Kock OM UPPDRAGET Drömmer du om att vara en del av en spännande resa mot att förändra framtiden inom hotell- och restaurang? Villa Dagmar är platsen där dina ambitioner kan bli verklighet. Vi är inte bara en arbetsplats; vi är en destination för dem som delar vår passion för hotell, mat, dryck och att skapa minnesvärda stunder för våra gäster. Är du intresserad av att bli en i teamet och jobba med förstklassig kvalitet och servicenivå? Vi söker talanger som vill vara med och skapa en gästupplevelse utöver det vanliga. Vi letar efter dig som är kunnig, engagerad, driven och är en lagspelare som vill vara med om denna typ av upplevelse. Som person är du professionell, driven och passionerad, en målinriktad lagspelare med känsla för kvalité och personlig service. Det är till fördel om du har ett stort intresse för mat och dryck samt branschen i sin helhet. ARBETSUPPGIFTER Kockens huvudsakliga arbetsuppgift är att arbeta som en i teamet av kockar hos oss. Att laga mat från grunden med råvaror av hög kvalitet är något du kommer att göra dagligen. Vi söker dig som har gått restaurangskolan och brinner för matlagning, ett stort intresse och rätt attityd väger lika tungt som erfarenhet. Du gillar att ha kul på jobbet, har passion för yrket och råvaror samt är bra på att samarbeta. För att trivas hos oss krävs det att du har god struktur och ordningssinne och har en stark vilja att utvecklas. Vi lägger stor vikt vid din personlighet. ERFARENHET Du är kock och har minst 3 års erfarenhet från á la carte och har passion för matlagning med härliga råvaror. Du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Tjänsten är på tillsvidare och på heltid. Vi tillämpar kollektivavtal. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. VARFÖR SKA DU VÄLJA ATT ARBETA PÅ VILLA DAGMAR Vi är på en spännande resa och strävar efter att bygga ett team som inte bara följer utvecklingen, utan leder den. Vi vill vara pionjärer inom vår bransch och för att uppnå detta behöver vi medarbetare som delar vår passion, kunskap och vilja att tänka innovativt. Hos oss är vi måna om din personliga och professionella utveckling. Vi erbjuder utbildning och möjlighet till att växa inom organisationen. Självklart erbjuder vi en marknadsmässig lön. Du kan förvänta dig förmåner som friskvårdsbidrag och andra anställningsförmåner som medarbetare. Hos oss har du även möjlighet att njuta av förmånliga rabatter på våra hotell, restauranger och butiker. OM DIPLOMAT COLLECTION Diplomat Collection erbjuder unika, exklusiva och personliga hotell- och restaurangupplevelser i hjärtat av Stockholm. Hotellen ägs av fjärde generationen i familjen Malmström där det familjära genomsyrar hela verksamheten. Våra hotell, Hotel Diplomat, ett stilfullt och elegant hotell beläget på Strandvägen med fantastisk utsikt över Stockholms vatten, och Villa Dagmar ett intimt och internationellt boutiquehotell på Nybrogatan, erbjuder förutom hotell och restaurangverksamhet även eventlokaler, konceptbutik, barer, gym och retreat. Under 2024 öppnade vi ytterligare ett hotell, Villa Dahlia, med känslan av ett italienskt town house intill Tegnérlunden i Stockholm. Hotel Diplomat – https://www.diplomathotel.com/ Villa Dagmar – https://hotelvilladagmar.com/ Villa Dahlia – https://hotelvilladahlia.com/
En nyckelroll i ett globalt teknikbolag med höga ambitioner och stora drömmar! Vad händer när du kombinerar teknisk innovation med affärsdriv – och sätter en ledare med hjärta för både människor och resultat i förarsätet? Hos HellermannTyton Sverige tror vi att framgång byggs tillsammans. Medarbetare, kunder och partners – det är i mötet mellan människor som de bästa lösningarna uppstår. Nu söker vi en Head of Sales som vill vara med och leda den resan framåt. En person som brinner för affärsutveckling, relationsbyggande och att skapa resultat – tillsammans med sitt team. I rollen som Head of Sales …för affärsområdet Electric har du ett helhetsansvar för försäljningen i Sverige. Du leder ett nationellt team av säljare och specialister, och har direktrapporterande medarbetare på olika orter i landet. Rollen kombinerar strategiskt och operativt ledarskap – du utvecklar organisationen, bygger struktur och implementerar nya arbetssätt som gör verklig skillnad i vardagen. Du ansvarar för utvalda nyckelkunder och är med och utvecklar samarbeten med grossister, OEM-kunder och installatörer. Tillsammans med produktchefer och marknadsansvariga driver du försäljningsstrategier och marknadsaktiviteter – med ett stort fokus på värdeskapande genom hela kedjan. I ditt ansvar ingår även försäljningsbudget, uppföljning och prognosarbete. Rollen rapporterar till Managing Director Nordics och du ingår i bolagets ledningsgrupp. Vi söker dig som … är en ledare med mod att utmana, förmåga att inspirera – och har viljan att växa tillsammans. Du har flera års erfarenhet av försäljning i en teknisk B2B-miljö, gärna med koppling till OEM eller installationsledet. För att lyckas i rollen har du haft personalansvar och vet vad som krävs för att skapa förutsättningar för andra att lyckas. Du drivs av förändring, gillar att bygga nytt och ser kraften i strukturer som stöttar både affär och människa. Vi vill att du har en stark affärsförståelse och är trygg i både operativa beslut och strategisk planering. Du coachar, följer upp och bygger tillit – och ser alltid individen bakom rollen. Andra framgångsfaktorer för att lyckas i rollen kommer vara ett positivt synsätt, analytisk förmåga och lyhördhet, samtidigt som du ser förändring som en möjlighet snarare än ett hinder. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i både tal och skrift, och är van att arbeta datadrivet med moderna säljverktyg. Du erbjuds en roll …där du får utrymme att växa, bidra och leda med både ansvar och förtroende. Hos HellermannTyton blir du en del av ett sammanhang där människor står i centrum och man satsar på sina medarbetare. Vi tror på ansvar med frihet, nytänkande i praktiken och att bygga framgång genom samarbete. Hos oss kommer du till en arbetsmiljö där idéer tas tillvara och initiativ uppskattas – en miljö där du varje dag bidrar till något som spelar roll. Det här är en möjlighet där du får vara med och påverka – att driva förändring, skapa struktur och utveckla potentialen i ditt team samt i bolaget som helhet. Med en tydlig affärsstrategi och ett närvarande, kundfokuserat arbetssätt spelar du en nyckelroll i att stärka vår position, både internt och på marknaden. I den här rollen får du stort inflytande, stark lokal förankring och en global plattform i ryggen. Här kombineras teknikhöjd med kundfokus, professionalism med värme – och affärer med hjärta. Ansökan Är du en nytänkande ledare som vill vara med och bygga något större – i ett företag där passion, innovation och gemenskap leder vägen framåt? Skicka in din ansökan så snart som möjligt, då vi arbetar med löpande urval. Vid frågor om tjänsten, kontakta Made for Sales. Välkommen med din ansökan! HellermannTyton är en ledande global aktör inom kabelhantering. Våra lösningar används i allt från elbilar och solceller till datacenter och industriella miljöer – överallt där det måste fungera på riktigt. Vi växer – men aldrig på bekostnad av vår kultur. Vi jobbar nära varandra, vi delar vår kunskap, och vi tror på ett ledarskap som bygger tillit, engagemang och utveckling.
