På Unilabs kombinerar vi ett stort medicinskt kunnande med en stor mänsklig omtanke. Genom våra sätt att arbeta skapar vi ett tydligt kundvärde och tydligt patientvärde. Detta gör vi med hjälp av effektiv diagnostik, hög kvalitet och förstklassig kundservice mot våra patienter och kunder. Vi har gemensamt en vilja att ge de bästa förutsättningar till vård för varje enskild individ och vi tror på att våra medarbetares kompetens, drivkraft och engagemang har en stor del i det mervärdet som vi skapar för samhället i stort. VAD Nu söker vi en röntgensjuksköterska till Sophiahemmet i Stockholm! Hos oss på Unilabs röntgen kommer du att ingå i ett trivsamt team i en region med bred kompetens. Vi tar emot alla typer av patienter och har ett högt kundfokus med sikte på god service och kvalitet. Här ges möjlighet att arbeta med alla typer av modaliteter. Du kommer arbeta självständigt och du ska vara öppen för nya arbetssätt. VEM På Unilabs väger inställning lika tungt som kompetens. Vi tror därför att du som person har en stark personlig drivkraft, ett öppet och flexibelt sinne, är noggrann och med en förmåga att hitta nya lösningar. Vi tror även att du är kommunikativ och lyhörd inför medarbetare, patienters och remitterades behov. Du har lätt för att samarbeta och tillför arbetsglädje i laget, ett trevligt bemötande och har en hög känsla för service. Vi söker dig som: - är legitimerad röntgensjuksköterska - har minst 2 års erfarenhet inom yrket - har erfarenhet av att arbeta med CT Det ses som mycket meriterande om du har erfarenhet av MR. Tjänsterna är tillsvidareanställning på heltid med start enligt överenskommelse. Vi tillämpar provanställning. Vi arbetar löpande med urval och intervjuer så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. VAR Du kommer att välkomnas som en i gänget på Sophiahemmet i Stockholm. Du kommer att ingå i ett arbetsteam med mycket värme och stor energi som varje dag gör det lilla extra för de patienter vi möter. Unilabs AB är idag en ledande aktör inom radiologi och laboratoriemedicin och Sveriges största privata leverantör av röntgen, mammografi och laboratoriemedicin. Vi möter våra patienter och kunder på sjukhus, närakuter, primärvårdslaboratorier, våra egna fristående röntgenenheter och mottagningar. Det är en verksamhet med full fart i en lugn omgivning med stor variation. Av våra totalt 13 000 medarbetare i Europa, arbetar drygt 1,200 i Sverige. Läs gärna mer om oss på www.Unilabs.se Unilabs erbjuder tjänster inom laboratoriemedicin och bild- och funktionsdiagnostik till öppen och sluten sjukvård. Våra tjänster kännetecknas av hög kvalitet, säkerhet och service. Unilabs har idag ca 1300 medarbetare men vi växer ständigt. De största yrkesgrupperna är biomedicinska analytiker, röntgensjuksköterskor och läkare med specialistkompetens inom radiologi eller laboratoriemedicin. Att arbeta på Unilabs innebär att förstå att vårt jobb inte bara är att producera testresultat. Vi tillhandahåller verkliga, användbara svar för våra patienter och vårdgivare. Vårt arbete förändrar livet direkt till det bättre, vilket vi ser som ett fantastiskt privilegium och något värt att arbeta för.
Medcura växer och växer och växer och söker nu dig som drivs av personliga relationer och vill göra skillnad - på riktigt! Tjänsten är en konsultchefsroll med bredare ansvar även för kundbearbetning och kallas hos oss Bemanningsansvarig. Dina uppgifter kommer huvudsakligen vara att bygga och förvalta en egen pool av konsulter i kombination med att vara nyckelperson för våra kunder när de behöver hjälp av vår vårdpersonal. Du har ett helhetsansvar och leder bemanningen av konsulter inom det verksamhetsområde du tilldelas samtidigt som du ansvarar för förhandling och uppföljning även med kunder. På så vis är tjänsten som en blandning av en account manager- och en konsultchefsroll. Vi erbjuder dig en spännande roll i ett expansivt bolag där vi värnar om en omtänksam arbetsplats. Du kommer spendera dagarna med ett positivt och energifullt team (och en och annan hund) i våra lokaler på Sturegatan i centrala Stockholm. OM DIG SOM VI SÖKER Vi söker dig som stimuleras av att bygga långsiktiga relationer och att ta fram lösningar där kvalitet är grundstommen. Du är stresstålig, kommunikativ och självständig samt motiveras av att ta stort ansvar men är samtidigt en naturlig teamplayer. Vidare vill du utvecklas inom rekrytering och bemanning samtidigt som du gärna använder din framåtanda för att uppnå resultat. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom kommunikativa och/eller säljande tjänster då ett relationsdrivande angreppssätt är nyckeln för att du ska lyckas i rollen. Det viktigaste är din personlighet och viljan att förbättra allas vår vardag inom framtidens sjukvård, hälsa och skola. Du kommer även ha schemalagd jour utanför kontorets öppettider som delas med dina kollegor. Häng med du också. Sök nu!
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Har du lätt att prata med människor och behärskar samtidigt konsten att lyssna? Då kan du vara vår nästa stjärnsäljare! Att arbeta på Elgiganten är både roligt, utmanande och fartfyllt. Det är inte bara vårt gemensamma intresse för det vi säljer som binder oss samman. Här finner du människor – med en äkta vilja att hjälpa andra hitta glädjen i den magiska världen av teknik. Din roll som Sales Advisor Den viktigaste uppgiften för dig som Sales Advisor är att hitta den perfekta lösningen för just din kund genom att lyssna aktivt, svara på frågor och vägleda kunden till bästa köp. Du drivs av att nå dina mål, du nöjer dig inte heller där utan vill ständigt överträffa dig själv och nå ett ännu högre resultat. Utveckling, utbildning och hålla din kompetens inom området teknik uppdaterad är något som kommer vara en naturlig del i ditt arbete. Vem är du? Som säljare på Elgiganten är dina personliga egenskaper och motivation det viktigaste. Du älskar att möta kund och uppnå dina mål, och såklart har roligt när du gör det! Vi ser att du • Alltid har kunden i fokus och drivs av att ge varje besökare personlig service • Har en genuin känsla för service och älskar att jobba med människor • Brinner för försäljning och trivs att arbeta mot mål • Har lätt för att lära och en vilja att utvecklas • Är engagerad, ansvarstagande och en vilja att göra ditt bästa Ett intresse för de varor och tjänster som vi säljer är en stor fördel men vi kommer vid din introduktion att förse dig med de kunskaper och utbildningar som krävs i rollen, allt för att du ska lyckas och trivas tillsammans med oss. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en kollega som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Utveckling hos oss Vårt mål är att bli branschens bästa arbetsgivare och vi tror att vi når dit bland annat genom vårt goda ledarskap. På Elgiganten skapar en god ledare engagemang, arbetsglädje och motiverade medarbetare. Utveckling och interna utbildningar är något som vi valt att investera i, här innefattas träning i produktkunskap, kundmöte och ledarskapsutbildningar. Elgiganten erbjuder • Avtalsenlig lön och pension • Generöst bonusavtal • Förmåner inom friskvård och personalköp • Internt utbildningsprogram för medarbetare och ledare • Goda karriärmöjligheter Övrig information Anställningsform: Vikariat/Tillsvidare, provanställning tillämpas Omfattning: Vi söker nu 2st säljare till vår telecom avdelning, en på 70% och en på 80%. Tjänsterna innefattar varierande arbetstider, vilket innebär både kvällar och helger. Tillträde: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-06-30 På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Inför hösten söker Kristofferskolan en skolpsykolog. Uppdraget beräknas omfatta ca 130 timmar per läsår och tillträde sker efter överenskommelse. Arbetsuppgifter: Skolpsykologen deltar i det tvärprofessionella arbetet i elevhälsoteamet och ni samarbetar tillsammans inom teamet kring arbete och insatser runt enskilda elever. Du samverkar med rektor, skolsköterska, skolkurator, specialpedagog och andra personalkategorier för att skapa en skolmiljö som på bästa sätt stödjer varje elev i sin utveckling mot utbildningens mål. Elevhälsans uppdrag är att arbeta främjande och förebyggande. I tjänsten ingår även att vara ett stöd i arbetet med externa samarbetspartner, handleda och konsultera lärare samt att vid behov skriva remisser. Kvalifikationer: Du som söker har svensk legitimation som psykolog med erfarenhet av ett liknande arbete inom skolan. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att arbeta konsultativt och av att genomföra stödsamtal, krissamtal och med att handleda och utbilda individer/grupper. Du bör också ha erfarenhet av arbete med barn och ungdomar med NPF. Som person är du ansvarstagande och har ett professionellt förhållningssätt. Du är engagerad, har en god kommunikativ förmåga och en förmåga att skapa och upprätthålla förtroendefulla relationer. Du är duktig både på att samarbeta och att arbeta självständigt och trivs med att arbeta i en miljö som ställer höga krav på ansvarstagande, flexibilitet, handlingskraft, service och kommunikativ förmåga. Du är driven och vill utveckla både dig själv och den organisation du jobbar i. Om oss Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats med kreativa och kompetenta medarbetare i en stor skola som innehåller förskoleklass, grundskola och gymnasium med tre nationella program. På skolan finns i dag ca 820 elever och runt 130 medarbetare. Kristofferskolan är Sveriges äldsta och största Waldorfskola. Under 75 års tid har skolan bedrivit undervisning för elever i varierande åldrar. Vi har en hög lärartäthet samt utgår från varje elevs enskilda behov och försöker i största möjliga mån att anpassa undervisningen efter det. Undervisningen bedrivs i attraktiva lokaler i centrala Bromma, strax nordväst om Stockholm city. För mer information om skolan och verksamheten, se vår hemsida www.kristofferskolan.se. Frågor besvaras i första hand via e-post till [email protected] Om ansökan Vi kommer att ha intervjuer löpande, skicka därför in din ansökan med CV och personligt brev så snart som möjligt. Innan eventuell anställning ska legitimation och utdrag ut belastningsregistret visas upp. Ange ref: Psykolog, HT 2025 Genom att skicka din ansökan till oss samtycker du också till att vi får spara din ansökan. Du har möjlighet att kontakta oss om du önskar att ditt CV och personliga brev raderas eller om du vill veta vilken information vi har sparad i våra system.
Vi söker nu Köksmästare till Wärdshuset Ulla Winbladh på Djurgården. I din roll är du ansvarig för den dagliga driften i köket, planerar och organiserar arbetsflödet genom effektiv schemaläggning och har resultatansvaret för avdelningen genom kalkylering och kontroll på råvarukostnad för att leverera enligt uppsatta mål. I rollen som Köksmästare ingår även: Inköp och fakturahantering Kontakt med leverantörer Gästnöjdhet och uppföljning Utveckla och skapa menyer Hygienrutiner och livsmedelshantering. Systematiskt arbetsmiljöarbete Vi söker dig som: Är en passionerad inspiratör kring mat och matkvalitet. Du förstår vikten av gästfeedback och vill hela tiden utveckla köket med dina medarbetare för att hålla hög gästnöjdhet. Är en fantastisk ledare och god lagspelare. Goda kunskaper i köksekonomi. Goda kunskaper inom effektiv schemaläggning. Du är prestigelös och visar stor förståelse för att vi hjälps åt över alla restaurangens avdelningar. Är kvalitetsmedveten och innovativ. Minst 4 års yrkeserfarenhet av en liknande roll att arbeta som Köksmästare i ett kök med klassisk svensk matlagning och klassiska svenska råvaror Kort om oss: Att komma till Ulla Winbladh ska kännas lite som som att komma hem. Själva idén med ett värdshus bygger på att ge dig personlig service varje dag, året runt. I nöd och lust, här håller vi bröllop och dop såväl som begravning. Vi har öppet 363 dagar om året och håller hårt på traditionerna, både smak- och kalendermässigt. På söndagar har vi till exempel alltid kalvstek, gräddsås och hemkokt gelé, under året dukar vi upp för påsk, fars och mors dag, midsommar, kräftpremiär, Mårten Gås och julfirande. Vi erbjuder dig: Ett stimulerande och utvecklande jobb i ett fantastiskt team En anställning i en av Sveriges största restaurangkoncerner Utvecklingsmöjligheter inom koncernen Kollektivavtal Friskvårdsbidrag Internutbildningar Är du intresserad? Tveka inte att höra av dig till oss! Rekryteringsarbetet sker löpande så skicka in din ansökan redan idag. Varmt välkommen in med din ansökan!
At Ubiquiti Inc., we create technology platforms for Businesses, Smart Homes, and Internet Service Providers, driven by our goal to connect everyone, everywhere. To date, Ubiquiti has shipped over 100 million devices worldwide, from ISP networking products to next generation of IT solutions. Our growth is made possible by the dedicated team of hundreds behind the scenes. From software developers and product managers to designers and strategists, Team UI is driven to achieve our common goal: Rethinking IT. At Ubiquiti, you’ll heighten your potential and broaden your horizons - all while shaping the future of connectivity. Join forces with us on our mission to build a better IT industry. We are currently looking for a highly skilled Backend Developer (Node.js) to our team in Stockholm, Sweden. Please note that applicants must live in Sweden and hold a valid work permit at the time of application to be considered for this role. Team: We are hiring for the UniFi OS team that develops and maintains the core operating system for UniFi cloud gateways, NAS, and NVRs. The team ensures a secure and stable environment for all UniFi applications, spanning networking, camera surveillance, VoIP, and access control. Responsibilities: Develop efficient, scalable, and maintainable backend services Lead discussions on service architecture and code design Do code reviews, execute on branch/merge strategies as well as building and deployment processes Maintain a good programming style and stay up-to-date with the latest technology and trends Design developer-friendly APIs that are secure, scalable, and well-documented Communicate complex technical topics with key stakeholders including PM's, developers (embedded, web, mobile), UX/UI designers and strategists Requirements: 5+ years of experience with Node.js and TypeScript 3+ years of experience with SQL (Postgres or similar) Knowledge of web security (OWASP, browser security model, OAuth) Excellent debugging skills and familiarity with defensive programming Familiar with Git, Unix/Linux and Docker environments Ability to work independenty Excellent written and verbal communication skills Strong sense of ownership of tasks and responsibilities Highly proficient in English (written and spoken) Nice to have: Well-versed with DevOps and Build pipelines Experience with Rust or Go. Familiar with gRPC Experience with WebRTC Benefits International work environment Competitive compensation package including wellness allowance, occupational pension, medical insurance, private health insurance, life insurance and work-injury insurance Five weeks of holiday per year Flexible work hours and hybrid work model Modern office space located in Epicenter (Hötorget) Access to all the latest Ubiquiti products and prototypes for home use and tests Please note that a background check will be conducted in the final stage of the recruitment process
Om Nordiskt Lärcenter Nordiskt Lärcenter är en ambitiös skolverksamhet inom kommunal vuxenutbildning, specialiserad på att erbjuda kvalitativa utbildningar inom olika yrkesinriktningar anpassade för att möta dagens och morgondagens arbetsmarknadsbehov. Vår filosofi grundar sig i tron att utbildning ska vara tillgänglig för alla, oavsett var i livet du befinner dig. Därför erbjuder vi våra utbildningar och kurser på distans, vilket möjliggör för studenter från olika delar av landet att delta utan att behöva oroa sig för geografiska begränsningar. Våra distansutbildningar är flexibelt upplagda i olika studietakter – 25 %, 50 %, 75 % eller 100 % – så att du kan välja den takt som passar bäst för att balansera dina studier med arbete, familj och andra åtaganden. Utöver distansstudier erbjuder vi även utbildningar i andra studieformer, såsom lärlingsutbildningar och klassrumsundervisning – allt för att möta olika individers behov och lärstilar. Nordiskt Lärcenter fortsätter att växa och vill nu förstärka sitt team med ytterligare en APL-samordnare. Vi söker dig som brinner för att skapa meningsfulla praktikmöjligheter för våra elever och som vill vara med och utveckla vår vuxenutbildning i Järfälla och Nacka. Om tjänsten Som APL-samordnare har du en nyckelroll i att samordna och kvalitetssäkra våra elevers arbetsplatsförlagda lärande (APL). Du kommer att arbeta nära skolledning, lärare, elever och externa samarbetspartners. Arbetet sker på plats på våra enheter i både Järfälla och Nacka, och kräver en god förmåga att bygga relationer samt att planera och följa upp APL-placeringar. Tjänstens omfattning Heltid Tillsvidare med inledande provanställning Placeringsort: Järfälla och Nacka (arbete sker på plats på båda enheterna) Vi söker dig som: Har erfarenhet av APL-samordning, elevhälsa, vuxenutbildning eller liknande område Är strukturerad, självgående och lösningsorienterad Trivs i en kommunikativ roll med många kontaktytor Har B-körkort (meriterande men inget krav) Vi erbjuder En dynamisk och flexibel arbetsmiljö Du kommer att ha en nyckelroll i vårt fortsatta etablering inom vuxenutbildningssektorn. Nordiskt Lärcenter är anslutet till kollektivavtal, vilket ger dig en trygg anställning med bra villkor.
Vill du bli en del av Rapide-familjen och påbörja din karriär inom skönhet? Vi söker just nu en Assistant Brow Bar Manager till vår salong i Stockholm. Ingen erfarenhet krävs sedan tidigare bara att du har ett stort intresse för skönhet, utveckling och service. Rapide Brow and Lash Bar är den ledande skönhetskedjan med 17 barer runt om i Sverige. Vi specialiserar oss på trådning och vår passion är att framhäva ögonen med unika produkter och behandlingar. Nyckelord för dig vi letar efter: Professionell, driven, nyfiken, flexibel och ansvarstagande. Vi söker dig som: Brinner för skönhet Gillar ett högt tempo Älskar kundmöten och att ge bra service Noggrann och ansvarfrull Vi utbildar alla våra anställda inom våra behandlingar och produkter och service. Rapide Academy är en grundutbildning på 4 dagar som hålls på servicekontoret i Stockholm och stylisterna utbildas utav vår Education Manager. Vi erbjuder dig: Utbildning i våra behandlingar samt vårat koncept och produkter En fantastisk arbetsplats Utveckling Ett yrke i världens mest växande bransch Chans till att klättra inom bolaget Arbetsuppgifterna innefattar: Att utföra frans-och brynbehandlingar som vi erbjuder, försäljning utav Rapide Cosmetic och följa de hygienregler, strukturer och policys som Rapide står för. Här får du chansen att arbeta kreativt med händerna och skapa bryn och fransar i världsklass samtidigt som du jobbar med försäljning av Rapide Cosmetics. Du är även Brow Bar Managerns högra hand, med insikt i budget, coachning av personal etc. Tjänsten är 75% och en provanställning på 6 månader som löper vidare till en tillsvidareanställning om inget annat sägs inom de 6 månaderna. Är du den vi söker? – Sök redan idag! Rekrytering sker löpande. Varma hälsningar, Stephanie Wedholm
Vill du vara med och utveckla och skydda en av Sveriges viktigaste samhällsfunktioner? Bankgirot har en avgörande och viktig roll för betalningar som det enda svenska clearinghuset för massbetalningar i Sverige. De säkerställer att den ekonomiska vardagen fungerar för 8 miljoner privatpersoner och omkring 900 000 företag och organisationer och hanterar ca 250 miljoner transaktioner i månaden. Bankgirot tar arbetet med framtida svensk betalinfrastruktur vidare. Detta innebär att de nu kommer gå in i en uppskalningsfas och växa sin organisation kraftfullt, skapa och forma nya processer samt genomföra nya spännande projekt och initiativ. Är du vår nya Cyber Defence Specialist? Vi söker en strukturerad, trygg och samarbetsorienterad Cyber Defence Specialist med fokus på att utveckla morgondagens sätt att driva, följa upp och utveckla vår tekniska säkerhetsförmåga. Du har inte bara teknisk förståelse, utan även en stark insikt i betydelsen av samordning, dokumentation och att vara ett stöd för teamet i en komplex och krävande leveransmiljö. Vi söker dig som trivs med att skapa struktur och tydlighet – även när förutsättningarna förändras snabbt. Du kommer in i en miljö i stark tillväxt, där din förmåga att etablera arbetssätt och bygga hållbara processer blir avgörande. Om rollen Som Cyber Defence Specialist kommer du att • Säkerställa struktur, ramverk och dokumentation på cybersäkerhetsområdet • Följa upp leveranser och bidra till samsyn inom teamet • Vara ett nav mellan teknik, verksamhet och ledning • Kravställa, deltaga i implementation och medverka i uppföljning och hantering av Bankgirots säkerhetsförmågor • Göra löpande analyser av Bankgirots säkerhetsförmågor och hotbild i cyberdomänen • Utveckla och implementera IT-säkerhet samt Cybersäkerhetsstrategi och styrning • Stödja vid inköp och implementering av nya IT-tjänster och se till att nya system uppfyller den nödvändiga säkerhetsnivån Du behöver inte vara specialist inom alla områden – men du har en god bredd, förstår grunderna, kan identifiera risker och vet när du ska koppla in rätt expertis. Vem är du? Du är en person som • Tänker helhet snarare än silos • Är strukturerad, kommunikativ, förtroendeingivande och samarbetsinriktad • Har god strukturförmåga och drivs av att skapa ordning • Har erfarenhet av att arbeta inom Cybersäkerhet Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper i rekryteringen. Vi söker dig som har ett stort självledarskap och som tar ägarskap för sina frågor. Du har en mycket god kommunikativ förmåga och en vana av att bemöta målgrupper på olika nivåer, i olika forum. Det är viktigt att du tycker om att samarbeta och nå resultat tillsammans med andra. Du är lyhörd, duktig på att bygga relationer och skapar förtroende. Som person är du trygg och prestigelös, inkännande och har ett strategiskt förhållningssätt. Vidare är du positiv, drivande och kan prioritera och planera ditt arbete väl. För att lyckas i din roll tror vi att du har • Bred och djup kunskap inom Cybersäkerhet gärna inom reglerade verksamheter med höga säkerhetskrav • Kunskap om branschstandarder såsom NIST CSF och MITRE ATT&CK • Erfarenhet av utformning och genomförande av säkerhetspolicys, förmågor och kontroller • Förmåga att hantera och styra komplext säkerhetsarbete • Agilt tankesätt och pragmatiskt tillvägagångssätt • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska • Relevant utbildning • Erfarenhet av finansbranschen (meriterande) Vad erbjuder vi? Välkommen till ett engagerat team med målet att ta Bankgirots säkerhetsarbete till nästa nivå. I rollen kommer du att medverka för att utveckla och implementera organisationens IT-säkerhetsstrategi för att stärka skyddet mot hot. Du kommer att verka inom områdena hotunderrättelse, defensiv säkerhet och offensiv säkerhet där din expertis kommer att ligga till grund för en säker IT-miljö. I rollen kommer du även att arbeta proaktivt med leverantörer och andra avdelningar på Bankgirot för att upprätthålla en säkerhetsleverans som effektivt hanterar Bankgirots säkerhetsrisker och möjliggör för verksamheten att leverera värde på ett säkert sätt. På Bankgirot blir du en del i ett företag med en viktig och central roll i betal-Sverige. Förutom en intressant roll där du får möjlighet att skydda den svenska finansiella infrastrukturen erbjuder vi dig bra anställningsvillkor, personalförmåner och flexibel tjänstgöringsplats. Hos Bankgirot är trivseln och lojaliteten till uppdraget hög. Det är en stabil och mycket trevlig organisation som erbjuder fantastiska möjligheter till utveckling av såväl dig själv som samhället i stort. Övrigt Tjänstgöringsorten är Stockholm, arbetsformen är hybridarbete och anpassas beroende på arbetsuppgifter. Befattningen är placerad i säkerhetsklass och kommer att kräva säkerhetsprövning i enlighet med säkerhetsskyddslagen. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid och provanställning kan komma att tillämpas. Är du intresserad? Skicka in din ansökan snarast, dock senast 4 augusti 2025. Vänligen notera att urval och intervjuer kan ske kontinuerligt. Tillträde sker så snart som möjligt med hänsyn till uppsägningstid. I denna rekrytering samarbetar Bankgirot med eData Solutions AB. För mer information om tjänsten och rekryteringsprocess, vänligen kontakta Daniel Ruja på [email protected]. Välkommen med din ansökan! Om Bankgirot Bankgirot är ett svenskt clearinghus med över 60 års erfarenhet av att leverera marknadsledande finansiell infrastruktur. Varje dag strömmar närmare 8 miljoner transaktioner eller 76 miljarder kronor genom Bankgirots betalningssystem. Våra 160 medarbetare säkerställer system som möjliggör Autogiro, E-faktura och Swish. Vi garanterar den svenska betalmarknaden med tillstånd från Finansinspektionen.
Vi söker dig som drömmer om att bidra till ett hållbart samhälle och tycker det är intressant med miljö och kretslopp. Är du en administrativ stjärna med en naturlig ådra för struktur och organisering, då har du hittat rollen för dig! Här letar vi efter en engagerad och initiativtagande person till rollen som projektsamordnare. Du kommer att arbeta som stöttepelaren för en engagerad projektgrupp i ett spännande ombyggnationsprojekt. OM TJÄNSTEN Som Projektkoordinator stöttar du projektledningen med administrativa uppgifter och samordning. Du hanterar beställningar, fakturor och protokoll, samt ser till att projektets dokumentation är spårbar och transparent. Du trivs med att skapa ordning och struktur. Du erbjuds Vi erbjuder en bred roll med möjlighet att utvecklas inom projektadministration. Hos vår kund får du en stöttande roll i ett team som värdesätter struktur och transparens. ARBETSUPPGIFTER Arbetsuppgifter I rollen som Projektkoordinator kommer du att avlasta projektledningen genom att hantera administrativa uppgifter, samordna aktiviteter och säkerställa spårbarhet i projektets processer. En bra medarbetare är strukturerad, noggrann och serviceinriktad. * Avlasta projektledningen administrativt inom olika delar av projektet * Diarieföring, där du skapar spårbarhet och transparens i alla processer och dokumentation * Protokollföring vid projektmöten * Ansvara för samordning av projektgruppen, till exempel genom att bjuda in till workshops, konferenser och möten och då boka konferensanläggningar, mötesrum, skicka inbjudningar med mera * Se över dokumentstrukturer/filstrukturer och ansvara för att det är ordning och reda * Hantering av beställningar av till exempel konsulttjänster och andra inköp till projektet * Konteringar och kontroll av fakturor som avser projektet * Följa upp projekt VI SÖKER DIG SOM - Har minst en gymnasieexamen - Har erfarenhet av at jobba med administration och samordning - Är strukturerad, noggrann och serviceinriktad i ditt arbete - Är administrativt skicklig - Har god systemvana och goda kunskaper i Officepaketet (Visma är ett plus i kanten!) - Flytande svenska i tal och skrift då det krävs för det dagliga arbetet Det är meriterande om du har tidigare arbetslivserfarenhet av att arbeta i projekt, och om du har gjort det inom bygg/entreprenad/anläggningsbranschen så blir vi extra intresserade! För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper: - Hjälpsam - Målmedveten - Ordningsam - Stabil - Ansvarstagande Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work. Vi tillämpar löpande urval och kommer plocka ner annonsen när tillräckligt många kandidater har nått slutskedet i rekryteringsprocessen. Vid ansökan efterfrågas ett CV. Personligt brev använder vi inte som urvalsmetod och behöver därför inte bifogas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess. INFORMATION OM FÖRETAGET N/A
Välj ett jobb för att visa detaljer