Lagerpersonal till södra Stockholm!

Är du nyfiken på lager och logistik samt vill samla på dig nya erfarenheter? Nu söker vi lagermedarbetare med tidigare vana av truckkörning till en kund i Jordbro. Uppdraget  Vi söker nu efter medarbetare med tidigare erfarenhet inom lagerarbete till ett lager i Jordbro, södra sidan av Stockholm. Här kommer du att arbeta med plockning, godsmottagning samt utleverans. Mycket truckkörning förekommer blandat med både administrativa och mer manuella arbetsuppgifter. Vem söker vi? Vi söker dig som är noggrann och som trivs med högt tempo. Du som söker är initiativtagande, kommunikativ och har ett högt säkerhetstänk. Du har tidigare erfarenhet av att köra truck och känner dig trygg i att manövrera den.  Dina kvalifikationer: Tidigare erfarenhet av lagerarbete samt truckkörning Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Meriterande: B-körkort Arbetstider Dagtid måndag till fredag, 7-16.  Tillsättning Omgående.  Varmt välkommen med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025
Data Scientist till Performance & Sustainability Analytics
Swedbank AB
Systemanalytiker och IT-arkitekter m.fl.

Har du en passion för att analysera data och omvandla den till värdefulla insikter? Vill du använda dina färdigheter för att bidra till förbättrade sparaprodukter och tjänster för våra kunder genom dataanalys? Hos oss på Swedbank har du en möjlighet att: Analysera och följa upp Sparaaffären ur ett produkt-, kund- och rådgivningsperspektiv. Bearbeta och visualisera stora mängder data för management och andra seniora stakeholders. Skapa insikter baserat på datamönster som hjälper organisationen ta informerade beslut. Bidra till en strukturerad datamiljö genom kravställning mot olika system och databaser. Samarbeta tvärfunktionellt med olika teams för att implementera datadrivna lösningar. I denna roll behöver du: Grundläggande krav: Har minst 3-5 års erfarenhet som data scientist eller liknande roll. Praktisk erfarenhet av SQL för dataanalys, inklusive att skapa komplexa frågor och optimera databaser. Praktisk erfarenhet av Python för dataanalys, databehandling och processutveckling. Erfarenhet av datavisualisering i BI-verktyg såsom QlikSense/PowerBi. Kunna kommunicera obehindrat på svenska och engelska, både i tal och skrift. Vara bosatt i Sverige och i Stockholm med omnejd. En relevant akademisk utbildning (exempelvis statistik/ ekonomi/ datavetenskap/ matematik). Meriterande kvalifikationer: Arbetslivserfarenhet från svensk bank. Kunskap om produkter inom Spara, Försäkring och Pension. Förmåga att dela kunskap och stötta kompetensutveckling i teamet. Förmåga att förmedla komplexa insikter för både tekniska och icke-tekniska målgrupper. Hos oss kan du uppleva: Personlig och professionell utveckling genom självledarskap och kontinuerlig utveckling. Meningsfullt arbete som positivt påverkar vår arbetsplats, våra kunder och samhället. En öppen och samarbetsinriktad kultur som uppmuntrar tvärfunktionellt teamarbete och erbjuder nätverksmöjligheter. En stöttande och inkluderande miljö som främjar en balanserad och hållbar arbetslivssituation, med flexibla arbetsförhållanden när det passar rollen. Förmåner såsom vårt erbjudanden för bankprodukter för anställda, tjänstepensionsplan, aktiebaserade belöningsprogram Eken, och frivillig gruppförsäkring. "Bli en del av vårt team...Vi söker nu en driven Data Scientist till vårt Performance & Analytics team inom Savings, Investments & Advice. Är detta nästa steg i din karriär? Ta chansen att bli en del av vårt dynamiska och ambitiösa analysteam.Tillsammans hjälper vi Swedbank att bli mer datadrivna och stärker vår position inom Sparaområdet. " Elias Jakobson, din framtida chef. Vi ser fram emot din ansökan senast den 2025-06-30. Placeringsort: Stockholm, Sundbyberg Rekryterande chef: Elias Jakobson Vi kan komma att påbörja urvalet under ansökningstiden och välkomnar din ansökan så snart som möjligt. Vi har gjort vårt medieval för rekrytering och undanber oss därför kontakt med annonssäljare eller säljare av andra rekryteringstjänster. Swedbank är en inkluderande arbetsgivare och diskriminerar ingen utifrån kön, ålder, sexuell läggning eller sexuell identitet, etnicitet, religion eller funktionsnedsättning - alla är välkomna.

12 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Biträdande Fastighetsförvaltare till Einar Mattsson
Performiq AB
Fastighetsförvaltare

Tjänstebeskrivning & erbjudande Har du arbetat som Biträdande Fastighetsförvaltare och vill komma till ett fastighetsbolag som står för långsiktigt förvaltande? Har du koll på hyreslagstiftningen och vill komma till en arbetsgivare där du kan göra karriär? Då har vi tjänsten för dig! Du kommer initialt att bli anställd av PerformIQ under de första 6 månaderna. Om samarbetet fungerar väl för båda parter finns goda möjligheter till fortsatt förlängning eller anställning hos Einar Mattsson. Det här är en tjänst för dig som trivs i en roll där du får arbeta operativt med huvudansvar för boendekontakt och uthyrningsfrågor åt fastighetsägare. Du kommer få chans att vara med och utveckla processer och arbetssätt i ett team med kompetenta och engagerade kollegor som precis som du drivs av nöjda kunder och långsiktigt förvaltarskap. Du kommer bland annat att: • handlägga uthyrning av bostäder genom att till exempel publicera objekt i bestämda kanaler, utvärdera ansökningar efter givna kriterier samt skriva hyresavtal. • ha visningar av lägenheter inför uthyrning. • vara kontaktperson för hyresgäster, entreprenörer, myndigheter och andra intressenter avseende boendefrågor. • ansvara för att hantera, utreda och följa upp störningsärenden. • delta i interna utvecklingsprojekt. Personprofil För att lyckas i rollen som biträdande förvaltare ser vi att du har arbetat med uthyrningsfrågor kopplat till bostäder och fastighetsadministrativa uppgifter under minst 3 år. Det är viktigt att du känner dig trygg med att handlägga ärenden såsom uthyrnings-, bytes- och andra hyresjuridiska ärenden. Därtill ser vi att du har relevant fastighetsrelaterad eftergymnasial utbildning alternativt längre relevant arbetslivserfarenhet. Har du utbildning inom fastighetsjuridik eller fastighetsförvaltning ses det som meriterande. Vi ser det som ett plus om du tidigare arbetat i systemet Vitec men inget krav. Som person är du strukturerad, trygg i dig själv och relationsskapande. Du har en positiv approach, är nyfiken och har en mycket god kommunikativ förmåga. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i din yrkesroll. Övrigt Start: Omgående, senast 1 september Omfattning: Heltid och tillsvidare Arbetstid: 8 – 17 med flextid Plats: Rosenlundsgatan 58, Stockholm Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Filip Lundström på [email protected] Företagspresentation Vi erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta din egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 90 år kan vi säga att vi är en stark aktör i alla konjunkturer, vi är långsiktiga på riktigt. Förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av välrenommerade fastighetskunder. Vi förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. Du kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm Välkommen med din ansökan!

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Engagerad receptionist till stor kontorsfastighet i Solna!
Middlepoint AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny glädjespridare till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen i en stor kontorsfastighet i Solna med närhet till både Vasastan och Kungsholmen. Som receptionist på detta spännande uppdrag får du jobba i en social och affärsmässig miljö, där du och ditt team om tre levererar service i världsklass till alla människor ni möter och interagerar med. I huset sitter flera olika företag som du i din roll som receptionist representerar och assisterar i olika serviceärenden. Här är engagemang och entusiasm grunden till att skapa minnesvärda serviceupplevelser för både besökare och kollegor. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna och registrera besökare Hantera besöks- och passerkort Telefon och mail Ansvara för gemensamma ytor och konferensrum Bokningar och beställningar Posthantering och bud Kontakt med leverantörer Förbereda inför möte (ex. utskrifter och annat material) Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor, vi lägger ribban högt när det kommer till bemötande och ett glatt första intryck! För att passa i den här rollen tror vi att du är en varm och välkomnande person som utstrålar positivitet som smittar av sig. Du har i tidigare roller behövt ta ansvar över ditt eget arbete och är inte främmande för att lyfta blicken och se hur du kan stötta dina kollegor på bästa sätt. Rollen ställer höga krav på både engagemang och flexibiliteten att anpassa sig till och prioritera bland olika arbetstempon och moment. För att kunna vara effektiv i rollen krävs det förmågan att kommunicera tydligt och förmedla information på ett serviceminded sätt i tal och skrift. Krav för tjänsten Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet (Word, Excel, Outlook) Avslutad gymnasieutbildning Flytande i svenska och engelska i båda tal och skrift Om Anställning Anställning: Tillsvidare med 6 månaders provanställning, heltid Start: Augusti 2025 Arbetstider: måndag-fredag mellan 07:00-18:00 på ett rullande schema Vi genomför bakgrundskontroller på slutkandidater inför anställning Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!

12 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Bagare/konditor till Sabis Fältöversten
Sabis AB
Bagare och konditorer

Vill du jobba i en av Sveriges i särklass snyggaste och mest inspirerande matbutik på Karlaplan? Sabis Fältöversten är prisbelönt och har vunnit priser så som: ”Årets Fiskavdelning” och ”Årets Matglädjebutik” flera gånger om. Vi arbetar med färskvaror av hög kvalitet, ostar och delikatesser, hängmörat kött, färsk fisk och skaldjur. Om rollen Vi söker en engagerad och kvalitetsmedveten bagare/konditor till vårt team i Fältöversten. Hos oss arbetar du i ett erfaret team med fyra heltidsanställda och fyra deltidsanställda, där du blir en viktig del av den dagliga driften. I rollen ingår att baka färskt bröd, sätta degar, göra tårtor och bakverk samt delta i beställningsarbetet. Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor i ett öppet bageri där både hantverk och service står i fokus. Under dina helger har du delansvar för verksamheten. Vi strävar efter att vara Stockholms bästa butik och det självklara valet för våra gäster – alla dagar i veckan. Tjänsten är på heltid med tillträde omgående. Din profil Vi söker dig som är utbildad bagare/konditor, antingen från gymnasiet eller eftergymnasial utbildning, och som har minst tre års erfarenhet från liknande roll. Du är ambitiös, glad och gillar att utvecklas i ditt yrke. Kvalitet är en självklarhet för dig, och du är både noggrann och effektiv i ditt arbete. Har du tidigare arbetat som butiksbagare eller konditor ser vi det som meriterande. Hos oss får du möjlighet att vara med och forma en butik i framkant – både vad gäller utbud, upplevelse och bagerihantverk. Vi erbjuder dig · En arbetsplats med flexibla arbetstider och ett gott samarbete · Ett värderingsstyrt företag där vi aktivt arbetar med ledarskap på alla nivåer · Möjlighet till personlig utveckling genom utbildningar och möjlighet att byta tjänst inom företaget · En trygg arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner för alla anställda · Vi erbjuder våra tillsvidareanställda subventionerad massage på arbetsplatsen varannan vecka och förmånliga rabatter på våra hotelldestinationer. Ansökan Tjänsten är på heltid (40 timmar/vecka) och är en tillsvidareanställning med tillträde enligt överenskommelse. Vi behandlar ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Matutvecklingschef Daniel Duse på [email protected] Välkommen med din ansökan! Besök gärna vår hemsida www.sabis.se för att läsa mer om oss!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kock till Herrestaskolan i Barkarbystaden, Järfälla kommun
Järfälla kommun
Kockar och kallskänkor

