Gruppchef IT Systemutveckling

Är du redo för ett livsviktigt jobb? På Läkemedelsverket arbetar vi varje dag för den svenska folk- och djurhälsan.Är du en engagerad och drivande ledare som vill vara med och utveckla och forma Läkemedelsverkets framtid inom digitalisering och IT? I denna roll som gruppchef för en av våra systemutvecklargrupper ger du dina medarbetare de bästa förutsättningarna att utveckla effektiva och säkra samhällsbärande IT-tjänster. Vår verksamhet Vi deltar i hela livscykeln från idé, arkitektur, design, utveckling, test, driftsättning till förvaltning, incidenthantering och användarstöd. Läkemedelsverkets IT-enhet består av cirka 100 engagerade medarbetare med olika bakgrund och kompetenser som tillsammans tar ett helhetsgrepp om myndighetens IT-behov. Vi sitter i ljusa och öppna lokaler på Uppsala Science Park med närhet till naturen och en kort promenad till centrum. Den utvecklingsgrupp du kommer att ha personalansvar för är under uppbyggnad så rekrytering kommer att vara en stor del av din vardag initialt. Teamen utvecklar skräddarsydda verksamhetsstöd och har ansvar i hela utvecklingskedjan (DevOps) från kravarbete till testning och driftsättning. Leveranserna knyts ihop via projekt- och förvaltningsmodellen där täta samarbeten med andra grupper inom IT-enheten och med Läkemedelsverkets övriga enheter är en nyckel till framgång. Dina arbetsuppgifter • Som gruppchef IT har du personal- och budgetansvar för din grupp. • Du bidrar till myndighetens uppdrag och stödja dina medarbetares leverans och utveckling. På så sätt spelar du en viktig roll i att säkerställa att vi når våra mål. • Lednings- och styrgruppsarbete där du bidrar med dina insikter och erfarenheter för att stödja organisationens övergripande mål. • Tillsammans med dina ledarkollegor driver du verksamhetsutvecklingsaktiviteter som förbättrar våra processer och arbetsmetoder med fokus på agil utveckling. • I rollen som Objektägare IT (PM3) ansvarar du för att tillsammans med Objektägare och styrgrupp förvalta och vidareutveckla de objekt som din grupp hanterar. Du ser till att vi levererar högkvalitativa lösningar som uppfyller våra krav och standarder. • Du bygger nätverk för att på en övergripande nivå förstå behov och förankra lösningar hos de intressenter din grupp levererar till. Din bakgrund Vi söker dig som har relevant och aktuell ledarerfarenhet inom IT som chef med personal- och budgetansvar samt färdigheter i att arbeta med förändringsledning och verksamhetsutveckling.  Du har även: • En högskoleutbildning inom datavetenskap, systemvetenskap eller erfarenhet som bedöms likvärdig av arbetsgivaren. • Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande: • God erfarenhet av mjukvaruutveckling. • Arbete med utveckling av verksamhetskritiska system. • Generell erfarenhet av agila metoder, devops och/eller CI/CD. • Erfarenhet av ledningsgrupps- och/eller styrgruppsarbete inom IT. Dina personliga egenskaper Du som söker är en trygg och engagerad person med ett genuint intresse av att leda och lyfta individer och grupper. Du har en mycket god förmåga att kommunicera på ett förtroendeingivande sätt och har lätt att bygga relationer och nätverk både inom och utanför organisationen. För dig är det självklart att utveckla arbetssätt och processer, ta egna initiativ och driva arbetet i mål. Ditt ledarskap präglas av att du uppvisar mod och tydlighet i kombination med empati, ödmjukhet och lyhördhet. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper. Bra att veta Sista ansökningsdag: 2025-08-18 Anställningsform: Tillsvidare Tillträde: Enligt överenskommelse Enhet: IT-enheten Diarienummer: 2.4.1-2025-053484 Vi tillämpar 6 månaders provanställning. Vi värdesätter mångfald och välkomnar sökande med olika bakgrund. På Läkemedelsverket får du goda förutsättningar för balans i livet. Vi erbjuder dig bland annat flextid, förmånliga semestervillkor, friskvårdsbidrag samt friskvård på arbetstid. I den mån arbetsuppgifterna tillåter finns det möjlighet att delvis arbeta på distans efter överenskommelse med chef. Läs mer om de förmåner du får hos oss här: https://www.lakemedelsverket.se/sv/om-lakemedelsverket/jobba-pa-lakemedelsverket/formaner-hos-oss  Läkemedelsverket är beredskapsmyndighet, vilket innebär att vi genomför vissa bakgrundskontroller i samband med rekryteringar. Du kommer vid en eventuell intervju att behöva styrka din identitet samt uppvisa examensbevis och relevanta intyg. All tillsvidareanställd personal vid Läkemedelsverket är krigsplacerad inom myndigheten. Kontakt Under vecka 27-31 har vi semesteruppehåll. Du är därefter välkommen att kontakta Pelle Persson Enhetschef IT. Du kan även kontakta de fackliga företrädarna Jonas Walldén, Saco och Pia Wictor, ST. Vi finns alla på telefon 018-17 46 00 eller nås genom e-post [email protected]. Mer om Läkemedelsverket Du tänker kanske inte så ofta på Läkemedelsverket, men vi kan lova att du möter oss i din vardag. Resultatet av det vi gör märks på apotek, sjukhus, hos veterinären och i ditt badrumsskåp. Vi ser nämligen till att du och alla andra i Sverige får tillgång till säkra och effektiva läkemedel och medicintekniska produkter, allt från plåster och graviditetstester till rollatorer och appar. Det gör vi genom att godkänna och ge tillstånd, övervaka och kontrollera och genom att informera och ge råd. Vi som arbetar på Läkemedelsverket är stolta över vårt viktiga samhällsuppdrag: att bidra till den svenska folk- och djurhälsan. Läs mer om vårt uppdrag och vad det innebär att arbeta på IT-enheten på Läkemedelsverket här: https://www.lakemedelsverket.se/sv/om-lakemedelsverket/jobba-pa-lakemedelsverket/jobba-med-it-pa-lakemedelsverket Välkommen med din ansökan! Denna rekrytering sker helt genom Läkemedelsverkets försorg. Vi undanber oss därför telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.

30 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Customs Manager Sweden
GEODIS Sweden AB
Inköps-, logistik- och transportchefer

Are you up for an exciting position as Customs Manager at one of Sweden's largest freight forwarding companies, where you will be able to make a difference with your leadership and skills? Join our Customs team! At GEODIS, we see great potential in our customs product and our customs department has a vital role in our business. We are looking for the right person to lead and continue developing our customs department and our service offer - together with a great team. GEODIS is a global logistics provider with roots in Gothenburg. We are among the top companies in our field, customer focused and working in a dynamic environment with great team spirit. Our goal is to be the best workplace for our employees, where everyone could grow and develop. Equality and diversity are key factors in our success - we are proud to have a gender-balanced management team and 50% female managers. About the position The customs department at GEODIS is a central function with responsibility for the company's customs services. We are also a specialist function that manages permits, certifications and customs processes. As Customs Manager, you are overall responsible for the customs department, our product and services. You will be part of GEODIS’ customs network worldwide and work closely with our business development team, operations and customs colleagues in region Europe. Your key accountabilities will be: Overall responsible for the customs department – full staff responsibility, daily operations, processes, development activities etc. Develop and inspire your team. Manage financial business result, turnover and KPIs, including profit and loss responsibility. Implement and work in line with company processes, policies, and routines. Work closelly with Business Development to further expand our customs brokerage business, support in marketing our service portfolio and in customer related questions. Stay updated with government-, legal- and customer requirements related to customs. Responsible for GEODIS’ AEO-C certification and other customs related authorizations. Work in close collaboration with internal stakeholders and make sure colleagues and customers are up to date with our customs opportunities and services. Acting as a GEODIS ambassador. This is a permanent position, starting on agreement. You will be located at our HQ in Gothenburg, close to public transport, shops and lunch restaurants. National travels will be required occasionally. GEODIS offers the opportunity of hybrid work in line with our remote work policy, weekly breakfast together, lunch subsidy, a great atmosphere, and much more. Be a part of our great GEODIS team! Your profile We are looking for a leader who acts as an ambassador, with passion for developing your team and the business. We believe that you have experience from a leadership position with direct reports and solid competence within the customs field. Other requirements: Professional communication skills, written and spoken, in English and Swedish. Knowledge of financial aspects from a business perspective – KPIs, budget etc. Merits: Previous experience from logistics/freight forwarding. A post-secondary education within logistics, customs or another relevant field. Experience in using the customs system Emma. We belive that to be successful in this role, you have a genuine interest in working with people and leadership. You develop team spirit, collaboration, and commitment by involving your employees, regular feedback and great communication skills. Business mindset, customer focus, structure and quality are key drivers in your daily work. You are confident in your role and strive to identify improvments and new ways forward. We are looking for the right person to be part of our great GEODIS-team, to lead and continue developing our customs department in line with our values: Commitment, Innovation, Trust, Solidarity and Passion. Application If you have any questions about the role, please contact Adnan Dulancic, Business Support Director at [email protected]. Last application date is 2025-08-10. We are reviewing incoming applications continuously, so please do not wait to submit your application. We are looking forward to hearing from you! GEODIS has collective agreements and a close collaboration with Unionen, contact Tommy Sidén: tel +46 10 16 31828.

