Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj på Östermalm som behöver hjälp 3 gr/veckan 15.30-18.00. Familjen har två barn (1 och 4 år) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected] Vi jobbar med professionell barnpassning i hela Stockholm och hjälper familjer med allt från hämtning på förskola till passning i hemmet på eftermiddagar, kvällar och helger. Vi erbjuder våra barnvakter ett flexibelt extrajobb där du kan fokusera på dina studier samtidigt som du får möjligheten att arbeta med barn och utvecklas som person. Vi satsar mycket på trivsel, internutbildning och personlig utveckling för att du ska trivas och vara nöjd. Vi är övertygade om att de bästa barnvakterna är de som trivs sin anställning.
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj på Lidingö som behöver hjälp HELTID från slutet på juli till slutet av december. Familjen har två barn (7 mån och 3 år) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected] Vi jobbar med professionell barnpassning i hela Stockholm och hjälper familjer med allt från hämtning på förskola till passning i hemmet på eftermiddagar, kvällar och helger. Vi erbjuder våra barnvakter ett flexibelt extrajobb där du kan fokusera på dina studier samtidigt som du får möjligheten att arbeta med barn och utvecklas som person. Vi satsar mycket på trivsel, internutbildning och personlig utveckling för att du ska trivas och vara nöjd. Vi är övertygade om att de bästa barnvakterna är de som trivs sin anställning.
Vi söker dig som har ett genuint intresse för barn och gillar ett flexibelt och socialt extrajobb. Just nu söker vi bland annat en barnvakt till en familj i Vasastan som behöver hjälp måndag till fredag 14.30-18.00. Familjen har ett barn (1 år) Med start omgående. Som barnvakt ser vi att du har: Erfarenhet som barnvakt eller Nanny och alltid tycker det är roligt att vara med barn. Som person ser vi att du är ansvarsfull, social och kreativ för att komma på nya lekar med barnen. Viktigt att du känner dig trygg som barnvakt och kan ta stort ansvar samt att du kommunicerar flytande på svenska. Då barnen vanligtvis är i åldrarna 0-5 år är det viktigt att du har erfarenhet av dessa åldrar sen tidigare. Jobbet är optimalt för dig som: Vill jobba som barnvakt på flexibelt schema med där man känner att man har tid för minst 10 timmar per vecka. Stort plus om du är tillgänglig på eftermiddag/kväll. Vi ser att man helst har en parallell sysselsättning som studier eller annat deltidsjobb. Vill du även jobba som timvikarie på förskola finns den möjligheten. Om våra barnvaktstjänster: Du väljer själv vilken familj du vill jobba för utifrån var de bor, arbetstider och åldrar på barnen. Vi hjälper dig att hitta den perfekta familjen utifrån dina önskemål. Vi som arbetsgivare erbjuder dig: Konkurrenskraftig lön, mellan 110-150 kronor per timme, Barnvaktscertifiering utformad av specialpedagoger med tillhörande hjärt och lungräddningsutbildning. Toppservice från kontoret som hjälper dig vid frågor eller funderingar och såklart ett väldigt roligt extrajobb med stora möjligheter till personlig och yrkesmässig utveckling. Ansökan: Känner du att du är rätt person att jobba som barnvakt hos oss? Tveka inte att söka! Skicka in din barnvaktsansökan eller ställ frågor till rekryteringansvarig. Mejladress [email protected] Vi jobbar med professionell barnpassning i hela Stockholm och hjälper familjer med allt från hämtning på förskola till passning i hemmet på eftermiddagar, kvällar och helger. Vi erbjuder våra barnvakter ett flexibelt extrajobb där du kan fokusera på dina studier samtidigt som du får möjligheten att arbeta med barn och utvecklas som person. Vi satsar mycket på trivsel, internutbildning och personlig utveckling för att du ska trivas och vara nöjd. Vi är övertygade om att de bästa barnvakterna är de som trivs sin anställning.
Jag är en 53-årig man med svår hjärnskada med omfattande tillsynsbehov som söker dig som ska hjälpa mig med personlig omvårdnad och alla vardagliga hushållsgöromål. Arbetsplatsen är där jag befinner mig. Arbetstiden är belagd på vardagar med rullande schema på dag, kväll och natt, väntetid. Kvalifikationer: Du har lätt för att samarbeta, tål stress, är öppen och ärlig, har en positiv människosyn och kan arbeta självständigt. Du som söker bör kunna prata svenska flytande då dels brukaren har svårt att föra sin talan och dels då det förekommer vårdkontakter.
OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Du kommer utföra installationer och felsökning / service av digitalskyltar i stor Stockholms området , Om du har erfarenhet av liknande arbete som installatör inom relevant bransch är ett Plus, du trivs att arbeta självständigt ute på fältet och i grupp. Du gillar att ge den bästa servicen och bemötandet. Du håller god ordning på både på ekonomi och material. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo. Du har god fysik och har systemvana (hantera smart telefon). Du har en utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera med din omgivning. För tjänsten krävs att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Krav: B Körkort Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam och bekväm med att arbeta i oka typer av miljöer som i gallerior och butiker samt tåg och ha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/
Vi söker nu en strukturerad, varm och serviceinriktad medarbetare till vår mottagning i Göteborg eller Stockholm, som brinner för att ge professionell hjälp via både telefon och mejl. Som vår rådgivare för både inre och yttre support kommer du att vara spindeln i nätet som både hjälper våra patienter, men också erbjuder en smidig process för våra anställda. Svea KBT är ett ledande privat psykologföretag med över 80 anställda, spridda över våra mottagningar i Stockholm, Malmö, Uppsala, Göteborg, Umeå och Linköping. Du blir en viktig del av vårt team med psykologer, sjuksköterskor och läkare där du jobbar för att ge patienten en komplett vårdupplevelse. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ta emot samtal från patienter och potentiella patienter som har frågor om behandlingsupplägg, bokningar, fakturor och andra ärenden. Matcha patienter med psykolog hos oss baserat på personliga egenskaper och kompetens samt hjälpa patient till bokning. Inhämta information från olika avdelningar och erbjuda våra patienter och medarbetare en smidig och friktionsfri process i att få rätt hjälp och stöd. Fråga och bolla med ledningen och vårdpersonal för att hitta de bästa vägarna, och gärna komma med egna idéer för att utveckla rollen. Kontorsansvar vilket bland annat innefattar organisera städschema, genomföra veckoinköp till kontoret och hålla väntrum samt andra gemensamma ytor snygga och fräscha. Administrativa uppgifter som att föra statistik, hålla skriftliga interna rutiner uppdaterade löpande. Vi söker dig som: Förstår vikten av empati och kan hantera patienter med psykiska utmaningar på ett respektfullt sätt. Vill ha en aktiv roll som innebär ett högt tempo och många bollar i luften. Har ett naturligt servicefokus och genuint vill hjälpa andra. Som självständigt kan se vad som behöver prioriteras i stunden, snabbt byta fokus och tycker struktur och organisering är viktigt. Har en prestigelös inställning och alltid strävar efter att göra ditt bästa. Som självständigt söker upp information i skriftliga rutiner och bland kollegor. Är duktig på att uttrycka sig väl i både tal och skrift, på svenska och engelska. Är van vid att arbeta med Microsoft Office och har god datorvana. Vi erbjuder: En heltidstjänst med möjligheter till utveckling och nya ansvarsområden. Chans att påverka sin roll och processerna för att hitta bättre sätt att jobba och skapa en mer dynamisk arbetsplats. Löpande intern handledning och utbildning med exempelvis samtalsmetodik (som MI, speglingar, reflekterande samtal), vad psykologisk behandling innebär (KBT, DBT, ACT, CFT). Ett arbete nära ledning och personal bestående av psykologer, läkare och sjuksköterskor . Sociala och roliga aktiviteter som AW:s, kick-offer och teamaktiviteter. Ett utvecklande arbete i en trivsam arbetsmiljö där du gör skillnad för våra patienter. Rekryteringsstatus: Vi rekryterar löpande och hoppas kunna tillsätta tjänsten så snart vi hittar rätt kandidat, så vänta inte med att skicka in din ansökan – intervjuer sker kontinuerligt. Varmt välkommen att söka och bli en del av vårt engagerade team!
OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Aksab Kemi Sverige AB är ett svanenmärkt företag inom kemteknik med system för disk, rengöring och hygien. Vår verksamhet innefattar produktion, försäljning och distribution av kemitekniska produkter. Utöver det erbjuder vi även försäljning och service av maskiner. Bland våra kunder finns restauranger & storkök, tvätterier och bilverkstäder. Företaget har idag 14 anställda och vi vill bli fler! Just nu söker vi en junior administrativ assistent till vårt huvudkontor i Tumba. Vi söker dig som är tidigt i karriären och vill lära dig ett yrke och utvecklas hos oss. Som administrativ assistent kommer du bland annat att: Hantera ordermottagning via telefon och mail Registrera och administrera ordrar i VISMA/SPCS Skapa offerter, hantera fakturering och boka frakter Utföra inköp och hantera administrativa kontorsuppgifter såsom utskrifter och posthantering Koordinera säljmöten och sköta kundkontakt Önskad profil: Erfarenhet av att arbeta mot kunder via telefon och mail Någon form av erfarenhet att arbeta i ordersystem/affärssystem, gärna VISMA/SPCS Mycket god datorvana och erfarenhet av Microsoft Office-paketet Goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift Vi söker dig som: Är strukturerad och noggrann; Eftersom du ansvarar för orderflödet är det viktigt att du kan arbeta metodiskt och hålla ordning på detaljer. Har en god kommunikativ förmåga; Du kommer att ha daglig kontakt med kunder, säljare och lagerpersonal, vilket kräver tydlighet och lyhördhet. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Heltid, kontorstider Placering: Tumba, Botkyrka Anställningsform: Provanställning 6 månader, därefter tillsvidare Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos Aksab Kemi Sverige AB. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig!
Bli stjärnsäljare på HomeCall Har du driv, energi och en vilja att vinna? Då väntar din nästa succé-resa här. HomeCall växer snabbt och vi söker fler hungriga talanger som vill tjäna stort, utvecklas varje dag och ha riktigt kul på vägen. Därför kommer du älska jobbet Vad du får Därför gillar folk att jobba här Skyhög provision utan tak Ju bättre du presterar, desto tjockare lönekuvert – enkelt! Bonusar Vi belönar fart och resultat direkt från dag 1. Branschens vassaste säljakademi Betald grundutbildning + daglig coaching av toppsäljare. Raketfart i karriären 8 av 10 teamleads har befordrats internt – nästa kan vara du. Grymt team & events Afterworks, resor och tävlingar som gör måndagar till veckans höjdpunkt. Vem är du? Kommunikativ på flytande svenska – du älskar att prata med människor. Målmedveten – ordet “lagom” finns inte i ditt vokabulär. Utvecklingshungrig – ser feedback som din snabbaste genväg uppåt. Tillgänglig heltid, måndag–fredag. Erfarenhet av försäljning? Kul! Ingen erfarenhet? Ännu roligare – vi gör dig grym från noll. Om rollen Anställning: Heltid, tillsvidare (vi vill satsa långsiktigt på dig). Lön: 30 000 – 70 000 SEK +/månad (grund + provision, ingen övre gräns). Arbetstider: Kontorstider, måndag–fredag. Plats: Vårt pulserande HQ vid Hornstull, Stockholm. Kort om HomeCall Sedan starten 2017 har vi gjort raketkarriär som en av Nordens ledande sälj- & kundservicepartners. Hemligheten? Ett entreprenördrivet mindset, mod att testa nytt – och framför allt människor som dig. Tillsammans jobbar vi med några av Sveriges starkaste varumärken och levererar resultat som överträffar förväntningarna. Ansök nu – ta första steget mot din bästa version Skicka in ditt CV (eller LinkedIn-profil) + en kort rad om varför just du är vår nästa stjärna. Det tar max 60 sekunder – framtiden rullar på , hoppa på rätt tåg i dag! OBS! Bor du redan i Stockholm eller redo att flytta hit? Perfekt – vi hjälper dig i gång snabbare än du hinner säga “sign here”! Klicka på "Ansök" nu – vi bokar intervjuer löpande och platserna fylls snabbt. Snabbfakta: Plats: Drottninggatan Stockholm. Ansök: med CV/LinkedIn via ”Ansök”. Tider: Vardagar kontorstider
Studieförbundet Folkuniversitetet bedriver folkbildning och vuxenutbildning i hela Sverige. Vår idé är att genom kunskap och skapande ge människor förutsättningar för ett rikare liv. Kunskap förändrar. Arbetsuppgifter •Undervisning, förberedelse, planering och efterarbete. Delta i utvecklingsarbete enligt överenskommelse •Kvalitetsarbete genom att ta del av förväntningar inför kursen och utvärderingar efter kursens slut. •Deltagarkontakter mellan lektionerna relaterade till kursinnehåll t.ex förberedelser eller läxor Kvalifikationer Cirkelledare inom Folkuniversitetet ska vid tillträdet ha: •Pedagogisk förståelse eller pedagogisk erfarenhet. •Sakkunskap i ämnet/arbetslivserfarenhet i ämnet • Gärna erfarenhet av och ett aktivt intresse för vuxenpedagogik •Grundläggande IT-kunskaper Din språkliga nivå i undervisningsspråket skall vara motsvarande den som en infödd har och vi ser gärna att du har relevant akademisk examen. Önskvärda personliga egenskaper är vilja och förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp, en god social förmåga, god initiativförmåga, positiv inställning till förändring och utveckling samt ett etiskt förhållningssätt. Folkuniversitetet i Södertälje bedriver öppen kursverksamhet i språk däribland en stor verksamhet i Svenska på distans. I dagsläget erbjuder vi distansundervisning till hela världen och vår verksamhet ökar. Kursledaren kan sitta hemma och bedriva sin undervisning (i likhet med deltagarna). Kursen hålls i ett digitalt klassrum så en viss datavana är bra! OBS: du blir anställd som objektanställd dvs från din kurs start till din kurs slut. Tyvärr kan vi inte i dagsläget erbjuda ngn form av tillsvidareanställning.
Om tjänsten Vill du arbeta på ett arkiv där rutin och noggrannhet är en självklarhet? Bli då vår kunds nya arkivassistent/printoperatör! Vi söker nu en medarbetare med tidigare erfarenhet av arkivering eller administratoin till ett tidsbestämt uppdrag på ca 1 månad. Du kommer att bli anställd hos vår kund som är positionerad i Täby. Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat rekryterings-, bemannings- och omställningsföretag. Med lång erfarenhet, kompetens och nära relationer är vi en ovanligt personlig HR-partner i en alltmer digital värld. Vi ser våra konsulter som mer än bara en resurs vi hyr ut, våra kandidater som kunder och våra kunder som samarbetspartners. KFX HR-partners fokus har alltid varit att bygga långsiktiga relationer. Vårt mål är att vara våra kunders första val av HR-partner och branschens bästa arbetsgivare. Våra ledord på KFX är stolthet, omtanke och engagemang och dessa genomsyrar allt vi gör. Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är att digitalisera ett stort arkiv. de huvudsakliga arbetsuppgifterna kommer bland annat att vara: - Skanna in befintliga ritningar och genomföra arbetet enligt instruktioner i arkivet - Se till att dokumentation och andra underlag kopieras enligt direktioner från beställaren - Digitalisera pappersarkiv Notera att detta inte är en avancerad IT-tjänst utan mer inom administration/arkiv/internservice som kräver viss IT-kunskap. Kvalifikationer I den här tjänsten är ett noggrant och strukturerat arbete en självklarhet! Du ska trivas med upprepande arbetsmoment, att jobba självständigt men inte vara rädd för att ta tag i problem om det dyker upp sådana. Vi söker dig som har gymnasial utbildning och erfarenhet av liknande eller åt det administrativa hållet. Det är meriterande om du tidigare har arbetat med arkivuppgifter samt filhantering. För att trivas i den här rollen ser vi att du är självgående och gillar att utföra arbetsuppgifterna med precision och tydlighet. En förutsättning är att du snabbt kan sätta dig in i nya arbetsmoment, har lätt för att ta till dig information och kan följa instruktioner. Du värdesätter noggrannhet och att utföra arbetsuppgifter korrekt. Vidare vill vi att du är proaktiv, självgående och ödmjuk. En prestigelös attityd och en flexibel inställning kommer du långt med! Övrigt Start: Så snart som möjligt Anställning: Visstid, ca 1 månad Arbetstid: Kontorstider Är det dig vi söker? Skicka då in din ansökan redan idag! Urval sker löpande, vilket betyder att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Du kan komma att få genomföra olika personlighets- och kunskapstester i denna rekryteringsprocess. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund, [email protected]. Observera att vi inte har möjlighet att ta in ansökningar via mail.
Välj ett jobb för att visa detaljer