! Om oss: Swedol är ett företag med korta beslutsvägar, hög service och spännande framtidsutsikter. Vi är nu på jakt efter en ny butikschef för vår butik i Arlandastad.    Dina ansvarsområden som butikschef inkluderar: • Ansvar för försäljning och personal inom butiken. • Skapa en dynamisk butiksmiljö med aktiviteter och exponeringar tillsammans med dina kollegor. • Säkerställa ett effektivt och kompetent team. • Ledning och engagemang för att maximera butikens resultat. • Sätta och följa upp mål samt rapportera till regionchefen.   Du förväntas också agera som en ambassadör för Swedol inom ditt geografiska område, där du bygger och underhåller starka kundrelationer. Detta inkluderar att presentera Swedols produkter och tjänster för olika kundsegment, såsom industri & verkstad, bygg & anläggning, offentlig verksamhet, åkeri & transport samt jord- & skogsbruk. Du har stöd från engagerade medarbetare, säljteam, central marknadsföring och support från huvudkontoret.   Dina kvalifikationer och egenskaper: • Erfarenhet inom detaljhandeln eller B2B-branschen som butikschef. • Tidigare bevisad framgång i att leda och utveckla personal. • Tekniskt intresse och förmåga att presentera produkter för kunder. • Driven av försäljning och kundfokus. • Branscherfarenhet är meriterande.   Personliga egenskaper som värderas: • Starkt säljfokus och prioritering av kundens behov. • Initiativrik och trivs i kundinteraktioner, med förmåga att motivera ditt team. • Modig i beslutsfattande och tävlingsinriktad. • Högt engagemang och empatisk med ordningssinne och stresstålighet.   Vi erbjuder: Ett stimulerande och varierande arbete med utmärkta möjligheter till personlig utveckling och påverkan. Din insats kommer vara avgörande för butikens tillväxt.   Ansökan: Vi rekryterar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan via vår hemsida. Ansökningar tas inte emot via e-post. För eventuella frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Niklasson på Retail Recruitment.   Tillträde: Enligt överenskommelse. Omfattning: Heltid Observera: Vi tillämpar 6 månaders provanställning och bakgrundskontroll på alla slutkandidater.   Välkommen till Swedol – där du gör skillnad! Swedol är multispecialisten för den profesionella användaren. Vi erbjuder kvalitativa varor och tjänster på ett enkelt och proffsigt sätt. Swedol driver webbhandel och cirka 100 butiker i Sverige. Kunderna finns huvudsakligen inom Bygg och anläggning, Industri och verkstad, Åkeri och transport, Jord- och skogsbruk samt Offentlig service. Swedol är tillsammans med bland annat TOOLS och Grolls en del av Alligo-koncernen. I Sverige hittar du oss ofta samordnade i gemensamma butiker. Våra säljare arbetar också gemensamt för alla tre koncept. På koncernens hemsida alligo.com kan du läsa mer om t ex vårt hållbarhetsarbete.

18 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Bli vår kvalitetssamordnare och strateg!
Järfälla kommun
Planerare och utredare m.fl.

