Personliga assistenter sökes i Herräng
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu personliga assistenter till en rullstolsburen man som bor i Herräng. Den ena tjänsten är på ca. 70-95 % med önskad start från 1/4 och sedan söker vi någon som vill arbeta under sommaren, framförallt i juli månad. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta att stödja med dagliga rutiner, hushållssysslor, förflyttningar av olika slag, personlig hygien, måltider samt på- och avklädning. Arbetstiderna är förlagda enligt följande: 10.00-16.00 samt 17.35-23.00, på både vardagar och under helger. Det finns ett önskemål om att samma assistent arbetar hela dagen fram till kvällen, det vill säga 10.00-23.00 med ca. 1,5 timmes rast under arbetspasset. Om kunden Denna man har ett stort intresse för fiske, att meka med bilar, gå ut och äta samt att titta på TV. Han är i 50-års åldern och för sin egen talan. Om dig Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för vår kund. Du kommer att vara en viktig del av deras liv och bidra till deras självständighet och välmående. Vi tror att du som söker denna tjänst är en person som är lyhörd, ansvarstagande, flexibel och samarbetsvillig. Det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Detta kan komma till att bli avgörande vid det slutgiltiga urvalet. Det är krav på att du Innehar B-körkort och har tillgång till egen bil, Har flytande kunskaper i det svenska språket, i såväl tal som skrift, Inte är pälsdjursallergiker, då det finns en katt i kundens hem. Det är meriterande om du Har genomgått en vårdrelaterad utbildning, Har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans. Omfattning: Deltid. Antal tjänster: 2. Tillträde: Den ena tjänsten har önskat tillträde från den 1/4, och den andra till sommaren. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsterna tillsätts så snart som möjligt. Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning. Övriga ersättningar i enlighet med kollektivavtal. Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta hos denna kund måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

11 mars 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Data Engineer/Data Analytics consultant
Implema AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Om rollen Vi är en relativt ny enhet som söker fler kollegor som vill vara med på en spännande resa framåt med innovation och tillväxt i fokus. Våra kunder behöver stöd i sina möjligheter att bli än mer effektiva och det genom digitalisering och effektivisering. Med hjälp av Data Analytics-lösningar kan de dels få rätt underlag för sina beslut men också se potentiella möjligheter och utfall. Steget vidare är att få det automatiserat, dynamiskt vilket vi ser till att lösa. Enkelhet är något vi förespråkar och vårt mål är alltid att hjälpa våra kunder att få en enklare vardag. Visst låter det kul? Är du vår nya kollega?Vi söker medarbetare som är drivna, affärsmässiga, lösningsorienterade och pragmatiska. Du som har kunskap inom något av våra erbjudanden samt trivs i entreprenöriella arbetsmiljöer där nya idéer och initiativtagande uppmuntras. Vi ser gärna att du kommer från ett etablerat konsultbolag med minst 4 års erfarenhet. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom något/ några av följande områden, plattformar och verktyg: Data Arkitekt Data Engineer Data Analyst Business Analyst Projektledning inom BI & analytics Datamodellering SQL programmering Andra språk som Python & Java är ett plus Erfarenhet av både analys och rapportverktyg så som Power BI, Tableau eller Business Objects Erfarenhet av olika integrationsverktyg/ETL-verktyg samt olika databaser exempelvis SSIS, Databricks, Synapse, DBT eller Matillion Gärna arbetat med molnlösningar så som Azure & Snowflake Gärna erfarenhet av Machine Learning, AI, Data Lakes Vad vi erbjuder? Välkommen in i en dynamisk organisation med en kultur och ett engagemang som kännetecknas av en stolthet och stark vilja att alltid driva arbetet framåt. Personlig utveckling är viktigt för oss och därför matchar vi projekt efter person för att se till att kurvan går uppåt - man blir aldrig fullärd. Vill du utvecklas mer är vi där och stöttar. Du blir en del i företagskulturen där vi alltid supporterar, utvecklar och tror på varandra. Vi är på en resa där alla får vara med och bidra - tankar och idéer är alltid välkomna och tillsammans tar vi oss framåt!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Carla B Chaufför
Carla AB
Övriga bil-, motorcykel- och cykelförare

Om Carla Vi på Carla vill sätta en ny standard för hur man köper bil. Vårt mål är att det ska vara lika lätt och tryggt att köpa och sälja en bil online, som allt annat man köper på nätet. Självklart ska alla bilar vara laddbara. Vårt mål är att fler människor ska kunna uppleva fördelarna med att köra elbilar. Därför har vi skapat det säkraste, mest bekväma och transparenta sättet att sälja, köpa eller leasa en elbil på. Carla grundades år 2020 i Stockholm och vi befinner oss i en spännande tillväxtfas. 4 år efter lansering är vi #1 i Sverige, har över 800 omdömen och en imponerande 4,7/5 i betyg. På Trustpilot kan du läsa mer om vad våra kunder tycker om oss: https://www.trustpilot.com/review/carla.se Om rollen Vill du ha ett av Sveriges bästa och roligaste jobb? Då har du hittat rätt! Vi söker löpande ansvarsfulla och pålitliga elbilschaufförer för hämtning och leverans av bilar till våra kunder. Som elbilschaufför på Carla är du ansiktet utåt för företaget och förväntas leverera högkvalitativ service och ett professionellt uppträdande. Nyckelkriterier: Ett genuint intresse för kundservice i världsklass Tekniskt förståelse gällande mobilappar Noggrann med känsla för detaljer Utökad kännedom om trafikregler och säkerhetsföreskrifter Stresstålighet och ett lösningsorienterat sinne God kommunikationsförmåga på svenska och engelska Giltigt B-körkort (manuell växellåda) och prickfri körning i minst 3 år Arbetet innebär mycket resande, eventuella övernattningar vid upphämtning av bilar långt bort från Stockholm Information Omfattning: avgörs i samråd med Carla och kandidaten. Körkort: Manuellt B-körkort krävs. Ort: Hela Sverige men utgångspunkt i Kungsängen för hämtning av bilar. Tidvis övernattning förekommer vid längre körsträckor Lön: 147 kr / timme + 12% i semesterersättning Arbetstider: mån-fre Lyssna på en podcast, kör häftiga bilar, och tjäna pengar! Inte dumt, eller hur? Urval och rekryteringsprocess sker löpande, så sök så snart du kan! Genom att ansöka om tjänsten här så sparar vi din ansökan till nästa gång vi har en ledig vakans hos oss! Det händer alltid saker hos oss på Carla. Vi tar inte emot ansökningar via mail.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Affärssupport
Clevry Sweden AB
Företagssäljare

Om företaget GRENKE var det första företaget att erbjuda finansieringslösningar för kontorsutrustning i Tyskland. Allt började med en idé vid ett skrivbord för över 40 år sedan. Idag är GRENKE specialist på personliga finansieringslösningar. De hjälper entreprenörer att göra vad de gör bäst - utveckla idéer och omsätta dem i praktiken. De är representerade internationellt i 33 länder - personligt och nära våra kunder. Läs mer på: www.grenke.se Nu söker vi en Affärssupport till GRENKEs kontor i Kista. Vill du få in en fot i finansbranschen och vill vara en del av ett familjärt bolag i tillväxt? Då är detta tjänsten för dig. Välkommen med din ansökan redan idag! Din roll I rollen som Affärsupport har du varierande arbetsuppgifter och är spindeln i nätet i Grenkes verksamhet. Du kommer att vara kontaktperson för några av Grenkes viktigaste partners där du i ditt huvudsakliga dagliga arbete är behjälplig med deras affärer hos Grenke och även hanterar övriga på en kreditavdelning förekommande uppgifter. Telefon & mail kommer att vara dina dagliga arbetsverktyg, vilket innebär att du behöver trivas i en kommunaktiv roll med flertalet kontaktytor, både internt & externt. Du kommer att tillhöra ett kompetent och sammansvetsat team där du rapporterar till chefen för Partner Support som är en del av säljorganisationen. Huvudsakliga arbetsuppgifter Partnersupport Inside sales Enklare kredithandläggning/bedömning Tjänsten är på heltid där du erbjuds ett vikariat på inledningsvis 1 år men med goda möjligheter till att bli erbjuden en fast tjänst hos Grenke. Grenke tillämpar ordinarie kontorstider mellan kl 09-17 från sitt kontor i Kista. Vi önskar att du som söker kan starta inom relativ närtid. Din profil Vi söker dig som hunnit samla på dig några års erfarenhet inom en försäljningsorganisation eller kommersiell verksamhet. Du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en service och- säljinriktad roll. Det är meriterande om du har stött på enklare kredithandläggning/bedömning eller ex arbetat inom bank & finans. Du har goda systemkunskaper och kommunicerar flytande i både svenska och engelska. Som person är du framåt och driven med en god struktur i ditt arbete. Du har goda sociala färdigheter då rollen innebär många kontaktytors, både internt & externt. Du gillar även att arbeta mot mål och skulle beskriva dig själv som en "doer". Du drivs av att ständigt utvecklas och lära dig mer. Hos Grenke blir du en del av en internationell men även familjär organisation med högt i tak. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Grenke med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare [email protected] Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Läs mer om våra rekryteringstjänster

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Drogtester på arbetsplatser, Stockholm Norrort
NDP - Nordisk Drogprevention AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vi behöver förstärka med ytterligare en provtagare i området! Är du sjukvårdsutbildad eller har annan relevant erfarenhet så erbjuder vi möjlighet till ett varierande extrajobb utöver ordinarie arbete. Om NDP NDP är ett tjänsteföretag som stöttar näringslivet med det systematiska arbetsmiljöarbetet i form av missbruksförebyggande åtgärder på arbetsplatsen. Vi upprättar policys och handlingsplaner, utbildar chefer och medarbetare och erbjuder drogtestprogram i huvudsak. Vår ambition är att kunden och klienten alltid skall känna trygghet i ett samarbete med NDP. De ledord som gäller för vår organisation är därför kompetens, kvalitet och trygghet. Arbetsuppgifter Som provtagare utför du på uppdrag drogtester ute hos företag. De drogtestmetoder NDP erbjuder är urin, saliv och utandning. Drogtesterna utförs enligt chain of custody med strikta rutiner och aktuella föreskrifter på arbetsplatser. Vi tillhandahåller utbildning. Drogtester genomförs alla dagar i veckan och på alla tider av dygnet. Antalet provtagningar varierar beroende på antal kunder i det geografiska området du verkar i. I detta fall handlar det om ca 1-2 tillfällen per månad. Arbetstiderna förläggs i samråd med kund och provtagare. Möjlighet att påverka arbetstider finns. Provtagningstillfällen med kortare varsel förekommer, varför det är viktigt att kunna vara flexibel. Kvalifikationer Med anledning av uppdragets natur ser vi att du som person har följande egenskaper: Du har förmåga att arbeta självständigt och är utåtriktad. Det är viktigt att du är strukturerad, effektiv och stresstålig. Du är van att hantera människor, är trygg och tydlig i din kommunikation. Integritet är ett ledord för dig. Krav - Minst gymnasieutbildning - Hantera digitalteknik och har datavana - Språk- Svenska och engelska - Körkort B - egen bil VillkorSista ansökningsdag, 11 april 2025 Urval sker löpande. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Anställningens omfattning: Deltid Tillträde: Enligt ök. Löneform: Timlön Sysselsättningsgrad: 1-2 tillfällen per månad Ort: Stockholm med omnejd (norrort) Län: Stockholms län Frågor kring tjänsten besvaras av Lisa Hedin, 070-283 70 30

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Drogtester på arbetsplatser, Stockholm Norrort
NDP - Nordisk Drogprevention AB
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Vi behöver förstärka med ytterligare en provtagare i området! Är du sjukvårdsutbildad eller har annan relevant erfarenhet så erbjuder vi möjlighet till ett varierande extrajobb utöver ordinarie arbete. Om NDP NDP är ett tjänsteföretag som stöttar näringslivet med det systematiska arbetsmiljöarbetet i form av missbruksförebyggande åtgärder på arbetsplatsen. Vi upprättar policys och handlingsplaner, utbildar chefer och medarbetare och erbjuder drogtestprogram i huvudsak. Vår ambition är att kunden och klienten alltid skall känna trygghet i ett samarbete med NDP. De ledord som gäller för vår organisation är därför kompetens, kvalitet och trygghet. Arbetsuppgifter Som provtagare utför du på uppdrag drogtester ute hos företag. De drogtestmetoder NDP erbjuder är urin, saliv och utandning. Drogtesterna utförs enligt chain of custody med strikta rutiner och aktuella föreskrifter på arbetsplatser. Vi tillhandahåller utbildning. Drogtester genomförs alla dagar i veckan och på alla tider av dygnet. Antalet provtagningar varierar beroende på antal kunder i det geografiska området du verkar i. I detta fall handlar det om ca 1-2 tillfällen per månad. Arbetstiderna förläggs i samråd med kund och provtagare. Möjlighet att påverka arbetstider finns. Provtagningstillfällen med kortare varsel förekommer, varför det är viktigt att kunna vara flexibel. Kvalifikationer Med anledning av uppdragets natur ser vi att du som person har följande egenskaper: Du har förmåga att arbeta självständigt och är utåtriktad. Det är viktigt att du är strukturerad, effektiv och stresstålig. Du är van att hantera människor, är trygg och tydlig i din kommunikation. Integritet är ett ledord för dig. Krav - Minst gymnasieutbildning - Hantera digitalteknik och har datavana - Språk- Svenska och engelska - Körkort B - egen bil VillkorSista ansökningsdag, 11 april 2025 Urval sker löpande. Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Anställningens omfattning: Deltid Tillträde: Enligt ök. Löneform: Timlön Sysselsättningsgrad: 1-2 tillfällen per månad Ort: Stockholm med omnejd (norrort) Län: Stockholms län Frågor kring tjänsten besvaras av Lisa Hedin, 070-283 70 30

