Säljande Lånehandläggare – Hjälp kunder att hitta rätt lånelösning! Är du en driven säljare med ett intresse för bank och finans? Vill du arbeta i en dynamisk miljö där du kan utvecklas och påverka din egen lön? Vi söker nu en säljande lånehandläggare till vårt privatlåneteam! Om rollen Som lånehandläggare kontaktar du kunder som har gjort en låneansökan. Din uppgift är att identifiera kundens behov, erbjuda skräddarsydda lånelösningar samt informera om låneskydd och försäkringar. Du arbetar mot tydliga mål och får kontinuerligt stöd och coachning för att utveckla din försäljning. Tjänsten inleds med en grundlig utbildning inom försäljning, våra produkter och branschen. Under introduktionen får du även medlyssna på samtal för att lära av erfarna kollegor och chefer. Din utveckling fortsätter därefter genom regelbunden coaching och vidareutbildning. Du kommer att ingå i ett engagerat team där vi värdesätter samarbete, utveckling och resultat – och vi ser till att ha roligt på vägen! Vi söker dig som: ✔️ Har säljerfarenhet, gärna inom telefonförsäljning, låneförmedling eller bank och finans. ✔️ Talar och skriver svenska flytande samt behärskar engelska väl. ✔️ Är resultatinriktad och trivs med att arbeta mot tydliga mål. ✔️ Motiveras av en roll där du kan påverka din egen lön. Vad vi erbjuder: ✨ En grundlön med attraktiv provisionsmodell. ✨ Regelbundna team- och företagsaktiviteter. ✨ Tjänstepension och friskvårdsbidrag på 4000 kr. ✨ Två utvecklingsdagar per år och en träningstimme i veckan. ✨ 25 dagars semester. ✨ Interna och externa utbildningar inom lån och krediter. ✨ Ett positivt och engagerat team där vi stöttar varandra. Ansökan Tjänsten är en heltidstjänst med start omgående. I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Skicka in din ansökan snarast, då urval och intervjuer sker löpande. 📩 Skicka ditt CV och personliga brev till: [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! 🎯
Mediesäljare till Life Science-branschen Brinner du för försäljning och vill arbeta med en ledande plattform inom life science-industrin? Vi söker en driven mediesäljare som vill bidra till att stärka branschen genom relevanta och effektiva medielösningar. Om rollen Som Mediesäljare kommer du att: ✔️ Ansvara för försäljning av annonsering i både print och digitalt format, samt utveckla kundavtal kopplade till advertorials, nyhetsbrev, event och digitala lösningar. ✔️ Driva hela säljprocessen – från prospektering och nykundsbearbetning till att vårda och utveckla befintliga kundrelationer. ✔️ Ta ett stort kommersiellt ansvar och bygga upp din egen kundportfölj för att skapa långsiktiga samarbeten och affärstillväxt. ✔️ Bidra till och genomföra försäljningsstrategier för att säkerställa att vi når våra uppsatta tillväxtmål. Du blir en nyckelspelare i arbetet med att stärka life science-industrin genom innovativa medielösningar. Vi söker dig som: 🔹 Har erfarenhet av försäljning, gärna av medielösningar inom B2B. 🔹 Är trygg i uppsökande och relationsbyggande försäljning samt har en kommersiell förståelse för branschspecifika lösningar. 🔹 Är självgående, metodisk och har ett starkt driv för att nå högt uppsatta mål. 🔹 Är bekväm i kontakt med beslutsfattare och har god förståelse för det svenska näringslivet. 🔹 Har intresse för eller erfarenhet av life science-industrin – meriterande men inget krav. Varför arbeta hos oss? Möjlighet att arbeta med en väletablerad branschtidning och digital plattform med starkt fäste i branschen. Professionell utveckling och karriärmöjligheter inom medieförsäljning. Chansen att växa in i en högre roll med utökat ansvar. En viktig roll i att stärka en bransch som spelar en avgörande roll i Sveriges framtid. Placering Vårt kontor är beläget i Solna, men dina kunder finns över hela Sverige. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Skicka din ansökan med CV och personligt brev till: [email protected]. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag – ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig!
Motiveras du av att arbeta inom ett område som kräver noggrannhet och ett mycket högt säkerhetsmedvetande? Vill du ha ett betydelsefullt arbete med stort ansvar och många kontaktytor? Då ska du söka tjänsten som beredskapshandläggare på Säkerhetspolisen. Välkommen med din ansökan. Vårt uppdrag är Sveriges säkerhet. Ort: Stockholm Sista ansökningsdag: 2025-07-22 Det här är ditt uppdrag Säkerhetspolisens beredskapsarbete har fokus på utveckling av metoder och förmågor inom kris- och totalförsvarsarbetet samt att ge stöd till övriga verksamheten för en robust och hållbar organisation. Som beredskapshandläggare arbetar du med att planera, utveckla och följa upp myndighetens beredskapsåtgärder. Du arbetar även med att utforma arbetssätt och metoder kopplat till civilt försvar. Du och dina kollegor arbetar för ständig förbättring och effektivisering och deltar aktivt i verksamhetens utvecklingsarbete. Du deltar vidare i interna och externa projekt inom kris- och totalförsvarsarbetet och bidrar till utveckling och genomförande av intern och extern informations-, utbildnings- och övningsverksamhet. Du har även ansvar för att leda utvärdering och uppföljning av övningar. Eftersom mycket av totalförsvarsarbetet behöver ske tillsammans med andra myndigheter och aktörer kommer du vid tillfällen att representera Säkerhetspolisen vid sådan samverkan. Inom säkerhetspolisens kris- och totalförsvarsarbete är både civil och polisär kompetens av största vikt och vi strävar efter en jämn fördelning däremellan. Din placering är på huvudkontoret i Solna och arbetet utförs på plats, vilket innebär att du inte har möjlighet att arbeta på distans. Resor inom och utanför Sverige kan förekomma. De här kvalifikationerna söker vi hos dig Det är endast du som uppfyller nedanstående krav som kan bli aktuell för tjänsten. Relevant akademisk examen, polisexamen eller annan utbildning eller erfarenhet som Säkerhetspolisen bedömer likvärdig Minst två års dokumenterad relevant arbetslivserfarenhet inom de senaste fem åren Mycket god förmåga att kommunicera på svenska i tal och skrift God förmåga att kommunicera på engelska i tal och skrift Anställningen kräver svenskt medborgarskap. Du som söker kan också ha kompetens som tillför bredd och kompletterande perspektiv. Kan du bidra med något eller flera av följande är det meriterande: Erfarenhet av krisberedskaps- och totalförsvarsarbete Arbetslivserfarenhet inom projektledning eller annan samverkande roll Erfarenhet av metod- och utvecklingsarbete Erfarenhet av att utforma, följa upp samt utvärdera utbildningar och övningar Erfarenhet från arbete inom något av Säkerhetspolisens verksamhetsområden Kunskap om Säkerhetspolisens uppdrag och verksamhetsområden Kunskap om säkerhetsskydd Det här är kollegan vi söker Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och söker dig som är driven, noggrann och resultatorienterad. Du har en positiv inställning och bidrar aktivt till ett gott arbetsklimat som skapar motivation, delaktighet och engagemang. Du har god förmåga att hantera flera uppgifter parallellt och trivs med att arbeta strukturerat, långsiktigt och att självständigt organisera och leda ditt arbete framåt. Eftersom händelser i omvärlden påverkar vår vardag är det inte alltid våra arbetsdagar ser ut som vi tänkt och en förutsättning för att lyckas i rollen är att du kan prioritera och anpassa dig när situationen kräver det. Ärenden du handlägger kan vara komplexa och involverar ofta flera verksamhetsområden, myndigheter och kontaktytor. Därför är det viktigt att du motiveras av att initiera samarbete, skapa goda relationer och kan hantera olika perspektiv och förutsättningar. Du ser den egna verksamheten i ett större sammanhang och tar ansvar för din del i helheten med fokus på gemensamma mål och långsiktig effekt. Du är prestigelös och trygg i din roll. På ett pedagogiskt och förtroendeingivande sätt skapar du goda förutsättningar för lärande och har lätt för att anpassa budskap efter mottagaren. Du känner dig bekväm att tala inför såväl mindre som större grupper och sammanhang. Säkerhetspolisen ställer höga krav på säkerhet och sekretess, därför förutsätter vi att du har integritet och ett högt säkerhetsmedvetande. Vidare har du ett stort intresse för omvärldsbevakning och du håller dig uppdaterad inom kris- och totalförsvarsarbete. Anställningsvillkor och förmåner Svenskt medborgarskap är ett krav, då anställning vid Säkerhetspolisen innebär placering i säkerhetsklass. För anställning krävs också godkänt resultat i säkerhetsprövningen med registerkontroll, som genomförs i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Det här är en tillsvidareanställning som inleds med sex månaders provanställning. Vi tillämpar individuell lönesättning. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. På vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se, kan du läsa mer om hur det är att arbeta hos oss samt om våra förmåner. Så tar du kontakt med oss Du är välkommen att ringa rekryterande chef, tfn 010-568 92 58. För information om rekryteringsprocessen, kontakta HR-konsult, tfn 010-568 70 06. Fackliga företrädare: Polisförbundet, tfn 010-568 70 03, SACO, tfn 010-568 70 04 och ST, tfn 010-568 70 02. Så ansöker du Ansökan sker via vår hemsida, www.sakerhetspolisen.se Ansökan ska ha kommit in senast 2025-07-22. I ditt personliga brev och CV vill vi att du beskriver på vilket sätt du uppfyller våra efterfrågade krav och eventuella meriter. Beskriv också hur dina personliga egenskaper bidrar i rollen. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Övrig information Du bör inte berätta att du sökt tjänst hos Säkerhetspolisen för andra personer än dina närmast berörda. Det beror på att vi har tjänster som omfattas av sekretess. I våra rekryteringar använder vi arbetspsykologiska tester. Vi har redan gjort våra val av annonskanaler. Vi undanber oss därför samtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Utbildningsförvaltningen ansvarar för förskola, fritidshem, grundskola, gymnasium samt anpassad grund- och gymnasieskola. Vi har drygt 3 200 medarbetare vid 45 förskolor, 22 grundskolor och fyra gymnasieskolor. Här finns ett stort engagemang för att alla barn och elever ska få undervisning av hög kvalitet, möjlighet att utvecklas och att nå sin fulla potential. I Botkyrka ser vi att framgång i skolan är nyckeln till ett gott liv och den starkaste skyddsfaktorn för framtiden. Tjänsten och arbetsuppgifterna Som lärare är du en viktig del i att bidra till att Botkyrka kommun blir Sveriges bästa skolkommun, där elever lyckas i skolan och får utvecklas utifrån sin unika förmåga. I ditt uppdrag bedriver du undervisning och därtill hörande arbetsuppgifter såsom för- och efterarbete av undervisningen samt betygssättning. Du ingår i ett arbetslag och deltar i arbetslagets gemensamma arbete. Du bidrar i ett kollegialt samarbete till en god lärmiljö genom ett aktivt arbete i arbetsgrupper. Tillsammans har ni elevernas kunskapsutveckling i fokus. Du samverkar även med övrig personal på skolan. Du deltar aktivt i skolans värdegrundsarbete och arbetar inkluderade. Du är mån om att hålla dig uppdaterad som lärare och i dina ämnen genom omvärldsbevakning, fortbildning och det kollegiala lärandet. Mentorskap är en central del i din roll genom sociala kontakter kring elever och klasser, kontakt med vårdnadshavare, frånvarohantering och utvecklingssamtal samt samarbete med myndigheter och socialtjänst. I din roll samverkar du med elevhälsoteamet. Du förutsätts kunna arbeta med digitala verktyg i din undervisning. Vi erbjuder dig Tjänsten är ett föräldravikariat på 100% med start i 12 aug 2025 och avslut i juni 2026 med undervisning i teknik och NO på högstadiet. Du kommer att tillhöra ett starkt och drivande arbetslag som arbetar tätt tillsammans med elevernas bästa i fokus. I tjänsten ingår mentorskap. Du som söker till oss Vi söker dig som kan fortsätta detta viktiga arbete med att ge goda kunskaper och bra förutsättningar. Vi söker en grundskolelärare som är behörig i