Säljare
Home Call Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

HomeCall söker säljare som vill utvecklas och skapa framgång tillsammans med oss! Vill du vara en del av ett växande och framgångsrikt team, där du får möjlighet att bygga en långsiktig karriär inom försäljning? Hos oss får du inte bara chansen att jobba med stora varumärken, utan också verktygen och stödet för att lyckas. Vi söker dig som är driven, målmedveten och brinner för att utvecklas. Vad erbjuder vi? - Generös provision. Du får betalt för ditt resultat! - Omfattande utbildning och daglig coaching. Vi ger dig de bästa förutsättningarna att lyckas. - Stora karriärmöjligheter. Vi tror på intern utveckling och erbjuder konkreta vägar för att växa. - Ett energiskt team. Bli en del av en positiv och drivande arbetsmiljö! Vi söker dig som: - Är en kommunikativ person och talar flytande svenska, både muntligt och skriftligt. - Är målinriktad och har en vilja att nå resultat. - Vill utvecklas och bygga en framgångsrik karriär inom försäljning. - Har möjlighet att arbeta heltid, måndag till fredag. - Har ingen erfarenhet av försäljning? Inga problem! Vi tror på din potential och ger dig all utbildning du behöver för att lyckas. Om HomeCall Sweden HomeCall grundades 2017 och har snabbt etablerat sig som en ledande aktör inom försäljning och kundservice. Vi erbjuder en dynamisk och entreprenörsdriven arbetsmiljö där vi värdesätter våra medarbetare och deras utveckling. Hos oss får du möjlighet att jobba med stora varumärken och bidra till att skapa framgång både för företaget och för dig själv. Jobbtyp: Heltid, Tillsvidare. Lön: 30 000,00 - 70 000,00 SEK per månad. Schema: Kontorstider, Måndag till fredag. Förmåner: - Bonus - Kvartalsbonus - Provisionslön - Företagsevent - Professionell utveckling OBS. Jobbet är baserat i Stockholm. Bor du här eller har möjlighet att flytta? Då är du varmt välkommen att ansöka!

4 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Säljare - Stockholm, Snittlön 80.000 kr!
Home Call Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

Arbetsplatsen som för tredje året i rad har utsetts till Telenors bästa mobilsäljare och bästa ledare, söker nu nya säljare till teamet! Just nu letar vi efter drivna, erfarna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och som är driven, resultatorienterad och en riktig vinnarskalle. Hos oss får du möjlighet att arbeta med det välkända varumärket Telenor och du kommer i din roll som säljare att dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder. Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Som talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning Är lyhörd och resultatinriktad Är minst 18 år gammal Är bosatt i Stockholm Kan arbeta heltid Placering: Centrala Stockholm, Drottninggatan Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag då vi söker nya säljare med start omgående. Välkommen med din ansökan! Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt: att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning, kundservice och företagsledning. Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, bland annat Telenor, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch. Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner; vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid. Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna, utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners, ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder.

4 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Stockholm Gallerian 75%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Homecall - Stockholm
Home Call Sweden AB
Telefonförsäljare m.fl.

Trött på de vanliga säljbolagen? Ta nästa steg hos oss Arbetsplatsen som för tredje året i rad har utsetts till Telenors bästa mobilsäljare och bästa ledare söker nu nya säljare till teamet Just nu letar vi efter drivna erfarna säljare till vårt kontor på Drottninggatan i Stockholm. Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning och som är driven resultatorienterad och en riktig vinnarskalle Hos oss får du möjlighet att arbeta med det välkända varumärket Telenor och du kommer i din roll som säljare att dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder Vi erbjuder: Kollektivavtal Garantilön under hela din anställning + höga provisioner utan tak Månadsbonus Möjlighet till att klättra inom bolaget Stora tävlingar och priser Familjärt företag Kontinuerliga utbildningar Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska Har tidigare erfarenhet av telefonförsäljning Är lyhörd och resultatinriktad Är minst 18 år gammal Är bosatt i Stockholm Kan arbeta heltid Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan redan idag då vi söker nya säljare med start omgående. Välkommen med din ansökan. Snabbfakta: Plats: Drottninggatan Stockholm. Ansök: med CV/LinkedIn via ”Ansök”. Tider: Vardagar kontorstider Home Call grundades år 2017 med ett uppriktigt mål och en passion som brann starkt att leverera överlägsen kundservice och långsiktiga kundrelationer. Vår team har en gedigen erfarenhet av försäljning kundservice och företagsledning Idag samarbetar vi med några av Nordens största uppdragsgivare, bland annat Telenor, både från den offentliga och privata sektorn, och vårt rykte som pålitliga partners har gjort oss till ett glasklart val inom vår bransch Vårt engagemang sträcker sig bortom enstaka transaktioner vi strävar ständigt efter att leverera förstklassigt arbete och investerar i hållbara partnerskap som varar över tid Vi är stolta över att inte bara möta förväntningarna utan även att överträffa dem. Med ett team som drivs av vår passion och en dedikation till att skapa värde för våra partners ser vi fram emot att fortsätta bygga starka och långsiktiga relationer med våra kunder #Main

4 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Ekonomiassistent inom kundreskontra till större koncern i Sollentuna
SJR in Sweden AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Nu söker vi på SJR dig som är en erfaren ekonomiassistent inom kundreskontra och har stor förståelse för hur hela kundreskontraprocessen fungerar. Detta är ett konsultuppdrag med start omgående och 6 månader framåt. Därefter finns stor chans till förlängning. Kunden sitter i Sollentuna och erbjuder hybridarbete. Kunden har semesterstängt v29 – v32 och då förväntas du vara ledig. Till detta uppdrag söker vi dig som vill ta anställning som konsult eller dig som vill arbeta som underkonsult hos oss. Om tjänsten Du kommer att arbeta nära ett engagerat team och rapporterar till redovisningschefen. Du blir en viktig del av kundreskontrateamet och ansvarar för bland annat: Ansvarsområden - Kundfakturering och uppföljning - Hantering av bankinbetalningar - Vidarefakturering inom koncernen - Redovisning av dagskassor - Löpande bokföring - Avstämning av balanskonton - Delaktighet i månads-, kvartals- och årsbokslut - Support till verksamheten i ekonomifrågor Lämplig bakgrund Vi söker dig som är en erfaren ekonomiassistent med tydlig kundreskontrafokus, gärna med erfarenhet från större koncerner eller liknande uppdrag. Du är snabblärd, prestigelös och noggrann, med ett starkt eget driv och en god kommunikationsförmåga. Du trivs i ett högt tempo, anpassar dig snabbt till nya rutiner och kan ta ett självständigt ansvar i dina leveranser. Personliga egenskaper För att lyckas i rollen ser vi att du har: - Flera års erfarenhet av arbete inom kundreskontra - Tidigare uppdrag som interimskonsult är meriterande - God systemvana och lätt för att sätta dig in i nya system - Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift - En lösningsorienterad och självgående inställning Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta TA Anette Skantz. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-07-03. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/11/konsult_interim_annons-14.png

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Butiksmedarbetare på deltid i Stockholm!
Astani Wear AB
Butikssäljare, dagligvaror

Deltidsjobb i sportig butik – bli en del av ett energifyllt team! Älskar du träning, hälsa och att ge riktigt bra service? Vi söker en engagerad och serviceinriktad butiksmedarbetare till vår kunds butik i centrala Stockholm – specialiserad på träningskläder och kosttillskott. Perfekt för dig som vill ha ett extrajobb och samtidigt utvecklas i en social och aktiv miljö! Här får du chansen att bli en viktig del av ett positivt och kunnigt gäng där vi varje dag hjälper våra kunder att hitta vad de söker och erbjuda dem service av världsklass. Vad innebär jobbet? Som butiksmedarbetare är du butikens ansikte utåt. Du hjälper kunder med allt från produktval till träningsråd, håller butiken snygg och inspirerande och ser till att våra hyllor är välfyllda. Dina arbetsuppgifter: Ge personlig och kunnig service till kunder Sälja träningskläder, kosttillskott och tillbehör Följa upp kampanjer och nyheter i sortimentet Packa upp och prismärka varor Hålla butiken ren, organiserad och inspirerande Hantera kassasystem och betalningar Vem söker vi? Vi söker dig som är positiv, nyfiken och gillar att jobba i ett högt tempo där ingen dag är den andra lik. Du är social, serviceinriktad och gärna intresserad av träning, hälsa och kost. Vi ser gärna att du: Har tidigare erfarenhet av butik eller försäljning (meriterande men inget krav) Är lyhörd, lösningsorienterad och gillar att hjälpa människor Trivs i en aktiv miljö med högt kundfokus Är ansvarsfull och noggrann med god känsla för ordning Har goda kunskaper i svenska (tal och skrift) Om tjänsten: Plats: Centrala Stockholm Omfattning: Deltid, flexibla tider (dagar, kvällar och helger) Start: Omgående eller enligt överenskommelse Låter det här som du? Då vill vi gärna höra från dig! Skicka in din ansökan redan idag – vi rekryterar löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen till ett team som brinner för träning, service och att göra skillnad – varje dag! Om Onlinebemanning Vi är ett ungt och modernt rekryteringsbolag som eftersträvar ett mer rättvist, digitalt och mänskligt sätt att matcha människor med jobb. Hoss oss söker du jobb utan CV, allt sker online, och vi ser individen bakom ansökan. Vi riktar oss främst till enklare jobb och instegsroller, exempelvis inom lager, logistik, städ, butik och service. Roller som ofta är perfekta för den som vill börja jobba direkt – oavsett om man är student, ny i Sverige eller bara söker något nytt. Öppen för alla Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.

4 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Distriktssköterska
Capio Sverige AB
Distriktssköterskor

Om oss Capio Vårdcentral Lidingö ligger centralt på ön i Stadshuset. Hit är det bra kommunikationer från centrala Stockholm. Här arbetar ett trevligt och stabilt gäng på ca 35 medarbetare. Din roll Vi behöver nu förstärka vårt team med en distriktssköterska. Hos oss får du som distriktssköterska arbeta brett inom primärvården och vi ser gärna att du tycker det är roligt att variera dina arbetsuppgifter med hemsjukvård, mottagningsarbete, chatt och telefonrådgivning. Som distriktssköterska hos oss är du ett stöd och ska kunna företräda patienter och närstående för att främja deras autonomi och självbestämmande i planering av omvårdnaden.  Du har fördjupade kunskaper i att leda och utveckla omvårdnaden i primärvården. Vi strävar efter att ha ett hälsofrämjande synsätt som är ett stöd för alla människor i alla åldrar och sjukdomstillstånd. Du kommer att vara den fasta vårdkontakten som ska tillgodose patientens behov av trygghet, kontinuitet, samordning och säkerhet. Vi erbjuder dig En trygg och stabil personalgrupp där du får utvecklas i din roll - vi lär av varandra! Friskvårdsbidrag. Frukost varje dag.  Om dig Du är legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning till distriktssköterska. Du är intresserad av primärvård och vill arbeta brett i din profession. B-körkort är ett krav. Du har kunskap om hjälpmedel och medicinsktekniska produkter och kan förskriva dessa och vi ser gärna att du har goda kunskaper kring vaccination. Du kommer att ha goda relationer med andra aktörer och få god lokalkännedom för att gynna kommunikation och samverkan.  Sista ansökningsdag: 2025-07-04

4 juni 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
Säljadmin till Solna
Andara Group AB
Ordersamordnare m.fl.

Vill du vara en viktig del av ett engagerat säljteam i Solna? Har du ett öga för detaljer och trivs i en varierad administrativ roll där service och struktur står i fokus? Då kan detta vara din nästa utmaning! I rollen som säljadmin arbetar du nära vår kunds säljteam och ansvarar för att den dagliga administrationen kring försäljning fungerar smidigt. Du kommer att vara länken mellan säljare, kunder och övriga interna avdelningar för att säkerställa effektiva flöden och hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter – Säljadministration och kundsupport Registrera och följa upp ordrar i affärssystemet SAP Stötta säljavdelningen med offerter, fakturering och leveransuppföljning Hantera kundförfrågningar och säkerställa snabb återkoppling Arbeta med administrativa uppgifter kopplade till avtal, priser och produktinformation Samarbeta med logistik, inköp och ekonomi för effektiva processer Vi erbjuder: En trygg anställning som konsult hos oss på Andara. Friskvårdsbidrag samt tjänstepension. 37,5 timmes arbetsvecka. Ljusa fräscha lokaler mitt i Solna. Konsulträffar såsom jul & sommarfester. Gemensamma luncher och täta avstämningar med din konsultchef. Vem söker vi? – Administrativt skicklig och serviceinriktad kollega Du är prestigelös, säljorienterad och van att hålla många bollar i luften Du har akademisk bakgrund Har erfarenhet av säljadmin, administration eller kundsupport Trivs i en roll med mycket kontakt internt och externt Är prestigelös och hjälper gärna till där det behövs Har goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Bekväm med Officepaketet och gärna erfarenhet av affärssystemet SAP Dina egenskaper och kvalifikationer inom sälj- & kontorsadministration Serviceinriktad och lösningsfokuserad med ett professionellt bemötande Flexibel, självgående och har lätt för att prioritera Anställningsvillkor och information – Säljadmin Solna Omfattning: Heltid Start: Omgående. Rollen är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till förlängning och du kommer att bli anställd som konsult hos oss på Andara. Placering: Solna med möjlighet till hybrid arbete 2 dagar i veckan Andara Group tar hand om hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta konsultchef på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan och välkomnar dig till vår kunds team i Solna!

4 juni 2025
Sista ansökan:
21 november 2025
IT Management-konsult
Hirely AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Om CHAS CHAS är ett värderingsdrivet och familjärt konsultbolag med cirka 33 erfarna konsulter. Som en del av Chas Visual Management-koncernen har de tillgång till hela kursutbudet från CHAS Academy, vilket möjliggör snabb och relevant kompetensutveckling – exempelvis inom nya teknologier som AI. Deras säljorganisation leds av två civilingenjörer med djup förståelse för lösningsarkitektur, vilket säkerställer att varje konsult matchas med rätt uppdrag, både tekniskt och strategiskt. De arbetar främst med myndigheter, regioner och kommuner, inklusive Finansinspektionen och DIGG. Deras 80/20-modell innebär att du som konsult får 80% av intäkterna, vilket ger en högre lön och flexibilitet. Mellan uppdrag har du möjlighet att resa eller vidareutbilda dig, och de erbjuder coachning inför intervjuer samt hanterar all administration och fakturering. Om rollen Vi söker en erfaren IT Management-konsult med minst 10 års erfarenhet inom områden som IT-projektledning, teknisk projektledning, produktägarskap eller liknande. Du kommer att arbeta med att leda och koordinera komplexa IT-projekt inom offentlig sektor och stora organisationer. Kvalifikationer Obligatoriska: Minst 10 års erfarenhet inom IT Management. Erfarenhet av arbete i SAFe-styrda organisationer som tillämpar PM3. Relevant högskoleexamen inom IT, gärna civilingenjör. Flytande svenska i tal och skrift. Svenskt medborgarskap Meriterande: Certifieringar inom SAFe, PMP, PMI, Prince2 eller liknande. Genomförda Astrakan-utbildningar. Erfarenhet av LOU, upphandling/inköp, leverantörsstyrning, budget, teknisk kravställning och regulatorisk verksamhet. Erfarenhet av arbete inom offentlig sektor, gärna myndigheter eller stora företag  Personliga egenskaper Analytisk och strukturerad. God kommunikationsförmåga. Förmåga att arbeta självständigt och i team. Hög integritet och säkerhetsmedvetenhet. Vad CHAS erbjuder 80/20-modell med högre lön och flexibilitet. Tillgång till CHAS Academys kursutbud för kontinuerlig kompetensutveckling. Coachning inför intervjuer och stöd i hela konsultprocessen. Förmåner som rabatterade bolån, friskvårdsbidrag på 5000 kr och städtillfällen för nyblivna föräldrar. Ort: Stockholm (eller på distans), Remote: Beroende på vad som efterfrågas av kund Start: Augusti 2025 eller efter överenskommelse Är du redo att ta nästa steg i din karriär som IT Management-konsult? Skicka in din ansökan redan idag!

4 juni 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Kvalitetsingenjör till Neko Health!
Professionals Nord Stockholm AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Vi söker nu en driven och erfaren kvalitetsingenjör som vill vara med och utveckla och driva Neko Healths kvalitetsprocesser kopplade till tillverkning och bidra till att deras produkter och tjänster håller absolut högsta standard – redan från första ritning. Tjänsten omfattar många olika delar inom kvalitetsteknik och du kommer ha stor chans att vara med och utforma din roll i takt med att bolaget växer.   Om företaget Neko Health är ett svenskt företag inom health-tech som grundades 2018 av Hjalmar Nilsonne och Daniel Ek. Företagets vision är att skapa ett sjukvårdssystem som hjälper människor att hålla sig friska genom förebyggande åtgärder och tidig upptäckt av sjukdomar. Neko Health har utvecklat en banbrytande teknik för medicinsk skanning som gör det både enkelt och prisvärt för alla att få tillgång till hälsokontroller. För att uppnå detta har Neko Health omdefinierat vårdupplevelsen genom att integrera de senaste framstegen inom sensorer och AI. Idag driver Neko Health två kliniker i Sverige, en vårdcentral och två hälsocenter i London, med fler på väg. All utrustning designas och tillverkas internt i Sverige.  Om rollen Som kvalitetsingenjör hos Neko Health kommer du att:Äga och driva kvalitetsarbetet relaterat till material och produktion. Ta fram checklistor, mallar och processer för kvalitetssäkring där behov uppstår Ansvara för implementering och uppföljning av materialkontroll och processkontroller som skapar tydliga värden Ansvara för och följa upp inkommande material och supportera leverantörskvalitet Säkerställa att kvalitet byggs in i produkterna – inte testas fram i efterhand Delta i ritningsgranskning, ECO och NPI och samarbeta med konstruktörer för att identifiera avvikelser och anpassningsbehov Ta fram och underhålla rapporter och dokumentation kopplat till kvalitetsarbete Vara ett bollplank för operatörer i takt med att arbetet växer och blir mer decentraliserat I allra högsta grad vara med och forma din egen roll framåt   Vem vi söker Vi söker dig som är senior ingenjör och brinner för att bygga in kvalitet i produkterna, och som vill kombinera teknik, struktur och innovation. Du har troligen 5-10 års erfarenhet från en liknande roll, gärna med nära koppling till produktionsteknik, maskinteknik eller elektroteknik. Du behöver ha en god förståelse för ritningar, tillverkningssätt och tekniska komponenter, och vanan att samarbeta tätt med utveckling, konstruktion och leverantörer för att bygga in kvalitet i produkterna. Du förstår vad som skapar reellt värde och vad som bara skapar merarbete på golvet och önskar se ett produktionsgolv utan papper. Med fördel läser och skriver du också kod i något språk. Du förväntas ha djup förståelse och kunskap relaterat till:Att implementera och underhålla kvalitetsprocesser som verkligen fungerar. IQC, FQC, SQE, WI, FMEA, kalibrering, ECR och ERO etc. Att jobba med kvalitetsteknik kopplat till både utveckling, NPI och produktion. Leverantörssamverkan och dokumentation samt avvikelser relaterat till komponenter och slutprodukter. Att identifiera kvalitetsrisker och skapa förebyggande åtgärder   Personliga egenskaper För att lyckas i rollen tror vi att du är:Drivande och självgående – du ser vad som behöver göras och gör det Ansvarstagande – du håller ihop helheten och säkerställer kvalitet i varje steg Kommunikativ – du samarbetar lätt med operatörer, konstruktörer och leverantörer Trygg i en start up-miljö – du trivs i en dynamisk vardag där inte allt är satt från början Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt hos Neko Health. Professionals Nord kommer att sköta rekryteringsprocessen och kundens önskemål är att alla frågor kring tjänsten går via ansvarig rekryterare alternativt till [email protected] Praktisk information Start: Omgående, enligt överenskommelsePlaceringsort: StockholmArbetstider: DagtidOmfattning: HeltidKontaktuppgifter: [email protected]

4 juni 2025
Sista ansökan:
15 juli 2025