Om tjänsten Vi på Middlepoint söker en ny servicestjärna till vårt team! I den här rollen arbetar du i receptionen hos vår kund, centralt belägen i Stockholm city. Detta är ett prestigefyllt uppdrag där du får jobba i en social, affärsmässig och professionell miljö. Du arbetar självständigt i rollen som receptionist och levererar service i världsklass till alla människor du möter. Du blir ansiktet utåt och ett positivt första intryck som representerar huset och dess hyresgäster med en stark fokus på personlig och proaktiv service. Fastigheten har två receptioner och du ingår i ett serviceteam om fyra personer. Du kommer att vara stationerad i den mindre receptionen där du arbetar ensam men får avlösning av en kollega under lunchen och vid behov. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Välkomna medarbetare och kunder Ansvara för gemensamma ytor och lobbyn Posthantering och bud Passerkortshantering Växel och telefoni Kontakt med leverantörer Vem är du? Du är en riktig servicestjärna som brinner för mötet med människor! För att trivas i den här rollen ser vi att du är trygg i dig själv, representativ och har lätt för att kommunicera. Du trivs med att arbeta självständigt och sätter alltid service i första rummet. Du är ansvarstagande och ser lösningar i de utmaningar som kan uppstå. Krav för tjänsten Talar flytande svenska och engelska Arbetat med service tidigare, gärna i kontorsmiljö Bekväm med Microsoft Office-paketet Avslutad gymnasieutbildning Om Anställning Anställning: Tillsvidare med sex månaders inledande provanställning Sysselsättningsgrad: 87,5% under sommaren, sedan 100% Start: Maj 2025 Arbetstider: Måndag till fredag kl 06:30-14:00 Om Middlepoint Vi vet att ett personligt och positivt bemötande är grunden till en god serviceupplevelse. Med omtanke och värdskap som röd tråd har Middlepoint levererat högklassig arbetsplats- och frontdeskservice sedan starten 2009. Vi är ISO-certifierade inom kvalité (9001), miljö (14001) och arbetsmiljö (45001) och är ett helägt dotterbolag till Coor. Genom noga och omsorgsfullt utvalda medarbetare skapar vi välkomnande miljöer där vi kan hålla fokus på alla detaljer och göra det lilla extra. Hos oss är kunderna mittpunkten. Är du sugen på en utvecklande och riktigt rolig utmaning? Skicka in ditt cv och personliga brev. Följ oss på Instagram för att se mer av vad som händer hos oss: http://instagram.com/middlepoi... Vännerna på Middlepoint!
Välkommen till en värderingsstyrd organisation Attendo Ljung är ett äldreboende beläget på Värmdö. Boendet har 56 lägenheter samt en dagvårdsverksamhet. Hos oss bor personer som är över 65 år, inriktning är demens, somatisk vård samt växelvård. Vi arbetar aktivt med palliativ vård och vår verksamhet är Silvia Certifierad. Vi arbetar med personcentrerad vård och målet för våra kunder är att de ska ges högsta möjliga livskvalitet "På mitt sätt, i min takt, med hjälp av dig". Beskrivning av tjänsten Tillsvidaretjänst 80-100 % Arbetstider är dagtid samt var 4:e helg Tillträdesdatum är den 2025-06-13 eller enligt överenskommelse Meriterande är vidareutbildning Meriterande är tidigare erfarenhet av arbete som SSK på SÄBO Stämmer denna beskrivning in på dig? Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska, har yrkeserfarenhet och ett intresse för att utveckla äldreomsorgen. Som person är du ansvarstagande, självständig och ödmjuk med förmågan att prioritera. Du trivs med att handleda och delegera omvårdnadsmedarbetare i hälso- och sjukvårdsuppgifter och motiveras av att tillsammans med dina kollegor skapa en högkvalitativ vård för dem som bor hos oss. På våra boenden får du ett omväxlande arbete där du dels arbetar långsiktigt med hälsoplaner för att öka livskvaliteten för de boende men där det också är du som gör bedömningar och fattar beslut om åtgärder i akuta situationer. I ditt ansvar ingår också att erbjuda en god palliativ omvårdnad. Omställningen till Nära vård gör att allt fler sjukvårdsinsatser på specialiserad nivå sker på boendet. Det ger dig en mångfald av stimulerande och utvecklande arbetsuppgifter. Arbetet är självständigt samtidigt som du har tillgång till många kompetenta kollegor i våra sjuksköterskenätverk. Som sjuksköterska i Attendo är du betydelsefull och din kompetens värdesätts högt. Du är en del av laget som arbetar för att stärka individen. Du har en arbetsledande roll med stora möjligheter att påverka verksamheten. Våra värderingar är Omtanke, Engagemang och Kompetens. Delar du dem? Varmt välkommen med din ansökan! Vad kan vi erbjuda dig? Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill ha goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, via samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessen Före eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-06-30 men urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Om Attendo Attendo är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom äldreboende och hemtjänst. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan – Tillsammans för framtidens omsorg!
