Är du redo för ett utvecklande arbete inom ett expanderande område fyllt av spänning? Bra! Då kan du läsa vidare. Nu söker vi på OneCo efter dig som vill börja arbeta som Distributionselektriker hos oss. Ditt arbetsområde är främst norra Stockholm men även uppdrag i city och södra Stockholm kan förekomma. Du kommer att bli tilldelad ett arbetsfordon som du får nyttja i tjänsten. Din arbetsdag börjar när du är på plats på första uppdraget. Kort om tjänsten Vi är på jakt efter 1-2 st Distributionselektriker som har dokumenterad erfarenhet som distributionselektriker. Du arbetar med alla förekommande arbeten inom lokalnät 0,4–1 kV, såväl jordkabel som luftledningar. Uppdragen karaktäriseras av nyanläggningsarbeten men även drift- och underhållsarbeten förekommer. Som distributionselektriker ingår du i vårt viktiga uppdrag att säkerställa eldistributionen i våra uppdrag. Du kommer att ingå i en arbetsgrupp där fokus är att samarbeta för att gruppen ska nå sina uppsatta mål De huvudsakliga arbetsuppgifterna är. Ny och ombyggnad samt drift- och underhållsarbeten Felavhjälpning kan förekomma Hantering av mindre projekt kan förekomma Elsäkerhetsledare Löpande kontakter med berörda beställare och El entreprenörer Inför arbetet kommer du få utbildning med teori och praktik av våra stödsystem som ger dig rätt förutsättningar för att utföra ett kvalitativt arbete hos oss. Vem är då denna nya stjärna vi letar efter? Vi tror att du är en noggrann, strukturerad och lösningsorienterad person. Du gillar att ta eget ansvar och en förmåga att snabbt se vad som krävs för att lösa olika arbetsuppgifter och moment. Troligtvis har du ett stort intresse för teknik och service och är ständigt på jakt efter att utveckla både dig själv och företaget. Känns det som du? Checkar du även av följande punkter har vi en garanterad match! Kommunikativ God förmåga att bemöta kunder B Körkort Svenska flytande i tal & skrift Datorvana Gymnasiekompetens inom el Vi ser att du har 2–3 års bakgrund och arbetslivserfarenhet inom området Distributionselektriker Anställningsform: Tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning. Ordinarie arbetstid: Vardagar, heltid kl. 07:00–16:00. Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Månadslön, förmåner och övriga ersättningar enligt kollektivavtal. Körkort: B Körkort krävs Intervjuer genomförs löpande, skicka in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen att söka! Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Områdeschef Anders Eriksson, [email protected]
Är du min nästa assistent och vår nästa kollega? Vill du tillhöra en assistentgrupp som tillsammans arbetar för att sätta guldkant på vår kunds tillvaro? Vi på Vår Omtanke söker nu flera personliga assistenter som vill arbeta med vår kund i Solna! I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vi söker en personlig assistent till en mycket positiv, aktiv och sportig tjej i 30årsåldern. Hon är intresserad av att bio, gå på gym/workout och träffa kompisar samt att spela elhockey och bågskytte. Hon har som mål med sin assistans att kunna bli mer självständig och göra saker mer spontant. Vem är du? Du som söker tjänsten är tjej, mellan 25 år och 40 år och du bör vara aktiv, glad och pigg samt vara intresserad av idrott och att träffa människor. Du kan hantera spontana utflykter och händelser. Du är noggrann, ansvarsfull och strukturerad samt har förmågan att lyssna in andra personer och förstå arbetet som personlig assistent. Det är också viktigt att du är ärlig, tycker om att arbeta och har förmåga att skapa en positiv atmosfär omkring dig. En positiv egenskap vi gärna ser är att du är initiativrik, och gärna kommer med egna förslag om idéer och saker att hitta på! Vad får du? Friskvård, utbildning och väl introduktion. Arbetstid och tjänstgöringsgrad: Timvikarier vid behov, finns även möjlighet till fasta pass för rätt person. Lön: Fast timlön enligt överenskommelse, övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde: Snarast, enligt överenskommelse. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Din ansökan läses av personal på Vår Omtanke. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!