Skapa framtidens äldreomsorg tillsammans med oss! Är du en strukturerad och passionerad person som trivs med variation i arbetet och önskar göra en verklig skillnad inom äldreomsorgen? Vi söker nu en engagerad Kvalitetssamordnare som vill bli en central aktör i vår verksamhet och bidra till att höja livskvaliteten för våra brukare.  Stöd i ordinärt boende är kommunens egen utförare av hemtjänst och en del av avdelningen för Äldre och Funktionsnedsättning. Vi består av åtta hemtjänstgrupper, en larm- och nattpatrull samt ett demensteam. Tillsammans utgör vi cirka 430 dedikerade medarbetare, inklusive tio enhetschefer, som varje dag arbetar för att ge våra brukare den bästa möjliga omsorgen. Nu söker vi en kvalitetssamordnare och strateg – en person som är redo att arbeta tillsammans med oss med mod, engagemang och flexibilitet. ARBETSUPPGIFTER I rollen som kvalitetssamordnare får du en dynamisk och mångfacetterad arbetsroll där du aktivt bidrar till utvecklingen av framtidens äldreomsorg. Dina arbetsuppgifter omfattar såväl administrativa uppgifter som utvecklings- och förändringsarbete, vilket du utför på uppdrag av områdeschefen. Du blir en nyckelperson i vårt kvalitetsarbete och en betydelsefull medlem av ledningsgruppen för Stöd i ordinärt boende. Ditt arbete sker i nära samarbete med förvaltningens kvalitet- och utvecklingsmedarbetare.  Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Leda och samordna utvecklingsprojekt inom verksamheten  - Stötta chefer i det systematiska kvalitetsarbetet - Planera och utföra utbildningar och workshops - Arbeta med statistik, uppföljning och omvärldsbevakning - Fungera som en länk mellan olika enheter och andra aktörer  - Representera området i olika nätverk och sammanhang - Stötta områdeschefen i arbetet med att uppnå uppsatta mål  Vi erbjuder dig: - En arbetsmiljö som präglas av tillitsbaserat ledarskap, öppenhet och samarbete  - Möjlighet att påverka och utveckla äldreomsorgen. - Nära samarbete med engagerade kollegor i ledningsgruppen och andra medarbetare KVALIFIKATIONER Vi söker dig som har en stark drivkraft att utveckla äldreomsorgen och som trivs i en roll där strategiskt tänkande förenas med verksamhetsnära arbete. För att lyckas i denna tjänst ser vi att du har:  - Högskoleutbildning inom relevant område, exempelvis socionom, beteendevetare eller en annan likvärdig utbildning  - Erfarenhet av verksamhetsutveckling, kvalitetsarbete och att driva förbättringsprojekt inom offentlig sektor - God kännedom om lagstiftning och regelverk inom socialtjänst och äldreomsorg - Förmåga att leda workshops, utbildningar och förändringsprocesser på ett inkluderande och inspirerande sätt - Utmärkta kommunikationsfärdigheter, både muntligt och skriftligt, samt en förmåga att skapa goda samarbeten - En strukturerad och lösningsorienterad metod, med förmåga att prioritera och hantera flera processer parallellt Om detta låter som en spännande möjlighet för dig, tveka inte att skicka in din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig, och intervjuer kan komma att inledas innan ansökningstiden går ut. ÖVRIGT Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen Järfälla för alla framåt. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på länken nedan! Järfälla kommun arbetar med en kompetensbaserad rekryteringsprocess för en fördomsfri rekrytering. Vi på Socialförvaltningen arbetar tillsammans oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion, funktionsnedsättning och ålder. Olikheter berikar och möjliggör utveckling för alla framåt! Vi genomför begränsade bakgrundskontroller för slutkandidaterna vid detta anställningsförfarande. I denna rekrytering utför vi bakgrundskontroll på alla som går vidare i processen. Bakgrundskontroller genomförs endast i den utsträckning det är relevant för den aktuella tjänsten. I de fall utdrag ur belastningsregistret är lagstadgat kommer du även behöva uppvisa ett sådant utdrag. Vi insamlar muntligt och skriftligt samtycke. För mer information om hur vi arbetar med bakgrundkontroller, se www.jarfalla.se/bakgrundskontroller För denna tjänst kan tester komma att genomföras. Löpande intervjuer och tillsättning av tjänst innan ansökningstiden gått ut kan komma att ske. Vi jobbar utifrån verksamheternas behov och tillsätter därefter. Vi har både digitala och fysiska intervjuer och kontaktar kandidater via angiven mail /mobil. Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

18 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Lärare sökes till Täby kommun
Täby kommun
Grundskollärare

