Älskar du försäljning och vill göra skillnad? Bli en del av vårt team! Vi letar nu efter engagerade säljare till vår satsning på solceller och batterier för villaägare. Jobbet sker via telefon och du får möjligheten att bidra till en mer hållbar värld! Vad innebär rollen? Bygga långsiktiga kundrelationer genom aktiva samtal Bearbeta varma leads samt viss del nykund Ta fram anpassade energilösningar till kunden Vi erbjuder: Utbildning och regelbunden coachning inom försäljning och produktkännedom Trygg anställning med fast lön + provision En arbetsplats med stora utvecklingsmöjligheter Tider: Måndag-fredag, kl 08.30 - 17.30 Vi ser gärna att du: Är glad och målmedveten Har minst 3 månaders erfarenhet av service och försäljning Meriterande om du har en tekniks bakgrund Vi rekryterar digitalt och skickar viktig information via sms – håll ögonen öppna! Ansök nu – vi ser fram emot att höra från dig!
Vi letar nu efter säljare med erfarenhet för att ta nästa kliv i karriären! Vi letar nu på uppdrag åt en av våra kunder efter nya tillskott till deras telemarketing-avdelning. Här kommer du att kontakta företagskunder på uppdrag av ett av Sveriges starkaste varumärken inom telekombranschen. Du kommer ha tillgång till en bred portfölj av olika abonnemang och tjänster där du har möjlighet att anpassa lösningen efter kundens behov. All försäljning sker per telefon mot företagskunder. Här kommer du sitta i fräscha lokaler centralt i Stockholms innerstad. Som anställd får du.. Höga provisioner Kontorstider kl 08.00 – 17.00 Moderna lokaler beläget centralt i Stockholm med tillhörande facilitet som gym Regelbundna företagskonferenser Vi söker dig som.. Har erfarenhet av försäljning via telefon Är utåtriktad Är målmedveten och tävlingsinriktad Besitter hög socialkompetens Talar svenska och engelska obehindrat Meriterande för denna tjänst är tidigare erfarenhet av företagsförsäljning. Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag kl 08.00 – 17.00 Startdatum: Vi rekryterar löpande REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected]
Är du en ledare som älskar försäljning, har öga för mode och trender och vill bidra till en bättre värld? Se hit! Myrorna söker en butikschef till Umeå. Som butikschef har du det övergripande ansvaret att butikerna drivs i linje med Myrornas affärsplan och värderingar samt levererar på eller överträffar butikernas försäljningsmål. Du kommer leda ett team på totalt 6 personer som du motiverar så att ni tillsammans når butikernas mål. I arbetsuppgifterna ingår också att: • Ansvara för den dagliga driften och följa upp nyckeltal • Säkerställa att kampanjer och aktiviteter genomförs enligt marknadsplan • Upprätta en god arbetsmiljö i enighet med Myrornas arbetsmiljöpolicy och driva det systematiska arbetsmiljöarbetet i butikerna • Rapportera till myrornas Regionchef Nord • Inneha personal-, budget och resultatansvar. Är du den vi söker? Som person har du ett brinnande intresse för försäljning och ledarskap samt för att utveckla dina medansvariga. Du gillar att arbeta med mode och inredning och har känsla för trender och varumärken och vet vad kunden efterfrågar. Du förstår vikten av att arbeta med det personliga kundmötet för att aktivt driva försäljning och värdet av att marknadsföra och kommunicera med kund även genom sociala medier. Du är resultatdriven och motiveras av att arbeta mot högt uppsatta försäljningsmål i en föränderlig vardag. Genom ditt ledarskap skapar du förutsättningar för dina medarbetare och butikerna att lyckas, du sätter tydliga mål, delegerar ansvar och följer upp mål och prestationer. Du är strukturerad och tydlig i din ledarroll och trivs med ett högt tempo. Vidare är du ansvarstagande, positiv och har ett prestigelöst förhållningssätt gentemot din omgivning. Du behärskar det svenska språket i tal och skrift då du kommer coacha, vägleda och stötta personer som kommer till oss och gör praktik. Din bakgrund Du har aktuell erfarenhet av att jobba inom en ledande befattning och det är meriterande om du har erfarenhet av Butikschefsroll inom detaljhandeln med goda försäljningsresultat. Butiken i Umeå är en kombination av butik och butiksproduktion och du leder ditt team i samtliga av verksamhetens olika delar. Du kommer jobba tätt med vår varuförsörjning och kommer således ha påverkan på sortimentet i butik. Vi ser därför gärna att du har erfarenhet av att jobba med inköp och prissättning i kombination med försäljning. Du känner dig trygg i att skapa försäljningsdrivande aktiviteter i dina butiker och utmanar gärna dina regionskollegor i säljtävlingar. Vi ser gärna att du har erfarenhet av att ha arbetat med det visuella uttrycket i butik. Vi erbjuder Myrorna erbjuder dig ett utvecklande arbete där du är delaktig i den direkta affärsverksamheten. Du får också möjlighet att medverka till Myrornas engagemang för en positiv samhällsförändring med fokus på återanvändning, arbetsträning för personer som står utanför arbetsmarknaden samt bidra till Frälsningsarméns sociala arbete. Myrorna har kollektivavtal och du erbjuds friskvårdsbidrag samt rabatterad premie på gruppförsäkring. Butiken består av en personalgrupp på totalt 6 anställda och ett antal praktikanter som är sysselsatta i olika former av arbetsmarknadspolitiska åtgärder. Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100%, provanställning tillämpas. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi begär in registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. Information om tjänsten lämnas av Regionchef Emma Sundberg Wallman, [email protected] Myrorna är en av Sveriges största och äldsta second hand-aktörer. Vi har ett trettiotal butiker och en webbshop med över 1 000 auktioner per vecka. Vår verksamhet fungerar som vilken butikskedja som helst med budget, krav på försäljning och ekonomiskt överskott. Ändå skiljer vi oss från andra eftersom vårt ekonomiska överskott går till Frälsningsarméns sociala arbete i Sverige. Vårt uppdrag består förutom det också av att bidra till en hållbar samhällsförändring genom att få fler svenskar att återanvända. Dessutom erbjuder vi människor som står långt ifrån arbetsmarknaden att komma lite närmare genom arbetspraktik hos oss. Dessa tre uppdrag är centrala i allt vi gör – från hur vi samlar in till hur vi säljer. Myrorna är en betydelsefull samhällsaktör som verkar för en hållbar värld sedan 125 år tillbaka.
Din chans att excellerar inom företagsförsäljning – för ett ledande företag inom telekom! På uppdrag av ett välrenommerat företag inom telekombranschen, letar vi på Missions efter erfarna B2B-säljare till deras team i centrala Stockholm. Detta är din möjlighet att arbeta med en av de starkaste aktörerna på marknaden och ta din karriär till nya höjder. Som företagsförsäljare kommer du att: Bygga och upprätthålla starka kundrelationer Identifiera nya affärsmöjligheter och utveckla strategier för att driva tillväxt Arbeta nära teamet för att säkerställa kundnöjdhet och skapa skräddarsydda lösningar Vi är på jakt efter en självgående person med stark inre drivkraft. Erfarenhet av försäljning är ett krav, och det är extra meriterande om du tidigare har arbetat med abonnemangsförsäljning. Som anställd får du.. Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Kontinuerliga företagskonferenser Kontor i Stockholms innerstad - Komplett med gym och sociala ytor för att koppla av och ladda om Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag kl 08.00 – 17.00 Startdatum: Vi rekryterar löpande REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected]
Ta nästa steg i din försäljningskarriär med ett toppnamn inom telekom! Vi på Missions söker nu erfarna säljare till en välkänd aktör i Stockholm inom telekombranschen. Det här är din chans att arbeta med en av de ledande företagen i branschen och verkligen lyfta din karriär. Som säljare hos oss kommer du att: Bygga och underhålla starka relationer med företagskunder. Hitta nya möjligheter för affärer och utveckla planer för att växa. Samarbeta med ditt team för att se till att kunderna är nöjda och få fram anpassade lösningar. Vi letar efter dig som är självständig och målinriktad. Det är viktigt att du har erfarenhet av försäljning, och det är en stor fördel om du tidigare har jobbat med försäljning av abonnemang. Som anställd får du.. Attraktiv provisionsmodell Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Kontinuerliga företagskonferenser Kontor i Stockholms innerstad - Komplett med gym och sociala ytor för att koppla av och ladda om Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag kl 08.00 – 17.00 Startdatum: Vi rekryterar löpande REKRYTERINGSPROCESS Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor mejla till [email protected]
Vi söker nu Account Managers för ett nytt och spännande projekt på uppdrag av vår kund inom telekombranschen. I denna roll kommer du att kontakta företagskunder och erbjuda dem anpassade lösningar. Du kommer att arbeta med en bred portfölj av abonnemang och tjänster, vilket ger dig möjlighet att skräddarsy erbjudanden efter kundens behov. Med ett välkänt varumärke som är ledande inom innovation och förstklassig nätverksprestanda. All försäljning sker över telefon till företagskunder. Vem är du? Minst 6-12 månaders erfarenhet av telemarketing En person med positiv inställning och "can do"-attityd Resultatorienterad och motiveras av att nå uppsatta mål Stark vilja att utvecklas inom försäljning Meriterande Tidigare erfarenhet av försäljning inom liknande B2B-projekt i telekombranschen Här erbjuds en dynamisk arbetsmiljö där du får möjlighet att ta nästa steg inom B2B-försäljning. Du blir del av ett drivet säljteam där du kan utvecklas både personligt och professionellt. Vi strävar efter att utmana och utveckla varandra och håller alltid en hög ambitionsnivå. Vad erbjuder vi? Attraktiv provisionsmodell utan tak Kontinuerliga tävlingar och belöningar Regelbundna företagskonferenser Moderna kontor centralt belägna i Stockholm Goda utvecklingsmöjligheter, då vi befinner oss i början av en spännande resa Övrigt Placering: Gärdet, Stockholm Startdatum: Enligt överenskommelse Är du redo för utmaningen? Skicka in din ansökan idag, urval sker löpande.
Elgiganten är Sveriges ledande återförsäljare av hemelektronik, vitvaror och kök. Vi har i dag närmare 3 400 anställda och totalt 170 Phonehouse-butiker och varuhus över hela landet. Som anställd på Elgiganten är du en del av något mycket större och verksamheten utgörs av flera viktiga funktioner såsom varuhus, butiker, e-handel, nordiskt centrallager och kundtjänst. Bli en del av oss och var med på vår framgång! Vill du få praktisk erfarenhet av HR i en verksamhet som gör skillnad? Studerar du en utbildning inom HR/personalvetenskap och vill få en inblick i hur arbetet fungerar i praktiken? Vi söker en engagerad och nyfiken praktikant till Elgigantens HR-avdelning och hoppas på ett värdeskapande utbyte. Vår avdelning består av HR Business Partners och specialister inom people development och payroll/HR-support, med ett gemensamt mål: att bidra till våra medarbetares välmående, utveckling och framgång. Vilka är vi? Vår kultur är viktig för oss och våra värderingar genomsyrar allt vi gör, vi söker nu en praktikant som vill bli en del av vår gemenskap och precis som vi drivs av och delar våra värderingar: Win Together, Play Together, Grow Together and be Different Together. På Elgiganten tror vi att våra olikheter gör oss starkare och sammanhållningen är en styrka. Här jobbar drivna personer med stort intresse för både våra kunder och varandra. De som ser möjligheter, gillar snabba förändringar och drivs av att bidra till positiva resultat brukar trivas väl hos oss. Det är personer med energi som har en förmåga att naturligt ta egna initiativ och som vill utvecklas. Vad du får göra hos oss Under din praktik får du en bred inblick i HR-arbetet och möjlighet att bidra i flera delar av vårt uppdrag. Beroende på våra aktuella behov och dina intressen kan du, under handledning, få vara med och: • Delta i och assistera i processer och projekt inom ex employer branding, rekrytering, onboarding, ledarskapsutveckling, arbetsmiljö, arbetsrätt, engagemang och mångfald • Utföra HR-administration i våra system och plattformar • Samla in och sammanställa data och statistik inom HR-området Vem är du? Vi söker dig som: • Studerar personalvetenskap, HR eller ett närliggande område • Är nyfiken och har en stark vilja att lära och utvecklas inom HR • Kommunicerar väl och uttrycker dig tydligt i skrift • Är noggrann och strukturerad • Kan hantera konfidentiell information med integritet Praktikplatsen är obetald och praktiken behöver ske inom ramen för en utbildning, ex kurs/program på högskola/universitet eller yrkesutbildning. Start: Till hösten (mitten/slutet av sep) Längd: ca 10-15 veckor Omfattning: Heltid/Dagtid Sista ansökningsdag: 2025-08-22 Vi hanterar ansökningar löpande och praktikplatsen kan därför kommat att tillsättas innan sista ansökningsdag, ansök redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig På Elgiganten strävar vi efter mångfald och välkomnar därför alla sökande, oavsett kön, ålder eller etnisk bakgrund. Observera att vi använder tester och bakgrundskontroll som en del i rekryteringsprocessen. Vi ser fram emot din ansökan! Registerna ditt CV och sök tjänsten genom att klicka på länken.
Starta din karriär inom företagsförsäljning med Telenor! Är du i början av din karriär och söker en spännande möjlighet att växa inom företagsförsäljning? På uppdrag av Telenor, ett av Sveriges ledande företag inom telekom, letar vi på Missions efter drivna B2B-säljare till deras team i centrala Stockholm. Detta är din chans att arbeta med ett starkt varumärke och ta din karriär till nästa nivå! Som företagsförsäljare kommer du att: Bygga och upprätthålla starka kundrelationer Identifiera nya affärsmöjligheter och utveckla strategier för att driva tillväxt Arbeta nära teamet för att säkerställa kundnöjdhet och skapa skräddarsydda lösningar Vem är du? Har 6-12 månaders erfarenhet inom försäljning med goda resultat Du är en positiv person med en ”can do” attityd Är målinriktad och motiveras av att nå uppsatta mål Har en stark vilja att utvecklas inom försäljning Meriterande: Tidigare erfarenhet av försäljning från liknande B2B-projekt inom telekom Vi erbjuder: En attraktiv provisionsmodell utan tak Stora utvecklingsmöjligheter inom bolaget Kontinuerliga företagskonferenser Moderna lokaler belägna centralt i Stockholm, komplett med gym och sociala ytor för att koppla av och ladda om Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag kl 08.00 – 17.00 Startdatum: Vi rekryterar löpande Rekryteringsprocess: Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor, mejla till [email protected]
Brinner du för att leda och utveckla specialister? Är du en affärsmässig ledare som förstår den offentliga sektorns unika förutsättningar? Vi söker dig som vill ta en central roll i att leda vårt dedikerade team och forma framtidens bästa lösningar för kompetensförsörjning inom offentlig sektor Randstad är på en transformationsresa. Vi har en ambitiös plan för att skala upp hela vår affär och utveckla framtidens leveransmodeller för kompetensförsörjning. En viktig del av denna strategi är vår affär mot offentlig sektor. För att säkerställa att vi inte bara följer med i utvecklingen, utan leder den, söker vi nu en affärsmässig och engagerande ledare till den nationella rollen som National manager recruitment public sector. Ditt uppdrag: leda och utveckla vår rekryteringsaffär mot offentlig sektor Som Manager Recruitment public sector får du en central och strategisk roll i att förverkliga våra tillväxtambitioner. Du kommer att leda ett dedikerat och erfaret team av rekryteringskonsulter runt om i landet, med fullt personal- och resultatansvar. Din uppgift är att skapa förutsättningar för framgång och leda teamet mot nya höjder. Mer specifikt kommer du att: Leda och utveckla ditt team: Coacha, inspirera och stötta dina medarbetare. Du är en ledare som lyckas genom andra och skapar en kultur av samarbete, hög prestation och affärsfokus. Driva affärs- och verksamhetsutveckling: Säkerställa att vår leveransmodell och våra tjänster ständigt utvecklas för att möta de unika kraven och möjligheterna inom offentlig sektor. Agera som avtalsansvarig: Du har ett övergripande ansvar för några av våra viktigaste och största offentliga avtal, och säkerställer högsta kvalitet och kundnöjdhet. Vinna nya affärer: I nära samarbete med vårt Bid Team arbetar du strategiskt för att vinna nya, prestigefyllda upphandlingar. Din kunskap om offentlig sektor blir avgörande för vår framgång. Vem är du? En modern ledare med djup förståelse för den offentliga affären. Vi söker dig som är en trygg, kommunikativ och affärsnära ledare. Du förstår de särskilda villkor som råder inom offentlig sektor och ser möjligheterna i dem. Du motiveras av att se både affären och dina medarbetare växa och utvecklas. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Erfarenhet av ledarskap med fullt personal- och resultatansvar. En solid bakgrund från rekryterings- och/eller konsultbranschen, med ett tydligt och framgångsrikt fokus mot offentlig sektor. Flerårig erfarenhet av att själv ha levererat kompetensbaserad rekrytering mot den här typen av kunder. Djupgående kunskap om de regelverk och processer som styr rekrytering inom det offentliga. Erfarenhet av och insikt i offentlig upphandling (LOU) och ett genuint intresse för att arbeta strategiskt med anbudsprocesser tillsammans med vårt Bid-team. En strategisk och analytisk förmåga, med en fallenhet för att omsätta planer till konkret handling och mätbara resultat. Dessutom är du van vid att effektivisera och optimera processer för bästa möjliga utfall. Det är meriterande om du har akademisk utbildning inom HR, ekonomi eller närliggande ämnesområden. Vad vi erbjuder dig: Vi erbjuder en strategisk och nationell ledarroll i hjärtat av vår spännande tillväxtresa. Hos oss får du: Ett tydligt mandat att forma och utveckla vår viktiga affär mot offentlig sektor. Ansvaret för ett litet erfaret och dedikerat team med bas i Stockholm och Göteborg. Möjligheten att arbeta för en global marknadsledare med ett starkt varumärke, beprövade processer och enorma resurser i ryggen. En dynamisk, professionell och inkluderande arbetsmiljö med stora möjligheter till personlig utveckling Ansökan Låter detta som din nästa utmaning? Tjänsten har ett nationellt ansvar och du kommer att utgå från vårt svenska huvudkontor i Solna. Känner du igen dig i beskrivningen? Då ser vi fram emot din ansökan! Skicka in din ansökan redan idag, men notera gärna att svarstiden kommer vara något längre än normalt till följd av semestrar. Du kan vänta dig att hör mer kring din ansökan någon gång under början av augusti. Annonsen kommer vara öppen för ansökan t.o.m 2025-08-15. Vår rekryteringsprocess inkluderar intervjuer och tester, samt en kontroll av straffrättsligt register för slutkandidater. Vi erbjuder anpassningar i processen för sökande med funktionsvariation. Notera att huvuddelen av kommunikationen i processen kommer ske via mail, vi ber dig därför ha uppsikt på din inkorg efter att du skickat in din ansökan. För frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Angelica Gustafsson HR Talent partner via: [email protected] eller Johanna Alderin, Regional Director Professional via: [email protected] Om randstad Vi lever i extraordinära tider. Teknik, samhälle, arbetsmarknad – allt utvecklas i ett högt tempo och öppnar upp för oanade möjligheter. Denna ständiga förändring påverkar oss alla och många av oss undrar: hur kan jag hitta ett jobb och en karriär som funkar för mig, nu och i framtiden? Vi på Randstad finns här för att stötta människor och företag med just detta. Att hitta den perfekta matchningen där båda parter får möjlighet att växa och uppnå sin fulla potential. Att arbeta på Randstad skiljer sig därför från att arbeta i många andra organisationer, för på Randstad jobbar vi med människor och utveckling i alla delar av vår affär; det handlar om våra kunder, våra kandidater, våra medarbetare – ja samhället i stort. Together we grow.
Vill du ta din säljkarriär till nästa nivå och arbeta med ett av Sveriges starkaste varumärken inom telekom? Vi på Missions söker nu passionerade och målmedvetna B2B-säljare för ett nytt och spännande projekt med Telenor i centrala Stockholm. Detta är din chans att växa inom företagsförsäljning och sätta fart på din karriär, med möjlighet att nå en mållön på cirka 80.000 kr i månaden! Som företagssäljare kommer du att: Bygga och utveckla starka kundrelationer Identifiera och utforska nya affärsmöjligheter Skapa skräddarsydda lösningar i nära samarbete med teamet Vad vi erbjuder: Attraktiv provisionsmodell utan tak: Din prestation belönas generöst, med möjlighet att nå en mållön på cirka 80.000 kr i månaden. Omfattande coachning och stöttning: Arbeta med erfarna säljcoacher som hjälper dig att utvecklas och nå dina mål. Stora utvecklingsmöjligheter: Som en del av ett nytt projekt har du chansen att påverka och växa inom företaget. Moderna lokaler: Centralt i Stockholm med tillgång till gym och sociala ytor. Regelbundna företagskonferenser: Möjlighet att nätverka och utvecklas professionellt. Vem är du? Har 6-12 månaders erfarenhet inom försäljning med goda resultat Positiv och energisk med en stark ”can do”-attityd Drivs av att nå högt ställda mål och motiveras av resultat Har en stark vilja att utvecklas och lära inom försäljning Meriterande: Erfarenhet av försäljning från liknande B2B-projekt inom telekom Omfattning: Heltidstjänst Arbetstider: Måndag – Fredag kl 08.00 – 17.00 Startdatum: Enligt överenskommelse Rekryteringsprocess: Vår rekryteringsprocess är till största delen digital. Du kommer därför att få sms med viktig information när du går vidare i rekryteringsprocessen hos oss. Vi ber dig därför att ha koll på mobilen i samband med ansökan. Vid övriga frågor, mejla till [email protected].
Välj ett jobb för att visa detaljer