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Personliga assistenter sökes i Stockholms län inför sommaren 2025
Nordström Assistans AB
Personliga assistenter

Nu söker vi på Nordström Assistans Dig som har hjärtat på rätt ställe och som vill tillgodose en människas liv med särskilda insatser. Om tjänsten Vi söker nu personliga assistenter i Stockholm med omnejd inför sommaren 2025. Som personlig assistent hos oss spelar du en avgörande roll i att skapa en trygg och meningsfull vardag för våra kunder. Du blir en viktig del av deras liv och bidrar till deras självständighet och välmående. Om dig För att trivas i rollen som personlig assistent är du en person som tycker om att arbeta med människor och kan se till andra människors behov. Som person är du lyhörd, ansvarstagande, flexibel samt en bra lagspelare. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper och lämplighet i rollen kopplat till matchning hos kund och det viktigaste är att det finns personkemi mellan dig som sökande och kunden. Finner vi din profil intressant och ser en eventuell match mellan dig och någon av våra kunder kommer du att bjudas in till en fysisk eller en digital rekryteringsdag. Av denna anledning får du gärna ange i din ansökan vilket av forumen och datumen som passar dig bäst att eventuellt delta på en intervju. Mer information kring detta tillhandahålls om du går vidare i rekryteringsprocessen. Det är meriterande om du Har erfarenhet inom vård och omsorg och i synnerhet inom personlig assistans. Hur ser en vanlig dag ut? Det är olika! Alla våra kunder unika. Rutiner och aktiviteter kan skilja sig beroende på vem du arbetar hos. Arbetsuppgifterna är varierande men består i huvudsak av att arbeta i kundens hem, men också att följa med kunden på diverse aktiviteter och ärenden. Några exempel på arbetsuppgifter är att vara behjälplig med personlig omvårdnad, medicinhantering, vardagssysslor, inköp, matlagning och aktiviteter. Arbetet som personlig assistent är i regel ett ensamarbete även om dubbelbemanning i vissa fall kan förekomma. Du finns där för kunden när denne lever sitt liv utifrån sina förutsättningar. Det kan även förekomma lyft vid förflyttningar, beroende på respektive kunds behov (om det behövs finns även hjälpmedel på plats). En tjänst hos någon av våra kunder kan även innebära att du får chansen att testa på arbete under olika tider på dygnet. Det är önskvärt att du som söker kan arbeta dag- och kvällstider och/eller nätter, på både vardagar och under helger. Omfattning: Varierande sysselsättningsgrad utifrån respektive uppdrags behov. Tillträde: Enligt överenskommelse. Urval sker löpande. Vill du ha världens bästa sommarjobb, tveka inte på att skicka in din ansökan! Rekryteringsprocessen Din ansökan kan komma att läsas av personal inom Nordström Assistans, av kund och dennes anhöriga och/eller samordnare. Din ansökan kan komma att delas med våra systerbolag om din profil matchar en annan tjänst inom Team Olivia. Urval kan ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Tveka därför inte att skicka in din ansökan idag! Vid eventuell anställning För anställning hos oss på Nordström Assistans behöver du ha ett BankID och godkänner att använda ditt BankID i tjänsten. En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och/eller lämna in personbevis samt eventuella dokument som styrker rätten till arbete i Sverige. Personbevis kan du enkelt ladda ned på Skatteverkets hemsida. För att kunna jobba som personlig assistent behöver du vara minst 18 år. Om du vill arbeta med barn och unga under 18 år måste du uppvisa utdrag ur brottsregistret. Det är viktigt att du redan nu beställer ett utdrag från Polisen, då deras handläggningstid kan variera. Du beställer enkelt med BankID via denna länk: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/blanketter---barn-med-funktionsnedsattning/ För dig med anställningsstöd Nordström Assistans är ett inkluderande företag. Vi välkomnar alla sökanden och även du som har rätt till någon form av anställningsstöd genom arbetsförmedlingen. Det är frivilligt att ange denna information i din ansökan, alternativt kan du även meddela detta vid en eventuell intervju. Nordström Assistans Vi på Nordström Assistans är övertygade att med rätt hjälp och förutsättningar kan man nå mer. Vi vill förändra, förbättra och skapa vägen till en bättre tillvaro. Vi har funnits sedan 1998 och erbjuder idag personlig assistans i hela Sverige och utgår från regionalkontoren i Stockholm, Gotland, Malmö, Jönköping och Gällivare. Vår framgång vilar på våra medarbetare och vi söker dig som vill vara en del av vårt team! Vi följer kollektivavtal mellan Kommunal/Vårdföretagarna. Du hittar mer information på https://www.nordstromassistans.se

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
IT Support Technician
Clevry Sweden AB
Supporttekniker, IT

About the company We will tell to you more in the next step. Your role We are looking for a dynamic IT Support Technician with a “can do spirit” to deliver excellent results to our client based in Stockholm. We are offering a challenging, multi-national IT environment where the IT infrastructure and software is managed, manufactured and developed in-house. You will be working as a part of the companys european IT group with possibilities to travel and support sites in other countries. Key responsibilities User desktop/laptop, scanner, printer support, helps resolving problematic events. Desktop/laptop provision, prepare corporate standard OS/Software/Application and security settings before distributing to end users. User training on IT platforms/OA/Application/Services. Local IT server room, including local network infrastructure. Video and voice conference system, AV-equipment support. Your Profile For this role we expect: Fluency in English. Proficiency with Microsoft Windows, Office suite. Familiar with LAN technologies (e.g. Cisco CCENT or CCT Routing and Switching). Windows Server, AD, DHCP. Linux (Ubuntu, CentOS, etc.). Minimum 2 years work experience in IT field. Optimistic, proactive, team player. Advantages Bachelor or above degree in computer science or information technology. WAN technologies (e.g. Cisco CCNA or Huawei HCIA Routing and Switching). IT infrastructure, such as server room, cabling, UPS. ITIL (e.g. ITIL certificate) and/or ITSM tools. Video conferencing systems, AV-equipment. Building access control / CCTV. Project Management methodologies. If you know Chinese language would be better. Recruitment Process In this recruitment process, the client is collaborating with the consulting and recruitment company Clevry. At Clevry, we believe that soft skills are just as important as hard skills. Therefore, once you have applied, you will receive an email with a link to a self-assessment test. The test takes approximately 20 minutes to complete, after which you will receive a feedback report via email highlighting your soft skills. If you are invited to an interview with Clevry, your responses will be reviewed in more detail. Keep an eye on your inbox! You will find the link to the questionnaire there. We apply continuous selection, and the position may be filled before the application deadline. We warmly welcome your application today! About Clevry For over 30 years, Clevry has been at the forefront of promoting a more soft skills-driven working life within talent acquisition, assessment, and advisory. We operate globally, serving clients, consultants, and candidates from North America to Singapore, with headquarters in Brighton, Stockholm, and Helsinki. Our 150 soft skills-certified recruiters, business psychologists, and experts are always at your service.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Diskare med körkort sökes för extra jobb!
Majola Restaurangkonsult AB
Restaurang- och köksbiträden m.fl.

Vi behöver utöka vår pool med ytterligare medarbetare som vill jobba extra. Observera att vi främst söker dig som har annat jobb och vill jobba extra på enstaka dagar! Arbetstiden är förlagd på dagtid, oftast måndag till torsdag ca kl. 10,00-15,00 eller efter behov. Vi erbjuder dig möjligheten att arbeta i olika typer av restaurangkök med varierande arbetsuppgifter där både fin- och grovdisk ingår samt andra förekommande arbetsuppgifter i ett restaurangkök. OM MAJOLA OCH VÅRA UPPDRAG: Majola RestaurangKonsult är ett av Sveriges största bemannings- och rekryteringsföretag inom hotell- och restaurangbranschen. Vi bemannar restauranger, hotell, skolor, kursgårdar, caféer & personalrestauranger i hela Stockholms län och kombinerar den bästa bemanningslösningen med att samtidigt ha full fokus på våra medarbetare. Vi söker dig som har erfarenhet inom disk där det även ingår andra arbetsuppgifter såsom städning, sopsortering och enklare köksarbete. Meriterande är dokumenterad erfarenhet av dessa arbetsuppgifter. OM DIG SOM SÖKER: Nu söker dig som har ett annat jobb, är pensionär eller studerar och vill jobba extra. Du har körkort och gärna tillgång till bil, om du inte har egen bil så har vi företagsbilar att låna ut vid behov. Vi har många kunder som behöver hjälp några timmar över lunchen, så dessa uppdrag passar dig som har möjlighet att kombinera med ett annat jobb på kvällen. Vi söker dig som är driven, flexibel, noggrann och stresstålig. Du måste ha arbetat som diskare tidigare och kunna arbeta dagtid inom stor Stockholm. Du måste ha antingen svenskt medborgarskap eller svenskt uppehållstillstånd och arbetstillstånd. Som anställd på Majola har du en personlig kontakt med oss som arbetar på kontoret. Vi ser fram emot att du hör av dig och hoppas att du vill bli en av oss! Skicka din ansökan direkt via annonsen på vår hemsida!

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025
Financial Controller till innovativt och snabbväxande bolag!

Trivs du i en entreprenöriell och snabbrörlig miljö? Vill du utvecklas inom controlling och arbeta brett med redovisning och rapportering? Var? Stockholm City När? Start så snart som möjligt, med hänsyn till uppsägningstid Anställningsform? Hyrrekrytering via Delta Consulting Om vår kund Vi söker en Financial Controller till ett innovativt bolag i framkant inom infrastruktur och digitalisering. Här får du arbeta i en entreprenöriell miljö med korta beslutsvägar och en kultur som präglas av öppenhet och samarbete. Teamet är kompetent och sammansvetsat, och du får goda möjligheter att utvecklas. Om rollen Som Financial Controller blir du en nyckelspelare i ekonomiteamet och får arbeta både operativt och strategiskt. Dina arbetsuppgifter inkluderar exempelvis: Löpande redovisning och rapportering Budget och prognoser Effektivisering av processer och digitalisering Stöd i olika projekt och analyser Vi söker dig som har 1-2 års erfarenhet av revision (gärna Big 4) samt ekonomiarbete inhouse Goda kunskaper i Excel En flexibel och prestigelös personlighet som trivs i en snabbrörlig miljö Här finns stora möjligheter att växa i en stimulerande roll med engagerade kollegor! Har vi ringat in din person? Kul! Välkommen in med din ansökan så pratar vi mer. Då urval och intervjuer sker löpande kan tjänsten tillsättas innan annonsen har löpt ut. Titta även på andra tjänster som vi har på vår karriärsida! careers.deltaconsulting.se Vid frågor, kontakta Klara Hägg på [email protected] eller 072-221 94 19. Välkommen med din ansökan! Om Delta Consulting Vi på Delta Consulting hjälper våra kunder med rätt kompetens för långsiktig framgång och våra kandidater att ta nästa steg i karriären - oavsett om de är nyexaminerade, en specialist eller en erfaren ledare! Vi gör skräddarsydda konsult- & rekryteringslösningar för varje behov. Delta Consulting har specialiserade team internt som arbetar proaktivt och jobbar inom följande områden: - Ekonomi & Lön - Bank, Finans & Försäkring - Administration & Kundsupport Vår vision är ’att skapa lyckligare arbetsplatser’ och vår Logga (Delta = Δ) representerar positiv förändring. Genom våra värderingsgrunder vill vi skapa positiv förändring i medarbetares vardag, som ska mynna ut i förhöjt välmående, högre produktivitet, ökat värdeskapande och mer framgångsrika organisationer.

11 mars 2025
Sista ansökan:
28 augusti 2025