✨ Hej, du där ute! Är du redo att ta steget in i den inspirerande världen av lärande och att bli en del av Täby kommuns gemenskap? Vi söker en trygg och stabil lärare till Skolhagenskolan, vår dynamiska skola för årskurs 7 till 9. Med fokus på inkludering och positiv energi, är vi på jakt efter någon som vill hjälpa våra elever att blomstra och nå sina personliga mål. Vad du kommer att göra Hos oss kommer du att: • Skapa individanpassad undervisning som motiverar och lyfter elevernas framsteg och utveckling. • Bygga en välkomnande och värderande atmosfär där varje elev känner sig sedd och inspirerad. • Engagera dig i vårt pågående kvalitetsförbättringsarbete och roliga utbildningsinitiativ. • Samarbeta med ett passionerat och dedikerat team för att stärka skolans hälsofrämjande insatser. • Nyttja våra introduktions- och mentorskapsprogram för att ta din egen utveckling till nästa nivå. Vad vi erbjuder På Täby kommun får du: • Friskvårdstillägg på 2500 kronor för att stötta din hälsa och få en extra energiboost. • Möjligheter till kompetensutveckling genom vår Täby Akademi – låt dina färdigheter blomma och växa! • En arbetsmiljö som sprudlar av samarbete och positivitet, där kollegialt lärande står i fokus. • En chans att göra skillnad för elever med särskilda behov, i en miljö som verkligen värdesätter personlig utveckling. • En harmonisk balans mellan arbete och fritid så du kan njuta av livet och karriären till fullo! Vem vi söker Vi letar efter dig som är en entusiastisk och kunnig utbildare, stabil och trygg i ditt pedagogiska arbetssätt. Din passion för lärandet, tillsammans med din positiva energi, inspirerar både dina elever och kollegor. Med ett öppet sinne och en vilja att ständigt förbättra och lära nytt, bidrar du till en inkluderande och stöttande skolmiljö. Varför Täby? Skolhagenskolan ligger i den grönskande delen Täby Kyrkby, och erbjuder en varm atmosfär som välkomnar både personal och elever. Här har du möjligheten att forma framtidens möjligheter med ett erfaret och engagerat team. Om detta låter som något du vill vara en del av, tveka inte! Täby kommun väntar på dig där lärande och utveckling alltid är i centrum. 🌟 Så ta steget in i vår inspirerande miljö där du kan växa både professionellt och personligt, och var med och skapa meningsfulla liv och gemenskap för både våra elever och dig själv! Om Täby kommun Täby är en av Sveriges mest välskötta kommuner med stor valfrihet, välfärdstjänster av hög kvalitet, attraktivt näringslivsklimat och stabil ekonomi. Skolorna i kommunen uppvisar toppresultat, förskolorna erbjuder en trygg och stimulerande miljö och vid kommunens äldreboenden är nöjdheten stor. Läget är attraktivt med närhet till både Stockholm och Arlanda, samtidigt som tillgången till skog, hav och strövområden ger möjlighet till naturupplevelser och rekreation. Täby utvecklas med nya attraktiva och trygga miljöer och genom att befintliga områden vidareutvecklas – hållbart, med omsorg om kulturarv och där större sammanhängande grönområden värnas. Halva Täby ska vara grönt och hela Täby hållbart. Trafik och infrastruktur ska fungera i vardagen och utvecklas för framtiden. Inom utbildnings verksamhetsområde arbetar vi mot högt uppsatta verksamhetsmål och meritvärdena för Täbys kommunala grundskolor ligger i toppskiktet i landet. Täby akademi för pedagogisk professionsutveckling, i samarbete med nationella och internationella lärosäten såsom Harvard, bidrar till att kommunens pedagoger och skolledare tillhör spetsen i Sverige. Vi arbetar långsiktigt och systematiskt för att Täby ska ha Sveriges högsta utbildningskvalitet där lärandet är tillgängligt för varje elev.

18 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Fysioterapeut till Aleris Ortopedi Stockholm
Aleris Sjukvård AB
Fysioterapeuter och sjukgymnaster

Om Aleris Ortopedi Stockholm I Aleris ortopedi Stockholm ingår tre enheter, Sabbatsberg, Nacka och Täby. Vid samtliga enheter bedrivs både Idrottsmedicinskt/ ortopediskt mottagningsarbete samt ortopediska operationer, där ortopeder, fysioterapeuter och övrig personal jobbar tätt integrerat tillsammans i team med patienten i fokus. Om tjänsten Som Fysioterapeut inom Aleris ortopedi Stockholm kommer du att arbeta i  en bredd idrottsmedicinsk/ortopedisk verksamhet där fysioterapeuten är första instansen i ett  tätt samarbete med ortopeder och övrig personal. Vårt mål är att erbjuda varje patient en sammanhållen vårdkedja under samma tak genom ett snabbt omhändertagande med korrekt diagnos, evidensbaserad behandling och rehabilitering inklusive uppföljning. Vi utökar nu vårt team och söker ytterligare en leg. fysioterapeut till vår verksamhet. Arbetet är förlagt måndag till fredag helgfria dagar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Om dig vi söker Du är leg fysioterapeut som har ett genuint intresse för idrottsmedicine/ ortopedi, gillar att jobba i team samt bidrar gärna i förbättringsarbete och i att hitta nya lösningar i framtidens hälso och sjukvård. Meriterande är färdig specialistkompetens inom något av Fysioterapeuternas specialistområden, men inget krav. Dock behöver du ha några års yrkeserfarenhet, helst från öppenvården. Genom ditt engagemang, professionella förhållningssätt och din kommunikativa förmåga skapar du goda relationer med såväl dina arbetskollegor som våra patienter. Om arbetet och din utveckling Vår verksamhet präglas av kontinuerlig metodutveckling, där medarbetarna är med och ansvarar för verksamhetens mål och resultat. Här finns möjlighet att utvecklas tillsammans med kompetenta och trevliga kollegor i en arbetsmiljö präglad av våra värderingar: enkelt, ansvarsfullt och innovativt. Arbetet som fysioterapeut kommer vara varierande. Dels kommer du hjälpa till med triageringen av patienterna, kvalitetssäkra pre- och postoperativ rehabilitering inkl. testverksamhet samt arbeta i team kring patienten. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning, som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi arbetar med löpande urval och intervjuer, så vänta inte med att skicka in din ansökan.  Vid frågor : Kontakta Maria Westin: [email protected] Välkommen med din ansökan!

18 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Hyresadministratör till fastighetsbolag i City
SJR in Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Till fastighetsbolag med kontor i centrala Stockholm tillsätter SJR nu en Hyresadministratör till ett långt konsultuppdrag på 12 månader med start omgående. Om tjänsten Du blir en del av ekonomiavdelningen och arbetar nära såväl kollegor som hyresgäster i en bred och viktig roll. Ansvarsområden I rollen kommer du att ha ett brett ansvar med varierande arbetsuppgifter kopplade till hyresadministration och ekonomi. Du kommer bland annat att arbeta med fakturering av bostadshyresgäster samt vidarefakturering till lokalhyresgäster. Hyresavisering, hantering av inbetalningar samt påminnelse- och inkassohantering ingår också i det dagliga arbetet. Du ansvarar för registrering av e-faktura- och autogiroanmälningar, följer upp hyror och tillägg, samt hanterar både depositioner och hyreshöjningar. Rollen innefattar även kvartalsvisa avstämningar, bokföring och framtagning av rapporter, liksom upplägg av nya fastigheter i systemet. Lämplig bakgrund Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av hyresadministration och som har en avslutad eftergymnasial utbildning. Du har god systemvana och en förståelse för ekonomiska flöden, samt behärskar både svenska och engelska i tal och skrift. Det är meriterande om du har arbetat i fastighetssystem som Momentum eller Visma. Personliga egenskaper För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är ansvarstagande, noggrann och självgående. Vill du vara med och bidra till ett mer hållbart boende i en organisation med höga ambitioner inom miljö och klimat? Då ser vi fram emot din ansökan! Ansökan Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-17. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_shutterstock_1206996091-scaled.jpg

18 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Förvaltare till Botkyrka kommun
Botkyrka kommun
Fastighetsförvaltare

Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Teknik- och fastighetsförvaltningen ansvarar för kommunens lokaler och fastigheter, hela vägen från planering av nybyggnadsprojekt till förvaltning och daglig drift. Vi ansvarar även för skötsel och utbyggnad av vatten och avlopp samt driftservice såsom städning, markservice, transport- och fordonsservice. Vårt mål är att bygga och förvalta hållbart och klimatsmart för att säkerställa en trygg och säker miljö för Botkyrkaborna. Vi levererar dricksvatten av god kvalitet och har miljöfrågorna i fokus. Vi är cirka 300 medarbetare som i våra olika funktioner arbetar med lösningar utifrån medborgarens fokus. Tjänsten och arbetsuppgifterna Vi söker nu en fastighetsförvaltare med ett starkt ekonomiskt fokus och ett intresse för strategisk fastighetsförvaltning. I denna roll arbetar du både operativt och strategiskt med att optimera och vidareutveckla kommunens fastighetsbestånd. Du har fullt resultatansvar för ditt förvaltningsområde och arbetar dagligen med att säkerställa en hög kundupplevelse av våra lokaler och leveranser. Du ansvarar för att skapa och upprätthålla goda, långsiktiga relationer med hyresgäster och andra intressenter, samt hantera hyresavtal och följa upp den ekonomiska utvecklingen. För att säkerställa en effektiv fastighetsförvaltning samverkar du med tekniska förvaltare, energiingenjörer, enhetschefen samt andra stödfunktioner inom ditt geografiska område. Du rapporterar till förvaltarchefen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: - säkerställa en hög kundnöjdhet och utveckla hållbara relationer med hyresgäster - ansvara för hyresförhandlingar och avtalsuppföljning för att optimera ekonomi och verksamhet - planera och genomföra underhållsarbeten i samverkan med teamet - bidra till långsiktig värdeutveckling av kommunens fastigheter - rapportera och analysera ekonomiska resultat inom förvaltningsområdet. Vi erbjuder dig Hos oss blir du en del av en engagerad och framåtblickande organisation med målet att leverera hållbara, attraktiva och ändamålsenliga verksamhetslokaler för kommunens behov. Du får möjlighet att arbeta i en strategisk roll där långsiktiga investeringar, projektutveckling och effektiv förvaltning står i fokus. Vi erbjuder en arbetsmiljö som präglas av samarbete, nytänkande och affärsmässighet, där din kompetens värdesätts och där du får stort utrymme att påverka både processer och resultat. Du får också möjlighet att arbeta nära beslutsfattare och andra nyckelfunktioner inom kommunen, vilket ger en bred inblick i samhällsutveckling och offentlig fastighetsförvaltning https://www.botkyrka.se/jobb-och-vuxenutbildning/jobba-hos-oss/vart-arbetsgivarerbjudande Du som söker till oss Vi söker dig som har en kandidatexamen inom offentlig förvaltning eller en annan eftergymnasial utbildning som arbetsgivaren bedömer som relevant och likvärdig. Övriga krav för tjänsten: - Erfarenhet av fastighetsförvaltning eller liknande befattningar med ansvar för kundkontakter, hyresförhandlingar, avtalshantering och budgetering. - Erfarenhet av LOU krävs för korrekt upphandlingshantering och följsamhet i förvaltningens inköp. - Erfarenhet av ekonomisk uppföljning. - Erfarenhet av att dokumentera och kommunicera på svenska i yrkesmässiga sammanhang. - B-körkort krävs, då tjänsten innebär resor inom kommunen i samband med platsbesök, möten och samverkan med olika aktörer. Vi ser det som meriterande om du har: - Erfarenhet av att förvalta och förhandla kommersiella fastigheter. - Erfarenhet av fastighetsförvaltning inom kommunal sektor. - Kompetens inom tekniska system och IT-kompetens, samt erfarenhet av fastighetssystem.   Som fastighetsförvaltare hos oss arbetar du strukturerat och målinriktat med att planera, följa upp och utveckla ditt fastighetsbestånd. Du kombinerar affärsmässighet med god förhandlingsvana för att säkra gynnsamma avtal och långsiktiga lösningar. Din analytiska förmåga använder du för att tolka ekonomiska underlag, identifiera förbättringsområden och fatta välgrundade beslut – även i komplexa situationer där flera perspektiv behöver vägas in. Med en stark känsla för service ser du till att leveranser möter verksamheternas behov och att hyresgästerna upplever kvalitet och tillgänglighet. Genom din kommunikativa förmåga och sociala kompetens bygger du tillitsfulla samarbeten både internt och med externa aktörer – relationer som är avgörande för en effektiv och hållbar fastighetsförvaltning.

18 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Badmästare Vikariat - Sundbybergs simhall och gym
Sundbybergs kommun
Övrig bevaknings- och säkerhetspersonal

Du vågar prova nytt. Och lär av erfarenheter. Precis som vi. Sundbybergs simhall står inför nya spännande utmaningar – med fler aktiviteter och ännu större gemenskap. Nu söker vi dig som vill vara med och göra detta möjligt. Simhallen är en välbesökt och omtyckt mötesplats med cirka 260 000 besökare per år. Vi erbjuder allt från bad, gym och gruppträning till simskola och motionspass. Här arbetar vi nära invånarna – i en varm, trygg och inkluderande miljö. Sundbybergs stad växer snabbt, men har samtidigt lyckats behålla det bästa av småstadens närhet. Hos oss är det kort väg till beslut, och stor möjlighet att påverka verksamheten. Det gör arbetet både meningsfullt och utvecklande – varje dag. Om tjänsten Som badmästare blir du en del av det team som ansvarar för simhallens dagliga drift. Tillsammans med dina kollegor bidrar du till en säker, trivsam och professionell verksamhet. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Simundervisning för både barn och vuxna • Badbevakning och trygghetsarbete • Reception och caféverksamhet • Lokalvård och skötsel av anläggningen  Vi söker dig som: • Är utbildad simlärare (krav) • Har arbetat i simhall tidigare (meriterande men inte ett krav) • Tycker om att arbeta med människor • Är serviceinriktad, ansvarstagande och flexibel • Vi ser att du delar vårt engagemang för inkludering och respekt i verksamheten Villkor • Anställningsform: Vikariat fr om aug 2025 - juni 2026 • Arbetstider: dag, kväll och helg (38,25 tim/vecka) Sista ansökningsdag: 13 juli 2025 Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller brev Övrig information En stor del av vår verksamhet klassas som samhällsviktig verksamhet. Tjänsten kan komma att krigsplaceras inom ramen för Sundbybergs stads roll i totalförsvaret. Välkommen med din ansökan – tillsammans skapar vi framtidens simhall!

18 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Key Account Säljare

Bli en del av Kinnarps framtid – vi söker en Key Account Säljare som vill bära ut marknadens bästa erbjudande för hållbara arbetsmiljöer Marknaden efterfrågar mer hållbara lösningar. Inredningsbranschen måste förändras och vi på Kinnarps tar ledningen. Vill du arbeta i en dynamisk och internationell miljö där hållbarhet och innovation är i fokus? Vi söker en driven och passionerad Key Account Säljare som vill vara med och bära ut marknadens bästa erbjudande för framtidens arbetsmiljöer. Hos oss på Kinnarps får du möjlighet att utvecklas och växa i en framgångsrik, global inredningskoncern. Vi erbjuder Som Key Account Säljare arbetar du med utveckling och försäljning mot våra nationella storkunder. Genom en god marknads- och konkurrentkännedom skapar Key Account teamet värdeskapande aktiviteter för att stärka Kinnarps position på den svenska marknaden. Teamet säkerställer att de nationella kundavtalen genererar god lönsamhet både på kort och lång sikt. Detta med fokus på försäljning av våra kundvärden. Stort fokus kommer att läggas på att utveckla samt teckna nya kundavtal inom såväl privat som offentlig sektor. Dina arbetsuppgifter  Som Key Account Säljare blir du den strategiska länken mellan våra nyckelkunder och den egna säljorganisationen. Du har en mycket väl utvecklad affärsmässig förmåga och besitter ett högt affärsmannaskap med goda projektledaregenskaper. Du har ett starkt kundfokus och är kommunikativ och relationsskapande – du har en naturlig förmåga att bygga, utveckla och vårda relationer inom alla beslutsled. För att lyckas i rollen som Key Account Manager behöver du jobba strategiskt och långsiktigt. Du har förmågan att hantera långsiktiga kundprojekt, skapa förtroende och håller en hög servicegrad. Du är bildad, nyfiken och kunskapstörstande samt håller dig uppdaterad om omvärlden och affärstrender. Din profil • Erfarenhet från en liknande roll och stort affärssinne • Självgående, driven, strukturerad och noggrann • God IT- vana, främst inom Officepaketet • B-körkort Du behärskar svenska och engelska i både tal och skrift och är van vid att anpassa ditt budskap efter målgruppen. Du är en strukturerad och stabil person med ett starkt affärsdriv, god relationsförmåga och ett genuint engagemang för att skapa värde för kund. Du trivs i en vardag där du får kombinera självständigt arbete med samarbete i team och ser resor i tjänsten som en naturlig del av din roll. Är det här din nästa utmaning? Hos Kinnarps får du inte bara ett jobb – du får en möjlighet att påverka på riktigt. Här förenas värme och professionalism, innovation och hållbarhet. Du blir en del av en meningsfull resa där varje projekt bidrar till att förbättra människors arbetsvardag. Vi erbjuder en kultur präglad av trygghet, ansvar och omtanke, där du får arbeta tillsammans med engagerade kollegor i en miljö som uppmuntrar både personlig och professionell utveckling. Samtidigt är du med och skapar framtidens inspirerande arbetsmiljöer för våra kunder. Placeringsort: Stockholm, Göteborg, Kinnarp eller något av våra övriga kontor i Sverige. Varmt välkommen med din ansökan Låter tjänsten intressant? Välkommen med din ansökan. Annonsen kommer att vara publicead över sommaren med sista ansökningsdatum 27 juli 2025. Vi hanterar ansökningarna därefter och kommer återkomma till dig i augusti. Om Kinnarps Kinnarps är en av Europas ledande helhetsleverantörer av inredningslösningar och arbetsplatsdesign för kontor, utbildning och omsorg. Möblerna kännetecknas av hög kvalitet, innovativ design, låg miljöpåverkan och långa livscykler. Företaget har varit familjeägt sedan starten 1942, med tillverkning i Sverige och verksamhet i över 40 länder. Kinnarps är representerade i delegationen för cirkulär ekonomi, det rådgivande organet till regeringen som ska bidra till näringslivets omställning till en cirkulär ekonomi.

18 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Onsite-tekniker till Stockholm!
Gigstep AB
Supporttekniker, IT

Alla brinner för olika saker, men för att lyckas i denna roll så behöver du älska IT. För oss är IT-nörd något positivt, vi imponeras av dig som har hittat din grej och brinner för den! Du kommer ingå i ett kompetent team där du kommer lära dig massor. Där du kommer kunna kombinera dina kunskaper inom IT med din känsla för service i en perfekt mix. Ni sitter tre IT-tekniker på kontoret och kommer därmed ha ett nära samarbete ihop tillsammans med resten av gänget som sitter nere i Lund. Du arbetar i ett ärendehanteringssystem och felsökning är något du gör dagligen. Det är väldigt bra om du har koll på nedanstående punkter: - Active Directory - DNS, DHCP, TCP/IP - Citrix - Windows Operativsystem - Outlook & Exchange - MS Office & O365 - Skrivare & skrivarhantering - Hårdvarurelaterade frågor Ett krav från kunden är också att du har jobbat med Intune, AD och klientserverar. Det genuina IT-intresset är ett måste. Vi vill gärna att du har arbetat med IT-support tidigare, gärna minst tre år. Välkommen in i ett härligt gäng där humor blandas med stort fokus för att ge god service åt kunderna! Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd av oss på Gigstep men arbetar ute hos vår kund. Uppdraget är med 6 månader till att börja med. Start för uppdraget är i mitten på juli. Placering är Flemingsberg! Urval sker löpande så tveka inte på att skicka in din ansökan redan idag!

18 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025