Om tjänsten Vi söker nu en kvinnlig personlig assistent till en av våra kunder i Bromma. Tjänsten omfattar cirka 2–3 dygnspass (24 timmar) per vecka, med möjlighet till fler pass vid behov. Du arbetar i kundens hem och där kunden befinner sig under dagen. Du bidrar till att skapa trygghet, delaktighet och livskvalitet. Dina arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna varierar beroende på kundens behov, men kan bland annat innefatta: • Personlig omvårdnad och hygien • Hjälp med förflyttningar • Matlagning och hushållssysslor • Följa med på aktiviteter utanför hemmet • Socialt stöd och vardagskommunikation Om dig Vi söker dig som: Är kvinna, enligt kundens önskemål Är ansvarsfull, lyhörd och flexibel Har fysisk styrka och klarar tunga lyft Tycker om matlagning och gärna löser korsord Är snabblärd och trygg i dig själv Tidigare erfarenhet som personlig assistent är meriterande, men inte ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Övrigt om tjänsten • Omfattning: Deltid, ca 2–3 dygnspass/vecka • Arbetstid: Dygnspass (24 timmar), inklusive jour/sömn • Tillträde: Enligt överenskommelse • Lön och villkor: Enligt kollektivavtal (Vårdföretagarna – Kommunal)
Arken Zoo är en rikstäckande kedja inom zoobutiksbranschen som driver centralägda butiker. Företaget har vuxit snabbt de senaste åren och vi fortsätter att expandera och varumärket Arken Zoo stärks kontinuerligt. I våra butiker har vi ett noga utvalt sortiment till många olika typer av husdjur. Vi älskar djur och våra kärnvärden är kärlek, kunskap och kvalitet. Om anställningen Vi utökar just nu vårt servicekoncept och söker därför efter nya hundfrisörer. Arken Zoo har toppfräscha lokaler anpassade för verksamheten och ligger i direkt anslutning till butiken, det betyder att du har potentiella kunder på tröskeln från dag ett. Arken Zoo är Sveriges största husdjurskedja med butiker i hela landet. Vi söker dig som vill driva eget företag som hundfrisör med franchisekoncept i ett lönsamt och snabbt växande företag. Alternativt arbeta som anställd. Tjänsten är förlagd till Arken Zoos butik i Norrtälje. Vid franchisesamarbete planerar du din arbetstid i samråd med butikschef utefter butikens öppettider. Ersättning enligt bolagets gällande samarbetsavtal. Vid anställning är tjänsten på deltid eller heltid, slutgiltig anställningsgrad sätts i dialog mellan anställd och butikschef. Anställningen inleds med 6 månaders provanställning. Som anställd gäller avtal och lön mm. enligt Handels kollektivavtal. Arbetstider, dag och kväll efter schema. Tillträde enligt överenskommelse. Arbetsuppgifter Som utbildad hundfrisör driver du ditt eget företag under ett franchisesamarbete. Genom vårt franchisekoncept kan du fokusera på ditt yrke, och låta oss hjälpa dig med många andra delar som det innebär att driva egen verksamhet. Oavsett om du är egenföretagare eller anställd eftersträvar du den högsta graden av lönsamhet, service och kundnöjdhet varje dag. Kvalifikationer Vi söker dig som är en utpräglad servicemänniska och har ett genuint intresse för hundfrisörsyrket. Krav: Hundfrisörsutbildning Meriterande: Tidigare arbete som hundfrisör Tidigare arbete med kundkontakt/kundservice Så här söker du tjänsten Klicka på "Skicka ansökan", fyll i formuläret och ladda upp dina ansökningshandlingar. Då urvalet sker löpande ser vi gärna att du skickar din ansökan snarast. Observera att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor om tjänsten eller ansökningsprocessen, vänligen kontakta Sara Pettersson på [email protected] Observera att ansökningshandlingar endast kan skickas via "Skicka ansökan"-funktionen. Inskickade ansökningar via e-mail kan ej behandlas. Sista ansökningsdag är 2025-07-27 Välkommen med din ansökan!
Vill du ha ett varierande och spännande arbete där du får vara med och göra skillnad? Om Skyddsvärnet – anno 1910 Skyddsvärnet – anno 1910 är en idéburen organisation som grundades 1910. Vi förebygger social utslagning och skapar bättre förutsättningar för människor i samhället. Vi tillhör den idéburna sektorn och är partipolitiskt och religiöst obundna. Att vi är en idéburen organisation innebär bland annat att vi saknar ägare och att all vinst i stället återinvesteras i våra verksamheter. Återinvesteringen innebär att vi kan starta upp nya verksamheter, utöka befintliga verksamheter och skapa projekt – för att kunna hjälpa fler. Läs mer om Skyddsvärnet - anno 1910 på www.skyddsvarnet.se. Vi söker dig som vill ansvara för det praktiska underhållet av Skyddsvärnets samtliga fastigheter. Det innebär att du löpande ska sköta inre och yttre skötsel av fastigheter med serviceförmåga och problemlösning i fokus. I rollen ingår även städning och flyttstädning av lägenheter. Du kommer även att ha ansvar för att handleda minst en praktikant, vilket innebär att du bidrar till deras utveckling och lärande på arbetsplatsen. Din profil För att passa i rollen som fastighetsskötare är du praktiskt lagd, trivs med fysiskt arbete, har kunskap och erfarenhet inom fastighetsskötsel. Körkort (B) krävs. Arbetet innebär hög grad av eget ansvar, du behöver ha god förmåga att strukturera tid och planera arbetsuppgifter utifrån överenskommen planering. Du behöver trivas med att ge god service och att vara Skyddsvärnet ansikte utåt. Krav för tjänsten Erfarenhet av fastighetsskötsel B-körkort Meriterande Erfarenhet av socialt arbete Handledning av praktikanter Vad erbjuder vi? Tjänsten är en tillsvidareanställning (100%) med 6 månaders provanställning. Ansökningar behandlas löpande. Arbetet utgår från Skyddsvärnets enhet Björka i Hässelby. Vi erbjuder friskvårdsbidrag och andra förmåner. I vår rekryteringsprocess kommer vi att kräva in utdrag från misstanke- och belastningsregistret för att du kommer att ha ett nära klientarbete när du handleder våra klienter som praktikanter. Beställ gärna ditt utdrag i samband med att du skickar in din ansökan. Varmt välkommen med din ansökan!
Sokigo söker en engagerad och driven senior systemutvecklare för att stärka upp vårt team som arbetar med vidareutveckling av vårt verktyg för handläggning av serveringstillstånd. Vi arbetar full-stack med agila processer i små team – därför ser vi gärna att du trivs bra med det arbetssättet. Huvudsakligen kommer du att arbeta med React och C# (.NET). Rollen som senior systemutvecklare innebär: Att du blir en del av vårt utvecklingsteam som jobbar för att ta vår ärendehanteringsplattform, Nova till nya höjder. Att du får arbeta tillsammans med engagerade och trevliga kollegor i en platt organisation med öppen kultur som ser till dina behov som individ. För att vara framgångsrik i rollen krävs att du har tidigare erfarenhet som webb-utvecklare och är van att jobba full-stack. Du har lätt för att sätta dig in i befintlig kod och gillar att utmanas av såväl nyutveckling som underhållsutveckling. Vi ser att du har ett öga för detaljer och har lätt att kommunicera med andra. Kvalifikationer (meriterande inom parentes): Webbutveckling - React, C# (.Net) Backend - Entity Framework, SQLServer Verktyg - Azure Devops, (Team City), (Octopus Deploy) Metodik - Scrum Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift Viktiga egenskaper för rollen: Driven Prestigelös Social Noggrann Ansvarstagande Kommunikativ Som person har du ett stort teknikintresse och du trivs med att omsätta teknik till praktiska funktioner. Du delar gärna med dig av dina kunskaper och har en god pedagogisk förmåga. Du har lätt för att skapa och bibehålla goda relationer med såväl kunder som kollegor. Ditt arbetssätt är resultatorienterat och strukturerat. Övrigt Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering i Sundbyberg. Tillträde enligt överenskommelse. Urval sker löpande så skicka in din ansökan snarast. Som rutin utför vi alltid bakgrundskontroll på tilltänkta kandidater. Om Sokigo: Sokigo är Sveriges största leverantör av systemlösningar för den kommunala marknaden. Vi är ett ambitiöst företag som brinner för långvariga relationer och att skapa lönsamhet för våra kunder. Som anställd hos oss får du kompetensutveckling, fast lön, pensionsförsäkring, friskvårdsbidrag och andra förmåner. Du får jobba med 250 trevliga och engagerade arbetskamrater runt om i landet. Sokigo är en del av koncernen Addnode Group.Vi är en del av det moderna och hållbara arbetslivet – Sokigo har en positiv inställning till att kunna arbeta hemifrån och strävar efter att hitta rätt balans utifrån respektive roll och person.
Motiveras du av att hjälpa människor med deras syn och arbeta kliniskt med kvalitetsoptik som alla kan ha råd med? Nu söker vi på Synoptik en legitimerad optiker till vår nybyggda butik i Farsta! Vill du arbeta på hela Sveriges folkoptiker där vi varit experter på optik sedan 1931? Sök då tjänsten redan idag! På Synoptik brinner vi för att dela med oss av vårt kunnande och vår passion för optik. Vår mission är att alla ska ha råd med kvalitetsoptik. Vi är ett värderingsstyrt bolag som lever våra värderingar varje dag. Som legitimerad optiker på Synoptik erbjuder vi dig: ➜ Möjlighet att arbeta med våra distansundersökningar ➜ Möjlighet att påverka dina arbetstider i samråd med din butikschef ➜ Omfattande synundersökningar i alla våra butiker; tryckmätning, funduskamera, synfältsmätare ➜ Möjlighet att arbeta med torra ögon ➜ 30 minuters undersökningar i fullt utrustade undersökningsrum ➜ Samarbete med Aleris ögonklinik samt vår interna kliniska support ➜ Delat journalsystem så du enkelt kan hjälpa kunder ➜ Regelbundna möten och utbildningar med dina optikerkollegor i regionen ➜ Ett brett kursutbud i vår utbildningsplattform samt Synoptiks treåriga utbildningsprogram för optiker som genererar minst 36 CET poäng per tre år Sök tjänsten redan idag! Vi söker dig som är legitimerad optiker idag och som känner att ögonhälsa är något som ligger dig allra närmast hjärtat. Som legitimerad optiker hos oss vägleder du kunden för att hitta bästa lösning. Du arbetar enligt kvalitetsnormen och för att främja kundens ögonhälsa. I vår butik i Farsta arbetar du i vår nybyggda butik där du har flera optikerkollegor på plats i butiken. Anställningen är tillsvidare och på heltid, alternativt deltid, med tillträde enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande, skicka därför in din ansökan redan idag då tjänsten kan komma till att bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Har du frågor kring tjänsten eller hur det är att arbeta på Synoptik är du välkommen att kontakta vår butikschef Jenny Liwenborg på 08-6041100. I alla våra rekryteringsprocesser tillämpar vi bakgrundskontroll av slutkandidat. Välkommen med din ansökan! ⭐ Följ oss gärna på sociala medier, vi finns på LinkedIn och Instagram
Är du tekniskt kunnig och har några års erfarenhet inom mekanik? Har du arbetat med motorrenovering? Är du redo att specialisera dig inom motorer, övervakningssystem – eller kanske bådadera? Då kan det här vara möjligheten du har väntat på! Om företaget Bospower är generalagent för Rolls-Royce power systems och arbetar exklusivt med deras produktutbud. Deras huvudfokus i Sverige är motormärket MTU, som är en del av Rolls-Royce. De erbjuder service och renovering av motorer, försäljning av reservdelar och leverans av nya motorer. De är en del av norska Bertel O. Steen-koncernen, vilket innebär att de kombinerar flexibiliteten och de korta beslutsvägarna hos ett mindre företag med tryggheten av att tillhöra en stabil och växande koncern. Hos kunden får du en spännande och utvecklande roll i en verksamhet som satsar på tillväxt. De erbjuder en modern arbetsmiljö, engagerade och kompetenta kollegor samt en av Sveriges mest välutrustade verkstäder, belägen i Jordbro industriområde. Här arbetar de med allt från motorrenoveringar till avancerad komponentbearbetning. Om tjänsten Som verkstadsmekaniker kommer du att arbeta med allt från felsökning och reparationer till underhåll av motorer, som främst används i reservkraftsanläggningar och marina installationer. Verkstaden är belägen i Jordbro och övernattningar förekommer. Vi söker dig som • Har erfarenhet som mekaniker och goda kunskaper om motorer, exempelvis från båtar, lastbilar eller anläggningsmaskiner. • Talar flytande svenska och har grundläggande kunskaper i engelska. • Har grundläggande datorkunskaper. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper – det är din vilja att lära och utvecklas som avgör hur framgångsrik du blir hos oss. Du behöver inte kunna allt från början, vi ser till att du får stöd från våra kompetenta kollegor och löser problem tillsammans! Övrigt Har du frågor om tjänsten, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Patricia Contreras på [email protected] . I denna rekrytering samarbetar Bospower SE med Kraftsam Rekrytering och Bemanning. Externa rekryteringsbolag och säljare undanbedes vänligen men bestämt. Välkommen med din ansökan!
Join Our Team as a Nanny at Stockholm's International Nanny Agency! We are looking for experienced and dedicated nannies experienced with groupages from 0-1 year old and young children, and available to work around Stockholm from as soon as possible. Are you the perfect fit? Position details: Location: Kummelnäs Children: 2 years and 4 years old Starting: July 8th Schedule: two - three times a week Hours: 14:30 - 18:30, sometimes longer Duration: Long term Language: English/ Swedish Allergies: No Pets: No Requirements: Someone experience with this groupage, reliable, available to commit long term. Preferred someone with a driving license and who can help with light chores at home. We’re looking for candidates who: - Have prior childcare experience, especially with babies and young children. - Hold a valid CPR and first aid certification (or are willing to obtain one). - Possess a clear background check and excellent references. - Demonstrate a genuine love for working with children and a positive, nurturing attitude. - Are flexible with the schedule. How to Apply If you are passionate about childcare and meet the requirements, we’d love to hear from you! Please send your resume and a brief cover letter detailing your childcare experience and why you’d be a great fit for this role to: [email protected]
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Kinab är ett företag som erbjuder helhetstjänster för rengöring och underhåll av återvinningsmiljöer åt bland annat livsmedelsbutiker, bostadsrättsföreningar och andra fastigheter. Med fokus på kundanpassade lösningar och en norrländsk själ strävar vi efter att skapa rena och trivsamma miljöer över hela landet, vilket bidrar till både verksamhetens framgång och en hållbar miljö. Vi har ett antal fullt utrustade lastbilar med påbyggd tvättutrustning som vi kallar för enheter. Arbetet på en enhet utförs av två personer som samarbetar, de har stöd från administrativ personal som hjälper till från kontoret. Just nu söker vi medarbetare till flera av våra enheter som utgår från Stockholm men arbetar i hela landet. Arbetsuppgifter: Tvätta kärl och återvinningsstationer enligt checklistan. Det handlar om att tvätta ungefär 100 kärl per dag uppdelat på 10-20 stopp. Kärlen och stationerna finns runt om i landet vilket innebär resande under veckorna. Dokumentera ditt arbete. Som medarbetare på en enhet kommer du att ansvara för att: Uppnå Kinabs kvalitetsmål och följa gällande regler och lagar för miljö och arbetsmiljö. Köra fordonet samt ansvara för att bilen och utrustningen fungerar och underhålls. Planera resrutten så att hanteringen av vatten, nycklar etc. blir så effektiv som möjligt och inte stoppar produktionen. Föra kommunikation med kunder via samtal, sms eller e-post och ha ansvar för kontakter med Kinabs produktionsledning. Vi har delat upp rollerna på enheten i ansvarsområden, och beroende på din kompetens kommer du att utföra en kombination av dessa ovanstående ansvarsområden. Önskad profil: Svenska i tal och skrift. C- körkort & YKB Fysiskt stark nog för att klara ett krävande arbete. Bekväm med att arbeta med avfall. Möjlighet att resa i arbetet och vara borta hemifrån några dagar i taget. Meriterande om du har: Kranförarkort. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: 40h/v men du har eget ansvar över hur du disponerar din tid. Utrymmena där kärlen ska tvättas är öppna mellan 7-22. Placering: Du utgår från vårt kontor i Stockholm men kommer köra landet runt i ditt arbete. Anställningsform: Heltid tillsvidare, 6 månaders provanställning Vid frågor om tjänsten kan du ringa Mats Öberg kvällstid mellan 18 - 21. Telefonnummer: 010-457 71 45 Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Om företaget Ellevio är ett av Sveriges största elnätsföretag med cirka 700 medarbetare i Stockholm och Karlstad. Ellevios värderingar pålitlighet, engagemang och utveckling styr allt de gör. Genom långsiktiga satsningar och nya innovativa lösningar möjliggör de energiomställningen och att Sveriges klimatmål kan uppnås. Med en pålitlig och stabil eldistribution skapar de förutsättningar för att lamporna i hemmen lyser, att kylskåp och rulltrappor fungerar och att företag kan producera sina varor – 365 dagar om året, dygnet runt. De förbättrar därigenom livskvaliteten i över 940 000 hem och företag och för samhället i stort. Din roll Som administratör arbetar du nära projektledare, produktionsledare och andra interna funktioner för att säkerställa god dokumentation, tydlig kommunikation och välfungerande administrativa processer. Dina ansvarsområden är breda och innefattar bland annat att stödja projekten med dokumentationshantering, ge administrativt stöd till produktionsledare i arbetet med certifieringsmaterial samt hantera konton för exempelvis entreprenörer. Du ansvarar även för kundfakturering och digitala avtal, och har en samordnande roll när det gäller hantering av kundklagomål och garantiärenden samt säkerställa att intäkter fördelas korrekt. Du har även en central roll i utbildningsadministrationen, där du håller ordning på anmälningar, deltagande och uppföljning. På verksamhetsnivå arbetar du med att bygga upp, strukturera och underhålla SharePoint-ytor som stödjer både projekt och interna processer. Du ansvarar för att boka och administrera styrgrupps- och ledningsgruppsmöten samt för att producera och distribuera månads- eller kvartalsbrev som kommunicerar aktuell status i program och projekt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Administrativt projektstöd: Hantera dokumentation, kundfakturor, digitala avtal samt stödja produktionsledare i arbetet med certifieringsmaterial och kontohantering. Samordning och uppföljning: Följa upp ekonomiska flöden i projekten, administrera kundklagomål och garantiärenden samt säkerställa att intäkter fördelas korrekt. Verksamhetsadministration: Strukturera och underhålla SharePoint-ytor, boka styrgrupps- och ledningsmöten samt producera och distribuera månads- eller kvartalsbrev. Utbildningssamordning: hålla ordning på anmälningar, deltagande och uppföljning. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du har erfarenhet av administrativt arbete, gärna från en projektorienterad eller teknisk miljö. Du har mycket goda kunskaper i Office-paketet, särskilt i Word, Excel, Outlook och PowerPoint, samt tidigare erfarenhet av att arbeta med SharePoint. Du uttrycker dig väl på svenska i både tal och skrift och har förmåga att arbeta självständigt, strukturerat och med hög noggrannhet. Din samarbetsförmåga är god och du har ett serviceinriktat förhållningssätt. Eftersom arbetsuppgifterna kan variera ser vi även att du trivs med att hantera nya och föränderliga uppgifter. Meriterande är om du har: Erfarenhet av kundadministration, fakturering eller hantering av garantiärenden Arbetat i dokumenthanteringssystem Teknisk eller administrativ utbildningsbakgrund Tidigare erfarenhet av att stödja lednings- eller styrgrupper Personliga egenskaper Som person är du proaktiv och lösningsorienterad, med ett strukturerat arbetssätt och ett öga för detaljer. Du är flexibel, van att hantera flera uppgifter parallellt och har en god kommunikativ förmåga – särskilt när det gäller att skapa tydlighet och struktur i ditt arbete. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Ellevio med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, få tillgång till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
About the company Proposales is redefining how hotels sell to groups, meetings, and events. They’ve replaced clunky PDFs with web-powered proposals that are fast to send, easy to sign, and deeply integrated with hotel tech stacks – connected to both Booking Systems and CRM. Trusted by hundreds of hotels – from boutique independents to global chains – they’re the Nordic market leader and rapidly expanding across Europe. Founded by Joakim Green, now CEO, with a background in software development and product design, Proposales was built from the ground up to challenge outdated processes and create real impact for hotel teams. Now’s your chance to shape not just the future of the product, but the architecture behind it. You’ll be joining a fast-growing SaaS company transforming a multi-billion euro industry. Enjoy a competitive package including salary, stock options, health benefits, and more – and work alongside a passionate team that builds with care and ambition. Discover their mission here - (actually, this website was created from scratch by Peter, Design Engineer at Proposales). Responsibilities As Lead Engineer in the “Core” team together with Surya, you’ll be pivotal in driving the technical development of Proposales' platform. You’ll take ownership of building and implementing key features while tackling complex technical challenges. Working closely with our Head of Product, you’ll combine a deep technical understanding with a strategic approach to product development. Together, you’ll plan and prioritize tasks to ensure high-quality deliverables that meet both current and future needs. Enhancing and improving the architecture of the platform, with a strong emphasis on quality Responsible of internal and external APIs to facilitate a great developer experience Collaborating with Head of Product to balance customer needs with managing technical debt. Inspire and support the growing team to work smart and efficiently in order to drive development forward. They like starting small (with a proof-of-concept), while dreaming big. Note: Formal personnel responsibility lies with the COO, allowing you to focus fully on technology. What Proposales Values Serverless, continuous delivery infrastructure hosted on Vercel, built using Next.js, and written in TypeScript Continuously exploring new technologies for sub-projects, focusing on long-term benefits and maintainability Test-driven development and pair programming, favoring high code quality over faster development times Adopting a functional programming style over object-oriented approaches, avoiding abstractions like middlewares or ORMs Monorepos with multiple smaller projects, instead of a monolithic application A bit about you Strong expertise in advanced JavaScript, with up-to-date knowledge of the latest developments (currently working with TypeScript, Next.js, Node.js, and React). Proficiency with Vercel and AWS infrastructure (RDS). Hands-on experience with SQL databases (using Postgres), GraphQL, database optimization, and managing transactions. Fluent in English, both written and spoken; Swedish is a plus. Experience with machine learning (ML) and artificial intelligence (AI) is an advantage since you get to build the technical foundation of the upcoming AI-related features in the platform. To excel in this role, you should be a curious and proactive individual who stays ahead of emerging technologies and enjoys exploring innovative techniques and approaches. You thrive in fostering a collaborative team environment where ideas flow freely, and openness is valued. Your natural problem-solving mindset helps you focus on solutions rather than challenges. You are detail-oriented, with a knack for planning and prioritizing tasks to ensure exceptional quality in execution. If you thrive in an autonomous role and are excited about contributing to a dynamic growth journey where your expertise will directly influence the future of product development, this is the perfect opportunity for you! Additional information Start date: Upon agreement. Location: Torsgatan 26, Stockholm. Proposales follows an office-first policy (3-4 days per week), emphasizing the energy and collaboration that comes from working together in the office! Additional info: A background check will be conducted prior to employment. The recruitment process is managed by Bravura, and you will be employed directly by Proposales. We review applications on an ongoing basis, so do not wait – submit your application today! If you have any questions, feel free to reach out to our recruitment consultant, Marcus, at [email protected]. #Brillante
Välj ett jobb för att visa detaljer