Nu söker vi på Villa Täby Park en undersköterska för tillsvidareanställning på 75-80% till en av våra demensavdelningar. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss: Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi. Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris. En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen. Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb. Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om Villa Täby Park Villa Täby Park är ett modernt boende med plats för 80 äldre där varje avdelning har ett gemensamt kök, stor uteplats och balkonger. Vi har en vacker och livfull trädgård. Vi planerar att under 2025 bli ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här kommer vara utbildade i demens och bemötande via Vardagas Demensakademi. Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar. Vi jobbar helt tiden för att hitta på nya, spännande aktiviteter för våra boende. Till exempel har vi infört VR-teknik som gör det möjligt att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Som undersköterska är du oerhört viktig! Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor. Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta stället Hos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder. Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund. Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetens Tillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. Din erfarenhet och kunskap Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum:20250401 eller löpande Sista ansökningsdag:20250401, kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Nurka Avdo [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Inbjudan till chattintervju med Hubert AI Som ett led i vårt arbete mot en rättvis och kompetensbaserad rekryteringsprocess har vi i denna process valt att samarbete med Hubert.ai Efter ansökan kommer du att bjudas in till in en chatt-baserad intervju med vår virtuella rekryteringsassistent Hubert. Genomför den gärna så fort du har möjlighet. Intervjun tar cirka 15 min att slutföra. Kolla gärna denna artikel innan intervjun för tips och tricks: https://www.hubert.ai/insights/tips-och-rad-infor-din-forsta-hubert-intervju Mer information om hur vi kommer behandla dina personuppgifter och dina rättigheter som registrerad hittar du här. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Arbetsuppgifter Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta ombyggnation, varuexponering, försäljning och varuplock. I rollen kommer du att genomföra dagliga butiksbesök i Södra Stockholm. Tillsammans med Celsius kommer du att planera och optimera produktplacering samt exponering. Målet är att säkerställa att produkterna presenteras på ett sätt som lockar kunder och stärker varumärkets synlighet. Vem är du? Vi söker dig som är kreativt lagd, ofta kommer med idéer och nya angreppssätt för att effektivisera varuexponering samt optimera försäljning. Som merchandiser i detta uppdrag kommer du att vara ansiktet utåt för vår uppdragsgivare Celsius. Du ska ha tidigare butikserfarenhet eller ha erfarenhet av en liknande roll för att ha den förståelsen som krävs för rollen. Eftersom arbetet innebär mycket självständigt arbete, så söker vi dig som är bekväm med att ta egna initiativ och ta eget ansvar. Vidare ser vi att du som person är självgående, engagerad, noggrann samt mål- och resultatinriktad. Du har även en god samarbetsförmåga, då du kommer att samverka med andra merchandisers och säljare. Krav Körkort Du behärskar svenska obehindrat både i tal och i skrift. Anställningsform Du kommer att vara anställd hos oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Vi tillämpar en provanställning på 6 månader, därefter övergår anställningen till en tillsvidareanställning. Det är en unik möjlighet att få arbeta för ett välkänt företag och få användning av din kreativitet. Arbetet är på heltid med start enligt överenskommelse. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl på grund av GDPR, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är det dig vi pratar om? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas eftersom så skicka därför in din ansökan redan idag. Varmt välkommen med din ansökan! Celsius är den ursprungliga funktionella energidrycken som skapades av människor som lever ett hälsosamt och aktivt liv. Den lanserades för första gången i Sverige 2009, vilket blev en enorm framgång som förvandlade den svenska kategorin av funktionella drycker och energidrycker. Att vara hälsosam innebär inte bara att träna, det är ett tankesätt, en beslutsamhet och en livsstil. Det är för den livsstilen som Celsius är den perfekta drycken. Celsius är, och har alltid varit, helt vegansk, fri från kolhydrater och innehåller bara naturliga smak-och färgämnen. De strävar efter att erbjuda den bästa smakprofilen av alla funktionsdrycker och att ge den perfekta mängden energi för att prestera bättre under både träning och i vardagen Celsius Sweden AB är ca 55 anställda i Sverige med en global omsättning på över 10 miljarder. Varumärket finns på 3 kontinenter och 15 i länder. Företaget marknadsför och säljer, med stor framgång, varumärket Celsius till dagligvaru-, service-, fackhandeln samt gym. På Celsius Sweden AB brinner medarbetarna för att inspirera och motivera andra människor till en hälsosam livsstil. Därför har företaget valt att distribuera en innovativ hälsoprodukt. Värderingar är att produkterna som distribuerar skall vara hälsosamma, smaka gott och fylla en funktion. Vänligen läs mera på www.celsiussverige.se.
Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa eller leasa en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 800 omdömen och en imponerande 4,6/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen: Som Carlas IT Support Specialist kommer du att vara ansvarig för att leverera en högkvalitativ och snabb support till Carlas anställda. Du ansvarar för att säkerställa att vi har robusta IT-lösningar som stödjer och skyddar Carlas verksamhet. Denna roll ger dig möjlighet att arbeta med spännande teknologier och utveckla färdigheter inom flera IT-områden, inklusive användarsupport, säkerhet, leverantörsrelationer och kontorsadministration. I den här rollen rapporterar du direkt till Carlas Chief Product & Tech Officer. Tjänsten är en roll på 50%, när arbetet sker är förhållandevis flexibelt, men behöver ske under kontorstider. Arbetet sker primärt från vår anläggning i Kungsängen och från vårt kontor i Vasastan, Stockholm. Viss möjlighet till hemarbete finns vid behov. Huvudsakliga arbetsuppgifter: IT-support och Användarservice: Hantera Carlas IT-servicedesk och tillhandahålla support för macOS, Windows 11 och iOS Utföra felsökning och tekniska konfigurationer över ett brett spektrum av plattformar och verktyg, inklusive MacOS, Windows 10, iOS, Android samt SaaS-verktyg som Google Workspace, Slack och HubSpot IT-säkerhet och Infrastrukturhantering: Ansvara för säkerheten och dataskyddet för all hårdvara och programvara. Sköta installationer och kontinuerligt underhåll av hårdvara och SaaS/IT-infrastrukturer. Administrera åtkomst och hantera på- och avstängningar av IT-tjänster Leverantörs- och lagerhantering: Utveckla och underhålla relationer med teknikleverantörer samt förhandla om kontrakt. Övervaka och analysera hårdvaru- och SaaS-inventeringar för att optimera kostnadseffektivitet och driftsäkerhet Kontorsadministration och Personaladministration: Koordinera onboarding och offboarding av anställda, inklusive hantering av teknisk utrustning och programvarulicenser Hantera praktiska detaljer kring kontorstillträde, säkerhetsfrågor och larm. Inköp av hårdvara till kontor och arbetsutrustning Vi tror att den vi söker: Har tidigare erfarenhet av administration av Google Workspace och gärna även Business Central, HubSpot, SafetyCulture Förmåga att administrera telefonväxel och MDM för macOS är meriterande Erfarenhet av arbete i Jamf och Mosyle är meriterande Personliga egenskaper: Utmärkt problemlösningsförmåga och serviceinriktad inställning Förmåga att arbeta självständigt och som en del av ett team Högt utvecklad känsla för ansvar och etik när det gäller dataskydd och hantering av konfidentiell information Förmåga att prioritera och hantera flera uppgifter samtidigt under tryck Utmärkta kommunikationsförmågor, både muntligt och skriftligt, för att effektivt interagera med både teknisk och icke-teknisk personal Mot bakgrund av rollens karaktär kräver den stundtals att vara tillgänglig under och utanför kontorstid vid behov. Vad vi erbjuder dig: Först och främst, så erbjuder vi en fantastisk möjlighet att ansluta till ett bolag som bygger en ny onlinemarknad, med starka värderingar, och en affärsmodell som ska vara hållbar på alla sätt. Utöver det erbjuder vi dig: Chansen att från grunden vara med och bygga upp ett företag som vill skapa en ny standard för hur kunder köper el- och laddhybridbilar online En dynamisk start-up miljö, där vi försöker jobba smartare och inte hårdare. Vi på Carla tror att balansen mellan jobb och fritid är viktig för att skapa ett långsiktigt och hållbart företag Ett tankesätt där vi tror att styrka finns i mångfald Konkurrenskraftig grundlön och andra trevliga förmåner Fantastiska, drivna och kompetenta kollegor Vill du bli vår nya kollega? Se till att ansöka redan idag! Urval och intervjuprocessen sker löpande så säkerställ att skicka din ansökan snarast
Om rollen Vi söker nu för vår kunds räkning en erfaren CNC-operatör med god kunskap i CAM programmering och ritningsläsning. Vi ser att du drivs av att leverera hög kvalitet både som CNC-operatör och kollega. Arbetstiden är måndag-fredag dagtid. Körkort och bil är ett måste då kommunala kommunikationer är begränsade. Du som söker ska ha erfarenhet av: CAM programmering ritningsläsning Vi söker någon som har: stor erfarenhet av CNC svarvning energi och initiativförmåga positiv inställning till att jobba Vi söker någon som är: glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider trevlig mot svarven, material och kollegor ansvarsfull och pigg Ansökan Tjänsten är en heltid och arbetsplatsen är norrort Stockholm. Känner du igen dig i ovan beskrivning och vill bli en del av ett framgångsrikt team så tveka inte på att skicka in din ansökan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten tillsätts så fort vi har rätt kandidat. Har du frågor kring tjänsten så hör av dig till [email protected]. Din ansökan sker via knappen "ansök" här nedan, ansökningar via mail hanteras ej. Välkommen med din ansökan här nedan!
Vill du vara med och forma en helt ny roll inom transportplanering? CEVA Logistics söker nu en Transport Manager till Zalandos lager i Kungsängen – en möjlighet att sätta strukturen och skapa effektiva transportflöden. Om rollen Som Transport Manager får du en nyckelroll i att bygga upp och leda transportplaneringen. Du ansvarar för att säkerställa effektiva transportbokningar, optimera processer och skapa en struktur som ger hög leveranskvalitet. Du leder ett team om nio medarbetare, fördelade på tre skift (dag, kväll och natt), och har både personal- och budgetansvar. Denna roll är ny inom organisationen, vilket innebär att du får en unik möjlighet att sätta standarder och utveckla arbetssätt som skapar långsiktig effektivitet. Dina ansvarsområden Bygga upp och implementera strukturerade rutiner för transportplanering och bokning. Leda och utveckla teamet för att säkerställa smidiga transportflöden. Säkerställa att transporter anländer och avgår enligt plan, samt hantera avvikelser. Arbeta proaktivt med förbättrings- och förändringsarbete. Samarbeta med produktionsavdelningen för att optimera transportlösningar. Ansvara för arbetsmiljö och säkerhet inom transportavdelningen. Vem är du? Vi söker dig som har erfarenhet av transportplanering och gärna från en verksamhet med stort varuflöde. Eftersom rollen är ny, ser vi att du är en drivande och lösningsorienterad ledare som trivs med att ta initiativ, bygga upp strukturer och arbeta verksamhetsnära. Du har en god förmåga att skapa relationer både internt och externt och är van vid att hantera många kontaktytor på både nationell och internationell nivå. Krav: Erfarenhet av transportplanering och logistik. Tidigare erfarenhet av att leda team. Flytande svenska och engelska, i både tal och skrift. I denna roll rapporterar du till Operations Manager och ingår i ledningsgruppen för avdelningen. Ansökan Vill du vara med och bygga upp en helt ny roll och skapa framtidens transportlösningar? Skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Felicia Pettersson på [email protected]. Vi ser fram emot att höra från dig!
Söker du ett varierat arbete med teknisk utveckling, kundkontakt och nära samarbete med kollegor? Lockas du dessutom av möjligheten att arbeta i en roll med hög grad av självständighet? Då ska du läsa vidare! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos StrongPoint. Om företaget StrongPoint är ett teknikföretag som hjälper dagligvaruhandeln att bli mer effektiv, säker och kundvänlig. De utvecklar och levererar innovativa lösningar som självbetjäningskassor, elektroniska hyllkantsetiketter, hämtskåp för e-handel och smarta betalsystem – allt för att göra både butiksdrift och shoppingupplevelsen smidigare. Med huvudkontor i Norge och verksamhet i över 25 länder har de över 35 års erfarenhet och ett starkt team på fler än 500 medarbetare. Deras lösningar används av ledande aktörer som ICA, Coop och Rema 1000. Arbetsuppgifter Som servicetekniker arbetar du med installation, service och reparationsarbete av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln, såsom kontanthantering, betallösningar, elektroniska hyllkantsetiketter, självbetjäningskassor och hämtskåp för e-handel. Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment. Du blir tilldelad uppdrag som du genomför på plats i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg. I snitt hanterar du 3-4 uppdrag per dag. Vid behov har du stöd från supportavdelningen, produktspecialister och övriga servicetekniker. För att säkerställa rätt kompetens erbjuds du produktspecifika utbildningar. Utifrån upptagningsområdet bor du med fördel i södra Stockholm. I rollen ar du hemgaragering och tillgång till servicebil. Eftersom arbetet innebär hantering av kunders pengar kommer utdrag ur belastningsregistret att göras under rekryteringsprocessen. Installation och service av tekniska lösningar inom dagligvaruhandeln Arbetet omfattar främst nätverk och elteknik med vissa mekaniska moment Uppdragen tilldelas via en app där delar hämtas från ett utlämningsställe Arbetet utförs i butik där du informerar kunden om åtgärder och framsteg Åtgärderna dokumenteras i appen innan uppdraget klarmarkeras Prioritering av uppdragen sker utifrån avtal, där vissa kunder är återkommande Utdrag ur belastningsregistret sker under rekryteringsprocessen Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Erfarenhet av mekaniskt arbete Kunskap inom nätverk Kunskap inom ellära God dator- och systemvana Flytande kunskaper i svenska i både tal och skrift, goda kunskaper i engelska i skrift B-körkort Du som söker är en person som tar ansvar för dina arbetsuppgifter, utförandet av dessa och säkerställer att alla blir slutförda i tid. Du ser värdet av att planera och driva ditt arbete framåt och ber om hjälp när det krävs. Då du förstår vikten av struktur och ordning i ditt arbete är du metodisk, systematisk och planerar uppgifterna innan du sätter igång. I rollen som servicetekniker pratar du med kunder dagligen och du tar gärna första steget till ett samtal. Du har god kommunikativ förmåga, är bekväm med andra människor och känner dig avslappnad i sociala situationer Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Vi söker på uppdrag från kund en redovisningsekonom för ett konsultuppdrag på deltid. Omfattningen är cirka 50 % och uppdraget startar i augusti eller eventuellt lite tidigare. Uppdraget pågår under minst 6 månader. För denna roll söker vi dig som vill bli uppdragsanställd av Newr. Vi söker dig som har erfarenhet av att självständigt arbeta inom hela redovisningsflödet inklusive med löneadministration och årsredovisningar. Arbetsuppgifterna inkluderar: Löpande redovisning Månadsbokslut och årsredovisningsarbete Löneadministration Momsrapportering och skattedeklarationer Budget- och prognosarbete Vi söker dig som har god erfarenhet av arbete som redovisningsekonom/ekonomiansvarig. Du har goda kunskaper i Excel och om du tidigare arbetat i Fortnox så är det meriterande. Som person så tror vi att du är strukturerad, självgående och kommunikativ. Företaget har kontor i Stockholm och det finns god flexibilitet att arbeta hemifrån. Välkommen med ansökan!
Vi söker nu en erfaren teknisk projektledare till en av våra kunder inom IT-sektorn. Som teknisk projektledare kommer du att ansvara för att leda tekniska utvecklingsprojekt från idé till implementering, med fokus på kvalitet, tidplan och kundnöjdhet. Primära arbetsuppgifter och ansvar Leda och koordinera tekniska projekt med ansvar för planering, genomförande och uppföljning Hantera projektbudget, resursallokering och tidsplaner Identifiera och hantera projektrisker samt vidta proaktiva åtgärder Kommunicera med intressenter på olika nivåer och säkerställa att projekten möter affärsmål och kundkrav Ansvara för dokumentation och rapportering av projektets framsteg Coacha och leda utvecklingsteam för att säkerställa att projekten levereras enligt specifikation Vad vi söker Minst 4 års erfarenhet av projektledning inom IT och teknisk utveckling Dokumenterad erfarenhet av agila arbetsmetoder som Scrum eller Kanban God förståelse för mjukvaruutveckling och moderna teknologier Erfarenhet av att arbeta med kravhantering och scope management Utmärkt kommunikationsförmåga och förmåga att leda team effektivt Certifiering inom projektledning (t.ex. PMP, PRINCE2, Scrum Master) är ett plus Flytande i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt Meriterande erfarenheter Teknisk bakgrund inom systemutveckling eller liknande Erfarenhet av DevOps-praktiker och kontinuerlig leverans Kunskap om molnplattformar som AWS, Azure eller Google Cloud Erfarenhet av att arbeta i komplexa och säkerhetskritiska miljöer Tidigare erfarenhet från uppdrag inom offentlig sektor Som person är du Strukturerad med förmåga att prioritera och hantera flera projekt samtidigt Lösningsorienterad och analytisk i din approach till utmaningar Proaktiv med god ledarskapsförmåga och ett coachande förhållningssätt Flexibel och anpassningsbar i förhållande till förändrade omständigheter Engagerad i din egen utveckling och kontinuerligt lärande Förmåner och utvecklingsmöjligheter på Liminity Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar Konkurrenskraftiga löner och attraktiva förmåner Läs mer om oss och våra erbjudanden i vår handbok. Känns detta som rätt utmaning för dig? Ansök nu och bli en del av Liminity - framtidens IT-konsultbolag!
Vi söker nu en erfaren Windows Serverspecialist till vår kund inom offentlig sektor. Primära arbetsuppgifter och ansvar Skapa processer och rutiner för regelbunden uppdatering och underhåll av OS-distribution Ansvara för säkerhetskonfiguration och implementering av säkerhetspolicyer Genomföra omfattande testning för att säkerställa kompatibilitet med företagets system Utveckla och underhålla teknisk dokumentation för OS-distributionen Fungera som expertresurs och ge teknisk support till interna IT-team Arbeta med automatiserade installationer och hantering av backup, patchning och konfiguration Vad vi söker Minst 5 års arbetslivserfarenhet inom Windows server Minst 2 års erfarenhet från minst två separata uppdrag med Windows server Minst 2 års erfarenhet av automatiserade installationer och managering Avslutad gymnasieutbildning Svenska och engelska obehindrat i tal och skrift God samarbetsförmåga och initiativförmåga Strukturerad och självgående med förmåga att arbeta i team Meriterande erfarenheter Erfarenhet av SCCM och WSUS Erfarenhet av DevOps-verktyg som Ansible, Terraform, Saltstack eller Puppet Erfarenhet av VMware Aria (vRA) Dokumentationsvana för tekniska lösningar Om uppdraget Placering: Kundens kontor i Stockholmsområdet med möjlighet till visst distansarbete Omfattning: 100% Säkerhetsprövning: Kan komma att genomföras inför uppdraget Förmåner och utvecklingsmöjligheter på Liminity Omfattande utbildningsmöjligheter och certifieringar Konkurrenskraftiga löner och attraktiva förmåner Läs mer om oss och våra erbjudanden i vår handbok Är du redo för nästa utmaning inom Windows Server? Ansök nu och bli en del av Liminity!
As a taxi driver, you will start and end your work shifts from Gnesta city center, but you have the opportunity to drive all over Stockholm and its surroundings. Working hours are in the evenings and nights, with flexible days. You choose which days and how many days you want to work, Monday to Sunday!
Välj ett jobb för att visa detaljer