Gillar du att städa och har ett öga för detaljer? Då kan Städade Hem vara rätt arbetsplats för dig. Här blir du en del av ett team som strävar efter att göra städdagen till bästa dagen i veckan för våra kunder. Nöjda kunder börjar med medarbetare som trivs. Därför erbjuder vi trygga villkor och kollektivavtal – för när du mår bra kan du leverera städning i världsklass. Vad gör vi på Städade Hem? Vi erbjuder regelbunden hemstädning till privata hushåll i Värmdö, Nacka och närliggande områden. Bra att veta Du får busskort av oss Tänk på restiden – bor du mer än en timme från våra uppdrag / kontoret på Nacka blir det svårt att få vardagen att gå ihop i längden. Deltid, vi strävar efter att ge timmar så nära vi kan för att nå 100% men det är svårt för de som åker buss Så här jobbar vi Du får ett fast schema med egna kunder. Du utgår hemifrån och ser dina uppdrag direkt i mobilen. Arbetstider: måndag–fredag, 08:00–17:00. Kan du inte jobba dessa tider ber vi dig att inte söka till den här tjänsten. Vi söker dig som: Har erfarenhet av städning. Är serviceinriktad, har en positiv inställning och är hjälpsam mot kunder och kollegor. Är noggrann, punktlig och självgående. Har grundläggande kunskaper i svenska eller engelska. Lön och förmåner Tim- eller månadslön med individuell lönesättning Kollektivavtal via Kommunal Hemservice Tjänstepension 4,2 % Friskvårdsbidrag 25 semesterdagar per år Betald restid mellan kunder Personalaktiviteter och event Vill du bli en del av vårt team? Då är du varmt välkommen att skicka din ansökan via mejl [email protected] Tjänsten tillsätts omgående. Välkommen! Linn
Är du tekniskt lagd, nyfiken och letar efter ett spännande sommarjobb? Vi söker en labassistent på deltid till vår kund. Detta är en möjlighet för dig som kanske studerar till ingenjör men ännu inte har en examen. Du kommer att arbeta nära vårt utvecklingsteam och vara en viktig del i testning och datainsamling med vårt prototypsystem. Arbetstiderna är flexibla – vi sätter schemat vecka för vecka baserat på tillgänglighet och behov. Du bör vara bekväm med att arbeta tidiga morgnar, sena kvällar och ibland helger. Dina arbetsuppgifter: Utföra bildtagning med medicinska fantomer i vårt prototypsystem för datortomografi (CT). Kalibrera systemet inför bildtagning. Hantera data – lagra, kopiera och överföra bildmaterial. Beroende på dina intressen och färdigheter kan även bildrekonstruktion och bildbehandling ingå. Tjänsten är ett konsultuppdrag vilket innebär att du blir anställd av oss på StudentConsulting men arbetar tillsammans med vår kund med kontor i centrala Stockholm. Tjänsten är på deltid där du förväntas kunna arbeta cirka 20 timmar i veckan under kontorstider. DETTA SÖKER VI Har teknisk bakgrund, exempelvis minst ett års tekniska högskolestudier (ingen examen krävs). Är tillgänglig under sommarmånaderna: juni, juli och augusti. Är självständig och bekväm med att arbeta på egen hand efter introduktion. Har en positiv och flexibel inställning till att arbeta med prototyper och i en miljö där förutsättningarna kan ändras snabbt. Vi erbjuder: Praktisk erfarenhet inom medicinteknik och bildgivning. Ett flexibelt deltidsjobb med möjlighet att påverka ditt schema. Möjlighet att utvecklas inom ett spännande teknikområde. Låter det här som något för dig? Skicka in din ansökan – vi ser fram emot att höra från dig! OM FÖRETAGET Mångfaldigt prisbelönta StudentConsulting är ett av Skandinaviens största och ledande rekryterings- och bemanningsföretag med fokus på studenter, akademiker och yrkesutbildade. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet har vi tillsatt över 20 000 jobb det senaste året. Vi erbjuder intressanta och utmanande tjänster på både hel- och deltid inom områden som IT, teknik, ekonomi, administration, HR, marknadsföring, kundtjänst, försäljning, industri, produktion, logistik och transport. Hitta din framtid på www.studentconsulting.com
Vi har Brf, kontor som uppdragsgivare .Jobbar som patrulstädare, flera uppdrag under arbetstid. Heltids tjänst ,lön enligt kollektivavtal med ALMEGA. Merit om du har körkort. Skicka intresseanmälan med mejl.
