Pigg och engagerad assistent sökes till 19-årig kille i Tullinge (71%) dag,
Bambi Ekonomisk Fören
Personliga assistenter

Hej Jag är pigg och glad kille på snart 19 år som bor i Tullinge tillsammans med min familj. Eftersom jag har en CP-skada sedan födseln, epilepsi och tilläggshandikapp så har jag behov att assistans dygnet runt för att kunna leva mitt liv. Jag har redan ett gäng fantastiska assistenter vid min sida och söker nu efter ytterligare en assistent till mitt team. Förutom att gå i skolan, tycker jag om att vara hemma och hänga med min familj, spela spel, baka och att gå promenader. Ibland vill jag göra utflykter och då är mina favoritställen Tom Tits och Skansen. Arbetsuppgifter Personlig assistans handlar om att ge service - att assistera mig så att jag kan leva som vilken tonåring som helst, vilket innefattar allt som ingår i mitt vardagliga liv. Mina funktionsnedsättningar gör att jag behöver hjälp med i stort sett allt; så som måltider, hygien, aktiviteter, träning, andningsgymnastik och kommunikation. Jag har slem- och andningsproblem, vilket gör att du måste vara lyhörd och observant för mina behov. På dagarna går jag i skolan och efter skolan åker jag oftast hem och hittar på roliga saker med hjälp av min assistent. En del av ditt arbete innebär att assistera mig vid motorisk träning. Vem är du som söker? Du ska ha hög arbetsmoral och tycka om att ha mycket att göra oavsett tid på dygnet. Jag vill att du engagerar dig i ditt arbete och ställer upp både för mig och teamet, är prestigelös och lyhörd för mina behov samt har en professionell och positiv inställning till arbetet - du är otroligt viktig i mitt liv! Jag söker någon som är social, flexibel, ansvarstagande och som jobbar med hjärtat. Jag ser gärna att du tar initiativ och att du är tydlig i din kommunikation. Jag har lyfthjälpmedel men arbetet innebär ändå fysiska moment, så det är bra om du har en god fysik. Det är ett plus om du har någon slags vårdutbildning eller erfarenhet av inhalering, sondmatning, BPAP och/eller host- och sugmaskin, men det är inget krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av yrket personlig assistent sedan tidigare. Tjänst:  Ca 28 tim/vecka (Ca 71%) Huvudsakligen dagtid: kl.07-16:10, kvällar: kl.16-21.40 och helg kl.08-16.  Bambi erbjuder: Individuell lönesättning, lång introduktion, friskvårdsbidrag, handledning och kompetensutveckling för att du ska kunna växa i din roll som personlig assistent. Vi har kollektivavtal med Fremia-Kommunal.   Glöm inte att beställa utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn med funktionsnedsättning!   Välkommen med din ansökan!

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Pigg och engagerad assistent sökes till 19-årig kille i Tullinge (71%) dag,
Bambi Ekonomisk Fören
Personliga assistenter

Hej Jag är pigg och glad kille på snart 19 år som bor i Tullinge tillsammans med min familj. Eftersom jag har en CP-skada sedan födseln, epilepsi och tilläggshandikapp så har jag behov att assistans dygnet runt för att kunna leva mitt liv. Jag har redan ett gäng fantastiska assistenter vid min sida och söker nu efter ytterligare en assistent till mitt team. Förutom att gå i skolan, tycker jag om att vara hemma och hänga med min familj, spela spel, baka och att gå promenader. Ibland vill jag göra utflykter och då är mina favoritställen Tom Tits och Skansen. Arbetsuppgifter Personlig assistans handlar om att ge service - att assistera mig så att jag kan leva som vilken tonåring som helst, vilket innefattar allt som ingår i mitt vardagliga liv. Mina funktionsnedsättningar gör att jag behöver hjälp med i stort sett allt; så som måltider, hygien, aktiviteter, träning, andningsgymnastik och kommunikation. Jag har slem- och andningsproblem, vilket gör att du måste vara lyhörd och observant för mina behov. På dagarna går jag i skolan och efter skolan åker jag oftast hem och hittar på roliga saker med hjälp av min assistent. En del av ditt arbete innebär att assistera mig vid motorisk träning. Vem är du som söker? Du ska ha hög arbetsmoral och tycka om att ha mycket att göra oavsett tid på dygnet. Jag vill att du engagerar dig i ditt arbete och ställer upp både för mig och teamet, är prestigelös och lyhörd för mina behov samt har en professionell och positiv inställning till arbetet - du är otroligt viktig i mitt liv! Jag söker någon som är social, flexibel, ansvarstagande och som jobbar med hjärtat. Jag ser gärna att du tar initiativ och att du är tydlig i din kommunikation. Jag har lyfthjälpmedel men arbetet innebär ändå fysiska moment, så det är bra om du har en god fysik. Det är ett plus om du har någon slags vårdutbildning eller erfarenhet av inhalering, sondmatning, BPAP och/eller host- och sugmaskin, men det är inget krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av yrket personlig assistent sedan tidigare. Tjänst:  Ca 28 tim/vecka (Ca 71%) Huvudsakligen dagtid: kl.07-16:10, kvällar: kl.16-21.40 och helg kl.08-16.  Bambi erbjuder: Individuell lönesättning, lång introduktion, friskvårdsbidrag, handledning och kompetensutveckling för att du ska kunna växa i din roll som personlig assistent. Vi har kollektivavtal med Fremia-Kommunal.   Glöm inte att beställa utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn med funktionsnedsättning!   Välkommen med din ansökan!

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Pigg och engagerad assistent sökes till 19-årig kille i Tullinge (71%) dag,
Bambi Ekonomisk Fören
Personliga assistenter

Hej Jag är pigg och glad kille på snart 19 år som bor i Tullinge tillsammans med min familj. Eftersom jag har en CP-skada sedan födseln, epilepsi och tilläggshandikapp så har jag behov att assistans dygnet runt för att kunna leva mitt liv. Jag har redan ett gäng fantastiska assistenter vid min sida och söker nu efter ytterligare en assistent till mitt team. Förutom att gå i skolan, tycker jag om att vara hemma och hänga med min familj, spela spel, baka och att gå promenader. Ibland vill jag göra utflykter och då är mina favoritställen Tom Tits och Skansen. Arbetsuppgifter Personlig assistans handlar om att ge service - att assistera mig så att jag kan leva som vilken tonåring som helst, vilket innefattar allt som ingår i mitt vardagliga liv. Mina funktionsnedsättningar gör att jag behöver hjälp med i stort sett allt; så som måltider, hygien, aktiviteter, träning, andningsgymnastik och kommunikation. Jag har slem- och andningsproblem, vilket gör att du måste vara lyhörd och observant för mina behov. På dagarna går jag i skolan och efter skolan åker jag oftast hem och hittar på roliga saker med hjälp av min assistent. En del av ditt arbete innebär att assistera mig vid motorisk träning. Vem är du som söker? Du ska ha hög arbetsmoral och tycka om att ha mycket att göra oavsett tid på dygnet. Jag vill att du engagerar dig i ditt arbete och ställer upp både för mig och teamet, är prestigelös och lyhörd för mina behov samt har en professionell och positiv inställning till arbetet - du är otroligt viktig i mitt liv! Jag söker någon som är social, flexibel, ansvarstagande och som jobbar med hjärtat. Jag ser gärna att du tar initiativ och att du är tydlig i din kommunikation. Jag har lyfthjälpmedel men arbetet innebär ändå fysiska moment, så det är bra om du har en god fysik. Det är ett plus om du har någon slags vårdutbildning eller erfarenhet av inhalering, sondmatning, BPAP och/eller host- och sugmaskin, men det är inget krav. Det är meriterande om du har erfarenhet av yrket personlig assistent sedan tidigare. Tjänst:  Ca 28 tim/vecka (Ca 71%) Huvudsakligen dagtid: kl.07-16:10, kvällar: kl.16-21.40 och helg kl.08-16.  Bambi erbjuder: Individuell lönesättning, lång introduktion, friskvårdsbidrag, handledning och kompetensutveckling för att du ska kunna växa i din roll som personlig assistent. Vi har kollektivavtal med Fremia-Kommunal.   Glöm inte att beställa utdrag ur belastningsregistret för arbete med barn med funktionsnedsättning!   Välkommen med din ansökan!

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Senior .NET-applikationskonsult – Stockholm heltid
Modernera AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Modernera är ett modernt rekryterings- och bemanningsföretag. http://www.modernera.se För en av våra klienters räkning söker vi nu en senior .NET-applikationskonsult. Klienten är ett framåtsträvande och växande produktbolag som fokuserar på utveckling av nyskapande mjukvara inom områdena CRM, automatisering och digitalisering. Deras avancerade och användarvänliga lösningar är utformade för att optimera affärsprocesser inom en rad områden som försäljning, support, marknadsföring, kundintegration, fälttjänster, ärendehantering med mera. Med en bred kundbas som sträcker sig från bank- och finanssektorn till industrin, är vår klient en dynamisk aktör på marknaden. Du kommer att jobba i trevliga lokaler i centrala Stockholm. Det finns möjlighet att arbeta hemifrån. Du kommer att ha en central roll i ett innovativt och tajt implementationsteam. Tillsammans med projektteamet kommer du att genomföra implementationer, underhåll och uppgraderingar av SaaS-produkter tillsammans med företagets kunder. Du kommer att delta i planeringen av enskilda projekt och koordinering mellan olika projekt som företaget driver parallellt. Vi söker: Vi söker dig som har minst 5 års arbetslivserfarenhet inom .NET. Azure DevOps Du har mycket goda kunskaper i tal och skrift på både engelska och svenska. Meriterande: Erfarenhet av att konfigurera och anpassa system i kundimplementationer. Du får: Vår kund erbjuder dig karriärmöjligheter på en modern arbetsplats med utmanande arbetsuppgifter och spännande projekt. Du erbjuds bra arbetsvillkor, pension och friskvårdsbidrag. Du kommer att bli anställd hos vår kund på heltid, med en provanställning som övergår i en tillsvidareanställning efter sex månader. Tillträde: omgående. Ansök genom att skicka ditt CV och personligt brev till [email protected]. Skriv ”Senior .NET-applikationskonsult – Stockholm heltid” i ärenderaden.

4 juli 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Norsktalande kundsupport
The Place AB
Kundtjänstpersonal

Om rollen Vi söker nu en norsktalande kundsupport till vår fina kund i Norra Stockholm. I denna roll kommer du att vara företagets ansikte utåt och ansvara för att hantera kundkontakt på ett professionellt och engagerat sätt. Du tar hand om inkommande ärenden gällande ordrar, produkter och andra frågor kopplade till deras eftermarknadsaffär och ser till att varje kund får den bästa möjliga upplevelsen. Du arbetar proaktivt och strukturerat och säkerställer att kunderna får rätt återkoppling och information. Kontakten sker både via mejl och telefon. Du kommer att arbeta mot den norska marknaden och även samarbeta tätt med det svenska teamet. Detta är ett konsultuppdrag på heltid i 6 månader via The Place som sedan ska övergå i en anställning hos kundföretaget. Start i augusti/september. Arbetsuppgifter Arbeta med kundsupport mot den norska marknaden Ärendehantering gällande ordrar, produkter och frågor kopplade eftermarknaden Förse kunder med rätt information och återkopplingar Samarbeta med teamet och övriga avdelningar Kvalifikationer Du har mycket goda kunskaper i norska i tal och skrift Du talar och skriver flytande engelska och har god förståelse i svenska Du arbetar obehindrat i Officepaketet och har god datorvana Du har ett tekniskt intresse och/eller tidigare erfarenhet av teknik Personliga egenskaper Vi söker dig som är serviceinriktad, lösningsorienterad och noggrann i ditt arbete. Du har förmågan att prioritera och planera effektivt bland uppgifter. Du har lätt för att kommunicera och strävar alltid efter att leverera bästa möjliga service. Vidare har du en positiv inställning och vill bidra till en härlig stämning på kontoret. Du är även nyfiken och har ett intresse för teknik och att lära dig nya saker. Om tjänsten Heltid. De första 6 månaderna är du anställd av The Place, för att sedan gå över till en tillsvidareanställning hos kundföretaget (en så kallad Hyr-rekrytering). Ort: Järfälla, Stockholm. Start i augusti/september men intervjuer sker löpande. Arbetstider 07:30-16:00. Med möjlighet till viss flexibilitet och att arbeta hemifrån ett par dagar i veckan efter din onboardningperiod. Passar beskrivningen in på dig? Skicka in din ansökan idag, då urval sker löpande under sommaren! The Place – Where happy work happens Låter detta intressant? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

4 juli 2025
Sista ansökan:
21 december 2025
Nu söker vi en driftansvarig till vår laddinfrastruktur!
Stockholm Gas AB
Ingenjörer och tekniker inom elektroteknik

Vill du vara med och driva den gröna omställningen framåt och är en riktig doer? Då har vi jobbet för dig! Nu söker vi dig som har koll på tekniken, blick för helheten, är serviceminded och som vill ta ansvar för förvaltningen av våra anläggningar inom laddinfrastruktur, reservkraft och sol. Vad vi erbjuder Vi erbjuder en spännande och utmanande roll i ett företag som är inne i en stark tillväxtresa där vår vision är att erbjuda hållbara energilösning som solenergi, laddinfrastruktur, reservkraft och biogas till våra kunder. Vår organisation kännetecknas av nära samarbete mellan avdelningarna, korta beslutsvägar och målinriktat arbetssätt. Det är viktigt för oss att ha roligt på jobbet och vi värdesätter en bra arbetsmiljö och stark företagskultur. Läs mer om hur det är att arbeta hos oss på: driva.cruitive.com/ Vad du kommer att göra I den här rollen blir du navet i förvaltningen av våra anläggningar inom solenergi, laddinfrastruktur och reservkraft. Du ansvarar för att våra tekniska lösningar fungerar som de ska – varje dag – och att vi levererar enligt de krav och förväntningar som satts tillsammans med kund. Det innebär att du planerar och säkerställer att rätt resurser finns på plats i rätt tid, att åtgärder samordnas effektivt och att våra kunder får en lösning de kan lita på. Du har tät kontakt med kund, leverantörer och entreprenörer, följer upp driftstatus och driver arbetet med ständiga förbättringar. Du är också en viktig länk mellan våra tekniska leveranser och vår affär. Du stöttar projektorganisationen med tekniska insikter kring utrustning och leverantörer, bidrar med erfarenheter från drift in i nya projekt och ger säljorganisationen underlag i form av kostnadsuppskattningar och prisindikationer. En central del av uppdraget handlar om att analysera och följa upp anläggningarnas prestanda. Du identifierar mönster, löser problem och föreslår förbättringar – alltid med kundens upplevelse och långsiktig tillförlitlighet i fokus. Rollen innebär också att du regelbundet besöker våra anläggningar runt om i landet. Där inspekterar du teknisk status, följer upp driftfrågor och bygger starka kundrelationer på plats. Så, är du redo att ta steget och bli en del av vårt team? Vem vi tror att du är Vi söker dig som har en teknisk bakgrund och som delar vår vilja att driva den gröna energiomställningen framåt. Du har med dig en eftergymnasial utbildning inom solenergi, laddinfrastruktur eller fastighetsteknik, alternativt har du en teknisk gymnasieutbildning som du kompletterat med kurser inom drift- och energiteknik. Har du dessutom läst projektledning eller genomgått projektledningskurser ser vi det som ett extra plus. Du har flera års erfarenhet av att arbeta operativt i tekniska miljöer, gärna i en 24/7-verksamhet. Det kan vara som tekniker, anläggningsansvarig eller i början av din resa som projektledare. Du har arbetat med drift och underhåll av solcellsanläggningar och/eller laddinfrastruktur och har god förmåga att genomföra felsökningar, analysera prestandadata och arbeta proaktivt med underhållsoptimering. Du har också ett intresse för att analysera trendkurvor och felmeddelanden i styrsystem för att identifiera bakomliggande orsaker till störningar. Att läsa tekniska ritningar och specifikationer är inget problem för dig, och du har gärna erfarenhet av entreprenadprojekt. Du är också van att arbeta nära projektledare eller i en projektorganisation, där du bidragit med din tekniska kompetens och din praktiska förståelse för hur anläggningar fungerar i drift. Du trivs i kontakt med kund och har en god förmåga att kommunicera tekniska lösningar på ett pedagogiskt sätt – även till dem som inte har teknisk bakgrund. Du uttrycker dig obehindrat på svenska, både i tal och skrift. Kundmöten motiverar dig, och du ser värdet i att bygga långsiktiga relationer med både kunder och samarbetspartners. Som person är du strukturerad och van vid att ta ansvar. Du planerar din tid självständigt och organiserar smidigt insatser tillsammans med entreprenörer och leverantörer. Du har en god administrativ förmåga, gillar att utveckla arbetssätt och bidrar gärna till förbättringar i både rutiner och teknik. Du är initiativtagande, lösningsorienterad och ser dig själv som en lagspelare med stort engagemang. Eftersom rollen innebär resor till våra anläggningar runt om i landet behöver du ha B-körkort och trivas med att arbeta både ute på fältet och från kontoret. Intresserad? Om du tror att du är den vi söker, tveka inte att skicka in din ansökan till oss innan 2025-06-27. Vi går igenom inkomna ansökningar och träffar intressanta personer löpande så skicka gärna in ditt CV och en kort personlig presentation så fort som möjligt. Har du frågor om oss eller tjänsten? Då får du gärna höra av dig till vår Director of Operations Johan Skansing via mail:[email protected] Vi ser fram emot att höra från dig! Om oss Stockholm Gas och Gasnätet Stockholm är systerföretag och ägs av Sustainable Energy Efficiency Income Trust (SEEIT). Idag består ca 80 % av den distribuerade gasen av biogas och vår vision är att all gas i framtiden ska vara biogas. Stockholm Gas säljer biogas och naturgas till ca 50 000 kunder inom hushåll, restauranger, industrier och fordonssektorn. Gasnätet Stockholm ansvarar för distribution av gas samt drift och underhåll av gasnätet i Stockholm, Solna och Sundbyberg. Stockholm Gas är inne i en tillväxtresa med mål att bredda verksamheten till fler områden än gas inom energisektorn samt expandera till resten av Sverige och Skandinavien. Den nya verksamheten innefattar bland annat att erbjuda gröna energilösningar till industrier och tunga transporter.

4 juli 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Järnet bar & restaurang söker Sous chef
DGF Restauranger AB
Köksmästare och souschefer

Nu söker vi på Järnet bar förstärkning till vårt kök. På järnet jobbar vi i ett litet team med god sammanhållning och gästen i fokus. Vi serverar smårätter med inspiration från medelhavets alla hörn. Vi söker dig som gillar att jobba som en del av ett litet team där alla får bidra. Arbetstiden är primärt på kvällar & helger.

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
C-chaufför inom renhållning till Åkersberga
Arena Personal Sverige AB
Lastbilsförare m.fl.

Om tjänsten I rollen kommer du att samla in och transportera avfall med lastväxlare. Du åker runt Stockholm och hämtar in sopor, ofta tillsammans med en medåkare. I rollen krävs att du kan arbeta effektivt och noggrant, arbetet kan vara något fysiskt krävande. Om dig Vi söker nu dig med tidigare erfarenhet från liknande arbete. Du bör vara i god fysisk form, och trivas i ett högt tempo. Vidare är du en serviceinriktad person som kan kommunicera med olika typer av människor, samt med en god samarbetsförmåga. Du trivs att arbeta som lastbilschaufför och vill gärna utvecklas i din roll. Krav för tjänsten - C-körkort och giltigt YKB - Goda kunskaper i svenska - Tidigare erfarenhet av liknande jobb Det är meriterande om du tidigare kört lastväxlare. Övrigt Arbetstider måndag-fredag kl. 6-15, observera att arbete även förekommer på röda dagar. Tjänsten är på heltid och du kommer utgå från Åkersberga, nordöstra Stockholm. Start omgående! Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär.  Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!

4 juli 2025
Sista ansökan:
18 juli 2025
Team Leader | Stockholm | Experis
Experis AB
Övriga IT-specialister

Brinner du för att vara nära verksamheten, leda människor och skapa starka relationer med kunden? Som Onsite Manager får du en central roll där du kombinerar operativt ledarskap med smart planering och daglig problemlösning - direkt ute i verksamheten. Det här är din möjlighet att göra konkret skillnad varje dag - både för våra medarbetare och för kundens framgång. Din vardag Vi söker dig som har en passion för ledarskap, teknik och problemlösning. Du leder teamet genom att skapa effektiva arbetsflöden, driva förbättringsinitiativ och säkerställa att IT-miljön stödjer både medarbetarnas och verksamhetens behov. Som teamleader har du en varierad vardag med ansvar för planering, prioritering, coachning, resursfördelning och samarbete över olika funktioner - alltid med fokus på att teamet ska lyckas i sitt uppdrag. Du är prestigelös och inte rädd för att kavla upp ärmarna och arbeta operativt när det behövs. Med ett innovativt tankesätt och ett lyhört ledarskap skapar du förutsättningar för smarta lösningar och en stark laganda! Vi på Experis värdesätter inte bara din arbetsmiljö utan även din chans att visa och utveckla din potential. Det är mycket betydelsefullt för oss att göra dig till en del av Experis-familjen och sprida ditt nätverk inom arbetslivet. Vi ser framemot att se dig blomstra och bygga vidare på dina kunskaper, som IT-tekniker hos oss! Genom att samverka i team men också arbeta med individuellt ansvar blir din vardag otroligt gynnsam för din personliga utveckling. Vi söker dig som har: * Minst 5 års erfarenhet som Team Leader över team bestående av IT-tekniker * Kunskaper om ärendehanteringssystemet JIRA * Övergripande kunskap om datorer, kringutrustning, operativsystem, nätverk och informationssäkerhet * Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift Vem är du? Vi tror att du är en flexibel och ansvarstagande person med tekniskt intresse. Vi ser att du är noggrann, serviceinriktad och duktig på att kommunicera med olika typer av människor. Det viktigaste för oss är att du har en positiv inställning, är driven och vill framåt! Om Experis Experis är ett ledande, globalt konsultbolag inom IT/Tech med över 600 konsulter på uppdrag i Sverige och 22 000 konsulter runt om i världen. Via Experis får du tillgång till en stor variation av spännande uppdrag hos våra intressanta kunder inom både privat och offentlig sektor. Du kan anta uppdrag genom ditt eget bolag eller som tillsvidareanställd konsult. På Experis blir du en i teamet och får tillgång till ett brett nätverk av kollegor inom ditt kompetensområde. På Experis får du en personlig konsultchef och kontinuerlig kompetensutveckling så att du kan hålla dig ajour med ny teknik. Experis, som är en del av ManpowerGroup, har ett långsiktigt hållbarhetsarbete (Working to change the world - ESG strategy) med målsättningen att bidra till att lösa kompetensbristen av bland annat IT-resurser. Vi på Experis är ett värderingsstyrt bolag, och allt vi gör genomsyras av våra värderingar People, Knowledge och Innovation. People | Vi inkluderar och välkomnar alla oavsett roll, funktion eller ansvar. Vi värderar kompetens och har förtroende för att individen tar eget ansvar och levererar inom ramen för sin rollbeskrivning. Vi är prestigelösa och vårt arbetsklimat bygger på öppenhet och trygghet. Knowledge | Vi har ett "growth mindset" och håller oss relevanta på marknaden genom att ständigt förflytta och höja vår egen kompetens, våra konsulters samt våra lösningar/erbjudanden. Innovation | Vi vågar testa nytt och misslyckas. Det kräver mod. Vi har ett utifrån och in-fokus och arbetar hela tiden med värdeskapande aktiviteter för våra målgrupper. Vad kan vi erbjuda dig? På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Förutom möjligheten att utveckla dina kunskaper ute på spännande uppdrag erbjuds du provanställning enligt kollektivavtal, marknadsmässig månadslön, reglerad semester och semestersättning, friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkring, samt många andra förmåner - precis som det alltid ska vara Vi ser framemot att höra från dig! Låter detta som något för dig? Kontakta Dara på mailadress [email protected] för att höra mer om vad vi har att erbjuda! Vänta inte, låt äventyret börja!🚀

4 juli 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Arbetsledare välkomnas till Folktandvården Upplands Väsby
REGION STOCKHOLM
Chefer inom hälso- och sjukvård

Bli en nyckelperson i vår verksamhet – som arbetsledare hos Folktandvården i Upplands Väsby Vill du arbeta med något som gör verklig skillnad – både för människor och för samhället? På Folktandvården Stockholm kombinerar vi omtanke med utveckling. Hos oss får du inte bara växa som yrkesperson – du får också vara en del av ett större sammanhang där din insats bidrar till bättre munhälsa för hela regionen. Vi kallar det tandvård med ett gott syfte. Nu söker vi en engagerad arbetsledare till vår klinik i Upplands Väsby – en viktig roll där du får vara med och leda och driva det dagliga arbetet framåt. Uppdraget Som arbetsledare är du en central del av klinikledningen och arbetar nära klinikchefen för att tillsammans ta ansvar för klinikens utveckling, kvalitet och arbetsmiljö. Din vardag handlar om att skapa struktur, planera bemanning och säkra att den dagliga logistiken fungerar smidigt. Du kommer bland annat att arbeta med schemaläggning och administration i PA-system – och se till att både våra medarbetare och våra kunder trivs hos oss. Men du är också mycket mer än en planerare – du är en ledare i vardagen. Du är med och håller ihop teamet, skapar engagemang och ser till att arbetsmiljön är både trygg och inspirerande. Din roll blir bidrar till att kliniken fungerar effektivt, utvecklas långsiktigt och fortsätter vara en attraktiv arbetsplats. När tid ges, arbetar du även kliniskt. Kliniken – där kollegor lyfter varandra Vår klinik ligger mitt i Upplands Väsby Centrum, med smidiga pendlingsmöjligheter från både Stockholm och Uppsala. Här möts du av ett positivt team där kunskap, erfarenhet och god stämning går hand i hand. Vi tror på samarbete och lärande – här stöttar vi varandra, varje dag. Din bakgrund Du har en tandvårdsutbildning och gärna tidigare erfarenhet som arbetsledare. Du har en naturlig förmåga att kommunicera tydligt, leda andra med omtanke och kunna hantera olika utmaningar parallellt, utan att tappa riktning. Du är trygg i svenska språket, van vid administrativa system och har du dessutom jobbat med ekonomi eller PA-system tidigare – desto bättre. Men allra viktigast för oss är din inställning. Du är lösningsfokuserad, nyfiken och har alltid patientens och teamets bästa i åtanke. Därför ska du välja oss Förutom ett varmt välkomnande in i ett stabilt och kunnigt team erbjuder vi ett stort nätverk av kollegor inom Folktandvården Stockholm. Du får tillgång till kontinuerlig kompetensutveckling, tydlig struktur och ett generöst friskvårdsbidrag på 5 000 kr per år. Och kanske viktigast av allt – du får vara med och göra skillnad, varje dag. Rekryteringsprocess och viktiga datum Sista ansökningsdag är den 10 augusti-2025. Processen blir något utdragen på grund av semestrar. Rekryteringsprocessen inleds under vecka 32 med personlighetstester. Därefter följer intervjuer som planeras äga rum under vecka 32 och 33. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Om du är eller har varit anställd hos oss tidigare, kommer vi att ta referenser från din nuvarande eller tidigare klinikchef. Frågor? Kontakta gärna: Azra Cerimagic, klinikchef: 072-594 92 25 Hanna Nörgaard, rekryterare: 072-594 91 51 Vill du bli en del av något större? Sök idag – vi ser fram emot att höra från dig. Folktandvården Stockholm – tandvård med ett gott syfte. Folktandvården Stockholm är ett av Sveriges största och mest kunskapsdrivande tandvårdsföretag. Vi erbjuder allmän- och specialisttandvård, forskar för framtiden och arbetar för ett hållbart samhälle med bättre folkhälsa. Tillsammans är vi 2 000 medarbetare som jobbar på våra 80 kliniker runtom i Stockholms län, från Norrtälje i norr till Nynäshamn i söder. Varje år tar vi hand om uppemot 1,4 miljoner patienter. Våra värdeord – samverkan, pålitlighet, öppenhet och kompetens – leder oss i vårt dagliga arbete. Hos oss blir du del av en spännande resa, driven av utveckling och innovation. Tillsammans utvecklar vi varandra, tandvården och folkhälsan. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

4 juli 2025
Sista ansökan:
10 augusti 2025