Big Care x Medpeople söker SSK som vill jobba inom hemsjukvården i Södra Stockholm omgående och framöver. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople Information om uppdraget: Som sjuksköterska hos oss arbetar du i basala hemsjukvården. Arbetet är varierat och självständigt. Du kommer att arbetsleda ett färgstarkt team av undersköterskor. I huvudsak har du larmansvar främst från Vårdguiden men även planerade besök förekommer. Arbetsuppgifterna handlar bland annat om administrering av läkemedel, medicinska bedömningar, katetersättning/spolning, hantering av picc-line och CVK, trachvård och omläggningar. Arbetet innebär såväl direkt- som telefonkontakt med patienter, anhöriga och medarbetare samt dokumentation i vårt patientjournalsystem. Du har jourläkare som stöd vid behov. Du kommer under arbetet använda dig av PR Vårds egna miljöklassade bilar. Din bakgrund Du är legitimerad sjuksköterska. Är du distriktssköterska är det en merit liksom erfarenhet från hemsjukvård. Du är trygg i din yrkesroll och har tidigare erfarenhet av att arbetsleda andra. Du är flexibel som person och ser inte förändringar som ett hinder utan som en möjlighet. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Du har goda kunskaper i svenska både i tal och skrift samt B-körkort. Du ansöker om uppdraget i vår app Medpeople. Där kan du även se arvode för uppdragen. Ladda ned Medpeople-appen - Medpeople
Funktionsansvarig fysisk säkerhet och teknisk bevakning Har du erfarenhet av fysisk säkerhet och teknisk bevakning? Är du van att arbeta strategiskt med säkerhetsfrågor och samtidigt kunna stödja operativ verksamhet? Vill du bidra till att utveckla FMV:s säkerhetsarbete och därigenom vara med och stärka Sveriges försvarsförmåga? Då är du den vi söker. Arbetsuppgifter Som funktionsansvarig för fysisk säkerhet och teknisk bevakning ansvarar du för att vidareutveckla och förvalta myndighetens processer, styrande dokument, instruktioner och kontrollprogram inom området. Arbetet innefattar även att följa upp efterlevnaden av dessa styrningar, sammanställa underlag för uppföljning och säkerställa kvalitet i rapporteringen. Du ger stöd till FMV:s verksamheter nationellt, vilket inkluderar rådgivning, utbildning och metodutveckling. I rollen ingår också att representera FMV i samverkan med andra myndigheter och externa aktörer samt att aktivt delta i projekt och arbetsgrupper där din sakkunskap inom fysisk säkerhet och teknisk bevakning är central. Vidare ansvarar du för planering, samordning och budgetering av centrala aktiviteter inom funktionsområdet. Du kommer att arbeta i en engagerad och kompetent enhet där vi tillsammans bidrar till en trygg och effektiv arbetsmiljö för alla medarbetare. Tjänsten är placerad i Stockholm. Resor inom Sverige förekommer som en naturlig del av arbetet. Kvalifikationer Vi söker dig som har: • Högskoleutbildning inom säkerhetsområdet eller annan utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdig • Dokumenterad erfarenhet av fysisk säkerhet och teknisk bevakning, både strategiskt och operativt • God kunskap om relevant lagstiftning och regelverk • Meriterande erfarenhet av arbete inom statlig myndighet eller offentlig verksamhet • Meriterande kunskaper inom utbildning, metodutveckling, verksamhetsstyrning och projektledning Personliga egenskaper Du är strukturerad, har gott omdöme och god pedagogisk förmåga. Du är självgående, samarbetsinriktad och anpassar kommunikationen utifrån målgruppens behov. Du har god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska. B-körkort är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Om FMV FMV:s fastighetsavdelning ansvarar för myndighetens lokalförsörjning, mark och anläggningar samt fysisk säkerhet och teknisk bevakning. Vi verkar för att säkerställa en trygg, hållbar och ändamålsenlig fysisk miljö för hela FMV. På FMV bidrar du till att stärka Sveriges försvar. Vi erbjuder ett meningsfullt arbete tillsammans med kunniga kollegor, goda möjligheter till kompetensutveckling och ett hållbart arbetsliv. Ansökan Du ansöker genom att bifoga ditt CV, betyg och intyg på svenska. I ditt CV beskriver du tydligt på vilket sätt du uppfyller efterfrågade kvalifikationer och meriter. För en mer inkluderande rekryteringsprocess tar vi inte emot några personliga brev. Vi rekryterar kompetensbaserat och bedömer kandidater utifrån rollens krav på erfarenhet, kompetens och personliga egenskaper. Våra fackliga företrädare är SACO Stefan Hållander, OFR/S Lena Sköld Gunnarsson, OFR/O Lars Mörrby och SEKO Peter Andersson. Alla nås via FMV:s växel: 08-782 4000. För frågor om tjänsten, kontakta Fredrik Jakobsson, chef Lokalförsörjning, via e-post: [email protected]. Sista ansökningsdag: 2025-07-03 Övrigt För anställning på FMV krävs svenskt medborgarskap samt godkänd säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen. Provanställning tillämpas. Anställningen är förenad med krigsplacering. Vi välkomnar sökande med olika bakgrund och erfarenheter. Vi undanber oss samtal från annons- och rekryteringsföretag. För att jobba hos oss behöver du vara svensk medborgare och genomgå en säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Vi tillämpar provanställning och som anställd kommer du att krigsplaceras utifrån totalförsvarets behov. Ansökningar till befattningen tas endast emot via FMV:s webbplats eller registratur. Vi har gjort vårt medieval och undanber oss därför försäljning av annons- och rekryteringstjänster.
I Huddinge kommun arbetar vi för att skapa ett hållbart samhälle, där natur, teknik och god service samspelar. Huddinge är en stor Stockholmskommun med cirka 6 400 medarbetare och fler än 110 000 invånare. Hos oss känner du dig trygg, delaktig och stolt när vi med kraft gör skillnad, varje dag! Socialförvaltningen ansvarar för individ- och familjeomsorg, äldreomsorg och omsorg för personer med funktionsnedsättningar. Vi arbetar förebyggande med stöd, insatser och myndighetsutövning till barn, ungdomar, familjer, vuxna, äldre och personer med funktionsnedsättning. Vårt uppdrag är att öka individers förutsättningar att leva under så bra levnadsvillkor som möjligt samt att stärka individer till att leva ett självständigt liv. Vi är en socialtjänst som ligger i framkant i preventionsarbetet och i omställningsarbetet till en än mer lätt tillgänglig och kunskapsbaserad socialtjänst. Enhetsbeskrivning Barnenheten är en del av individ- och familjeomsorgen. Vi arbetar med utredning och uppföljning av insatser enligt SoL och LVU. Målgruppen är familjer med barn i åldern 0–12 år och deras nätverk. Vårt främsta mål och fokus är att bedriva det goda sociala arbetet, och alla medarbetare ska få de bästa förutsättningarna att göra det genom vårt omfattande introduktionsprogram, kompetensutveckling och en rimlig arbetssituation. Vi har en god sammanhållning på enheten och stöttar varandra i både stora och små frågor. Vi sitter i trevliga lokaler i Flemingsberg, ett av kommunens mest expansiva områden, med bra kommunikationer och närhet till såväl natur som viktiga knutpunkter som Huddinge sjukhus och Södertörns högskola. Nu söker vi en Socialsekreterare med uppdrag som hemutredare! Om arbetet Som socialsekreterare med hemutredaruppdrag arbetar du på uppdrag av socialsekreterare och din utredning är en delutredning. Du genomför observationsutredningar i familjens hemmiljö. Du ansvarar för att journalföra och skriva en utredning med analys, behovsbedömning, bedömning av mottaglighet och förslag till insats för familjen. Arbetet