Obstetriker - se hit

Är du specialist i gynekologi/obstetrik? Känner du igen dig i våra värdeord, empatisk, engagerad, kompetent? Är du redo och nyfiken på att arbeta på barnmorskemottagning?   Varmt välkommen till oss på Mama Mia!   Mama Mia är Nordens största privata aktör inom barn- och kvinnohälsa, med en stark värdegrund och ett engagemang för individen. Nu söker vi en trygg och erfaren obstetriker för tjänstgöring på konsultuppdrag till våra mottagningar. Som läkare hos oss kommer du att ha en viktig roll i att tillhandahålla högkvalitativ vård och behandling för våra blivande familjer. Du kommer att arbeta i en dynamisk och teambaserad miljö där du får möjlighet att bidra till förbättrad hälsa och välbefinnande.   Vi arbetar på uppdrag av Region Stockholm   Tillträde efter överenskommelse.    Jag ser fram emot att diskutera framtida möjligheter. Vid frågor, varmt välkommen att kontakta mig, Regionchef Elisabeth Engvall 073-6545211  Mama Mia ingår i Prima Vård som är ett svenskt vårdbolag verksamt inom primärvård, kvinno- och barnhälsa, psykisk hälsa och företagshälsovård. Nordstjernan är huvudägare med den uttalade ambitionen att bygga en högkvalitativ aktör inom svensk hälso- och sjukvård. Prima Vård har idag cirka 75 vårdenheter och omkring 300 000 listade patienter i 12 regioner. Det som förenar oss är att vi tror att den bästa vården är när det sker på det sätt som passar dig. Det ska vara nära dig, varmt och personligt. Vi finns här när du behöver det och på det sätt som passar dig. I Prima Vård ingår flertalet vårdcentraler, Mama Mia, Prima Psykiatri, Brolin Westrell, LARO Sund, Sjöströms Hemservice. Koncernen ägs av Nordstjernan AB och växer organiskt och genom förvärv. Våra värdeord Empatisk, Engagerad och Kompetent beskriver oss som företag, vår personal, hur vi möter våra kunder, varandra och vår omvärld.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Account Manager
VKDB Sverige AB
Företagssäljare

Är du en entusiastisk person som brinner för att skapa starka och långsiktiga relationer? Vårt säljteam har vuxit i takt med Auto1:s framgångsrika tillväxtresa och vi är nu på jakt efter den sista pusselbiten till vårt team! Just nu söker vi dig som vill arbeta med att utveckla relationerna med våra befintliga kunder och samtidigt skapa nya, långsiktiga samarbeten med bilåterförsäljare. Om du älskar försäljning, drivs av utmaningar och vill vara en del av ett ledande techföretag som förändrar bilbranschen – då är detta din roll! Om rollen I denna rådgivande sälj-roll blir du en pålitlig partner för våra kunder, där ditt uppdrag sträcker sig bortom att bara skapa affärer. Du är nyckeln till att bygga och bevara långsiktiga förtroendefulla relationer. I praktiken innebär detta att du, utöver att fokusera på bilförsäljning, blir den centrala kontaktpunkten för dina kunder. Du blir deras strategiska rådgivare, inriktad på att skapa värdefulla och hållbara samarbeten. I denna roll kan nykundsbearbetning förekomma vilket innebär att identifiera och kontakta potentiella kunder genom affärsuppsökande samtal samt digitala kanaler. När du investerar din tid och engagemang i att bearbeta och utveckla din kundportfölj ökar också din passiva provision gradvis. Som Account Manager hos oss arbetar du i digitala kanaler, där din telefon och dator är dina främsta verktyg. Fysiska kundmöten kan förekomma, men sällan då vi fokuserar på effektiva samarbeten digitalt. Arbetsvillkor Tjänsten är på heltid, 40 timmar i veckan, måndag till fredag under kontorstider. Du kommer att utgå från vårt huvudkontor i Alvik Strand, som ligger centralt i Stockholm (ca. 10 minuter från City). Tillsättning sker omgående eller enligt överenskommelse. Vad vi erbjuder Fast grundlön + Provision utan tak. En självständig och ansvarsfull roll i ett börsnoterat techföretag där du kommer att ha friheten att äga din kundportfölj och driva affärer på ditt eget sätt Passiv provision på dina befintliga kunder. Det betyder att din insats ger dig belöningar även när du inte aktivt säljer. En dynamisk internationell arbetsplats med nationella och internationella projekt. En utvecklande karriärmöjlighet, både inom rollen som Account Manager och inom företaget. I rollen kommer du dessutom att vara en del av ett glatt och drivet team på 18 personer, där du rapporterar till Head of Sales & Remarketing, assisterat av Team Lead Sales. Kontoret erbjuder en stimulerande arbetsmiljö i ett öppet kontorslandskap med sjöutsikt över mälaren. Här får du dessutom chans till att lära känna dina övriga kollegor från andra avdelningar på kontoret, kanske över en kaffe, eller en pingis/fifa-match i våra trevliga loungerum! Utöver friskvårdsbidrag och andra trevliga förmåner erbjuder vi dessutom en mängd företagsrabatter hos ett flertal stora aktörer inom exempelvis gym och hotell m.m. Vi letar efter dig som Har tidigare erfarenhet, gärna av försäljning eller kundservice eller en liknande kundnära roll. Erfarenhet av B2B-försäljning och/eller bilbranschen är meriterande men inget krav. Har ett genuint bilintresse och förståelse för försäljning och kundrelationer. Som person är du förtroendeingivande och strävar alltid efter att hitta de bästa lösningarna för både kund och företaget. Har ett starkt driv, är målinriktad och resultatfokuserad, och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Är bekväm med att kommunicera via telefon och skapa nya kontakter. Stor vikt kommer att läggas på personlig lämplighet. Om du har ett stort intresse för bilar och drivs av att skapa goda kundrelationer - tveka inte med att skicka in din ansökan! Ansökan Är du redo för din nästa utmaning? Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan (CV samt personligt brev) via ansökningsknappen nedan. Vi tar inte emot ansökningar via mejl eller telefon med hänsyn till dataskyddsförordningen (GDPR). Vid frågor vänligen kontakta oss på [email protected]. Vi sköter urval och intervjuer löpande tills vi har hittat rätt personer för rollen. Vilka vi är? AUTO1 Group är Europas ledande digitala plattform för bilbranschen. Vi bygger det bästa sättet att köpa och sälja bilar online. Vårt lokala varumärke, Viköperdinbil.se, erbjuder våra kunder det snabbaste och smidigaste sättet att sälja bil på. Vårt varumärke AUTO1.com är Europas största B2B-plattform för bilåterförsäljare. Genom vårt varumärke Autohero använder vi våra erfarenheter till att bygga den bästa kundupplevelsen när det gäller att köpa bil online. Vi finns just nu på över 30 marknader och hade en omsättning på över 6.5 miljarder euro under 2022. AUTO1 Group har en intern värdegrund som bygger på alla människors lika värde. Alla ansökningar kommer därför att hanteras på ett likvärdigt sätt oavsett kön, könsöverskridande identitet eller uttryck, sexuell läggning, etnisk tillhörighet, religion eller annan trosuppfattning, funktionsvariant och ålder. Are we a match? If you see challenges as opportunities, this is the place for you. We challenge the highly fragmented market of used cars in Europe and push ourselves to master the daily challenge of offering our customers the best way to sell and buy cars online. Tackling real challenges is our sustainable way to personal development. Moreover, we are a fast paced environment. We ensure fast processes towards our customers, while internally the dynamic spirit from early start-up days lives on. We never settle, we challenge and question everything, constantly looking for improvement and new opportunities. As an international team, flat hierarchies and fast decisions are our key ingredients. Last but not least, something that our employees at AUTO1 know very well is that growth brings constant change - which means that new challenges arise. From starting in 2012 to today, AUTO1 Group is a rare success story of tremendous growth and we don’t plan on stopping anytime soon. You will experience a steep learning curve by working on projects at scale and thus having real impact, all while benefiting from the stability of our proven business model.

