Vi söker Väktare! (Stockholm)
Safetly AB
Väktare och ordningsvakter

Safetly är ett auktoriserat bevakningsföretag hos Länsstyrelsen med ett modernt upplägg. Vi har byggt en marknadsplats där företag (kunder) eller vi på Safetly kan lägga upp uppdrag från vår digitala plattform. När uppdrag läggs upp når de omedelbart ut till alla aktiva arbetstagare genom Safetly-appen. Därefter genomför vi en utvärdering och väljer ut den mest lämpade kandidaten baserat på alla ansökningar. Safetly har idag över 120 företag som kunder och 8000 användare som arbetstagare. Men ca 2-3% av våra användare arbetar aktivt då vi väljer ut de absolut bästa. Vi utvärderar alla Safetly-professionals baserat på olika kriterier, detta innefattar bland annat kvalitet, tillgänglighet och pålitlighet. För oss spelar det ingen roll var du kommer ifrån, vilka arbetsgivare du har arbetat för eller i vilken bransch du befinner dig. Besitter du de egenskaper vi söker och bidrar till en tryggare närvaro i samhället, är du varmt välkommen till Safetly! För att framgångsrikt utföra rollen som ordningsvakt krävs följande egenskaper: Pålitlighet: Du måste vara någon som andra kan lita på att du alltid är där och gör ditt jobb effektivt. Samarbetsförmåga: Förmågan att arbeta väl tillsammans med andra, både i team och med besökare, är avgörande. Stresstålig: Du bör kunna hantera högtryckssituationer med lugn och behärskning. Ansvarstagande: Att ta ansvar för dina handlingar och de uppgifter som tilldelats dig är nödvändigt. Etik och integritet: Stark moral och att alltid agera med integritet är fundamentalt i denna roll. Förmågan att verbalt hantera konflikter: Du bör kunna lösa konflikter i första hand på ett konstruktivt och verbal sätt. Engagemang: Ett genuint engagemang för ditt arbete och att förbättra upplevelsen för alla besökare. Välklädd och korrekt uniform: Som en del av vårt team kommer du inte bara att representera Safetly, våra värderingar och våra kunder, utan du är också en del av Sveriges trygghets- och säkerhetssektor. Därför är det viktigt för oss att du uppskattar värdet av att vara välklädd, vilket speglar både professionalism och respekt i alla situationer. Detta inkluderar allt från korrekt uniform till välskött personlig hygien. Du måste vara godkänd av Länsstyrelsen för att arbeta i ett auktoriserat bevakningsföretag Vi erbjuder: Arbeta så mycket eller så lite du vill. Du kan själv boka de dagar eller pass du önskar arbeta genom Safetly-appen. Observera dock att vissa tjänster kräver att du arbetar heltid eller deltid. Transparent sätt att arbeta, du ser datum/tider/objekt/lön innan du tackar ja till ett jobb. Skapa ett konto & använd appen gratis. Ta uppdrag i flertal län i Sverige Både dag och natt jobb förekommer. Hur man kommer igång med sin ansökan Ladda ner Safetly-appen i App Store eller Google Play. Skapa din profil under en minut. Logga in via Bank-id. Svara på alla sidor Bli verifierad. Ansök & se tillgängliga uppdrag direkt i mobilen. Varmt välkommen med din ansökan!

5 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Vi söker ordningsvakter! (Stockholm)
Safetly AB
Väktare och ordningsvakter