är till stor del självständigt. Vi arbetar utifrån en systemteoretisk grund med ett utvecklat nätverkstänk. Vi kan erbjuda dig ett spännande, flexibelt och varierande arbete med utrymme för att utvecklas. Du har stora möjligheter att forma din roll, alltid med stöd från chef och kollegor. Om dig Vi söker dig som: • har en socionomexamen. • har minst 5 års erfarenhet av utredningar enligt 11 kap § 1 rörande barn och/eller unga. På enheten arbetar vi både självständigt och tillsammans med andra. Som person behöver du ha en personlig mognad och god empatisk förmåga. Vi samverkar med andra aktörer kring barnet, därför ser vi att du behöver vara både relationsskapande och ha en god förmåga att samverka. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Varför Huddinge? För att vi ska kunna utföra vårt uppdrag är du som medarbetare i Huddinge kommun det viktigaste vi har. Därför erbjuder vi en rad förmåner för ett hållbart arbetsliv och för att underlätta din vardag. https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/#Formaner (https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/#Formaner) Upplysningar Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta: • Ann-Charlott Lind Neville Enhetschef, [email protected] (mailto:[email protected]) • Jane Gustafsson Enhetschef, [email protected] (mailto:[email protected]) • Anna Österberg Ben Hamou Socialsekreterare med uppdrag som hemutredare, [email protected] (mailto:[email protected]) Välkommen in med din ansökan!
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Väktare för övervakning – Vi söker dig! Arbetsgivare: Northern Skill - konsultuppdrag Plats: Blisterliden Anställningsform: Heltid/Deltid/Timanställning Arbetsbeskrivning Vi söker nu engagerade väktare med fokus på övervakning över olika siter i Blisterliden-området, väster om Bygdsiljum. Som väktare kommer du att spela en viktig roll i att säkerställa säkerheten för våra kunder och deras egendom, detta genom monitorövervakning. Tjänsten innebär varierande arbetsuppgifter som: Övervakning via CCTV-system för att upptäcka och rapportera misstänkta aktiviteter. Patrullering och rondering av byggnadsobjekt och områden. Dokumentation och rapportering av händelser och observationer. Kvalifikationer Vi söker dig som: Har en giltig väktarutbildning, det gör inget om du är i början av karriären Har B-körkort (ett krav för ronderande uppdrag). Är serviceinriktad, stresstålig och social. Behärskar svenska och engelska i tal och skrift. Vi erbjuder En trygg och stabil anställning. En dynamisk och trevlig arbetsmiljö. Flexibla arbetstider (dygnet runt-övervakning) Ansökan Intervjuer sker löpande, så vänta inte med att skicka in din ansökan! Välkommen med din ansökan! Jobb från jobbify.se
Vi letar efter dig som vill vara med och göra världen till en härligare plats! Familjeföretaget Plusfamiljen har sedan 2006 erbjudit personlig assistans med ett helhetsgrepp. Vårt uppdrag är att skapa en kvalitativ assistans med mycket hjärta och personlighet. Med hög kvalité, engagemang och värme jobbar vi för att våra kunder ska kunna leva ett fullvärdigt och berikande liv, med frihet att forma det efter sina egna önskemål. Att jobba inom Plusfamiljen innebär att vara del av något större. Vårt arbete handlar i första hand om att göra skillnad för människor som behöver det som mest. Personliga assistenter till vår 23-åriga grabb i Norrtälje Vår charmiga och aktiva kille i Norrtälje söker personliga assistenter för dagtid. Kunden lever ett väldigt aktivt liv med bland annat studier på KTH i Stockholm, men utöver det så umgås han gärna med vänner eller andra nöjen. Nu söker vi dig som är redo för att följa med på vår kunds resa i livet. Som kan stötta honom i vardagen och skolan men också kunna följa med på äventyrliga resor. Kunden har en CP-skada och behöver ditt stöd i olika moment såsom förflyttningar, påklädning och hygien. Vem söker vi? Nu söker vi dig som är inkännande, ansvarstagande och lyhörd. Du som kan känna av när kund behöver hjälp eller när du kan behöva ta ett steg tillbaka. Du får gärna vara en aktiv person så det matchar med kunden, och god fysik är gynnsamt då det ingår en del lyft i rollen. Tidigare erfarenheter inom personlig assistans och CP-skador är fördelaktiga men inte ett krav, vi erbjuder gärna utbildning vid behov. Däremot är flytande svenska i både tal och skrift ett krav. Kund är allergisk mot katter men andra typer av pälsdjur är det inga problem med. Arbetstid och tjänstgöringsgrad Just nu söker vi dig som är intresserad av en deltidstjänst med start i juli 2025. Arbetstiderna är oftast morgon till sen eftermiddag. Även behov av kvällar och helger kan uppstå. Det finns stora möjligheter till en utökad tjänst i framtiden. Det här erbjuds du: Många av våra anställda har funnits med oss sedan starten 2006 vilket vi är mycket glada och stolta över! Vi vill att du som anställd ska må bra och känna att ditt jobb är meningsfullt. Som personlig assistent är du otroligt viktig för en annan människa och ibland för en hel familj. Som en av oss får du: • En kontaktperson-din chef, finns där för att svara på både praktiska frågor och för att ge stöd. • Kollektivavtal- det är superviktigt för din trygghet idag men också för din framtid. • Du är försäkrad och får friskvårdsbidrag. • Vi stöttar och utbildar dig när du behöver det. • Du får en fast grundlön per timme. • Semesterersättning och ob-tillägg utifrån kollektivavtalet. Varmt välkommen med din ansökan! Läs mer om oss på vår hemsida www.plusfamiljen.se om varför du ska välja just oss. Sista ansökningsdatum är 18/7 men tjänsterna kan komma att tillsättas innan dess. Vid frågor kontakta kundansvarig [email protected]
Nu söker vi distrubtionsförare. Sinli Trading är en matgrossist med fokus på det asiatiska köket. Lagret och kontoret ligger i Älvsjö, cirka 15 minuter med gång från älvjsö station och detsamma från Hagsätra tunnelbanestation. Vad vi söker För att passa in i denna roll ser vi att du har 2-3 års erfarenhet av att arbeta inom distribution och lager, samt har kunskap och förståelse för logistikprocesser. Det är viktigt att du är effektiv, noggrann, organiserad och att du har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt. Det är även viktigt att du har en god känsla för service, då kundkontakt kan förekomma. Har du intresse för mat och olika kulturer så är det en stor merit, även vana för tunga lyft. Körkort B är ett krav. Truckkort är meriterande. Krav: Minst 1-2 års erfarenhet som förare. Manuellt B-körkort (Lätt lastbil) Vana för tyngre lyft Nystartsjobb Meriterande: Truckort Mongolska, Thailändska, Kinesiska, Engelska. Jobbat med restauranger och gärna asiatiska sådana. Dina arbetsuppgifter Som distrubitionsförare kommer ditt arbete att innebära främst att lasta varor till lastbilen, samt att lerverera ut varorna till kund. Det kan även förekomma att du behöver hjälpa kund att bära in de beställda varorna till restaurangerna. Arbetet sammanfattningsvis: • Lasta och sortera varor. • Köra ut varor till kunderna. • Lasta av varor till restaurangerna. Företag Sini Trading är en matgrossist med 25 års erfarenhet av import av livsmedel med fokus på det asiatiska köket. Vi levererar noggrant utvalda produkter av hög kvalitet till restauranger över hela Sverige men framförallt i Stockholmsområdet. Vår enkla affärsidé är att leverera de bästa råvarorna som Asien har att erbjuda! Vi håller hus söder om Stockholm nära Älvsjö station och just nu expanderar vi och söker flera duktiga medarbetare.
Southside Pub, en klassisk engelsk pub på Hornsgatan i Stockholm, söker nu en erfaren Souschef med driftansvar. Vi ser att du är en bra lagspelare, trivs i ett stundtals högt tempo och är kvalitetsmedveten. Hos oss får du möjlighet att bidra med dina kunskaper och erfarenheter i en miljö där din kreativitet och ditt engagemang uppskattas. Arbetstiderna är förlagda kvällstid under pubens öppettider, och du kommer att arbeta till stor del självständigt i köket. Vi söker dig som: Har passion för den engelska pubmaten och erfarenhet av det engelska köket Är kvalitetsmedveten Har minst 2-4 års yrkeserfarenhet av att arbeta som Souschef med stort driftansvar. Brinner för att överträffa gästens och kollegornas förväntningar Är strukturerad, ordningsam och har god samarbetsförmåga Är van vid att jobba självständigt och i driften. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklings-och karriärmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Tillträde omgående alt enligt överenskommelse. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen in med din ansökan!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om tjänsten Vi söker nu en driven Procurement Coordinator som vill vara med och sätta strukturen för inköpsprocesser inom tech på en bank i Stockholm. Rollen innebär att koordinera flera avdelningar med fokus på avtal, regulatoriska krav, cybersäkerhet och riskbedömningar. Det handlar om att säkerställa att rätt personer är involverade i processen och att dokumentation hanteras korrekt. Du kommer vara navet mellan flera stakeholders och se till att inköp genomförs på ett tryggt och effektivt sätt. Dina framtida arbetsuppgifter I rollen som Procurement Coordinator blir du central i att driva inköpsprocesser framåt. Du ansvarar för att organisera och koordinera möten, hantera dokumentation och samarbeta tätt med flera nyckelfunktioner. Koordinera inköpsprocesser för tech, inklusive legala och regulatoriska delar. Samarbeta med avdelningar som Legal, Inköp, Risk, DPO, CTO och cybersäkerhet. Upprätta kommittéer med rätt beslutsfattare beroende på inköpet. Säkerställa att dokumentation är korrekt och att riskbedömningar genomförs. Coacha och stötta stakeholders i processen. Vi söker dig som har Vi söker dig som har erfarenhet av att koordinera projekt och processer, gärna inom inköp, tech, IT eller administration. Du kanske tidigare har arbetat som koordinator, projektledare, executive assistant eller liknande, då det viktigaste i denna roll är din förmåga att organisera, hålla ihop processer och kommunicera effektivt med flera parter, både på svenska och engelska. Personliga egenskaper som värderas högt är din förmåga att ta initiativ, skapa struktur i komplexa sammanhang och coacha olika stakeholders genom processerna. Du är lösningsorienterad, trygg i dialog med många parter och har ett intresse av att förstå teknikens roll i affären. Övrig information Start: Slutet av augusti eller början av september. Plats: Stockholm Omfattning: 50%, med eventuell möjlighet att det på sikt blir heltid. Anställningsform: konsultuppdrag. Säkerhetsklassning: blir du aktuell för rollen kan en bakgrundskontroll samt utdrag ur belastningsregistret genomföras. Om företaget Kunden är ett bolag med en fantastisk företagskultur där samarbete och omtanke om kollegor och kunder står i fokus. Här möts du av ett varmt klimat där alla hjälps åt. Uppdraget är spännande och viktigt för organisationens framtida processer. Genom ett gott arbete finns möjligheten att långsiktigt bli en nyckelperson i organisationen. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se .
Välj ett jobb för att visa detaljer