Vi letar efter en matälskare och serviceinriktad individ som brinner för kundmötet. Du kommer spela en viktig roll på butiksgolvet där du svarar på frågor, ger tips & råd, ser till att det är fräscht, påfyllt och frontat. Kolonialavdelningen är en av dem största avdelningarna i butiken och det krävs att man är snabbfotad och är lyhörd hos kunder såväl som till kollegor. Arbetsuppgifter - Plocka upp varor - Fronta - Ansvara för att ta emot leverans - Säkerställa att avdelningen är fräsch, prydlig, attraktiv och lockande för kunder Vem söker vi? Vi söker dig som har tidigare Butikserfarenhet samt besitter god kunskap i kundservice. Det är meriterande om du har tidigare arbetat på ICA och med varupåfyllning Du är en lagspelare som drivs av att där det faller dig naturligt att prioritera på avdelningen. Vidare har du en god samarbetsförmåga då man dagligen arbetar med dem andra avdelningarna och har många bollar i luften. Är detta rätt utmaning för dig? Urvalet sker löpande, skicka därför din ansökan redan idag. Tjänsten är på heltid 38,25h/v Du bli anställd direkt av Ica Kvantum Liljeholmen som i denna rekrytering samarbetar med Storesupport. tillträde snarast eller enligt ök. Välkommen till Ica Kvantum Liljeholmen och en rolig resa! Om Ica Kvantum Liljeholmen Vårt mål är att vara Stockholms ledande måltidsbutik där det är lätt, spännande och inspirerande att handla och dina förväntningar på kvalitet, sortiment och service infrias. Vi vill vara en attraktiv och utvecklande arbetsplats där vi värdesätter våra medarbetare högt och strävar efter att lyfta deras potential. Vi tror på kontinuerlig utveckling och därför erbjuder vi en rad utbildningsmöjligheter, både internt och externt. Ta gärna del av butikens hemsida & Instagram här
Är du en skicklig fordonstekniker som vill ta nästa steg i karriären? Vi söker nu erfarna tekniker till vår kund i Stockholm – en välrenommerad verkstad där kvalitet och service står i fokus. Om rollen Som fordonstekniker kommer du att arbeta med: Felsökning, service och reparation av personbilar Diagnostik och avancerad mekanik Kundkontakt vid behov för att förklara åtgärder Arbete i en modern verkstad med den senaste tekniken Vi söker dig som Har några års erfarenhet som fordonstekniker Har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet Är van vid felsökning och diagnostik Har B-körkort Är noggrann, serviceinriktad och trivs med att arbeta i team Flytande svenska i tal och skrift. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski , [email protected] . Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.
About FirstVet FirstVet is the first truly digital veterinary clinic. We let pet owners meet with licensed veterinarians via their mobile or computer. But we don’t stop there – we’ve expanded to include an E-commerce platform as well, offering a comprehensive solution for pet owners. Our solutions contribute to a more balanced and better-functioning care process for all parties. In order to support FirstVet’s continuous international growth, we’re strengthening our tech team in Stockholm. If you’re passionate about contributing to the future of animal health care, join us at FirstVet, where you can make a real impact. The RoleAs a DevOps Engineer, you will play a crucial role in maintaining cross-team collaboration, driving technical solutions, and enhancing our technological infrastructure. With a focus on operational standards, monitoring, and automation, you’ll help us scale and refine our platform as we continue to grow. Key responsibilities include: Ensuring efficient infrastructure, tooling, and delivery pipelines to support independent team operations. Continuously improving infrastructure availability, security, stability, performance, and scalability across multiple regions. Developing and improving CI/CD pipelines and other automation tasks. Implementing strong metrics, monitoring, and alerting systems. Sharing best practices and spreading knowledge across the team. The Person We Are Looking For We’re seeking a collaborative DevOps Engineer who can work across teams, enhance processes, and deliver scalable infrastructure. Ownership, adaptability, and proactive problem-solving are key traits we value in this role. Desired qualifications: 5+ years of experience with cloud infrastructure and automation. Experience working in fast-growing or scale-up tech companies. Proficiency with cloud platforms such as AWS. Hands-on experience with infrastructure-as-code tools like Terraform or Pulumi. Solid experience with CI/CD pipelines. Programming/scripting skills in languages such as Python, JavaScript/TypeScript, PHP, or Bash. Knowledge of containerization and orchestration technologies such as Docker, ECS, EKS, or Kubernetes. Strong collaboration and teamwork skills. Fluency in English (written and spoken). What We Offer At FirstVet, you’ll thrive in a stimulating environment that values collaboration, innovation, and personal growth. We offer: A highly flexible work environment. Opportunities to collaborate on exciting projects. Access to vast amounts of data to drive innovation. A pet-friendly culture – don’t be surprised to meet our office dogs or see a cat on a video call! Recruitment Process The recruitment process for this role is managed by Jobbs On Sweden, and this position is a direct hire with FirstVet. We look forward to receiving your application! Come and join us at FirstVet – the pioneer in digital vet care! As our DevOps Engineer, you’ll drive tech innovation, scale infrastructure, and help us shape the future of pet health worldwide.
OM TJÄNSTEN Vi söker för kunds räkning en erfaren Software Developer som vill arbeta med avancerad mjukvaruutveckling inom medicinsk bildbehandling. Kunden är ett innovativt medicinteknikbolag som utvecklar analysmetoder för kroppssammansättning och biomarkörer baserade på MR-undersökningar. Deras lösningar används av ledande läkemedelsföretag och sjukhus världen över för att förbättra vården och skapa en mer precis diagnostik. Du blir en del av ett mindre, tvärfunktionellt och agilt team med stort mandat i utvecklingen av företagets produkter. Mjukvaruplattformen du arbetar med används inom precisionsmedicin och banbrytande bildanalys. ARBETSUPPGIFTER Designa användarvänliga gränssnitt för analys av medicinska bilder. Utveckla och optimera algoritmer för bildanalys och maskininlärning. Bygga skalbara molnlösningar med AWS och utveckla infrastrukturen i Linux-miljö. Verifiera ny funktionalitet och säkerställa hög kodkvalitet med automatiserade tester. VI SÖKER DIG SOM: Har en civilingenjörsexamen i Datateknik, Teknisk fysik eller motsvarande. Har minst 5 års erfarenhet inom mjukvaruutveckling. Har goda kunskaper i Python. Har erfarenhet av Linux och relationsdatabaser. Meriterande erfarenheter: CI/CD och testdriven utveckling. Bildanalys och maskininlärning. UX-design och utveckling av användargränssnitt. PLACERING: Tjänsten är baserad i Linköping. ÖVRIG INFORMATION Urval och intervjuer sker löpande, och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi söker en ny kollega till vårt team av fantastiska Customer Success Managers på Assessio. Assessio hjälper företag att rekrytera och utveckla exceptionella medarbetare baserat på objektiv data istället för CV eller magkänsla. På så sätt säkerställer vi att rätt personer hamnar på rätt plats. Organisationer sparar tid i rekryteringsprocessen, ökar kvaliteten på anställningar och får nöjdare medarbetare som stannar längre. Med decennier av erfarenhet, expertis inom HR, teknik och psykologi, är vi det ledande assessmentföretaget i Norden. Idag är vi ett snabbt växande SaaS-företag med en modern plattform för urval och utveckling. En entreprenörsdriven och ambitiös organisation med målet att bli nummer ett i Europa. Med kontor i Sverige, Danmark, Norge, Tyskland, Estland och i Nederländerna, hjälper vi över 2000 kunder i olika branscher inom såväl privat- som offentlig sektor. Din roll I rollen som Customer Success Manager (CSM) på Assessio agerar du rådgivare åt våra kunder och hjälper dem att få ut mesta möjliga värde av våra tester och vår plattform. I arbetsuppgifterna ingår bland annat att hjälpa våra kunder designa och förbättra rekryterings- och utvecklingsprocesser, en förutsättning för det är att du är nyfiken och arbetar för att verkligen förstå kundens behov och vilket värde vi kan realisera hos dem. Vi arbetar med våra kunder under hela kundresan från onboarding till förnyelse och expansion som konsultativa experter och betrodda rådgivare. Vår dialog är driven av affärsmässighet, vi vill gärna bidra med vår kunskap kring både rättvis rekrytering, arbetspsykologi och ROI inom rekryteringsprocesser. Du genomför workshops, finns som stöd vid frågor och analyserar kunddata för bästa produktanvändning och kundnöjdhet. Du arbetar aktivt med att introducera nya produkter, förnya kundavtal och sälja in utbildningar och tilläggsprodukter där du ser att kunden skulle ha ett värde av dem. Du ansvarar själv för en portfölj av kunder - vissa arbetar du ensam med, andra i samarbete med en kollega. Vi söker dig som Vi vill att du brinner för att skapa en rättvisare arbetsmarknad och gillar att stötta och hjälpa rekryterare och HR avdelningar att vässa sina rekryterings- och utvecklingsprocesser. Du behöver vara affärsmässig, en duktig projektledare och tycka om att lära känna våra kunder på djupet. Du kan komma från en mängd olika bakgrunder, som till exempel rekrytering, HR eller Customer Succes/Key Account Manager på någon liknande bolag, men om du arbetat med evidensbaserad rekrytering och har ett starkt intresse för arbetspsykologiska tester är det meriterande! För att få rätt förutsättningar att lyckas i rollen tror vi att du har: Akademisk utbildning (eller motsvarande) inom personal och arbetsliv, beteendevetenskap eller annat relevant ämnesområde. Obehindrade kunskaper i tal och skrift i både svenska och engelska. Relevant erfarenhet och intresse för rekrytering, HR eller Customer Success Management. I den här rollen kommer du hantera komplexa kundrelationer och förväntas vara självgående relativt snabbt. Därför tror vi att en trygghet i HR- processer & i rollen som kundansvarig hjälper dig att snabbt bli framgångsrik och trivas i rollen. Vi vill att du är affärsmässig, en duktig projektledare och en skicklig relationsbyggare. Att genom kunskap, professionalism och lyhördhet för kundens behov bygga och utveckla relationer är en förutsättning för framgång. Liksom att med kundens bästa för ögonen våga utmana, driva på och påverka kunden positivt för att nå uppsatta mål och KPI:er. Vi erbjuder - En stimulerande tjänst i gränslandet mellan rekrytering, talangutveckling, tech, affärsutveckling och kundhantering - Fantastisk gemenskap och kultur karaktäriserad av lärande, samarbete och passion - Investering i din personliga utveckling genom en möjlighet att växa och lära dig av talangfulla kollegor och våra ämnesexperter - Ett trevligt och centralt beläget kontor och möjlighet att arbeta hemifrån tre dagar i veckan - Internationell företagsmiljö med många möjligheter till samarbeten med kollegorna i våra andra länder - Möjlighet att jobba för en rättvisare arbetsmarknad genom fokus på vårt uppdrag "Zero Talent Waste" Varmt välkommen med din ansökan!
Nu söker vi en positiv och driven säljare till vårt team på huvudkontoret Vill du jobba med härliga kunder på ett riktigt schysst företag? Verbal är en fristående telekomoperatör som funnits länge på marknaden. Med både utmärkelsen Great Place to Work och stadigt fina omdömen från våra kunder kan vi stolt säga att vi är ett riktigt schysst ställe att jobba på! Som säljare hos oss ingår du i ett team på vårt huvudkontor i Nacka, 5 min från Slussen. Du kommer främst att jobba med våra befintliga privat/företagskunder i syfte att förlänga, mersälja och uppsälja, helt enkelt skapa nya affärsmöjligheter. Vi på Verbal ser inte dina tidigare erfarenheter som det viktigaste utan lägger stort fokus på dina personliga egenskaper och söker dig med ett stort engagemang och som kommer till jobbet med ett leende på läpparna! Du vet att man med rätt inställning kan gå hur långt man vill! Verbal jobbar för att förenkla för våra kunder genom att erbjuda det vi är bäst på – bra mobila telefonitjänster kombinerat med snabb och personlig service. Vi är ett schysst företag, både för våra kunder och våra anställda. Vill du bli vår nya säljare? Din utmaning Som säljare hos oss kommer du