matematik och NO och gärna teknik och som har mycket goda ämneskunskaper och utmärkt ledarskapsförmåga. Du behöver ha ett tydligt och engagerat ledarskap med elevens bästa i fokus. Det är viktigt att du utgår från varje elevs behov, förutsättningar, erfarenheter och kan stärka varje elevs självförtroende och motivation att lära. Du bör vara driven, nyfiken, lösningsorienterad, flexibel och ha erfarenhet av att stötta varje elev att utvecklas så långt som möjligt utifrån sina förutsättningar. För dig är arbetet kring bedömning för lärande centralt, du strävar efter att alla elever ska nå längre än de trodde var möjligt och du är väl förtrogen med läroplanen samt övriga styrdokument. Personlig lämplighet är av största vikt. Vänta inte med att skicka in din ansökan då rekrytering kommer att ske fortlöpande. Krav: * Lärarlegitimation i teknik och NO årskurs 7-9 – i ansökan ska legitimation samt behörighetsförteckning bifogas. * God kännedom om betyg och bedömning utifrån Lgr 22. * Mycket god språklig förmåga i svenska, både muntlig och skriftlig. Språktest kommer att genomföras utifrån rutin. Meriterande: * Erfarenhet av att arbeta som lärare i teknik och NO i årskurs 7-9. * Erfarenhet av V-Klass och Google Classroom. * Erfarenhet av mentorskap. Som person är du trygg och lösningsorienterad. Du är relationsskapande och samarbetsorienterad för att se till individens och verksamhetens behov. Du behöver även vara strukturerad för att kunna bedriva en undervisning av hög kvalitet. För tjänster på Utbildningsförvaltningen i Botkyrka kommun kommer du som blivande medarbetare att genomgå en bakgrundskontroll. Läs mer om bakgrundskontroller här: https://www.botkyrka.se/bakgrundskontroll Om oss Botkyrka är en kommun full av kontraster där storstadens förortsmiljö möter landsbygdens skogar, ängar, sjöar och havskust. Här talas över 100 språk, här bor och arbetar människor med bakgrund från hela världen. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats full av möjligheter där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för en hållbar framtid. Vi har goda och trygga arbetsvillkor med kollektivavtal och flera förmåner för att du ska trivas och utvecklas på jobbet. Läs mer här: https://www.botkyrka.se/jobb-och-vuxenutbildning/jobba-hos-oss/vart-arbetsgivarerbjudande Övrig information För tjänster inom exempelvis vård-skola-omsorg i Botkyrka kommun behöver du som blivande medarbetare visa utdrag ur Polisens belastningsregister. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering för att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och därmed motverka diskriminering.
Senior Sales Executive Vi söker en erfaren och strategisk Senior Sales Executive som vill spela en nyckelroll i att driva tillväxt och hjälpa företag att effektivisera sina affärsprocesser genom innovativa affärssystem. Om rollen Som Senior Sales Executive kommer du att ha det övergripande ansvaret för att identifiera, utveckla och stänga affärsavtal med nya kunder inom ERP- och affärssystemsområdet. Du kommer att arbeta med komplexa lösningar och bygga långsiktiga relationer med beslutsfattare på ledningsnivå. Huvudsakliga ansvarsområden: ✅ Utveckla och implementera strategiska säljplaner för att nå och överträffa försäljningsmål. ✅ Identifiera och prospektera nya kunder och branscher där våra lösningar kan skapa värde. ✅ Bygga och upprätthålla starka relationer med beslutsfattare, inklusive CFO:er, Finance Managers, Accounting Managers, Controllers och verksamhetsledare. ✅ Leda komplexa försäljningsprocesser, inklusive behovsanalys, skräddarsydda presentationer, förhandlingar och avtalsslut. ✅ Samarbeta med interna team inom produktutveckling, konsulttjänster och kundsupport för att säkerställa att kundens behov uppfylls. ✅ Hålla dig uppdaterad om marknadstrender och konkurrensförhållanden för att kunna erbjuda rådgivning och strategiska insikter till kunder. Vi söker dig som: 🔹 Har flerårig erfarenhet av framgångsrik försäljning av SaaS, ERP-system eller andra komplexa affärssystem. 🔹 Har dokumenterad erfarenhet av att driva och stänga stora affärsavtal med ledningsnivå i organisationer. 🔹 Är skicklig på att bygga förtroende och långsiktiga relationer med beslutsfattare. 🔹 Besitter en stark förståelse för affärsprocesser och hur affärssystem kan bidra till att optimera verksamheten. 🔹 Har utmärkta förmågor inom kommunikation, presentation och förhandling. 🔹 Arbetar proaktivt, resultatorienterat och trivs i en dynamisk och föränderlig miljö. 🔹 Har erfarenhet av att arbeta i en internationell kontext och känner dig bekväm med att leda dialoger på engelska och svenska. Vi erbjuder: ✔ En strategisk roll med stort ansvar och möjlighet att påverka företagets tillväxt och framgång. ✔ Konkurrenskraftig lön med prestationsbaserade incitament. ✔ Förmånen att arbeta med marknadsledande produkter och engagerade kollegor i ett innovativt team. ✔ Möjlighet att utvecklas och avancera inom organisationen. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Vi hanterar rekryteringen i samarbete med Talent&Partner. Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
En digital byrå med internationell närvaro behöver en interim Finance Manager under en föräldraledighet. Uppdraget syftar till att säkra stabilitet i ekonomifunktionen samt att driva förbättringar i ekonomiska processer. Syfte med uppdraget Säkerställa löpande korrekt ekonomisk hantering i en internationell miljö. Ha fullt operativt ansvar för redovisning, löner och finansiell rapportering. Bidra till att vidareutveckla interna rutiner och processer inför fortsatt tillväxt. Ansvarsområden Löpande redovisning (Sverige och USA): Hantering av bokföring, kund- och leverantörsreskontra. Utföra kontoavstämningar, periodiseringar och månadsbokslut. Säkerställa efterlevnad av lokala redovisningsregler för båda länderna. Löner och personaladministration: Förbereda löner i Sverige samt samordna lönehantering i USA. Ansvara för förmåner, pensioner, sjukfrånvaro och rapportering till berörda myndigheter. Skatt och moms: Skattedeklarationer, momsredovisning inklusive EU-handel. Upprättande av årsbokslut och årsredovisning enligt K2/K3. Hantering av inkomstdeklarationer (INK1/2, K10) samt utdelningar. Ekonomistyrning och rapportering: Upprätta och följa upp budget. Prognostisera likviditet, analysera kostnader och hantera kassaflöde. Rapportera internt och stötta ledningsgrupp och team med affärsnära insikter. Önskad profil Eftergymnasial ekonomiutbildning eller motsvarande. Minst fem års erfarenhet av kvalificerat ekonomiarbete i liknande roll. Självständig och trygg i att arbeta i internationella miljöer. Meriterande med erfarenhet av Fortnox och QuickBooks. Mycket goda kunskaper i Excel och/eller Google Sheets. Personliga egenskaper Strukturerad och självgående. Lösningsorienterad med proaktivt arbetssätt. God kommunikativ förmåga och van att samarbeta. Prestigelös och pragmatisk – bidrar både strategiskt och operativt. Tillträde och ansökan: Start: 1 juli 2025 Varaktighet: Cirka 12 månader (till juni 2026) Omfattning: Heltid initialt, med möjlighet till minskad omfattning från september Sista ansökningsdagen: snarast Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Sales Executive – Media & Sports Advertising Vi söker en Sales Executive för en ledande aktör inom iGaming-marknadsföring och digital media. Detta är en unik möjlighet att driva försäljningen av TV-sportreklam och digital synlighet mot några av de största aktörerna inom media, streaming och gaming. Om rollen I denna roll ansvarar du för direktförsäljning av reklam- och exponeringslösningar inom TV-sport och digital media. Med en årlig budget på 30M SEK kommer du att spela en central roll i att utveckla och implementera försäljningsstrategier för att maximera intäkterna och stärka företagets position på marknaden. Huvudsakliga ansvarsområden: ✅ Utveckla och genomföra strategiska säljplaner för att överträffa intäktsmål. ✅ Driva direktförsäljning mot nyckelkunder inom media och bettingbranschen. ✅ Bygga och vårda långsiktiga kundrelationer för att säkerställa hög kundnöjdhet och lojalitet. ✅ Identifiera nya affärsmöjligheter och expandera marknadsandelar. ✅ Förhandla och stänga högvärdesavtal med mediepartners och annonsörer. ✅ Samarbeta med interna team för att säkerställa en smidig genomföring av reklamkampanjer. ✅ Hålla dig uppdaterad om branschtrender, marknadsrörelser och konkurrentaktiviteter. Vi söker dig som: 🔹 Har en bevisad framgång inom försäljning, helst inom media, sportreklam eller digital marknadsföring. 🔹 Har erfarenhet av att hantera och överträffa försäljningsbudgetar på 30M SEK eller mer. 🔹 Har ett starkt nätverk inom media- och spelindustrin, särskilt inom TV, streaming och gaming. 🔹 Är en skicklig förhandlare och en utmärkt kommunikatör. 🔹 Är självgående och resultatorienterad i en snabbrörlig och dynamisk miljö. 🔹 Behärskar svenska och engelska flytande, både i tal och skrift. 🔹 Har god analytisk förmåga och en datadriven approach till försäljning. Vi erbjuder: ✔ En dynamisk och snabbväxande organisation med entreprenöriell anda. ✔ Möjlighet att arbeta med ledande varumärken inom media och iGaming. ✔ Konkurrenskraftig lön och en attraktiv provisionsstruktur. ✔ Karriärutvecklingsmöjligheter inom en internationell organisation. ✔ Modernt kontor i Stockholm med en innovativ och samarbetsinriktad arbetsmiljö. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande i samarbete med Talent&Partner. 📩 Skicka din ansökan med CV och personligt brev till [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan! 🚀
Business Development Manager – Digitala Kampanjer Vill du jobba med digital marknadsföring på en av Sveriges mest innovativa contentbyråer? Vi söker en driven och resultatinriktad Sales Executive Account Manager som vill bidra till våra kunders framgång genom kreativa digitala lösningar. Om rollen Som Sales Executive Account Manager kommer du att ansvara för att sälja och utveckla digitala marknadsföringstjänster. Du kommer att bygga relationer med nya kunder, förstå deras unika behov och skapa skräddarsydda lösningar som driver resultat. Med fokus på native advertising, sociala medier, programmatic, Google och video kommer du att vägleda kunderna genom vårt produktutbud och hjälpa dem att maximera sina investeringar. Ansvarsområden: ✅ Identifiera och driva försäljning av digitala marknadsföringstjänster, främst till nya kunder. ✅ Bygga långsiktiga kundrelationer och fungera som den främsta kontaktpunkten. ✅ Samarbeta med kreativa team för att skapa innehåll som når kundernas mål och genererar mätbara resultat. ✅ Genomföra presentationer, offerter och avtalsförhandlingar samt identifiera nya affärsmöjligheter. ✅ Analysera kampanjdata och ge insikter till kunder för att optimera deras digitala strategier. Vi söker dig som: 🔹 Har minst 1 års erfarenhet av försäljning, gärna inom digital marknadsföring med fokus på native advertising, sociala medier, programmatic eller Google-annonsering. 🔹 Har ett starkt kommersiellt fokus och erfarenhet av att utveckla och driva försäljningsstrategier. 🔹 Är en skicklig kommunikatör och presentatör med förmåga att bygga förtroendefulla kundrelationer. 🔹 Har erfarenhet av att arbeta med analysverktyg och kan tolka data för att driva förbättringar. 🔹 Är självständig och driven, med förmåga att hantera flera kundkonton samtidigt. 🔹 Behärskar svenska och engelska flytande i både tal och skrift. Vi erbjuder: ✔ En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö inom ett globalt företag. ✔ Möjlighet att bygga upp och växa din egen kundportfölj – från startups till stora internationella varumärken. ✔ Konkurrenskraftig lön, attraktiva förmåner och goda möjligheter till karriärutveckling. ✔ Chansen att arbeta med spännande digitala marknadsföringslösningar och kampanjer som verkligen gör skillnad. Ansökan Denna rekrytering sker i samarbete med Talent&Partner. Skicka din ansökan med CV och personligt brev (gärna med foto) till [email protected]. Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan!