17 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Är du en erfaren mjukvaruutvecklare med passion för teknik och samarbete?
Devport AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en erfaren mjukvaruutvecklare med passion för teknik och samarbete? DevPort i Stockholm växer och vi söker dig! Vi letar efter flera skickliga mjukvaruutvecklare med bred teknisk kompetens inom olika programmeringsspråk och ramverk. Hos oss får du möjlighet att arbeta i en varierad och utvecklande miljö, där din erfarenhet och dina idéer verkligen gör skillnad. DevPorts projekt och uppdrag spänner över tre affärsområden – Digitala lösningar, Produktionsutveckling/Supply chain samt Produktutveckling. Vi eftersträvar varierande uppdrag som matchas gentemot konsulternas kompetenser och intresseområden. Vi på DevPort tror att ett prestigelös förhållningssätt, högt driv och arbetsglädje är viktiga nycklar för trivsel och kollektiv framgång, bli en del av vårt framgångsrika Team du med! din roll som kollega, lagspelare och mjukvaruutvecklare är du en viktig och uppskattad del av teamets vidareutveckling. Vi tror att du är en person som motiveras av påverkansmöjligheter och medbestämmande, samt att du drivs av att såväl hitta som kommunicera lösningar som skapar mervärde för alla involverade parter. För att lyckas i rollen ser vi gärna att du har: • Högskole- eller civilingenjörsexamen inom t.ex. Datavetenskap, Systemutveckling, Mjukvaruutveckling eller liknande • Har minst 4 års arbetserfarenhet som Mjukvaruutvecklare eller liknande • Har utmärkta kommunikations- och samarbetsfärdigheter • Drivs av att utvecklas och att dela dina kunskaper med kollegor • Flytande kunskap i svenska och engelska, i både tal och skrift Vi ser gärna att du har erfarenhet från något/några av följande: • C/C++ • Java • C# • Embedded Linux • Android Framework • JavaScript • Python • Modernt webramverk (React, Angular, Vue eller liknande) • SQL och/eller NoSQL-databas • Cloud (Azure/AWS) • Testramverk för backend och/eller frontend Vad vi erbjuder: • Mångsidiga och utmanande uppdrag: Delta i spännande projekt hos olika kunder och industrier där dina färdigheter värdesätts högt. • Flexibel ersättning: Välj mellan högre lön eller mer semestertid—det är ditt val! • Inspirerande arbetsmiljö: Delta i roliga aktiviteter och konferensresor som stärker teamet och skapar minnesvärda upplevelser. • Kontinuerlig utveckling: Utveckla dina färdigheter genom våra specialprojekt och lunchföreläsningar som täcker ämnen från sociala färdigheter och stresshantering till avancerad batteriteknik. • Innovativa arbetsuppgifter: Arbeta med banbrytande produkter och den senaste teknologin i en miljö som främjar kreativitet och innovation. Ansökan Om detta låter som något för dig, ansök genom att följa stegen nedan. Har du några frågor, skicka ett mejl till Sandra Högman, Konsultchef, [email protected] Jag ser fram emot att läsa din ansökan! Om DevPort DevPort är ett teknikkonsultbolag i en expansiv utvecklingsfas med huvudkontor i Göteborg och kontor i Stockholm, Linköping, Jönköping, Helsingborg och Karlskrona. DevPort har sin kärnkompetens inom fordonsindustrin och sysselsätter över 500 personer inom tre kompetensområden – digitala lösningar, produktionsutveckling och produktutveckling. Vi är stolta över våra medarbetare och vårt samarbete med flera av världens ledande fordonsproducenter, företag inom försvarsindustrin och andra utvecklingsintensiva industrier. Vi kännetecknas av en familjär kultur med entreprenörskap, kompetens, trygghet och en gemenskap som genomsyrar verksamheten och bidrar till en trevlig och inspirerande arbetsplats.

17 juni 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Materielområdesansvarig för Drivmedelsutrustning
Försvarsmakten
Ingenjörer och tekniker inom industri, logistik och produktionsplanering

Har du god kännedom inom området flytande drivmedel och dess hanteringsutrustning och vill vara med och bidra i utvecklingen av försvarsmaktens logistik? Då kan denna tjänst vara intressant för dig. Vi söker nu dig som är intresserad av att arbeta med både utveckling och förvaltning av de system och utrustning som behövs för Försvarsmaktens verksamhet vilket innefattar såväl grundorganisationen och krigsorganisationen. Om enheten: Teknik- och verksamhetsstödsavdelningen (TVA) tillhör staben på FMLOG på Gärdet i Stockholm. TVA består av fyra sektioner: Teknik- och vidmakthållande, Infrastruktur, Materielsektionen samt Verksamhetssäkerhet. Dessa fyra sektioner ansvarar för att leda och följa upp förbandets tekniska tjänst, materiel- och förnödenhetsfrågor, ledningssystemfrågor, infrastruktur, verksamhetssäkerhet samt miljö- och kvalitetsfrågor. Materielområdesansvarig för drivmedelsutrustning ingår i Materielsektionen. Huvudsakliga arbetsuppgifter: I rollen som materielområdesansvarig (MOA) ska du fånga behoven av drivmedelsutrustning i verksamheten och sedan styra och kontrollera nyanskaffning inom materielområdet genom samverkan med FMV samt delta i arbetet med vidmakthållandet av systemen tillsammans med andra aktörer i Försvarsmakten. Tjänsten innebär att leda kravställningsarbetet vid framtagning av ny drivmedelsmateriel, att säkerställa att materielen fungerar som avsett samt att området möter budget. Du kommer också bli involverad i arbetet med att integrera Försvarsmakten i Nato och se till att utrustningen blir interoperabel enligt Nato standarder. Detta innebär t.ex. att vara med i beredningar kring strategiska frågor som t.ex. vilka drivmedel Försvarsmakten ska använda i framtiden samt bedömning av hållbarhetsaspekter. Vi söker dig som är intresserad av att arbeta med både utveckling och förvaltning av de system och utrustning som behövs för Försvarsmaktens verksamhet vilket innefattar såväl grundorganisationen och krigsorganisationen.  Vi erbjuder Förutom spännande arbetsuppgifter och kontinuerlig kompetensutveckling har Försvarsmakten andra attraktiva förmåner. Vi tror på att arbetstrivseln stärks av fysiskt välmående och därför ingår tre timmar i veckan för fysisk träning. Vi arbetar hårt för att nå våra mål men värdesätter också balans mellan arbete och fritid. Kvalifikationer: • Akademisk utbildning inom teknik, alternativt annan likvärdig utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som relevant • att planera, samordna och följa upp projekt • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska • God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på engelska • B-körkort Meriterande kunskaper och erfarenhet av: • Systems engineering ISO 15288 • Supply chain management • tidigare tjänst inom Försvarsmakten eller Försvarets materielverk • försvarsmaktens drivmedelsutrustning • arbete inom raffinaderiindustrin, hos drivmedelsleverantör eller fordonstillverkare • svensk värnplikt • statlig ekonomi och förvaltning • BVKF och ADR Personliga egenskaper: För att lyckas och trivas behöver du vara både strukturerad och noggrann med förmåga att bygga goda tvärfunktionella relationer. God organisationsförmåga med förmåga att leda och samordna är också egenskaper som kommer att underlätta ditt arbete. Ibland kan du behöva snabbt byta fokus för att kunna lösa uppkomna uppgifter. Du behöver därför vara flexibel och lyhörd för de behov som framställs, men samtidigt tydlig i din vilja och i dina beslut. Du har en positiv inställning till Försvarsmakten och delar vår värdegrund. Stor vikt kommer läggas vid personlig lämplighet. Övrigt: Anställningsform: Tillsvidare civil heltidsanställning som inleds med 6 mån provanställning. Arbetsort: Stockholm, men tjänsten kommer att innebära tjänsteresor utanför inom och utanför Sverige. Tillträdesdatum: Snarast enligt överenskommelse.  För upplysningar om befattningen kontakta: Per Wendel, rekryterande chef För information om rekryteringsprocessen kontakta: Sandra Rosén Larsson, HR-Generalist FMLOG Fackliga företrädare: Madeleine Bagge, SAKO. Eva-Britt Steen, SEKO. Stefan Joon, OFR/O. Håkan Antonsson, OFR/S. Samtliga nås via Försvarsmaktens logistiks växel: 08 - 514 390 00. ANSÖKAN Välkommen med din ansökan senast 2025-06-05. I denna rekrytering använder vi oss av urvalsfrågor, där vill vi att du motiverar utförligt varför du är lämpad för denna befattning. Utöver att besvara urvalsfrågorna bifogar du endast ditt CV. I rutan för ansökningsbrev skriver du endast enligt instruktion. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: FMLOG stödjer krigsförband i att utföra sina uppgifter i alla beredskapsnivåer. Vi bidrar till ökad uthållighet genom att planera, förrådshålla, leverera och samordna behovet av förnödenheter och transporter. FMLOG:s unika kompetens med civil och militär expertis bidrar till leveranssäkerhet och tillgänglighet. Tillsammans tillser vi att Försvarsmaktens operativa förmåga nationellt och internationellt bibehålls. I Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

17 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Central elevhälsa söker specialpedagog med inriktning mot förskolan
Ekerö kommun
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Vi har bestämt oss! Vi ska bli en kommun i framkant – och har allt som krävs för att lyckas. Korta beslutsvägar, samarbete över verksamhetsgränser och viljan att våga mer. Våra höga ambitioner ger dig med eget driv möjligheter att växa och skapa positiv förändring för medborgarna. Som medarbetare i Ekerö kommun får du en värdefull roll i vår unika övärld – och vi ser fram emot din ansökan CENTRAL ELEVHÄLSA är Ekerö kommuns centrala barn- och elevhälsa. I vår verksamhet är skolsköterskor och skolläkare, psykologer, tal- och specialpedagoger samt skolkuratorer verksamma. Vi ansvarar också för Ekerös öppna förskolor. Inom verksamheten finns även en administrativ grupp bestående av verksamhetschef, bitr. verksamhetschefer samt skolintendent. Central elevhälsa tillhör Barn- och utbildningsförvaltningen. Vi värnar om mångfald i organisationen och Central elevhälsa är en HBTQI-certifierad arbetsplats. Vi finns i Kommunhuset vilket ger dig möjlighet att dagligen träffa och byta tankar och idéer med kollegor. Jobba i Ekerö kommun Arbetsbeskrivning Vi tror på dig och din förmåga – därför ger vi dig stort utrymme i din roll. Många som jobbar hos oss uppskattar förtroendet och ansvaret de får i vår kommun, eftersom det bidrar till mycket lärande och utveckling i vardagen. För att lyckas är du trygg i dig själv, ditt yrke och har förmågan att både ta för dig – och sätta gränser. Ekerö kommun har två särskilda grupper inom den kommunala förskoleverksamheten. Grupperna tar efter en särskild ansökan emot barn i behov av mer omfattande stödinsatser. Tre dagar per vecka kommer du arbeta med verksamhetsnära stöd i dessa grupper. Det innebär att vara en förebild och delta i den vardagliga verksamheten med barnen och genom modellering för pedagogerna ge konkreta exempel på hur man kan använda olika material eller metoder för att utveckla undervisningen samt främja det kollegiala lärandet. Du ansvarar även för att genomföra handledning och reflektioner med pedagogerna​, liksom att du ser över kompetensutvecklingsbehov i arbetslagen tillsammans med ledningen på de aktuella förskolorna. Du är vidare ansvarig för den pedagogiska dokumentationen vilket bland annat innebär att skriva handlingsplaner och genomföra uppföljningar av dessa tillsammans med pedagogerna. Den andra delen av tjänsten är ett uppdrag som central specialpedagog. I denna roll erbjuder du handledning och fortbildning för pedagogerna i de kommunala förskolorna. Du fungerar även som kvalificerad samtalspartner och rådgivare i specialpedagogiska frågor för rektorer och övrig ledning. Kvalifikationer Du som söker ska vara legitimerad förskollärare samt ha specialpedagogexamen. Du har bred erfarenhet av yrket genom arbete inom förskola, vidare har du flera års erfarenhet av specialpedagogiskt arbete. Du har redan idag handledande arbetsuppgifter och handledarutbildning är meriterande för tjänsten. Fördjupade kunskaper kring tal, språk och kommunikationshinder samt AKK är önskvärt. Du har ett normkritiskt förhållningssätt och en medvetenhet kring jämlikhetsarbete. Goda kunskaper i svenska, såväl skriftligt som muntligt, krävs. Som person är du självgående och flexibel utifrån situation och arbetssätt. Du tycker om att samarbeta och har förmågan att skapa förtroende och tillit i relation till barnen, förskolornas pedagoger, kollegor och andra samarbetspartners. Du är nyfiken, lyhörd och inlyssnande och ditt förhållningssätt är att barn gör rätt om de kan. Körkort och tillgång till egen bil i tjänsten är en förutsättning för arbetet. Tillträde: 2025-08-18 eller enligt överenskommelse Omfattning: Heltid Anställningsform: Tillsvidare Så tar du dig till Ekerö kommun Om Ekerö kommun Vi är en mängd olika verksamheter som tillsammans skapar en unik kommun – där vi alla hjälps åt över enhets- och verksamhetsgränser. Vi lever vår värdegrund som innebär ett stort engagemang, god kommunikation med öppen dialog och ett professionellt förhållningssätt. Som en mindre kommun i stockholmsregionen kan vi både erbjuda närhet till varandra och en ambitiös utvecklingsresa. För att bli en kommun i framkant behöver vi fylla på med nya perspektiv, och vi hoppas att du vill vara med och bidra med dina. Ekerö kommun vill vara en attraktiv arbetsgivare och strävar efter ett tydligt fokus på hållbarhet. Under förutsättning att verksamhetens möjlighet att uppfylla sina mål kvarstår, har kommunen en positiv inställning till distansarbete när så är möjligt. Vi erbjuder t.ex. friskvårdsbidrag, löneväxling till pension, växling av semesterdagstillägg till lediga dagar och rökfri arbetstid. För att kvalitetssäkra vår rekryteringsprocess ber vi dig att skicka in ansökan digitalt, och inte via e-post eller post. Vi har redan tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring och vill inte ha kontakt med mediasäljare, rekryteringssajter och liknande.

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Kranbilsförare / Kärltvättare till Kinab
Tillväxt Botkyrka AB
Lastbilsförare m.fl.

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Kinab är ett företag som erbjuder helhetstjänster för rengöring och underhåll av återvinningsmiljöer åt bland annat livsmedelsbutiker, bostadsrättsföreningar och andra fastigheter. Med fokus på kundanpassade lösningar och en norrländsk själ strävar vi efter att skapa rena och trivsamma miljöer över hela landet, vilket bidrar till både verksamhetens framgång och en hållbar miljö. Vi har ett antal fullt utrustade lastbilar med påbyggd tvättutrustning som vi kallar för enheter. Arbetet på en enhet utförs av två personer som samarbetar, de har stöd från administrativ personal som hjälper till från kontoret. Just nu söker vi medarbetare till flera av våra enheter som utgår från Stockholm men arbetar i hela landet. Arbetsuppgifter: Tvätta kärl och återvinningsstationer enligt checklistan. Det handlar om att tvätta ungefär 100 kärl per dag uppdelat på 10-20 stopp. Kärlen och stationerna finns runt om i landet vilket innebär resande under veckorna. Dokumentera ditt arbete. Som medarbetare på en enhet kommer du att ansvara för att: Uppnå Kinabs kvalitetsmål och följa gällande regler och lagar för miljö och arbetsmiljö. Köra fordonet samt ansvara för att bilen och utrustningen fungerar och underhålls. Planera resrutten så att hanteringen av vatten, nycklar etc. blir så effektiv som möjligt och inte stoppar produktionen. Föra kommunikation med kunder via samtal, sms eller e-post och ha ansvar för kontakter med Kinabs produktionsledning. Vi har delat upp rollerna på enheten i ansvarsområden, och beroende på din kompetens kommer du att utföra en kombination av dessa ovanstående ansvarsområden. Önskad profil: Svenska i tal och skrift. C- körkort & YKB Fysiskt stark nog för att klara ett krävande arbete. Bekväm med att arbeta med avfall. Möjlighet att resa i arbetet och vara borta hemifrån några dagar i taget. Meriterande om du har: Kranförarkort. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 40h/v men du har eget ansvar över hur du disponerar din tid. Utrymmena där kärlen ska tvättas är öppna mellan 7-22. Placering: Du utgår från vårt kontor i Stockholm men kommer köra landet runt i ditt arbete. Anställningsform: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning Vid frågor om tjänsten kan du ringa Mats Öberg kvällstid mellan 18 - 21. Telefonnummer: 010-457 71 45 Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Personlig assistent till Södertälje, vik
Lavita Assistans AB
Personliga assistenter

Lavita Assistans bedriver personlig assistans i hela Sverige. Vi söker nu en semestervikarie till en brukare i Södertälje. Brukaren ser helst kvinnliga sökanden och är noga med att kommunikationen fungerar. Därför är det viktigt att du behärskar det svenska språket. Lyft kan förekomma. Erfarenhet och utbildning är meriterande. Det är bra om du har tillgång till bil då hemmet ligger en bit utanför Södertälje och bussförbindelserna inte är de bästa.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Customer Success Manager - SaaS Bolag
Hero AB
Kundtjänstpersonal

Customer Success Manager Vill du vara bryggan mellan produkt och kund, och samtidigt ha en nyckelroll i att driva tillväxt? Som Customer Success Manager jobbar du strategiskt och operativt för att se till att varje kund får ut maximal nytta av vår kunds tjänster. Om rollen Du ansvarar för onboarding, engagemang och förlängning hos våra kunder. Din främsta uppgift är att skapa mervärde – genom att förstå kundens behov, proaktivt föreslå lösningar och agera som deras strategiska partner. Du identifierar både risker och möjligheter, och bidrar direkt till kundlojalitet och lönsamhet. Dina uppgifter Ansvara för hela livscykeln hos befintliga kunder Driva proaktiv kommunikation och uppföljning Identifiera upsell- och förnyelsemöjligheter Fungera som rådgivare och brygga mellan kund och produktteam Analysera användardata och föreslå åtgärder baserat på insikter Framgångsfaktorer Kombinerad förmåga att bygga relationer och skapa affärsvärde Förståelse för digitala tjänster och SaaS-modeller Självgående och strukturerad, men med stark teamkänsla Analytisk, initiativtagande och alltid med kundens framgång i fokus Uppdragstyp: Konsult Läng på uppdrag: 12 månader med chans till förlängning Att vara konsult hos Hero – mer än bara ett uppdrag Hos Hero är du aldrig "bara en konsult". Du är en viktig del av vårt team – någon vi litar på, satsar på och bygger långsiktiga relationer med. Vi tror på nära dialog, schyssta villkor och utveckling som känns på riktigt. När du arbetar med oss får du trygghet, frihet och tillgång till några av de mest spännande uppdragen i Stockholmsområdet. Men lika viktigt: du får en partner som ser dig, följer upp, firar framgångar och står bakom dig hela vägen. Vi lägger stor vikt vid att matcha rätt person till rätt uppdrag – inte bara utifrån kompetens, utan också värderingar, drivkrafter och personlighet. För när det klickar, då händer det magiska. Välkommen till Hero!

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
FORDONTEKNIKER (MEKONOMEN)
Skarpnäck car center AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

VI ÄR ETT AV MEKONOMEN BILVERKSTAD, VI SÖKER BILMEKANIKER, SOM JOBBAR SJÄLVSTÄNDIG MED FELSÖKNING & DIAGNOS. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

17 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
PATRULLSTÄDARE/Lokalvårdare Välkomnas till XLNT Group AB

Bakgrund XLNT är det framtidsorienterade och hållbara valet för service inom hotell, kursgårdar, arbetsplatser, gallerior/köpcentrum och fastighetsägare. Med en imponerande omsättning på ca 170 miljoner och över 300 engagerade medarbetare har vi etablerat oss som en branschledande aktör. Om Dig: Som patrullstädare är du en nyckelperson i vår strävan efter att skapa rena och hälsosamma arbetsmiljöer. Du trivs i en roll där ingen dag är den andra lik och har en skarp uppmärksamhet på detaljer. Din självständighet och förmåga att vara flexibel gör dig oumbärlig när det kommer till att stödja arbetsledningen med varierande dagliga uppdrag. Med minst ett års erfarenhet inom städbranschen har du utvecklat en förmåga att skapa och upprätthålla höga renhållningsstandarder. Din positiva inställning och förmåga att samarbeta gör dig till en värdefull del av vårt dedikerade team. Vi erbjuder: En del av ett företag med tillväxt där du kan utvecklas i din karriär Kollektivavtal Utbildningar och kompetensutveckling Regelbundna medarbetar- och utvecklingssamtal. Gemensamma aktiviteter och evenemang för att stärka teamandan.   Dina arbetsuppgifter inkluderar: Utföra dagliga städinsatser enligt schemalagda patrullrundor. Säkerställa höga renhållningsstandarder och effektiv arbetsmiljö. Stödja arbetsledningen med varierande dagliga uppdrag baserat på behov. Din profil: Minst ett års erfarenhet inom städbranschen. Självgående med en skarp blick för detaljer. Utmärkt kommunikationsförmåga och trevligt bemötande mot kunder. Förmåga att samarbeta och lösa uppgifter gemensamt. Flytande i svenska eller engelska. B-körkort är ett krav. Flexibel och anpassningsbar.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025