Din nya roll Som Projektkoordinator ansvarar du för att samordna produktutveckling och tekniska förändringar mellan vår kunds olika varumärken. Du leder arbetet med prototypleveranser, förändringshantering och teknisk dokumentation, samt säkerställer att partnerbolag hålls uppdaterade om senaste utvecklingen. Du arbetar nära produktchef och ingenjörsteam för att driva produkterna framåt och har en central roll i att införa ett digitalt verktyg för kostnadsanalys av fordon – från kravinsamling till implementering och systemintegration. Du leder även implementeringen av ett digitalt verktyg för kostnadsanalys av fordon. Det innebär att du ansvarar för hela projektet – från planering och kravinsamling till genomförande och integration i befintliga arbetssätt – i nära samarbete med ledning och andra nyckelintressenter inom koncernen. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Vara Civil- eller högskoleingenjör. Ha yrkeserfarenhet från vad vi anser liknande roll. Uttrycka dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska. Ha goda kunskaper i Power BI och Excel. Meriterande om du har erfarenhet från fordonsindustrin. Vem är du? Vi söker dig som har förmåga att se helheten och förstå hur olika system och avdelningar samverkar inom en global koncern. Du är kundfokuserad, tar ansvar och strävar efter att leverera resultat av hög kvalitet – oavsett om det gäller interna intressenter eller externa varumärken. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: Omgående/Enligt överenskommelse Slut: 2026-07-10, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Hybridarbete: Uppdraget inleds på plats för att säkerställa rätt introduktion och förståelse för rollen. Därefter övergår det till en hybridlösning med ca 60% arbete på plats och 40% på distans. I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är ledande inom fordonsindustrin och finns i 100 länder. I Sverige är huvudkontoret strax utanför Stockholm och här arbetar man med omställningen för ett hållbart transportsystem och skapar en värld av mobilitet som är bättre för både företagen, samhället och miljön.
Om tjänsten Nu söker vi en erfaren lösningsarkitekt till vår kund som vill ta en nyckelroll i ett omfattande transformationsarbete inom ekonomi och finans. I denna roll får du möjlighet att påverka strategiska beslut och driva tekniska lösningar från idé till implementation i en komplex, integrerad IT-miljö. Du kommer arbeta nära både verksamhet och IT och fungera som en brygga mellan affärsmål och teknik, med målet att skapa lösningar som ger verkligt värde. Dina framtida arbetsuppgifter I denna roll ansvarar du för att leda arkitekturarbetet med fokus på både verksamhetsnytta och teknisk hållbarhet. Du förväntas vara en rådgivande part i hela utvecklingskedjan och bidra både operativt och strategiskt. Stötta verksamheten i IT-beslut som stöttar affärsmålen och följer arkitekturprinciper Driva arkitekturdesign och kravställning från idé till leverans Delta i och presentera inför arkitekturråd Arbeta nära nyckelpersoner i verksamheten för att skapa långsiktiga lösningar Utveckla och förvalta arkitekturprinciper, målbilder och roadmaps Omvandla icke-funktionella krav till tydliga tekniska lösningar Ge teknisk vägledning till utvecklingsteam Säkerställa teknisk riktning i linje med arkitekturvisionen Vi söker dig som Har flera års dokumenterad erfarenhet av arbete som lösningsarkitekt i större organisationer, gärna inom ekonomi eller finans, och är van att driva arbete i agila miljöer. Du har bred teknisk kompetens inom integration, molnlösningar, säkerhet och ERP-system samt är bekväm med att modellera informations- och tjänstearkitektur. För att lyckas i rollen är du van att kommunicera tekniska lösningar på ett sätt som alla kan förstå. Du ser helheten utan att tappa detaljfokus, trivs med komplexa projekt och gillar att driva förändring i organisationer som befinner sig i transformation. Du är affärsdriven, kommunikativ och samarbetsinriktad. Övrig information Start: Enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, med möjlighet till distansarbete beroende på bostadsort. Omfattning: Heltid, med flexibilitet i arbetsplats och arbetstider. Anställningsform: Tillsvidare Om kunden Kunden är en väletablerad aktör inom bank- och försäkringssektorn, känd för sitt stabila varumärke och starka fokus på samhällsnytta. De befinner sig i en pågående digital transformation och satsar stort på att modernisera sina affärs- och IT-processer. Här får du vara med och göra skillnad – på riktigt. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.
The Sales Team The sales team is responsible for bringing new clients on board through inbounds and warm/cold outbounding. Our sales representatives work with customers from a wide range of industries to understand their needs, find creative solutions and ensure a smooth sales process. What you'll get to do As SDR you are responsible for generating, contacting and qualifying prospects. Here you get to use your creativity and proactivity to identify new ways to find new prospects, including interpreting data, utilizing tools and organizing your work following structured sales processes. This role plays a key role in achieving our customer acquisition and revenue growth goals. In this role you will get to: - Source new opportunities through mostly outbound cold calls and emails, but also some inbound prospect follow-up - Qualify prospects through discovery calls - Maintain and expand the prospect database - Create and develop messaging and prospecting workflows to optimize efficiency and conversion to Sales Qualified Leads - Work closely with Account Executives and Sales Engineers in the sales process Who you are We are looking for driven people that wants to have a career in technical sales, who are enthusiastic about technology and are not shy when it comes to cold outreach. To grow and succeed in this role you must be interested in constantly learning and improving your sales skills and approach. We love a “can-do attitude” and hope you’d like our creative and experimental approach. Experience in a similar role, working with lead generation, qualifications and cold calling is a plus. It’s also a plus if you have previously worked in a high-performing tech startup where you thrived in a self-managed environment. If you have experience with cybersecurity that is also a plus. So, what do you think? We are proud to foster an inclusive workplace free from discrimination. We strongly believe that diversity of experience, perspectives, and background will lead to a better environment for our employees and a better product. This is something we value deeply and we encourage everyone to be a part of changing the way the world thinks about security! Go hack yourself! Hybrid work This position is for the Stockholm office. We offer hybrid working, with access to our office at Medborgarplatsen, Stockholm Started by a group of ethical hackers, Detectify offers cybersecurity solutions that combine human ingenuity with automation. We believe that the fear of cyber threats should never stand in the way of digital greatness. At Detectify, your opinion and ideas matter. You'll belong to a diverse, dedicated, and forever curious team that recognizes the power of knowledge sharing and challenging the status quo. Want to know more about what it is like working at Detectify? Visit our career site.
Ideella föreningen Primagruppen. Kort om oss: Ideella föreningen Primagruppen är en idéburen förening med rehabilitering från beroendeproblematik och från socialt utanförskap som mål. Verksamheten bygger på att individuella empowermentprocesser. s.k. egemakt uppstår genom hjälp till självhjälp. Grundvalen för Primagruppens verksamheter är a idéburen och utan vinstsyfte och utan vinstutdelningar. Stödboendet Krinolinen, Fruängen söker i nuläget en Socialpedagog/Socionom/Behandlings-pedagog eller liknande, för uppdraget, godkänd kompetens och kunskap. Arbetet förutsätter att du kan uttrycka dig väl i både tal och skrift på svenska samt har goda datorkunskaper och erfarenhet från journalföring. Då arbetet i perioder kan skifta gällande arbetstrycket är det viktigt med stresstålighet och förmåga att hantera flera saker parallellt, då det krävs i det dagliga arbetet. Du som person är ansvarstagande, prestigelös och har god social förmåga, samt inte rädd för att ”hugga i”. Du drivs av att få saker gjorda och van att ta eget ansvar. Du har förmågan att arbeta självständigt såväl som tillsammans med andra kollegor, och du som person ser det som en självklarhet att göra det ”lilla extra” för den boende. Eftersom tjänsten innebär såväl praktiskt samt administrativt arbete är du en flexibel person som trivs med att ha varierade arbetsuppgifter. Meriterande om du har utbildning inom: Behandling, alkohol- & drogterapeut, myndighetsutövning samt erfarenhet av likvärdigt arbete som tjänsten beskriver. Du kommer att arbeta i ett team där utveckling, kommunikation och samarbete har en framträdande roll och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer bland annat bestå av: Arbeta utifrån SOSFS 2014:5 och Socialtjänstlagen Journalföring Läkemedelshantering utifrån delegation Inskrivning och uppföljning av klient Upprättande av genomförandeplaner, månadsrapporter och slutrapporter. Planera och genomföra stöd till den inskrivna, detta i samarbete med receptionspersonal och andra boendestödjare utifrån klientens bedömda behov och önskemål Kontakt med placerande myndighet, samt annan huvudman vid behov. Arbeta utifrån lågaffektivt bemötande Genomföra urinprovstester vid behov. Kontroll av att boenderegler efterlevs Upprätta avvikelser vid behov Tjänsten innefattar: Utbildning: Lågaffektiv bemötande och mjukt självskydd enligt Durewall-metoden Utbildning: Dokumentation och sekretess Utbildning: Säker provtagning och analys Handledning
Är du serviceinriktad, noggrann och vill arbeta självständigt? Hemfrid söker dig som vill göra skillnad i människors vardag! Som premium medarbetare hos oss städar du våra kunders hem med hög kvalitet och skapar trivsel varje dag. Vi söker dig som: Har erfarenhet från serviceyrken. Talar grundläggande svenska eller engelska. Har känsla för detaljer och god ansvarskänsla. Vi erbjuder bland annat: Fast månadslön. 50–75 % tjänst med tillsvidareanställning. Kollektivavtal, försäkringar, friskvårdsbidrag. Intern utbildning och goda utvecklingsmöjligheter. Ett starkt team med kollegor från hela världen. Tjänsten är i Stockholms län och du arbetar dagtid vardagar, ca 8–17. Låter det som dig? Ansök idag och bli en del av Hemfrid-familjen! ------------------------------------------------------------------------------------------ Are you service-minded, detail-oriented, and enjoy working independently? Hemfrid is looking for individuals who want to make a difference in people’s everyday lives! As a premium worker with us, you will clean our customers’ homes to a high standard and create a pleasant environment every day. We are looking for someone who: Has experience in service professions. Speaks basic Swedish or English. Has an eye for detail and a strong sense of responsibility. We offer: A fixed monthly salary. A permanent position of 50–75%. Collective agreement, insurance, wellness allowance. In-house training and great development opportunities. A strong team of colleagues from all over the world. The position is based in Stockholm County and you will work weekdays during daytime hours, approximately 8–17. Sounds like you? Apply today and become part of the Hemfrid family!
Var med och bygg upp Hemfrids Trädgårdservice! Vi är ett litet familjärt team på 12 personer. På så är sätt är vi det lilla trädgårdsbolaget i det stora! Våra chefer har själva arbetat som trädgårdsmästare och tillsammans har vi stor erfarenhet från branschen. Har du god erfarenhet inom trädgårdsskötsel och trivs i en roll där du dagligen får arbeta med ett engagerat team som ger kunden service i världsklass? Välkommen till säsongen 2025! Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges största företag inom hushållsnäratjänster. Vi hjälper våra kunder med helhetslösningen i hemmet med tjänster som trädgårdsservice, städning, fönsterputs, barnpassning, flyttservice, enklare hantverk och mycket annat. Vi ser till att våra kunder kan få en enklare vardag. Din roll Som trädgårdsarbetare kommer du utföra diverse trädgårdsuppgifter hos privatpersoner och bostadsrättsföreningar. Du kommer att arbeta i ett team och ha ett nära samarbete med teamets arbetsledare. Tillsammans har ni ansvar på plats för att våra kunder får önskad service utifrån deras skötselplan. I dina arbetsuppgifter ingår bland annat: Gräsklippning Beskärning av fruktträd och häck Vår-, sommar- och höstunderhåll Plantering Ogräsrensning Det kommer att förekomma både engångsuppdrag samt återkommande skötseluppdrag och du kommer att utgå från vår hubb i Liljeholmen i Stockholm. Din profil Vi söker dig som är en initiativrik och ansvarstagande teamplayer. Vi tror även att du är noggrann och punktligt, besitter en god fysik samt har ett stort intresse för trädgård och skötsel av utemiljöer. Att ge våra kunder kvalité och hålla en hög servicenivå är en självklarhet. Utöver detta ser vi att du har: 1-årig utbildning inom trädgård eller minst 2 säsonger av trädgårdsskötsel Har erfarenhet av fruktträdsbeskärning samt häckbeskärning Har B-körkort Hanterar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift Meriterande med motorsågskörkort A+B och röjsågskörkort Meriterande med erfarenhet utav maskinunderhåll avträdgårdsmaskiner Meriterande med erfarenhet/ grönt kort i beskäring. En självklarhet är att du trivs utomhus och att jobba i alla väder. Du är inte rädd för att hugga i och lägger gärna ner extra energi och tid där det behövs. Vi erbjuder Säsongsarbete Kollektivavtal Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring, pensionsförsäkring och friskvårdsbidrag Låter detta som en drömtjänst för dig? Välkommen med din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande. Har du några frågor angående tjänsten eller vår rekryteringsprocess är du varmt välkommen att kontakta oss på [email protected] Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid! ------------------------------------------------------------------------------------------- Join us in building up Hemfrid's Garden Service! We are a small, close-knit team of 12 people. This way, we are the little gardening company within the big one! Our managers have worked as gardeners themselves, and together we have extensive experience in the industry. Do you have solid experience in garden maintenance and thrive in a role where you can work daily with an engaged team, providing world-class customer service? Welcome to the 2025 season! About Hemfrid Hemfrid is Sweden's largest company in household services. We help our customers with comprehensive home solutions such as garden services, cleaning, window washing, babysitting, moving services, minor handyman tasks, and much more. We ensure that our customers can enjoy an easier everyday life. Your Role As a gardener, you will perform various gardening tasks for private individuals and housing associations. You will work in a team and closely collaborate with the team leader. Together, you will be responsible for ensuring that our customers receive the desired service based on their care plan. Your tasks will include: Mowing lawns Pruning fruit trees and hedges Spring, summer, and fall maintenance Planting Weeding There will be both one-time assignments and recurring maintenance tasks, and you will start from our hub in Liljeholmen, Stockholm. Your Profile We are looking for an initiative-taking and responsible team player. We also believe that you are detail-oriented, punctual, physically fit, and have a strong interest in gardening and outdoor maintenance. Providing quality service and maintaining a high level of service for our customers is essential. Additionally, we expect you to have: A 1-year education in gardening or at least 2 seasons of gardening experience Experience in pruning fruit trees and hedges A B driver's license Proficiency in Swedish and English, both spoken and written Bonus qualifications: Chainsaw license A+B and brush cutter license Bonus qualifications: Experience with garden machinery maintenance Bonus qualifications: Experience/green card in pruning A must is that you enjoy working outdoors in all weather conditions, are not afraid of hard work, and are willing to put in extra effort where needed. We Offer Seasonal work Collective agreement Liability insurance, health insurance, pension insurance, and wellness benefits Does this sound like a dream job for you? Apply today! Interviews are conducted on an ongoing basis. If you have any questions about the position or our recruitment process, please feel free to contact us at [email protected]. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid!
Välj ett jobb för att visa detaljer