MAX Häggvik söker medarbetare
Max Burgers AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vem är du? Vill du ha roligt på jobbet? Är du sugen på en karriär inom snabbmatsbranschen eller ett extra jobb vid sidan av studierna? Oavsett vilket mål du har för framtiden så tror vi att du kommer att trivas hos oss!   Du är en riktig lagspelare och tycker om att jobba i team. Du ser dig själv som serviceinriktad och gillar ett högt arbetstempo. Du är noggrann men samtidigt effektiv och tummar aldrig på kvalitet. Att arbeta i team är något du trivs bra med, och du delar våra värderingar mod, passion och gemenskap. MAX utgångspunkt är alla människors lika värde. För oss betyder det lika möjligheter, rättigheter och skyldigheter oavsett vem du är. Det är dina egna ambitioner och resultat som avgör hur långt du kan gå. Vi hjälper dig på vägen med en tydlig plan, interna utbildningar och goda utvecklingsmöjligheter på Sveriges godaste burgarkedja. En dag på MAX Som restaurangbiträde är dina arbetsuppgifter varierande. Du serverar våra gäster och ser till så att det är fint och rent ute i restaurangen, jobbar i köket där du bland annat tillreder burgare, smoothies och friterar pommes. Du ansvarar för kassan där du tar emot beställningar och ser till så att gästerna får rätt varor, allt detta tillsammans med dina kollegor.  Arbetet innebär varierande arbetstider på dagar, kvällar, nätter och helger. Under handledning av restaurangchefen eller en erfaren kollega lär du dig jobbet steg för steg på de olika stationerna samt genom våra digitala utbildningar. Nästan alla våra chefer har börjat i den här rollen! Vad erbjuder vi? Vi erbjuder dig ett fartfyllt jobb i ett sammansvetsat team med väldigt goda möjligheter att växa och utvecklas. Vi erbjuder en rad olika internutbildningar för dig som är intresserad av att växa tillsammans med oss. Lön och villkor enligt kollektivavtal samt friskvårdsbidrag. MAX är Sveriges näst största burgarkedja och vi är i dagsläget strax över 7000 anställda. Vi befinner oss i en spännande expansion både i Sverige såväl som internationellt och vill ha med dig på resan. Smak, kvalitet och renlighet är värden vi aldrig tummar på. Vi är väldigt stolta över våra värderingar MOD, PASSION OCH GEMENSKAP. Vi lägger också mycket stor vikt och fokus på hälsa, miljö och socialt ansvar. Vi vill bli världens bästa burgarkedja och vägen dit är att göra världen lite godare, både genom att servera de godaste burgarna och genom att vara en god kraft i samhället.    Hur går processen till? Vi har valt att slopa CV och personligt brev till våra tjänster som restaurangmedarbetare. Istället för att skicka in ditt CV och personliga brev svarar du på ett antal urvalsfrågor och gör ett Servicetest. Vi ber dig att svara utförligt på urvalsfrågorna. Efter att du har skickat in din ansökan kommer du att få ett test skickat till din mail, detta är ett Servicetest och går ut på att du svarar hur du hade agerat i en situation som kan uppstå i det dagliga arbetet på MAX. Genom testet får du som kandidat ett smakprov på hur det är att arbeta på MAX. Testet tar max 15 minuter. Efter att du har gjort testet går vi igenom din ansökan och återkopplar till dig så snart vi kan. Går du vidare i processen får du en inbjudan till intervju, går du inte vidare återkopplar vi till dig via Mail. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Observera att Servicetestet är ett obligatoriskt steg i vår rekryteringsprocess, vi tar därför inte vidare kandidater som inte genomför Servicetestet. Varmt välkommen med din ansökan! Vill du läsa om hur vi hanterar dina personuppgifter? Gå in på www.max.se/dataskydd

