Kickstarta karriären som säljare hos Tryggsam – utan erfarenhet
Tryggsam i Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Söker du ditt första riktiga heltidsjobb – eller kanske en nystart? På Tryggsam får du inte bara ett jobb, du får en väg framåt. Vi utbildar dig från grunden och ser till att du växer snabbt – både i yrkesrollen och som person.  Vad du får hos oss: Trygg garantilön+ schysst provisionssystem Gemenskap, tävlingar och skratt på kontoret varje dag Aw:s, kickoffs, gemensamma frukostar och massage på jobbet I din roll som säljare kommer du att använda telefonen som ditt främsta verktyg. Du kommer att förmedla vår tjänst, kreditbevakning & ID-skydd till nya och befintliga kunder. Vem är du? Du gillar utmaningar och har en positiv attityd Du vill ha feedback och utvecklas – inte bara stämpla in Du vill att jobbet ska kännas meningsfullt Det här är en perfekt roll för dig som är nyfiken, orädd och vill börja en karriär inom försäljning. Plats: Hästholmsvägen 28, Nacka Tjänst: Heltid Lön: Fast lön + provision Start: Så snart som möjligt

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Personliga assistenter sökes till en kille i Hägersten
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Vad innebär tjänsten?  Jag är en glad och social kille på 23 år som bor i Hägersten. Jag har en cp-skada och sitter i rullstol. Jag har inget tal men kommunicerar med tecken, ljud och bliss. Som personlig assistent förväntas du vara mina armar och ben, vilket innebär att du kommer hjälpa mig med vardagliga sysslor som att laga mat, städa, diska, duscha och övrig personlig hygien. Mina intressen är musik, jag gillar framförallt dansbandsmusik. Det är inget krav att vi ska dela det intresset, men det är en fördel om du gillar att lyssna på musik eftersom jag ofta gör det. Jag tycker även om att resa med Viking Line samt till släktingar i Göteborg och varje år besöker vi Böda Camping. Detta innebär att resor i arbetet förekommer. Jag går även på daglig verksamhet fyra dagar i veckan mellan 9-15 där jag har med mig min assistent. Tjänsten är vid behov och ordinarie personals frånvaro. Den fördelas på dag- och nattid, mån-sön. Det är ca. 7,5 timmars väntetid/natt. Omfattning: Behov/extra. Antal tjänster: 2. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Om dig - Som personlig assistent ser vi gärna att du är samarbetsvillig, lyhörd, ansvarstagande, flexibel och en bra lagspelare. Som person vill vi att du ska ha en positiv grundsyn, vara social och gilla att vara aktiv. Du behöver ha "skinn på näsan", kunna ta egna initiativ och vara intresserad av att lära känna mig och mina behov. Det finns hund i hemmet så du får inte vara allergisk mot pälsdjur eller hundrädd. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är meriterande om du: Har erfarenhet av arbete som personlig assistent eller inom vård och omsorg, Har erfarenhet av kommunikation med bliss, Kan hoppa in med kort varsel. Det är krav på att du: Inte är pälsdjursallergiker, Har flytande kunskaper i det svenska språket i såväl tal som skrift. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

5 maj 2025
Sista ansökan:
6 augusti 2025
Personlig assistent sökes till vår barnkund i Åkersberga
Frösunda Personlig Assistans AB
Personliga assistenter

Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning.  Jag är en glad kille som bor med min familj. Jag söker dig som vill arbeta som personlig assistent, som vill arbeta kvällar och helger. Som assistent kommer du att hjälpa mig med allt som får min vardag att fungera såsom omvårdnad, personlig hygien och matning. Du som söker behöver vara pigg och glad precis som jag. Jag behöver dig som har lätt att ta initiativ, lyhörd, ordentlig och omtänksam. Ett plus är om du har erfarenhet av att arbeta med barn. Tjänsten innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar mig med allt i vardagen där funktionsnedsättning sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter.   Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav Arbetat med barn är meriterande men inget krav Du som söker ska vara tobaksfri när du arbetar Vi erbjuder dig  Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag.   Övrig information  Anställningsform: Timanställning Omfattning:  Vid behov Arbetstid: Kvällar/ helger Tillträde: Enligt överenskommelse  Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet.   Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta:  Verksamhetschef: Martina Malmström [email protected]   Varmt välkommen med din ansökan!

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Hjullastare som vill arbeta i Roserberg
Miljonbemanning AB
Anläggningsmaskinförare m.fl.

Om kunden: Vår kund arbetar med att skapa ett cirkulärt samhälle på riktigt – ett samhälle där inget går förlorat. Vår kund arbetar med att erbjuda deras kunder kvalitativ hantering av avfall. Dem arbetar med avancerade återvinningsprocesser för om omvandla stora mängder komplext avfall till högkvalitativa återvunna råvaror. Arbetsbeskrivning: Vi letar efter dig som har erfarenhet av att köra hjullastare. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter; främst köra hjullastare, hantera godset på anläggningen, arbeta med att lasta och lossa gods. Du kommer att arbeta med återvining av allt från elektorinikavfall till metal avfall. Du behöver arbeta med ett högt miljö och säkerhetstänk. Det kan förekomma arbete med farligt avfall. Arbetsuppgifter: Erfarenhet av att köra hjullastare Arbeta med ett miljö och säkerhetsänk Gods hantering Ansvar för korrekt hantering av återvinningsmatrial Profilen vi eftersöker: Ansvarstagande Självgående hjullastare Högt miljö och säkerhetstänk Kunna hantera flera bollar i luften Krav: Hjullastarkort C2 Truckkort A+B B-körkort Goda kunskaper i svenska och engelska Giltigt ADR- förarintyg Arbetsomfattning och arbetstider: Start: Omgående Arbetstider: 07:00-16:00 Arbetsplats: Rosersberg Lön: Enligt kollektivavtal Om Miljonbemanning Vi är ett innovativt kompetensförsörjnings- och kompetensutvecklingsföretag vars mission är att aktivt arbeta för en inkluderande arbetsmarknad där alla bedöms på lika villkor och ges samma förutsättningar. Därför präglas vår företagskultur av mångfald, respekt, värdighet och inte minst integritet. Genom vår passion för människans förmåga till lärande och utveckling samt arbetsmarknadens potential för förändring och tillväxt hjälper vi till att skapa de rätta förutsättningarna för våra konsulter att realisera sina drömmar och för våra kundföretag att nå sina mål. Vi letar där ingen annan letar; varmt välkommen med din ansökan till Miljonbemanning.

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Butikssäljare / Makeup-artist - Chanel Beauty, Stockholm
Retail Knowledge Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Vi söker konsulter inom skönhetsbranschen till vår bemanningspool för Chanel! Har du passion för exklusiv skönhet, kundservice och försäljning och vill representera ett av världens ledande varumärken? Nu söker vi fler engagerade och professionella medarbetare till vår bemanningspool i Stockholm för uppdrag hos Chanel. Som Poolare blir du anställd av Retail Knowledge och arbetar i Chanels butiker. Om rollenSom butikssäljare / makeup-artist på Chanel är din främsta uppgift att, genom personlig rådgivning och god kännedom om varumärkets produkter och historia, ständigt sträva efter att skapa exklusiva upplevelser för kunden. Dina arbetsuppgifter: Skapa personliga makeup-konsultationer och produktrekommendationer. Hjälpa kunder med val av doft, hudvård och makeup. Förmedla varumärkets exklusivitet, historia och värderingar i varje kundmöte. Delta i daglig drift – öppning, stängning, städning och lagerhantering. Ansvara för kassa och rapportering i samråd med butikschef. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet inom detaljhandel, gärna från premium- eller lyxsegmentet. Är utbildad makeupartist, hudterapeut, eller har gedigen kunskap genom praktisk erfarenhet och intresse. Kommunicerar flytande på svenska och engelska. Är flexibel, professionell och har öga för detaljer. Har en annan huvudsaklig sysselsättning (studier, arbete eller eget företag) på minst 50 % under minst ett år framåt – detta måste tydligt framgå i din ansökan. Kan arbeta dag, kväll och helg – och har möjlighet till 3 arbetspass i veckan. Vi erbjuder: Möjlighet att arbeta med ett av världens ledande lyxmärken – Chanel. En unik arbetsplats där du får vara en del av ett dynamiskt team. Flexibla arbetstider och ett upplägg som passar din huvudsakliga sysselsättning. Start: Omgående Omfattning: Timanställning vid behov Plats: Stockholm Lön: Enligt kollektivavtal AnsökanVälkommen med din ansökan via vårt rekryteringsverktyg på www.retailknowledge.se. Vi har tyvärr inte möjlighet att ta emot ansökningar via e-post, och inga ansökningar skickas direkt till Chanel. Vid frågor, vänligen kontakta ansvarig rekryterare Cecilia Sundqvist. Vi ser fram emot din ansökan! Retail Knowledges bedriver en uthyrningsverksamhet. Retail Knowledge är helt nischat mot detalj- och dagligvaruhandeln och har varit verksamma sedan 2002. Retail Knowledge har ca 300 anställda i Stockholm, Göteborg och Malmö och vårt syfte är att bygga företagsanpassade bemanningspooler med extraanställda för kända retailbolag. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal.

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Tekniker till Tekniskt Bolag!
Friday Väst AB
Drifttekniker, IT

Vill du arbeta praktiskt med teknik i ett uppdrag som verkligen gör skillnad? Nu söker vi dig som är hands-on, nyfiken och redo att bli en del av ett samhällsviktigt projekt i Solna. OM TJÄNSTEN: Är du en social och driven tekniker som vill bidra till något större? Just nu söker vi en tekniker till vår kund – ett företag som varje dag arbetar för att skydda människor och samhällen. Du kommer att spela en nyckelroll i att färdigställa arbetsplatser på deras helt nya kontor i Solna. Uppdraget är på heltid och sträcker sig till september 2025, med start vecka 23. ARBETSUPPGIFTER: I rollen kommer du att arbeta praktiskt och nära verksamheten med att: Koppla in och färdigställa arbetsplatser på kontoret Säkerställa att teknisk utrustning fungerar som den ska Arbeta i ett team där du snabbt blir en viktig kugge Bidra till att skapa en fungerande och trivsam arbetsmiljö Det är ett varierat och socialt uppdrag i en miljö där det händer mycket. VI SÖKER DIG SOM: Har ett tekniskt intresse och gillar att lösa problem Trivs med praktiskt arbete och att vara i rörelse Är nyfiken, självgående och tycker om att samarbeta Har genomfört en teknisk utbildning (meriterande) Har viss arbetslivserfarenhet från liknande uppdrag (meriterande) Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och din vilja att lära och bidra. OM ANSTÄLLNINGEN:  Detta är ett konsultuppdrag på 3 månader där du kommer vara anställd av Friday. ÖVRIG INFO:  Omfattning: Heltid Start: Omgående Placering: Solna Lön: Marknadsmässig Ansök genom att klicka på länken nedan. Kom ihåg att vara snabb med din ansökan då vi gör löpande urval av kandidater och att annonsen kan stängs ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen. OM FRIDAY: Genom att vara en partner både till våra kandidater och kunder strävar vi efter att hitta den bästa matchningen. Det gör vi genom att lära känna våra kunder och kandidater på riktigt! Vi ser självklart till att kunskaps- och erfarenhetskrav matchar, men framförallt lägger vi vikt vid samsyn kring värderingar och företagskultur som båda parter värdesätter. Vår passion är att hjälpa människor till rätt roll, arbetsplats och sammanhang inom IT och teknik. Därför grundade vi Friday med ambition att hjälpa dig till jobbet som ger dig fredagskänslan – varje dag! Vi riktar oss främst till dig som är i början av din karriär eller studerar vid högskola/universitet inom IT och Teknik.  Vår övertygelse är att människor uppnår sin fulla potential när man ser fram emot att gå till jobbet varje morgon. ”Friday – everyday”, hur låter det?

5 maj 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Personliga assistenter sökes i Upplands Väsby
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker personliga assistenter till en 40-årig man med Duchennes muskeldystrofi som är bosatt i Upplands Väsby. Vi söker personal för schemakomplettering och erbjuder därför en timanställning. Arbetsuppgifterna innefattar bland annat personlig hygien, vård, medicinering (med viss delegering), förflyttning (med taklift), utbildning i Trakealkanyl (delegering via Danderyds sjukhus), matsituationer, på- och avklädning. I samband med en eventuell introduktion kommer du också att bli bokad för två delegeringar. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: Det är dubbelassistans dygnet runt och arbetspassen är förlagda 8 timmar dagtid (08:00-16:00), 8 timmar kvällstid (16:00-24:00) och 8 timmar nattid (24:00-08:00), mån-sön. Det är vaken natt hos denna kund.  Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi lägger stor vikt vid din kompetens i hantering av vård- och omsorgsmoment samt erfarenhet av dokumentation och följsamhet i arbetsrutiner. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Har erfarenhet av arbetet som personlig assistent,  Är rökfri, Behärskar det svenska språket väl i tal och skrift, Kan uppvisa ett giltigt utdrag ur ditt belastningsregister från Polisen vid en eventuell anställning. Det är meriterande om du Innehar B-körkort (och tillgång till bil), Har påbörjat eller avslutat en vårdutbildning, Besitter coachande egenskaper. Omfattning: extra/vid behov.  Antal tjänster: 2. Tillträde: Omgående. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt.  Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag!  Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år.  Om du vill arbeta med denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Redovisningsassistent till Faventia
A Hub AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vill du vara en del av en liten, prestigelös redovisningsbyrå där du får växa, utvecklas och ha kul på jobbet? Då kanske du är den vi söker! Om företagetFaventia Ekonomi är den personliga redovisningsbyrån i norrort med stort engagemang och ett starkt fokus på långsiktiga kundrelationer. Här arbetar man med små till medelstora företag och erbjuder tjänster inom löpande bokföring, rådgivning och ekonomistyrning. Med en familjär och prestigelös kultur strävar Faventia efter att kombinera hög kvalitet med ett modernt arbetssätt – både genom digitala lösningar och ett nära samarbete med kunderna. Här får du utvecklas i din roll och vara en viktig del av ett team där trivsel, ansvar och balans är i fokus. På Faventia Ekonomis kontor i Danderyd jobbar totalt fyra personer och nu stärker man alltså upp med ytterligare en. För tillfället genomför man en spännande satsning på ny systemkompetens som ska spetsa bolagets erbjudande ytterligare samtidigt som såklart den klassiska redovisningen fortsatt utgör den största delen av Faventias verksamhet.  I rollen som Redovisningsassistent kommer du få möjligheten att komma in som relativt junior, lära dig rollen successivt och utvecklas i din egen takt. Här är personligheten, nyfikenheten och engagemanget det viktigaste! Du erbjuds: En spännande roll på ett bolag som satsar på dig och din kompetensutveckling En fast och långsiktig anställning (inledande provanställning) Att arbeta på en redovisningsbyrå med sund arbetskultur och god work life-balance Goda förmåner Om rollen I rollen som Redovisningsassistent kommer du att arbeta brett och varierande med redovisning och administration och successivt få ta dig an större ansvar. Du kommer bland annat att: Ansvara för fakturering Hantera löpande bokföring Administrera enklare löner Sköta viss kunddialog via e-mail Hantera övrig administration Kvalifikationer En genomförd YH-utbildning (eller universitetsutbildning) inom redovisning Har god kännedom i Office-paketet Har tidigare erfarenhet från arbete i bokföringsprogram Talar och skriver svenska obehindrat Meriterande Tidigare erfarenhet från redovisningsbyrå Personliga egenskaperVi lägger stor vikt vid de personliga egenskaperna. Här premierar vi nyfikenhet, engagemang och ansvarskänsla. Dessutom vill vi gärna att du har en hunger att lära och utvcklas.  Övrig informationAnställningsform: Fast anställning med 6 månaders provanställning Start: Enligt överenskommelse med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, måndag-fredag, 8-17. Plats: Danderyd, Stockholm Den här rekryteringsprocessen hanteras av A-hub, och mail angående tjänsten går genom A-hub. Ansök genom att klicka på "Ansök" nedan. Tänk på att vi lägger stor vikt vid din motivation och intresse för tjänsten. Vi tar inte emot ansökningar via mejl, men om du har specifika frågor om tjänsten kommer ansvarig rekryterare att svara på dem. Rekryteringsprocessen hos A-hub ser ut som följande Löpande urval av CV Telefonintervju med A-hub Digital intervju med A-hub Intervju hos företaget Referenstagning Erbjudande

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025
Tekniska affärsutvecklare till Stockholm
Säljpoolen i Sverige AB
Lednings- och organisationsutvecklare

Subec söker tekniska affärsutvecklare med kunskap i tyska, franska eller spanska till Stockholm Subec är ett design- och ingenjörsföretag med huvudfokus att betjäna en världsomspännande tråd-, kabel-, slang- och plastindustri med utrustning, maskiner och skräddarsydda lösningar. Vi erbjuder Som teknisk affärsutvecklare hos oss blir du en del av en liten organisation med korta beslutsvägar där du blir en viktig del av utvecklingen. Vi är ett trevligt gäng som jobbar nära varandra. Som teknisk affärsutvecklare får du möjlighet att arbeta med kunder i bland annat Tyskland, Österrike, Schweiz, USA, Frankrike och Italien. Totalt har vi haft export till 55 länder över hela världen, så här finns stora möjligheter för dig som drivs av internationell försäljning. Subec är ett företag med djup insikt i branschen, vilket i kombination med många års erfarenhet ger en fördel som hjälper oss bygga starka kundrelationer. Vår kundorienterade kultur går genom hela organisationen och långsiktiga återkommande kunder är beviset på vårt engagemang. Vi har en produktionsenhet i Lettland sedan 1994, men Subec har funnits sedan 1986. Vårt kontor med trevliga lokaler ligger i Sickla Köpkvarter. Arbetsbeskrivning Som teknisk affärsutvecklare på Subec ansvarar du för att skapa, utveckla och bibehålla affärsrelationer med befintliga och potentiella kunder för att på bästa sätt sälja in våra produkter. Ditt uppdrag är att säkerställa utvecklingen och du arbetar i nära relation med kund och de företag vi representerar. Din uppgift blir också att räkna på priser och ta fram lösningar efter kundens behov eller önskemål. Subec erbjuder ett brett sortiment inom: Processrelaterad utrusting inom kabel-, tråd- och rörindustrin Guide- och mätsystem Riktverk Drivenheter m.m Du arbetar med hela vårt produktsortiment och bearbetar både nya och befintliga kunder med support från dig och dina leverantörer. Vi tror på frihet under ansvar och du planerar själv ditt arbete, dock gör vi mycket tillsammans. Du har kunder i flera olika länder. Vad har Jonathan Lundsjö, Product Manager, att säga om tjänsten och företaget? "Min bakgrund är inom maskinteknik och ledarskap, med 6 års erfarenhet inom kabel-, tråd- och rörbranschen. Jag har haft roller inom produktdesign, maskinbyggande och tekniskt sälj. Som Product Manager på Subec har jag varit involverad i projekt globalt i 2 år, från idé till konstruktion, tillverkning och driftsättning. Subec erbjuder frihet under ansvar och möjligheter till personlig och professionell utveckling. Vi värdesätter en trivsam arbetsmiljö och balans i arbetslivet. Jag hoppas att min blivande kollega delar mitt intresse för teknik och utveckling, och att vi kan sporra varandra i Subecs produktutveckling. En egen drivkraft och glimten i ögat i en snabb arbetsmiljö är uppskattat. Det mest stimulerande med jobbet är att arbeta i ett mindre bolag med korta beslutsvägar, samtidigt som man hanterar globala projekt. Möjligheten att resa och arbeta med kunder runt om i världen är spännande, och att arbeta med ett sammansvetsat team av kollegor är en bonus." Din profil Till rollen som teknisk affärsutvecklare söker vi dig som är lösningsorienterad, resultatdriven och självgående med hög aktivitet. Du trivs med att driva processer framåt är analytisk och förstår tillverkningsprocesser. Din sociala kompetens och förmåga att skapa förtroende i dina relationer kommer vara avgörande som teknisk affärsutvecklare. I denna roll gäller det att lyssna och komma med ett väl utvecklat förslag till kunden. Du har stor frihet och möjlighet att själv planera ditt arbete. Språkkunskaper: För den ena tjänsten är det ett krav att du har mycket goda kunskaper i tyska För den andra tjänsten är det ett krav att du har mycket goda kunskaper i franska alternativt spanska Vi ser gärna att du har: Teknisk kompetens och utbildning Erfarenhet av B2B-försäljning Erfarenhet från industri B-körkort God IT-förståelse Svenska och engelska i tal och skrift Stor vilja att resa i tjänst Kontakt och ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Säljpoolens rekryteringskonsult Ulf Hammar. Du når Ulf på 08-51481646. Skicka in din ansökan via ansökningsknappen. Vi arbetar med löpande urval under denna rekrytering, vi vill därför gärna ha in din ansökan snarast möjligt. Välkommen med din ansökan!

5 maj 2025
Sista ansökan:
3 juli 2025
Servicetekniker SlangExpress, Södra Stockholm
Hydroscand AB
Fordonsmontörer

Är du en teknisk problemlösare som vill utmanas i ditt arbete? Tycker du om att stå i händelsernas centrum, vara ute på fältet och göra skillnad i andra människors vardag? Då kan du bli en del av oss och Sveriges snabbast växande slangservice – SlangExpress. Nu söker vi en servicetekniker till södra Stockholm! Arbetsuppgifter SlangExpress är Hydroscands mobila slangservice, där vi tillverkar och byter slang på plats hos kunden. Som servicetekniker för SlangExpress kommer du att serva kunder på plats ute i fält med en av våra servicebussar. I rollen ingår även kundbearbetning och merförsäljning. Ditt primära upptagningsområde blir södra Stockholm med omnejd, där du arbetar i nära samarbete med andra servicetekniker i regionen. Du kommer att arbeta med förebyggande underhåll, besiktning och tillverkning av hydraulslang samt service och montage av centralsmörjning. Tjänsten som servicetekniker är väldigt varierad där ingen dag är den andra lik. Arbetet kan innefatta allt ifrån ett byte av en trasig hydraulslang på en grävmaskin ute i fält, till förebyggande underhåll vid planerade driftstopp på industrier. På sikt kan tjänsten även komma att innefatta beredskapsarbete, där dygnet runt-passning av telefon ingår under schemalagda veckor. Vi erbjuder En rolig och varierande arbetsmiljö med en familjär känsla där vi hjälps åt. Du får stor frihet under ansvar med chans att hitta nya införsäljningsmöjligheter av våra produkter och tjänster. Vi på Hydroscand värnar om våra medarbetare och erbjuder olika interna produktutbildningar samt kompetensutveckling. Som ny servicetekniker på Hydroscand får du inledningsvis åka med en erfaren kollega. Du får även genomgå grundläggande säkerhetsutbildningar såsom Säkerhet hydraulik, Arbete på väg och Fallskyddsutbildning. Hos oss får du ett omväxlande arbete med mycket kundkontakt och goda utvecklingsmöjligheter, på ett svenskt familjeföretag som är verksamt i 20 länder globalt Din profil Vi söker dig som har ett tekniskt intresse, gärna med hydraulik- och/eller fordonsteknisk bakgrund. Erfarenhet som servicetekniker, mekaniker eller montör är meriterande. För att trivas i rollen bör du vara stresstålig, uppskatta en varierande vardag och vara serviceinriktad. B-körkort och en vana av att skruva och meka är krav. Hydroscand arbetar aktivt för att främja mångfald i alla led och strävar efter en jämnare könsfördelning inom företaget. Därför uppmuntrar vi en mångfald av sökande till alla våra tjänster. Är du intresserad? För mer information om tjänsten, vänligen kontakta Martin Karlsson (Servicechef SlangExpress) på telefon: 08 604 11 62 Sista ansökningsdag är den 19 maj 2025 men urval sker löpande, dröj därför inte med din ansökan. Vi avböjer, vänligt men bestämt, kontakt från rekryterings- och bemanningsföretag. För mer företagsinformation, vänligen besök hydroscand.se

5 maj 2025
Sista ansökan:
22 oktober 2025