Kundtjänstmedarbetare till Svea Bank i Åseda
Svea Bank AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som vill arbeta med oss på Svea, en härlig arbetsplats med mycket energi. Allt genomsyras av en ”vi-känsla”, där vi alla jobbar tillsammans för att skapa den bästa kundupplevelsen. Rollen utgår från vårt kontor i Åseda. Om du är en serviceinriktad person som vill att din arbetsdag ska innehålla rådgivning, ett högt tempo och mycket dynamik så är detta en perfekt arbetsplats för dig! Om rollen I rollen som Kundtjänstmedarbetare blir du del av ett härligt team på 30 kollegor som dagligen besvarar ett stort antal telefonsamtal från Sveas kunder, gäldenärer och myndigheter. Du kommer att ha telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och hantera många inkommande samtal av olika karaktär varje dag. Du kommer bland annat att besvara frågor kring inkasso-, faktura- och parkeringsärenden. Här kommer du arbeta i en händelserik miljö tillsammans med kollegor som har nära till skratt, stöttar och uppmuntrar varandra. Svea sitter i ljusa och moderna lokaler belägna mitt i Åseda nära kommunikation med bussar samt gym som du hinner att besöka på lunchen, eller före/efter jobbet. Restauranger och affär finns i närområdet. Tjänstens omfattning är heltid, kontorstid och på vardagar. För den här rollen är det nödvändigt att du från anställningens start har möjlighet att delta i upplärning och onboarding i sin helhet för att kunna bli självständig i arbetsrollen. Vem är du? Vi söker dig som brinner för att arbeta med kunden i fokus och som har ett genuint intresse för service. Det är viktigt att du snabbt förstår kunden och att du har starka kommunikativa egenskaper i både tal och skrift på svenska och engelska, ytterligare språk är meriterande. Utöver detta ser vi gärna att du: Motiveras av att fatta egna beslut, är noggrann och gillar att arbeta i ett högt tempo Har ett stort engagemang, är öppen för förändringar och bidrar med en positiv attityd Har ett eget driv Du har god datorvana och känner att du kan lära dig nya system relativt snabbt Du är en person som vill lära dig allt om finansiella lösningar Du är prestigelös och kavlar upp armarna när och där det behövs Arbetar aktivt med att utveckla dina kompetenser och dela kunskap med kollegor Tar ägarskap och har lätt för att samarbeta med andra Du tycker om att arbeta i ett högt tempo med många kontakter, då du dagligen kommer att besvara och hantera ett stort antal telefonsamtal. Det är en fördel om du har tidigare erfarenhet av kundtjänst eller kundservice, men även annan arbetslivserfarenhet och rätt inställning är en bra förutsättning för att ta dig an denna roll. Om oss Svea arbetar ständigt med att vara konkurrenskraftiga och innovativa på finansmarknaden och vår personal uppmuntras att vara nytänkande och att dela med sig av sina tankar och idéer för att bli den perfekta arbetsgivaren samt den givna samarbetspartnern vid finansiella lösningar. Därför behöver vi dig. Tillsammans hjälper vi till att uppfylla våra kunders behov, som förändras hela tiden. Ansökan Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via mail. Skicka gärna in din ansökan redan idag. Har du frågor om tjänsten är du välkommen att maila rekryterare Mira Leppänen på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Vi söker kundservicemedarbetare till ett världsledande möbelföretag!
Teleperformance Nordic AB
Kundtjänstpersonal

Trivs du att arbeta inom servicebranschen och har en känsla för kundbemötande och problemlösning? Då är det dig vi söker! Vi söker flera personer till tjänsten med startdatum 2025-05-05 till Teleperformance, Göteborg.  Vad vi erbjuder dig: Många interna utvecklingsmöjligheter Personalaktiviteter, event och roliga tävlingar En spännande och glädjefylld arbetsplats med fantastiska kollegor! Friskvårdsbidrag, Edenred-kortet samt andra förmåner Lön enligt kollektivavtal Tjänsterna vi kan erbjuda ligger på 100% Betald utbildning vid start av tjänsten Om tjänsten: Tjänsten är på heltid och du arbetar med att hantera inkommande samtal där du analyserar problem och på ett snabbt, engagerat och pedagogiskt sätt löser kundernas ärenden Meriterande om du tidigare jobbat inom olika typer av programvara samt trivs med multitasking Genom jobbet får du bra möjligheter att utveckla dina förmågor kring problemlösning, att kommunicera pedagogiskt och koncist, arbeta målinriktat och att ha ett bra samarbete med kollegor – perfekta erfarenheter att få med sig i ryggsäcken! Du arbetar på vårat kontor i Göteborg Öppettider: Måndag-Fredag: 08:00-20:00 Lördag-Söndag: 9.30 - 18.00 Vi söker dig som: Har gått ut gymnasiet med godkända betyg i samtliga kärnämnen Du tar service på allvar, älskar att interagera med människor via telefon och mail och vill göra någon annans dag lite enklare! Du har goda datorkunskaper Du talar och skriver flytande i svenska samt engelska Som person är du förmodligen lugn, mogen och har ett naturligt intresse av att hjälpa andra. Att överträffa våra kunders förväntningar är vårt mål varje dag och vi ser gärna att du brinner för att göra det lilla extra. Du uppskattar att jobba på en energifylld arbetsplats och ser gärna problem som en spännande utmaning.  I rekryteringsprocessen genomför vi obligatoriska bakgrundskontroller på samtliga kandidater och gymnasiebetyg krävs. Det krävs även att du är flytande i svenska i både tal och skrift. Som en del av rekryteringsprocessen kommer du även att få genomföra olika typer av kompetenstester. Observera att vi rekryterar löpande och rekryteringsprocessen kan komma att avslutas innan slutdatum om alla tjänster hunnit bli tillsatta. VIKTIG INFORMATION När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en digital intervju med chat-roboten Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun inom 48 timmar för att snabbt komma vidare i processen. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://my.hubert.ai/advice-before-hubert-interview/sv-se Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare.

14 april 2025
Sista ansökan:
1 oktober 2025
Kundservice med försäljning!
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker dig som är duktig på att kommunicera, älskar försäljning och som alltid levererar service i världsklass! Gå in på Responda Group och läs mer om oss. Vad erbjuder vi? Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och fartfyllt team som brinner för kundservice. Vi erbjuder en serviceinriktad tjänst på en arbetsplats med kraftig expansion. Som Säljande Kundservicemedarbetare kommer du att vara en nyckelspelare i att leverera en kundupplevelse i världsklass, samtidigt som du erbjuds: Ett stimulerande arbete i ett öppet kontorslandskap där trivsel och gemenskap står i centrum Utbildningar och möjligheter till personlig samt professionell utveckling. En engagerad och erfaren Team Manager Roliga aktiviteter så som tävlingar, fika, after works med mer Om tjänsten I rollen som kundservicemedarbetare utgår du från vårt fina kontor på Frösön. Du kommer tillhöra ett fartfyllt team som leds av en engagerad och erfaren ledare. Tjänsten inleds med en introduktion där du får en genomgång av kunden och våra interna system för att sedan självständigt arbeta med inkommande samtal. Arbetstiderna är måndag-fredag klockan 08:00-17:00 med start 2025-05-19. Dina arbetsuppgifter: Du arbetar med inkommande samtal och besvarar frågor från privatpersoner rörande elavtal, fakturafrågor med mer. Du kommer arbeta mot uppsatta mål och följas upp av din ledare löpande för att du på bästa sätt ska utvecklas i tjänsten. På de inkommande samtalen du har så förväntas du arbeta med försäljning och genomföra god kundservice. Din profilFör att trivas och lyckas i rollen som Säljande Kundservicemedarbetare ser vi att du: Har ett stort intresse för kundservice Har en stark samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra för att uppnå gemensamma samt individuella mål. Är punktlig och ansvarstagande med förmågan att organisera och prioritera ditt arbete effektivt. Innehar en noggrannhet i ditt arbetsutförande med ett öga för kvalitet. Har erfarenhet av kundservice och försäljning Är flytande i svenska i både tal och skrift och har goda kunskaper i engelska Anställningsform och kontakt Startdatum för tjänsterna är Maj och du kommer inleda din anställning med en behovsanställning som senare kan övergå i en långsiktig anställningsform hos oss. Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Om Responda Group Responda grundades 1992 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

14 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Kundservicemedarbetare
Responda Group AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker nya kollegor till oss som är duktiga på kommunikation och som alltid levererar service i världsklass. Gå in på Responda Group och läs mer om oss.  Vårt erbjudande  Hos oss kommer du ingå i ett glädjefyllt och engagerat team som brinner för kundservice i världsklass. Vi erbjuder serviceinriktade tjänster på en arbetsplats i kraftig expansion. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter inom vår interna karriärtrappa. Vi värdesätter arbetsmiljöfrågor och trivsel där vi ser mångfald och olikheter som berikande för organisationen. Anställningen regleras enligt kollektivavtalet och vi erbjuder dig som anställd friskvårdsbidrag. Hos oss får du chansen att göra skillnad i att förenkla vardagen för privatpersoner och företagskunder. Vi försöker matcha dina intressen med en avdelning hos oss Responda Group för att du ska trivas långsiktigt.  Om tjänsten Vi söker nya kollegor till vårat fina och moderna kontor på Frösön. Våra avdelningar har olika inriktningar så som kundservice, teknisk support och kundservice med inriktning försäljning. Beroende på ditt intresse så försöker vi matcha dig till rätt avdelning så att vi på så sätt skapar ett fint samarbete mellan varandra.  Arbetstiderna är varierande beroende på vilken avdelning du arbetar inom. Vi erbjuder både arbete dagtid måndag-fredag för vissa av våra avdelningar, men även kvällar, helger och nätter hos andra avdelningar. Du kommer  tillhöra ett team med kollegor som arbetar med lika arbetsuppgifter som dig. Varje team består av en engagerad Team Manager. För samtliga våra roller så påbörjas anställningen med en introduktion där du får lära dig mer om systemen och de kunder du agerar kundtjänst åt. Du kommer även få en introduktion in i företaget så du på bästa sätt välkomnas in till oss. Hos vissa av våra avdelningar så finns möjligheten till hybrid arbete. Tjänsterna förväntas starta under april och maj! Dina arbetsuppgifter Inkommande samtal där du hjälper kunder i olika frågeställningar Mail och chattkontakt på vissa avdelningar Administrativt arbete Arbetsuppgifterna varierar efter vilket område du jobbar inom. Mer information kommer ges vid kontakt med ansvarig rekryterare. Din profil För att du ska trivas i tjänsten och ge kunderna förstklassig service så ser vi att du är en hjälpsam person som sätter kunden först. Du är lyhörd inför kundens behov och vill på bästa sätt lämna ett fint avtryck för varje person du kommer i kontakt med. Eftersom du kommer jobba i ett team med flera andra kollegor så ser vi att du gärna samarbetar med andra, hjälper kollegor vid behov och kan sprida en god energi på arbetsplatsen.  Krav för tjänsten är: Gymnasieutbildning Talar och skriver flytande svenska och goda kunskaper i engelska Har en god datorvana  Kontakt Välkommen med din ansökan så snart som möjligt, vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vid kontakt med rekryterare så kommer du få mer information om anställningsform som erbjuds för respektive tjänst. Om Responda Group Responda grundades 2008 och har sedan start haft målet att bli Sveriges bästa svars-och kundservice! Du kommer att tillhöra produktionsavdelningen som är hjärtat inom Responda Group. Här arbetar våra medarbetare med att säkerställa att våra kunders samtal blir besvarade i tid och med en hög grad av service, kvalitet och effektivitet. I denna process har vi beslutat oss för att inte samarbeta med externa rekryteringsföretag eller annonseringsföretag och undanbeder oss därför kontakt med samtliga.

14 april 2025
Sista ansökan:
24 september 2025
Kundservice
Verbal AB
Kundtjänstpersonal

Vi söker vår nästa stjärna till Kundservice – är det du? Verbal är ett personligt och växande bolag med en tydlig vision: att vara en schysst mobiloperatör. Vi är en mindre, fristående operatör i Telenors nät och vi har funnits sedan 2007. De senaste åren har vi vuxit kraftigt – och nu söker vi dig som vill vara med på vår resa framåt!  Varför Verbal? Hos oss får du vara en del av en tillväxtresa där kundfokus och arbetsglädje går hand i hand. Vi är lika stolta över våra fantastiska kundomdömen som över att vara ett Great Place to Work. Marknadens bästa service Oslagbara priser En arbetsplats där människor trivs, utvecklas och har kul  Din roll Som Kundservicemedarbetare är du en nyckelperson i varje kunds upplevelse. Du hjälper både privat- och företagskunder via telefon, chatt och mail – med målet att leverera service i världsklass varje gång. Du kommer att arbeta på vårt huvudkontor i Nacka, endast 5 minuter från Slussen. Du kommer att: Ge rådgivning och support i toppklass Arbeta självständigt men vara en del av ett tight och hjälpsamt team Vara med och förbättra våra arbetssätt – vi älskar nya idéer och initiativ Ha möjlighet att påverka både din roll och teamets utveckling framåt  Vem är du? Serviceinriktad - Du är lösningsorienterad och vill alltid ge det lilla extra Kommunikativ - Du uttrycker dig tydligt och professionellt, både i tal och skrift Orädd & nyfiken - Du tar initiativ, vågar testa dig fram och lär dig av misstag. Flexibel - Du trivs med förändringar och ett högt tempo Empatisk - Du förstår kundens perspektiv och gör allt för att hjälpa Målinriktad - Du drivs av att nå både personliga och gemensamma mål Positiv & social – Du gillar människor och sprider positiv energi omkring dig Har du tidigare erfarenhet av telekombranschen så är det en stor fördel!  Kvalifikationer Minst 1 års erfarenhet av kundservice Erfarenhet av försäljning Flytande svenska – i både tal och skrift God datorvana  Vad vi erbjuder Fast lön + provision Friskvårdsbidrag Certifierat Great Place To Work Gedigen introduktion och ett team som hjälper dig att lyckas En kultur där gemenskap, utveckling och arbetsglädje står i centrum Häng med på resan! Vill du bli en del av ett bolag där du får vara dig själv, växa i din roll – och ha riktigt kul på vägen? Då är Verbal rätt plats för dig! Ansök nu – vi ser fram emot att höra från dig!

14 april 2025
Sista ansökan:
26 september 2025
Kundservicemedarbetare
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Är du i början av karriären och vill ta dig an uppgiften att leverera service i toppklass?Toppen, då har vi en perfekt roll för dig! Nu har du nämligen möjlighet att bli en del av ett härligt kundserviceteam på ett av våra omtyckta kundföretag i Stockholm. Som kundservicemedarbetare hanterar du inkommande samtal och bokningar. Din uppgift blir attge professionell service och vägledning till företagets kunder via bland annat telefon och mail. Arbetsuppgifter Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innebära att: Ta emot inkommande samtal och ge kunder rätt information och stöd. Boka tider och guida kunder baserat på deras behov. Arbeta lösningsorienterat för att säkerställa en positiv kundupplevelse Vem är du? Vi söker efter dig som är i början av din karriär och vill växa in i rollen som kundservicemedarbetare. I denna roll kommer du att ha flera kontaktytor, både med kunder och kollegor, och det är därför viktigt att du trivs i en social och serviceinriktad roll. Det är även viktigt att du kan bemöta människor på ett professionellt och lyhört sätt. Vidare tror vi att du är kommunikativ, lösningsorienterad och gillar att ge det där lilla extra. Stämmer det in på dig? Eller har du andra kvalitéer som gör dig till en proffsig kundservicemedarbetare? Vi är nyfikna på dig! Kvalifikationer: Goda kunskaper i svenska och engelska, både tal och skrift Är strukturerad, självgående och har god förmåga att lösa problem. Drivs av att arbeta mot mål och skapa goda kundupplevelser. Har en positiv och lösningsorienterad inställning. Placering: Centrala Stockholm. Omfattning:Heltid.Arbetstiderna är schemalagda mellan 07:00–19:00. Anställning:Du blir initialt anställd som konsult av oss på The Place i 4 månader, med goda möjligheter till att sedan bli direktanställd av kundföretaget. The Place – Where happy work happens Låter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – ni som lyckas knipa platserna blir en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor (inklusive kollektivavtal). I The Place har du en Worklife Partner som vill följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
SEB i Sundsvall söker kundservicerådgivare till telefonbanken!

Arbetsbeskrivning Nu söker vi kundservicerådgivare till SEB 24|7 i Sundsvall. Tillsättning sker löpande under våren och nästa start kommer att vara i maj och juni.  Arbetet innebär att ta emot inkommande telefonsamtal gällande olika typer av bankärenden där du kommer att hjälpa kunderna digitalt via telefon. Tjänsten kommer inledas med en längre utbildningsplan som innefattar både teoretiska och praktiska moment för att ge de bästa förutsättningarna till att lyckas i rollen. På vår telefonbank är du SEB:s ansikte utåt och har en av de viktigaste rollerna för våra kunder. Vi eftersträvar en kultur där kunden verkligen står i centrum, där tillgänglighet, service och affär är våra ledstjärnor tillsammans med ett fokus på ständig förändring och utveckling. Tjänsten är på heltid, du kan alltså inte vara student. Du behöver även vara flexibel då arbetstiderna varierar mellan dag och kväll, med möjlighet att önska sitt schema. Vem är du? Vi söker dig som är en god kommunikatör som vill ge varje kund en positiv upplevelse av SEB. Din omgivning skulle beskriva dig som energigivande, samarbetsvillig och engagerad. Du har lätt för att lära dig nya saker, är bra på problemlösning och nyfiken på vår digitala utveckling. Du har även ett stort intresse för bank och finans samt ser långsiktigt på tjänsten hos SEB. För att bli aktuell i rollen ser vi att du har: - Erfarenhet av service, gärna från kundtjänst via telefon eller liknande arbete - God telefon- och datorvana - Flytande i såväl svenska som engelska i tal och skrift - Gymnasial utbildning med högskoleförberedande examen - Genuint intresse av bank/finans Meriterande är: - Relevant högskoleutbildning inom ekonomi - Tidigare arbetserfarenhet inom bank, finans eller liknande arbete Vad erbjuder vi? På SEB är vi övertygade om att inkludering och mångfald är avgörande för att kunna bygga starka och bra team för att vårt företag ska vara hållbart för framtiden. Vi strävar efter att ha en inkluderande och värderingsdriven kultur där vi alla känner oss uppskattade, respekterade och involverade oavsett bakgrund, erfarenhet, tro, kön, ålder och varifrån vi kommer. Som medarbetare på SEB får du tillgång till bekväma förmåner för alla livssituationer, bland annat: Möjlighet att önska din arbetstid och schema Förmånlig bolåneränta Vinstdelningssystem, en del av bankens årliga vinst delas ut årligen i kontanter och aktier. Friskvårdsbidrag & Livsstilsbidrag Tillgång till vår interna arbetsmarknad och karriärmöjligheter likväl som omfattande utbildningsmöjligheter på vår digitala utbildningsplattform SEB Campus. Du kan läsa mer om vad vi kan erbjuda här: Medarbetares fördelar och förmåner | SEB (sebgroup.com) Nästa steg i rekryteringsprocessen När du sökt tjänsten så kommer du få tillgång till en länk för en digital intervju med vår virtuella assistent Hubert som tar ca 10-15 minuter. Vi ser gärna att du svarar på intervjun så snabbt som möjligt för att komma vidare i processen. Syftet med Hubert-intervjun är att vi vill ge alla kandidater möjligheten att berätta mer om sig själva samt för oss att säkerställa att alla kandidater blir bedömda på samma sätt, oavsett kön, ålder och etnicitet. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Du kommer därefter bli kontaktad av en av våra rekryterare om du blir aktuell för en andra intervju. Som en del av rekryteringsprocessen genomförs bakgrundskontroller både av oss och av SEB. Du kommer även att bli ombedd att visa ett utdrag från belastningsregistret. Frågor och kontakt Vi väljer ut kandidater löpande, därmed är du välkommen med din ansökan redan idag. I den här rekryteringen samarbetar SEB med Amendo. Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta vår Regional Branch Manager: Gitte Thorsén, [email protected] eller vår Talent Acquisition Manager: Mathilda Carlbom, [email protected] Varmt välkommen med din ansökan! #LI-GT1

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Customer Service Agent till Dun & Bradstreet!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Dun & Bradstreet söker nu en engagerad Customer Service Agent till ett av deras tre team på kundserviceteam- Business Domestic! Om rollen Dun & Bradstreet söker dig som är strukturerad och har ett öga för detaljer. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Din precision och förmåga att hålla hög kvalitet i ditt arbete är avgörande för att lyckas i rollen. Som Business-to-Business (B2B) Customer Service Agent är ditt huvudsakliga ansvar att ge högkvalitativ service och support till Dun & Bradstreets företagskunder, med fokus på att arbeta mot höga kvalitetsmål som kundnöjdhet, kort hanteringstid och en djup förståelse för deras kunders behov. Samtidigt strävar Dun & Bradstreet efter att automatisera sina processer och kontinuerligt förbättra deras arbetssätt. En viktig del av arbetet är att bygga långsiktiga relationer med kunder, förstå deras verksamhet och bidra till deras framgång. Du kommer också samarbeta med interna team för att säkerställa att kundernas behov hanteras på bästa sätt. För att lyckas i rollen har du ett öga för detaljer, du är kommunikativ, lösningsorienterad, strukturerad med förmågan att hantera flera ärenden parallellt. Du arbetar metodiskt och noggrant, vilket säkerställer att inget lämnas åt slumpen. Du är kvalitetsmedveten och har ett starkt kundfokus, samtidigt som du är bekväm med att arbeta i en miljö där snabba förändringar och högt tempo är vardag. Som en del av teamet Business Domestic blir du en del av ett sammansvetsat team på 10 personer. Tillsammans arbetar ni nära för att hantera de dagliga uppgifterna, som inkluderar: Hantering av ärenden relaterade till fakturafrågor, exempelvis att förklara vad kunden har blivit fakturerad för eller att tillhandahålla de en fakturakopia. Rollen kommer även innebära ett nära samarbete med ekonomiavdelningen för att lösa fakturafrågorna. Hantering av kunders orderbestridanden, såsom att bestrida en faktura eller att kunden anser sig ha blivit felaktigt debiterad för en vara och så vidare. Support för Dun & Bradstreets tjänster och produkter. I det här team ligger det fokus på Dun & Bradstreet risk- och kredittjänster samt tryckta produkter. Dun & Bradstreet värdesätter ett starkt samarbete, högt ansvarstagande och en positiv atmosfär där de ofta skrattar tillsammans – allt medan de upprätthåller den höga standard som förväntas av dem. Rollen innebär att bidra till att skapa en så bra serviceupplevelse genom att hantera inkommande förfrågningar via telefon, mejl och chatt, och att arbeta proaktivt för att identifiera lösningar som förbättrar kundernas upplevelse och verksamhet. Övrigt: Arbetet kommer vara hybrid men minst två dagar på kontoret i Solna Intervjuer sker löpande varför tjänsten kan komma att tillsättas före utsatt datum. Krav: Kundtjänsterfarenhet eller erfarenhet av ett serviceyrke med hantering av olika system. Telefonvana God dator- och systemkunskap- Bekväm med att navigera i en Microsoft-baserad miljö. Obehindrade kunskaper i svenska både tal och skrift Mycket goda kunskaper i engelska både tal och skrift Personliga egenskaper En naturlig känsla för god service och kundbemötande En självgående och ansvarsfull person som trivs med att ta egna initiativ och driva arbetet framåt Ett intresse för nya utmaningar och förmågan att tänka i nya banor En lösningsorienterad inställning och trivs i en vardag med högt tempo och variation Ett kvalitetsorienterat och flexibelt förhållningssätt En noggrann och strukturerad person som säkerställer att detaljer hanteras med precision Meriterande Tidigare arbete mot målsättning med goda resultat Tidigare arbete inom kundservice med inriktning mot finans Arbetat i Salesforce Workz erbjuder dig Vi är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat i rekryteringsprocessen. Kontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected]

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Larmoperatör till LF Larmcentral
Clevry Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Om företaget Länsförsäkringar Larmcentral startades av Länsförsäkringar under våren 2008 som ett naturligt steg i ett redan etablerat trygghetskoncept. Med moderna larmtjänster skapar vi ett bra och tryggt skydd mot inbrott och brand. Tillsammans med Länsförsäkringar kan vi erbjuda helhetslösningar som är unika i vår bransch, från att spara, försäkra, låna och skydda till fastighetsförmedling.   Din roll Är du student och vill arbeta extra vid sidan av studierna? Då är denna roll perfekt för dig!  I rollen som Larmoperatör kommer du hantera inkommande larm från privat- och företagskunder eller arbeta med skadejour för alla Länsförsäkringars kunder. Det handlar om brand-, inbrotts- och driftlarm där du gör en bedömning och därefter sätter in rätt hjälpresurs. För oss är kunden i centrum och ett av våra viktigaste mål är att skapa nöjda och trygga kunder som ökar sitt engagemang inom Länsförsäkringars hela produktsortiment. Du kommer arbeta med inkommande såväl som utgående samtal samt uppföljning på tidigare ärenden. Du kommer även hantera first-line support kring våra produkter och tjänster. Under studierna kommer du att arbeta varannan helg och extra ströpass vid behov, under sommaren arbetar du heltid med varierat schema förlagda på veckodagar och helg.  För detta uppdrag kommer du att vara konsult via Clevry och arbeta på Älvsborgs Larmcentral.  Start: Omgående   Kontor: Borås  Arbetstider: Måndag till fredag mellan kl 16.00-19.00. Det finns även möjlighet till att arbeta fler timmar under fredagar, om så önskas. Det finns även möjligheten till arbete varannan helg under sommaren 2025 (07:30-18:00 lör & sön) om så önskas. Huvudsakliga arbetsuppgifter Bedriva arbetet enligt de styrande dokument, processer och arbetsinstruktioner som finns föreskrivna. Löpande dokumentera kundärenden och överenskommelser i verksamhetens systemstöd. Ta del av och använda den information som presenteras vid såväl regelbundna interna möten, intranät och andra informationskanaler. Kontrollera installatörernas arbete vid installation. Ge första linjens support till kunder på larmcentralens tjänster och produkter samt rapportera dessa vidare till andra linjens support då ärendet inte löses. Vara rådgivare när andra funktioner eller medarbetare söker kompetensstöd. Delta i projektarbete på såväl avdelnings- som bolagsnivå. Din profil Vi ser att du som söker är tillgänglig för deltidsarbete, måndag till fredag, vid sidan av studier. Vi söker dig som vill ge våra kunder trygghet i världsklass och genom ditt engagemang alltid strävar efter att överträffa kundens förväntningar. Vi ser det som positivt om du har erfarenhet av kundservice via telefon. Meriterande är också om du har arbetat inom någon form av bevakningsföretag och/eller försäkringsbolag. Vi vill också att du har goda IT-kunskaper och god förmåga att uttrycka dig i såväl tal som skrift. Då kunden arbetar med säkerhet och trygghet i våra kunders hem krävs att du är prickfri i polisens belastningsregister för att bli godkänd för arbete i bevakningsföretag.  Som person behöver du vara handlingskraftig, ha hög social kompetens och en stark ansvarskänsla. Vi ser att du som vill jobba hos oss är kommunikativ och bra på att tolka både skriven och talad information och utifrån det fatta beslut så vår kund alltid upplever sig trygg och omhändertagen. Du trivs med att arbetet växlar snabbt i tempo och att ta egna initiativ under arbetspasset. Du behöver behärska svenska i tal och skrift samt ha goda kunskaper i engelska. Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Rekryteringsprocessen Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025
Tekniksk kundtjänst och servicekoordinator till Boon Edam
Ps Partner AB
Kundtjänstpersonal

PS Partner söker en person till rollen som Teknisk kundtjänstmedarbetare och servicekoordinator till Boon Edam i Solna.Med start snarast enligt överenskommelse.  Boon Edam är branschledande när det gäller att leverera högkvalitativa karuselldörrar, högsäkerhetsdörrar och speedgates till kunder över hela världen. Vi är ett tredje generationens holländskt företag som är stolta över vår expertis och vårt engagemang i denna specialiserade marknad. Med oss är du i trygga händer – från vårt inledande samtal om din entrévision, vidare genom beslutsprocessen och hela vägen fram till eftermarknad och service. I rollen ingår: • Koordinera personal för felanmälningar, garantiärende och service. • Uppföljning av servicearbete efter genomförd rapport av tekniker. • Säkerställa att reservdelar finns tillgängligt vid felanmälningar, garantiärende och service. • Ta emot och skapa order i affärssystem. • Fakturering Vi tror att du har: • Stark problemlösningsförmåga. • Ett par års erfarenhet från kundservicearbete och teknisk kunskap • Mycket god systemvana samt erfarenhet att hantera flera system samtidigt • Förmåga att kommunicera med kunder för att säkerställa deras tillfredsställelse. Som person är du kundorienterad med en proaktiv inställning, som gillar att samarbeta med olika avdelningar för att lösa problem Du kommer att jobba på ett modernt kontor beläget i Solna med goda förbindelser till kollektivtrafiken och för dig som tar bilen finns det goda parkeringsmöjligheter. Företaget verkar internationellt och använder engelska som koncernspråk. Vem är du? Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning och har erfarenhet av en liknande koordinerande administrativ roll inom liknande bransch. Du är har en god kommunikativ förmåga och uppskattar samarbete i arbetet. Som person är du noggrann, strukturerad och fokuserad med ett stort engagemang för ditt arbete. Du har en god IT-vana och god erfarenhet av MS Office. Meriterande om du jobbat i systemet SAP. Vidare ser vi att du gillar att jobba i högt tempo och klarar av att hantera flera uppgifter samtidigt. Då företaget jobbar internationellt ser vi att du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i både tal samt skrift. Du har tidigare arbetat med tekniska frågor samt att ha ett tekniskt intresse. Ansökan Vi arbetar med ett kontinuerligt urval så skicka in din ansökan så snart som möjligt. För frågor kontakta Sandra Syrén Eriksson på [email protected]

11 april 2025
Sista ansökan:
28 september 2025