Gymansvarig
Svenska N'ergy AB
Säljande butikschefer och avdelningschefer i butik

WHO, Folkhälsomyndigheten och regeringens utredare är alla överens: vi sitter still för mycket, övervikten ökar och psykisk ohälsa som depression blir allt vanligare. Men det finns en enkel lösning som gör underverk för både kropp, hjärta och hjärna – rörelse! Forskningen är tydlig, och på STC vill vi vara en del av lösningen genom att få fler människor i rörelse. Men vi behöver din hjälp! Vi söker nu en Gymansvarig på 100 % som vill ta ansvar för att driva tillväxten till flera av våra viktigaste gym i södra Stockholm och utveckla vårt ledarskap i linje med vår mission och värdegrund. Ditt uppdrag Som Gymansvarig har du ett helhetsansvar för den dagliga driften, servicen och tillväxten och rapporterar till Distriktschefen i Stockholm. Du ansvarar för att säkerställa en utmärkt medlemsupplevelse, coachar och utvecklar ditt team samt ser till att gymmen är väl underhållna. Tillsammans med ditt team av gymvärdar driver du schemaläggning, bemanning och försäljning för att inspirera fler människor att komma i rörelse men inkluderar inte personalansvar. Du följer också upp gruppträning och personlig träning i nära samarbete med din distriktschef och gruppträningsansvarig (GTA) samt central träningschef. Din roll är central för gymmens utveckling och framgång, och du har ett helhetsperspektiv som täcker allt från daglig drift till långsiktig tillväxt och medlemsnöjdhet. Din roll kommer vara operativt aktiv där du befinner dig nära medlemmen för bästa service. Observera att arbetstiden kommer att vara schemalagd under dagtid, kvällstid samt under helger. Detta innebär att flexibilitet kring arbetstider är ett krav för tjänsten. Du förväntas kunna anpassa dig till ett varierande schema och vara tillgänglig för arbete under olika tidpunkter för att möta verksamhetens behov och säkerställa en hög servicenivå för våra medlemmar. Vem är du? Som person drivs du av att inspirera andra och har en stark känsla för service och ledarskap. Du trivs i en dynamisk miljö där du har möjlighet att påverka och utveckla både ditt team och gymmets verksamhet. Med en positiv och lösningsorienterad inställning är du duktig på att bygga relationer, såväl internt som externt, och du har en förmåga att engagera både medarbetare och medlemmar. Du har en förmåga att växla mellan operativa och strategiska uppgifter och känner dig bekväm med att ta initiativ och fatta beslut. Du är en naturlig ledare som inte bara motiverar andra utan också ständigt utvecklar dig själv och söker nya sätt att förbättra och effektivisera arbetet. Du har också en stark affärsmässig förståelse och förmåga att identifiera tillväxtmöjligheter, samtidigt som du alltid sätter medlemmarnas upplevelse i första rummet. Krav: God förmåga att arbeta resultatinriktat med fokus på försäljning och medlemsnöjdhet. Vana att arbeta med schemaläggning och personalplanering. Talar och skriver flytande på svenska och engelska. B-körkort Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som team lead, gärna inom tränings-, service- eller detaljhandelsbranschen. Erfarenhet av att leda och coacha personal. Om STC Glädje, passion, personlighet, proffsighet och gemenskap är värdeorden som präglar våra 215 gym som finns från Trelleborg i söder till Åre i norr. STC sysselsätter över 1500 medarbetare och ingår sedan 2018 familjeägda Axel Johnson-koncernen genom vår majoritetsägare Novax Gym Holding. Hälsan är det viktigaste vi har, därför är ett friskare liv STC:s självklara målsättning. Regelbunden träning är en av nycklarna till rummet där alla känner styrka, kondition och inte minst en ökad livslust. Resan dit startar på våra klubbar där det personliga mötet mellan personal och medlemmar är viktigt. Att hjälpa, serva och ge goda råd till de som besöker våra gym är en del av vardagen. Med engagemang och kunskap ger vi våra medlemmar stöd på vägen till ett friskt och hållbart liv. Varför STC? Om du vill vara med på en spännande tillväxtresa och få chansen att spela en nyckelroll i en organisation som verkligen gör skillnad i människors liv, så är STC bolaget för dig. Vi har en stark kultur där vi delar passionen för en aktiv och hälsosam livsstil men där vi även värdesätter att ha roligt tillsammans! Låter detta som ett jobb för dig? Då är vi jätteintresserade av att veta lite mer om dig. Vi kommer att göra urval löpande tills vi hittar vår nya stjärna! Har du frågor eller funderingar kring tjänsten är du välkommen att höra av dig till Linus Svan på [email protected] Sista ansökningsdag: 2024-03-14

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Lastbilschaufför- extrajobb i Upplands Väsby
Arlanda Invest Consulting AB
Lastbilsförare m.fl.

Erfarna lastbilschaufförer sökes till Upplands Väsby (Distribution) För att söka detta jobb kräver vi att du studerar eller har ett annat jobb, minst 50%. Vi söker lastbilschaufförer med C-kort, förarkort och YKB som kör på ett lugnt och säkert sätt, till vår kund som är en stor matgrossist. Du hämtar lastbilen i Upplands Väsby och levererar fina råvaror till alla typer av kök, och träffar trevliga människor. Lastbilen har kylaggregat. Notera att detta är en en behovsanställning med start direkt. Ibland finns det jobb flera dagar i veckan och vissa veckor inte alls. Perfekt för dig med studier eller för dig som vill ha ett extrajobb. Vi söker någon som har: Tidigare erfarenhet av lastbilskörning YKB och förarkort Hög servicekänsla Energi och initiativförmåga Noggrannhet som ledstjärna ...och kör på ett lugnt och säkert sätt? Då är det dig vi letar efter! Vi söker någon som är: Glad, proper och tycker att det är viktigt att hålla tider Trevlig mot både produkter, kollin, kunder och kollegor Ansvarsfull och pigg Arbetstider: Måndag–fredag, 05:00–14:00 eller 09:00–18:00 Ansökan Vi erbjuder dig en glad, engagerad och närvarande konsultchef som hjälper dig på bästa sätt. Har du frågor om rollen så tveka inte att kontakta Morten, [email protected] Vi Bemannar.nu är ett företag i Rosersberg som är verksamt inom bemanning och rekrytering med kollektivavtal och schyssta villkor. Vi brinner för att erbjuda lokal kompetens till våra kunder. Vi som jobbar på Vi Bemannar.nu har lång erfarenhet av rekrytering och tycker att det är väldigt givande och kul att träffa alla olika typer av människor med olika kompetens och att hjälpa dessa till arbete. Låter detta som något för dig? Tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Senior Produktägare inom ekonomi och finans - Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
Systemförvaltare m.fl.

Vi letar efter en engagerad och erfaren Product Owner som ska leda ett team inom Extern Rapportering. Din främsta uppgift blir att driva utvecklingen av myndighetsrapporteringen i enlighet med verksamhetens behov. I uppdraget kommer du att samarbeta nära olika intressenter för att definiera en tydlig produktvision och roadmap. Med din starka kommunikationsförmåga och förmåga att bygga goda relationer, kommer du att ha en central roll i att säkerställa att rapporteringslösningar levereras framgångsrikt. En Produktägare hos kunden har en central roll i både produkt- och marknadsanalys i samband med utveckling och lansering. Rollen är nära kopplad till produkten och innebär ansvar för att hantera och prioritera backloggen, så att teamet kan arbeta mot sina uppsatta mål. Produktägaren säkerställer att kommande arbete presenteras och prioriteras på ett effektivt sätt för teamet. Dessutom stödjer produktägaren det agila arbetssättet och tillämpningen av SAFe inom organisationen. Arbetsuppgifter: • Leda utvecklingen av extern myndighetsrapportering i samarbete med teamet. • Utforma en tydlig produktvision och strategi tillsammans med relevanta intressenter. • Säkerställa att teamets leveranser är i linje med verksamhetens krav och förväntningar. • Bygga och upprätthålla starka relationer med intressenter för att främja samarbete och framgång. Krav: • Tidigare erfarenhet av att arbeta som Produktägare. • Kunskap om en ekonomiavdelnings ansvarsområden, gärna med insikt i regelverksrapportering, ekonomistyrning och redovisning. • Stark kommunikationsförmåga och skicklighet i att bygga och underhålla relationer både inom teamet och med externa intressenter. Flytande engelska och svenska, i tal och skrift. • Erfarenhet av att arbeta med SAFe eller liknande agila ramverk i en verksamhetsnära kontext. • Erfarenhet – Har varit involverad i omfattande uppdrag inom det aktuella området och levererat arbete av högsta kvalitet. 9–12 års erfarenhet som konsult inom området. • Ledarskap – Tar ett övergripande ansvar för att leda större team och driva arbetet framåt. • Självständighet – Arbetar med en mycket hög grad av självständighet och kan fatta strategiska beslut på egen hand. Meriterande: • Erfarenhet av att samarbeta med team som arbetar med extern rapportering inom finansbranschen. • Kännedom om finansiella regelverk och compliance inom finanssektorn. I din ansökan, lyft gärna fram 1–2 referensuppdrag som du anser är särskilt relevanta för det aktuella uppdraget och som visar varför din profil passar väl för rollen. Tillträde och ansökan Startdatum: ASAP Slutdatum: 2025-06-30 Sista ansökningsdagen: 2025-03-10 Distansarbete: 50% Omfattning: 100% Ort: Stockholm Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Undersköterskor hemtjänsten Danderyd
Nordisk Hemservice AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

OM OSS Nordisk Hemservice AB är ett privat hemtjänstfamiljeföretag som har funnits sedan 2002. Vi har tre kontor belägna i Danderyd, Södermalm och på Östermalm. Hela vår verksamhet genomsyras av vår värdegrund som vi har tagit fram tillsammans med våra medarbetare. Den utgår från att vi lyssnar på kundens behov för att vår hemservice ska bli så bra som möjligt. Vi söker dig som delar vår värdegrund och har ett stort intresse av omsorg och att hjälpa våra kunder att få bo kvar hemma och känna sig trygga. Arbetsuppgifter Att arbeta inom hemtjänsten innebär att du arbetar självständigt med stort ansvar. Samtidigt är du en del av vårt team och har daglig kontakt med våra kunder och närstående. Dina arbetsuppgifter består bland annat av att planera och utföra omvårdnadsarbete i kundernas hem såsom: - Personlig omvårdnad (hjälp med personlig hygien, förflyttning, påklädning). - Service (matlagning, inköp av dagligvaror, städning och tvätt). - Ledsagning (följa med kunden till aktiviteter utanför hemmet). Du tar dig mellan kunderna genom att promenera, cykla eller köra bil. Efter varje besök kommer du att göra noggrann dokumentation samt tidsregistrering i en mobilapplikation. Besök hos kunderna sker kl. 07:00-22:00, årets alla dagar. Vi ser gärna att du är flexibel och kan arbeta både dag- och kvällstid samt helger. Kvalifikationer - Vård- och omsorgsutbildning - Goda kunskaper i svenska (både tal och skrift) Meriterande - B-körkort - Skyddad yrkestitel som undersköterska - Erfarenhet inom hemtjänsten - Kunskaper i flera språk Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Vi ser gärna att du har ett gott bemötande och vill ta ansvar. Du har också en förmåga att planera och organisera, samt är positiv, glad och hjälpsam. Varaktighet, tillträde och arbetstid: Enligt överenskommelse. Ansökan ska bestå av ett CV, personlig brev samt bifoga gärna betyg och intyg/studieintyg från undersköterskeutbildning. För att vara förberedd vid eventuell intervju, så beställ ett registerutdrag via E-tjänster från polisen: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/hvb-hem/

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
MIG / TIG Svetsare till Tätsvets
Tillväxt Botkyrka AB
Svetsare och gasskärare

OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Om Tätsvets: Vill du arbeta på ett företag där kompetens värdesätts och idéer får utrymme? Då är Tätsvets något för dig! Vi är ett mindre företag med lång historia – grundat 1964 – och har sedan dess specialiserat oss på tillverkning av tryckkärl, behållare och tankar för industrin. Vår framgång bygger på teknisk expertis och nära relationer med våra kunder. Vi samarbetar även med vårt systerföretag, G. Eriksson Mekaniska, för att leverera helhetslösningar inom svetsning, svarvning och fräsning. Nu söker vi en kunnig MIG/TIG-svetsare till vårt produktionsteam – en kollega som vill växa med oss och bidra till en vardag fylld av spännande utmaningar, skratt och yrkesstolthet! Som svetsare hos Tätsvets kommer du bland annat: Utföra svetsning och montering, MIG/TIG i både rostfritt och kolstål, av såväl tunna som tjocka material, plåt och rör – alltid med fokus på kvalitet och noggrannhet enligt ritning. Ansvara för materialhantering som kapning och anpassning. Läsa och tolka arbetsorder och ritningar. Säkerställa kvalitet genom dokumentation och granskning. Vid behov utföra reparationer och servicearbeten. Hos oss får du även möjlighet att påverka vilka jobb vi tar oss an – din kompetens styr våra projekt. Vill du utvecklas, prova nytt och ta större ansvar? Då har du hittat rätt! Önskad profil: Vi söker dig som inte bara är en skicklig svetsare utan också trivs i en verkstadsmiljö där alla hjälps åt och bidrar till en positiv arbetsmiljö. Vi ser gärna att du: Har minst 3 års erfarenhet av TIG och MIG/MAG i rostfritt och kolstål. Har (eller tidigare haft) svetsarprövningar enligt EN9606-1 (eller motsvarande). Är bekväm med att läsa ritningar och WPS samt arbetar självständigt. Är noggrann och har en stark yrkesstolthet. Har vana från och trivs i verkstadsmiljön. Meriterande: Erfarenhet av tryckkärl eller pannor. Erfarenhet av arbete enligt ISO 3834. Erfarenhet av att svetsa tunna rostfria rör. Tidigare erfarenhet som verkstadsansvarig. Därför kommer du att trivas hos oss: Härlig gemenskap: Vi är ett litet team där alla stöttar varandra – både i och utanför jobbet. Kortare fredagar: Vi jobbar måndag–torsdag 07:00–16:30 och slutar tidigt på fredagar (13:00) – perfekt för att skapa balans i livet. Utvecklingsmöjligheter: Din kompetens påverkar vilka projekt vi tar oss an, vilket ger dig möjlighet att växa och utvecklas i din roll. Stabil arbetsgivare: Tätsvets har funnits i över 50 år och fortsätter att växa. Praktisk information: Start: Omgående eller enligt överenskommelse. Plats: Vår verkstad i Bovallen industriområde, Tumba. Anställningsform: Heltid, tillsvidare (vi tillämpar 6 månaders provanställning). Ansökan: Skicka in din ansökan här redan idag och bli en del av Tätsvets – där yrkesskicklighet möter gemenskap och glädje! OBS! Vi tar endast emot ansökningar via ansökningslänken och kan inte garantera att vi läser din ansökan om du skickar den på mejl. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Undersköterska med vidareutbildning inom demens sökes till Stora Rospigg...
Norlandia Care AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du vara med och utveckla framtidens äldreomsorg tillsammans med oss? Är du undersköterska och har ett stort engagemang och en vilja att bidra till att våra boende får en kvalitativ vård och omsorg? Då är du vår nya kollega! Vad innebär jobbet som undersköterska på Norlandia Äldreomsorg? En undersköterska inom Norlandia är en värdefull nyckelperson och vi söker dig som är skicklig i din yrkesroll och som tycker om att möte människor i olika situationer. Tillsammans i teamet med sjuksköterska, rehab och chef samverkar vi kring den boende för att ge ett gott liv varje dag. Vi söker dig med ett genuint intresse för den äldre människan där dina huvudsakliga arbetsuppgifter är att utforma en trygg och säker personlig vård och omsorg. Du stödjer den boende i sin tillvaro och skapar förutsättningar för en trygg och meningsfull vardag. Som undersköterska ansvarar du för att ge de boende en god vård och omsorg av hög kvalitet i enlighet med vad som har överenskommits med boende i genomförandeplanen. Detta omfattar bland annat: Arbete som kontaktman utifrån Norlandias koncept Din dag. Personlig omvårdnad och omsorg och tillvarata boendes egna resurser. Arbete utifrån Norlandias koncept Smaklig måltid för att våra boende ska uppskatta maten och att måltidsupplevelsen ger guldkant i vardagen Dokumentera enligt Socialtjänstlagen; föra social journal och upprätta samt följa upp genomförandeplan. Planera, erbjuda och genomföra dagliga aktiviteter, utevistelse, underhållning, pyssel, kulturaktiviteter, m.m. såväl individuella som gruppaktiviteter Utföra serviceuppgifter såsom städning av lägenhet, tvätt av kläder, ledsagning och inköp med mera. Ta emot och utföra delegerade arbetsuppgifter såsom till exempel läkemedelsdelegering Ta ansvar i ombudsroller. Aktivt medverka i verksamhetens kvalitets- och förbättringsarbete Om Stora Rospiggen äldreboende Som medarbetare hos oss blir du vår viktigaste resurs. Vi vet att det är våra kompetenta, ambitiösa och ansvarsfulla medarbetare som är förutsättningen för att vi ska kunna bedriva trivsamma och meningsfulla äldreboenden. Hos oss får du varje dag vara delaktig i att erbjuda ett tryggt, aktivt och meningsfullt liv för våra boende samtidigt som du har ett stort inflytande över ditt arbete. För mer information om vårt äldreboende besök www.norlandia.se/storarospiggen Vi erbjuder dig: Kompetensutveckling Friskvårdsbidrag Rabatter och erbjudande på våra hotell och stuganläggningar samt rabatt på Norwegianflyg Systematiskt arbete för att nå den bästa arbetsmiljön där vi tillsammans skapar en trivsam arbetsplats med stor arbetsglädje Kollektivavtal via arbetsgivarorganisationen Almega Bransch F vilket även omfattar pensionsavsättning och försäkring Vem söker vi? För att lyckas i rollen tror vi att du är en person som vill göra skillnad och vill bidra till att skapa ett Gott Liv – Varje dag för våra boende. Vi ser gärna att du är flexibel, ansvarstagande, ödmjuk och lyhörd. Du ska trivas med att samarbeta med andra samt ha en förmåga att anpassa din kommunikation utifrån mottagaren och skapa förtroende. Du bidrar till ett positivt arbetsklimat och delar vår värdegrund. Du behöver ha bevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska från Socialstyrelsen För tjänsten krävs någon form av vidareutbildning inom demens eller kognitiv svikt t.ex specialistundersköterskor inom demensvård, Silviasyster. Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet inom vård och omsorg Du behöver ha goda kunskaper inom dokumentation Du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift Vi ser gärna att du har god datorkunskap/datorvana Vi vill att du har god kännedom om de nationella kvalitetsregister som är aktuella för verksamheterna Om Norlandia Äldreomsorg Vi är ett familjeägt företag med mer än 15 års erfarenhet av äldreomsorg. Vi erbjuder spännande arbetsplatser från Boden i norr till Malmö i söder. I dagsläget driver vi ett 50-tal äldreboenden med huvudkontor i Stockholm och ett ekonomi- och lönekontor i Skene. Våra ledord Gott liv - varje dag innebär att våra medarbetare arbetar nyfiket, engagerat och uppmuntrande där den boendes individuella behov och önskemål ständigt är i fokus. Övrig information Anställningsform: Tillsvidare anställning Omfattning: enligt överenskommelse Tillträde: Enligt överenskommelse Provanställning: vi tillämpar 6 månaders provanställning Vi tillämpar individuell lönesättning och har kollektivavtal. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Stor vikt kommer att läggas vid personlig lämplighet. Om du inte är medborgare i Sverige, EU, EES eller Schweiz måste du kunna styrka att du har ett giltigt arbetstillstånd eller är undantagen från skyldigheten att ha arbetstillstånd. Anställning kan ske först efter kontroll av arbetstillstånd, vilket krävs enligt utlänningsförordningen. Varmt välkommen med din ansökan!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Strategisk inköpare / Upphandlare (entreprenad)
Jobbusters AB
Inköpare och upphandlare

Arbetsuppgifter Vi söker en strategisk inköpare till inköpsenheten stationer och underhåll hos vår myndighetskund i Sundbyberg. Inköpsenheten Stationer och Underhåll består idag av 9 medarbetare och arbetar med såväl nybyggnation som förvaltning och underhåll av befintliga anläggningar. I rollen som inköpare, kommer du bland annat att ansvara för att stödja förvaltningsorganisationen med kommersiella frågor i avtal. Arbetet innebär tolkning av avtalshandlingar, stöd vid hantering av kvalitetsavvikelser, vägleda medarbetare som nyttjar avtalen, omförhandlingar och förhandling av ändringar och tillägg, samt att löpande arbeta med att utveckla och förbättra avtal och rutiner. Du kommer också att driva hela upphandlingsprocessen för båda tjänster och material. Processen innebär att sätta en upphandlingsstrategi, bestämma vilka affärsmodeller man kan ha, affärspaketering, ta fram och annonsera förfrågningsunderlag, jobba med utvärderingen, anbudsgenomgångar, förhandlingar och till slut få till tilldelning och avtal. Du kommer driva komplexa entreprenadupphandlingar, upphandlingar av kraftprodukter, eller andra typer av upphandlingar som uppstår utifrån behovet. Arbetet sker tvärfunktionellt och du kommer ha många interna och externa kontaktytor. Arbetet utförs i nära samarbete med tekniker och projektledare inom myndighetens nätutbyggnadsorganisation, övriga medarbetare på inköpsenheten samt leverantörsmarknaden. Arbetsuppgifter: Rollen innebär ett tvärfunktionellt och nära samarbete med den interna beställaren, underhållsingenjörer, projektledaren för projektet, teknikspecialister, ansvarig för hållbarhetsfrågor samt juridiska rådgivare. Som inköpare driver du upphandlingsprocessen i de projekt du ansvarar över. Du arbetar närmast dina projektgrupper, men har även stöd hos dina inköpskollegor. Ansvara för att stödja förvaltningsorganisationen med kommersiella frågor i avtal Du förväntas bidra till det strategiska kategoristyrningsarbetet genom att stödja kategoriansvarig. Kvalifikationer Du har relevant högskole-/universitet-/YH-utbildning för tjänsten (inköp, ekonomi, juridik) eller minst 5 årserfarenhet av upphandling. Du har minst 3 års erfarenhet av strategiskt inköp inom entreprenader (AB, ABT). Du har minst 5 års erfarenhet av offentlig upphandling (LUF/LOU) genom tidigare arbete som inköpare. Du behärskar svenska och engelska obehindrat i tal och skrift. Meriterande: Tidigare erfarenhet av inköpsarbete inom elkraftsbranschen. Personliga egenskaper För att trivas i rollen ser vi att det är av vikt att du har ett intresse för teknik då det oftast är högt teknikinnehåll i myndighetens upphandlingar samt har tillräckligt erfarenhet för att kunna ledda både beställare som är vana och mindre vana att genomföra upphandlingar. Vi söker dig som är affärsmässig och har en stark förmåga att bygga och vårda relationer med olika kontaktytor. Som person är du ödmjuk, lyhörd och skapar lätt förtroende i dina möten med andra. Du arbetar självständigt, tar egna initiativ och drivs av att nå uppsatta mål och resultat. Med en god helhetssyn och en flexibel inställning anpassar du dig efter arbetsbelastning och aktuella uppgifter. Vi tror att du trivs i en dynamisk miljö där samarbete är nyckeln till framgång. Din sociala och utåtriktade personlighet gör att du fungerar väl i grupp, samtidigt som du har en stark förmåga att ta ansvar och driva arbetet framåt. Företagspresentation Vår kund är ett energibolag som tryggar invånarna med tillgång till värme, el, kyla och avfallstjänster. Här strävar man alltid för att utveckla verksamheten i takt med kunders, medarbetare och samhällets förväntningar. Huvudkontoren finns utplacerade i Stockholmsområdet. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Tillträde och ansökan Heltid, 40h/v. Vår kund önskar start i maj och uppdraget förväntas löpa i t.o.m. 2026-05-15 med option på förlängning på 12 månader. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Sundbyberg. Distansarbete upp till 50% är möjligt. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Deadline att skicka in din ansökan är 2025-05-12. Vänligen notera, säkerhetsprövning av konsult krävs för uppdraget. Processen för upprättande av SUA-avtal beräknas ta ca 8 till 10 veckor men kan både ta längre och kortare tid.

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Einar Mattsson söker en förvaltningsekonom
Newr AB
Redovisningsekonomer

Om tjänsten: Som förvaltningsekonom kommer du självständigt att sköta den ekonomiska förvaltningen för en diversifierad kundportfölj. Möjliga kunder för dig skulle exempelvis kunna vara aktiebolag, stiftelser, enskilda firmor och bostadsrättsföreningar. Vanligt förekommande arbetsuppgifter är: Redovisning samt rapportering som bland annat innefattar löpande bokföring, upprättande av periodiska- och årsbokslut, likviditetsrapporter, prognoser och budgetarbete samt årsredovisningar. Deklaration och skatt som bland annat innefattar att upprätta momsdeklarationer, inkomstdeklarationer samt kontrolluppgifter. Analysera och kvalitetssäkra rapporter som lämnas till kund Tjänsten innebär många varierande arbetsuppgifter med många kontaktytor, både internt och externt såsom kundansvariga förvaltare, kunder, revisorer, banker och Skatteverket. Din profil För att vara framgångsrik i denna roll söker vi dig med minst 3–5 års erfarenhet av redovisning, gärna inom fastighetsbranschen. Vi ser att du har tidigare erfarenhet av att självständigt upprätta bokslut, årsredovisningar samt har kunskap inom lagstiftning som berör fastighetsverksamhet. Vi ser även att du har god vana av inkomstskatteberäkning och fastighetsrelaterad moms. Som person är du strukturerad, resultatorienterad och har lätt för att skapa nya relationer. Du har en god dator-och systemvana samt goda kunskaper i Excel. Erfarenhet av redovisning för större fastighetsägande bolag ses som meriterande. Att du likt oss andra på Einar Mattsson har karaktärsdrag som framåt, engagerad och omtänksam tar vi för givet! Ansökan Tjänsten är en tillsvidaretjänst på heltid som börjar med en provanställning på 6 månader, tillträde omgående med hänsyn till uppsägningstid. I denna rekrytering samarbetar Einar Mattsson med Newr. För frågor om tjänsten och rekryteringsprocessen kontakta rekryteringskonsult Josefin Cicek-Häggqvist [email protected], eller Pontus Palmborg, [email protected]. Vi arbetar med löpande urval, så välkommen med din ansökan så snart som möjligt. Välkommen in med din ansökan! Om oss Vi erbjuder en arbetsplats där du får stora möjligheter att sätta din egen prägel på ditt arbete och karriärutveckling med tillgång till koncernens breda och djupa kunskap. Du kommer till ett långsiktigt familjeägt bolag med rötterna i en entreprenörskultur som värdesätter din omtänksamhet, framåtanda och ditt engagemang. Efter 90 år kan vi säga att vi är en stark aktör i alla konjunkturer, vi är långsiktiga på riktigt. Förvaltningsbolaget erbjuder tillgång att arbeta med en bred grupp av välrenommerade fastighetskunder. Vi förvaltar drygt 14 000 bostäder samt kommersiella lokaler till ett totalt värde om 60 miljarder åt olika aktörer. Ungefär 6000 av dem ägs av Einar Mattsson-sfären. Kunderna finns främst i Storstockholm. Du kommer ha din bas i nyrenoverade, ljusa och moderna lokaler i hjärtat av Södermalm

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Unity Developer
Geoguessr AB
Utvecklare inom spel och digitala media

Are you passionate about creating a great gaming experience and developing a scalable product? Come help us build the best geography game! You will be a part of a team with huge impact, shaping the experience for our amazing 85 million players. At GeoGuessr, we’ve been doing more than just making a game - we’ve created an experience that turns the world into a playground for the curious and knowledge-hungry, letting everyone explore in a fun and engaging way! During the last couple of years we have focused on building an incredible team, now just over 60 people, and craft new ways for our dedicated players to experience our fantastic geography games. As a Unity Developer at GeoGuessr, you’ll play a central role in our exciting new initiatives and projects. You’ll be part of a cross-functional team responsible for delivering our new mobile game. The team consists of six developers, a Game Lead, and four artists, all working closely together to ensure the success of our app. We’ve already seen the first signs of success and are now ready to take the next steps to make the new GeoGuessr app available to everyone! We believe you have experience solving creative challenges in a technically complex environment and enjoy the fast-paced journey of creating something new! Responsibilities Dive into all areas of game development and ensure smooth communication, especially regarding development progress and feedback response Write and optimize code to create efficient and reusable systems and components Continuously evaluate your work to adapt good programming patterns, and utilize SOLID principles Ensure your work is easily understood and strive for simplicity in solutions over complicated implementations Maintain and improve documentation Continually develop your skills, engage in personal and professional growth that ultimately reflects on the output of the team What We’re Hoping You Bring: 3+ years of Unity game crafting in the mobile space. At least one shipped mobile title to your name. A deep understanding of Unity 3D and best practices. An ever-burning curiosity, a zest for fun challenges and a hate-to-lose mentality. Wait, there's more! We're offering a package of perks to keep you charged up and ready to create wonders: Daily breakfast and lunch at the office. 6 weeks of vacation, for a well-deserved rest Pension and insurance as per IPT1 guidelines. 50,000 SEK education benefit. 5,000 SEK wellness allowance. Looking forward to receiving your application!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025
Exklusiva klockor och accessoarer? Jobba hos Fredmans på Arlanda!
Slashten AB
Butikssäljare, fackhandel

Vill du arbeta med exklusiva klockor och accessoarer i en inspirerande flygplatsmiljö? Slash.ten söker nu engagerade och serviceinriktade säljare för att representera Fredmans i deras nya butik på Arlanda! Detta är en unik möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken i en internationell miljö, samtidigt som du blir en del av Slash.ten – en ledande kundupplevelsebyrå med spetskompetens inom retail och service. Om rollen Som säljare hos Slash.ten, stationerad i Fredmans butik på Arlanda, kommer du att arbeta med försäljning av premiumklockor och accessoarer från flera välkända varumärken. Ditt uppdrag är att skapa en förstklassig kundupplevelse genom professionell och inspirerande rådgivning, anpassad efter varje kunds behov. I den dynamiska flygplatsmiljön krävs flexibilitet och ansvarstagande. Du är en lagspelare som ser möjligheter i varje kundmöte, trivs med att arbeta mot säljmål och alltid strävar efter att överträffa förväntningarna. Dina arbetsuppgifter: Ge högklassig service och skapa långsiktiga kundrelationer Arbeta mot uppsatta försäljningsmål och säkerställa butikens framgång Upprätthålla butikens rutiner och visuella koncept Hantera lager, kassaarbete och dagliga butiksuppgifter Vi söker dig som: - Har en naturlig känsla för försäljning och kundbemötande - Motiveras av att arbeta mot säljmål och skapa kundrelationer - Trivs i en internationell och tempofylld miljö - Är flexibel och anpassningsbar till olika kundtyper och behov - Har ett intresse för klockor och accessoarer – och en vilja att lära dig mer! - Behärskar svenska och engelska i tal och skrift (ytterligare språk är meriterande) Vi erbjuder: - En spännande arbetsplats i en unik miljö - Möjlighet att arbeta med exklusiva varumärken - Ett engagerat team med passion för kundupplevelser - Utbildning och produktkunskap för att du ska bli expert inom ditt område Start: I början av maj. Om Slash.ten Slash.ten är en kundupplevelsebyrå med lång erfarenhet inom retail, event och service. Vi arbetar med några av världens största varumärken och är stolta över att ha byggt starka team som levererar exceptionella kundupplevelser. Vår kultur präglas av passion, teamwork och en ständig strävan att bli ännu bättre. Läs mer på www.slashten.net. Som en del av Slash.ten blir du vår och våra varumärkens främsta ambassadör – och vi ser fram emot att välkomna dig till vårt team! Låter detta som rätt utmaning för dig? Ansök redan idag!

6 mars 2025
Sista ansökan:
23 augusti 2025