Omsorgspersonal till Eveo hemtjänst i Stockholms innerstad
Eveo AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Eveo hemtjänst grundades 2009 av släkt och vänner har som verksamhetsidé att erbjuda väl planerad personcentrerad hemtjänst. Målet är leverera kvalitet genom en hög personal- och insatskontinuitet. Vi kan även utföra språkligt anpassad hemtjänst där behoven finns. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre och kan arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har minst skall 600 poäng omvårdnadsämnen på gymnasienivå, kan bra svenska (motsvarande svenska grund), har du körkort är det merit . Vi vill att gärna att du skall ha bred och gedigen erfarenhet från området. Om du kan flera språk är det meriterande. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre och kan arbeta självständigt på natten. Vi ser gärna att du har minst skall 600 poäng omvårdnadsämnen på gymnasienivå, kan bra svenska (motsvarande svenska grund), har du körkort är det merit . Vi vill att gärna att du skall ha bred och gedigen erfarenhet från området. Om du kan flera språk är det meriterande. Du arbetar i hemtjänsten. Åker hem till kunder och hjälper dem med sådant de inte kan göra själva. Allt från hygien, stöd, natttillsyn m.m. Du dokumenterar enligt SOL och använder digitala tidmätningssystem för tidrapportering. Eveo har kollektivavtal.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Områdeschef, Stockholm Nord
SAMHALL AB
Chefstjänstemän i intresseorganisationer

Om Samhall I Sverige saknar 250 000 personer med en funktionsnedsättning ett arbete att gå till. Det är därför Samhall finns – för att skapa meningsfulla jobb för dem som står utanför arbetsmarknaden. Vår vision är "En arbetsmarknad där alla ses som en tillgång" och vi tror att du som läser detta känner lika starkt för de orden som vi. För oss står inkludering och utveckling i fokus för allt vi gör. Oavsett var du jobbar i vår organisation är vårt syfte högst närvarande och tillgänglighet och tron på att alla människor har kompetens är en kompass och en drivkraft. Vi är 24 000 anställda, varav cirka 1500 chefer och specialister, med verksamhet över hela landet. Tillsammans arbetar vi för en mer inkluderande arbetsmarknad som gagnar individer, organisationer och samhället i stort.  Välkommen till Samhall!  Om tjänsten Distrikt Sthlm Nord rekryterar nu till rollen som Områdeschef. Tjänsten är en första linjens chef och du utgår från vårt distriktskontor i Kista. Som områdeschef på Samhall ansvarar du för medarbetare, kundrelationer samt drift och daglig styrning vilket innebär ett omväxlande, spännande och operativt arbete. Du har ett tydligt ansvar för att utveckla dina medarbetare och att matcha rätt medarbetare till rätt uppdrag. Du arbetar också med att coacha dina medarbetare mot nya jobb utanför Samhall vilket är ett av dina viktigaste mål. I coachningen ingår att motivera, ta företagskontakter för rekryteringssamarbeten och skapa förutsättningar för utveckling genom arbete och utbildning. I kundansvaret förväntas du utveckla samarbetet med både befintliga och nya kunder. Du arbetar i team med andra områdes- och gruppchefer för att bidra till distriktets måluppfyllelse och lönsamhet. Som ansvarig för driften ser du till att rätt person är på rätt plats och arbetar aktivt för att säkerställa en god arbetsmiljö och nöjd kund. Vi söker dig som har: Ledarerfarenhet med personalansvar Erfarenhet och god förmåga att jobba med individuell utveckling av medarbetare Erfarenhet av sälj- och kundrelationer med goda resultat Erfarenhet av att arbeta operativt med personal och kunduppdrag Lägst gymnasial utbildning B-körkort Som person är du nyfiken, pålitlig och engagerad. Du brinner för ledarskap och tron på människors förmåga till utveckling. Du har ett affärsmässigt tänk och vet att nöjda kunder skapas genom bra leveranser och goda relationer. Du har förmågan att utveckla och coacha dina medarbetare och matcha rätt person till rätt uppdrag. Som ledare är du driven och van att arbeta självständigt utifrån ett mål- och resultatinriktat synsätt samtidigt som du samspelar med andra med fokus på distriktets och regionens utveckling. Du trivs med att skapa kontakter och utveckla goda relationer såväl internt som externt. Välkommen med din ansökan! Ansökan och praktisk information Vill du bli en av oss? Varmt välkommen med din ansökan! På Samhall arbetar människor med många olika bakgrunder och erfarenheter, det tror vi gör oss till en mer kreativ och rolig arbetsplats. Därför söker vi alltid efter personer som på olika sätt kan bidra till att bredda våra perspektiv. Rekryteringsprocessen består av flera steg som inkluderar möten, tester och referenskontroll. Du kommer att få återkoppling på din ansökan och kring processen så fort som möjligt och senast i samband med sista ansökningsdag. Om du har frågor eller behöver komma i kontakt med oss är du varmt välkommen att höra av dig till oss enligt nedan. Anställningsform: Tillsvidare med 6 mån provanställning Anställningsdatum: Enligt överenskommelse Tjänstgöringsgrad: 100% Kontakt: Ansvarig rekryterare, Stina Torell, [email protected] Fackliga kontaktpersoner: Unionen: Georgios Pavlidis, tel. 076-126 67 44, Ledarna: Elisabeth Classon, tel. 070-375 65 34, SACO: Asim Zilic, tel. 070-359 45 15

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Omsorgspersonal till Eveo hemtjänst Västerort
Eveo AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Eveo hemtjänst grundades 2009 av släkt och vänner har som verksamhetsidé att erbjuda väl planerad personcentrerad hemtjänst. Målet är leverera kvalitet genom en hög personal- och insatskontinuitet. Vi kan även utföra språkligt anpassad hemtjänst där behoven finns. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre och kan arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har minst skall 600 poäng omvårdnadsämnen på gymnasienivå, kan bra svenska (motsvarande svenska grund), har du körkort är det merit . Vi vill att gärna att du skall ha bred och gedigen erfarenhet från området. Om du kan flera språk är det meriterande. Du arbetar i hemtjänsten. Åker hem till kunder och hjälper dem med sådant de inte kan göra själva. Allt från matlagning, hygien, stöd vi aktiviteter, promenader m.m. Du dokumenterar enligt SOL och använder digitala tidmätningssystem för tidrapportering. Eveo har kollektivavtal.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Omsorgspersonal NATT Stockholm
Eveo AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Eveo hemtjänst grundades 2009 av släkt och vänner har som verksamhetsidé att erbjuda väl planerad personcentrerad hemtjänst. Målet är leverera kvalitet genom en hög personal- och insatskontinuitet. Vi kan även utföra språkligt anpassad hemtjänst där behoven finns. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre och kan arbeta självständigt. Vi ser gärna att du har minst skall 600 poäng omvårdnadsämnen på gymnasienivå, kan bra svenska (motsvarande svenska grund), har du körkort är det merit . Vi vill att gärna att du skall ha bred och gedigen erfarenhet från området. Om du kan flera språk är det meriterande. Vi söker dig som tycker om att arbeta med äldre och kan arbeta självständigt på natten. Vi ser gärna att du har minst skall 600 poäng omvårdnadsämnen på gymnasienivå, kan bra svenska (motsvarande svenska grund), har du körkort är det merit . Vi vill att gärna att du skall ha bred och gedigen erfarenhet från området. Om du kan flera språk är det meriterande. Du arbetar i hemtjänsten. Åker hem till kunder och hjälper dem med sådant de inte kan göra själva. Allt från hygien, stöd, natttillsyn m.m. Du dokumenterar enligt SOL och använder digitala tidmätningssystem för tidrapportering. Eveo har kollektivavtal.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Audioteket söker en leg. audionom till tinnitusinriktad mottagning (deltid)
Audioteket Sverige AB
Audionomer och logopeder

Plats: Stockholm Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Audioteket är en liten och mycket uppskattad hörselmottagning i Stockholm med inriktning på tinnitus. Våra patienter beskriver oss ofta som professionella, empatiska och informativa, vilket speglar det bemötande och den kvalitet vi strävar efter varje dag. Nu söker vi dig som är legitimerad audionom och som vill bli en viktig del av verksamheten. Du är professionell, positiv, nyfiken och tekniskt kunnig, och har en stark vilja att bidra till både kliniskt arbete och mottagningens dagliga drift. Här möts stort som smått. Vi tror att du: Är flexibel och följsam i din yrkesroll Har lätt för att samarbeta och trivs i en mindre arbetsmiljö Är prestigelös och uppskattar variation i arbetsuppgifter Tycker om att arbeta med hög kvalitet och i nära kontakt med patienter Gillar att skapa relationer med patienter Har ett tekniskt intresse Har möjlighet att resa i tjänsten vid behov Hos oss får du en bred och lärorik roll där du, utöver patientkontakt, även är delaktig i administrativa uppgifter. Rollen passar dig som vill lära dig helheten i att arbeta på en mindre mottagning. Meriterande ifall du har erfarenhet av tinnitus, arbetstekniska hjälpmedel och hörselskydd. Vi erbjuder: En utvecklande deltidstjänst Arbete i en personlig och kvalitetsfokuserad miljö Möjlighet att utvecklas som audionom Stor variation och ansvar i arbetsuppgifterna Varmt välkommen med din ansökan! Skicka CV och personligt brev till [email protected] senast 250630. Har du frågor om tjänsten? Vänligen mejla i första hand till [email protected]

4 juni 2025
Sista ansökan:
30 juni 2025
Lager/Terminalpersonal
Grabbarnas Grönt AB
Lager- och terminalpersonal

Grabbarnas Grönt är en restauranggrossist som verkar inom Stockholm. Du ska kunna arbeta självständigt och drivas av att arbeta i ett högt tempo tillsammans med andra arbetskamrater. Du ska jobba i ett större team med lagerpersonal Arbetsuppgifterna är bl.a. ta emot leverans, plocka ihop beställningar, fylla på lagerhyllor och liknande vanligt förekommande arbetsuppgifter inom lager. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

4 juni 2025
Sista ansökan:
6 juli 2025
Administrativ chef
Stockholms Universitet
Övriga administrations- och servicechefer

På Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen vid Stockholms universitet arbetar omkring 120 medarbetare. Det bedrivs undervisning och forskning inom barn- och ungdomsvetenskap, förskoledidaktik, barnkultur och fritidshemspedagogik. Institutionen ansvarar för förskollärarprogrammet och grundlärarprogrammet inriktning fritidshem. Vi sitter i fina lokaler i Frescati Backe och söker nu en administrativ chef. Mer information om oss finns på: https://www.su.se/barn-och-ungdomsvetenskapliga-institutionen/om-institutionen. Arbetsuppgifter I rollen som administrativ chef på Barn- och ungdomsvetenskapliga institutionen kommer du rapportera direkt till prefekten och ingå i institutionens ledningsgrupp. Du kommer leda en teknisk-administrativ avdelning som består av 22 medarbetare som har hög kompetens och god sammanhållning. Du kommer ansvara för ett ändamålsenligt administrativt stöd för hela institutionen, vilket innebär att leda och fördela arbetet kring ekonomi, personaladministration, utbildningsadministration, studievägledning, kommunikation och diarie- och arkivhantering. Till din hjälp finns en gruppledare för kursadministrationen. I dina uppgifter ingår också att leda arbetet med budget, uppföljning, prognoser och strategisk ekonomisk planering. Ditt arbete kommer vara mycket varierande och spänna över en stor bredd av arbetsuppgifter. Din roll kommer vara central för hela institutionens arbete. Kvalifikationer Som administrativ chef ska du kunna arbeta självständigt och ha mycket goda chefs- och ledaregenskaper. Vi söker dig som är en trygg och positiv ledare och som också har erfarenhet av arbete med budget, ekonomisk uppföljning och analys. Du har förmågan att arbeta såväl strategiskt som operativt inom dina ansvarsområden. Du har mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt, samt en välutvecklad kommunikativ förmåga. Krav - Flerårig erfarenhet av att vara chef för en större personalgrupp. - Akademisk examen inom ekonomi eller annan utbildning som arbetsgivaren bedömer relevant. - Erfarenhet av ekonomi och budgetarbete. - Erfarenhet av personaladministrativt arbete. - Mycket god förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på såväl svenska som engelska. Meriterande - Erfarenhet från offentlig förvaltning. - God kännedom om systemen Raindance och Primula. - Särskilt meriterande är erfarenhet från universitet eller högskola. Personliga egenskaper Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Vi söker dig som är analytisk, strukturerad och har ett pragmatiskt förhållningssätt. Du är lyhörd, lösningsorienterad och har lätt för att bygga förtroendefulla relationer. Som ledare är du tydlig, prestigelös och engagerande, med förmåga att delegera och skapa ett gott arbetsklimat. Du är flexibel, tar egna initiativ och har ett genuint intresse för att förstå och stödja kärnverksamheten inom högre utbildning och forskning. Du trivs med att samarbeta och har lätt för att samverka med såväl medarbetare som universitetets centrala funktioner. Om anställningen Anställningen gäller tills vidare på heltid med sex månaders provanställning. Stockholms universitet tillämpar individuell lönesättning. Tillträde snarast eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder Hos oss får du dynamiken i samspelet mellan högre utbildning och forskning som gör Stockholms universitet till en spännande och kreativ miljö. Du arbetar i en internationell miljö och får förmånliga villkor. Universitetet ligger beläget i Nationalstadsparken med goda förbindelser till city. Stockholms universitet värnar om att vara en arbetsplats som är fri från diskriminering och ger lika rättigheter och möjligheter för alla. Kontakt Ytterligare information om anställningen lämnas av prefekt Anna Westberg Broström, mailto:[email protected]. Ansökan Du söker anställningen via Stockholms universitets rekryteringssystem. Du som sökande ansvarar för att ansökan är komplett och att den är universitetet tillhanda senast sista ansökningsdag. Anvisningar för sökande finns på webbsidan: https://www.su.se/om-universitetet/jobba-på-su/att-söka-en-anställning. Välkommen med din ansökan! Stockholms universitet bidrar till det hållbara demokratiska samhällets utveckling genom kunskap, upplysning och sanningssökande.

4 juni 2025
Sista ansökan:
11 augusti 2025
Hemstädare till RUTrent.se möjlighet till tjänstebil & trygg anställning.

Vi på RUTrent.se söker fler noggranna och självgående hemstädare till vårt team i Stockholm och Uppsala. Vill du vara en del av ett företag där din insats uppskattas och där du har möjlighet att utvecklas? Då kan detta vara rätt jobb för dig. Vi söker dig som: • Har erfarenhet av hemstädning • Är noggrann, punktlig och självgående • Kan kommunicera på svenska och/eller engelska • Har B-körkort • Kan arbeta vardagar mellan 07.00–17.00 Vi erbjuder: • Tillsvidareanställning med kollektivavtal • Trygga villkor med ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring • Upp till 3 000 kr i friskvårdsbidrag • Sponsrade arbetskläder och inneskor • Utbildning inom städteknik och kundbemötande • Möjlighet att utvecklas och göra karriär hos RUTrent.se Dina arbetsuppgifter: Som hemstädare ansvarar du för att leverera ett skinande resultat och ge god service hos varje kund. Arbetsuppgifterna inkluderar: • Dammsugning och fuktmoppning • Dammtorkning och rengöring av ytor • Byte av sängkläder • Tömning av papperskorgar • Strykning och tvätt Arbete är förlagt i Stockholm och Uppsala, du har möjlighet till tjänstebil. Om RUTrent.se RUTrent.se strävar efter att bli en av de ledande aktörerna inom hemstädning i Sverige och den bästa arbetsgivaren i branschen. Vi arbetar för att skapa en trygg arbetsmiljö där våra medarbetare trivs och utvecklas. Vill du vara med och göra skillnad för våra kunder varje dag? Skicka in din ansökan redan idag och bli en del av RUTrent.se! Vi ser fram emot att höra från dig.

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Produktdesigner till Gazella
Bravura Sverige AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Är du en driven och mångsidig Produktdesigner som älskar att bygga saker från grunden? Vill du ha en nyckelroll i ett entreprenöriellt bolag som siktar på att revolutionera rekryteringsmarknaden? Då är det här rollen för dig! Om företaget Gazella är ett marknadsledande rekryteringsföretag specialiserat på interim- och rekrytering inom ekonomi och finans. Gazella har sedan starten 2014 vuxit kraftigt. Det senaste året har de gått från 35 till 70 interna kollegor och de har blivit utnämnda som Gasellföretag av Dagens Industri och som Superföretag av Veckans Affärer. De arbetar efter en tydlig tillväxtstruktur och du kommer arbeta med de bästa inom sina respektive områden. Hos Gazella möts du av engagerade, kunniga och varma kollegor som tillsammans delar en stark passion för utveckling. Kulturen präglas av samarbete och lagkänsla, nyfikenhet och konstant utveckling – här får du frihet att växa i en dynamisk och stöttande miljö där idéer uppmuntras och nya lösningar välkomnas! Arbetsuppgifter Du kommer att tillhöra ett litet, snabbfotat team i centrala Stockholm som nu växer och söker en Produktdesigner för att stärka upp sin produktutveckling. Idag hanteras mycket av det initiala arbetet med att förstå användare och definiera lösningar av deras ledning, men nu vill Gazella ta nästa steg och professionalisera sina processer. Som Produktdesigner kommer du att vara spindeln i nätet för hela produktutvecklingsprocessen, från ax till limpa. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att vara: Etablera och driva produktprocessen: Du får en unik möjlighet att bygga upp och implementera hur Gazella arbetar med användarresearch, problemdefinition, wireframing, prototyper och designspecifikationer Ta egna initiativ: En förväntan att du är proaktiv, identifierar behov och driver designarbetet framåt med stor självständighet Vara en "full-stack" designer: Du är inte rädd för att hantera hela designspektrat – från tidiga skisser till detaljerad UI/UX Samarbeta nära teamet: Du kommer att arbeta tätt med CTO:n (som även agerar PM) och ha direkt tillgång till värdefull insikt från sälj- och operationsteamet Fokusera på användaren: Ditt primära mål är att säkerställa byggandet av digitala och skalbara produkter som löser verkliga problem för användare inom rekrytering och ekonomitjänster Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Flerårig erfarenhet av att driva produktdesignarbete i en miljö med högt tempo, gärna från en startup Dokumenterad erfarenhet av att arbeta med hela produktdesignprocessen (från research till UI/UX) Goda kunskaper i Figma Är duktig på att samarbeta och kommunicera med både tekniker samt affärspersoner Är nyfiken och anpassningsbar, du behöver inte ha specifik branscherfarenhet inom rekrytering eller ekonomi, det lär du dig på plats! Gazella söker dig som är en självgående problemlösare med stark initiativförmåga. Du trivs i en föränderlig miljö, har lätt för att sätta dig in i nya domäner och har en god förmåga att bryta ner komplexa problem och hitta effektiva lösningar. Du motiveras av att skapa värde och vara med och forma både produkt och process. Varför Gazella? En nyckelroll med stor påverkan i ett bolag med tydlig tillväxtambition Möjligheten att forma en hel produktprocess från grunden En dynamisk startup-kultur med korta beslutsvägar och mycket eget ansvar En chans att vara med och revolutionera rekryteringsmarknaden med innovativa digitala produkter Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Västra Järnvägsgatan 23, centrala Stockholm. Hybridmöjligheter med generell standard på tre dagar på plats och två hemma. På kontoret arbetar du i fantastiska lokaler högst upp i det ikoniska Schibstedhuset med takterrass, mitt i centrala Stockholm (bara två minuters promenad från Centralstationen). Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Gazella. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Julia Paulin via [email protected].

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
Junior bilsäljare till Europeiska Motor i Arlandastad!
Starfinder AB
Butikssäljare, fackhandel

Europeiska Motor, grundat 1960, är en av Sveriges största auktoriserade återförsäljare av Toyotabilar. Med en omsättning på 1,4 miljarder kronor och cirka 150 medarbetare är vi stolta över att erbjuda våra kunder en helhetslösning. Nu söker vi en Customer Managers/Bilsäljare till Arlandastad. Din roll Som Customer Manager/bilsäljare får du möjlighet att utvecklas till en framgångsrik bilsäljare genom att lära dig bilaffären från grunden. Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kundkontakten och personliga möten i bilhallen, till provkörningar och leverans av bilen. Du kommer att arbeta med att bygga och underhålla långsiktiga kundrelationer, där du skapar förtroende och trygghet hos dina kunder.  Din roll innefattar försäljning av både nya och begagnade bilar samt erbjudande av tilläggstjänster som serviceavtal, finansieringslösningar och tillbehör, vilket ger kunderna en komplett och smidig upplevelse. Genom regelbunden uppföljning och personlig kontakt säkerställer du nöjda kunder och skapar förutsättningar för återkommande affärer. Din profil Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av försäljning eller kundservice Är driven, relationsskapande och uthållig Behärskar svenska i tal och skrift Har B-körkort Vi värdesätter din personlighet och ditt engagemang. Hos oss får du alla förutsättningar att växa i din roll och skapa en långsiktig karriär inom försäljning. Du får en tydlig utvecklingsplan för dina karriärsmöjligheter, med relevanta utbildningar inom produkt och kringtjänster. Detta är en trygg och stabil arbetsplats med högt i tak, kompetenta och lyhörda ledare samt trevliga och stöttande kollegor. Du får inte minst jobba med ett av världens högst värderade varumärken.  Detta är en tjänst på heltid, arbetstiderna är förlagda 9-18, helger kommer också förekomma i tjänsten. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Frida Eriksson 076-009 65 02. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Välkommen med din ansökan!

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025