Gruppchef till Nitro Consult
EdZa AB
Arbetsledare inom bygg, anläggning och gruva

Nu hjälper vi Nitro Consult att rekrytera en Gruppchef till teamet Berg & sprängteknik i Stockholm. Denna tjänst passar dig som vill jobba i en varierad roll där du får möjlighet att vidareutveckla ditt ledarskap samtidigt som du är med i många spännande projekt och får jobba med projektledning/Byggledning. Om Nitro Consult Nitro Consult ingår i koncernen Storskogen Group och är ett teknikkonsultföretag med verksamhet i hela Sverige och med rötter från Alfred Nobel. Nitro Consult är specialiserade inom berg-, spräng- och vibrationsteknik samt omgivningspåverkan. Nitro Consult arbetar i projektets alla faser från idé via förstudie, systemhandling, detaljprojektering, byggledning och kontroll fram till besiktning och uppföljning. Om teamet & rollen Nu söker vi en Gruppchef till Nitro Consults team, berg- & sprängteknik i Stockholm. Nuvarande Gruppchef som även är teamens Avdelningschef kommer att kliva av Gruppchefsrollen och fokusera på sin huvudsakliga roll. Nitro Consult erbjuder berg- & sprängtekniska tjänster inom grundläggning, infrastruktur och gruvor, med expertis inom projektering, modellering byggledning och inspektion. Gruppen Berg & sprängteknik har ett tydligt produktionsfokus och arbetar främst inom byggledning, produktionsstöd och rådgivning. Teamet består idag av nio drivna och kompetenta personer. Gruppen kännetecknas av hög kompetens, varierad senioritet, stort engagemang och stort eget driv. Arbetet som Gruppchef kommer vara en mix av ledarskap, affärsmannaskap och konsultarbete. Arbetet blandas mellan fält och kontorsjobb, där du jobbar produktionsnära och har mycket kundkontakter Nitro Consult arbetar mot såväl privata aktörer som kommuner och myndigheter. Om dig I denna roll ligger stor fokus på de personliga egenskaperna. Som Gruppchef söker vi dig som kan bidra med struktur, utveckla arbetssättet och hjälpa till att driva in nya projekt. Vi ser gärna att du är kommunikativ, beslutsför, har naturlig pondus och är snabb i tanken. Du behöver vara lyhörd, lugn, trygg och ha förmågan att både leda och skapa förtroende. Du är utbildad geolog eller ingenjör inom samhällsbyggnad/väg och vatten med fokus på bergteknik/markbyggnad. Vi tror att du har en bakgrund som konsult, entreprenör eller beställare med god produktionsförståelse och branschkännedom.  Du bör ha arbetat med produktionsledning, byggledning eller liknande.  Ett etablerat kontaktnät inom branschen är en stor fördel. Det är även meriterande ifall du har arbetat med projektering i systemhandlings eller bygghandlingsskede. Du besitter även goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Nitro Consult erbjuder Extra semesterdagar Privat sjukförsäkring för snabbare vård Friskvårdsbidrag och friskvårdstimme Bra försäkringar och förmånligt pensionsavtal En familjär och stöttande arbetsplats där samanhållningen är på topp Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering kommer att hållas av Ed:Za group. Vi tar inte emot ansökningar via e-post, men om du har några frågor kan du kontakta [email protected]

9 maj 2025
Sista ansökan:
19 oktober 2025
Office Coordinator/ Receptionist
Asta Agency AB
Kontorsreceptionister

Om tjänsten Som Office Coordinator har du en nyckelroll i det dagliga kontorsarbetet. Du är en del av ett administrativt team och arbetar nära Office Manager för att säkerställa en trivsam och välfungerande arbetsmiljö. Ditt arbete är både operativt och koordinerande, och omfattar allt från gästbemötande till eventplanering och kontorslogistik. Exempel på arbetsuppgifter: Välkomna besökare och hantera leveranser Säkerställa att mötesrum och gemensamma ytor är i ordning Koordinera med leverantörer och följa upp serviceärenden Stötta kollegor med administrativa uppgifter Planera och genomföra interna event Driva mindre projekt kopplade till kontoret och interna processer Vara en stödjande och proaktiv partner till Office Manager Det här är ett konsultuppdrag med goda möjligheter till överrekrytering. Du kommer initialt att vara anställd av Asta Agency, men det finns en tydlig intention från kundföretaget att på sikt erbjuda en anställning direkt hos dem. Det ger både dig och företaget en chans att lära känna varandra innan ett långsiktigt åtagande. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som: Har erfarenhet av en liknande roll, exempelvis som Receptionist eller Office Coordinator, gärna i en internationell miljö Kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska Har god datorvana, särskilt i Officepaketet Har grundläggande förståelse för IT och en nyfikenhet att utvecklas inom kontorsteknik Som person är du: Prestigelös och serviceinriktad Flexibel och lösningsorienterad Strukturerad och uppmärksam på detaljer Självständig men också en lagspelare Social, professionell och alltid med ett leende på läpparna Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Omfattning: Heltid Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected].

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Brinner du för att utvecklas inom IT och älskar att ge förstklassig serv...
IT-Bemanning Sverige AB
Supporttekniker, IT

IT-bemanning är ett personligt IT-konsultföretag där vi värdesätter den enskilda konsultens egenskaper. Har du de rätta egenskaperna - social, driven och tävlingsinriktad så kan vi ge dig de rätta förutsättningarna för ett roligt och stimulerande arbete som konsult hos någon av våra kunder. IT-bemanning är ett dotterföretag till IT-konsultföretaget Xperta AB och som är specialiserade inom området IT-infrastruktur. För kunds räkning söker vi en supporttekniker till kundens IT service deskavdelning. Uppdraget är ett långsiktigt konsultuppdrag som innefattar goda möjligheter till utveckling samt möjlighet till anställning hos kund på sikt. Kunden sitter i södra Stockholm (närförort) och är ett stort företag baserat inom hela Norden. Servicedesken är ett tätt gäng, där samarbete och god kommunikation är högt värderat. Tjänsten ska tillsättas till Juli. Arbetsuppgifterna inom 1:a linjens Service Desk innefattar: Informera, vägleda och assistera användarna i det dagliga användandet av supporterade system, verktyg och utrustning. Mottaga, registrera, koordinera och rapportera information, önskningar, behov, frågor och problem som står i relation till ett effektiv användande av IT hos kunden. Vara sambandet mellan användarna, kundens IT och externa leverantörer. Mottaga, registrera, följa upp och rapportera ärenden tills de avslutas och stängs. Vara behjälplig vid On- och Offboarding med kontoadministration samt hårdvarubeställning. Vem vi söker: Du har goda kunskaper i engelska och svenska, både vad gäller tal och skrift. Kunskaper inom norska är meriterande, men ej ett krav. Du har ett stort kundfokus och tycker om att ge professionell service. Du är lättlärd och kan snabbt sätta dig in i nya system och tekniker. Du är glad och social och har lätt för att samarbeta med andra. Du trivs med ett högt tempo och kan hantera flera ärenden och processer samtidigt. I denna tjänst lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet. Dina kunskaper: Vi ser gärna att du har erfarenhet från IT-support eller teknisk kundtjänst och bör ha erfarenhet av alla eller några av nedanstående system, program och verktyg: Supportverktyg som används för systemadministration, felsökning och problemlösning, såsom: Ärendehanteringssystem (Freshservice) Fjärrsupport mha av TeamViewer Antivirusskydd (Symantec Endpoint Protection) AVD – virtuell desktop. Office 365 paketet Sharepoint Active Directory Azure VPN Microsoft Endpoint Manager MDM (Mobile Device Management) Windows 10 & 11 Meriterande är kunskap i Agresso (Affärssystem) Intresserad? Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Simon Waax, 0707518517

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
HAR DU OCKSÅ GÅTT UT GYMNASIET?
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du nyligen tagit studenten och letar efter din nästa utmaning? Då har vi jobbet för dig! På Tryggsam söker vi dig som är redo att starta din karriär inom försäljning – erfarenhet behövs inte, men en positiv inställning och viljan att utvecklas är viktigast. Kickstarta din säljutbildning – Säljjobb för dig som gått ut gymnasietVi erbjuder en unik chans att få säljutbildning i världsklass. Hos oss får du stöd, coachning och en tydlig karriärväg från dag ett. Oavsett om du har erfarenhet eller är helt ny i arbetslivet, ger vi dig rätt verktyg för att lyckas i din första heltidsanställning efter gymnasiet. Vad jobbet innebär – Karriärstart inom försäljning och kundrelationer Bygga och vårda kundrelationer via telefon, med både nya och befintliga kunder. Sälja våra eftertraktade tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd för ökad trygghet. Arbeta mot tydliga mål, både individuellt och tillsammans med ett engagerat team. Delta i tävlingar, roliga aktiviteter, kickoffs och afterworks. Därför vill du arbeta på Tryggsam – Förmåner & möjligheter för dig som precis tagit examen Garantilön och generöst provisionssystem. Omfattande säljutbildning och daglig coachning. Modern arbetsplats med gemenskap, gemensamma frukostar och sociala aktiviteter. Utvecklingsmöjligheter inom företaget. Friskvårdsbidrag och friskvårdstimmar. Stöttande arbetsmiljö där vi värdesätter mångfald och inkludering. Vem söker vi? – Perfekt karriärmöjlighet för dig som är nyutexaminerad Du har avslutat gymnasiet och vill arbeta heltid, måndag till fredag. Du är målmedveten och gillar utmaningar. Du är social, sprider positiv energi och gillar att samarbeta. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du har viljan att lära dig och utvecklas inom sälj. Praktisk information – Säljjobb för nyutexaminerade Start: Omgående eller enligt överenskommelse Arbetstid: Heltid, mån-fre kl 09–18 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + provision utan tak

9 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
SOMMARJOBB INNAN VIDARE STUDIER
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du nyligen tagit studenten och söker sommarjobb innan du påbörjar vidare studier? Hos Tryggsam får du en möjlighet att starta din karriär och samla värdefulla erfarenheter inom försäljning – samtidigt som du har roligt på vägen. Här är det din energi och vilja att lyckas som spelar störst roll, inte ditt CV! Sommarjobb för nyutexaminerade – Perfekt start på karriärenVi erbjuder dig som är klar med gymnasiet en unik chans att jobba heltid under sommaren, med omfattande säljutbildning och coachning från dag ett. Oavsett om du har tidigare erfarenhet eller är helt ny på arbetsmarknaden får du verktygen som gör att du kan lyckas i ditt första heltidsjobb. Om rollen Bygga och vårda kundrelationer via telefon, både med nya och befintliga kunder. Sälja eftertraktade tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd som skapar trygghet. Bidra till teamet genom att arbeta mot gemensamma och individuella mål. Delta i tävlingar, gemensamma frukostar och AW:s. Varför välja sommarjobb på Tryggsam? – Förmåner och möjligheter Garantilön och provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. Modern arbetsplats i Stockholm, med fokus på gemenskap och trivsel. Stöttande arbetsmiljö där alla bakgrunder är välkomna. Vem söker vi? – Sommarjobb för dig som vill utvecklas Du har avslutat gymnasiet och har möjlighet att arbeta heltid i sommar (mån–fre 09–18). Du är målmedveten, engagerad och trivs bland människor. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du tycker om nya utmaningar och har en vilja att lära dig sälj. Praktisk information – Sommarjobb i Stockholm för dig som studerar vidare i höst Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, måndag till fredag kl 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + generös provision Möjlighet att jobba vidare om jobbet känns mer rätt än studierna! Om Tryggsam – Ledande inom trygghet, utveckling och sälj Tryggsam är en växande aktör inom trygghetslösningar och kundsäkerhet. Hos oss ingår du i ett positivt team med stark sammanhållning, tydliga karriärvägar och stöttning i din utveckling.

9 maj 2025
Sista ansökan:
25 oktober 2025
SOMMARJOBB INNAN VIDARE STUDIER?
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Har du nyligen tagit studenten och söker sommarjobb innan du påbörjar vidare studier? Hos Tryggsam får du en möjlighet att starta din karriär och samla värdefulla erfarenheter inom försäljning – samtidigt som du har roligt på vägen. Här är det din energi och vilja att lyckas som spelar störst roll, inte ditt CV! Sommarjobb för nyutexaminerade – Perfekt start på karriärenVi erbjuder dig som är klar med gymnasiet en unik chans att jobba heltid under sommaren, med omfattande säljutbildning och coachning från dag ett. Oavsett om du har tidigare erfarenhet eller är helt ny på arbetsmarknaden får du verktygen som gör att du kan lyckas i ditt första heltidsjobb. Om rollen Bygga och vårda kundrelationer via telefon, både med nya och befintliga kunder. Sälja eftertraktade tjänster inom kreditbevakning och ID-skydd som skapar trygghet. Bidra till teamet genom att arbeta mot gemensamma och individuella mål. Delta i tävlingar, gemensamma frukostar och AW:s. Varför välja sommarjobb på Tryggsam? – Förmåner och möjligheter Garantilön och provisionssystem utan tak. Kostnadsfri säljutbildning och daglig coachning. Modern arbetsplats i Stockholm, med fokus på gemenskap och trivsel. Stöttande arbetsmiljö där alla bakgrunder är välkomna. Vem söker vi? – Sommarjobb för dig som vill utvecklas Du har avslutat gymnasiet och har möjlighet att arbeta heltid i sommar (mån–fre 09–18). Du är målmedveten, engagerad och trivs bland människor. Du behärskar svenska flytande i tal och skrift. Du tycker om nya utmaningar och har en vilja att lära dig sälj. Praktisk information – Sommarjobb i Stockholm för dig som studerar vidare i höst Start: Enligt överenskommelse Omfattning: Heltid, måndag till fredag kl 09.00–18.00 Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka/Stockholm Lön: Garantilön + generös provision Möjlighet att jobba vidare om jobbet känns mer rätt än studierna! Om Tryggsam – Ledande inom trygghet, utveckling och sälj Tryggsam är en växande aktör inom trygghetslösningar och kundsäkerhet. Hos oss ingår du i ett positivt team med stark sammanhållning, tydliga karriärvägar och stöttning i din utveckling.

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Anläggningsarbetare
Nator Personal AB
Anläggningsarbetare

Nator Personal Vill du vara med och bygga framtiden? Vi söker nu mark & anläggningsarbetare som vill vara med och bidra till vårt framgångsrika team. Om du har erfarenhet av mark & anläggningsarbete och kan arbeta självständigt är detta en utmärkt möjlighet för dig att ta nästa steg i din karriär! Idag är vi ett 30-tal medarbetare på Nator Personal som arbetar som anläggare, maskinförare och snickare. Att arbeta tillsammans med oss ska vara enkelt, att skapa bra relationer med våra medarbetare och kunder är och har varit nyckeln till vår framgång. Är du en person som brinner för service och är lösningsorienterad i ditt arbete är vi rätt arbetsgivare för dig! Vem är du? Vi söker dig som är engagerad, noggrann, ansvarstagande och har en hög arbetsmoral. Du är lösningsorienterad, trivs med att arbeta i ett högt tempo och bidrar till god stämning på arbetsplatsen. Hos oss värdesätter vi laganda – vi ställer upp för varandra och hjälper våra kollegor. Den vi söker är utbildad inom bygg- och anläggning och/eller har erfarenhet som yrkesarbetare från branschen. Vi förutsätter att du har manuellt B-körkort som är ett krav för att klara arbetet. Har du också kunskaper inom rörläggning, armering, form och betong är det extra meriterande. Arbetsmiljö är högt i fokus hos oss, vilket kräver att du även är säkerhetsmedveten och tar ansvar för din egen och andras arbetsmiljö. Goda kunskaper i svenska och engelska krävs.  Arbetsplats: Våra arbetsplatser är generellt placerade i Storstockholm. Vi erbjuder en dynamisk och omväxlande arbetsmiljö där du får möjlighet att arbeta på omväxlande projekt. Anställningen är en tillsvidareanställning med 6 månaders tillämpad provanställning. Arbetstider: måndag till fredag, kl. 07:00-16:00. Lön enligt kollektivavtal. Ansökan: Denna rekrytering sker löpande vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vid frågor om tjänsten kontakta [email protected]

9 maj 2025
Sista ansökan:
26 oktober 2025
Undersköterska hemtjänst Dag MÅN-FRE & varannan helg, Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag samt varannan helg. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

9 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Undersköterska hemtjänst Dag MÅN-FRE, Vallentuna
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Är du undersköterska och har erfarenhet från arbete i hemtjänst? Är du redo för nya utmaningar? Då har vi ett betydelsefullt och omväxlande arbete att erbjuda hos oss i vårt professionella team på dagen. Vi erbjuder ett självständigt arbete med många sociala kontakter. Du brinner för att ta hand om andra människor som behöver stöd och omsorg i sin vardag. Vi fokuserar på kunden och bästa möjliga kvalitet i det arbete vi gör. För att kunna söka tjänsten hos oss måste du uppfylla följande krav: Du är utbildad Undersköterska Du behärskar svenska i tal och skrift Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Du måste ha B-körkort Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Du behärskar svenska i tal och skrift och kan dokumentera i social journal. Du har ett genuint intresse att hjälpa personer med behov av stöd i sin vardag. En av dina styrkor är att kunna se deras individuella behov. Du har förmåga att hantera också de mer pressade situationerna. Dina arbetsuppgifter: I hemtjänsten jobbar du i våra kunders eget hem med att ge personen den omsorg och det stöd som hen har rätt till, enligt biståndsbeslutet och den individuella genomförandeplanen. Arbetsuppgifterna på dagtid kan handla om hjälp med: Måltider Socialt stöd Tillsyn Omsorg och personlig hygien Stöd med på- och avklädning Inköp Och mycket annat Arbetsperiod och tider: Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Dagsschema: kl. 07:00 - 15:30. Det finns varianter på fasta scheman med olika tjänstgöringsgrad. Du utgår från vårt kontor i Täby Kyrkby. Vi tror att du bor i närheten för att resor till och från arbetet inte blir belastande. Din ansökan: I ansökan vill vi att du anger vilken tjänstgöringsgrad du är intresserad av att arbeta. Vi tittar löpande på ansökningar så välkommen med din ansökan redan idag! Om oss: Vår vision är att vara Sveriges mest kundcentrerade vårdföretag. Arbeta för att människor ska leva ett självständigt liv utifrån sina behov och förutsättningar. Detta gör vi med Omsorg från hjärtat Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver verksamheter i Täby, Vallentuna, Österåker och Vaxholm. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena Hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor, vårdbiträden och servicepersonal. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal via Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekomenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

9 maj 2025
Sista ansökan:
24 oktober 2025
Städare till hemtjänsten i norrort
Aleo Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi söker dig som brinner för att utföra dem sakerna i ett hem som många själv behöver stöd med att få gjort. Tillsammans jobbar vi med kontinuitet, bemötande och kvalité för att du ska känna dig 100% trygg, i ett glädjefyllt arbete med ren känsla Krav: B-körkort Behärska svenska i tal och skrift. Ett lugn och en stark social förmåga. Du har erfarenhet av städ/lokalvård. Meriterande: Mycket meriterande om du har utbildning som lokalvårdare. Du är stresstålig och van att ta ansvar Du är van att arbeta självständigt Ett öga för detaljer både i hemmet men även för individen Om dig: Du är flexibel, noggrann, självständig och ansvarsfull. Du är van att arbeta med mobil och digital plattform. Du är social, utåtriktad, lyhörd och har positivt bemötande. Du har lätt för att samarbeta och trivs i en flexibel miljö. Du har ett professionellt förhållningssätt i dina kommunikationer. Arbetsuppgifter: Dessa uppgifter kan variera och ändras under tidens gång, men här är några exempel på vad som kan ingå; Hemstädning Flyttstäd Fönsterputs Inköp Social samvaro Arbetsperiod och tider: Din arbetsplats är i hela Täby och hela Vallentuna det är därför viktigt att du har en god vana inom lokaltrafiken och dessutom är en stjärna på att hålla tider. Vi erbjuder dagsschema med tjänstgöring måndag-fredag. Du utgår från vårt kontor i Täby eller i Täby Kyrkby. Varför ska du jobba på Aleo? När du jobbar hos oss är det viktigt att du känner dig 100% trygg! Därför har vi självklart försäkringar, kollektivavtal via Fremia och en arbetsledare du kan vända dig till när du har frågor. Du får en introduktionsutbildning vid start och löpande utbildningar i utvecklingssyfte. Vi har många tekniska lösningar som underlättar din arbetsdag, exempelvis har du tillgång till schemat direkt i din mobil. Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag Regelbundna utbildningar Utvecklingsmöjligheter Regelbundna uppföljningar Om oss: Aleo Omsorg är ett familjeägt företag grundat 2017 och som bedriver hemtjänst i Täby, Vallentuna, Österåker, Vaxholm och Oxelösund. I dagsläget driver vi verksamhet inom områdena hemtjänst, boendestöd och hemservice. Vi arbetar för en så hög personalkontinuitet som möjligt i vår planering. På kontoret har vi administrativ personal som planerar medarbetare och kunder i flera olika geografiska områden. Våra medarbetare är undersköterskor och vårdbiträden. Vi har moderna miljövänliga el-hybridbilar, arbetskläder, friskvårdsbidrag och arbetar modernt med digitala system för arbetsscheman och kundinsatser. Vi har kollektivavtal med Fremia. Samtliga medarbetare är försäkrade under sin anställning och erbjuds tjänstepension. Vi är ett rekommenderat företag via Reco för åren 2021-2024. Läs mer om vad just våra kunder säger om oss på Aleo - klicka här.

9 maj 2025
Sista ansökan:
23 oktober 2025