Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Välkommen till oss Vi som jobbar på ungdomsenhet 1 har ett stort engagemang för de familjer vi jobbar med och för det område vi jobbar i. Att i arbetet få möjlighet att träffa människor från hela världen är både intressant och givande. Vi utgör tillsammans med ungdomsenhet 2 och 3, två barnenheter, familjevårdsenheten och enheten för internt stöd området Socialtjänst barn och unga. Området leds av en områdeschef. Enheten består av en enhetschef och två gruppledare som tillsammans stöttar och vägleder två utredningsgrupper om 6-7 socialsekreterare. På enheten månar vi om och stöttar varandra, vi värdesätter också våra olikheter och varierande bakgrunder. Att utveckla verksamheten och hitta nya arbetssätt är något vi tycker både är roligt och viktigt. Just nu söker vi en vikarie då en av våra gruppledare ska gå på föräldraledighet. Vikariatet sträcker sig från 1 september 2025 t. om. 31 oktober 2026 Välkommen med din ansökan. Vi erbjuder Vi har stort fokus på invånarna i Järva och våra verksamheter präglas av samarbete, mod, empati och respektfullt bemötande. Vi erbjuder dig en utvecklande och spännande roll i en tid av förändring. Du erbjuds kontinuerlig kompetensutveckling i form av utbildningar och handledning. Som stöd i ditt arbete har du chefer och andra gruppledarkollegor. Du kommer ha stor möjlighet att bidra och vara delaktig i verksamhetens utveckling. Som anställd hos oss har du friskvårdsbidrag samt möjlighet att ta del av förmånliga erbjudanden hos flera gymkedjor och simhallar. Din roll Som gruppledare arbetar du tillsammans med medarbetare och är ett stöd till enhetschefen. Arbetet som gruppledare innebär att du; • Planerar och koordinerar det operativa arbetet inom enheten men har inget formellt ansvar för ekonomi, verksamhet eller personal. • Stöttar, prioriterar och skapar struktur för medarbetare i ärendehandledning. • Implementerar och följer upp enhetens arbetssätt samt säkerställer efterlevnad av riktlinjer och rutiner, så kallade egenkontroller. • I samråd med enhetschef arbetar med uppföljning av statistik och att analysera verksamhetsfrågor. • Arbetar löpande med förbättringsarbete i processer, rutiner och arbetssätt och är kontaktperson eller samordnar uppdrag gentemot interna och externa aktörer. Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig som har: • Socionomexamen • Minst 5 års erfarenhet av myndighetsutövning inom barn och ungdom. • God kompetens inom BBIC (barns behov i centrum) • Kunskap om och praktisk erfarenhet av Signs of Safety • Kunskap och erfarenhet av SAVRY • God förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska Det är meriterande om du har: • Erfarenhet av ledarskap • Erfarenhet av myndighetsutövning i området Järva Du tar ansvar för ditt arbete. Strukturerar och driver självständigt uppgifter vidare. Du planerar och organiserar arbetet på ett effektivt sätt. Prioriterar och håller uppsatta tidsramar. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Välkommen till Järva stadsdelsförvaltning! För att möta dagens och framtidens utmaningar bildades Järva stadsdelsförvaltning 2023. I vår stadsdelsförvaltning utvecklar vi stöd och service med fokus på alla Järvabor. Våra verksamheter präglas av samarbete, mod, empati och respektfullt bemötande. Vi eftersträvar öppen kommunikation och respekt för olikheter och vi tror att mångfald och en jämn könsfördelning bidrar till att utveckla vår verksamhet. Vi hoppas att du som söker vill utvecklas tillsammans med oss. https://start.stockholm/om-stockholms-stad/organisation/stadsdelsforvaltningar/jarva/ kan du läsa mer om Järva stadsdelsförvaltning.
