Ekonomiassistent sökes till vårt team!
Gravity Group AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

Vi letar efter en engagerad och noggrann ekonomiassistent med erfarenhet av Fortnox, som kan hantera en bredd av ekonomiska och administrativa uppgifter. Om du är en självgående person som trivs med att ge service och support både internt och externt, då kan det här vara jobbet för dig! Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att omfatta: Löpande bokföring: Ansvara för den dagliga bokföringen och se till att allt är korrekt och uppdaterat. Fakturering: Sköta utgående och inkommande fakturering, samt säkerställa att betalningar hanteras effektivt. Anbudsarbete: Bistå med framtagande och administration av anbud, inklusive sammanställning av underlag och dokumentation. Kundsupport: Ge professionell och vänlig support till våra kunder gällande fakturor, betalningar och andra ekonomiska frågor. Vi söker dig som har: Minst gymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande erfarenhet. Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med Fortnox är ett krav. Goda kunskaper inom löpande bokföring och fakturering. Förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska. Det är meriterande om du även har: Goda kunskaper i lettiska. Erfarenhet av liknande roll sedan tidigare. God samarbetsförmåga och flexibilitet. En serviceinriktad inställning och förmåga att bygga goda relationer. Ett strukturerat, noggrant och proaktivt arbetssätt. Vi erbjuder dig: En omväxlande och stimulerande roll med stort eget ansvar. Möjlighet att utvecklas inom ett dynamiskt företag. En trevlig arbetsmiljö med engagerade kollegor. Konkurrenskraftig lön och förmåner. Är du den vi söker? Skicka in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig!

5 juli 2025
Sista ansökan:
25 juli 2025
Bartender/Servis på the Deck

Vi söker erfaren och utåtriktad bartender för start omgående! Är du en erfaren och social person som älskar att arbeta i en livlig atmosfär? Då är det här chansen för dig! Vi söker efter en service minded och passionerad person som brinner för att leverera en fantastisk upplevelse till våra gäster. Krav: Erfarenhet inom bartending/servering Vänlig och utåtriktad personlighet Förmåga att arbeta effektivt under tryck. Du kan jobba dagar, kvällar, helger och vardagar. Fördelar med att arbeta hos oss: • Möjlighet att vara en del av ett dynamiskt och energifyllt team. • Konkurrenskraftig ersättning. • Tillfälle att utvecklas och växa i din roll och vara med från början på vår resa. Vi ser att du är tillgänglig för kvällspass, måndag - söndag. Vi erbjuder jobb mellan maj - september med chans för förlängd anställning efter högsäsongens slut. Om du tror att du har vad som krävs för att bli en del av vårt team, skicka in din ansökan idag. Skicka ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du är lämplig för rollen till [email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! ----- The Deck är en ny satsning i Stockholm som kommer fokusera på uteservering med mat och dryck, sociala aktiviteter och event. Vi finns ombord ett fartyg som under sommaren 2024 kommer att ligga vid den soliga kajen i Hornsbergs Strand. Vi har över 300kvm uteservering och i ett glashus, en stor bar och kök ombord.

5 juli 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Part time Massageterapeut
Van & Duyen AB
Massörer och massageterapeuter

Zeina Beauty Center är en skönhetssalong som finns i Solna, Stockholm. Vi söker dig som har en massageutbildning eller en nagelterapeut i grunden med några års erfarenhet och som verkligen brinner för ditt yrke och älskar service. Som person ser vi att du är pålitlig och arbetar noggrant men effektivt. Du har lätt för att kommunicera med både kunder och kollegor samt ser försäljning som en service till kunden. Vi ser även att du är flexibel gällande arbetstider och kan arbeta kvällar som helger. Vi erbjuder spa pedikyr, manikyr , nagelförlängnning, spa-massage, klassisk massage, head spa. Vi söker nu 2 utbildade och kunniga nagelteknologer eller Massageterapeut Varmt välkommen att söka till oss! Vi ser fram emot att få träffa dig. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 juli 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Part-time Nails Therapist
Van & Duyen AB
Övriga skönhets- och kroppsterapeuter

Zeina Beauty Center är en skönhetssalong som finns i Solna, Stockholm. Vi söker dig som har en massageutbildning eller en nagelterapeut i grunden med några års erfarenhet och som verkligen brinner för ditt yrke och älskar service. Som person ser vi att du är pålitlig och arbetar noggrant men effektivt. Du har lätt för att kommunicera med både kunder och kollegor samt ser försäljning som en service till kunden. Vi ser även att du är flexibel gällande arbetstider och kan arbeta kvällar som helger. Vi erbjuder spa pedikyr, manikyr , nagelförlängnning, spa-massage, klassisk massage, head spa. Vi söker nu 2 utbildade och kunniga nagelteknologer eller Massageterapeut Varmt välkommen att söka till oss! Vi ser fram emot att få träffa dig. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

5 juli 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
TechOps-specialist för stabilt produktbolag
Comstream AB
Systemadministratörer

Är du redo för nästa utmaning? Vi söker en erfaren TechOps-specialist till vårt leveransteam. Brinner du för teknik och vill vara med och göra skillnad i människors vardag? Gillar du utmaningar och vill hjälpa Sveriges kommuner att digitalisera sitt samhällsbyggnadsarbete? Då kan detta vara rätt roll för dig! Om rollen För oss på Sokigo är ett starkt samspel mellan våra utvecklings- och leveransteam en avgörande pusselbit för vår framgång! I den här rollen är du länken som säkerställer ett smidigt och effektivt samarbete mellan teamen, dels genom att hantera tydliga kravställningar mellan teamen och dels genom att identifiera och implementera förbättringar i arbetssätt och processer. Att ständigt utveckla och effektivisera vår leverans är en nyckelfaktor för oss och kommer vara en central del av din roll. Du kommer att jobba med att installera, konfigurera och optimera våra IT-lösningar, så att de fungerar smidigt för våra kunder. Din vardag kommer bland att bestå av: Installera och konfigurera Sokigos produkter i OnPrem-miljöer. Leda tekniska införanden och uppgraderingar. Analysera, identifiera och lösa problem vid driftstörningar. Driva utveckling utav vår leverans, gällande effektivitet och automation Dokumentera konfigurationer, processer och lösningar. Säkerställa tydlig kravställning och kommunikation mellan leverans- och utvecklingsteam Det är en varierande roll som ställer krav på förmåga till både självständigt arbete och lagarbete i team med engagerade kollegor och kunder. Vem är du? Du är en nyfiken och lösningsorienterad person som gillar att lösa tekniska problem. Du har en analytisk förmåga och kan snabbt sätta dig in i kunders behov för att leverera värdeskapande lösningar. Vi tror att du har: Minst 5 års praktisk erfarenhet som tekniker inom IT, med fokus på OnPrem och Windowsmiljöer. Goda kunskaper om Windows Server (2016, 2019 och senare versioner). Kunskap om scripting, främst PowerShell men även motsvarande i Linux är meriterande. Meriterande om du har kunskaper och erfarenhet att arbeta med OnPrem/Azure Devops eller GitHub. Meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med Active Directory, DNS, DHCP och andra nätverksfunktioner. God kännedom inom containerisering, t.ex. Docker eller ContainerD. Goda kunskaper inom virtualisering (t.ex. Hyper-V eller VMware). Viktiga egenskaper för rollen: God kommunikationsförmåga och en serviceinriktad attityd. Förmåga att analysera och lösa komplexa problem utifrån kundens behov. Flexibilitet och en positiv inställning till varierade uppgifter. Samarbetsförmåga i team och drivkraft att arbeta självständigt. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Sundbyberg. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Som rutin utför vi alltid bakgrundskontroll på tilltänkta kandidater. Om Sokigo: Sokigo är Sveriges största leverantör av systemlösningar för den kommunala marknaden. Vi är ett ambitiöst företag som brinner för långvariga relationer och att skapa lönsamhet för våra kunder. Som anställd hos oss får du kompetensutveckling, fast lön, pensionsförsäkring, friskvårdsbidrag och andra förmåner. Du får jobba med 250 trevliga och engagerade arbetskamrater runt om i landet. Sokigo är en del av koncernen Addnode Group.Vi är en del av det moderna och hållbara arbetslivet – Sokigo har en positiv inställning till att kunna arbeta hemifrån och strävar efter att hitta rätt balans utifrån respektive roll och person.

5 juli 2025
Sista ansökan:
21 augusti 2025
Jurist
Oak Företagsvärdering AB
Affärs- och företagsjurister

Jurist sökes. Idag arbetar byrån främst (men inte enbart) med familjejuridik men det finns en efterfrågan inom affärsjuridik. Vi arbetar inte brottmål eller migrationsrätt. Jur. Kand. är ett minimumkrav. Erfarenhet med faktureringsansvar är starkt meriterande. Flexibel placeringsort och möjlighet finns till distansarbete för rätt person. Vänligen ansök endast om du möter kraven och märk din ansökan med 512 för att visa att du läst hela annonsen. Välkommen med din ansökan!

5 juli 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Glad 18-årig tjej med CP-skada söker personlig assistent, Jungfrusund.
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Jag lever med en CP-skada och sitter i rullstol. Du kommer att vara mina armar och ben och du kommer att hjälpa mig med allt från att assistera mig i min kommunikation, hjälpa mig att äta, allt kring hygien, mina förflyttningar, min dagliga nödvändiga stretch och annan träning. Jag är nyfiken på det mesta, tycker att det är roligt när det händer saker som att bada, gå på Gröna Lund, åka utförsåkning (biski) eller gör någon utflykter i stan/skogen. Du måste ha humor och ung i sinnet för att assistera mig som tonåring, vara påhittig, ha hög arbetsmoral och passa tider.Har du erfarenhet av arbete med ungdomar med särskilda behov och/eller inom vård/omsorg är det bra, men inte ett krav. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet och att jobba i en familj. Du skall kunna jobba ensam, men även vara en bra lagspelare, då du ingår i ett team av assistenter, där mycket tid kommer vara dubbelassistans eller om ni måste vikariera när någon blir sjuk, men också med resten av min familj.  Ser du möjligheter och har lätt till skratt är jag säker på att vi kommer att trivas bra tillsammans! • Observera att vi endast söker kvinnliga assistenter, samt att Du skall vara rökfri. • Pratar flytande svenska för att assistera mig i min kommunikation Lediga Tjänsterna som vi söker assistenter för varannan vecka, jämna veckor (Ekerö, Jungfrusund). måndag till fredag em/kväll 15.30-21.00 och helger dagtid/kväll 9.00-21.00 måndag till fredag natt 21.00-07.30 och helger natt 21.00-09.00 Vi söker även dig som vill ha en blandad tjänst kväll/natt/helg. Tjänstgöring 20-50% enligt överenskommelse eller om du bara vill arbeta extra. Tjänsten är placerad varanna vecka (jämna veckor) på Ekerö när jag bor hos min Papppa. Anställningsform: Timanställning, Anställningen kan övergå till visstid så länge uppdraget varar vid gott samarbete. Anställningsvillkor, ob-ersättning, tjänstepension, avtalsförsäkringar med mera regleras i gällande kollektivavtal mellan KFO & Kommunal.  Välkommen med din ansökan! (Obs. Rekrytering sker löpande.) Skicka gärna med ett foto vid ansökan. Bra om du också fixar belastningsregisterutdraget för barn med funktionsnedsätting samtidigt när du ansöker.

5 juli 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Rekryteringsassistent
Hirely AB
Personal- och HR-specialister

Vill du utvecklas inom rekrytering och driva talent acquisition-processer i fordonsbranschen? Fordonsakademin i Södertälje söker nu en engagerad och strukturerad rekryteringsassistent. Ta chansen att bygga din karriär i en framtidsbransch där kompetens är avgörande för både vår och Sveriges tillväxt! Som rekryteringsassistent blir du en viktig del av vårt team som arbetar för att hitta, attrahera och matcha rätt talanger till fordonsbranschens framtida utmaningar. Du arbetar nära våra rekryterare, handledare och utbildningsansvariga och får en bred och utvecklande roll inom HR och administration med många utvecklingsmöjligheter. Arbetsuppgifter I denna roll är du en viktig del av vårt team och stöttar hela rekryteringsprocessen – från att utforma och publicera platsannonser till urval och genomförande av intervjuer. Du har löpande kontakt med kandidater och arbetar aktivt för att skapa en positiv och professionell kandidatupplevelse. Du ansvarar för att uppdatera och hantera information i vårt rekryteringssystem samt säkerställa att alla delar av processen dokumenteras korrekt. En del av rollen innebär också att administrera platsannonser och publicera dem i relevanta kanaler. Vidare deltar du i rekryteringsmässor och event, samt samordnar introduktioner för nya medarbetare. Du bistår även vid referenstagning och bakgrundskontroller när det behövs. Utöver det bidrar du till att utveckla och förbättra våra rekryteringsrutiner, samt hjälper till med praktiska uppgifter, exempelvis att beställa, hämta eller lämna arbetskläder. Krav Något inom dessa områden: försäljning, administration/HR, kommunikation, fordonsbranschen. Avslutad gymnasieutbildning Goda kunskaper i kommunikation på svenska och engelska i både tal och skrift God datorvana och erfarenhet av att arbeta i olika system Meriterande Eftergymnasial utbildning inom HR eller personaladministration Kunskaper inom Intelliplan & Teamtailor Erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller serviceyrken är ett plus, men inget krav B-körkort manuell Personliga egenskaper som vi värderar Du har ett starkt driv & hög arbetsmoral Du är noggrann och ansvarstagande Initiativtagande och vågar ta egna beslut Du är kommunikativ, lyhörd och professionell i din kontakt med kandidater, kollegor och samarbetspartners på svenska och engelska i både tal och skrift Du bidrar till ett gott arbetsklimat och ser möjligheter till förbättring Strukturerad, flexibel och har en stark servicekänsla Intresserad av människor - intresse för fordon, teknik eller utbildningsfrågor är en fördel Det här kan vi erbjuda dig En roll med stor variation och möjlighet att snabbt växa inom HR och rekrytering Kompetensutveckling inom rekryteringsprocesser och administrativa system Arbete i en framtidsbransch med samhällsviktigt uppdrag Ett inkluderande och hjälpsamt arbetslag med högt engagemang Kontor centralt i Södertälje, nära kollektivtrafik Ansökan Tjänsten tillsätts löpande – skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Om du har frågor om rollen är du välkommen att kontakta oss via e-post på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att du vill vara med och påverka framtidens kompetensförsörjning i fordonsbranschen!

5 juli 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025
Är du assistenten till en Glad 18-årig tjej med CP-skada i Fruängen?
Stil Assistans AB
Personliga assistenter

Jag är nyfiken på det mesta, tycker att det är roligt när det händer saker som att bada, gå på Gröna Lund, åka utförsåkning (biski) eller gör någon utflykter i stan/skogen, träffa kompisar, fast jag lever med en CP-skada och sitter i rullstol. Du kommer att vara mina armar och ben och du kommer att hjälpa mig med allt från att assistera mig i min kommunikation, hjälpa mig att äta, allt kring hygien, mina förflyttningar, min dagliga nödvändiga stretch och annan träning.  Det är bra om du har humor och ung i sinnet för att assistera mig som tonåring, vara påhittig, ha hög arbetsmoral och passa tider. Stor vikt kommer att läggas vid din personliga lämplighet och att jobba i en familj. Ser du möjligheter och har lätt till skratt är jag säker på att vi kommer att trivas bra tillsammans! • Observera att vi endast söker kvinnliga assistenter, samt att Du skall vara rökfri. • Pratar flytande svenska för att assistera mig i min kommunikation Vi söker assistenter som vill ha en blandad tjänst dag/kväll/natt/helg av nedan pass. Måndag till fredag dagtid 7.30-15.30, em/kväll 15.30-21.00 och helger dagtid/kväll 9.00-21.00. Måndag till fredag natt 21.00-07.30 och helger natt 21.00-09.00 Du skall kunna jobba ensam, men även vara en bra lagspelare, då du ingår i ett team av assistenter, där mycket tid kommer vara dubbelassistans eller om ni måste vikariera när någon blir sjuk, men också med resten av min familj. Tjänstgöring 100%-50% enligt överenskommelse eller om du bara vill arbeta extra. Tjänsten är placerad varanna vecka i Fruängen eller Jungfrusund (Ekerö, färja från Slagsta) eller där jag befinner mig. Anställningsform: Timanställning, Anställningen kan övergå till visstid så länge uppdraget varar vid gott samarbete. Anställningsvillkor, ob-ersättning, tjänstepension, avtalsförsäkringar med mera regleras i gällande kollektivavtal mellan Fremia & Kommunal.  Välkommen med din ansökan! (Obs. Rekrytering sker löpande.) Skicka gärna med ett foto vid ansökan. Bra om du också fixar belastningsregisterutdraget för barn med funktionsnedsätting samtidigt när du ansöker.

5 juli 2025
Sista ansökan:
5 augusti 2025
Italiensktalande barnvakt på söder (fr augusti/septemmber)
Solidum Sverige AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Solidum Sverige AB/Barnakademin has been providing families with high-quality childcare services since 2008. We offer creative childcare in Swedish and specialize in bilingual babysitting services. Our Clients: We work with families whose children are between 1 and 6 years old, requiring assistance with school pickups and babysitting 1 to 3 days per week. Who We're Looking For: - Part-time job seekers, ideally students with a passion for childcare - Candidates who can dedicate at least one afternoon per week - Responsible, creative individuals with strong social skills - Candidates looking for a long-term commitment (minimum 6 months) - Native/ Fluent Italian speakers, with good English or Swedish skills About the Position: - The family lives on Södermalm - Has two kids 3 and 5 years old - Help needed 2-3 afternoons per week for pickups and babysitting - Working hours: around 15:00-18:00 with some flexibility - Flexibility to choose the days that work best for you - If this specific family doesn't match your availability, you can still apply, and we’ll find the perfect fit for you! What We Offer: - A dynamic part-time role (3-10 hours per week), with potential to work with multiple families - Competitive starting salary (starting from 140 kr/hour) - Comprehensive written references upon completing your time with us - Close contact and support from our central office and a great community of fellow babysitters Commitment: We prioritize building long-term relationships and seek candidates who are available for 6-12 months. Apply Today! If you feel like you're the right fit for this role, apply now in either English or Swedish. We look forward to welcoming you to the Barnakademin family!

5 juli 2025
Sista ansökan:
4 augusti 2025