Nu söker vi nu en serviceinriktad Floormanager att bli en del av vårt Guest Relation Team Som Floormanager blir du, tillsammans med dina kollegor i teamet, ansvarig för alla våra gästmöten. Våra gäster kommer antingen för att bo någon enstaka natt för privat resa eller i arbetet. Många kommer också för att bo under längre tid på vårt Longstay. Vi möter också varje vecka många konferens- och restauranggäster. Vi ser gärna att du har jobbat inom både hotell och restaurang, eller något av det tidigare. Arbetet innebär många, skiftande arbetsuppgifter och det kan snabbt skifta mellan lugn och full fart. Rollen innebär inget personalansvar men ställer krav på att kan ta stort ansvar för ditt eget arbete även de tillfällen då du ibland jobbar själv. Du blir ett efterlängtat tillskott till våra fem nuvarande Floormanagers och blir en del av en erfaren, driven grupp med hög servicenivå och brett kunnande. Arbetet innebär att dagligen välkomna våra gäster "i dörren". Inget möte är det andra likt. Du checkar in och du checkar ut hotellgäster, visar vägen och bokar bord i vår restaurang. Det är även du som serverar gästens mat & till frukost, lunch och middag kanske blandar drinkar i baren på kvällen. Du jobbar på ett rullande schema, både dag, kväll och helg och du stortrivs med den omväxlingen. Som Floormanager rör du dig lika vant i lobbyn som i restaurangen. Vi jobbar inte traditionellt bakom en receptionsdisk. Hela hotellet är vår arbetsyta och vi möter gästen där gästen är. En Floormanagers primära uppgift är att ta hand om alla Morningtons gäster och anpassa servicen efter gästens specifika behov. Hos oss är det självklart med lön enligt kollektivavtal och vi ger dig både ett Friskvårdsbidrag samt möjlighet att träna i vår Health Club i anslutning till ditt arbete. Låter det som att det är dig vi letar efter? Ansök då redan idag. Välkommen! Har du frågor om tjänsten? Kontakta: [email protected] Restaurang, Hotellreception
Meet a Student är en jobbplattform för juniora talanger. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: SNABBFAKTA Omfattning: Deltid, 4h/vecka Arbetstider: Fredagar kl. 15.30-19.30 Ort: Stockholm Startdatum: 15 augusti Anställningsform: Särskild visstidsanställning (uppdraget är på 6 månader med chans till förlängning) DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi en Community Host till vår kund United Spaces som är ett av Sveriges största coworking bolag. United Spaces startades för 25 år sedan och har idag kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Uppsala, Helsingborg och Jönköping. Sedan starten 1999 har grundtanken varit att skapa en mötesplats för entreprenörer och företagare som vill växa tillsammans. För den här tjänsten kommer du att arbeta i centrala Stockholm. DIN ROLL I rollen som Community Host kommer du att strukturerat och aktivt leverera bästa tänkbara service till kunder och besökare. Din uppgift är att säkerställa att kunder och besökare upplever United Spaces som den lokala marknadens bästa ställe att arbeta, nätverka och växa på. I rollen kommer du vara en viktig del av United Spaces veckovisa After Work där du bidrar till att skapa en trevlig och välkomnande atmosfär varje fredag. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär att du serverar dryck och snacks till medlemmarna, hanterar betalningar och ser till att allting flyter på smidigt under kvällen. Dessutom ser du till att deras AW´s blir en positiv upplevelse för alla medlemmar. VEM ÄR DU? För att lyckas i den här rollen behöver du vara serviceinriktad ut i fingerspetsarna, social, prestigelös och strukturerad. Du behöver också vara nyfiken, tillmötesgående och proaktiv. Vi ser gärna att du har erfarenhet av liknande roll inom hotell, restaurang, service alt. närliggande bransch. Du drivs av att göra saker lite bättre, smartare och mer effektivt samt är en passionerad relationsbyggare med genuint intresse för människor. Vi ser att du som söker: Är 20 år fyllda pga alkoholtillstånd Har tidigare erfarenhet av serviceyrket VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Är du en erfaren hårdvaruutvecklare med passion för elektronik och produktutveckling? DevPort i Stockholm söker nya kollegor som vill vara med och forma framtidens tekniklösningar! Vi söker dig som har erfarenhet av hårdvarunära utveckling och vill arbeta med spännande uppdrag hos ledande teknikbolag. Hos oss får du möjlighet att ta ansvar, utvecklas och vara en del av ett kompetent och hjälpsamt team där din insats gör skillnad. DevPorts projekt och uppdrag spänner över tre affärsområden – Digitala lösningar, Produktionsutveckling/Supply chain samt Produktutveckling. Vi eftersträvar varierande uppdrag som matchas gentemot konsulternas kompetenser och intresseområden. Vi på DevPort tror att ett prestigelös förhållningssätt, högt driv och arbetsglädje är viktiga nycklar för trivsel och kollektiv framgång, bli en del av vårt framgångsrika Team du med! Som hårdvaruutvecklare hos DevPort får du arbeta med utveckling och verifiering av elektroniklösningar – från koncept till färdig produkt. Du blir en viktig del av kundens team eller ett internt projekt där dina kunskaper inom elektronik, komponentval, mätteknik och testning kommer till stor användning. Uppdragen varierar, men kan exempelvis innefatta: • Design och utveckling av kretskort (PCB) • Schemaritning, komponentval och layoutarbete • Elektronikspecifikationer, simuleringar och felsökning • EMC-anpassning och verifiering • Samarbete med embeddedutvecklare, mekanikkonstruktörer och projektledare För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: • Har en högskole- eller civilingenjörsexamen inom elektronik, mekatronik, teknisk fysik eller liknande • Har minst 4–5 års erfarenhet av hårdvaruutveckling • Är van att arbeta med komponentval, schemaritning och layoutverktyg (t.ex. Altium, OrCAD, KiCad) • Har god förståelse för mätteknik och testning (oscilloskop, logikanalysator, etc.) • Trivs med att samarbeta, kommunicera och dela kunskap • Talar och skriver svenska och engelska obehindrat • • Extra meriterande: • Erfarenhet av EMC och CE-certifiering • Kunskap inom power electronics, mixed-signal eller RF-design • Erfarenhet från fordons-, försvars- eller telekombranschen • • Vad vi erbjuder: • Mångsidiga och utmanande uppdrag: Delta i spännande projekt hos olika kunder och industrier där dina färdigheter värdesätts högt. • Flexibel ersättning: Välj mellan högre lön eller mer semestertid—det är ditt val! • Inspirerande arbetsmiljö: Delta i roliga aktiviteter och konferensresor som stärker teamet och skapar minnesvärda upplevelser. • Kontinuerlig utveckling: Utveckla dina färdigheter genom våra specialprojekt och lunchföreläsningar som täcker ämnen från sociala färdigheter och stresshantering till avancerad batteriteknik. • Innovativa arbetsuppgifter: Arbeta med banbrytande produkter och den senaste teknologin i en miljö som främjar kreativitet och innovation. • • Ansökan Om detta låter som något för dig, ansök genom att följa stegen nedan. Har du några frågor, skicka ett mejl till Sandra Högman, Konsultchef, [email protected] Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Om DevPort DevPort är ett teknikkonsultbolag i en expansiv utvecklingsfas med huvudkontor i Göteborg och kontor i Stockholm, Linköping, Jönköping, Helsingborg och Karlskrona. DevPort har sin kärnkompetens inom fordonsindustrin och sysselsätter över 500 personer inom tre kompetensområden – digitala lösningar, produktionsutveckling och produktutveckling. Vi är stolta över våra medarbetare och vårt samarbete med flera av världens ledande fordonsproducenter, företag inom försvarsindustrin och andra utvecklingsintensiva industrier. Vi kännetecknas av en familjär kultur med entreprenörskap, kompetens, trygghet och en gemenskap som genomsyrar verksamheten och bidrar till en trevlig och inspirerande arbetsplats.
Arbetsbeskrivning Nu söker vi dig som vill arbeta en dag i veckan på en välfungerande gymnasieskola söder om Stockholm. Uppdraget är tillsvidare med start i augusti -25 Hör av dig så berättar jag mer. Din bakgrund Du ska vara legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolhälsovård. För dig som är lite nyare i rollen erbjuder vi stöd och extra handledning. När du arbetar på våra vårdgivarskolor är du en del i våra team. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en tryggare vardag med kompetens- och erfarenhetsutbyte. Inom vår vårdgivarorganisation har vi en tydlig struktur med ett väluppbyggt metodstöd och ledningssystem. Inom Klara SkolPool har vi alltid korta kontaktvägar och du har alltid nära till din medicinskt regionansvariga och medicinska verksamhetschef. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Social och utåtriktad - Flexibel - Brinner för elevhälsa och våra barn och ungdomar - Ett genuint intresse för förebyggande elevhälsa Om oss Ambeas verksamhetsområde Klara SkolPool är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom skola. Klara SkolPool arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara SkolPool är ett närvarande personalföretag med kvalitet, flexibilitet, engagemang och eleven i fokus. Vi är det personliga företaget, hos oss på Klara SkolPool får du en egen konsultchef som känner dig, vet hur du önskar arbeta och kan din kompetens. Vi erbjuder varierade uppdrag och samarbetar med skolor, koncerner och kommuner i hela Sverige. Våra uppdrag löper oftast terminsvis eller längre, men vi har också kortare uppdrag under läsåret. Vi kan skolan och arbetar med alla personalgrupper inom elevhälsan. Viktigt för oss är att vår personal får stöd i vardagen. Vi erbjuder: - Marknadsmässig lön - Tillsvidareanställning eller anställningsform enligt överenskommelse - Friskvårdsbidrag - Kollektivavtal - Personlig utbildningspott - Bidrag för sociala aktiviteter Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag. För all anställning krävs utdrag ur belastningsregistret så beställ ditt redan idag! Vi vill bidra till elevernas möjligheter att lära och växa. Om du också vill bidra till detta, så ser vi fram mot att lära känna dig. Klara SkolPool ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Välkommen till Klara SkolPool!
Om tjänsten Vi söker efter en matintresserad och serviceinriktad person som brinner för att arbeta med färskvaror och delikatesser. I din roll kommer du att upprätthålla hög kvalitet och standard i våra butikers färskvarudiskar. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta att hjälpa kunder över delikatess disken, samt ta emot och hantera beställningar av charkuterier, deli, ostar, fisk och andra delikatesser. Du kommer även att se till att sortimentet är välfyllt, prydligt presenterad samt ge råd och service till våra kunder. Personliga egenskaper Du som söker ska ha ett genuint intresse för mat och delikatesser. Vi ser gärna att du har goda kunskaper i fisk, charkuterier och ost, men det är inte ett krav då vi erbjuder möjligheter till utbildning. Du behöver vara framåt och våga ta för dig, då detta arbete handlar mycket om att sälja in en upplevelse till kunderna. Erfarenhet från liknande arbete inom dagligvaruhandeln är meriterande. Krav Tjänsten kräver att du har en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%. Exempel på annan huvudsaklig sysselsättning är studier på minst (50%), eget företag, deltidsanställning, pensionär eller att du är elitidrottare. Du kommer behöva uppvisa intyg på din huvudsakliga sysselsättning innan eventuell anställning för denna tjänst. Anställningsform Som extraanställd hos oss lägger du själv in din tillgänglighet vecka för vecka. Du ska ha möjlighet att arbeta två till tre dagar i veckan, främst måndag-fredag dagtid. Ditt schema kommer att bestå av såväl planerade som akuta arbetspass vilket ställer höga krav på din flexibilitet och tillgänglighet. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!
Vi söker en erfaren bolagsekonom till vår kund inom försäkringsbranschen. Rollen innebär främst ansvar för bokslut och finansiell rapportering för ett livförsäkringsbolag. Det omfattar både mindre omfattande månadsbokslut och mer omfattande kvartalsbokslut, inklusive rapportering till exempelvis Finansinspektionen. Arbetet innefattar att samla in underlag, genomföra bokföringsåtgärder, analysera resultat, stämma av konton, samarbeta med kollegor inom olika delar av organisationen samt att rapportera resultat i relevanta system. Utöver bokslutsarbetet ingår även hantering av återförsäkring samt löpande rapportering av arbetsgivardeklarationer och moms varje månad. Rollen är placerad i ett team med bolags- och redovisningsekonomer där kompetensdelning och breddning är en viktig del av arbetssättet. Det kan därför även ingå att uppdatera och förbättra befintliga rutindokument. Ekonomisystemet som används är SAP, koncernrapportering sker i Cognos Controller, och en stor del av arbetet sker i Excel. Vi söker dig som passar in i någon av följande nivåer: Nivå 3 – Erfaren specialist med ledningsförmåga Kunskap: Du har djup kunskap inom ditt område och är trygg i din roll. Erfarenhet: Du har arbetat 4–8 år inom området och fungerar ofta som ett stöd eller förebild för mer juniora kollegor. Ledarskap: Du kan ta ansvar för en del av ett uppdrag och leda en mindre grupp. Självständighet: Du arbetar självständigt och driver ditt arbete framåt på egen hand. Nivå 4 – Senior specialist eller generalist med bred uppdragsvana Kunskap: Du har mycket hög kompetens inom ditt område – alternativt bred erfarenhet från flera angränsande områden. Erfarenhet: Du har varit delaktig i stora uppdrag och levererat resultat av mycket hög kvalitet. Detta motsvarar minst 9–12 års erfarenhet. Ledarskap: Du har ansvar för att leda större grupper eller team. Självständighet: Du är mycket självständig och kan ta helhetsansvar i komplexa situationer. Nivå 5 – Expert eller marknadsledande auktoritet Kunskap: Du är erkänd expert inom ditt område – ofta ses du som en av de främsta i branschen. Erfarenhet: Som nivå 4, men med ännu större djup och bredd. Ledarskap: Du har lång och gedigen erfarenhet av att arbeta i ledande roller på hög nivå. Självständighet: Du arbetar mycket självständigt och hanterar strategiska och komplexa frågor utan stöd. Tillträde och ansökan: Start: Juli Slutdatum: 30 november 2025 Sista ansökningsdagen: ASAP Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Beskrivning Nu har du chansen att vara med och starta upp en ny psykosavdelning från grunden tillsammans med erfaren enhetschef och MLA. Avdelningen kommer att ha 14 vårdplatser varav en vårdplats kommer vara reserverad för självvald inläggning. Avdelningen är placerad på S: Görans sjukhusområde som är centralt beläget, nära till stadens puls och goda kommunikationsmöjligheter. Vi är måna om att förmedla en humanistisk värdegrund och skapa en värdig vårdmiljö för våra patienter. Avdelningen är multiprofessionell och består av sjuksköterskor, undersköterskor, läkare, arbetsterapeut, sjukgymnast och kurator. Genom att erbjuda stödjande samtal uppmuntrar vi våra patienter till aktiviteter, motion och goda matvanor. Avdelningen kommer att implementera Safewards som är en metod för att trygga vården för patienterna och stärka deras möjlighet att vara med att påverka vilka aktiviteter som avdelningen kommer att erbjuda. Arbetsuppgifter Som kurator på avdelning kartlägger du patientens nätverk och sociala behov. Du hjälper patienten med ansökningar, är med på ronder och har en samordnande roll gentemot kommunen, andra myndigheter och vårdgrannar. Tillit och förtroende för vården är av central betydelse för patientens tillfrisknande. Som kurator finns du tillgängligt på avdelning för patientsamtal och anhörigstöd. Du är med på vårdplaneringsmöten. Det finns även andra kurators kollegor i kliniken att samarbeta med. Vi söker dig som vill vara med och utveckla vår avdelning! Kvalifikationer Du är socionomutbildad och har en god samordningsförmåga. Det är önskvärt att du har kunskap om kommuners arbete och relevant lagstiftning. Du får gärna ha erfarenhet av arbete i psykiatrisk vård. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Villkor Tjänst på 80-100% , tillträde enligt överenskommelse. Varmt välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Vi söker en specialist i allmänmedicin för ett längre uppdrag start augusti/september och fram till januari/februari (viss flexibilitet). Önskvärt är om du kan handleda ST/AT/BT/studenter. Omfattning 60-100 % och vid deltid hela, men färre dagar per vecka. Arbetet inkluderar sedvanliga arbetsuppgifter på vårdcentral med akuta och planerade besök. Specialistläkare i allmänmedicin Nurse & Doctor House är ett tryggt och säkert bemanningsföretag för vårdpersonal och vårdenheter, där ingår också Nurse House Consulting. Vi har lång erfarenhet av att tillsätta rätt person på rätt plats. Vi hjälper er gärna med era personalbehov. Vi är baserade i Stockholm men arbetar med personal och arbetsgivare över hela landet.
Röntgenkliniken på Södersjukhuset är en av Sveriges största radiologiska kliniker och har en bred verksamhet med tonvikt inom akutverksamhet. Metoder vi utför är datortomografi, ultraljud, konventionell röntgen, intervention, nuklearmedicin, MRT och barnverksamhet. Vi är idag ca 150 medarbetare på vår klinik och utför omkring 140 000 undersökningar per år varav ca 75% är akutverksamhet, resterande del är elektivverksamhet. Arbetsbeskrivning Hos oss arbetar du med varierande och lärorika arbetsuppgifter. Vi har en modern utrustningspark på de olika modaliteterna och brett undersökningspanorama med allt från konventionell röntgen till mer avancerade undersökningar på både barn och vuxna. Du kommer att få härliga kollegor som uppskattar utveckling och som värdesätter en bra gemenskap och god arbetsmiljö. Här finns stora möjligheter för dig att trivas och att vidareutvecklas inom ditt yrke! Kvalifikationer Du har ett lösningsorienterat förhållningssätt, är flexibel och intresserad av teknik och utveckling. Att du liksom vi värdesätter en god kamratlig arbetsmiljö ser vi som självklart och vi kommer att lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper. Några ledord för oss är, tillsammans, samarbete, noggrannhet, ansvarstagande och patienten i fokus! För att du ska trivas hos oss bör dina grundvärderingar stämma överens med våra. Kompetenskrav Du är legitimerad röntgensjuksköterska med några års erfarenhet av akutverksamhet. Svenskkunskaper motsvarande minst nivå C1. Erbjudande Våra medarbetare är vår viktigaste resurs och därför månar vi om att du ska ha ett utvecklande, tryggt och hållbart arbetsliv. Vi erbjuder många olika förmåner och fördelar oavsett var du befinner dig i livet och i karriären. Några av dessa förmåner är: Vidareutbildning. Vi erbjuder regelbundna, kompetenshöjande aktiviteter utifrån medarbetarens och verksamhetens behov. Ett generöst friskvårdsbidrag Personalgym och hälsoteam med fysioterapeuter, ergonomer och hälsopedagoger som kan stötta dig i din träning. Föräldrapenningtillägg och föräldralön. Läs mer om vårt erbjudande här Vi som arbetar på Södersjukhuset har ett viktigt uppdrag, varje medarbetares insats behövs. För att kunna utföra vårt arbete på bästa möjliga sätt och hantera de utmaningar vi möter, arbetar vi tillsammans med att stärka vår kultur och arbetsmiljö. Läs gärna mer om vår Ledar- och medarbetarsyn Övrigt Södersjukhuset tillämpar kontroll i belastningsregistret före beslut om anställning. I denna rekrytering arbetar vi löpande med urval och intervjuer. Din ansökan är inte komplett utan bifogat examensbevis som röntgensjuksköterska samt CV. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen Välkommen med din ansökan! Södersjukhuset är ett av Nordens största akutsjukhus, vi finns i hjärtat av samhället, dag som natt för våra patienter. Hos oss står akutsjukvården i centrum och utgör tillsammans med de stora folksjukdomarna vår specialitet. Vi bedriver omfattande klinisk forskning och utbildning, för oss är det viktigt att kombinera det stora sjukhusets möjligheter med den nära och personliga patientkontakten. På Södersjukhuset är alla en del i en större helhet där vi tillsammans skapar morgondagens vård. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Kickstarta din sälj-karriär hos Easy Sales Group Vill du göra karriär inom försäljning hos ett familjärt företag oavsett om du har erfarenhet eller inte? Då har du hittat rätt. På Easy Sales får du möjligheten till både personlig och professionell utveckling! Hos oss får du: Fast grundlön + provision utan tak Bekväma arbetstider måndag-fredag En konkurrenskraftig lönemodell som belönar driv och prestation Jobba med etablerade varumärken Kontinuerliga säljtävlingar, aktiviteter och teambuilding Kontinuerlig utbildning och coachning för att kunna nå dina mål Vi söker dig som: Är driven, nyfiken och strävar efter utveckling Trivs att jobba mot uppsatta mål Har en positiv inställning och gillar att jobba med människor Tidigare erfarenhet är meriterande men inget krav Ansök redan idag – vi anställer löpande!
Välj ett jobb för att visa detaljer