Naturhistoriska riksmuseet är en statlig myndighet med regeringens uppdrag att främja kunskapen, forskningen och intresset för vår värld. Myndigheten är en framstående forskningsinstitution och Sveriges största museum. Museet har under mer än 200 år samlat in föremål och data och bedrivit forskning om livet på jorden. Samlingarna innehåller fler än 11 miljoner växter, djur, svampar, miljöprover, mineral och fossil. All forskning och kunskap delas i utställningarna, Cosmonova och i aktiviteter på museet och digitalt. ARBETSUPPGIFTER Vi söker nu 7 museivärdar på 25-30%, då museet har kvällsöppet. Du kommer att arbeta varje torsdag mellan ca 16.00-21.30 samt tre till fyra helger under ett 12-veckorschema. Detta är ett arbete för dig som tycker om att möta, entusiasmera, ge service och information till våra besökare. Hos oss kommer du möta ett stort antal besökare och arbetet är mycket omväxlande med perioder av högt tempo och omväxlande lugnt beroende på besöksflödet. Du står för värdskapet och bemötandet i våra utställningar, publika ytor och Cosmonova samt hanterar försäljning och bokning av biljetter, kassahantering och butiksarbete. Du är bekväm med att prata inför såväl stora som små grupper då en del i ditt uppdrag är att berätta om utvalda samlingsföremål och vår forskning på ett lärande och inspirerande sätt till våra besökare, hålla välkomstpresentation i Cosmonova, leda aktiviteter i Labbet och Escape room samt att ta emot skolor och andra besökare. Arbetet innebär att du kommer att hantera olika datasystem, teknik och teknisk utrustning som till exempel starta en filmvisning på Cosmonova. I uppdraget ingår också att kunna leda en utrymning eller hantera en hjärtstartare vid larm- och nödsituationer. Arbetet ställer krav på att du under arbetsdagen kommer att gå och stå mycket i de olika utställningarna och övriga publika lokaler, att vissa arbetsuppgifter stundtals kräver tunga lyft samt att vid säkerhetsarbete kunna utrymma via trappor. Arbetet sker via roterande schema på olika stationer under dagen, vilket ställer höga krav på samarbetsförmåga inom arbetsgruppen. Vid behov kommer du delta i uppsökande verksamhet samt övriga förekommande arbetsuppgifter på enheten och vid den publika avdelningen. KVALIFIKATIONER Du har en gymnasial utbildning, minst tre års erfarenhet av servicearbete samt erfarenhet av kassaarbete med försäljning i butik eller motsvarande. Du har god datavana och administrativ erfarenhet med kunskaper inom Office paketet och att du känner dig bekväm med att hantera teknik och teknisk utrustning. Du kan kommunicera korrekt och professionellt i tal och skrift på svenska och engelska och är bekväm med att tala inför större och mindre grupper. Du får gärna ha arbetat i butik med försäljning, uppackning av varor, prismärkning och viss lagerhantering och hanterat boknings- och kassasystem. Meriterande med utbildning inom besöksmotagande, kundbemötande eller guidning och erfarenhet av guidning, explainer, produktvisning eller leda att gruppverksamhet samt om du har arbetat inom museum eller science center. Meriterande är också utbildning inom brand och hjärt- och lungräddning med hjärtstartare (D-HLR) För att vara framgångsrik och trivas i arbetet tror vi att du är: • Serviceorienterad, du skapar ett professionellt och positivt möte för våra besökare. • Flexibel, du kan med lätthet anpassa ditt arbetssätt efter ändrade förutsättningar. • Stresstålig, du fokuserar på de för stunden viktigaste arbetsuppgifterna även vid besökstoppar som medför ett högt arbetstempo. • Samarbetsorienterad, du visar intresse och förståelse för andra, skapar laganda och kommunicerar proaktivt. • Kommunikativ, utrycker dig välformulerat och anpassar kommunikation till situation och mottagare. ÖVRIGT Vårt mål är att genom forskning och publik verksamhet visa vägen till ökad kunskap och handlingskraft, för att vi tillsammans ska kunna bidra till en hållbar och ljus framtid. Vår långsiktiga strävan är att Naturhistoriska riksmuseets anställda ska spegla den mångfald som finns i Sverige. Vi välkomnar alla sökanden oavsett kön, bakgrund, ursprung och funktionsvariation. Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Verksamhetsstödets uppgift är att stödja universitetets utbildning och forskning. KTH:s verksamhetsstöd är inne i en spännande fas där vi tillsammans arbetar med utveckling av våra arbetsformer. Som medarbetare inom verksamhetsstödet bidrar du till KTH:s uppdrag att forska, utbilda och skapa samhällsnytta och får samtidigt möjlighet till egen professionell utveckling. Arbetsuppgifter Vi söker en driven ekonom som vill arbeta i en akademiskt inspirerande miljö där du tillsammans med kollegorna utgör stödet till skolans forskare. Som ekonom hos oss på Skolan för teknikvetenskap (SCI) blir du en del av ett engagerat team av 15 ekonomer som tillsammans med andra funktioner inom verksamhetsstödet finns nära kärnverksamheten fördelat på skolans fyra institutioner. Som ekonom hos oss kommer du att ansvara för den ekonomiska handläggningen av projekt, från budgetering vid ansökan till rapportering av projektet. Arbetet sker i nära samarbete med skolans forskare. Vi erbjuder en bred och omväxlande roll där du får chansen att kombinera din ekonomiska expertis med meningsfulla projekt inom forskning och utbildning. I rollen ingår bland annat: • Rådgivning och stöd i budgetering vid ansökningar om finansiering. • Löpande redovisning och ekonomisk uppföljning av projekt. • Rapportering till finansiärer i enlighet med avtal. • Genomföra månad- tertial- och årsbokslut enligt uppsatta tidsplaner och riktlinjer. • Budgetering och uppföljning på avdelning. För att lyckas i rollen behöver du vara analytisk, noggrann, strukturerad och självgående med förmåga att hantera flera projekt parallellt. Du är kommunikativ och har lätt för att samarbeta med olika yrkesgrupper. Vi ser fram emot din ansökan! Vi erbjuder - En anställning på ett ledande tekniskt universitet som skapar kunskap och kompetens för en hållbar framtid - Engagerade och ambitiösa kollegor samt en kreativ, internationell och dynamisk miljö - Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete - Karriär- och kompetensutveckling. Möjlighet att växa och utvecklas inom din profession. - Friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, extra föräldraersättning och ett förmånligt semesteravtal. - Statlig tjänstepension https://www.kth.se/om/work-at-kth/kth-your-future-workplace-1.49050samt våra https://www.kth.se/om/work-at-kth/en-arbetsplats-med-manga-formaner-1.467932. Kvalifikationer Krav - Akademisk examen inom ekonomi eller annan utbildning/erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som relevant. - Goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, då arbetet sker i en internationell miljö. - Minst tre års aktuell arbetslivserfarenhet av bokslutsarbete, redovisning och ekonomisk uppföljning. - Minst tre års aktuell arbetslivserfarenhet av arbete med budgetering och budgetuppföljning. Meriterande - Erfarenhet av ekonomiarbete inom forsknings- eller bidragsfinansierade projekt är meriterande. - Erfarenhet av arbete inom statlig myndighet, universitet eller annan forskningsverksamhet är meriterande. - Erfarenhet av att arbeta i ekonomisystemet Unit4 (Agresso) är meriterande. Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper. Fackliga representanter Kontaktuppgifter till https://www.kth.se/om/work-at-kth/fackrepresentanter-1.500898. Ansökan Du ansöker via KTH:s rekryteringssystem. Du som sökande har huvudansvaret för att din ansökan är komplett när den skickas in. Ansökan ska vara KTH tillhanda senast sista ansökningsdagen vid midnatt, CET/CEST (CentralEuropean Time/Central European Summer Time). Om anställningen Anställningen gäller tillsvidare enligt avtal. Anställningen inleds med sex månaders provanställning. Övrigt Strävan efter jämställdhet, mångfald och lika villkor är både en kvalitetsfråga och en självklar del av KTH:s värdegrund För https://www.kth.se/om/work-at-kth/processing-of-personal-data-in-the-recruitment-process-1.823440 i samband med rekrytering. Det kan förekomma att en anställning hos KTH är placerad i säkerhetsklass. Om så är fallet för just denna anställning görs en säkerhetsprövning av sökande i enlighet med säkerhetsskyddslagen (2018:585) efter samtycke. I dessa fall är en förutsättning för anställning att sökande blir godkänd efter säkerhetsprövning. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av platsannonser. Om KTH KTH är ett av Europas ledande tekniska universitet och en viktig arena för kunskapsutveckling. Som Sveriges största universitet för teknisk forskning och utbildning samlar vi studenter, forskare och fakultet från hela världen. Vår forskning och utbildning omfattar såväl naturvetenskap som alla grenar inom teknik samt arkitektur, industriell ekonomi, samhällsplanering, historia och filosofi. https://www.kth.se/om/om-kth-1.885102