På Utbildningsförvaltningen i Järfälla kommun arbetar omkring 3 100 medarbetare i någon av våra 39 förskolor, 22 skolor, gymnasium, vuxenutbildning och central förvaltning. Vår verksamhet präglas av våra ledord: professionalitet, kollegialitet och utvecklingskraft. Med mod och kompetens driver vi verksamheten framåt, och vi värdesätter ömsesidig respekt och förståelse mellan kollegor. Tillsammans strävar vi efter att göra varandra bättre, för vi vet att när vi gemensamt utvecklas och ständigt förbättras, så tar vi Järfälla framåt. Herrestaskolan ligger i nya Barkarbystaden och är en miljöcertifierad skola helt i trä. Skolan har ca 400 elever från förskoleklass tom årskurs 6 och drygt 50 personal. Skolköket lagar all mat från grunden och är välkänt för sin goda och vällagade mat ARBETSUPPGIFTER Vi söker en erfaren, utbildad kock till vårt tillagningskök på Herrestaskolan. Vi serverar dagligen frukost, lunch och mellanmål. Verksamhetens mål är att servera goda och vällagade måltider som tillgodoser elevernas behov av energi och näring. Hos oss är det viktigt att eleverna får en näringsrik och hälsosam kost. Vi använder oss i stor utsträckning av ekologiska matvaror. All mat tillagas från grunden och vi bakar vårt eget bröd. Tillsammans med kökspersonalen och pedagogerna gör du måltiden till en helhetsupplevelse. Du och de övriga i köket lagar frukost, lunch och mellanmål. Till lunchen lagas även dietkost och varierade sallader och grönsaker. Alla hjälps åt i köket så i arbetsuppgifterna ingår även bl a städ, disk, servering, sophantering och att vara behjälplig med eleverna i matsalen. Vi ser gärna att du, förutom kocksysslorna, har ett intresse för barns hälsa och vill utveckla verksamheten i en hälsosam riktning. För rollen som kock behöver du vara noggrann, flexibel och kunna arbeta strukturerat samt organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Vi söker nu dig som tillsammans med oss vill arbeta med att ge eleverna en god och näringsrik kost. I arbetet ingår: • Tillagning och servering av frukost, lunch, mellanmål inklusive specialkost • Livsmedelshygien, egenkontroll, städning och disk • Att ha kunskaper kring det övergripande ansvaret när kökschef är frånvarande t ex arbetsleda övrig måltidspersonal, planera matsedeln och göra beställningar KVALIFIKATIONER Vi söker dig som: • Arbetar bra med andra människor och har ett trevligt och lyhört förhållningssätt gentemot såväl övrig personal, elever samt vårdnadshavare. God kommunikation och samarbete mellan kök och pedagoger är en förutsättning för säker mathantering • Ser vad som behöver göras och tar initiativ till att det blir gjort, "självgående" • Har lätt för att anpassa dig till nya omständigheter och kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt • Planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt. Sätter upp och håller tidsramar • Är lugn, uppmärksam och tillmötesgående i ditt bemötande mot såväl elever, kollegor och vårdnadshavare. Har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och anstränger dig för att leverera lösningar ÖVRIGT Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen Järfälla för alla framåt. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på www.jarfalla.se/jobbaijarfalla Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons. Ett utdrag ur belastningsregistret krävs för arbete inom förskolor och skolor. Vi genomför begränsade bakgrundskontroller för slutkandidaterna vid detta anställningsförfarande. Bakgrundskontroller genomförs endast i den utsträckning det är relevant för den aktuella tjänsten. I de fall utdrag ur belastningsregistret är lagstadgat kommer du även behöva uppvisa ett sådant utdrag. För mer information om hur vi arbetar med bakgrundskontroller, se https://www.jarfalla.se/bakgrundskontroller

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Tandsköterska
Dentsmile i Sverige AB
Tandsköterskor

Tandsköterska till DENTSMILE, Stockholm Är du en engagerad tandsköterska som vill vara en del av ett modernt och växande tandvårdsteam? DENTSMILE i Stockholm söker nu en driven och positiv tandsköterska som vill arbeta i en dynamisk och serviceinriktad miljö där patientvård och kvalitet står i fokus. Om tjänsten Som tandsköterska hos oss på DENTSMILE blir du en viktig del av vårt team. Ditt arbete kommer att omfatta patientomhändertagande, assistans vid behandlingar, steril- och receptionsarbete samt administrativa uppgifter. Erfarenhet av att arbeta delegerat är ett stort plus, då vi gärna ser att du har förmågan att arbeta självständigt och bidra till effektiv patienthantering. Vi arbetar med ett brett spektrum av behandlingar och har ett högt patientflöde, vilket innebär ett varierande arbete med möjlighet till utveckling och ansvarstagande. Vi söker dig som: Har en godkänd tandsköterskeutbildning. Är en serviceinriktad lagspelare med ett varmt bemötande och har ett genuint intresse för att hjälpa våra patienter. Har erfarenhet från arbete som tandsköterska, meriterande om du har arbetat med både vuxna och barn. Har erfarenhet av att arbeta delegerat och trivs med att ta eget ansvar. Är strukturerad, flexibel och trivs med att arbeta i en miljö med högt tempo. Talar och skriver svenska obehindrat; ytterligare språk är meriterande. Vi erbjuder: En stimulerande och varierande arbetsmiljö i fräscha och moderna lokaler. Möjlighet till kompetensutveckling och vidareutbildning. En positiv arbetsplats med erfarna och engagerade kollegor. Konkurrenskraftiga anställningsvillkor och förmåner. Anställningsform Heltid. Tillträde enligt överenskommelse. Ansökan Skicka din ansökan, innehållande CV och personligt brev, till [email protected] . Märk din ansökan med "Tandsköterska Stockholm". Välkommen till DENTSMILE – där vi sätter våra patienter och vårt team i centrum!

12 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Vi söker receptionist/vårdadministratör till vår mottagning i Spånga
REGION STOCKHOLM
Kontorsreceptionister

Vi söker dig som vill vara vårt ansikte utåt och som tycker det är roligt att ge våra patienter/besökare bästa tänkbara bemötande och service. Rehab Västra är en egen resultatenhet inom Stockholms läns sjukvårdsområde med uppdrag att bedriva primärvårdsrehabilitering (basuppdrag) samt ett tilläggsuppdrag för neuroteam i öppenvård. Våra mottagningar finns i Bromma, Ekerö, Kista och Spånga och tillsammans är vi ca 75 medarbetare. Vi erbjuder en arbetsplats med kompetenta, positiva och drivna arbetskamrater som tillsammans skapar förutsättningar för att förbättra våra patienters livskvalité. Vårt arbete präglas av arbetslust och stort engagemang! I vår verksamhet arbetar vi aktivt för en god arbetsmiljö och en utvecklande lärandemiljö. En hälsosam livsstil och en bra balans mellan arbete och privatliv är för oss en självklarhet! Därför satsar vi på flexibla arbetstider, friskvårdsbidrag och friskvårdstimme. På Spånga  Rehab arbetar arbetsterapeuter, dietister, fysioterapeuter/ sjukgymnaster, kiropraktor samt receptionist och vi är en lagom stor grupp på 27 personer. Arbetsuppgifter: Du kommer att bemanna vår reception i Spånga och i och med det vara vårt ansikte utåt med mycket patientkontakt via besök och telefon. Du utför kassaregistrering av besök i TakeCare, hanterar ärenden och daglig telefontid i TeleQ, hanterar och fördelar ärenden i chatt i ”Alltid Öppet” samt tidsbokning av de olika yrkeskategoriernas besök. Övriga uppgifter är bland annat scanning av dokument, förråds- och tvättbeställning, posthantering, bokning av tolk och sjukresetillstånd mm. Kvalifikationer: Behärska svenska språket i tal och skrift samt tala och förstå engelska. God datorvana och ha erfarenhet av journalsystemet TakeCare Arbetat inom vård/omsorg eller ha någon form av vårdutbildning. Erfarenhet av primärvård är meriterande samt att ha arbetat med telefonisystemet TeleQ och beställningssystemet Clockwork. Erfarenhet från receptionsarbete är önskvärt men intresset för arbetsuppgifterna är viktigast. Personlig kompetens: Personlig kompetens: Vi söker dig som är serviceinriktad, prestigelös och stimuleras av att ge våra patienter/besökare bästa tänkbara bemötande och service. Du är trygg som person och tycker om att ta på dig nya uppgifter och ta egna initiativ. Du är flexibel, lyhörd och har en god kommunikativ förmåga. Då du kommer att ha mycket kontakt med våra vårdgivande medarbetare behöver du ha lätt för att samarbeta. Som person är du prestigelös och ser alla människors lika värde. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Om du är eller tidigare har varit anställd i Region Stockholm kommer vi att ta interna referenser från din nuvarande eller tidigare chef, om du blir aktuell för anställning. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Provanställning kan komma att tillämpas.   Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande under annonseringstiden och intervjuer kan komma att påbörjas innan sista ansökningsdag passerat varför vi gärna ser att du skickar in din ansökan redan idag. Välkommen med din ansökan! Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

12 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Verksamhetssamordnare, VO Lokal arbetsmarknad, Stockholm City
Arbetsförmedlingen
Lednings- och organisationsutvecklare

Vill du vara med och bidra till en effektiv och rättssäker arbetsmarknadspolitik? Vi söker en driven Verksamhetssamordnare som vill stötta ledningsgruppen i analys, uppföljning och utvecklingsarbete inom enheten Stockholm Nordväst. Tillsammans får vi Sverige i arbete – vill du bli en del av oss? Enhetens uppdrag Enheten Stockholm City ansvarar för Arbetsförmedlingens lokala verksamhet i Stockholm Stad och Lidingö. På enheten arbetar ca 160 medarbetare fördelat på åtta sektioner. Utifrån regeringens uppdrag står enheten inför flera spännande utvecklingsuppdrag där vår förmåga att använda enhetens resurser effektivt regelbundet ses över för att möta våra högt ställda mål.  Beskrivning av tjänsten I nära samarbete med enhetschef och sektionschefer kommer du att bistå ledningsgruppen med underlag och analyser av verksamheten. Detta så att vi tillsammans kan säkerställa att vi arbetar enligt god förvaltning, samt att vi arbetar effektivt och rättssäkert mot aktuell målbild. Din primära uppgift är att vara ett stöd till ledningen i dess arbete med att samordna, strukturera och följa upp verksamheten både ur ett operativt och ett strategiskt perspektiv. Du förväntas ta initiativ till och genomföra aktiviteter som gör att mål kan nås och att driva utvecklingsarbete inom enheten. Rollen kan innebära att du ha ett drivansvar för olika projekt inom enhetens ansvarsområde. I rollen är samarbete i möten och med nätverk, internt såväl som externt, ett viktigt inslag i arbetsuppgifterna. Du ingår i enhetens ledningsgrupp. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Tillträde enligt överenskommelse. Placeringsorten är Johanneshov. Vi erbjuder förmånliga semesteravtal, möjlighet till flextid, friskvård på arbetstid samt friskvårdsbidrag. Vår arbetsplats består av över 11 000 kompetenta och engagerade medarbetare. Genom att samarbeta och vara öppna för nya perspektiv utvecklas vi som individer och verksamhet. Tillsammans frigör vi möjligheter som får Sverige i arbete. Läs mer om vår organisation och vårt uppdrag på vår webbplats https://arbetsformedlingen.se/om-oss   Grundläggande kvalifikationer - Högskoleutbildning om 180 hp (120 poäng enligt tidigare system) alternativt motsvarande erfarenhet som arbetsgivaren bedömer som likvärdig - Erfarenhet av att planera och genomföra kvalificerat uppföljnings- och analysarbete - Erfarenhet av verksamhetsplanering eller verksamhetsstyrning i en större organisation - Mycket god förmåga att uttrycka sig på svenska i tal och skrift   Övriga meriter för tjänsten - Dokumenterad erfarenhet och god kunskap om den statliga arbetsmarknadspolitiken samt Arbetsförmedlingens verksamhet - Erfarenhet av att arbeta med verksamhetsutveckling - Erfarenhet av att arbeta med förbättringsarbetesarbete, flödesbeskrivningar, processkartor och att ta fram pedagogiska presentationsmaterial - Erfarenhet av att hålla presentationer, leda arbetsmöten, workshops och liknande mötesformer - Tidigare erfarenhet av arbete med att ta fram beslutsunderlag och ISK-analyser - Erfarenhet av att arbeta med budgetplanering Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap. Medarbetare på Arbetsförmedlingen: - Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten - Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser - Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025-06-29  Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev. Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. Mer om vår rekryteringsprocess - https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss  Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den Rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 juni 2025
Inköpare till Hemfint Group
BHG Group AB
Inköpare och upphandlare

Hemfint Group söker en inköpare till vårt team i Stockholm Är du analytisk, har ett gott sinne för ekonomi och trivs i en roll där du får ta egna beslut? Då kan du vara den vi söker! Vi på Hemfint Group växer och söker nu en inköpare till vårt kontor i Stockholm. Du kommer att spela en nyckelroll i vår verksamhet och arbeta nära såväl leverantörer som interna avdelningar för att säkerställa ett konkurrenskraftigt sortiment och effektiva inköpsprocesser. Om Hemfint GroupHemfint Group är en snabbväxande e-handelskoncern som består av Outl1, Hemfint och Trendrum. Tillsammans erbjuder vi ett brett och prisvärt sortiment inom hem, trädgård, möbler och fritidsprodukter till kunder i hela Norden. Genom smarta inköp, stark digital närvaro levererar vi produkter som förenklar vardagen och förverkligar våra kunders visioner för hem och livsstil. Vi har vårt kontor i Stockholm och lagerverksamhet i södra Sverige Om rollenSom inköpare ansvarar du för att: Analysera inköpsdata och identifiera förbättringsmöjligheter Förhandla med leverantörer och fatta beslut om inköp Följa upp beställningar och säkerställa leveranser i tid Scouta nya produkter och leverantörer för att bredda och förbättra sortimentet Arbeta tätt tillsammans med ekonomi, logistik och marknad Bidra till utvecklingen av våra inköpsstrategier Vi söker dig som: Har god förståelse för ekonomi och affärsanalys Är analytisk, strukturerad och trivs med att fatta beslut Det är meriterande om du har erfarenhet av inköp eller liknande roll – men det är inget krav Har goda kunskaper i Excel  Talar och skriver engelska obehindrat Vi erbjuder: En viktig roll i ett växande företag med högt tempo Möjlighet att påverka och utvecklas inom inköp Tjänsten är på 100% och utgår från vårt kontor i centrala Stockholm, tillträde enligt överenskommelse.

12 juni 2025
Sista ansökan:
29 november 2025