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Android Developer
Instabridge Sweden AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Do you love great Android design? Join us at Instabridge. Our vision is a free global internet. We have apps that make it possible for people to get online, no matter their current income. What’s our traction like? We have 10 million monthly active users. We are profitable. Who are our users? Our users are all over the world. The common factor is that they want to save money on their internet connection. Some use Instabridge when they are traveling, to avoid finding a new telco provider in their destination. Others use Instabridge because they only have limited data on their phone today. Where are we heading? We have great traction on our apps and want to continue to work on them, to continue the growth. We have an amazing design agency helping us, but we want to spend more time making the app a really nice experience in terms of design. Therefore, we are looking for a design-minded Android developer. Someone that is really passionate about making beautiful products that delivers best in class results. As our Android developer, you will: Iterate on the design of our Android app Continue develop our design guidelines together with our design agency Build a product that users love Skills and Requirements To succeed in the role you need to: Have experience with Android development Have a passion for design Why Instabridge? At Instabridge, you will give free internet to the world. Something that democratize internet for real. You will also be part of one of the fastest growing startups in Sweden right now.

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Serveringspersonal Bosön
Stockholm Meeting Selection AB
Hovmästare och servitörer

Bosön - en unik mötesplats Om du har en passion för service och har idrott och träning som stora intressen så är Bosön rätt arbetsplats för dig. Här utvecklas svensk idrott, näringsliv och privatpersoner sida vid sida genom utbildningar, tester, träning och möten i en unik och dynamisk miljö. Bosön ligger på Lidingö och är Riksidrottsförbundets utvecklingscentrum. En mötesplats för prestation och kvalitet för träning, utbildning och konferens. Här finns hotellrum, möteslokaler, restauranger, idrottshallar och mycket mera. Bosön är en del av Stockholm Meeting Selection, en familj av 11 unika hotell, konferens- och mötesplatser som alla på ett eller annat sätt erbjuder det vi brukar kalla för livets goda. Läs mer på www.meetingselection.se. Vi stärker upp vårt team och söker nu serveringspersonal Som en del av Bosöns hotell- och konferensteam har du ett varierat arbete i en unik idrottsmiljö där ingen dag är den andra lik. Våra gäster är allt från ungdomar på träningsläger eller deltagare på olika utbildningar till företagsgäster på konferenser eller privatpersoner. Du arbetar i ett litet team av restaurangpersonal i tätt samarbete med reception- och konferenspersonal, kök och bokning för att ge varje gäst bästa möjliga service och upplevelse. Bosöns restauranger Vi har två restauranger på Bosön. Olympiarestaurangen där vi serverar frukost-, lunch- och middagsbuffé sju dagar i veckan. Mästarvillan där vi har bokade sällskap bankett där vi serverar fikor, lunch och middagar samt bar. Dina arbetsuppgifter I Olympiarestaurangen består uppgifterna bland annat av att duka fram, fylla på och duka av bufféer. I Mästarvillan dukar och serverar du våra gäster samt med barservering. Framförallt ger du bästa möjliga service till våra gäster med en värme och engagemang som gör att de både vill komma tillbaka men även rekommendera oss till sina vänner och bekanta. Vi har en stor och unik variation och mix av gäster så tempot varierar liksom arbetsuppgifter och arbetstider. Dina egenskaper Vi söker dig som har några års erfarenhet av servering och grundkunskaper inom barservering, gärna i hotellmiljö Vidare ser vi att du; • är positiv, engagerad och omtänksam • är ansvarstagande och organiserad • har mycket energi och tycker om ett växlande tempo • behärskar svenska i tal och skrift • har fyllt 20 år Har du dessutom ett sportintresse kommer du att trivas som fisken i vattnet! Våra ledord • Stolthet – Vi är stolta över det vi gör och tar ansvar för vårt arbete • Omtanke - Vi ställer upp för varandra och ger varandra beröm. • Kreativitet - Vi har högt i tak och uppmuntrar nya idéer. ​​ Vi vågar testa. Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig chansen att bli en del av vårt härliga team i en stimulerande, unik och omväxlande arbetsmiljö. Vi är en liten familjär organisation med en verksamhet som ger dig stora möjligheter. Här får du vara med och utveckla produkten Bosön i ett företag som vill erbjuda våra gäster upplevelser som är allt annat än standard. Vi är stolta över våra unika mötesplatser. Vi bryr oss om våra medarbetare och vi tror att det mesta går att lösa om man vill. Som tillsvidareanställd har man en rad förmåner som fri entré i gym, friskvårdsbidrag, rabatterade hotell- och restaurangvistelser inom Stockholm meeting selection m.m. Tjänsten gäller 80-100%. Varierande arbetstider både dagar, kvällar samt helger. Tillträde tidigast i juni eller efter överenskommelse. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan! Urval och kallelser till intervjuer påbörjas omgående, så ansökan med fördel omgående! Vi ser fram emot din ansökan och hoppas att välkomna dig till vår familj!

16 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Engagerad underhållstekniker
Textilia Tvätt & Textilservice AB
Drifttekniker vid värme- och vattenverk

Textilia levererar tvätt-och textilservice till kunder med höga krav på hållbarhet, service, kvalitet och hygien. Genom Engagemang, Nytänkande och Affärsfokus skapar vi tillsammans med våra kunder en renare morgondag. Textilia i Stockholm växer och vi letar nu efter en engagerad och driven underhållstekniker till våra två tvätterier i Norsborg. Som underhållstekniker på Textilia arbetar du både självständigt med dagliga uppgifter samt tillsammans med dina kollegor i teamet. Målet är att uppnå en effektiv och friktionsfri produktionsverksamhet med hög nyttjandegrad.   Om rollen I arbetsuppgifterna ingår att inspektera, felsöka och utföra avhjälpande underhåll på tvätteriets produktionsutrustning, fastighet och pelletspanna. Vi arbetar även med förebyggande underhåll och vill förbättra strukturen och formerna för detta. I ett nära samarbete med produktionspersonalen kommer underhållsavdelningen att driva kontinuerligt förbättringsarbete för att tillsammans ha en så effektiv produktion som möjligt. Hög servicegrad och tillgänglighet när behovet är som störst, är viktiga ledord för Textilias underhållsavdelning.   Vem är du? Vi ser att du har gymnasieutbildning och arbetslivserfarenhet med inriktning mek, el och automation. Du är en engagerad och ansvarsfull person som tycker om att samarbeta och skapa resultat tillsammans med dina kollegor. Du tar initiativ och är öppensinnad. Det är viktigt att du har förmågan att uttrycka dig själv både i tal och skrift och att ta till dig instruktioner och annan information som är viktig för att kunna utföra arbetet. Din inställning och ditt engagemang är viktigare en din erfarenhet.   Omfattning/tjänstgöringsort - Heltid, både dag och kvällsarbete förekommer - Tidsbegränsad anställning med möjlighet till fast anställning (tidigare provanställning) - Tillträde snarast efter överenskommelse     Rekrytering- och bemanningsföretag undanbedes vänligen att höra av sig. Låter det intressant? Sök redan idag! Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.   TILLSAMMANS FÖR EN RENARE MORGONDAG! En renare morgondag innebär att vi skräddarsyr lösningar som underlättar våra kunders vardag – med ren tvätt som följd. Det innebär också att vi strävar efter att göra det på ett så långsiktigt hållbart sätt som möjligt, med handlingar som främjar både miljö och människa.   För att lyckas har vi tillsammans med Textilia Danmark närmare 2600 medarbetare utspridda på 28 tvätterier. I Sverige finns vi över hela landet - från Boden i norr till Malmö i Söder. Vi har över 40-nationaliteter representerade, ett stort åldersspann och en könsfördelning på cirka 50 % män/kvinnor inom hela företaget och 40 % kvinnor i ledning. Sunt förnuft i stället för regler och manualer På Textilia drivs vi av syfte, tydliga intentioner och värderingar – inte av regler och manualer. Vi använder vårt omdöme och sunda förnuft när vi utför vårt arbete, och vi vågar göra fel på vägen för att lära oss och växa. Självklart har vi mål, handlingsplaner och ledningssystem precis som i många andra företag, men vi kombinerar det med en platt ledningsstruktur och decentraliserat ansvar. Ledaren finns till som stöd och medarbetaren är expert inom sitt område. Det skapar tillit och utgör grunden för att det inom Textilia är möjligt att växa med uppgiften. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på textilia.se/jobb.

16 juni 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Arbetsterapeut till växande primärvårdsrehab i Järfälla

Vill du vara med på en spännande resa i ett växande team och en verksamhet i utveckling? Under 2025 expanderar vi till en ny klinik på 1000 kvm och nu söker vi en arbetsterapeut som vill vara en del av vårt engagerade team! Om oss Vi bedriver primärvårdsrehabilitering på uppdrag av Region Stockholm. Hos oss arbetar fysioterapeuter, arbetsterapeuter, dietister, naprapater, kiropraktorer, receptionister och administrativ personal, ett tvärprofessionellt team med fokus på helhet, samarbete och patientnytta. Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där vi tar emot patienter både på mottagningen och i hemmet. Våra hembesök görs i Järfälla med omnejd, ofta i team tillsammans med fysioterapeut eller dietist. Om rollen Vi söker dig som vill arbeta med både mottagningsverksamhet och hembesök. Du kommer att möta en bred patientgrupp, men vi ser gärna att du har eller vill utveckla kompetens inom handrehabilitering och/eller lymf samt lipödem. Du planerar självständigt din tid och arbetsdag men är också en viktig del i vårt teamarbete. Vi värdesätter flexibilitet, nyfikenhet och viljan att bidra med idéer och engagemang i en verksamhet som ständigt utvecklas. Vi erbjuder En positiv och inkluderande arbetsmiljö Stöttande kollegor i ett växande team Möjlighet till kompetensutveckling inom t.ex. handrehab, lymfterapi, lipödem Variation mellan mottagning och hembesök Tjänstgöringsgrad 80–100% Tillgång till klinikbil vid hembesök Vi söker dig som Är legitimerad arbetsterapeut Gillar variation och har ett genuint intresse för att arbeta med människor i olika livssituationer Trivs med både självständigt arbete och teamarbete Är flexibel, nyfiken och positiv till utveckling Har B-körkort (meriterande men inte ett krav) Läs gärna mer om oss på www.helakroppen.se Välkommen med din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig!

16 juni 2025
Sista ansökan:
2 november 2025
Försäkringsadministratör inom Kredit – med ambition att växa till Försäk...
Säkra AB
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare

Säkra är sedan 1990 en av Sveriges ledande försäkringsförmedlare. Vår ambition är att skapa trygghet för våra kunder genom att erbjuda skräddarsydda försäkringslösningar, tjänstepensionsupplägg och rådgivningstjänster. Att ha en stark lokal förankring och närhet till våra kunder har alltid varit viktiga framgångsfaktorer inom Säkra. Idag finns vi representerade med drygt 550 medarbetare på ett 60-tal orter runt om i Sverige. Vi tror på det personliga mötet och vi vet att det gör skillnad. Vårt grundläggande mål är att alltid tillvarata våra kundens intressen genom att bidra med hög kompetens, kvalitet och god service. Bland våra kunder finns små och medelstora företag, organisationer och privatpersoner som alla värdesätter långsiktiga relationer och god lokal service. Är du redo att ta nästa steg i din karriär inom finans och kreditförsäkring? Vill du arbeta i en roll där du får kombinera kundkontakt, affärsförståelse och möjligheten att växa i takt med att du utvecklas? Då kan det här vara rätt möjlighet för dig. Vi söker en engagerad och driven person som vill vara med och göra skillnad, både för våra kunder och för vår verksamhet. Om tjänsten Vi söker dig som är ambitiös, serviceinriktad och har en stark vilja att växa, både i ansvar och i din yrkesroll. Som försäkringsadministratör inom kreditförsäkring kommer du att ha en central roll i vår verksamhet, där du genom nära dialog med kunderna är en nyckelperson i att skydda deras affärer mot kreditförluster. I rollen arbetar du tätt tillsammans med en senior kollega och har löpande kontakt med både kunder och försäkringsbolag. Du får en bred inblick i hela försäkringsprocessen, från offert till uppföljning, vilket gör arbetet både varierande och lärorikt. Med tiden ser vi att du successivt tar ett större ansvar, driver egna projekt och bygger långsiktiga kundrelationer. Det här är en roll för dig som är lösningsorienterad, noggrann och har ett starkt kundfokus. Du behöver kunna agera snabbt och effektivt när situationen kräver det, samtidigt som du har ett strukturerat arbetssätt. Vem är du? Vi söker dig som har ett genuint intresse för finans och ser spännande på att lära dig mer om kreditförsäkring. Personlighetsmässigt beskriver du dig själv som en driven, självgående och prestigelös person. Du är ambitiös, handlingskraftig, har en egen motor och är mån om din utveckling och kvalitén på ditt arbete. Vi tror att du är: Civilekonom eller har annan relevant utbildning. Nyutexaminerad eller har 1–2 års erfarenhet, gärna från bank eller kredithandläggning. Har goda kunskaper inom finans. Intresserad av att försäljning och att bygga långsiktiga kundrelationer. Vad vi erbjuder Hos oss får du en unik möjlighet att kliva in i en nischad och spännande bransch. Du kommer att arbeta nära en erfaren kollega som blir din mentor. Ha en tät dialog med våra kunder som huvudsakligen är banker och större exportbolag som sträcker sig över hela Norden och stora delar av Europa. Rollen präglas av frihet under ansvar, vilket innebär att du har möjlighet att själv styra din vardag, men också förväntas ta eget ansvar och finnas tillgänglig för kunden när det behövs. Vi erbjuder skräddarsydd onboarding utifrån din erfarenhet där du får lära dig hantverket från grunden, därefter möjlighet att växa snabbt i både ansvar och kundkontakt. Ansökan Urval och intervjuer sker löpande. Skicka in CV och personligt brev via länken. Har du frågor eller funderingar kring tjänsten kan du kontakta Rebecka på [email protected] Omfattning: Heltid Placeringsort: Stockholm Startdatum: Snarast möjligast. Välkommen med din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
3 december 2025
VIOLA ALTERNERANDE STÄMLEDARE
Kungliga Operan AB
Musiker, sångare och kompositörer

Kungliga Operan Hovkapellet musikchef Alan Gilbert söker VIOLA, alternerande stämledare Tillsvidareanställning 100% med provtjänstgöring enligt överenskommelse.   Provspelningen äger rum efter personlig kallelse den 16-17 september 2025 på Kungliga Operans ateljéer, Elektronvägen 30, 141 49 Huddinge   OBLIGATORISKA STYCKEN: Runda 1: Stamitz ELLER Hoffmeister konsert i D-dur, sats 1, utan kadens. Runda 2: Bartók ELLER Walton konsert, sats 1. Orkesterutdrag och ensembleprov – finns tillgängliga på Muvac.com   För frågor gällande provspelningen, vänligen mejla till: [email protected] Facklig representant SYMF, Fredrik Söhngen +46 70 742 19 53, [email protected]                          Ansökan till provspelningen med CV, senast den 17 augusti 2025. Registrera din ansökan på Muvac.com      I snart 500 år har Kungliga Hovkapellet haft en central roll i det svenska musiklivet; sedan 1526 som kungahusets orkester och sedan 1773 även som Kungliga Operans orkester. Idag består Hovkapellet av 105 musiker. Som medlem i Kungliga Hovkapellet blir du del av en unik, levande orkestertradition och får jobba på en av världens vackraste arbetsplatser.

16 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025
Lagerarbetare / Truckförare - Jordbro
Simplex Bemanning AB
Lager- och terminalpersonal

Har du erfarenhet av att bygga kvartspallar och plocka ordrar med truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som lagerarbetare/truckförare hos en av våra kunder i Jordbro. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare/truckförare arbetar du både självständigt och i lag med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagerarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Rollen innebär även att bygga kvartspallar. Arbetsuppgifter: Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Bygga kvarspallar Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Gillar fysiskt arbete Meriterande: B-körkort Erfarenhet av arbete med skjutstativstruck Arbetstider: Mån-fre 07-16 Arbetsplats: Jordbro Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Diskare/restaurangbiträde
Stockholm Meeting Selection AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Bosön - en unik mötesplats Om du har en passion för service och har ett intresse för idrott och träning intressen så är Bosön rätt arbetsplats för dig. Här utvecklas svensk idrott, näringsliv och privatpersoner sida vid sida genom utbildningar, tester, träning och möten i en unik och dynamisk miljö. Bosön ligger på Lidingö och är Riksidrottsförbundets utvecklingscentrum. En mötesplats för prestation och kvalitet för träning, utbildning och konferens. Här finns hotellrum, möteslokaler, restauranger, idrottshallar och mycket mera. Bosöns hotell, konferens och restauranger drivs av Stockholm Meeting Selection, en familj av 11 unika hotell, konferens- och mötesplatser som alla på ett eller annat sätt erbjuder det vi brukar kalla för livets goda. Läs mer på www.meetingselection.se. Vi stärker upp vårt team och söker diskare/restaurangbiträde Som en del av Bosöns hotell- och konferensteam arbetar du i en unik idrottsmiljö där ingen dag är den andra lik. Våra gäster är allt från ungdomar på träningsläger eller deltagare på olika utbildningar till företagsgäster på konferenser eller privatpersoner. Du arbetar i ett litet team med restaurangpersonal i tätt samarbete med kök, hotell- och konferensvärdar och bokning för att ge varje gäst bästa möjliga service och upplevelse. Bosön har två restauranger. I Olympiarestaurangen serverar vi frukost-, lunch- och middagsbuffé sju dagar i veckan. I Mästarvillan har vi bokade sällskap där vi serverar fikor, lunch och middagar samt bar. Om tjänsten Som diskare och restaurangbiträde på Bosön kommer du att vara en viktig del i vårt köks- och restaurangteam. Du kommer att stödja köks- och restaurangpersonalen genom att hantera disk och underhålla ordning och reda i diskavdelningen i båda våra restauranger. Du kommer även att duka fram, fylla på och duka av våra fika, lunch och middagsbufféer samt ge bästa möjliga service till våra konferens- och restauranggäster. Tjänstens sysselsättningsgrad är 80-100% tillsvidare med sex månaders provanställning. Arbetstiderna varierar och inkluderar skiftarbete, även kvällar och helger. Start februari eller enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter • Hantering av disk och säkerställande att all kök- och restaurangdisk är rent och redo för användning. • Upprätthålla en ren och organiserad arbetsyta i diskavdelningen. • Samarbeta med köks- och restaurangpersonalen för att underlätta en effektiv och smidig service. • Duka fram, fylla på och duka av fika-, lunch- och middagsbufféer. • Kassahantering och service till våra gäster. • Hantera avfallshantering och återvinning enligt vår standard Dina egenskaper • Förmåga att arbeta i ett team och stödja kollegor vid behov. • God fysisk kondition och möjligheten att arbeta i ett högt tempo. • Detaljorienterad och noggrann i arbetet. • Kommunikationsfärdighet på svenska eller engelska. Har du sportintresse kommer du att trivas som fisken i vattnet på Bosön. Våra ledord • Stolthet – Vi är stolta över det vi gör och tar ansvar för vårt arbete • Omtanke - Vi ställer upp för varandra och ger varandra beröm. • Kreativitet - Vi har högt i tak och uppmuntrar nya idéer. ​​ Vi vågar testa. Vad kan vi erbjuda dig? Vi erbjuder dig chansen att bli en del av vårt härliga team i en stimulerande, unik och omväxlande arbetsmiljö. Vi har kollektivavtal och erbjuder marknadsmässig lön och fina förmåner på träning, hotellövernattningar samt restaurangbesök inom vår hotellfamilj. Stockholm Meeting Selection är en liten organisation med verksamheter som ger dig stora möjligheter. Här får du vara med och utveckla produkten i ett företag som vill erbjuda våra gäster upplevelser som är allt annat än standard. Vi är stolta över våra unika mötesplatser. Vi bryr oss om våra medarbetare och vi tror att det mesta går att lösa om man vill. Låter detta intressant? Välkommen med din ansökan snarast. Urval sker löpande så vänta inte! Skriv gärna ett personligt brev riktat till Bosön där du berättar varför du är intresserad av att arbeta med oss. Vi ser fram emot att välkomna dig till vår familj!

16 juni 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Personlig assistent sökes till aktiv kille
Nära AB
Personliga assistenter

Hos NÄRA har vi arbetat med personlig assistans sedan 1995. Vi vill att våra kunder ska uppleva kvalité i den personliga assistansen. Kvalité är inte lika för alla - vi uppskattar olika saker, har olika drömmar och framför allt sätt att vilja leva våra liv på. Personlig assistans hos NÄRA utförs därför med respekt för individens självbestämmande. Arbetet som personlig assistent är mångsidigt och kan vara både spännande och utvecklande. Hos NÄRA omfattas personliga assistenter alltid av kollektivavtal. I rekryteringar hos NÄRA kan kunder/arbetsledare/anhöriga komma att läsa ansökningarna. Bakgrundskontroll kan förekomma i våra rekryteringar och utdrag ur polisens belastningsregister tas alltid i uppdrag hos minderåriga. Du behöver kunna styrka din identitet och din rätt att arbeta i Sverige. Vi söker dig, en kille eller tjej i 25-35 årsåldern som precis som vår kund gillar att träna, vara aktiv och är social. Vår kund är en kille på dryga tjugofem år som bor i Vaxholm med sin familj och två katter. På dagarna studerar han heltid på universitet vilket innebär att du som assistent även kommer att följa med honom dit. Du stöttar kunden som är rullstolsburen i hans dagliga liv, i så väl personlig omsorg som i aktivitet, där träning på gymmet, promenader, fika med kompisar eller gå på fotbolls/ hockeymatch är återkommande inslag. Han gillar att hänga ute, är social och uppskattar samtal och diskussioner. Det är viktigt att du som söker är en inkännande person som kan fungera väl med både kunden och dennes familj. Vi söker dig som kan arbeta både vardagar och helger, främst dagtid men kvällar kan förekomma. Det är viktigt att du har möjlighet att vara flexibel då kundens schema varierar utifrån hur schemat på universitet ser ut. Arbetspassen börjar mellan 06:00-08:00 i Vaxholm och det är därför viktigt att du kan ta dig till Vaxholm utan problem. Tjänsten kan tillsättas omgående. Känner du att denna tjänst och beskrivning passar in på dig? Välkommen att söka ett viktigt, roligt och varierat jobb! För att söka denna tjänst behöver du skapa ett konto via följande länk, https://nara.primass.se/primass/Register.aspx Du fyller sedan i din rekryteringsprofil samt laddar upp ditt cv och personliga brev. Du kan sedan söka tjänsten under fliken ”lediga tjänster”. Du kan även maila cv och personligt brev till [email protected] - märk din ansökan med "2091" Vi ser fram emot din ansökan!

16 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025