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Bitr. Rektor - Rydebäcksskolan
Helsingborgs kommun
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Rydebäcksskolan söker ny kollega då vår duktiga biträdande rektor för de yngre åren går vidare i karriären till nya utmaningar. Vill du vara med och göra skillnad på riktigt? Välkommen med din ansökan! Om arbetsplatsen Helsingborgs stads skolor är en resursstark och värdestyrd organisation. Här blir du som medarbetare en viktig del i vår gemensamma vision att skapa den bästa skolan för varje barn och elev. Rydebäcksskolan är en F-9 skola ca en mil söder om Helsingborg. Området är en av stadens större stadsdelar som i huvudsak består av villaområden med nära till hav och strand. I dagsläget har skolan drygt 925 elever. Skolan består av två skolhus med elever uppdelade i F-4 och 5-9. Våra ledord ”Tillsammans – Ambition – Kunskap – Lyckas” andas och ger mening i verksamheten. Vi har ett förhållningssätt som utgår från att goda relationer skapar tillit och trygghet för alla. Vi utgår från att alla människor vill och kan lyckas och menar att kunskap är de förmågor som krävs för att kunna hantera situationer och lösa uppgifter. Ambition innebär för oss framåtanda, motivation och en vilja att nå ens drömmar och mål. Våra elever har höga förväntningar både på sig själva och sina lärare. De vill ha utmaningar och studiero. Tillsammans skapar vi goda lärmiljöer där lärande och utveckling sker. Läs gärna mer på vår hemsida Titta på filmen och hör hur några chefer beskriver hur det är att jobba hos oss! https://youtu.be/V1pZF1l511s Arbetsuppgifter Som biträdande rektor har du verksamhetsansvar med budget, elev- och personalansvar för årskurs F-4. Du samverkar också i stor utsträckning med fritidshemmen. Du leder resultat- och kvalitetsarbetet i dialog med dina medarbetare och är mån om gott samarbete med såväl externa som interna aktörer, exempelvis centrala elevhälsan och fackliga organisationer. Som pedagogisk ledare är du med och driver skolans värdegrund och arbetet mot uppsatta mål. Samtidigt som du är pedagogernas stöd är du även den som utmanar dem när det gäller skolutveckling. Utvecklingsarbeten är en viktig del i ditt arbete och du förväntas aktivt driva utveckling inom områdena pedagogik, arbetsmiljö och systematiskt kvalitetsarbete. Vårt utvecklingsarbete har de senaste åren präglats av arbetet med designen av undervisning på klassrumsgolvet och med lärmiljöer. Detta arbete genomsyrar hela skolan från förskoleklass till år 9. Vårt lärmiljöarbete är en ständigt pågående process som involverar såväl elever som pedagoger och övrig personal. Du ingår i vår ledningsgrupp med rektor och två biträdande rektorer. För oss är det viktigt att du engagerar dig i alla våra verksamheter och bidrar till ledningsgruppens arbete. Tillsammans driver vi övergripande verksamhetsfrågor för vår skolas bästa. Du kommer också att möta och arbeta med övriga chefer inom vår förvaltning och vårt verksamhetsområde. Vad vi erbjuder Vi erbjuder dig ett omväxlande, ansvarsfullt och stimulerande arbete med möjligheter till egen utveckling. Arbetsplatsen är rökfri och hälsomedveten. Som anställd får du ett friskvårdsbidrag på 3000 kronor per år.  Kvalifikationer Du har erfarenhet av pedagogiskt arbete i grundskolan och har ett F-9 perspektiv på elevers lärande. Erfarenhet av arbete som lärare för de yngre eleverna är meriterande. Du har pedagogisk examen med lärarlegitimation och är väl förtrogen med skolans styrdokument. I dina tidigare arbeten inom skolans verksamhetsområden har du haft någon form av ledaruppdrag med goda resultat i minst tre års. Då det systematiska kvalitetsarbetet är en del i vår vardag vill vi att du har erfarenhet av det. Du har också erfarenhet av att driva utvecklingsarbete inom skolans verksamhetsområden med goda resultat under minst tre års. Processledarutbildning och/eller ledarskapsutbildning är meriterande. Du leder och inspirerar dina medarbetare genom ett aktivt och synligt ledarskap, vilket skapar engagemang och delaktighet. Du har god förmåga att få överblick över arbetet, tänka strategiskt och långsiktigt. Struktur och organisation faller naturligt för dig. Du har en ödmjuk framtoning, lyhörd och har lätt för att skapa professionella relationer och bygga upp förtroende. Dialogen ser du som ett viktigt medel i din kommunikation. Du har mycket god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska. Stor vikt kommer att läggas vid att din profil ska komplettera och bidra till nuvarande ledningsgrupps vidare utveckling. Stämmer ovanstående in på dig? Du är varmt välkommen med din ansökan! Att jobba i Helsingborgs stad Vill du vara med och skapa en bättre stad tillsammans med helsingborgarna? Då ska du jobba i Helsingborgs stad. Här kan du använda din kreativitet och drivkraft till att göra livet lättare och tryggare för våra invånare, besökare och näringsliv. Tillsammans med nyfikna och hjälpsamma kollegor gör du skillnad i människors liv, både idag och i framtiden. Ett bra jobb idag, en bättre stad imorgon. Här kan du läsa mer om hur det är att jobba i staden: https://helsingborg.se/arbete/sa-ar-det-att-jobba-i-staden/ Övrig information Sista ansökningsdag: 250731 Anställningsform: Tillsvidare Omfattning: Heltid Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Antal tjänster: 1 Intervjutillfällen: Löpande Planerat datum för intervju 1: v.32 den 8/8 respektive 15/8 Planerat datum för intervju 2: v.34 den 19/8 I Helsingborgs stad gillar vi olika. Vi strävar efter att våra medarbetare ska spegla våra invånare och värnar om det värde som jämn könsfördelning samt mångfald tillför våra verksamheter. Tjänsten tillsätts under förutsättning att tjänsten inte behöver tas i anspråk för redan tillsvidareanställda medarbetare. Om du blir erbjuden tjänst inom förskola och skola eller öppen fritidsverksamhet ska du uppvisa giltigt utdrag från polisens belastningsregister För att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen i Helsingborgs stad använder vi rekryteringsverktyget ReachMee. Därför ber vi dig att skicka in din ansökan via ReachMee genom att klicka på ansökningslänken i annonsen. Du som söker jobb och har skyddade personuppgifter ska kontakta rekryterande chef i annonsen som kommer guida dig vidare för en säker ansökningsprocess. Du ska inte ansöka digitalt via ansökningslänken. Då vi inför denna rekrytering redan tagit ställning till de rekryteringskanaler vi önskar använda undanber vi oss vänligen men bestämt att bli kontaktade för ytterligare erbjudanden om kompetensförmedling, annonserings- och rekryteringshjälp.

30 juni 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Enhetschef välkomnas till två administrativa enheter inom Område 1
VÄSTRA GÖTALANDSREGIONEN
Chefer inom hälso- och sjukvård

Tillsammans utvecklar vi Sahlgrenska Universitetssjukhuset för en hållbar framtid. Vi ställer om hälso- och sjukvården med målet att vara Europas ledande universitetssjukhus 2032. Tillsammans med patienterna arbetar vi för kvalitet, tillgänglighet, patientsäkerhet, forskning, utbildning och innovation – i ett sammanhållet hälso- och sjukvårdssystem i Västra Götalandsregionen. Vår vision och våra mål tar sikte mot en vård av yttersta kvalitet, där patienten alltid är i fokus. Vi erbjuder hälso- och sjukvård lokalt och regionalt, men också högspecialiserad vård till patienter i hela landet och utomlands. Våra medarbetare är vår styrka och de bidrar i kunskapsutbyten nationellt och internationellt. Med digitala verktyg och nya arbetssätt kan vi förenkla vardagen på sjukhuset och erbjuda en modern, tillgänglig och effektiv vård av högsta kvalitet. Om verksamheten Område 1 består av Kvinnosjukvård och Drottning Silvias barnsjukhus. Drottning Silvias barnsjukhus är ett av Sveriges ledande barnsjukhus och erbjuder högspecialiserad vård för barn och ungdomar. Verksamhet Radiologi barn inkluderar idag röntgenavdelningen, fyra enheter för hälsoprofessioner samt fyra administrativa enheter som ansvarar för barnsjukhusets och kvinnosjukvårdens administration. För att samla all administration inom området under verksamhetsområde Radiologi barn, kommer två nya administrativa enheter att skapas. Administratörer som idag arbetar inom Neurologi och psykiatri barn (NPB) kommer att samlas inom dessa nya enheter. Vi söker nu två enhetschefer till dessa enheter. Ni kommer att vara anställda inom Radiologi barn och ansvara för att starta upp de två nya enheterna från grunden, när medarbetarna flyttas från NPB till Radiologi barn. Om arbetet Som enhetschef har du ansvar för personal, budget och arbetsmiljö. Du kommer bidra till att utveckla den vårdnära administrationen inom Område 1 i nära samarbete med övriga enhetschefer. Genom ditt ledarskap motiverar du dina medarbetare, främjar ett samarbetsklimat baserat på öppenhet och delaktighet. Du kommer att utveckla medarbetarnas kompetens så att ni tillsammans kan möta Hälso- och sjukvårdens framtida utmaningar. Du kommer att arbeta nära enhetscheferna för övriga administrativa enheter och tillsammans med övriga enhetschefer ansvarar ni för att administrationen fungerar på alla verksamhetsområden. Ni samarbetar kring såväl kompetensförsörjning som implementering av arbetssätt. Utöver samarbete med övriga chefer och samverkanspartner kommer du även samarbeta med utvecklingscontroller, ekonomicontroller och HR-partner. Du rapporterar direkt till verksamhetschefen och ingår i verksamhetens ledningsgrupp för det verksamhetsområde där din enhet är organiserad. Tjänsten innebär ett tidsbegränsat femårigt chefsförordnande med tillsvidareanställning i grundprofessionen. Om dig Vi söker dig som har vårdadministrativ utbildning samt tidigare chefs- eller ledarskapserfarenhet. Akademisk bakgrund såsom magister-, master- eller forskarutbildning är meriterande. Du bör ha god förmåga att leda och tar ansvar. Du är strukturerad, har mod att fatta beslut och genomföra förändringar.  Du är trygg i ditt ledarskap, har god kommunikationsförmåga, är tydlig och öppen för nya arbetssätt. Du har god förmåga att inspirera och motivera dina medarbetare för att nå uppsatta mål. Vi ser att du har förmågan att se till helheten och gör prioriteringar med patientens bästa i fokus. Du trivs med många kontaktytor, har god samarbetsförmåga och digital kompetens. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Intervjuer kommer att hållas med start vecka 34. Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra medarbetare - Sahlgrenska Universitetssjukhuset Om Västra Götalandsregionen Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland. Västra Götalandsregionen arbetar aktivt för att digitalisera fler arbetssätt. För att vara en del av den digitala omvandlingen har du med dig grundläggande färdigheter och kan använda digitala verktyg och tjänster. Du kan söka information, kommunicera, interagera digitalt, är riskmedveten och har motivation att delta i utvecklingen för att lära nytt. Västra Götalandsregionen krigsplacerar alla tillsvidareanställda medarbetare. Vill du veta mer om Västra Götalandsregionen kan du besöka vår introduktion till nya medarbetare på länken https://www.vgregion.se/introduktion.  Du kan även läsa mer i presentation om https://mellanarkiv-offentlig.vgregion.se/alfresco/s/archive/stream/public/v1/source/available/sofia/rs4011-467070786-672/surrogate. Ansökan Västra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons. Till bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare: Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings-, förmedlings- och rekryteringsföretag samt andra externa aktörer och försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Restaurangchef
ChopChop AB
Restaurang- och kökschefer

Redo att ta ledarskapet till nästa nivå? ChopChop kommer till Skövde i höst och vi söker nu vår nya stjärna  En passionerad och driven Restaurangchef som vill vara med på denna fantastiska och spännande resa från start.  Att tillsammans med oss på ChopChop vara med och starta upp en ny restaurang med allt vad det innebär. Att leda ett helt nytt team, och tillsammans skapa fantastiska gästupplevelser och vara med och utveckla ett av Sveriges mest expansiva snabbmatskoncept – ChopChop! För att lyckas i rollen ser vi att du har minst 2 års erfarenhet från en liknande ledarroll, gärna som restaurangchef, butikschef eller motsvarande. Du har jobbat inom restaurang eller detaljhandel och är van vid ett högt tempo, kundfokus och att arbeta mot tydliga mål. Den här erfarenheten har gett dig trygghet i att fatta snabba beslut, motivera teamet och samtidigt leverera på hög nivå – varje dag. Om rollen Som Restaurangchef har du det övergripande ansvaret för hela restaurangens drift. Du leder och inspirerar ditt team i vardagen, skapar en positiv arbetsmiljö och säkerställer att både gäster och medarbetare möts av energi, kvalitet och professionalism. Med hjälp av tydliga mål, struktur och ett starkt ledarskap driver du restaurangen framåt – både operativt och strategiskt. Du har det fulla ansvaret för personal, resultat, arbetsmiljö, service och försäljning – med stöd från ett engagerat supportteam. Hos oss kommer du att: Leda och utveckla ditt team till att prestera på topp – varje dag Sätta och följa upp mål kopplat till försäljning, service och kvalitet Ansvara för schemaläggning, bemanning och personalutveckling Säkerställa att gäster får en upplevelse som lever upp till våra ledord: Gott. Snabbt. Enkelt. Jobba aktivt med rutiner, hygien, underhåll och regelefterlevnad Bidra till lokal marknadsföring och vara ett starkt ansikte utåt för ChopChop Om dig Du är en trygg och inspirerande ledare som gillar att se människor växa. Du har erfarenhet av att leda team – gärna inom restaurang eller service – och trivs i en roll där du får ta ansvar, fatta beslut och driva resultat. Du är strukturerad, lösningsorienterad och motiveras av tydliga mål. Service ligger i ditt DNA och du har ett skarpt öga för detaljer utan att tappa helheten. Vad vi erbjuder En spännande och utvecklande roll med stort eget ansvar Ett starkt varumärke i ryggen och en stabil, trygg arbetsplats Goda möjligheter att växa vidare i takt med att vi expanderar Ett team med värme, energi och höga ambitioner – där vi har roligt på vägen! Om ChopChop ChopChop är Europas första asiatiska drive-thru, grundat 2011. Med 43 restauranger runt om i Sverige och fler på gång, är vi ett snabbväxande företag där innovation, kvalitet och service står i centrum. Vi erbjuder mat lagad på råvaror av hög kvalitet och vill omdefiniera snabbmatsupplevelsen – både för våra gäster och medarbetare. Redo att ta klivet som Restaurangchef? Skicka in din ansökan och bli en del av ChopChop-familjen. Tillsammans skapar vi framtidens snabbmat – och en riktigt rolig arbetsplats! Tjänsten räknar vi att tillsätta från mitten av Augusti - eller enligt överenskommelse.  Välkommen!

30 juni 2025
Sista ansökan:
17 december 2025
Huvudprojektledare bygg till Region Uppsala
Experis AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Nu söker vi dig som vill leda och planera intressanta stora byggprojekt! Vår verksamhet Våra projekt omfattar främst underhåll samt om- och nybyggnation av sjukvårdsbyggnader i installationstäta miljöer. En av utmaningarna är att genomföra projekt samtidigt som en fungerande vårdverksamhet ska bedrivas parallellt. Här krävs samsyn, samarbete och problemlösning. Även byggnader och anläggningar för kollektivtrafik förekommer i projektportföljen med om- och nybyggnation av bussdepåer och spårvagnsdepå. Du kommer att ingå i ett härligt gäng på projektavdelningen med chefer, projektledare och stab. Vi som arbetar på projektavdelningen brinner för projekt som arbetsform och ser ett värde i att våra projekt bidrar till samhällsnytta och hållbarhet. På avdelningen är vi ca 40 personer, inklusive konsulter, och vi har ca 300 pågående projekt med stor bredd och variation. Det ger en möjlighet att jobba med olika typer av projekt och växa med rollen. Avdelningen erbjuder både interna och externa utbildningar och även en personlig utvecklingsplan. Vi tror på en bra start och därför får du som nyanställd hos oss en mentor och delta i vårt introduktionsprogram. Ditt uppdrag Som huvudprojektledare leder och planerar du intressanta stora byggprojekt. Du resurssätter själv ditt projektteam där du vid behov har underställda delprojektledare och ansvarar för projektets framdrift och rapportering. Projekten handlar om både om- och nybyggnationer inom Region Uppsalas regi. Som huvudprojektledare ingår inslag av strategiska frågeställningar och du behöver bygga goda relationer inte bara med entreprenörer utan också med regionens intressenter och ibland med politikens representanter. Samsyn, samarbete och problemlösning är den röda tråden i ditt arbete. Huvudprojektledaren ansvarar även för: * Fastställa och följa upp omfattnings-, kvalitets-, ekonomi- och tidsramar * Samverka med kollegor, konsulter, entreprenörer och myndigheter * Upphandling * Planering, uppföljning och rapportering Din kompetens Krav: * Akademisk examen från högskola/universitet med inriktning bygg/installationer/teknik eller arbetslivserfarenhet som arbetsgivaren betraktar som likvärdig. * Flerårig erfarenhet av att leda stora projekt inom bygg, fastighet, anläggning eller något likvärdigt och gärna där flera delprojekt ingått och där du varit organisatör och stått för struktur och uppföljning. * Nödvändigt att praktiskt kunna tillämpa entreprenadjuridik i projektverksamhet. * Vår verksamhet kräver goda administrativa kunskaper och IT-kunnande. * Våra projekt förekommer inom hela Uppland varför körkort för personbil är nödvändigt. Du är en person med naturligt ledarskap och med vilja och vana att skapa goda relationer och hitta vägar för samarbete och samsyn genom kommunikation och information. Du utmanas och stimuleras av problemlösning som kan uppstå i ett projekt och av komplexa verksamheter. Du arbetar strukturerat och målinriktat och har ett prestigelöst och ödmjukt förhållningssätt. Du ser dokumentation som en nödvändighet för att leverera det förväntade projektresultatet. Meriterande * Du är certifierad projektledare. * Har genomfört stora projekt som har innehåll av helhetsansvar för organisation, ekonomi och planering som projektledare eller annan likvärdig ledarroll. * Erfarenhet av arbete i en politiskt styrd organisation. Vi erbjuder En tillsvidaretjänst på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Vårt kontor finns på Akademiska sjukhusets område i renoverade historiska lokaler från 1800-talet. Hos oss får du förmåner som gör skillnad, läs om förmånerna här (https://regionuppsala.se/jobba-hos-oss/bli-var-nya-kollega/formaner/). Vill du jobba med oss? Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan! Region Uppsala värdesätter de kvaliteter som jämn könsfördelning och mångfald tillför verksamheten och ser gärna sökande av alla kön och med olika födelsebakgrund, funktionalitet och livserfarenhet. Region Uppsala krigsplacerar all tillsvidareanställd personal utifrån totalförsvarets behov. Detta innebär för den enskilda medarbetaren inga förpliktelser i fredstid utan är enkom en planeringsåtgärd. Inför beslut om anställning, sker kontroll av misstanke- och belastningsregister avseende samtliga arbetssökanden som i den sökta anställningen kan komma att arbeta inom psykiatrisk sjukvård, habilitering, vård av barn och ungdom eller tvångsvård av missbrukare. Denna rekrytering sker helt genom Region Uppsalas försorg och vi undanber oss telefonsamtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare. Referensnr: LSU17/2025 Förvaltning: Fastighet och service Arbetsplats: Projektavdelningen Kontaktpersoner: Anne Wegar Rekryteringskonsult 0709-535880 [email protected]

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Interimchef till Skolverket
Adecco Sweden AB
Förvaltnings- och planeringschefer

Om tjänsten Som interimchef till Skolverket kommer du att vara interim enhetschef för Skolverkets nya enhet för planering och styrning inom avdelningen för verksamhetsstöd. Enheten ansvarar för att driva och samordna myndighetens styrprocesser, planering, uppföljning, remisshantering och kontakt med bl.a. Utbildningsdepartementet. Rollen innefattar även verksamhetsutveckling, förändringsledning, uppbyggnad av enhetens arbetssätt samt ansvar för portföljkontoret och strategisk IT-utveckling. I din roll som interimchef kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära: - Leda den nyinrättade enheten för planering och styrning inom avdelningen för verksamhetsstöd - Driva och samordna arbetet med myndighetens styrprocesser för att säkerställa en sammanhållen intern styrning - Ansvara för planering och uppföljning av myndighetens verksamhet, inklusive hantering av remisser, beredning och samordning av ärenden - Samverka med verksledningskansliet och fungera som stöd i arbetet med generaldirektören - Ansvara för myndighetsövergripande verksamhetsutveckling samt hantera externa kontakter och kontakt med Utbildningsdepartementet - Bygga upp enhetens arbetsformer, strukturer och arbetssätt från grunden - Etablera goda samarbetsformer och relationer med myndighetens övriga chefer i styrningsfrågor - Leda förändringsarbete i syfte att utveckla en organisation som effektivt stödjer och samordnar intern styrning - Driva arbetet med portföljkontoret och utvecklingsportföljen, inklusive att ta fram strategiska beslutsunderlag och samordna objektledare Uppdragsperiod och omfattning: Tjänsten som interimchef är ett konsultuppdrag på heltid med start i mitten av augusti och beräknas pågå tom. 28 februari 2026 med möjlighet till förlängning upp till 12 månader. Tjänsten kommer huvudsakligen att vara på plats i Solna business park. Du förväntas att vara på plats på kontoret, evenutellt distansarbete tillåts upp till 50%. Krav för tjänsten: - Akademisk utbildning inom statsvetenskap, samhällsvetenskap, ekonomi, alternativt annan inriktning som Skolverket bedömer som likvärdig - Minst fem års chefserfarenhet med verksamhets-, personal- och budgetansvar inom offentlig sektor - Fem års aktuell erfarenhet av arbete med myndighetsstyrning, planering och uppföljning på statlig myndighet - Aktuell erfarenhet av förändringsledning och verksamhetsutveckling på myndighetsövergripande nivå - Erfarenhet av att med dokumenterat gott ledarskap arbeta med förändringsledning och omorganisationer på myndighet - God förmåga att uttrycka sig i tal och skrift på svenska och engelska - Kunna komma in med ett referensuppdrag från liknande uppdrag, detta behöver vara slutfört/pågående under de senaste (3) åren och behöver vara utfört inom statlig sektor För att vi ska ha möjlighet att ta dig vidare i processen behöver du tydligt redogjort i ditt CV att samtliga ovan krav är uppfyllda. Ange vilket/vilka uppdrag som påvisar efterfrågad erfarenhet. Tidsperiod ska anges i år och månad ÅÅ-MM samt om det varit en heltid eller en deltidsanställning. Om dig Vi söker dig som har god samarbetsförmåga och trivs med att arbeta tillsammans med andra. Du är flexibel, serviceinriktad och har en stabil och mogen personlighet som bidrar till ett tryggt och professionellt arbetsklimat Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet. Sista ansökningsdag är 2025-07-04. Kontaktuppgifter Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Maja Nyström via [email protected] eller via Adecco´s växel 010 – 173 73 00 Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via [email protected] Välkommen med din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
30 juli 2025
Avdelningschef till Rättspsykiatri, avdelning 81
REGION VÄRMLAND
Förvaltnings- och planeringschefer

Om verksamheten Rättspsykiatrin arbetar för den som är överlämnad till rättspsykiatrisk vård. Här vårdas personer som begått brott under inverkan av en allvarlig psykisk störning och som, enligt svensk lag, inte kan dömas till fängelse. Verksamheten bedrivs i Kristinehamn och i Karlstad. Verksamheten är i en expansiv fas och omfattar totalt 42 slutenvårdsplatser i Kristinehamn och Karlstad, varav 10 med säkerhetsklass 2 och 32 med säkerhetsklass 3. Vi är cirka 90 medarbetare med bred kompetens och lång erfarenhet inom psykiatri och rättspsykiatri. Det har nyligen fattats beslut om att bygga en ny slutenvårdsavdelning med säkerhetsklass 3 inom vårt område i Kristinehamn om 14 vårdplatser vilket är mycket glädjande. Vi söker nu en engagerad avdelningschef till avdelning 81 i Kristinehamn. Avdelningen har säkerhetsklass 3, är en rehabiliteringsavdelning med 14 platser och 3 platser i våra träningslägenheter. Som avdelningschef är du en viktig del i att utveckla, leda och följa upp verksamheten med fokus på psykiatrisk omvårdnad och rehabilitering. Ansök idag och bli en del av vårt mål att vara bland de främsta klinikerna i Sverige inom rättspsykiatrisk vård! Arbetsuppgifter Som avdelningschef ansvarar du för att leda, utveckla och följa upp verksamheten, personalen och ekonomin. Du samarbetar nära övriga avdelningschefer och ingår i ledningsgruppen. Du förväntas bidra till utvecklingen av hela verksamhetsområdet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en attraktiv arbetsplats och en jämlik, behovsstyrd, evidensbaserad och kostnadseffektiv vård – i linje med Region Värmlands värdegrund. Kvalifikationer Akademisk utbildning inom hälso- och sjukvård eller motsvarande är ett krav. Erfarenhet från psykiatrisk verksamhet gärna med rättspsykiatrisk erfarenhet är meriterande. Tidigare ledarskapserfarenhet är meriterande. Du har ett inkluderande och coachande ledarskap, är prestigelös och har förmåga att se helheten. Du är lyhörd, kommunikativ och samarbetsinriktad. Du arbetar strukturerat, resultatinriktat, kan prioritera och har god beslutsförmåga. Du har ett starkt ansvarstagande och en tydlig etisk kompass. Du har en vilja att vara en närvarande chef för arbetsgruppen. Du bör ha ett intresse för daglig styrning av avdelningen. Körkort B är ett krav Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Varmt välkommen med din ansökan!  Utvecklande Ledarskap Region Värmland eftersträvar att ha goda chefer som är hållbara över tid och som i organisationen får goda förutsättningar för sitt chefskap. Utvecklande Ledarskap (UL) är den ledarskapsmodell som regionen använder. Den bygger på kunskap om samspelet mellan egna förutsättningar och omgivningen tillsammans med de ledarskapsstilar man använder sig av som chef som blir resultatet av ledarskapet. Som chef i regionen får du tillgång till såväl utbildningar som ska stödja dig i ditt chefskap som individuellt stöd i din roll som chef/ledare. Om Region Värmland Vi är till för att alla som bor här ska må bra och för att vår region ska vara attraktiv och konkurrenskraftig. Vi gör skillnad inom hälso- och sjukvård, tandvård, kollektivtrafik, regional utveckling och kultur och bildning. Vi möter människor i livets största stunder och i alla de där vardagsögonblicken där emellan. Vår vision är livskvalitet i världsklass. Läs mer om hur det är att https://regionvarmland.se/regionvarmland/jobb-utbildning--forskning/jobba-med-oss/vara-formaner, och följ oss på sociala medier.  Vill du också jobba för alla i Värmland? Välkommen med din ansökan.  Övrigt I samband med eventuell anställning kan vi komma att be dig som sökande att lämna ett utdrag ur polisens belastningsregister. Inför anställning inom psykiatrisk vård, vård av funktionshindrade, vård av barn eller ungdomar gör arbetsgivaren en kontroll i polisens misstanke och belastningsregister. Ett utslag i detta register kan komma att påverka din möjlighet till anställning. Har du skyddad identitet och vill göra en ansökan ber vi dig att kontakta Kompetensförsörjningsenhet HR via Regionens växel 010-831 50 00. Då får du hjälp att lämna in din ansökan utan att den hanteras i Varbi. Tänk på att endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Inför rekryteringsarbetet har Region Värmland tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Rektor på grundskolan i Nyköping
Nyköpings kommun
Chefer inom grund- och gymnasieskola samt vuxenutbildning

Division Utbildning har över 1900 medarbetare och tillsammans arbetar vi för att ge barn, ungdomar och vuxna en bra utbildning. Vårt fokus är att stimulera elevernas lärande och utveckling utifrån deras egna förutsättningar. Hos oss finns några av samhällets viktigaste tjänster och du kan vara säker på att ditt arbete kommer att spela en stor roll i många människors liv. Nyköping utvecklas, det byggs som aldrig förr, fler väljer att flytta hit och vår skolorganisation växer. Nu söker vi en rektor till rektorsområde A på grundskolan. Vår F-9 organisation består av 17 grundskolor, fritidshem, resursskola, mottagningsenhet och anpassad grundskola, uppdelade i olika rektorsområden. Med skolor på landsbygd och i tätort arbetar vi med att öka likvärdigheten och integrationen på och mellan skolorna samt stärka kvaliteten i den kommunala grundskolan. Fokus är att vi tillsammans, i hela Division utbildning, ska nå Sveriges bästa skola 2030. För att uppnå de politiska målen och skapa goda förutsättningar för våra barn och ungdomar jobbar vi med kollegialt lärande. Varje rektor ansvarar för att ha en väl genomarbetad strategisk plan för kollegialt lärande ihop med aktiviteter som är kopplade till våra mål med syfte att ständigt förbättra och höja vår verksamhet så att våra barn och elever trivs och lyckas nå så högt som det är möjligt för varje enskild individ i skolan. Skolområde A består av skolbyggnaderna Långsätter och Herrhagen som ligger på Arnö samt landsbygdsskolorna Buskhyttan och Nävekvarn. Skolområdet leds idag av 1 områdesrektor och 3 biträdande rektorer och 1 enhetschef. Under rektorn i område A finns även hemkommunsuppdraget att bedriva modersmål och studiehandledning. I rektorsområdets grundskola finns ca 730 elever och ca 100 medarbetare. Skolområdet har ett väl fungerande elevhälso- och trygghetsarbete samt tydliga processer för det SKA arbetet och det systematiska arbetsmiljöarbetet. Varje rektor ingår i grundskolans ledningslag (GLL) som leds av skolchef och biträdande skolchef. I GLL finns även två samordningschefer och en kvalitetsutvecklare som bidrar med stöd till verksamheten. GLL är en positivt och driven grupp där stor vikt läggs på tillitsbaserat ledarskap, samarbete och kollegialt lärande. Som skolledare i Nyköping är teamkänslan och att hjälpa varandra viktigt. Ingen skolledare är eller ska känna sig ensam utan att vi jobbar ihop och lär av varandra. Vi ses regelbundet med samtliga skolledare dvs. både rektorer och biträdande rektorer, där vi jobbar med kvalitetshöjande insatser utifrån vår skolutvecklingsplan men också med vår egen arbetsmiljöförbättring genom reflektioner och diskussioner. ARBETSUPPGIFTER Vi söker dig som är nyfiken, modig och trygg som ledare med ett coachande och tillitsbaserat ledarskap. Dialog och struktur är naturliga verktyg i ditt ledarskap. Du brinner för att skapa välmående, innovativa och högpresterande organisationer. Relationsskapande är en självklar del av ditt ledarskap. Du arbetar aktivt för att se till att verksamhetens och divisionens varumärke stärks och attraktiviteten ökar. Du är en lagspelare som tycker om att lära av andra och samtidigt dela med dig av dina kunskaper, våga vara prestigelös samtidigt som du är professionell och har hög social kompetens. Som rektor har du ett helhetsperspektiv med likvärdighet i fokus för alla grundskolor i kommunen. Du rapporterar till skolchef och ingår i grundskolans ledningslag. Du bidrar aktivt till en ledningsorganisation i nära samarbete med övriga rektorer. Ledningslaget träffas veckovis samt på strategidagar, där vi tillsammans jobbar för en likvärdig grundskola i en effektiv organisation med självklart barn- och elevfokus tillsammans med skolchef och biträdande skolchef. Du ansvarar för kvalitet, organisation, ekonomi, samverkan och kompetensförsörjning inom ditt rektorsområde. Tillsammans med biträdande rektorer ute på skolenheterna utgör ni ledningslaget för ditt rektorsområde. Området har en egen administratör och det finns övergripande stödfunktioner att tillgå i arbetet. I uppdraget som rektor ansvarar du för skolornas kvalitet och resultat samt för att driva de övergripande pedagogiska utvecklingsprocesserna. Du skapar förutsättningar för att skollagen och målen i läroplanen uppfylls. KVALIFIKATIONER Relevant pedagogisk högskole- eller universitetsexamen samt erfarenhet av ledning och utvecklingsarbete, gärna från offentlig förvaltning. Väldokumenterad ledarerfarenhet och du kan även visa på goda resultat och erfarenheter från att leda genom ledare. Vi ser gärna att du har gått färdigt den statliga rektorsutbildningen. Utdrag ur brottsregistret kommer krävas för tjänsten. Du behöver ha kunskaper och/eller erfarenhet av: • systematiskt kvalitetsarbete och utvecklingsarbete • arbetsmiljö, personalansvar, kompetensförsörjning och rekrytering • ekonomi och arbete med budget, resursfördelning och ekonomisk uppföljning Du har förmåga att tydliggöra politiskt och nationellt fastställda mål och ramar, samt tar ansvar för att målen verkställs i det dagliga arbetet. Som ledare tar du ansvar för att skapa de bästa förutsättningarna så att såväl biträdande rektorer som all personal i skolorna upplever arbetet meningsfullt, blir uppmärksammade och ges förutsättning att aktivt kunna påverka sitt dagliga arbete. Du är en tydlig ledare med gott omdöme och personlig mognad. Då du i din roll som rektor samverkar med många människor behöver du vara bra på att samarbeta och ha god förmåga att skapa och bibehålla professionella relationer. En stark tro på teamarbete och kollegialt lärande som en framgångsfaktor för den pedagogiska utvecklingen är en självklarhet för dig. Du har också ett gediget engagemang för ledarskap och vet värdet av god kommunikation samt har sinne för struktur och organisation. Vi söker dig som är driven och vill göra skillnad!

30 juni 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025
Östersundshem söker Förvaltningschef
OnePartnerGroup Jämtland AB
Fastighets- och förvaltningschefer

Vill du vara med och utveckla ett hållbart Östersund genom ett professionellt ledarskap, förändringsdriv och ett helhetsperspektiv på fastighetsförvaltning?   Vi söker nu en förvaltningschef som får en nyckelroll i att forma framtidens Östersundshem.   Din roll hos oss Som förvaltningschef hos oss ansvarar du för att leda, utveckla och effektivisera bolagets förvaltningsverksamhet. Du ingår i bolagets ledningsgrupp och rapporterar direkt till VD. Uppdraget innebär att driva förändringsarbete, säkerställa god ekonomi i fastighetsbeståndet och skapa förutsättningar för en effektiv och kvalitativ drift, allt med ett långsiktigt perspektiv. Du leder cirka 20–25 medarbetare genom underställda chefer och har ett övergripande ansvar för ekonomi, personal, arbetsmiljö och verksamhetsutveckling. Rollen innebär ett brett strategiskt ansvar kombinerat med operativt ledarskap, där du säkerställer att lagar, avtal och styrdokument efterlevs.   Dina huvudsakliga arbetsuppgifter Ansvara för att verksamhetens mål uppnås inom budgetramar och kvalitetskrav. Utveckla och genomföra strategier för fastighetsförvaltning, underhåll och energioptimering. Driva förändringsarbete och effektivisering av drift- och underhållsprocesser. Leda det systematiska arbetsmiljöarbetet samt kompetensförsörjningsfrågor. Säkerställa god kommunikation och engagemang i teamet genom tydligt ledarskap. Ansvara för leverantör- och avtalsuppföljning.   Vi ser gärna att du har En civil-eller högskoleingenjörsutbildning, eller motsvarande relevant utbildning. Dokumenterad erfarenhet av att leda verksamhet inom fastighetsförvaltning eller annan verksamhet som bedöms likvärdig.   Vidare är det meriterande om du har erfarenhet och kunskap om Fastighets- och förvaltningsekonomi. Bruksvärdessystemet och standardhöjande åtgärder m.m. Fastighetsvärdering. Fastighetsförvärv och försäljningar. För att lyckas och trivas i rollen är du en trygg och kommunikativ ledare med vana av att leda genom andra. Du hanterar förändring och har förmåga att driva utveckling i en komplex vardag. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och att du blir en värdefull del av våra team.   Vi erbjuder dig Hos Östersundshem får du vara med och påverka samhällsutvecklingen i en organisation med stort hjärta för hållbarhet, trygghet och innovation. Vi är i en spännande fas där du som chef får möjlighet att forma både arbetssätt och framtidens boende i Östersund. Du får kompetenta kollegor, tydligt mandat och goda förutsättningar att lyckas.   Om Östersundshem Östersundshem är ett modernt fastighetsföretag som fokuserar på att erbjuda attraktivt och tryggt boende genom engagerad förvaltning och aktiv utveckling av våra fastigheter. Östersund som kommun växer – 2040 ska vi vara 75 000 invånare. Företag väljer att nyetablera sina verksamheter i kommunen och det kommer att behövas fler bostäder för att klara av kommande företagsetableringar. Vi strävar efter att alla som bor hos oss ska känna sig hemma oavsett livssituation. Vi finns till för att våra hyresgäster ska ha ett hem att längta till oavsett i vilket livsskede man befinner sig i. Varje dag arbetar vi för att våra hyresgäster ska trivas, ha en trygg tillvaro och leva i goda livsmiljöer. Vi är cirka 56 medarbetare som arbetar tillsammans för att erbjuda ett attraktivt och hållbart boende i Östersund med omnejd.   Din ansökan Har du frågor om tjänsten eller undrar hur processen ser ut framöver är du välkommen att kontakta Pontus Andersson på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju och under processen sker även referenstagning och bakgrundskontroll. För oss är det viktigt att ta del av din upplevelse när du har sökt en tjänst hos oss. Därför skickar vi ut en kort enkät när du har sökt tjänsten och när processen är avslutad. Din upplevelse är betydelsefull för oss och vi hoppas att du har möjlighet att svara. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR. Välkommen med din ansökan!

30 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025