Gourmand Stockholm är en livsmedelsleverantör. Vi förser Stockholms restauranger med kött-, fågel- och fiskprodukter. Vi växer så det knakar och söker därför en stresstålig chaufför att utöka vår personalstyrka med. Du som söker behöver vara serviceminded, lyhörd och ha god svenska i tal och till viss del skrift. Det förekommer tunga lyft under dagarna, god fysik är därför fördelaktigt att ha. Vi ser att du är en person som tar eget ansvar. Du har förmågan att planera ditt arbete. Vidare är du noggrann, positiv och förstår vikten av nöjda kunder. Dina arbetsuppgifter består av lastning, lossning och distribution. Viss ruttplanering förekommer. Meriterande om du har arbetat med distribution tidigare och har ett gott lokalsinne i Stockholm. Arbetstider: Dagtid måndag-fredag. Tjänsten ska helst tillsättas omgående men hänsyn tas till eventuell uppsägningstid. Urvalet sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Fr. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Uppskatta fysiskt arbete. (Tunga lyft förekommer) Meriterande: Körkort B Arbetstider: 07-16 mån-fre Arbetsplats: Farsta Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
Gillar du att leverera hög kvalité och att arbeta i ett högt tempo? Är du en fena på att köra truck? Då vill vi på Simplex gärna att du söker dig till oss! Vi söker efter dig som vill ta nästa steg inom logistik och arbeta som truckförare hos en av våra kunder i Tungelsta. Tjänsten startar omgående. Som lagermedarbetare arbetar du självständigt med att plocka och packa på lagret. Arbetet innebär att packa varor utifrån en plocklista samt att arbeta nära med ut- och inleverans. Varje lagermedarbetare arbetar utifrån sin egna plocklista, där plockningen sker utifrån en given tidsram. Det är ett varierande och spännande jobb där man har chansen att utvecklas utifrån sin vilja och kompetens. Arbetsuppgifter: Ansvara för inleveranser av gods och material Scanna in produkter i affärssystem Samordna produkter utifrån en plocklista Lastning av kurirbilar Om dig: Arbetsuppgifterna i den här rollen passar dig som är stresstålig, punktlig och ansvarsfull. Du uppskattar ett högt tempo och har goda kunskaper inom logistik och lagerhantering, vilka du erhållit antingen från studier eller arbetslivet. Om du har erfarenhet av liknande arbete och har erfarenhet av orderhantering är det meriterande. Kravprofil: Truckkort A+B Självgående Uppskatta fysiskt arbete. (Tunga lyft förekommer Meriterande: Körkort B Arbetstider: 07-16 mån-fre Arbetsplats: Tungelsta Start: Omgående eller med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Omfattning: Heltid Om oss: Det är vi som är Simplex. Framtidens bemanningsföretag med siktet inställt på utveckling. För det är precis vad vi vill skapa, utveckling för företag och människor. Med rätt person, på rätt plats skapas nytta för alla parter. Idag ser ni våra konsulter köra truck på terminaler, leverera pallar med tunga fordon, leda logistiken på byggarbetsplatser eller packa orders på lager. Men det är bara en liten del av vad vi erbjuder. Hos oss arbetar människor som vill framåt och som driver på logistiken i hela Sverige. Svårare eller enklare behöver det inte vara. Är du redo för nästa steg i karriären, öppnar vi dörrar till nya möjligheter. Vårt mål är att ta vara på varje individs unika kompetens och förädla med erfarenheter. Välkommen till Simplex!
I rollen som Truckförare & Orderplockare i Jordbro på heltid kommer du att bli en viktig del av vårt team. Vi på Simplex söker efter strukturerade och ansvarstagande medarbetare för att hantera lager och logistik i en effektiv arbetsmiljö. I denna tjänst kommer du att arbeta med: Körning av truck för att sammanställa ordrar på lagret lager Orderplockning och paketering av produkter enligt specifikationer Säkerställa att korrekta kvantiteter hanteras och registreras Följa säkerhetsföreskrifter och rutiner för att skapa en trygg arbetsplats Kvalifikationer Truckkort och erfarenhet av truckkörning är ett krav Vana vid orderplockning eller arbete i lager Förmåga att arbeta både självständigt och i team God fysisk kondition och kapacitet att utföra fysiskt krävande arbetsuppgifter Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann, organiserad och tar ansvar för dina arbetsuppgifter. Din förmåga att samarbeta och din positiva inställning bidrar till en produktiv och trevlig arbetsmiljö. Arbetstider och plats Tjänsten är placerad i Jordbro och är en heltidsanställning. Arbetstiderna sträcker sig mellan 07:00 och 16:00, måndag till fredag. Lön och förmåner Lön utgår enligt överenskommelse. Vi erbjuder en stabil och utvecklande arbetsmiljö med möjlighet till personlig och yrkesmässig utveckling. Om oss: Simplex är ett ledande bemanningsföretag som strävar efter att skapa tillväxt och utveckling för både anställda och partners. Vi fokuserar på att placera rätt person på rätt uppdrag för att maximera effektivitet och trivsel. Våra medarbetare står i centrum för vår verksamhet, och vi arbetar aktivt för att skapa en arbetsmiljö där alla kan nå sin fulla potential. Välkommen med din ansökan! Vi ser fram emot att höra från dig! Skicka in ditt CV och personligt brev så snart som möjligt för att bli en del av vårt team.
Hej! Vi på Vibblaby Husläkarmottagning söker en ny distriktssköterska – kanske är det just du? Vi är en engagerad och varm arbetsgrupp i hjärtat av Järfälla, bara ett stenkast från pendeltåget. Vår mottagning är personalägd och vi brinner för att skapa en arbetsmiljö där både patienter och personal trivs och utvecklas. Det verkar fungera – vi är den av patienterna högst rankade vårdcentralen i Järfälla och näst högst rankade i Region Stockholm! Vad innebär jobbet? Som distriktssköterska hos oss har du ett varierat och meningsfullt uppdrag. Du möter patienter både på mottagningen och i deras hem. Vårt uppdrag inom hemsjukvården innebär att du regelbundet gör hembesök. Det är ett förtroendefullt arbete där du får komma nära patientens vardag och göra skillnad. Du har även en egen mottagning, fysiskt och digitalt, och ingår i vårt trygga och erfarna team tillsammans med läkare, undersköterskor och psykolog. Vem är du? Du är legitimerad sjuksköterska med specialistutbildning till distriktssköterska. Du tycker om att jobba självständigt. Du gillar när dagarna bjuder på variation och tycker att ett skratt vid fikabordet är lika viktigt som ett bra möte med patienten. Erfarenhet från primärvård eller hemsjukvård är ett plus, men viktigast för oss är att du har hjärtat på rätt ställe. Hos oss får du: Möjlighet att påverka – en personalägd mottagning innebär korta beslutsvägar - Ett härligt team där vi stöttar varandra – varje dag Välplanerade lokaler som främjar teambaserat och patientcentrerat arbete Tid för dina patienter – och för dig själv Friskvårdsbidrag, pensionsavsättningar och en hållbar arbetsmiljö Krav för patientnära arbete inom Region Stockholm Registerkontroll genomförs före beslut om anställning enligt gällande riktlinje Förutom svensk yrkeslegitimation krävs goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 (GERS) Låter det intressant? Vi skulle bli jätteglada om du skickar in din ansökan i vår rekryteringsportal. Hör av dig om du vill veta mer – eller bara komma förbi på en kopp kaffe och känna in stämningen. Varmt välkommen till Vibblaby Husläkarmottagning – här gör vi vård tillsammans. 💚 Om Vibblaby Husläkarmottagning Vibblaby Husläkarmottagning är en välfungerande personalägd vårdcentral som bedriver primärvård enligt avtal med Region Stockholm. Våra 7 600 listade patienter rankar oss som bästa vårdcentralen i Järfälla i nationella patientenkäten. Vi ligger på fem minuters promenadavstånd från Jakobsbergs station. I våra ljusa och moderna lokaler arbetar vi med patienten i centrum. Idag är vi som arbetar här sex specialistläkare i allmänmedicin, fem ST-läkare, en AT-läkare, en psykolog, tre distriktssköterskor, två specialistsjuksköterskor, fyra sjuksköterskor, fem undersköterskor, en medicinsk fotvårdare och två sekreterare.
Flera av våra kunder behöver förstärka sin IT-avdelning inom 2nd line support och Microsoft Azure. Har du erfarenhet inom Windows Server och Cloudtjänster med fokus på Microsoft tjänseutbud? Då är detta något för dig! Uppdraget är på heltid och kommer att pågå tills vidare. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer bestå av installation, driftsättning, support och felsökning av olika IT-tjänster som Microsoft Azure, Windows servrar och nätverkslösningar. Du kommer att arbeta i företagets 2nd line-gruppering och hantera ärenden som är av mer kvalificerad karaktär och som har eskalerats via 1st line. Dina arbetsuppgifter kommer att innefatta supportering och felsökning av kundspecifika applikationer samt standardapplikationer som Microsoft 365 och Exchange. Här kommer du, tillsammans med dina kollegor, att arbeta nära kunderna med allt från små till stora uppdrag. Utöver detta kommer du även att arbeta med bland annat administration av Active Directory samt övervakning och felsökning av nätverk och skrivare. Din profil och kvalifikationer För att lyckas i den här rollen ser vi att du har lång erfarenhet från djupare felsökning, som att kunna läsa loggar och urskilja vad som framgår i dessa. Du har erfarenhet av Windows Server 2012 och uppåt så att du kan både sätta upp en server och drifta befintliga servrar. Som person är du ansvarstagande, serviceminded och lyhörd. Utöver ett tekniskt kunnande ska du också ha lätt för teamwork då bolagets målsättning är attt genuint omhänderta och serva sina kunder på absolut bästa sätt. Kundarbetet sköts primärt digitalt men kan i vissa fall även ske på plats, därför förväntas du kommunicera flytande på svenska och engelska såväl i tal som i skrift. Krav - Tydlig erfarenhet av Microsoft 365 inklusice Azure Domain Services - Erfarenhet av planering om genomförande av systemmigrering vare sig det gäller operativsystem, affärssystem eller andra applikationer - Erfarenhet av klientmanagering (RMM-system) - God nätverksförståelse Det är meriterande om du även har erfarenhet, kunskap och utbildning inom: - Virtualisering – Hyper-V eller VMware - MDM-lösningar - Cisco Routing & Switching, Cisco Security och Cisco Wifi Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi sätter stort värde på att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande och roliga aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under trevliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 380 anställda, och med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras kollektivavtal med Unionen. Elise Haglund +46 733 571793 [email protected]
Centric söker en erfaren ServiceNow arkitekt och konsult för att planera, designa och leverera implementeringar av ServiceNow i kundorienterade uppdrag. Det är en senior roll med huvudsakligt mål att som arkitekt rådgiva kunder om ServiceNow och erbjuda enkla, effektiva och hållbara lösningar. Den primära arbetsplatsen kommer att vara hos Centrics kunder inom Stockholmsområdet men rollen kan kräva både beredskap och resor inom Norden vid behov. Som konsult på Centric får du en trygg anställning och samlar på dig värdefull arbetslivserfarenhet på uppdrag hos våra kunder. Din konsultchef stöttar dig i din utveckling där du hela tiden fyller på med nya erfarenheter och kunskaper. En utmärkt möjlighet att göra karriär. Arbetsuppgifter • Bygga, etablera och leverera ServiceNow-implementeringar på kundens plats inom de nordiska marknaderna. - Rådgiva senior kundledning om deras ServiceNow-lösningar för att adressera utmaningar inom tjänstehanteringsområdet. - Att tillsammans med kundens IT-team hitta en lösning som är bäst lämpad för den aktuella kundsituationen samtidigt som den anpassas till kundens verktygsstrategi och framtida behov. - Leda designen och implementeringen av ServiceNow-lösningar som en strategisk tjänstehanteringsplattform för kunden. - Fungera som betrodd rådgivare för kunden i ServiceNow-frågor. - Hjälpa till att förverkliga avkastningen på investeringen för kunden genom att erbjuda pragmatiska lösningar. - Säkerställa att kundens behov och krav omvandlas till IT-krav som kan delas med utvecklingsteam med klarhet och förståelse. - Kommunicera effektivt och tydligt förklara tekniska beslut för affärs- och teknikpartners. - Analysera, fånga upp och driva potentiella förbättringar inom olika områden av plattformens implementering. - Ge korrekta uppskattningar och leveranstider. - Bidra med stark förståelse för integrationer med hjälp av inbyggda ServiceNow-plugins och vara ansvarig för att stödja och förbättra alla dataintegrationer. - Granska och godkänna tekniska designspecifikationer skapade av ledande utvecklare. Din profil och kvalifikationer • Kandidat- eller masterexamen inom datavetenskap, informationsteknologi eller relaterat område. - 8 års erfarenhet av ServiceNow-utveckling, varav minst 3 år i en arkitektroll. - Djup förståelse för ServiceNow-plattformens kapaciteter, bästa praxis och implementeringsstrategier. - Expertis inom JavaScript, HTML, CSS och integreringsteknik. - Certifiering inom ITIL/ServiceNow Certified System Administrator/Certified Implementation Specialist – ITSM/ITOM krävs. - Starkt ledarskap, kommunikations- och projektledningsförmågor. Personliga egenskaper: Du förväntas vara en skicklig kommunikatör som kan anpassa dig till olika nivåer inom organisationen och har utmärkta presentationsfärdigheter. Du är proaktiv och har en stark inriktning mot service i ditt arbete. Att leverera enastående kundvärde är en central prioritet för dig. Vi förväntar oss att du är självgående och har tillit nog att ta fullt ansvar för projekt och engagera kunderna. Du är en öppensinnad lagspelare som är villig att både lära och undervisa, och dela med dig av din kunskap till leveransteamet inom olika aspekter av ServiceNow. Som inflytelserik person inom teamet driver du samarbete och fungerar som en naturlig förändringsledare. Genom att visa ledarskap genom exempel inspirerar du ditt team och dina kollegor, vilket skapar en högre grad av motivation. Dessa egenskaper värdesätter vi mycket eftersom vi har en öppen företagskultur som uppmuntrar till att ställa frågor och finna nya sätt att göra saker på. Vad vi erbjuder På Centric får du de verktyg du behöver för att nå dina mål. Vi erbjuder alla våra konsulter kvalificerade utbildningar och certifieringar inom den senaste tekniken. Vi tycker nämligen att våra medarbetare hela tiden ska fortsätta att utvecklas. Därför erbjuder vi dig möjligheten att lägga upp en individuell utbildningsplan, där vi bekostar såväl studiematerial som själva certifieringarna. Under din utveckling kommer vi matcha din kompetens mot rätt uppdrag i takt med att du avancerar. Vi genomför regelbundet spännande aktiviteter där du som konsult får möjlighet att träffa och umgås med dina kollegor under roliga och avslappnande former. Mer om oss Centric är ett IT-företag med 370 anställda, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Linköping. Vi specialiserar oss på uthyrning av generalister och förmedling av specialister samt erbjuder outsourcing och systemlösningar inom retail. Vi är medlem i Almega Kompetensföretagen och följer deras tecknade kollektivavtal med Unionen. Hollie Van de Ruit +46734159374 [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer