Löneadministratör
PRZYBYLSKI Kontrollansvarig Inom Bygg AB
Löne- och personaladministratörer

Vårt företag söker en spansktalande person. Månadslönen är 35 000 kr. Arbete i Orminge, Saltsj-Boo området, nära Stockholm. Företaget söker en ärlig, pålitlig och ansvarsfull person för en tillsvidareanställning. Jag bjuder in dig till en arbetsintervju, kontakta oss via e-post för att boka in ett möte om jobbet. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
11 juli 2025
Logistics Manager till Samsung
SJR in Sweden AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

SJR tillsätter nu en Logistics Manager som vill vara med och forma framtidens logistiklösningar i en nyckelroll till ett långt konsultuppdrag på flera år hos vår kund Samsung. Uppdraget är med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid och det finns möjlighet till hybridarbete. Till detta uppdrag söker vi efter dig som vill gå som anställd konsult hos SJR med månadslön och tjänstepension enligt kollektivavtal. Om tjänsten Som Logistics Manager på Samsung får du en nyckelroll med strategiskt ansvar för vår nordiska logistik- och tullverksamhet. Du leder ett team med fem specialister och ansvarar för att säkerställa effektiva, kostnadsoptimerade och hållbara logistiklösningar i nära samarbete med vår logistikpartner Samsung SDS. Rollen är mindre operativ då all fysisk logistik är outsourcad – ditt fokus ligger istället på att driva utveckling, skapa struktur, utmana leverantörer och arbeta affärsnära i en föränderlig miljö. Ansvarsområden - Ansvara för den nordiska logistik- och tullorganisationen, inklusive ledarskap för ett team på fem personer - Leda strategiska initiativ och förbättringsprojekt kopplade till logistik och tullhantering - Förhandla avtal och driva upphandlingar, särskilt inom tulltjänster - Agera huvudkontakt gentemot Samsung SDS och andra externa leverantörer - Följa upp prestationer, analysera kostnader och säkerställa leveranser enligt avtal och KPI:er - Delta i affärsgranskningar, initiera förbättringsförslag och driva innovation i nära samarbete med andra affärsområden - Ansvara för rapportering till ledning och huvudkontor Lämplig bakgrund Vi söker dig som har minst 5–7 års erfarenhet inom logistik, supply chain eller tullhantering, och som har arbetat i verksamheter där logistikverksamheten är outsourcad. Du har ledarerfarenhet, gärna med personalansvar, och en god förståelse för tullfrågor samt erfarenhet av upphandlingar kopplade till logistik och tull. Du har en stark analytisk förmåga, är van att arbeta datadrivet och har erfarenhet av att förhandla och utvärdera leverantörer. Det är meriterande om du har arbetat inom elektronikbranschen eller FMCG. Du behärskar både svenska och engelska flytande i tal och skrift. Personliga egenskaper För att trivas och lyckas i rollen ser vi att du är strategisk i ditt arbetssätt, men också beredd att kavla upp ärmarna när situationen kräver det. Du är relationsskapande och trygg i samarbeten med både interna och externa parter. Du tar gärna initiativ, har förmåga att driva förändring och förbättring, och är analytisk med ett öga för detaljer samtidigt som du har förmågan att se helheten. Din prestigelöshet, lösningsorienterade inställning och starka ansvarskänsla gör att du bidrar till att skapa stabilitet och utveckling i verksamheten. Ansökan Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-10. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_shutterstock_1206996091-scaled.jpg

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Nail therapist wanted
Beauty 21 AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

We are a nail salon in Vasastan. We offer customers the best quality and services. In our salon, we do not work with acrylic. We are looking for you who has at least two years of experience and is meticulous, responsible, and flexible. Your tasks are manicures, pedicures, and nail sculpting. You will keep the workplace tidy. We are looking for someone with 2- 4 years of experience. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

11 juni 2025
Sista ansökan:
31 oktober 2025
Redovisningsekonom till bolag inom försäkring och kapitalförvaltning
SJR in Sweden AB
Redovisningsekonomer

Vill du arbeta i en bred och varierad roll med fokus på ekonomi, redovisning och finansadministration? SJR tillsätter nu en Redovisningsekonom till vår kund, en samhällsviktig organisation som arbetar med statlig tjänstepension och kapitalförvaltning med kontor i centrala Stockholm. Här får du möjlighet att bidra till en trygg framtid för över 900 000 medlemmar, i en miljö som präglas av samarbete, öppenhet och långsiktighet. Detta är ett konsultuppdrag på inledningsvis 6 månader med start i mitten av augusti, och för rätt person finns goda möjligheter att erbjudas en direktanställning hos vår kund därefter (hyrköp). Om tjänsten I denna roll arbetar du brett inom ekonomi och finans, med ansvar för såväl löpande redovisning som administration kopplad till kapitalförvaltning och försäkringsrörelse. Du blir en del av ett mindre team där alla bidrar till helheten, och får en viktig roll i att säkerställa korrekt hantering av stora finansiella flöden. Ansvarsområden Finansadministration: - Kontroll och betalningar av finansiella transaktioner (ex. värdepapper, valutaaffärer) - Avstämningar av likvid och huvudbok relaterad till kapitalförvaltningen - Arbete i SimCorp Dimension Ekonomi och redovisning: - Löpande bokföring och huvudboksavstämningar - Delaktighet i månadsbokslut - Leverantörsfakturahantering (registrering och betalning) - Hantering av transaktioner och avstämningar kopplat till försäkringsrörelse - Arbete i Hogia Ekonomi och Approval Övrig administration: - Post- och arkivhantering - Kontaktperson mot vissa leverantörer Lämplig bakgrund Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och flerårig erfarenhet av redovisningsarbete. Du har god förståelse för ekonomiska flöden och avstämningsarbete samt vana av att arbeta i olika ekonomisystem. Det är meriterande om du har erfarenhet från finans- eller försäkringsverksamhet. Du kommunicerar flytande på svenska i tal & skrift. Personliga egenskaper För att trivas och lyckas i rollen tror vi att du är ansvarstagande och självgående, med en hög grad av noggrannhet – särskilt när det gäller hantering av stora belopp. Du är prestigelös och hjälpsam, och ser det som naturligt att bidra där det behövs. Du har även lätt för att arbeta i mindre team och trivs i en vardag där du får ta eget ansvar i en dynamisk miljö. Vad erbjuder vi Hos vår kund får du arbeta i en trygg och långsiktig organisation med stort samhällsansvar. Dem erbjuder flexibla arbetsvillkor med möjlighet till hybridarbete, moderna lokaler i centrala Stockholm och en arbetsmiljö där samarbete och gemensamma mål står i fokus. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-10. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_iStock-1181253058-scaled.jpg

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Personlig assistent sökes till kvinna i Vaxholm
Särnmark Assistans AB
Personliga assistenter

Om mig Jag är en kvinna och jag söker en självgående och flexibel assistent för arbete halvtid ca 100 timmar per månad. Jag har en ryggmärgsskada sedan flera år tillbaka och detta innebär att jag sitter en del i rullstol. Jag strävar efter att leva ett så varierat och rikt liv som möjligt och att även kunna odla mina intressen, därför kommer dina arbetsuppgifter att vara skiftande alltifrån att hjälpa mig med sådant som ligger mig varmt om hjärtat till att följa med ut som ledsagare eller sköta vardagliga hemsysslor.   Jag bor centralt i Vaxholm med goda bussförbindelser till Danderyds sjukhus/Tekniska högskolan/Arninge. Bussen stannar strax nedanför mitt hus och går var femte minut i rusningstrafik samt tar 30 minuter till Danderyds sjukhus där tunnelbana finns.   Vem är du? Jag föredrar kvinnliga sökande som vill arbeta deltid hos mig på tider vi kommer överens om. I huvudsak behöver jag hjälp på eftermiddagar. Du är en praktisk och självständig person som ser ”vad som behöver göras”. Då vi kommer att spendera många timmar tillsammans, är personkemin det viktigaste för mig. Det är positivt om vi ibland kan göra en utflykt som tar fler timmar än så och som sträcker sig in på kvällen. Körkort är meriterande.  Du talar och läser svenska flytande och är van att laga mat samt att sköta ett hem med god ordning. Du kan städa och är lyhörd i att skapa ordning i hemmet för att allt ska fungerar för mig även de tider då jag är ensam. Tidigare erfarenhet från att ha arbetat som assistent eller annan vård är en fördel. Du gillar att göra skillnad för en person som verkligen behöver din hjälp och ser att du har en viktig roll i mitt liv.    Vänligen hör av dig snarast, så kanske vi ses snart!   I din ansökan ska du ange medborgarskap. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett permanent uppehållstillstånd i Sverige för att kunna få anställning i Särnmark. Om du söker arbete som personlig assistent hos ett barn som är under 18 år behöver du också kunna uppvisa ett giltigt utdrag ur belastningsregistret innan du får börja arbeta. Du beställer registerutdraget via Polisens hemsida, här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Testingenjör – eldrivlina och transmission i fokus
Selectus Bemanning AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vi söker en Testingenjör inom transmissionskomponenter – konsultuppdrag Har du ett skarpt öga för detaljer och ett tekniskt intresse för elektriska drivlinor och transmissioner? Nu söker vi en noggrann och lösningsorienterad testingenjör till ett spännande konsultuppdrag inom fordonsindustrin. Om uppdraget Du kommer att arbeta med funktionella tester och livslängdstester av komponenter som lager och kugghjul i transmissionssystem och eldrivlinor. Rollen innebär en kombination av praktiskt arbete i testmiljö och analytisk utvärdering av resultat – med målet att säkerställa tillförlitlighet och prestanda i framtidens drivsystem. Placeringsort: Främst på plats (~80%), viss möjlighet till distansarbete Omfattning: Heltid, konsultuppdrag via oss Start: Enligt överenskommelse Arbetsuppgifter Planera och förbereda tester av transmissions- och eldrivlinekomponenter Genomföra funktionella och livslängdsbaserade tester Analysera och dokumentera testresultat Arbeta i nära samarbete med utvecklingsteam och testlab Vi söker dig som har: Högskole- eller civilingenjörsexamen inom maskinteknik eller motsvarande teknisk inriktning God förmåga att kommunicera på svenska eller engelska Erfarenhet av praktiskt testarbete i tekniknära miljöer Meriterande: Kännedom om elektriska drivlinor och transmissioner Erfarenhet av produktutvecklingsprocesser inom fordonsindustrin, särskilt inom tunga fordon Detta är ett uppdrag för dig som vill bidra till utvecklingen av framtidens mobilitet genom noggranna tester och tekniskt analysarbete. Du trivs med att arbeta hands-on, samtidigt som du tar ansvar för kvalitet och struktur i hela testkedjan. Låter det som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan!

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Reskontraspecialist till värdsledande företag i Södertälje
SJR in Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Till vår kund, ett världsledande företag inom lastbils- och busstillverkning tillsätter SJR nu en Reskontraspecialist AP & AR till vår kunds Shared Service Center. Dem sitter i fina lokaler i Södertälje med bra kommunikationer. Detta är ett konsultuppdrag på 12 månader med start i slutet av augusti. För rätt person finns möjlighet att därefter bli förlängd på uppdraget. Företaget tillämpar en hybridmodell där du förväntas arbeta på plats i Södertälje ca 50% av veckan och resterande tid hemifrån. Om tjänsten I rollen som reskontraspecialist jobbar du inom Order to Cash samt Source to Pay processerna med fokus på vår kunds viktiga kund- och leverantörsrelationer fungerar effektivt. Ett perfekt jobb för dig som trivs med att jobba i en bred roll med många kontaktytor. Du kommer att bli en del i ett serviceorienterat och kunnigt team om sju personer med bra samarbete. Vi delar med oss av vår erfarenhet och kunskap och hjälps åt för att tillsammans få en bra fungerande arbetsfördelning. Du behöver kontinuerligt uppdatera dina kunskaper via utbildning och genom att följa utvecklingen internt då vår kund befinner sig i ett transformativt skede både vad gäller system och organisation. Vi ser med fördel att du har gedigen erfarenhet av en liknande roll. Vår kund genomgår just nu en transformation från att vara en leverantör av lastbilar, bussar och motorer till en leverantör av kompletta och hållbara transportlösningar. Detta påverkar även vår kunds finansiella processer och dess IT-systemstöd tillsammans med infrastrukturen. Ansvarsområden - Tillhandahålla service och support till våra kollegor, kunder och leverantörer via samtal och mail - Hantera inkasso och ärenden från kronofogdemyndigheten - Ta ägarskap över problem och eventuella eskaleringar genom att lösa eller koordinera dessa - Bidra till att förbättra våra interna processer och system genom att identifiera rotorsaker till de avvikelser som du hanterar - Utveckla tjänsteleveransen gällande kvalitet och värdeskapande från vår BPO lösning i Bangalore, Indien - Förekommande ad hoc-uppgifter - I denna roll har man schemalagd telefontid: 09.00-11.30 samt 12.30-15.00 på rullande schema. Lämplig bakgrund • Eftergymnasial utbildning inom ekonomi, gärna från högskola/universitet • Mångårig erfarenhet av att arbeta med leverantörsreskontra. Erfarenhet av kundreskontra är meriterande • Flytande svenska och engelska i tal och skrift Personliga egenskaper För att du ska trivas i rollen och lyckas med arbetet söker vi dig som är strukturerad, självgående, lösningsorienterad och tar stort ansvar för dina arbetsuppgifter. Du är heller inte rädd för att ta stöd från dina kollegor när det behövs. Du är en positiv och öppen person som gillar att hjälpa andra och lösa problem. Du tar gärna egna initiativ och lätt för att samarbeta och kommunicera. I denna roll är du spindeln i nätet och måste trivas med många kontaktytor både via telefon och mejl. Du drivs av att skapa en positiv kundupplevelse och har med största sannolikhet erfarenhet av kundtjänst eller annat serviceyrke. Du trivs att jobba i en föränderlig miljö där det händer mycket. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Emma Levin. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-10. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_shutterstock_1206996091-scaled.jpg