Nu söker vi nästa Försäkringssäljare till ett snabbväxande fintech-bolag i hjärtat av Stockholm! Vill du ta nästa steg i din karriär i ett framtidsinriktat företag där utveckling, resultat och laganda står i centrum? Då kan detta vara din nästa utmaning! Om tjänsten Vi söker en driven och målinriktad försäkringssäljare till ett fintech-företag som befinner sig i en stark tillväxtfas. Här får du chansen att vässa dina försäljningsskills, påverka din egen lön och bli en del av en energifylld arbetsplats med högt i tak. Om företaget Det här är ett innovativt fintech-bolag som brinner för att leverera smarta finansiella lösningar med kundens bästa i fokus. Företaget expanderar kraftigt och söker nu fler försäkringsförmedlare som vill vara med på en spännande tillväxtresa. Rollen som Försäkringsförmedlare I rollen kontaktar du kunder som redan tagit steg i sin låneprocess och erbjuder försäkringslösningar som matchar deras behov. Du arbetar målinriktat och får kontinuerligt stöd och coachning från din teamledare. Vi inleder med en gedigen introduktionsutbildning där du får lära dig allt om försäljningsteknik, produkter och branschen – och du får regelbunden uppföljning för att kunna växa i din roll. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Kontakta kunder och presentera försäkringslösningar på ett professionellt och engagerat sätt. Arbeta mot tydliga försäljningsmål tillsammans med ditt team. Delta i löpande coachning och utbildningar för ständig utveckling. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning, gärna via telefon. Är flytande i svenska i både tal och skrift, samt har god engelska. Är tävlingsinriktad, självgående och älskar att jobba mot mål. Gillar ett högt tempo och en dynamisk arbetsmiljö. Vad vi erbjuder dig: Fast grundlön + attraktiv provisionsmodell – du styr din egen lön. Friskvårdsbidrag på 4 000 kr och tjänstepension. Två utvecklingsdagar per år och en träningstimme varje vecka. 25 semesterdagar och möjlighet till hybridarbete. Interna och externa utbildningar inom lån och krediter. Regelbundna teamaktiviteter och sociala happenings. Ett ambitiöst och kul team där vi stöttar och firar varandras framgångar. Plats & arbetstider Huvudkontoret ligger centralt i Stockholm. Arbetstider: Heltid, kl. 08.00–17.00 eller 08.45–17.45. Vi jobbar hybrid – kontorsdagar tisdagar och torsdagar. Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Talent&Partner. Skicka in ditt CV och personliga brev via länken eller direkt till [email protected]. Urval sker löpande – vänta inte med din ansökan!
Key Account Manager Stockholm | Heltid Vill du arbeta med en av Sveriges starkaste digitala plattformar och hjälpa företag att nå rätt målgrupp i rätt bostadskontext? Vi söker nu en driven Key Account Manager. Om rollen Som Key Account Manager kommer du att fokusera på mediaförsäljning och bygga långsiktiga affärsrelationer med både direktkunder och mediebyråer. Du kommer att sälja ett brett utbud av produkter, inklusive display-annonser, premiumplaceringar, retargeting och sponsrat innehåll. I rollen ingår även både nykundsbearbetning och arbete med befintliga kunder för att hjälpa dem att maximera sin synlighet genom annonsering. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att utvecklas och bidra till att stärka vår annonsplattform. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ansvara för och utveckla relationer med annonseringskunder. Driva försäljning av annonseringslösningar mot nya och befintliga kunder. Samarbeta med mediebyråer och direktkunder för att skapa skräddarsydda kampanjlösningar. Analysera och optimera kampanjresultat i samarbete med interna team. Delta i möten och presentationer för att säkerställa att kunderna får maximal effekt av sin annonsering. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av B2B-försäljning, medieförsäljning eller digital annonsering. Du är van vid att arbeta med både befintliga kunder och nykundsbearbetning och har förmågan att skapa långsiktiga affärsrelationer. Kvalifikationer: Minst 2-3 års erfarenhet av försäljning, gärna inom media, digital annonsering eller e-handel. Stark affärsförståelse och förmåga att skapa skräddarsydda lösningar. Resultatinriktad och målmedveten, med erfarenhet av att arbeta mot budgetmål. God kommunikationsförmåga och förmåga att presentera lösningar övertygande. Erfarenhet av att arbeta med mediebyråer är meriterande. Vad vi erbjuder: En nyckelroll i ett av Sveriges mest välkända digitala varumärken. En högpresterande och samarbetsinriktad säljorganisation. Ett attraktivt kontor i centrala Stockholm. Flexibelt arbete med möjlighet till distansarbete. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Ansökan: Vi ser fram emot att läsa din ansökan och hoppas att du vill bli en del av vårt framgångsrika team! I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast, då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer