Event Projektledare sökes omgående - Södertälje
Sway Sourcing Sweden AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi söker en erfaren projektledare inom event som kan leda och koordinera olika typer av evenemang och projekt. Rollen innebär att planera, genomföra och följa upp event på hög nivå, både internt och externt. Uppdraget är på heltid, men vi är även öppna för kandidater som kan arbeta deltid, beroende på tillgänglighet och projektens behov. Arbetsuppgifter och fokusområden: E-mobility-projekt – Driva och koordinera event relaterade till e-mobilitet och hållbarhet. Top Management Meetings – Planera och genomföra möten för ledningsgrupper och beslutsfattare. Roadshows – Organisera och genomföra turnéer och resande event för att presentera produkter, tjänster eller koncept. Kommande utvecklingsprojekt – Delta i och leda prioriterade projekt som rör event- och kommunikationsutveckling. Vi söker dig som är strukturerad, lösningsorienterad och har en stark kommunikativ förmåga. Erfarenhet av att hantera flera parallella projekt och koordinera olika intressenter är en fördel. Låter det intressant? Ansök idag! Tillträde och ansökan Startdatum: Snarast Uppdragslängd: cirka 6 månader Sista ansökningsdagen: snarast Ort: Södertälje Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Ekonomiassistent inom leverantörsreskontra till Stockholm city
Andara Group AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker en konsult omgående till Stockholm city som kan stödja vår kund under sin tillväxtresa. I första hand innebär uppdraget att hantera det dagliga arbetet med leverantörsreskontra för både Sverige och Danmark, samt bokföra banktransaktioner för de svenska bolagen. På sikt ser vi gärna att personen bidrar till att effektivisera vår kunds arbetsprocesser. Som ekonom kommer du att arbeta nära CFO samt övriga kollegor som ansvarar för redovisningen i Sverige. Ekonomiavdelningen består för närvarande av 7 personer och du kommer även att ha ett nära samarbete med externa redovisningsbyråer som hanterar faktureringen för dotterbolagen i Danmark, Finland, USA och Tyskland. Huvudsakliga arbetsuppgifter · Ansvara för kontering av leverantörsfakturor i Rillion One. · Utreda avvisade leverantörsfakturor och erhållna betalningspåminnelser. · Ansvara för påminnelse om attest av leverantörsfakturor. · Ansvara för hantering av företagskort. · Ansvara för bokning av återrapportering av betalfiler samt löpande bokföring bank. · Underhåll av leverantörsreskontran och leverantörsuppgifter. · Vid månads- och årsbokslut ansvara för avstämning och dokumentation av balansposter. · Vara behjälplig vid avstämning av övriga balansposter vid månads- och årsbokslut samt upprättande av likviditetsprognoser. · Effektivisera flödet för att skapa smidigare processer. Kvalifikationer och färdigheter · Gymnasial utbildning. Eftergymnasial utbildning inriktning ekonomi. · Flera års erfarenhet av arbete med leverantörsreskontra och bokföring av bank. · God datorvana och systemintresse, särskilt kunskaper i/vana av Excel och önskvärt i Visma Net/ Visma PM. · Utrycka sig väl i tal och skrift, även på engelska. · Social kompetens och hög servicemedvetenhet. Anställningsform: Konsultuppdrag på 3 månader med god möjlighet till förlängning. Start: Omgående. Omfattning: Heltid. Kontakt och ansökan För frågor om tjänsten, vänligen kontakta vår konsultchef Ellinore Pereira på [email protected]. Vi ser fram emot din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Elektriker
EMJ Installation & Bemanning AB
Installations- och serviceelektriker

EMJ Installation & Bemanning AB söker tio drivna och duktiga Elektriker. Arbetsplatserna ligger oftast centralt i Stockholm. Vi söker för kunds räkning flera drivna, självgående Elektriker som har god erfarenhet inom ny produktion, entreprenad, kontorsanpassningar, unika el projekt. Om tjänsten: Vi erbjuder en varierande och utmanande arbetsdag där ingen dag är den andra lik. Du kommer att jobba både självständigt och i team samtidigt som du har en nära dialog med kunden. Vi söker dig som: Har minst 3-5 års erfarenhet som Elektriker. ECY-certifikat. Är ansvarstagande och kan arbeta självständigt. Alltid levererar bästa möjliga finish på sitt arbete. Har ett gott kundbemötande och är en problemlösare. Vi erbjuder: En trygg anställning med bra villkor. Ett härligt team med kollegor som stöttar och hjälper varandra. Marknadsmässig lön CV skickas till [email protected] eller [email protected]

6 mars 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Däckskiftare till Segeltorp
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för ett uppdrag som startar till hösten och som pågår cirka 2-3 månader med god chans till förlängning. Du kommer jobba hos en auktoriserad och professionell bilverkstad med moderna lokaler och verktyg. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från sommardäck till vinterdäck. Arbetet kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Segeltorp. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet. För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till hösten och där uppdraget kommer att pågå i ett par månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på 072-099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Junior fordonstekniker till norra Stockholm
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Junior fordonstekniker till Upplands Väsby
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Däckskiftare till Huddinge!
Starfinder AB
Fordonsmontörer

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för ett uppdrag som startar till våren och som pågår cirka 2-3 månader med god chans till förlängning. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Arbetet kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Huddinge. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet. För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till våren och där uppdraget kommer att pågå i ett par månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Ekonomiassistent till konsultuppdrag
Edge of Talent AB
Ekonomiassistenter m.fl.

Vi söker Ekonomiassistent/Ekonomikoordinator för konsultuppdrag Edge of Talent är ett kompetens- och konsultbolag som stolt erbjuder våra kunder de bästa talangerna, oavsett om det gäller kortsiktiga uppdrag eller långsiktiga samarbeten. Vi värderar flexibilitet och anpassar oss efter både våra konsulters och kunders behov. Vi söker just nu dig som vill bli en del av vårt nätverk, antingen som egenanställd konsult där vi ingår ett partnersamarbete eller som anställd konsult hos Edge of Talent. I båda fallen erbjuder vi dig spännande uppdrag där du kan utvecklas och bidra till våra kunders framgång. Vem är du Du har erfarenhet av ekonomiadministrativa uppgifter och trivs i en dynamisk arbetsmiljö. Du har god förståelse för redovisning, ekonomiska processer och är van vid att arbeta i SAP. Vi söker dig som har en god samarbetsförmåga samtidigt som du är självgående och kan driva ditt arbete framåt. Just nu söker vi en Ekonomiassistent/Ekonomikoordinator Som Ekonomiassistent/Ekonomikoordinator arbetar du nära ekonomiavdelningen och ansvarar för att hantera och administrera ekonomiska processer på ett strukturerat och effektivt sätt. Uppdraget är på deltid till att börja med, men omfattningen kan komma att utökas. Arbetsuppgifter Hantering av leverantörs- och kundreskontra Bokföring, avstämningar och fakturering Uppföljning av betalningsflöden och påminnelser Assistera vid månads- och årsbokslut Administrera och hantera ekonomiska processer i SAP Stötta vid rapportering och analysarbete Samverka med interna och externa parter för att säkerställa smidiga ekonomiska processer Kravprofil Erfarenhet av liknande ekonomiadministrativa uppgifter Kunskap och erfarenhet av att arbeta i ekonomisystem gärna SAP God förståelse för redovisning och ekonomiska processer En utpräglad samarbetsförmåga och ett prestigelöst sätt att arbeta i team Förmåga att självständigt ta ansvar och driva ditt arbete framåt Strukturerat arbetssätt och en god problemlösningsförmåga Mycket goda kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift Oavsett om du söker anställning eller ett partnersamarbete som egenanställd konsult, vill vi höra från dig. Skicka in din ansökan idag!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Modersmålslärare och studiehandledare i ukrainska
Omniglot AB
Elevassistenter m.fl.

Dina arbetsuppgifter Omniglot söker nu en modersmålslärare och studiehandledare i ukrainska på 15% med start omgående (mars 2025). Som modersmålslärare undervisar du barn och ungdomar i ditt modersmål på olika skolor i hela Stockholms region. Undervisningen sker utanför ordinarie skoltid, i regel på eftermiddagen mellan 14.00-17.00, ibland mellan 8:00 och 9:00 på morgonen. Reseersättning utgår ej. Dina arbetsuppgifter är: - planering och genomförande av modersmålslektioner; - stöd på modersmålet till nyanlända elever i olika ämnen, såsom SO, NO, matte osv; - när- och frånvarohantering av dina elever; - mejlkontakt med vårdnadshavare; - betygsättning och omdöme; - rapportering av dina arbetstimmar och tät kontakt med Omniglots centrala enhet; - deltagande i kompetensutveckling tillsammans med övriga lärarkollegor. Din profil För att bli anställd måste du uppvisa ett utdrag ur belastningsregistret som är mindre än ett år gammalt. Beställ här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/ Vi söker dig som: - Bor i Stockholmsområdet; - Har ukrainska som modersmål; - Talar och skriver svenska eller engelska obehindrat; - Har god datorvana; - Är lyhörd för elevens behov och intresse; - Är flexibel och trivs med att samarbeta med både kollegor, vårdnadshavare och personal på skolorna. Undervisningserfarenhet är meriterande. Vi tar emot ansökningar endast genom denna plattform och intervjuer sker löpande. Om oss Omniglot – En del av Tellusgruppen Omniglot har över 200 modersmålslärare i 70 språk som arbetar på 60 olika skolor i Stockholmsområdet samt i andra delar av landet. Vi erbjuder även studiehandledning, fjärrundervisning och tolk. Vår vision är att ge alla elever, oavsett bakgrund, samma möjligheter och förutsättningar för en bra utbildning genom modersmålsundervisning. Tellusgruppen är en långsiktig ägare av välskötta bolag inom sektorerna för utbildning och för barnomsorg. Koncernen är för närvarande huvudman för 25 förskolor, sju grundskolor och tillhandahåller även barnpassning och läxhjälp.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Administratör - 20 tim/vecka
Jobbusters AB
Övriga kontorsassistenter och sekreterare

ArbetsbeskrivningVi söker en Administratör på 50% för ett konsultuppdrag hos en svensk myndighet. I denna roll kommer du att ha en central funktion som administrativt stöd och bidra till utvecklingen av vården, omsorgen och tandvården för personer med en demenssjukdom. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: - Utföra kvalificerade administrativa uppgifter. - Hantera administrativa rutiner, såsom e-postutskick, mötesbokningar och mötesanteckningar. - Fungera som ett operativt stöd i verksamheten. - Stötta projektledare i planering, samordning och uppföljning av projekt. Kvalifikationer Du har minst 5 års erfarenhet som administratör Du har arbetat på statlig myndighet eller annan offentlig verksamhet Du behärskar svenska flytande, i tal och skrift Personliga egenskaper Vi söker dig som är strukturerad, initiativtagande och serviceinriktad, med god administrativ förmåga. Företagspresentation Vår kund är en myndighet i Stockholm som arbetar för att förbättra bland annat vård och omsorg för Sveriges invånare. Här erbjuds ett meningsfullt arbete och kollegor som vill bidra till samhällsutvecklingen. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Uppdraget är på deltid (20 timmar/vecka) under kontorstider. Vår kund önskar start 17-mar-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 31-dec-2025 med goda chanser till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vår kunds kontor ligger på Kungsholmen. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format).

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025