Safetly är ett auktoriserat bevakningsföretag hos Länsstyrelsen med ett modernt upplägg. Vi har byggt en marknadsplats där företag (kunder) eller vi på Safetly kan lägga upp uppdrag från vår digitala plattform. När uppdrag läggs upp når de omedelbart ut till alla aktiva arbetstagare genom Safetly-appen. Därefter genomför vi en utvärdering och väljer ut den mest lämpade kandidaten baserat på alla ansökningar. Safetly har idag över 120 företag som kunder och 7000 användare som arbetstagare. Men ca 2-3% av våra användare arbetar aktivt då vi väljer ut de absolut bästa. Vi utvärderar alla Safetly-professionals baserat på olika kriterier, detta innefattar bland annat kvalitet, tillgänglighet och pålitlighet. För oss spelar det ingen roll var du kommer ifrån, vilka arbetsgivare du har arbetat för eller i vilken bransch du befinner dig. Besitter du de egenskaper vi söker och bidrar till en tryggare närvaro i samhället, är du varmt välkommen till Safetly! För att framgångsrikt utföra rollen som ordningsvakt krävs följande egenskaper: Pålitlighet: Du måste vara någon som andra kan lita på att du alltid är där och gör ditt jobb effektivt. Samarbetsförmåga: Förmågan att arbeta väl tillsammans med andra, både i team och med besökare, är avgörande. Stresstålig: Du bör kunna hantera högtryckssituationer med lugn och behärskning. Ansvarstagande: Att ta ansvar för dina handlingar och de uppgifter som tilldelats dig är nödvändigt. Etik och integritet: Stark moral och att alltid agera med integritet är fundamentalt i denna roll. Förmågan att verbalt hantera konflikter: Du bör kunna lösa konflikter i första hand på ett konstruktivt och verbal sätt. Engagemang: Ett genuint engagemang för ditt arbete och att förbättra upplevelsen för alla besökare. Välklädd och korrekt uniform: Som en del av vårt team kommer du inte bara att representera Safetly, våra värderingar och våra kunder, utan du är också en del av Sveriges trygghets- och säkerhetssektor. Därför är det viktigt för oss att du uppskattar värdet av att vara välklädd, vilket speglar både professionalism och respekt i alla situationer. Detta inkluderar allt från korrekt uniform till välskött personlig hygien. Du måste vara godkänd av Länsstyrelsen för att arbeta i ett auktoriserat bevakningsföretag Vi erbjuder: Arbeta så mycket eller så lite du vill. Du kan själv boka de dagar eller pass du önskar arbeta genom Safetly-appen. Observera dock att vissa tjänster kräver att du arbetar heltid eller deltid. Transparent sätt att arbeta, du ser datum/tider/objekt/lön innan du tackar ja till ett jobb. Skapa ett konto & använd appen gratis. Ta uppdrag i flertal län i Sverige Både dag och natt jobb förekommer. Hur man kommer igång med sin ansökan Ladda ner Safetly-appen i App Store eller Google Play. Skapa din profil under en minut. Logga in via Bank-id. Svara på alla sidor Bli verifierad. Ansök & se tillgängliga uppdrag direkt i mobilen. Varmt välkommen med din ansökan!

5 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Sjuksköterska sökes till äldreomsorgen i Täby i sommar!
Dedicare Sverige AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Nu söker vi sjuksköterskor till uppdrag inom äldreomsorgen i Täby under perioden juni-juli  Heltid och deltid. Önskvärt om du har erfarenhet av äldreomsorgen. Kvalifikationer Sjuksköterska med minst 2 års yrkeserfarenhet. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och i skrift. Erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen Personliga egenskaper God samarbetsförmåga med övriga arbetskamrater och yrkeskategorier. Personlig mognad med intresse och förmåga att möta patienter och anhöriga i svåra situationer. Förmåga att prioritera, delegera samt arbetsleda arbetskamrater i teamet. Flexibel och vilja att verka för verksamhetens behov. Van att arbeta med varierande arbetsuppgifter i varierande tempo. Vi erbjuder Vi tror att välmående människor gör ett bättre arbete, därför erbjuder vi alla våra konsulter följande:Kollektivavtal, tjänstepension, semesterersättning och friskvårdsbidrag Möjlighet att välja mellan veckolön och månadslön Du får en lön som är synonym med dina prestationer Du får spännande uppdrag som matchar ditt intresse och din kompetens Du får personlig och nära kontakt med din konsultchef Du får möjlighet att medverka på träffar och utbildningar som Dedicare anordnar för anställda konsulter Ansökan Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan till oss. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan”.På vår hemsida www.dedicare.se/nurse presenterar vi alla våra lediga uppdrag.

5 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Strategiskt inköp i teknikens framkant – är du vår nästa kollega?
Securitas Technology Sverige AB
Inköpare och upphandlare

Nordisk strategisk inköpare till Securitas – See a different world På Securitas Technology drivs vi av viljan att skapa trygghet – med hjälp av den senaste tekniken och genom människorna bakom den. Med över 70 års erfarenhet och en ledande position på marknaden är vi en av de största aktörerna inom säkerhetsteknik – både i Sverige och globalt. Vi kombinerar styrkan av ett stort företag med en varm, familjär kultur där varje individ räknas. Som medarbetare hos oss får du utvecklas tillsammans med engagerade kollegor, arbeta med teknik i framkant och vara en del av lösningar som verkligen gör skillnad. Hos oss får du trygghet, flexibilitet och möjligheten att växa – både i din roll och som person. Som en del av vår nordiska inköpsfunktion får du chansen att påverka – både i siffror och i framtid. Vi söker nu en strategisk inköpare som vill arbeta nära affären i en innovativ och global organisation där teknik och människa möts. Hos oss bidrar du inte bara till effektivare inköp – du bidrar till ett tryggare samhälle. Vad du gör – och varför det spelar roll Som strategisk inköpare får du en nyckelroll i att utveckla våra inköpsprocesser och skapa långsiktiga värden. Du driver avancerade upphandlingar, bygger starka leverantörsrelationer och leder projekt som gör verklig skillnad – för verksamheten och för samhället. Du blir en nyckelspelare i ett team som värdesätter samarbete, nyfikenhet och långsiktig utveckling. Rollen är flexibel och du kan arbeta både hemifrån och från vårt kontor på Lindhagen i Stockholm. 🗨️ Så här beskriver en av våra kollegor rollen: “Det som gör det roligt att arbeta som strategisk inköpare på Securitas Technology är det stora ansvaret och den breda kontaktytan med både externa och interna intressenter. Man får möjlighet att tillsammans lösa både stora och små utmaningar. Det kräver att du som individ är prestigelös samtidigt som du upprätthåller en hög integritet i varje given situation.” Dina uppgifter: • Ansvara för strategiska inköp inom valda kategorier i Norden, med fokus på affärsutveckling, effektivisering och mervärde. • Förhandla och etablera hållbara avtal som gynnar vår verksamhet och säkerställer att företagets intressen skyddas. • Utvärdera och minimera risker i leverantörskedjan, inklusive finansiella och operativa risker. • Driva förbättringsinitiativ och bidra till att utveckla våra inköpsprocesser med ett datadrivet förhållningssätt. • Identifiera möjligheter att minska kostnader genom effektivisering av inköpsprocesser och val av leverantörer. • Leda tvärfunktionella projektgrupper vid större upphandlingar. • Följa upp leverantörers prestationer och säkerställa att kvalitet och leverans uppfyller företagsstandarder och efterlever avtalade kvalitets- och leveranskrav. Vi tror att du… …ser potential i varje person och situation. Det viktigaste är inte var du varit, utan vart du vill. Du är trygg i din kompetens och van att tänka strategiskt, men du är också nyfiken och vågar ifrågasätta etablerade sätt att göra saker på. För att lyckas i rollen tror vi att du: • Har en stark analytisk förmåga och gillar att driva utveckling och lösa problem. • Är strukturerad, organiserad och bra på att prioritera. • Är anpassningsbar, gillar förändring och tar dig an olika uppgifter med lätthet. • Är självgående, initiativrik och tar ansvar för dina projekt. • Har en förmåga att leda och inspirera team inom inköp och supply chain. Vi tror även att du: • Har akademisk utbildning inom ekonomi eller någon ingenjörsinriktning på mastersnivå. • Har minst fem års erfarenhet inom strategiskt inköp, gärna i internationell miljö. • Är van att arbeta med affärsanalyser, förhandlingar och leverantörsstyrning. • Har en djup förståelse för inköps- och supply chain-principer. • Har goda kunskaper i Office-paketet (särskilt Excel). • Talar och skriver flytande svenska och engelska. Därför ska du välja oss: 🔴 Du erbjuds möjlighet att växa i en global organisation som erbjuder internationella karriärmöjligheter och ständig utveckling. 🔴 Du bidrar till att skapa en tryggare och säkrare miljö för människor runt om i världen. 🔴 Ett prestigelöst team som jobbar med högt förtroende och energi. 🔴 Du erbjuds frihet under ansvar och möjligheter till hybridarbete. 🔴 Du erbjuds en trygg anställning, med kollektivavtal, tjänstepension och goda hälsoförmåner. Är det här ditt nästa steg? Hos oss får du mer än ett jobb. Du får ett syfte. Du blir en del av något viktigt – där din insats bidrar till att skydda människor, företag och samhällen. Vi ser det du är idag. Och det du kan bli imorgon. Ansök redan idag – vi hanterar ansökningar löpande. Observera att svenskt medborgarskap, godkänd bakgrundskontroll samt godkännande från Länsstyrelsen är krav för anställning. 📩 Kontakta oss gärna: Marcelo Bozzo – Rekryterande chef 📧 [email protected] Ida Häll – Rekryteringsspecialist 📧 [email protected] Facklig kontakt: Christer Persson (Unionen) 📧 [email protected] Läs mer om hur det är att jobba på Securitas Technology här. Ansök idag – och See a different world. #LI-DNI

5 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Erfaren Fastighetstekniker till CBRE
CBRE GWS Sweden AB
Fastighetsskötare

Vill du arbeta i ett internationellt företag med stora utvecklingsmöjligheter? Trivs du med att arbeta i en kritisk och högteknologisk miljö där din kompetens och noggrannhet kommer att spela en avgörande roll? Har du teknisk kompetens och är allmänt bred inom området driftteknik och är en lagspelare så kan detta vara jobbet för dig! Vi söker en Fastighetstekniker med kompetens inom Drift- fastighetsteknik. God kompetens krävs även inom fastighetsinstallationer såsom ventilation, värme, vatten och el etc. Du kommer att arbeta tillsammans med vårt team ute hos vår kund i Kista/Stockholm. Du har tillsammans med övriga i teamet ansvaret för att säkerställa att fastighetstekniska funktioner är i drift och fungerande. CBRE´s uppdrag är att leverera service och underhåll av fastigheter och utveckla de fastighetsrelaterade tjänsterna, allt för att säkerställa att vår kund och dess medarbetare har en väl fungerande arbetsplats. Genom att arbeta med ständiga förbättringar, utvecklar vi metoder och processer för att alltid leverera med hög kvalitet. CBRE är ett värderingsstyrt företag som arbetar utifrån våra värdeord RISE (Respect, Integrity, Service och Excellence). Dessa värderingar har vi med i alla delar av vårt arbete och vi vill att det skall genomsyra allt vi gör liksom att du som medarbetare hos oss också känner igen dig i dessa och vill leva efter dem. Tjänsten innebär bland annat att: * Utföra daglig tillsyn och kvalitetssäkring samt service och underhåll på tekniska system och utrustning. * Arbeta och rapportera i vårt interna system för Planerat underhåll. * Driva åtgärder och förändringar i utrustning i vår kunds fastigheter och anläggningar. * Utföra åtgärder samt dokumentera i enlighet med uppsatta rutiner. * Vara en representant för CBRE gentemot kund. * Säkerställa att arbetet uppfyller alla myndighetskrav, lokala krav, kvalitetsnormer, hållbarhet och energieffektivitet. * Säkerställa att underleverantörers samt egna arbetsuppgifter utförs enligt framtagna processer och rutiner i enlighet med CBRE:s miljö-, hälso- och säkerhetspolicy. * Beredskap kan vara aktuellt. Vem är du? Du har: Driven och proaktiv. Vi ser gärna att du har kompetens inom EL Erfarenhet av arbete med teknisk drift eller anläggning och fastighetstekniks kompetens. Utbildad anläggningsskötare brandlarm och sprinkler. Erfarenhet av olika styrsystem och implementering av energibesparande åtgärder. Vana att arbeta både självständigt samt i grupp med ex. kollegor eller underentreprenörer. Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Goda datorkunskaper och gärna erfarenhet av underhållssystem. Personliga egenskaper: Rollen är på heltid och med start efter överenskommelse. I denna rekrytering fäster vi stor vikt vid dina personliga egenskaper. Vi söker efter dig som har ett stort kundfokus, som är social och noggrann i ditt arbete. Du är handlingskraftig, en initiativtagare och van att självständigt ansvara för och lösa uppkomna problem. Framförallt värdesätter du att få arbeta tillsammans med engagerade och proaktiva kollegor. Du känner stolthet i ditt yrke och tar ansvar för din och teamets leverans. Vi erbjuder en omväxlande tjänst med utvecklingsmöjligheter. Hos oss får du vara med på den spännande tillväxtresa och förändringsprocess som företaget för närvarande genomgår. Du kommer att omfattas av vår tjänstepension, våra friskvårdsförmåner och vår Benify-portal mm. Tjänsten är på 100% och tillsvidare. Känns denna roll intressant, skicka din ansökan redan idag. Vi arbetar löpande med vårt urval och tjänsten kan därför komma att tillsättas snarast. Rekryterande chef: Tommy Morrison, CBRE är världens största kommersiella fastighets- och investeringsföretag. På CBRE är vår passion att leverera marknadsledande fastighetsrelaterade tjänster som bidrar till våra kunders framgång! Våra ca 105 000 anställda hjälper investerare, fastighetsägare och hyresgäster över hela världen och omsatte 2023 över 30 miljarder dollar. CBRE Global Workplace Solutions (GWS) är ett affärsområde inom CBRE som levererar integrerade tjänster inom fastighetsservice, projekt och rådgivning.