11 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Förstelärare Gubbängsskolan (Åk 4-6, SV & SO)
Stockholms kommun
Grundskollärare

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Välkommen till oss på Gubbängsskolan Gubbängsskolan är en F-9-skola med 730 elever som ligger i Farsta stadsdel. Vår vision är ”En skola där alla vill utvecklas och får lust att lära sig mer”. Vi vill samla de bästa kompetenserna och få med dig som vill verka i en dynamisk och kreativ miljö. Vi söker nu en förstelärare som vill vara med och driva utvecklingsarbetet på skolan. Din roll Som förstelärare är din huvudsakliga arbetsuppgift att bedriva undervisning samt utföra till undervisningen tillhörande arbetsuppgifter. Samtidigt söker vi dig som med driv och engagemang vill ta en tydlig ledarroll och leda utvecklingen av vårt mellanstadium samt delta i skolans övergripande utvecklingsarbete. Du ska utifrån beprövad erfarenhet systematiskt och strukturerat bidra till: Att stärka mellanstadiet identitet och framåtanda Att förvalta och förädla rutiner och arbetssätt för att bibehålla höga trygghetsmål i åk 4-6 Att utveckla och synliggöra undervisningen och elevers lärande och studieresultat Att elevers kunskapsresultat följs upp och analyseras på skol- och stadienivå I tjänsten ingår mentorskap och att vara arbetslagsledare för ett årskurslag. Du ingår mellanstadiets arbetslagsledarteam och i skolans förstelärarteam. I uppdraget som förstelärare förväntas du bidra aktivt i det systematiska kvalitetsarbetet i mellanstadiet i nära samarbete med btr rektor och tillsammans med övriga arbetslagsledare och delar av elevhälsoteamet. Trygga övergångar till årskurs 4 och 7 är ett fokusområde för oss.   Din kompetens och erfarenhet Du är legitimerad lärare med minst 4 års dokumenterad erfarenhet efter erhållen lärarexamen och behörig i svenska och SO för årskurs 4-6.  En bred utbildning med inriktning mot mellanstadiet passar här och behörighet i alla fyra SO-ämnen är meriterande. Det är även meriterande om du har behörighet i ytterligare ämnen. Du har mycket god kommunikativ förmåga i såväl tal som skrift och är trygg vid att använda digitala verktyg i alla delar av läraruppdraget. Relationskapande och ett medvetet mentorskap är en del av hur du skapar trygghet och delaktighet. Tillsammans med dina kollegor skapar du en arbetsmiljö som kännetecknas av tydlighet och struktur, öppenhet och respekt samt höga förväntningar på varandra och våra elever. Du står för god kvalitativ undervisning i alla sin enkelhet och komplexitet. Att möta upp eleverna där de befinner sig och anpassa undervisningen på både grupp och individnivå ser du som en självklarhet. Vidare vill vi att du har: Visat en särskilt god förmåga att förbättra elevers studieresultat och har ett starkt intresse för att utveckla undervisningen. Erfarenhet av systematiskt kvalitetsarbete och har god kompetens när det gäller analysarbete. Visat på betydande initiativförmåga och utveckling av sin egna praktik. Erfarenhet av att leda kollegialt lärande och förmåga att leda och inspirera kollegor i utvecklingsarbete. Som person är du trygg, stabil och har god självinsikt samt är en tydlig ledare i klassrummet. Du värdesätter och skapar goda förutsättningar för samarbete och skapar goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt Vi kommer ha intervjuer fortlöpande under ansökningstiden med en förväntan att ha avslutande intervjuer i början av augusti. Tillträde så fort som möjligt efter avslutad rekrytering.  Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

11 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Kundservicemedarbetare till FAR
Asta Agency AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget FAR är en branschorganisation inom redovisning, revision och rådgivning som bland annat utvecklar tydliga spelregler, rätt kompetens och tillförlitlig information för näringsliv och samhälle. FAR är också ett av Sveriges största privata utbildningsföretag inom ekonomiområdet, med 400 utbildningstillfällen årligen. FAR Online är dessutom den ledande tjänsten för digital tillgång till regler och handledning inom ekonomiområdet. Vi är över 50 medarbetare, som arbetar i moderna lokaler centralt i Stockholm nära centralstationen. Vi söker nu en kundservicemedarbetare som ska förstärka vårt duktiga och engagerade kundserviceteam. Om tjänstenDu kommer att tillhöra Kundservice som är ett litet och varmt team. Här är vi måna om varandra och om att ha roligt på vägen mot våra mål. Vi jobbar aktivt mot uppsatta mål och vi gör det tillsammans, vi tror på laget före jaget! Tillsammans har vi på kundservice över 30 års erfarenhet av god kundservice och vi jobbar aktivt med att hitta vägar att balansera kundens behov av personlig service med kundens behov av hjälp till självhjälp och snabba svar. Dina arbetsuppgifter: Ge förstklassig service till våra kunder och medlemmar via e-post, chatt och telefon Aktivt jobba med försäljning/merförsäljning Proaktivt kontakta kunder via telefon och e-post Se till att feedback och förbättringsförslag förs vidare i organisationen Aktivt bidra med idéer om hur vi kan bli ännu bättre på kundservice och försäljning Underhålla vårt kund- och medlemsregister Orderhantering i olika ordersystem Kvalifikationer och egenskaper Du får gärna vara van att jobba med flera olika produkter samtidigt, då vi hanterar frågor om FAR Online, kurser, medlemskap i FAR och mycket annat. Du har god systemvana och har tidigare arbetat i ett ärendehanteringssystem för kundservice. Du tycker att det är roligt både att lära dig nya saker, men också att komma med nya idéer för hur vi kan effektivisera arbetet och jobba smartare. Erfarenhet av Microsoft Dynamics är meriterande men inget krav. Vi söker dig som: har minst fem års erfarenhet av kundservicearbete och/eller försäljning är van vid att möta kunder i chatt, telefon och mejl är van vid att arbeta mot uppsatta mål, så väl försäljning som andra arbetar obehindrat i flera system samtidigt uttrycker dig obehindrat i både tal och skrift är positiv, lösningsorienterad och inte räds att ta egna initiativ har god samarbetsförmåga, både med egna teamet men också med övrig organisation har ett stort driv och förändringsvilja har ett allmänt intresse för AI och digitalisering är noggrann både i kontakt med kund och när du utför administrativa sysslor har god vana att prestera i högt tempo vill ha roligt på jobbet! Övrig information Start: Enligt överenskommelse men önskvärt den 1 september Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025
Group Financial Controller - Konsultuppdrag med möjlighet till anställning
Delta Consulting AB
Redovisningsekonomer

Till börsnoterat bolag i förändringsfas söker vi nu en trygg och självgående Group Financial Controller. Initialt som interimslösning men med möjlighet till fast anställning, så vi ser helst att du är öppen och intresserad av det. Var? Söder om Stockholm När? Juli/Augusti 2025 Anställningsform? Konsultuppdrag alternativt Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Bolaget består idag av ett holdingbolag samt några operativa dotterbolag med verksamhet i norden. Rollen innebär ett helhetsansvar för redovisning och konsolidering – med tyngdpunkt på redovisning, men med viktiga inslag av koncernrapportering och börsrelaterade processer. Du rapporterar till CFO och har en central roll i ett bolag som står inför nästa tillväxtfas. Exempel på ansvarsområden: Bokslut och konsolidering på månads-, kvartals- och årsbasis Intern och extern rapportering, inklusive till börsen och revisorer Ansvar för årsredovisningar, deklarationer och legala rapporter Delta i förbättringsarbete av processer och rutiner Systemadministration i Aaro Vi söker dig som: Har över 5 års erfarenhet av redovisning, gärna i koncernmiljö Är trygg i bokslutsarbete och har god förståelse för IFRS och börsrapportering Har god systemvana Arbetar självständigt, strukturerat och lösningsorienterat Har vi ringat in din person? Kul! Din inställning och personlighet kommer vara avgörande för din framgång.  Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

11 juni 2025
Sista ansökan:
28 november 2025