Kock sökes för timanställning till Nacka seniorcenter 
Nacka kommun
Kockar och kallskänkor

Just nu söker vi en kock med start omgående för en timanställning. Vill du arbeta dagtid med husmanskost i storkök? Är du strukturerad, självgående och har lätt för att samarbeta med andra? Ta chansen till ett meningsfullt sommarjobb som kock på Nacka seniorcenter!     Ditt uppdrag  Nacka seniorcenter är en mötesplats för seniorer och det kommunala alternativet för äldreomsorg i Nacka kommun. Läs mer om våra fyra seniorcenter i Ektorp, Finntorp, Saltsjöbaden och Saltsjö-Boo, https://www.nacka.se/valfard-samhallsservice/nacka-seniorcenter/. Som kock har du tillsammans med teamet ett övergripande ansvar över produktionen och kvalitén för de måltider som serveras på våra seniorcenter. Du lagar god och näringsrik mat utifrån kundgruppens behov och önskemål. All mat lagas från grunden i seniorcentrenas egna fullt utrustade kök och det är främst gedigen husmanskost som lagas. Givetvis lagas specialanpassad kost till de kunder som har behov av det. Vi har behov av vikarier under perioden juni-september, med chans till förlängning, och arbetstiderna är förlagda dag, kväll och helg mellan 07.30-18.00.  Din erfarenhet  För att vara aktuell för tjänsterna krävs:  - Erfarenhet från storkök med husmanskost - Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift - Du måste vara minst 18 år - Meriterande med B-körkort För att vara aktuell för tjänsten som kock krävs även: - Minst gymnasial kockutbildning - Meriterande med erfarenhet av egenkontroll, HACCP  - Meriterande med erfarenhet av specialkost (allergier, avvikande kostanpassning) Är det här du?  Som person är du ansvarstagande, driftig och har lätt för att samarbeta. Du har bra sinne för matlagning och service av högsta kvalité. Du kan strukturera upp din dag och har lätt att hitta nya lösningar på problem. Du är prestigelös och är öppen för att hjälpa till där det behövs. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.  Vi erbjuder   Som medarbetare hos oss erbjuds du ett meningsfullt arbete där du är med och gör skillnad i någons vardag. Vi arbetar aktivt med individuella anpassningar för att kunna ge våra kunder en hög kvalitet av stöd och service. Vi erbjuder dig möjlighet att arbeta som timvikarie både innan och efter sommarvikariatet. Arbetstiderna är förlagda på dagtid.  I Nacka får du möjlighet att arbeta i en kommun som vill vara bäst i Sverige på att vara kommun, och som har öppenhet och mångfald som sin vision och en grundläggande värdering att lita på människors kunskap, vilja och förmåga.  Om oss  Som timanställd kommer du ha din anställning på Stab kompetensförsörjning som ansvarar för att samordna och kvalitetssäkra bemanningen i våra verksamheter inom vård och omsorg vid korttidsfrånvaro och månadsvikariat.  Utdrag från Belastningsregistret  Utdrag ur https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/skola-eller-forskola/ krävs i samband med anställning. Vi ber dig att välja "digitalt registerutdrag" för snabbare hantering. Begär utdraget i samband med att du skickar in din ansökan då handläggningstiderna kan vara långa.  Intresserad?  Rekryteringsprocessen består av intervju och referenstagning. I denna rekryteringsprocess har vi valt att rekrytera utan personligt brev. Vid bedömningen av din ansökan för denna roll kommer vi därför endast att utgå ifrån ditt CV och ett antal frågor du får besvara i samband med din ansökan. Det är viktigt att du har ett CV som tydligt beskriver arbetsperiod och dina arbetsuppgifter.  Om du vill bli en del av Nacka kommun, tveka inte att skicka in din ansökan! Om du vill veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl-Magnus Andersson [email protected] eller +46704319111.  Välkommen med din ansökan!  Nacka är en av Sveriges mest attraktiva och välrenommerade kommuner. Med fokus på mål, resultat, hållbart medarbetarengagemang och ständig utveckling strävar Nacka efter att bli bäst på att vara kommun. Nacka kommun är arbetsgivaren för dig som med stor frihet förnyar och gör skillnad. Välfärd Samhällsservice ansvarar för kommunens produktion av välfärdstjänster och driver bland annat särskilda boenden för äldre och personer med särskilda behov, dagliga verksamheter, fritidsgårdar, musikskola och kulturhus. Totalt har vi drygt fyrtio enheter inom fyra affärsområden med 1400 medarbetare och tillsammans omsätter vi cirka 600 miljoner kronor. Vår service präglas av effektivt resursutnyttjande, starkt medborgarinflytande och stor valfrihet. Inom alla verksamheter är ambitionen att skapa de bästa förutsättningarna för kreativitet, innovation och kunskapsdelning.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Marknadsförare/säljare
Indarad AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Rätt kompetens – rätt plats – rätt tid Indarad AB är mer än ett rekryteringsföretag. Vi är en strategisk partner för både privata företag samt en stolt leverantör inom Rusta och Matcha 2 till Arbetsförmedlingen. Med djup förståelse för arbetsmarknadens krav och möjligheter matchar vi människor med potential till arbetsgivare med visioner. Vår styrka ligger i att snabbt och träffsäkert identifiera rätt kompetens – oavsett om det gäller tillfälliga uppdrag, specialist roller eller långsiktiga anställningar. Vi erbjuder: · Kvalitetssäkrad rekrytering, bemanning samt utbildning · Tjänster inom matchning och coaching · Skräddarsydda lösningar för Privata sektorn med fokus på kostnadseffektivitet och hållbar kompetensförsörjning Vi söker en driven och flexibel Marknadsförare/ Säljare – är det du? Vill du vara med och göra verklig skillnad för människor som står utanför arbetsmarknaden? Vi söker nu en resultatinriktad och engagerad kollega till vårt team! Du är initiativrik, lyhörd och lösningsfokuserad. Du trivs med att arbeta självständigt men också i team, och har ett starkt engagemang för att hjälpa människor mot en hållbar framtid. Din flexibilitet och vilja att leverera hög kvalitet är avgörande för att lyckas i rollen. Som Säljare arbetar du nära både arbetssökande och arbetsgivare. Ditt uppdrag blir att skapa kontakter med företag som vidare kan anställa kandidater vi arbetar med. Dina arbetsuppgifter: Skapa kontakt med arbetsgivare och matcha rätt kandidat till rätt tjänst Följa upp insatser och säkerställa att målen nås med hög kvalitet Eftergymnasial utbildning samt tre års erfarenhet inom rekryteringar eller utbildningar B-körkort Mycket god förmåga att arbeta strukturerat, självständigt och målinriktat Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska Om tjänsten: Arbetstid: Dagtid med flexibilitet, (kvälls- och helgarbete kan förekomma beroende på uppdrag från arbetsgivare och dess form.) Anställningsform: Tillsvidare med 6 månaders provanställning Placeringsort: Järfälla/ Bålsta att utgå från, dock är det ett krav att man ska kunna arbeta på flera av våra kontor i Stockholm dagligen eller vid behov. Resor förekommer i tjänsten. Vem söker vi? Ansök redan idag! Skicka CV och personligt brev till [email protected] Märk ansökan med Säljare/ Marknadsförare Urval och intervjuer sker löpande, Tjänsten kan komma att tillsättas tidigare än senast datum. Ansökningar och frågor tas endast emot via [email protected]

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Klasslärare till årskurs 1 på Väsby skola i Upplands Väsby kommun
Upplands Väsby kommun
Grundskollärare

Har du lärarlegitimation och är behörig att undervisa i grundskolans årskurs 1-3? Är du dessutom en lösningsorienterad person som värdesätter goda relationer? Väsby skola söker nu en vikarierande klasslärare i lågstadiet som ser positivt på kollegialt lärande. Sök tjänsten redan idag om beskrivningen stämmer in på dig! Vi erbjuder dig Som lärare hos oss får du ett spännande, ansvarsfullt och omväxlande arbete tillsammans med professionella kollegor. Väsby skola har genomgått en utvecklingsfas de senaste åren och går nu in i nästa fas. Vi fokuserar mycket på det kollegiala lärandet och delar med oss av våra kompetenser och erfarenheter till varandra.  Om oss Väsby skola präglas av en mångkulturell miljö, både gällande elever och lärare, något vi uppskattar och vill värna om. Väsby skola är Upplands Väsbys näst största skola med cirka 630 elever och cirka 95 medarbetare. Skolan är placerad centralt i Väsby med närhet till pendeltåg och bussar. Vi har tillgång till alla faciliteter man kan förvänta av en skola, till exempel fullstor idrottshall, matsal med tillagningskök, slöjd-/bild-/musik- och HKK-salar. Skolan är uppdelad på fyra byggnader där lågstadiet har sina lektioner i hemklassrum i södra och norra huset. Till varje stadium finns en speciallärare knuten och har vi har också två specialpedagoger på skolan.  Om tjänsten Tjänsten innebär att du ska undervisa i samtliga teoretiska ämnen i en årskurs 1-klass som klasslärare och mentor. Vi ser mycket positivt på kollegialt lärande, vilket då förstås kräver att man som medarbetare dels vill dela med sig och dels är öppen för att ta in ny kunskap. Därför är detta egenskaper som värderas högt i samband med rekrytering. Tjänsten är ett vikariat på ett år.  Är du den vi söker? Vi söker dig som har lärarlegitimation och är behörig att undervisa grundskolans årskurs 1-3.  Då många av våra elever företrädesvis kommer från miljöer där man inte inte talar svenska i hemmet är det mycket viktigt att man som lärare dels behärskar det svenska språket fullt ut och dels att man hittat former för att undervisa elever som inte gör det. Skolan och huvudmannen har satsat mycket på språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt, varför vi förstås ser sökanden som delar vår syn på detta som en tillgång för undervisningen. Då lärarens uppdrag är komplext finns det självklart oerhört många utbildningar som är meriterande. Väsby skola kommer framöver att fokusera på att förbättra elevernas kunskaper i det svenska språket - läsförståelse, hörförståelse, läshastighet, ordkunskap och förmåga till muntlig presentation. Därför kommer alla utbildningar som rör ovanstående (inklusive SVA) att betraktas som meriterande. Även nedan är i mycket hög grad meriterande: - Utbildning och/eller erfarenhet av att bemöta elever med NPF (neuropsykiatriska funktionsnedsättningar) - Ett par års erfarenhet av att undervisa och då helst från en grundskola med en mångkulturell prägel Vidare ser vi samarbetet med hemmen som en avgörande faktor för att lyckas i en miljö med våra förutsättningar. Att lyckas med kommunikationen gentemot vårdnadshavarna är därför mycket viktigt. Som person ser vi gärna att du är strukturerad och duktig på att skapa och vidmakthålla relationer. Vi ser dessutom gärna att du är samarbets- och lösningsorienterad. Ansökan Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem. Bakgrundskontroller kan förekomma under rekryteringsprocessen. Upplands Väsby kommun är ett finskt förvaltningsområde, informera därför gärna om du är finskspråkig. Hos oss får du såväl trygga anställningsvillkor som flera olika personalförmåner, som bland annat friskvårdsbidrag och förmånliga erbjudanden via vår förmånsportal. Mer information finner du på https://www.upplandsvasby.se/jobb-och-foretagande/jobb-och-praktik/kommunen-som-arbetsgivare.html Varmt välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Extrajobb Lager, Stockholm med Omnejd
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Är du en dedikerad lagspelare som gillar fysiskt arbete och trivs med att jobba mot uppsatta mål? Har du en annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50%? Då är det här jobbet för dig. Välkommen med din ansökan! Om tjänstenSom lagerarbetare hos våra kunder blir du en mycket viktig del av den dagliga verksamheten. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bestå av att plocka, packa och utleverera beställningar, men även andra arbetsuppgifter som hör lager till; så som truckkörning, inleveranser och inventering, med handskanner som redskap. Denna tjänst ger dig möjlighet att jobba hos flera av våra kunder och få variera ditt arbete. Arbetsplatser finns utspritt över Stockholm med omnejd. Arbetsuppgifter Orderplock Pack Truckkörning Inventering Sortering Om dig som söker Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och tror att man kommer långt med rätt inställning. Vi tror att du som söker är en driven, social och flexibel person, som förstår vikten av laganda och av att ha roligt på jobbet! Vidare utför du ditt arbete strukturerat, med stor noggrannhet och engagemang. Krav Obehindrad svenska i tal och skrift En annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Meriterande Körkort B Truckkort A+B Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning och försäkringar enligt kollektivavtal. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Dagtid måndag-fredag alt. Kvällstid måndag-fredag. Omfattning: Extra, vid annan huvudsaklig sysselsättning på minst 50% Lön: Enligt kollektivavtal Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning.   Tranpenad ett Karriärföretag 2025 Tranpenad har utsetts till Karriärföretag 2025 för vårt arbete med att skapa en engagerande och utvecklande arbetsmiljö. Som en av Sveriges största aktörer inom bemannings- och driftpartnerlösningar erbjuder vi våra medarbetare möjligheter att arbeta inom lager, logistik, e-handel, industri och produktion. Genom vårt fokus på personlig utveckling och ansvarstagande gör vi oss till en attraktiv arbetsgivare för dem som vill växa och bidra till framgångsrika kundrelationer. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

16 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Beredskapssamordnare till Arbetsförmedlingen
Arbetsförmedlingen
Säkerhetsinspektörer m.fl.

Som beredskapssamordnare hos Arbetsförmedlingen får du en central roll i att samordna och utveckla myndighetens beredskapsarbete. Rollen kräver lyhördhet och samarbetsvilja för att stödja och driva arbetet framåt. Tillsammans får vi Sverige i arbete. Vill du bli en av oss? Enhetens uppdrag Enheten Strategisk säkerhet och civilt försvar på Ledningsstaben är ett direkt stöd till generaldirektören när det gäller frågor om säkerhet, säkerhetsskydd, beredskap och civilt försvar. Enheten utför sitt uppdrag genom att ha en strategiskt stödjande, samordnande, uppföljande och riktningsgivande roll. Chefen för enheten Strategisk säkerhet och civilt försvar är också myndighetens säkerhetschef. Arbetsförmedlingen är en av Sveriges beredskapsmyndigheter och ska i den rollen säkerställa att vår samhällsviktiga verksamhet kan upprätthållas även under fredstida kriser, vid höjd beredskap och i yttersta fall krig. Beskrivning av tjänsten Som beredskapssamordnare på Ledningsstaben får du en central roll i att samordna och utveckla Arbetsförmedlingens beredskapsarbete. Du har ett övergripande ansvar att stödja att olika aktiviteter och funktioner är i linje med interna och externa krav samt att alla organisatoriska delar arbetar mot gemensamma mål och prioriteringar exempelvis i arbetet med risk- och sårbarhetsanalyser. I rollen ingår även att kunna ersätta stabschef för central krisledningstab. Du trivs både med att arbeta självständigt och tillsammans med andra. Du har förmåga att hantera flera olika processer samtidigt, hitta balanserade lösningar och agera med gott omdöme. För att lyckas i rollen är du förtroendeingivande, kommunikativ och samarbetsinriktad. Tjänsten innebär att du behöver etablera och upprätthålla kontakter, såväl internt inom myndigheten som externt med våra olika samverkansparter. Du planerar och prioriterar ditt arbete för att leverera resultat i tid och är samtidigt flexibel när behoven förändras och omprioriteringar behöver göras. Tjänsten ställer höga krav på risk- och säkerhetsmedvetenhet med en grund i förståelsen av regelverk och med kunskap och erfarenhet av säkerhets- och beredskapsfrågor. Du har gott omdöme även i pressade situationer och förstår vikten av att dokumentera och förankra ditt arbete. Du följer och bedömer förändringar i omvärlden, samt rapporterar regelbundet till säkerhetschefen om status och leveranser inom ditt ansvarsområde. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Vårt erbjudande Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid som kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Placeringsorten är Solna. Befattningen är säkerhetsklassad vilket medför krav på svenskt medborgarskap. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta på en arbetsplats där vi värdesätter balans mellan arbete och privatliv. Du får tillgång till ett generöst semesteravtal, flexibla arbetstider samt möjlighet att arbeta på distans upp till 49 procent på årsbasis. Hos oss ingår även friskvård under arbetstid och ett förmånligt friskvårdsbidrag. Som anställd på Arbetsförmedlingen har du också tillgång till kompetensutveckling och karriärmöjligheter inom myndigheten. Genom vårt arbete bidrar vi till ett inkluderande och hållbart samhälle, där du får möjlighet att göra en verklig skillnad för individer och för samhället i stort. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss Grundläggande krav för tjänsten - Relevant högskoleutbildning eller annan eftergymnasial utbildning inom området som arbetsgivaren bedömer likvärdig - Minst två års aktuell erfarenhet av arbete inom området säkerhet och beredskap - Mycket god förståelse för aktuella regelverk inom beredskapsområdet - Mycket god muntlig och skriftlig förmåga i svenska med erfarenhet av att ta fram texter och underlag som håller en hög nivå Övriga meriter för tjänsten - Aktuell arbetslivserfarenhet från offentlig förvaltning - Erfarenhet av att leda och samordna tvärfunktionella arbetsgrupper - Erfarenhet av arbete med risk- och sårbarhetsanalyser - Erfarenhet av att leda eller verka i en krisledningsgrupp eller stab - Erfarenhet av signalskyddstjänst och signalskyddssystem Den statliga värdegrunden guidar oss i vårt dagliga arbete. Som anställd hos oss förväntas du arbeta rättvist, opartiskt och med hög integritet, samt bidra till att upprätthålla och stärka förtroendet för vår myndighet. https://www.jobbastatligt.se/var-vardegrund Utöver dessa kvalifikationer har du personlig förmåga och fallenhet att arbeta i enlighet med Arbetsförmedlingens medarbetarskap: Medarbetare på Arbetsförmedlingen: - Tar ansvar för sina arbetsprestationer och sitt bidrag till helheten - Anpassar sig till förändring och oförutsedda händelser - Tar initiativ till utveckling och bidrar till förbättring Ansökan Låter det här som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan senast 2025-07-21. Bifoga ditt CV där du specificerar årtal, månad och arbetsuppgifter för varje anställning, samt intyg som styrker kraven om utbildning och/eller arbetslivserfarenhet i din ansökan. Det är viktigt att du besvarar urvalsfrågorna detaljerat och sanningsenligt, för att vi ska få en tydlig bild av din erfarenhet. Om efterfrågad information inte framgår riskerar du att bli bortsållad i urvalet. Du behöver inte skicka in ett personligt brev. Under rekryteringsprocessen kan urvalstester förekomma. Vi kommer att hålla dig informerad genom hela rekryteringsprocessen. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss/var-rekryteringsprocess Har du skyddade personuppgifter kontaktar du den rekryteringspartner som finns namngiven i annonsen så får du hjälp med att skicka in din ansökan. Vi arbetar aktivt för att vara en myndighet fri från diskriminering. Det är viktigt för oss att all kompetens tas tillvara och vi välkomnar alla sökande. Vi ser positivt på om du har kunskaper i något av våra nationella minoritetsspråk. Välkommen till jobbet som får Sverige i arbete! Här arbetar du på regeringens uppdrag för en arbetsmarknad som hjälper människor framåt. Vi frigör möjligheter så att arbetssökande hittar sysselsättning och arbetsgivare sin nästa medarbetare. För att nå målet behöver vi samarbeta, i myndigheten men också med olika externa aktörer i hela landet. Tillsammans driver vi förändring, utvecklar nya arbetssätt och skapar lösningar som gör att Sverige kan fortsätta framåt. https://arbetsformedlingen.se/om-oss/jobba-hos-oss.

16 juni 2025
Sista ansökan:
21 juli 2025
Timvikarie/längre vikariat

Parvulus Förskolor i Täby AB består av tre förskolor i Täby. Snövit som ligger i Täby Centrum, Visingelund som ligger i Visinge och Lansen som ligger i Södra Gribbylund. Vi söker just nu personal som kan hoppa in vid behov när vi har personal borta både längre och kortare perioder. För tillfället har vi även ett längre vikariat på en av våra förskolor. Vi vill att du har erfarenhet att jobba med barn och förskola. Se till att du har utdrag från belastningsregistret eftersom det är ett krav för anställning. Välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Teamledare Back Office till vår kund i Stockholm Norra
Ps Partner AB
Backofficepersonal m.fl.

Har du ett tekniskt intresse och erfarenhet av att leda administrativa team? Vill du arbeta i en roll där du är navet mellan tekniker, sälj och kund? Då kan detta vara rätt utmaning för dig! Anställningsform: Heltid Tillträde: Enligt överenskommelse Om rollen Som Teamledare Back Office kommer du att ha en nyckelroll i att koordinera det administrativa stödet för våra tekniker. Du ansvarar för att teamet hanterar serviceärenden, planering, orderläggning och dokumentation på ett effektivt och kvalitetssäkrat sätt. Du fungerar som en länk mellan tekniker ute på fältet och interna funktioner såsom logistik, sälj och kundservice. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Leda och stötta ett team som hanterar teknikeradministration och servicekoordinering Säkerställa att tekniker har rätt underlag, reservdelar och information inför uppdrag Följa upp ärenden och säkerställa leverans i rätt tid och enligt överenskomna villkor Identifiera och driva förbättringar i processer och rutiner Fungera som kontaktperson vid komplexa kund- eller serviceärenden Rapportera KPI:er och teamets leveransresultat till avdelningsledning Vi söker dig som: Har erfarenhet av teamledning inom service, teknik eller administration Trivs i en roll med mycket koordinering, problemlösning och kommunikation Har förståelse för tekniska produkter eller tekniskt arbete Är van vid att arbeta i affärssystem (gärna ERP/CRM) och har god datavana Behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Det är meriterande om du har arbetat i en verksamhet med fälttekniker eller i serviceorganisation kopplad till tekniska lösningar. Vi erbjuder: En ansvarsfull och varierad roll i ett stabilt och teknikdrivet företag Ett engagerat team och nära samarbete med teknik och kundservice Möjlighet att påverka och utveckla arbetssätt och processer Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och andra attraktiva förmåner Ansökan Skicka in din ansökan/intresseanmälan så snart som möjligt, vi arbetar med ett löpande urval. Har du några frågor är du varmt välkommen att kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected]

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
Erfaren lokalvårdare

Vi söker en erfaren lokalvårdare som kommer att arbeta i Stockholm. heltid (40 tim/v), dagtid och helger. Svenska ev. engelska är ett krav i tal gärna i skrift p g a daglig kundkontakt och för arbetsinstruktioner. Referens krävs

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Nanny till 2 barn, 5 & 8 år, Hägersten, må/on kl 16-19
Nanndis AB
Barnskötare

Ref. 4265H Vi har en familj i Hägersten som söker en nanny 2 eftermiddagar i veckan 16.00-19.00, (helst måndagar och onsdagar) plus extra hjälp då och då på kvällar och helger. Arbetet innefattar hjälp med hämtning på förskola och skola, De har en flicka på 4.5 år och en pojke på 7.5 år. De har haft en nanny från oss som har arbetat hos familjen under de senaste fyra åren och hon har trivts jättebra i familjen. Dagen börjar med att man hämtar barnen på förskola/ skola och sedan går hem och leker innan det är dags att förbereda enklare middag till barnen. Vissa dagar ingår även att natta barnen. Familjen söker en nanny med tidigare erfarenhet av arbete med barn i samma ålder och en person som kan stanna minst ett år men gärna flera. Familjen söker en positiv och självgående person som kan ta egna initiativ och är bra på att hitta på roliga och passande lekar och aktiviteter. Intervjuer sker löpande under ansökningsperioden och tjänsten tillsätts så snart vi har hittat rätt kandidat. Om Nordic Light Nannies: Vi söker nu en ny medarbetare som vill ha nanny som sitt yrke. Vi arbetar mot familjer som ställer höga krav på kvalitet när de väljer en nanny. De flesta av våra tjänster är på minst halvtid och vi tycker det är väldigt viktigt att även nannyn trivs bra ihop med familjen. Därför tar vi dina önskemål på stort allvar när vi presenterar familjer för dig. Vi har Sveriges bästa villkor för nannies med bland annat sjuklön och semesterersättning. Lönerna bestäms individuellt beroende på erfarenhet och utbildning och är jämförbara med förskollärare lön i Stockholm. Minimilön 150 kr/tim. Vi kan erbjuda högre lön upp till 210 kr/tim för nannies med mycket erfarenhet och/eller pedagogisk utbildning. Fasta månadslöner förekommer inom vissa tjänster. Läs mer på https://nordiclightnannies.se/lediga-tjanster/ Har du kunskap och erfarenhet inom barns utveckling? Gillar du att leka och hitta på olika saker ute och inne? Då är detta rätt jobb för dig! Har du: Minst tre års erfarenhet av professionellt arbete med barn (intyg/dokumentation och referenser krävs) eller motsvarande kompetens? Ett intresse för att arbeta med barn och deras utveckling? Pedagogisk utbildning så som förskollärare, barnskötare, lärare, fritidspedagog, dramapedagog etc. är meriterande, likaså körkort!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Säsongsjobba som kock i Stockholms Skärgård
M Dryck & Konsult AB
Kockar och kallskänkor

Gillar du att byta miljö och jobba på mer än ett ställe under året eller helt enkelt bara vill jobba på ett ställe?  Vi tror att du har jobbat något eller några år och är öppen för att flytta på dig för att se andra ställen. Du gillar att laga mat där fokus är på nordiska matlagning. Vårt mål är alltid att du ska vara en del av den arbetsplatsen du jobbar på. Därför jobbar vi med kortare uppdrag på några månader upp till ett år. Vi jobbar över hela Sverige och skräddarsyr lösningar ut efter behov och hållbarhet. ROLLEN Som kock ser du till att det är rent och snyggt på din station, att preppen är gjord, ser till att maten som levereras är av högsta kvalitet. Du är öppen och anpassningsbar på arbetsplatsen. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Du är strukturerad, ordningsam och håller den höga nivå som idag eftersträvas. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver engagemang. Du är med andra ord en ambassadör för Progressio. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ - Laga god mat - Har en god struktur  - Öppensinnad DET HÄR FÅR DU - Bra lön  - OB - Möjlighet till övernattning - Tjänstepension & försäkringar via Fora ROLLEN Heltid, deltid, säsongsanställning Tjänsten tillsätts omgående OM OSS Progressio är ett rekryteringsföretag som hjälper våra samarbetspartners att lyckas framåt. I de flesta syften handlar det om att någon som slutar och någon ska börja, när man har som mest att göra. Då hjälper vi till att göra det enkelt i syftet att hitta ett nytt gött jobb. Antigen på ett eller flera ställen under ett år. Självklart ser vi anställningen som att den ska bli permanent, om du vill det.

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025