5 juni 2025
Sista ansökan:
17 juli 2025
Kursledare/Specialist till Trainor Sverige AB
Rutinera i Sundsvall AB
Installations- och serviceelektriker

Trainor är Nordens största utbildare inom elsäkerhet och marknadsledande inom eLearning. Med över 30 års erfarenhet driver vi branschens utveckling och erbjuder moderna utbildningslösningar, som förutom personliga utbildningar även inkluderar ett verklighetsförankrat, realistiskt och animerat material. Trainor är en del av Apave Group, en internationell koncern med 14 000 anställda och över 150 års erfarenhet av hantering av säkerhetsrisker. Vill du kombinera din tekniska spets med en viktig roll i utbildning och branschutveckling? Nu söker Trainor en prestigelös och engagerad Kursledare/Specialist som vill vara med och höja elsäkerheten i Sverige och samtidigt bidra till framtidens kompetensförsörjning inom elbranschen. Det här är en roll för dig som vill kombinera din tekniska expertis med att utbilda, påverka och utveckla elbranschen. Hos Trainor blir du en viktig kunskapsbärare – både i klassrummet och i externa sammanhang som rådgivare, kursutvecklare och representant i branschnätverk. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Leverera kurser inom elsäkerhet och högspänning Medverka i tekniska kommittéer och nätverk Bidra till utveckling av nytt kursinnehåll i både klassrums- och e-learningformat Fungera som rådgivare, bollplank och ambassadör för Trainor och elsäkerhetsfrågor Stödja kollegor i manusarbete och vara en del av Trainors kunskapsnätverk Vara delaktig i kunddialoger och bidra med expertis i sälj- och utvecklingsarbete Vem vi söker Vi söker dig som har flera års erfarenhet inom el – gärna från högspänningssidan. Du kanske jobbar som linjemontör, inom industri, på nätbolag eller som konsult, men har börjat fundera på nästa steg. Du behöver inte ha arbetat som utbildare tidigare – det viktigaste är att du har en naturlig fallenhet för att dela med dig av kunskap, kommunicera tydligt och engagera andra. Kanske är du den som ofta får förklara tekniska lösningar eller arbetsmoment på jobbet, gillar att hålla ihop arbetslaget eller trivs i en roll där du får guida och stötta andra. Vi tror att du har: Flera års erfarenhet inom el – gärna med fokus på högspänning Kunskap om ESA och elsäkerhetsföreskrifter (ESA-lärare är meriterande) Auktorisation (A eller AL) är meriterande Prestigelös och kommunikativ personlighet – du gillar att samarbeta Ett tekniskt djup, men också förmågan att göra det pedagogiskt och tillgängligt Erfarenhet från utbildning, deltagande i kommittéer är meriterande Vad vi erbjuder En bred, varierad och inflytelserik roll Starkt stöd från kollegor, leveransteam och administration Möjlighet att påverka kursutbud och branschutveckling Fin kultur – vi är nyfikna, omtänksamma och tycker att det ska vara roligt på jobbet Du har stor frihet i hur du lägger upp ditt arbete, men rollen är på heltid och utgår med fördel från Sundsvall, Stockholmsområdet, Mälardalen eller Norrlandskusten. Tjänsten innebär resor, ca 40 dagar/år. Rekryteringen sker i samarbete med Rutinera i Sundsvall, för mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryterare Josefin Johansson [email protected] 073-041 32 55. Din ansökan registrerar du på www.rutinera.se alternativt mailar direkt till ansvarig rekryterare. OBS! Ange att du söker tjänsten: ”Kursledare till Trainor”. Urval och intervjuer sker löpande och sista ansökningsdag är 9 augusti 2025.

5 juni 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Apputvecklare till Tickital
Asta Agency AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om företaget Tickital är en svensk tech-startup med en tydlig vision: att förändra hur vi delar och använder biljetter. Genom deras app möjliggör de enkel och säker uthyrning av digitala biljetter inom kollektivtrafik, sport och nöje. De växer organiskt, har 100 000 användare och starkt stöd från investerare, bland annat Jonas Tellander, grundare av Storytel.  Nu letar de efter en apputvecklare som vill vara med på deras fortsatta tillväxtresa. Det här är en unik möjlighet för dig som vill jobba nära affären, påverka tekniken och forma framtiden för ett bolag i tidigt skede. Vi på Asta Agency samarbetar med Tickital i den här rekryteringsprocessen och söker nu en apputvecklare med placering i fina lokaler på i Hammarby sjöstad i Stockholm.  Läs mer om Tickital på deras hemsida: https://tickital.com/ Om tjänstenSom apputvecklare blir du en central person hos Tickital. Du ansvarar för både förvaltning och vidareutveckling av appen, utvecklad i Flutter och Java. Samtidigt fungerar du som ett tekniskt bollplank till grundare och ledningsgrupp. Du kommer ha stort inflytande över både teknikval, användarupplevelse och vilka nya funktioner som lanseras. Dina ansvarsområden innebär: Tar ägandeskap för kodbasen och säkerställer stabil drift Driver nyutveckling och förbättrar användarupplevelsen Deltar i affärsutvecklingsmöten och bidrar med teknisk input Tar initiativ till förbättringar och driver små och stora projekt framåt Hos Tickital får du en nyckelroll i ett bolag med en stark idé, snabbväxande användarbas och höga ambitioner. Du kommer in i ett tidigt skede med stort utrymme att påverka, både vad gäller teknikval, funktionalitet och den fortsatta utvecklingen av produkten. För rätt person finns också möjligheten till att bli en del av bolaget, både kopplat till partnerskap och större ansvar, de tror på att framgång ska delas och att delaktighet bygger ägarskap.  Kvalifikationer och egenskaperFör att trivas i rollen ser vi att du är noggrann och har ett gott öga för kvalitet, samtidigt som du är initiativrik och självgående. Du är nyfiken, tar gärna till dig nya arbetssätt och har lätt för att samarbeta med andra. Du kan uttrycka dig enkelt och tydligt och har ett prestigelöst förhållningssätt där du gärna tar ansvar. Vi tror också att du motiveras av att vara med tidigt i en startupresa, vågar testa nytt och ser möjligheter där andra ser hinder. Erfarenhet/kunskap av Flutter och Java Ett prestigelöst förhållningssätt och vilja att ta ansvar Intresse för startupmiljöer och vilja att vara med på en tillväxtresa Meriterande: Erfarenhet från andra startupbolag Förståelse för delningsekonomi, mobilbetalningar eller biljettlösningar Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Hammarby Sjöstad, Stockholm Omfattning: Heltid  Lön: Enligt överenskommelse Med din ansökan önskar vi att du skickar med ett portfolio på tidigare projekt eller arbeten med du gjort.  Detta är ett krav för ett vidare steg i rekryteringsprocessen.  Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

5 juni 2025
Sista ansökan:
22 november 2025
Erfaren Lokalvårdare till Telefonplan

Vill du vara en del av ett team som sätter kvalitet och kundnöjdhet i fokus? Som lokalvårdare hos oss är du den som möter våra kunder och bidrar till att få dem att glänsa. Vi värdesätter våra lokalvårdare högt och vet att ni är en stor del av vår framgång. Vi söker dig som gillar att ge bra service och som har jobbat med kontorsstädning tidigare. Hos oss får du chansen att komma med nya idéer och lösningar. Om detta uppdrag: Detta uppdrag är tillsvidare och du kommer jobba måndag och onsdag mellan klockan 06:00 och 08:15  Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du: • Har tidigare arbetat med kontorsstädning.  • Har erfarenhet av arbete inom service och är van att möta kunders behov. • Är noggrann, ansvarsfull och har ett öga för detaljer. • Du trivs med att arbeta självständigt • Du ansvarsfull och har som mål att ge kunderna ett högre värde på det vi levererar • Du talar, förstår och kan skriva grundläggande svenska • B-körkort är meriterande Vi erbjuder dig • Tillsvidareanställning (vi tillämpar 6 månaders provanställning) • Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor. • Försäkringar (ansvar, sjuk- och pension). • Ett härligt team med kollegor från hela världen. • En nära kontakt med din arbetsledare   Om Excelencia Excelencia är ett fullserviceföretag som förser kunder i storstockholmsområdet med städning och supporttjänster. Företaget omsätter ca 53 miljoner och har ca 150 st anställda och vårt kontor ligger i Västberga. Vi är ett glatt och engagerat team som sätter våra kunders behov främst. Hos oss finns inga färdiga mallar. Vi ser varje kund, varje objekt som unikt och skapar rätt lösning utefter detta. Ansökningsprocess Registrera din ansökan via ansökningslänken och svara på några urvalsfrågor. När du har skickat in din ansökan blir du kontaktad av vår HR-avdelning med mer information om ansökningsförfarandet. För de kandidater som blir aktuella för anställning hos oss görs som en del av vår rekryteringsprocess bakgrundskontroll. Du behöver ha svenskt personnummer eller samordningsnummer för att kunna anställas. Vi tar inte emot eller besvarar ansökningar vi e-post! Urvalsfrågor För varje annons sätter vi upp urvalsfrågor utifrån den profil vi letar efter. Dessa urvalsfrågor hjälper oss att jobba kompetensbaserat i vår rekryteringsprocess.

5 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Teacher, Special Education

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Vi söker dig som vill göra skillnad! Är du en engagerad och trygg speciallärare i matematik och svenska till årskurs F-3 gärna med några års erfarenhet, som brinner för att stötta elever i deras utveckling? Ser du möjligheter framför hinder? Då kan denna tjänst vara något för dig. Internationella Engelska Skolan Sigtuna söker nu en speciallärare i matematik och svenska.  På Internationella Engelska Skolan är vi ett team som drar åt samma håll. För att trivas hos oss bör du dela vår övertygelse om vikten av tydliga värderingar, kollegialt lärande samt gemensamma rutiner och förhållningssätt. Om rollen Vi söker dig som vill vara med och göra skillnad för eleverna i deras livslånga lärande. Vår verksamhet genomsyras av ett positivt synsätt och vi har en stark tilltro till elevernas förmåga. En stark värdegrund och positiv elevsyn är mycket viktig för oss. Tillsammans med dina kollegor arbetar du för att skapa en strukturerad, utvecklande och stimulerande lärmiljö för eleverna. I rollen ingår både undervisning i matematik och att arbeta som speciallärare för elever i behov av särskilt stöd. Du kommer vara en viktig del av vårt arbetslag och samarbeta tätt med kollegor, elevhälsa och vårdnadshavare. Som speciallärare kommer du även att ha ett nära samarbete med skolans specialpedagog och vår andra speciallärare. Tillsammans bildar ni ett kompetent och samspelt team som planerar, genomför och följer upp insatser för elever i behov av särskilt stöd.Arbetsuppgifter - Genomföra specialundervisning, enskilt eller i mindre grupper - Kartlägga elevers behov och planera anpassningar och stödinsatser - Ansvara för dokumentation av insatser och uppföljning - Bidra till det pedagogiska utvecklingsarbetet på skolan - Upprätthålla skolans positiva etos och värdegrund, både i och utanför klassrummet - Upprätthålla god ordning och studiero i enlighet med skolans regler Personliga kvalifikationer Du har svensk lärarexamen med inriktning mot matematik samt en påbyggnadsutbildning till speciallärare, och innehar svensk lärarlegitimation. Du har en god pedagogisk insikt och förmåga att omsätta läroplanens mål i praktiken. Du är en trygg och tydlig ledare i klassrummet, flexibel, strukturerad och väl förberedd i ditt arbete. Som närvarande och medforskande pedagog utmanar och stimulerar du eleverna till utveckling. Du har en stark tro på samarbete som en nyckel till pedagogisk utveckling, och värdesätter rak och ödmjuk kommunikation med både kollegor och vårdnadshavare. Du bygger tillitsfulla relationer till elever, vårdnadshavare och personal. Vi söker dig som är lyhörd, positiv och samarbetsvillig, och som trivs med att arbeta i ett mångkulturellt och internationellt team. Både svenska och engelska används i undervisningen och i det dagliga samarbetet mellan kollegor, vilket innebär att du behöver behärska båda språken väl i både tal och skrift. Varmt välkommen med din ansökan!

5 juni 2025
Sista ansökan:
1 augusti 2025
Nattreceptionister med erfarenhet från Opera, MEWS & HMS
Restaurang Assistans i Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om jobbet: Nattreceptionist på varierande arbetsplatser i Stockholm. Vi bemannar Stockholms mest attraktiva hotell med alltifrån enstaka pass till längre uppdrag. Arbeta när det passar dig och på den arbetsplats du trivs bäst. Arbetet är nattetid och varierar om du arbetar själv på hotellet eller med kollegor. Tjänsten passar dig som vill kombinera med studier eller annat arbete. Vem är du? Är du en nattuggla som trivs bäst när alla andra sover? Arbetar du kanske redan på ett hotell som nattreceptionist men vill arbeta extra under din lediga vecka? Vi söker dig som har minst 1 års erfarenhet från hotellreception och känner dig trygg med något av följande bokningssystem: Opera, Opera Cloud, Mews, Hotsoft, HMS. Som person ser vi att du är flexibel, serviceminded och ordningsam. Du behöver kunna kommunicera obehindrat på engelska i tal och skrift.  Varför ska du jobba på RA Hospitality? Att jobba hos oss är framförallt väldigt roligt! Vem vill inte ha hundratals härliga kollegor och möjlighet att jobba på massor av spännande arbetsplatser?  Erfarenhet - Hos oss får du snabbt erfarenheter som annars tar flera år att uppnå. Jobba på allt från en till 30 olika arbetsplatser, hos oss finns alla möjligheter! Lär känna nya branschkollegor och skaffa dig ett brett nätverk i branschen!  Flexibelt schema - Jobba eller vara ledig? Hos oss får du sms-förfrågningar och väljer själv hur mycket, när och vart du vill jobba. Vi erbjuder både heltid, deltid och extraanställningar!  Personalaktiviteter - Få vänner för livet! Vi hittar på massa kul tillsammans för att stärka gemenskapen och visa vår uppskattning.   Friskvård och förmåner – Vi erbjuder alla våra anställda oavsett anställningsgrad rabatterade träningskort. Vi erbjuder även rabatt på hotellvistelser i hela Norden!   Utbildning - Flera gånger per år anordnar vi utbildningar på olika nivåer. Vi har också ett samarbete med externa parter, bl.a. Restaurangakademien.  Trygga och bra villkor med kollektivavtal - Hos oss ingår allt, försäkring, pension och semesterersättning. Dessutom så får du en konkurrenskraftig lön samt tillägg för obekväma arbetstider. Mer om oss RA Hospitality är Nordens ledande bemanningsföretag inom besöksnäringen. Vi har funnits i över 20 år och har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Oslo. Vi bemannar, rekryterar och outsourcar personal till hotellkedjor, stjärnkrogar, företagsrestauranger, kommuner, konferensanläggningar, cateringföretag och stora Arenor.  Våra ledord är effektivitet, kvalitet, flexibilitet och omtanke.

5 juni 2025
Sista ansökan:
10 november 2025