främst att ansvara för att förlänga och utöka våra befintliga kunder, men kommer även att jobba med en viss del nykundsförsäljning. Du arbetar med telefonen som ditt främsta arbetsverktyg och du är både social och utåtriktad. Din profil Du kommer till jobbet med ett leende på läpparna och sprider energi till dina kollegor Du har fina värderingar som kan ta hand om våra kunder på ett schysst sätt Du är en teamplayer och sätter laget framför jaget samtidigt som du triggas av en vilja att vara bäst Du har ett eget driv och stor ansvarskänsla Har du tidigare erfarenhet av försäljning så är det meriterande, men inget krav! Det absolut viktigaste för oss är din inställning och din attityd! Du gillar att gå all in och sikta högt samtidigt som du har roligt! Vi erbjuder Verbal söker dig som vill vara med och påverka företagets fortsatta tillväxt och framgång. Till Verbal kommer du till jobbet och har kul samtidigt som du utvecklas tillsammans med dina kollegor och jobbar mot uppsatta mål. Vi sitter i fräscha kontorslokaler och vi jobbar tätt ihop med alla avdelningar internt. Vi utbildar och vidareutvecklar dig för om du lyckas - då lyckas vi! Vi erbjuder även en karriärstege där du kan utvecklas både som säljare och vidare i bolaget till bland annat företagssäljare och säljcoach. Vi erbjuder dig en bra garantilön samt en generös provisionsmodell. Känner du igen dig i ovanstående och tycker att detta låter som en intressant utmaning är du varmt välkommen med din ansökan. Välkommen med din ansökan! Urval och intervjuer sker löpande. Om företaget Vi levererar mobiltelefoni på kundens villkor. Sedan 2007 har vi arbetat målmedvetet för att ta fram de tjänster och lösningar som efterfrågats. Hos oss får du en mobiloperatör med full flexibilitet, snabb kundservice och schyssta värderingar. Vi levererar helt enkelt telefoni som passar dig som kund.
Jobbannons CE-chaufför sökes till nattskörningar med bas i Södertälje eller söder om Stockholm. Arbetsuppgifter: Lastning & lossning daglots – Lastbil med släp Ge god service till våra kunder Din Profil: I din roll kommer du att ansvara för Åkeriets fordon och gods vilket kräver respekt, noggrannhet och stort ansvarstagande, vi har stor tillit till våra medarbetare. Har du vad som krävs? CE-behörighet Yrkeskompetensbevis (YKB) ADR-intyg (meriterande) (Inte ett krav) Behärskar Svenska språket Truckkort (meriterande) (Inte ett krav) Personliga egenskaper: Samarbetsvillig, serviceinriktad och självgående. Arbetstiderna är kan variera Vardagar som Helger. Vi hittar lösningar efter individens behov. Spetsbyten och Längre/kortare körningar. Start: Maj/juni Lön enl. ÖK
Söker du en start i karriären inom försäljning? Hos Tryggsam får du möjligheten att sälja vår egna tjänst inom ID-skydd & kreditbevakning. Du får lära dig grunderna inom försäljning och hur du agera profesionellt inom kundbemötande. Hos Tryggsam har du även möjlighet att växa inom bolaget. Vi söker dig som: Talar & skriver svenska flytande. Är lyhörd & resultatfokuserad. Vill lära dig mer om försäljning. Vi erbjuder: Garanterad lön + höga provisioner utan lönetak Friskvård, massage på jobbet, tjänstepension Events & kickoffs Säljutbildning Roliga tävlingar Om oss Tryggsam grundades 2013 och genomsyrar en företagskultur med entreprenörsanda, ständig utveckling och att hylla framgång. Vi kompletterar försäkringar med säkerhetstjänster. Tryggsam är certifierade fyra år i rad utav Great Place To Work.
Vill du ta nästa steg i karriären med goda möjligheter till att klättra inom bolaget? Då är det här rätt möjlighet för dig. Vi på Tryggsam söker drivna säljare till vårt engagerade team i Stockholm. Arbetsbeskrivning Hos oss på Tryggsam får du arbeta med vår egenutvecklade produktportfölj, där vi kombinerar försäkringar med säkerhetstjänster för att skapa mervärde för våra kunder. Telefonen blir ditt främsta verktyg, och du kommer dagligen att kontakta både nya och befintliga kunder för att erbjuda våra lösningar. Du utgår från vårt moderna kontor, bara fyra minuter från Slussen, och arbetar tillsammans med ett stöttande säljteam för att nå både individuella och gemensamma mål. Personlig utveckling, coaching och teamaktiviteter är centrala delar av vår företagskultur. Vi söker dig som: Talar och skriver flytande svenska. Är resultatinriktad, lyhörd och har lätt för att uttrycka dig i tal och skrift. Är driven och trivs med att arbeta mot uppsatta mål. Erfarenhet av försäljning är meriterande, men inget krav. Vi erbjuder: En heltidstjänst med trygg garantilön och höga provisioner utan lönetak. En personligt anpassad utvecklingsplan för att stärka din utveckling. En företagskultur där vi firar framgångar med gemensamma aktiviteter, tävlingar och utmärkelser. Möjligheten att arbeta med en produkt som gör verklig skillnad för våra kunder. Generöst friskvårdsbidrag. Klämdagar innebär halvdagar. Heltidstjänst mån-fre kontorstider Om Tryggsam Tryggsam är sedan 2013 ett snabbt växande företag som kompletterar försäkringar med innovativa säkerhetstjänster. Vi brinner för att skapa trygghet i vardagen och erbjuder lösningar som skyddar våra kunder. På Tryggsam kombinerar vi höga ambitioner med en familjär atmosfär, och vi tror på att ständigt utvecklas – både som individer och som företag. Ansök redan idag! Din personlighet och ditt engagemang gör skillnad. Vi ser fram emot att ha dig med i vårt team och tillsammans skapa trygghet för fler kunder.
Är du en person som är lekfull, ansvarstagande, omtänksam och trivs med att hjälpa människor? Då är detta jobb för dig! Arbetet skulle passa dig som studerar eller har annan sysselsättning. Jag är en glad kille som bor med min familj. Jag söker dig som vill arbeta som personlig assistent, som vill arbeta kvällar och helger. Som assistent kommer du att hjälpa mig med allt som får min vardag att fungera såsom omvårdnad, personlig hygien och matning. Du som söker behöver vara pigg och glad precis som jag. Jag behöver dig som har lätt att ta initiativ, lyhörd, ordentlig och omtänksam. Ett plus är om du har erfarenhet av att arbeta med barn. Tjänsten innebär hjälp i samband med förflyttningar, måltider och personlig hygien. Du stöttar mig med allt i vardagen där funktionsnedsättning sätter gränser, både i och utanför hemmet. Du finns som ett stöd vid lek och bus och aktiviteter. Vi erbjuder dig Vi erbjuder dig ett varierande och betydelsefullt arbete, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. Vi har ett stort utbud av digitala utbildningar och andra verktyg för att du ska kunna utvecklas i din yrkesroll. Självklart har vi även friskvårdsbidrag. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Tidigare erfarenhet som personlig assistent men inget krav Arbetat med barn är meriterande men inget krav Du som söker ska vara tobaksfri när du arbetar I arbete med barn krävs utdrag från belastningsregistret enligt lag som lämnas till arbetsgivaren innan påbörjad anställning. Du beställer registerutdraget enligt LSS från polisen på följande sida: Barn med funktionsnedsättning, e-tjänst | Polismyndigheten (polisen.se) Om Frösunda Personlig assistansFrösunda är en av landets ledande assistansanordnare med över 25 års erfarenhet. Det gör oss till ett tryggt företag för dig som medarbetare och för våra kunder och närstående. Vi är en ansvarsfull arbetsgivare som tar helhetsansvar för assistansen dygnet runt. Tack vare lokala kontor över hela Sverige i kombination med centrala stödfunktioner finns vi alltid här för dig och dina kunder. Som medarbetare hos oss får du ett varierande arbete och möjlighet att utvecklas. Här gör du skillnad - varje dag. Övrig information Anställningsform: Timanställning Omfattning: Vid behov Arbetstid: Kvällar/ helger Tillträde: Enligt överenskommelse Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vid frågor om tjänsten, är du varmt välkommen att kontakta: Verksamhetschef: Martina Malmström [email protected] Varmt välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer