Om jobbet Är du legitimerad farmaceut/receptarier och är redo för din nästa utmaning? Vill du vara en del av en organisation där du kommer att ha ett nära samarbete med ditt team och stora möjligheter att utvecklas i olika roller? Välkommen till Apotek Ösmo! Som farmaceut på Apotek Ösmo arbetar du omväxlande med rådgivning och försäljning inom recept och egenvård. I rollen bidrar du med din farmaceutiska kompetens, engagemang och erfarenhet, till en bättre hälsa för våra kunder och till apotekets framgång. Våra öppettider är vardagar kl. 09:00-18:00 och lördagar kl. 10:00-15:00. Apoteket är beläget i Ösmo Centrum. Tjänsten är en tillsvidareanställning som farmaceut. Tjänsten är på heltid eller enligt överenskommelse. Provanställning kan komma att tillämpas. Tillträde till tjänsten sker enligt överenskommelse. Är du den vi söker? Vi söker dig som är legitimerad receptarie eller apotekare. Du är antingen i början av din karriär eller erfaren farmaceut och känner igen dig i beskrivningen: Du visar intresse och engagemang i mötet med kunder och samarbetar väl med kollegor på Apoteket Du tar ansvar för att hantera de krav som ställs på dig som farmaceut och tar hjälp av ditt team vid behov Du bidrar med en god attityd och söker enkla lösningar i vardagen.
Software Manager till expansivt tech-bolag inom industrin – etablera och leda framtidens team i Norden Har du en bakgrund inom mjukvaruimplementation i industriella miljöer, brinner för teknik och har ett naturligt ledarskap? Vill du ta nästa steg i karriären och vara med på en spännande tillväxtresa där du får bygga upp ett nordiskt team från grunden? Då kan detta vara din nästa utmaning! Vår kund – ett internationellt bolag med stark teknisk kompetens och innovativa lösningar för tillverkningsindustrin – söker nu en Software Manager till sitt svenska huvudkontor i Stockholm. Det här är en rekrytering där du blir en nyckelperson i organisationens etablering och utveckling på den nordiska marknaden. Om rollen I rollen som Software Manager har du det övergripande ansvaret för att etablera, utveckla och leda ett nytt nordiskt team med fokus på mjukvaruleveranser, implementationer och kundsupport. Du kommer att arbeta både strategiskt och operativt – med ena foten i det dagliga arbetet och den andra i att forma framtidens struktur, processer och teamkultur. Du kommer att: Rekrytera, leda och coacha ett tekniskt team med fokus på mjukvaruimplementation och support. Driva och optimera implementationer av företagets programvara hos kunder i tillverkande industri. Vara en viktig länk mellan utveckling, sälj och kund – och säkerställa att lösningarna är tekniskt och affärsmässigt anpassade. Utveckla och följa upp KPI:er, rutiner och processer för support och projektleveranser. Säkerställa hög kundnöjdhet genom kvalitet, tillgänglighet och teknisk kompetens. Vem är du? Vi söker dig som är en trygg och närvarande ledare med ett stort tekniskt intresse och erfarenhet av att arbeta nära produktion och affär. Du är van att arbeta operativt med komplexa system och känner dig bekväm i gränslandet mellan IT, automation och industriella processer. Vi ser gärna att du har: Flera års erfarenhet av mjukvaruimplementation i producerande bolag. Erfarenhet av system som t.ex. WMS (Warehouse Management Systems) samt integration mot ERP-system. Goda kunskaper i SQL och vana att arbeta med databaser i implementationssammanhang. En teknisk utbildning inom exempelvis automation, datateknik eller systemvetenskap. Erfarenhet av att leda team, projekt eller tekniska initiativ – formellt eller informellt. Flytande svenska och engelska, i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet från tillväxtbolag eller varit med i etableringsskeden där struktur, kultur och processer byggs upp parallellt. Vad erbjuder vi? Här får du en central roll i ett globalt företag med stark teknikhöjd och ambitiösa framtidsplaner i Norden. Du får friheten att påverka, bygga och forma – samtidigt som du får stöttning av ett internationellt nätverk och etablerade lösningar. Möjlighet att etablera ett team från grunden. Varierande arbetsuppgifter med både operativa och strategiska inslag. Ett företag där teknik, innovation och kundvärde står i centrum. Modern arbetsmiljö i Stockholm med hybridmöjligheter. Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen att skicka in din ansökan redan idag!
Välkommen till Attendo där du kan göra skillnad Drivs du av att arbeta med människor och vill verkligen göra skillnad för våra kunder varje dag? Ta chansen att bli en del av vårt härliga gäng! Vi på Attendo söker nu undersköterskor till Spadvägen . Vi söker timanställda undersköterskor som kan arbeta dag, kväll och helg samt natt. Attendo Spadvägen är ett trivsamt äldreboende i Älvsjö i Stockholm där vi erbjuder omsorg till personer med demens eller somatiska sjukdomar. På Attendo Spadvägen har vi fokus på aktiviteter med inrikningen Kultur & Nöje. Vi har en aktivitetsansvarig som sätter ihop ett varierat program med kulturella aktiviteter varvat med gymnastik, promenader och bakning. Medarbetargruppen består av undersköterskor, sjuksköterskor, sjukgymnast och arbetsterapeut och Gruppchefer. Vi söker dig som drivs av att arbeta med människor och göra verklig skillnad för kunderna varje dag. Du har en förmåga att stärka och stödja kunderna i alla delar av vardagen. Som person är du noggrann och engagerad i kunderna och deras närstående. Du har lätt för att samarbeta, har ett pedagogiskt förhållningssätt och bidrar till en god och trevlig stämning på vår arbetsplats. Beskrivning av tjänsten Personlig omvårdnad enligt verksamhetens rutiner med utgångspunkt från kundens individuella behov och önskemål Hjälpa till med att förbereda, laga och servera måltider, städ, tvätt m.m. Utföra dokumentation och arbeta utifrån beslutade insatser Samarbeta med externa och interna kontakter såsom gode män, anhöriga, boende, sjuksköterska och rehab-personal. Kvalifikationer Undersköterskeutbildning om minst 1350p. Yrkesbevis från Socialstyrelsen eller intyg från nuvarande/tidigare arbetsgivare gällande tillsvidareanställning som undersköterska. Goda kunskaper i svenska språket (tal och skrift) God datorkunskap/datorvana Du trivs med att ge god service, skapa fina relationer och vill ge livskvalité till våra kunder. Du är en självständig, ödmjuk och ansvarsfull person som brinner för vård av äldre och kan se individens behov. Stämmer beskrivningen in på dig? Sök redan idag! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, via samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-09-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Vi söker Byggservicesnickare till vår verksamhet i Stockholm! Din profil Vi söker dig som har yrkesbevis och B-körkort som trivs med varierande projekt, bland annat om- och tillbyggnader, reparationsarbeten, andra service jobb som, mur, puts Du kommer jobba i en mindre grupp service snickare. Vi ser gärna att du arbetat som Bygg service snickare tidigare eftersom arbetet är varierat och ställer höga krav på självständighet och yrkeskunnande. Krav: - B- körkort - Svensk eller engelsk talande - Bil - Erfarenhet av liknande uppdrag Vi tillämpar löpande urval vilket kan betyda att tjänsten tillsätts innan sista annonseringsdag.
Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu en skicklig maskinist som är ute efter en ny utmaning. Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig. Tjänsten Som maskinist hos oss kommer du ha varierande arbetsdagar då vi har många olika kunder med olika typer av projekt. Många av projekten du kommer arbeta på kommer ditt arbete innebära schaktning och finplanering. I Nator Personal är vi ett team och vi arbetar tillsammans. Som maskinist förväntas du kliva ur maskinen och hjälpa personalen på marken vid behov. Arbetet är främst förlagt i Stockholmsområdet, arbetstider är 7–16, mån-fre, 40h i veckan. Start enligt ö.k. Kvalifikationer Du har dokumenterad erfarenhet av arbete som maskinist och det är meriterande om du har förarbevis för grävlastare och grävmaskin. Du har även erfarenhet av att köra via GPS styrning. Som person är du en lagspelare som gillar att ta för dig på arbetsplatsen. Du känner stort ansvar och stolthet i det arbete du levererar. I övrigt är du punktlig, pålitlig och har ett maskinintresse när det gäller underhåll, inspektioner och förebyggande arbete. Det är ett krav att kunna kommunicera bra på svenska eller engelska. Du erbjuds En trygg arbetsgivare som är mån om ditt mående Lön enligt kollektivavtal Tillsvidareanställning med tillämpad provanställning första 6 månaderna Ansökan Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]
Hos Fastighetsägarna Service arbetar vi mot tydliga mål och söker nya vägar för att nå nya höjder. Hos oss finns alla förutsättning för att prestera, trivas och växa. Vi söker en serviceinriktad, lösningsorienterad och erfaren Bolagsekonom som vill vara en del av vårt dynamiska team. Du har en passion för ekonomi och vill arbeta i en miljö där du kan påverka och driva förbättringar. Om rollen: I rollen utgör du ankaret för just dina kunder och drivs av hög kundnöjdhet. Du kommer i nära samarbete med kunden hantera avancerade redovisningsfrågor, bokslut och årsredovisningar samt rapportering till kund och myndigheter. Vidare är du del i att utveckla befintliga system och processer. Du trivs att jobba mot deadlines och att ansvara för egna arbetsuppgifter samtidigt som du delar med dig av dina kunskaper till teamet. Vi söker dig som: Flera års erfarenhet av kvalificerat redovisningsarbete inkl. årsredovisning Har erfarenhet från fastighetsbranschen eller arbeta från redovisningsbyrå Är en initiativrik person som trivs med frihet under ansvar Är en god kommunikatör och teamspelare Har erfarenhet av koncernredovisning och K2/K3/RFR2 Har du erfarenhet av Unit4/UBW är det meriterande. Flera av våra kunder har internationell prägel varför du behöver hantera engelska mycket bra i tal och skrift. Vi erbjuder: En stimulerande arbetsmiljö med möjlighet att påverka och förändra. Du får frihet under ansvar och möjlighet att utvecklas och växa inom företaget. Du kommer att vara en del av ett engagerat och stöttande team med kontor på Kungsholmen. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan idag och bli en del av vårt framgångsrika team! I denna rekrytering samarbetar vi med Eclipse och hänvisar alla frågor till Anders Tegman, telefon 0709-481788. Om Fastighetsägarna Service Vi på Fastighetsägarna Service är experter på fastighetsförvaltning och vår passion är att förenkla och skapa framtidens fastighetsägande. Med 150 år i branschen vet vi vad som ska göras, och framför allt hur det ska göras på bästa sätt. Hos oss jobbar vi med hela förvaltningen, som juridiska konsultationer, ekonomisk och teknisk förvaltning samt försäljning av fastighetsprodukter. Vi omsätter i dagsläget 300 miljoner kronor per år och är 280 medarbetare. Vi sitter alla samlade på Alströmergatan 14 på Kungsholmen och det är viktigt för oss att våra medarbetare mår bra – varje vecka finns ledarledda träningspass i samarbete med SATS i våra egna lokaler och vi har fullt utrustat och nyrenoverat gym. Du har dessutom tillgång till Fastighetsägarnas utbildningar.
Om företaget Tietoevry är ett ledande företag inom digital omvandling och erbjuder integrerade IT-lösningar till både företag inom näringslivet och den offentliga sektorn. De spelar en betydande roll i den digitala sfären och utnyttjar sin programvara och tjänster för att utveckla verktyg och lösningar som underlättar vardagen för en stor mängd människor. Genom att hjälpa företag att förnya sina verksamheter genom modernisering, digitalisering och innovation skapar de nya möjligheter som bygger på öppenhet, samarbete inom innovation och ett omfattande ekosystem. Här får du möjligheten till att växa med utmanande och stimulerande arbetsuppgifter. Vidare får du kontinuerligt stöttning genom utvecklande och coachande samtal. Detta kombineras med en stark kultur som bygger på hög transparans och en stor dos teamanda. Om tjänstenRollen som supporttekniker hos Tietoevry handlar primärt om att erbjuda support till en av Tietoevrys största kunder. Rollen är dynamisk och varierande, då du förväntas erbjuda support inom områden såsom Office 365, MS Office, Windows, Windows Server, nätverk, brandväggar, WiFi, säkerhet, backup, Active Directory och Mac. Ansvarsområden: Tillhandahålla kvalitativ support genom telefon, mail och chatt för slutanvändare hos kund. Leverera lösningar på de ärenden som berör tekniska frågor eller problem. Felsökning och åtgärdande av tekniska problem med hjälp av fjärrstyrnings-, och automatiseringsverktyg. Vara delaktig i förbättringsprocesser för incident, förändring och problemhantering. Kvalifikationer och egenskaper Vi letar efter dig som har en fallenhet för att ge kvalitativ service. För att passa bra i tjänsten ser vi att du har en approach som präglas av en hög grad av kundfokus och service. Vidare är du fokuserad på att nå resultat och utvecklas över tid. Att sätta mål och jobba mot dem, individuellt och i team, är något som känns naturligt för dig. Du är en person som fungerar bra i grupp som innehar en hög standard av ärlighet och konsekvens i sina handlingar. Likt andra i teamet, förväntas du vara flexibel och öppen för att utvecklas då du kommer ta dig an en varierande mängd olika ärenden. Du är kommunikativ, samarbetsvillig och sprider positiv energi. Du har både förmågan att identifiera problem samt hitta lösningar till dessa. Vidare ser vi gärna att du: Har minst ett års erfarenhet av antingen teknisk support eller kundtjänst/service. Påvisar en stark motivation och ett intresse för att utvecklas inom IT samt att arbeta mot större kunder. Kan uttrycka dig obehindrat i både svenska och engelska Övrig information Plats: Solna, Stockholm Omfattning: 100% Det här är ett konsultuppdrag på 6 månader med möjlighet till överrekrytering, du blir initialt anställt hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. För rätt person finns det goda möjligheter till en överrekrytering hos företaget. Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.
Own the full sales cycle. Get rewarded with a solid commission model. Earn uncapped commission. Sell solutions that matter - in cloud, data and AI. At Redeploy, we design, build, scale and maintain modern solutions across Cloud, Data and AI, helping ambitious companies across the Nordics transform how they work with technology. As a trusted partner to Microsoft, AWS and Databricks, we deliver platforms that are built for impact and built to last. What sets us apart is the way we work. Curiosity runs deep here, as does the drive to keep learning and sharing. You’ll join a team that values ownership, collaboration and high technical standards, and where people genuinely care about doing things well. For our clients. And for each other. What you’ll do As a Sales Executive at Redeploy, you’ll have a clear focus: bring in business that makes a difference - to our clients and to us. You’ll take full ownership of the sales process, from identifying new opportunities to closing deals, and you’ll do it in close collaboration with delivery leads, solution architects and domain experts. We work closely with strategic partners like Microsoft, AWS and Databricks, and that shows in the solutions we deliver. You’ll be selling both professional services and long-term managed services - with cloud, data and AI at the core Your main responsibilities: Drive new business with SME, mid-sized and enterprise clients across the Nordics Manage the entire sales process - from prospecting to signed agreement Build and maintain a strong pipeline, using Cinode to track and prioritise opportunities Collaborate closely with technical and delivery teams to shape offers and proposals Navigate multiple stakeholders on the client side - commercial, technical and operational Stay involved post-sale to ensure smooth handover and long-term client satisfaction Represent Redeploy in meetings, events and briefings – both remote and on-site What you’ll grow into You’re joining us at a pretty exciting time. We’re in a strong growth phase with high ambitions, not just in terms of numbers, but in how we grow as a team and shape the way we go to market. You’ll help define how we build client value and develop our partnerships with Microsoft, AWS and Databricks. This role gives you real ownership and the chance to make a clear impact – both on Redeploy and on the digital journeys of some of Sweden’s most forward-leaning companies. You’ll drive your own pipeline, grow business directly and through partners, and be rewarded through a competitive commission structure that recognises strong performance. What we’re looking for You’ve sold high-tech solutions before, maybe at a consultancy, SaaS company or product-focused tech firm. You’re structured, driven and easy to trust. You ask good questions, and you listen just as well. You take ownership of your work, but know how to lean on others to get the best outcome. We believe the best deals come from trust and teamwork - across sales, tech and delivery. That’s why we’re looking for someone who thrives on challenge, values genuine collaboration, and is serious about delivering real results. You don’t just want to win deals, you want to make sure what we deliver actually works. What experiences you bring 5+ years of B2B sales experience within consulting, SaaS or tech A strong track record of meeting or exceeding sales targets in the Swedish market Experience selling complex, high-tech solutions to multi-stakeholder buying groups Comfortable managing the full sales cycle, from prospecting to closing Fluent in Swedish (native level) and English – both spoken and written Open to hybrid work and in-person meetings with clients when needed Curious to learn more before applying? Have a look around our career site to explore our culture, people and way of working. And if you have any questions, feel free to reach out to our Talent Acquisition Manager, Francisca Andersson.
Are you passionate about cyber security and eager to contribute to changing European healthcare for the better? At Kry, we are looking for a Senior Security Engineer with a keen interest in cyber security to join our team. As part of our team, you will have the opportunity to drive the definition of our cyber security vision and roadmap, then ensure the execution towards it. You will ensure the right tooling as well as process and procedure across our entire organization. We want someone who thrives in a dynamic environment with ever evolving security technology and can navigate across a wide range of projects and types of stakeholders. We believe you have a pragmatic business-oriented view on security and the ability to ensure progress towards the future state of security at Kry. As Europe’s leading digital healthcare provider and one of the largest healthcare providers in Sweden, we believe that providing accessible and affordable healthcare has never been more important. Our vision has been consistent and clear: great healthcare for everyone. Do you want to make a dent in the healthcare system for the better and lead our effort of keeping our patients and staff safe, come join us! This position is based in Stockholm Sweden, however for the correct candidate we are open to potential remote work from within Sweden. Key Responsibilities Drive the definition and implementation of cyber security strategies, processes and procedures with main focus on identification, detection and response. You will use a combination of automation, open-source software and managed services to scale our capabilities. Lead at the same time as work operationally with ensuring the technical work gets done in all areas of security - application-, cloud- and IT security. Participate in our security operations rotation to monitor and react to real time threats and vulnerabilities. Collaborate with our engineering managers to understand our risks and help prioritize work as well as mentor other security engineers. Influence and drive a security focused culture, through adoption and assists with the creation of training materials and training campaigns for internal consumption. Participate in audits, gathering evidence or validating security controls, gap-analysis. Your profile & skills Bachelor’s or higher degree within engineering, IT or related fields or the same knowledge acquired elsewhere. The preferred candidate will have at least 5 years relevant work experience in the security area and hands-on technical experience including security monitoring, incident response handling using SIEM and endpoint monitoring tools. Familiarity with IAM, Conditional Access and MDM, CI/DC and Containerization is a bonus. Track record of managing Microsoft cloud products. Previous experience with pen-testing, compliance requirements (ISO 27001), NIS. You thrive in a role with a lot of freedom and responsibility. You have a generalist problem-solving mindset and love to learn new technologies. You can work both independently and as part of a team with people from different backgrounds. You possess a strong “can do” attitude, with a mindset for troubleshooting and a passion for service. Excellent communication skills in English, both verbal and written, you are comfortable with presenting your work. Knowledge of Swedish is a strong bonus. Familiarity with Microsoft Graph, Powershell, Python and Bash We’re looking for passionate people who are willing to learn and grow with us. Other information: The goal is for the right candidate to start as soon as possible. We recruit on an ongoing basis. This means we encourage you to apply or contact us as soon as possible. Submissions and Questions The goal is for the right candidate to start as soon as possible. We recruit on an ongoing basis. Please submit your application by including your CV, LinkedIn, GitHub, or Portfolio (where applicable). No submission will be accepted via email, nor when the job posting has become inactive. All applications must go via the careers site or an official Kry / Livi job post. If you have questions you can reach out to our recruiting manager [email protected]. We have all the recruitment support we need and kindly ask recruiters etc. to refrain from reaching out. About Kry/Livi Kry/Livi is the European leader in digital healthcare, allowing patients to see a doctor, nurse, or psychologist online within minutes. We also combine digital with physical care, transforming how millions of patients access healthcare. Headquartered in Stockholm, we are committed to improving the world’s health through innovation, one patient at a time. In Sweden and Norway we are called Kry. In the UK and France, we operate under the name Livi.
**Välkommen till Södermalms hjärta!** Scandic Malmen är hotellet som är absolut bäst på söder, här myllrar det av härliga butiker, restauranger och ett kulturliv med gäster från hela världen. Hotellets lokaler har ett respektfullt förflutet i musikhistorien med konserter från Imperiet, Depeche Mode & Duran Duran och där känslan fortfarande sitter kvar i väggarna. Malmen har lokalerna där bara fantasin sätter gränser, allt från stand-up, tv-sändning, konserter och större event hör inte till ovanligheterna och där flexibiliteten är vår styrka. Nu söker vi just dig som vill vara med att skriva vår historia. Så är du grym på att leverera service på allra hösta nivå, driva försäljning och att vara en förebild för dina kollegor? Då tycker vi att du ska ta chansen och åka med på vår resa! Scandic Malmen genomgår just nu en stor renovering och vi söker nu efter blivand kollegor som vill vara med på en spännande resa, bland annat flera kockar som brinner för att laga och leverera riktigt god mat. Oavsett varför gästen kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte som hälsar välkommen. Som kock agerar du värd tillsammans med övriga teamet på hotellet och skapar en gästupplevelse i världsklass. Hos oss får du ta ett stort eget ansvar för att ta de beslut som krävs för att göra gästen nöjd och teamen utvecklar och förbättrar arbetssätt och service i takt med att omvärlden förändras. Vi är nämligen övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar gästens förväntningar. På köpet får vi kul på jobbet! Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic! Vad innebär rollen som kock? Här får du en mycket viktig uppgift på hotellet genom att säkerställa en gästupplevelse i världsklass när det kommer till våra mat- och dryckesmiljöer. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att planera, förbereda och tillaga mat samt att presentera maten på ett tilltalande sätt. Du stöttar även vid behov upp och hjälper teamet i andra delar av hotellet. Vem är du? För att passa i rollen behöver du ha ett brinnande matintresse och vara uppmärksam på detaljer och gästers individuella behov. Du uppskattar ordning och reda, både i ditt eget och dina kollegors arbete. Allt för att ge våra gäster en fantastisk måltidsupplevelse. För den här tjänsten vill vi att du genomgått kockutbildning eller har tillgodogjort dig motsvarande kompetens på annat sätt. Personliga egenskaper och inställning är viktigast av allt för den här rekryteringen. För att passa i rollen behöver du vara en bra lagspelare som tar ett stort ansvar för dina arbetsuppgifter och helhetsresultatet. Viktigt är också att du kan förmedla ett gott värdskap till hotellets gäster. Information om tjänsten: Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid. Vi tar enbart emot ansökningar via vår hemsida. Alla ansökningar kommer att behandlas löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag, varför vi ber dig att ansöka så snart som möjligt. I denna rekrytering använder vi oss av ett enklare test om service vid urvalet. Vi ser fram emot att välkomna dig till oss på Scandic! Ps. på vår hemsida kan du läsa ännu mer om tjänsten, våra förmåner och om vår kultur! Vi når längre när olikheter bejakas. Hos oss får du utrymme att vara dig själv och utvecklas i den riktning du vill, med trygga villkor och schyssta avtal som grund. Ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss - bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt: om varandra, våra gäster och vår planet. Välkommen till Scandic. Delar du våra värderingar? BE A PRO BE YOU BE CARING BE BOLD
Välj ett jobb för att visa detaljer