Vill du jobba för att Stockholm ska bli världens mest hållbara stad? Vi är Sveriges största vatten- och avfallsbolag som tar ansvar för stockholmarnas och miljöns bästa i allt vi gör, både nu och för kommande generationer. Hos oss får du jobba med samhällsviktiga frågor som är viktiga för både människa och miljö. Som underhållsingenjör hos oss är du nyckeln till hur vi utvecklar framtidens underhållsarbete. Här får du ett stort inflytande, utrymme att tänka nytt och möjlighet att skapa lösningar som gör verklig skillnad på riktigt. ARBETSUPPGIFTER Gruppens uppdrag är att säkerställa långsiktigt underhåll av pumpstationsanläggningar, samt att verksamheten utvecklas och uppfyller gällande krav. Allt enligt och inom ramen för vårt uppdrag samt i linje mot vår vision. I rollen som underhållsingenjör så kommer du att arbeta med den taktiska driften och underhållet av våra pumpstationer i Stockholm och Huddinge. Du kommer i samarbete med ett team av ingenjörer att arbeta med att analysera och planera in det förebyggande och löpande underhållet. Du kommer att i samarbete med driftövervakningen att arbeta aktivt med förbättringsåtgärder så som larmanalyser, driftoptimering och framtagande av rapporter. Driva interna projekt samt medverka som beställarombud i investeringsprojekt. Vi har mycket höga krav på leveranssäkerhet och dricksvattenkvalitet, en grundförutsättning för detta är ett väl fungerande underhåll. Tjänsten är en tillsvidareanställning med placering på kontoret i Högdalen. Vi tillämpar sex månaders provanställning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara följande: • Analys av LTs verksamhet och behov; upprättande av förbättrande och förebyggande underhållsaktiviteter. • Framtagande av underhållsplan för tilldelat ansvarområde. • Planera underhållsbehoven tillsammans med planeringsingenjör. • Medverka i investeringsprojekt som beställarombud. • Ansvarar för att tekniska instruktioner, underhållsinstruktioner och driftsinstruktioner är uppdaterade. • Leda/Medverka vid kritikalitetsklassning av anläggningar. • Deltagande i tvärkompetensteam (exempelvis, systemgrupp, säkerhetsteam, förbättringsteam, UH-team osv) • Omvärldsbevakning inom området • Arbeta aktivt och rapportera i underhållssystemet Uppgifterna är varierande och fördelas mellan de olika anläggningarna, du utgår alltid från vårt kontor i Högdalen. Ibland deltar du på möten på t.ex. huvudkontoret i Ulvsunda samt möjligheten till att arbeta på distans finns. KVALIFIKATIONER Som person är du trygg i dig själv och i din kompetens. Du gillar att samverka med din omgivning och du drivs av att utveckla anläggningar och verksamhet. Du har ett förtroendeingivande sätt och har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer. I rollen krävs ett högt säkerhetstänk och att vara strukturerad och noggrann i sitt arbetssätt. Vi söker dig som har • Högskoleutbildning inom t.ex. underhållsbranschen, VA branschen, processindustri eller fastighetsbranschen. • 5 års yrkeserfarenhet inom relevant område. • B-körkort är ett krav. • Mycket goda kunskaper i svenska både i tal och skrift. Meriterande: • Erfarenhet av arbete kontrollrum inom processindustrin. • Erfarenhet av underhållsarbete inom VA. • Erfarenhet av processövervakningssystem inom industri eller fastighet. Tjänsten är säkerhetsklassad. En säkerhetsprövning kommer därför att genomföras i samband med anställning. ÖVRIGT Låter det här som en spännande utmaning för dig? Varmt välkommen med din ansökan senast 2025-08-31 och bli en del av Stockholm Vatten och Avfalls framtid! Eftersom vi befinner oss i semestertider kommer vi att återuppta rekryteringsprocessen i augusti. För ytterligare information om tjänsten kontaktar du Gruppchef Mats Marschall via mejl: [email protected]. Våra fackliga representanter för Kommunal, Vision, Saco och Ledarna når du via Stockholm Vatten & Avfalls kundtjänst på telefon 08-522 120 00. För att matchningen oss emellan ska bli så bra som möjligt har vi valt att jobba med rekryteringstester i vår urvalsprocess. Eftersom vi strävar efter en trygg arbetsmiljö och har en samhällsviktig funktion genomför slutkandidater ett drogtest. Vi är en lärande organisation med mycket erfarenhet och kunskap till ditt stöd. Vi erbjuder dig ett roligt och omväxlande jobb med intressanta arbetsuppgifter, duktiga kollegor och ett mycket bra arbetsklimat. Dessutom erbjuder vi goda anställningsvillkor, digitala och flexibla arbetssätt, kontinuerlig kompetensutveckling samt en rad hälsofrämjande fördelar. Läs mera om oss och träffa några av våra medarbetare på svoa.se/jobb Välkommen med din ansökan!
Vi söker dig som är skicklig, passionerad och vill växa tillsammans med vårt team! Krav: • Du har erfarenhet av nagelförlängning med gelé • Du behärskar manikyr och pedikyr • Du kan utföra enklare nageldesign såsom fransk och ombre • Du är noggrann, punktlig och serviceinriktad • Du kan arbeta självständigt och ta ansvar för dina bokningar och kundrelationer Meriterande: • Om du även kan lashlift, browlift eller fransförlängning är det ett stort plus! Om tjänsten: • Anställningsform: Deltid eller heltid beroende på överenskommelse • Start: Omgående eller enligt överenskommelse • Salongen ligger vid Odenplan, centrala Stockholm Ansökan: Skicka CV och gärna bilder på dina arbeten eller länk till Instagram till: [email protected] Vi intervjuar löpande – varmt välkommen med din ansökan!
Är du en positiv person med ansvarskänsla som gillar att jobba i högt tempo? Älskar du att jobba med människor och att göra folks vardag lite roligare? Vi behöver utöka vårt team med nya glädjespridare och söker nu en servitris/servitör. Är du en… Glad person som sprider glädje och möter alla med ett leende Person som brinner för service och att skapa upplevelser som våra gäster minns och vill berättat för andra Person som gillar högt tempo och är stresstålig Ordningsam person med öga för kvalité och detaljer Prestigelös person som gillar att arbeta över gränserna och samarbeta med andra för att nå uppsatta mål Person med intresse för mat och dryck Nyfiken och uppmärksam person som alltid sätter gästen i fokus Positiv person som ser lösningar och möjligheter snarare än hind I tjänsten ingår sedvanliga restaurang sysslor såsom servering av mat och dryck, kassa osv
Grekiska Restaurangen Santorini söker kock med flera års erfarenheter, framför allt dig som är positiv, framåt, öppen för att lära dig nya saker. Flexibel och har ett öppet sinne. Kravet är att du är en lagspelare och att du är ödmjuk inför din uppgift. Språkkrav: Svenska och engelska är vår bas och allt utöver det är ett plus. Tillträde: omgående. Skriv ett par rader om dig själv, vad du gör idag. Vi söker nu både heltidsanställd, och extra personal. Vi ligger i Stockholms city 200 meter från t-centralen. Du som söker ska brinna för restaurangyrket och ha erfarenhet eller har gymnasial utbildning inom yrket. Du som har precis gått ut hotel o restaurang linjen är du varmt välkommen! Tjänsten är schemalagd samt helger förekommer också. [email protected]
Tor Dental Sundbyberg söker en duktig och härlig receptionist och tandsköterska för heltidsjobb med start så snart som möjligt. Vi är en liten, familjär klinik inom Tor Dental, med ett tight team som har nära till skratt. Vi söker en driven tandsköterska för en kombinerad tjänst som receptionist och tandsköterska, som är intresserad av att arbeta både administrativt och kliniskt. Erfarenhet av receptionsarbete på tandläkarklinik är meriterande. Vi erbjuder en härlig arbetsmiljö och goda utvecklingsmöjligheter för rätt kandidat. Språkkrav: Flytande svenska i tal och skrift Meriterande: Goda engelskakunskaper i tal och skrift Erfarenhet av administrativt arbete på tandvårdsklinik Genomgången tandsköterskeutbildning Tveka inte att kontakta oss vid intresse eller frågor. Du kan enklast nå oss på mail: [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig! 🤩 Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.
Söker nu förare Heltid eller deltid, dagar, kvällar eller helger Ingen erfarenhet krävs B körkort samt taxiförarlegitimation krav. Om du har taxiförarekort från annan EU land, kan du också söka. Du får behålla bil om du kör heltid. Om du ska köra deltid ska du hämta bilen från bestämd plats. Det är möjligt att du får tjäna en lön mellan 20.000 till 30.000 kronor i månaden. Bilar: Toyota Camry 2022 Hör av gärna dig om du vill köra med oss. Lönetyp: Rörlig ackords- eller provisionslön
Location: On-site, Stockholm Experience Level: Senior (8+ years) About the Role We're a small consultancy firm seeking a highly skilled Senior Site Reliability Engineer to expand our infrastructure capabilities and support our diverse client base. You'll work directly with various customers across different industries, helping them design, implement, and optimize their cloud-native infrastructure while ensuring reliability, scalability, and performance of their mission-critical systems. Key Responsibilities Client Infrastructure & Platform Management Design, implement, and maintain highly available, scalable infrastructure on Google Cloud Platform (GCP) for various client environments Manage and optimize Kubernetes clusters across multiple client projects and environments Architect and maintain Apache Kafka streaming data pipelines and event-driven architectures tailored to client needs Implement infrastructure as code using Terraform, Ansible, or similar tools across diverse client requirements Platform Engineering & Internal Developer Platforms (IDP) Design, build, and maintain internal developer platforms to enable self-service, on-demand infrastructure for application teams Implement control-plane provisioning using Crossplane, building reusable abstractions and composite resources Develop, package, and maintain Helm charts and Kubernetes operators to standardize deployments and reduce operational overhead Collaborate with developer teams to define platform APIs, templates, and CI/CD workflows Client Reliability & Performance Develop and maintain SLIs, SLOs, and error budgets to ensure system reliability for client applications Design and implement comprehensive monitoring, alerting, and observability solutions customized for each client Conduct capacity planning and performance optimization across client services and workloads Lead incident response for client systems, conduct post-mortem analysis, and implement preventive measures Client Security & Compliance Implement security best practices across client infrastructure and applications Ensure compliance with industry standards and regulatory requirements specific to each client's sector Manage secrets, certificates, and access controls across all client environments Required Qualifications Technical Skills 5+ years of experience in Site Reliability Engineering, DevOps, Platform Engineering, or similar roles Expert-level knowledge of Google Cloud Platform services (GKE, Cloud Run, BigQuery, Pub/Sub, etc.) Extensive experience with Kubernetes orchestration, including cluster management and troubleshooting Strong experience with Apache Kafka, including cluster management, topic design, and stream processing Proficient with infrastructure as code tools (Terraform, Pulumi, CloudFormation) Proven track record building and operating internal developer platforms (IDP), with hands-on experience using Crossplane Deep understanding of Helm chart development, templating best practices, and lifecycle management Operational Excellence Deep understanding of monitoring and observability tools (Prometheus, Grafana, ELK stack, or similar) Experience with service mesh technologies (Istio, Linkerd) and API gateways Strong knowledge of networking, load balancing, and distributed systems concepts Experience with database technologies (PostgreSQL, Redis, MongoDB) and their operational aspects Client-Facing & Consulting Skills Excellent client communication and presentation skills Ability to understand and translate diverse client requirements into technical solutions Experience working with multiple clients simultaneously and managing competing priorities Ability to provide strategic infrastructure guidance What We Offer Competitive salary Flexible PTO and work-from-home options Professional development budget for conferences, training, and certifications State-of-the-art equipment and technology stipend Opportunity to work with diverse clients across various industries Professional development opportunities through varied client engagements Potential for travel to client sites (as needed) About Our Consultancy As a growing consultancy firm, we work with clients ranging from startups to enterprise organizations across various industries. Our infrastructure expertise helps clients modernize their systems, improve reliability, and scale their operations. You'll have the opportunity to work on diverse projects, from greenfield implementations to complex migrations, while building lasting relationships with our clients. How to Apply Please submit your resume highlighting your experience with our core technologies.
Välj ett jobb för att visa detaljer