Grafisk designer
Future People AB
Marknadsanalytiker och marknadsförare m.fl.

Vi på Future People söker en grafisk designer till vår kund i Stockholm. Som konsult hos oss får du möjlighet till ett spännande uppdrag hos en av våra kunder samtidigt som du fortsätter att utvecklas inom ditt kompetensområde. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på ditt uppdrag. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Ta nästa steg i karriären och utvecklas tillsammans med oss! Vi söker dig som: Vi söker en kreativ och självgående grafisk designer med passion för skönhetsbranschen! Om du har ett öga för detaljer och har erfarenhet av att skapa visuellt tilltalande material för sociala medier, hemsidor och tryck, kan detta vara en fantastisk möjlighet för dig. Du behöver kunna arbeta på plats på kontoret två dagar i veckan. Arbetsuppgifter: Skapa och designa bilder för sociala medier framförallt Instagram Uppdatera och förbättra innehållet på vår hemsida Arbeta med texter och visuella element för att stärka vårt varumärke Planera och producera marknadsföringsmaterial för kampanjer och event Säkerställa en enhetlig visuell identitet på alla plattformar Vi söker dig som: Har erfarenhet av grafisk design, gärna inom skönhetsbranschen Behärskar designprogram som Adobe Photoshop, Illustrator, InDesign (eller motsvarande) Är van att arbeta med sociala medier och webbdesign Har ett intresse för och kunskap om trender inom skönhet och mode Är självgående och har god förmåga att ta egna initiativ Kan arbeta två dagar i veckan på plats på kontoret Vi erbjuder: En kreativ och inspirerande arbetsmiljö inom skönhetsbranschen Ett roligt och varierande arbete med utrymme för kreativ frihet Som person är du prestigelös, engagerad och har ett starkt driv. Du är utåtriktad, förtroendeingivande och tydlig i din kommunikation. Du har en god samarbetsförmåga och tar gärna egna initiativ. För oss är det viktigt att varje kandidat ska få en positiv upplevelse hos oss och vi håller dig uppdaterad under hela processen. Du behöver aldrig undra vad som händer och hur just du ligger till i rekryteringsprocessen. Du kommer att vara anställd av Future People och arbeta som konsult hos vår spännande kund. Är du den vi söker? Skicka din ansökan och bifoga portfolio Omfattning: Deltid Start: Omgående Sista ansökningsdagen:10/3 Du söker tjänsten på futurepeople.se Vi har ej möjlighet att ta emot ansökningar via e-mail med anledning av GDPR. Har du frågor om rollen eller undrar hur processen ser ut framöver får du gärna kontakta oss. Vi som arbetar med processen på detta uppdrag är Therese Lönnberg, du når mig på [email protected] och Liv Hedström, [email protected]. Vi ser gärna sökanden med olika bakgrunder och erfarenheter. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan. Välkommen till oss på Future People!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Test Lead - Stockholm, Sweden
VIPAS AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Join Our Team VIPAS AB as a Test Lead - Stockholm, Sweden Do you have what it takes to thrive in the vibrant world of IT consulting? VIPAS AB, a burgeoning company, proudly invites you to embark on your next engaging project as our Test Lead About VIPAS : Imagine a world where your business technology perfectly aligns with your goals—efficient, scalable, and innovative. At VIPAS AB, that’s exactly what we strive to create. As an IT consulting company, we don’t just offer services; we deliver tailored solutions using cutting-edge technologies like Java and Python. Our team is well-versed in software development, DevOps, and engineering, bringing years of experience and expertise. Think of us as your trusted guide, leading your organization through the landscape of modern tech adoption, ensuring every step is taken with confidence and foresight. Job Description: VIPAS is looking for an experienced Test Lead to join our client’s Warehouse Project team in Stockholm, Sweden. The selected candidate will play a crucial role in leading end-to-end (E2E) testing efforts, ensuring seamless supply chain and warehouse (WH) processes. This is an exciting opportunity to collaborate with multiple product teams and vendors in a fast-paced, dynamic environment. Key Responsibilities: Lead end-to-end testing efforts for the Warehouse project. Ensure comprehensive testing across multiple test phases and dependencies. Build and maintain strong relationships with vendors and stakeholders. Lead and coordinate a team of 4 E2E coordinators. Collaborate with over 20+ product teams to ensure seamless execution. Utilize tools like Miro, Jira, Qmetric, or similar to manage testing processes efficiently. Ensure compliance with supply chain and warehouse processes. Requirements: Strong experience in supply chain and warehouse (WH) processes. Deep understanding of test dependencies and coordination. Proven expertise in managing multiple test phases efficiently. Proficiency in test management tools such as Miro, Jira, Qmetric, or similar. Hands-on experience in E2E testing with large-scale implementations. H&M experience is a plus. Excellentcoordination and leadership skills to manage E2E test teams. Ability to build strong relationships with vendors and key stakeholders. Why Join Us? Vipas AB offers attractive employment packages for IT consultants, aligned with the Teknikföretagen (Almega) collective agreement. Clients Working with us provides opportunities in diverse industries, allowing you flexibility and growth. If you’re driven and eager to face new challenges, join the VIPAS family. You'll be part of an innovative team driving the future of telecom, Automotive, Retail, and Banking. If you're ready to take on challenging projects and grow your career in a cutting-edge environment, this is the opportunity for you! Apply Now & Please feel free to reach me at [email protected] ,+46 764555167 Note: Please do apply if you have Sweden PR/ citizenship OR a Sweden work permit. How to Apply: Interested candidates are encouraged to apply by submitting their resume and cover letter. Join us in driving innovation in the VIPAS AB! Please note! We offer continuously. That means that we sometimes remove the assignments before the deadline. If you are interested we recommend that you apply immediately.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Handläggare Winback
Schibsted Sverige AB
Försäkringssäljare och försäkringsrådgivare

"Hallå, är det kundtjänst? Jag vill säga upp min försäkring..." Där sitter du. Telefonen ringer. Du svarar. 📞 ”Hej! Jag heter Kalle och jag vill säga upp min försäkring.” Men du är ingen vanlig kundtjänstmedarbetare. Du är en lösningsdetektiv, en försäkringsguru och en verbal ninja. Du hör direkt på Kalles röst att han egentligen inte vill lämna. Han är bara lite osäker, lite förvirrad – kanske till och med lite stressad. Men du? Du är lugn som en filbunke. 💡 Du lyssnar. Du förstår. Du hittar lösningen. Några minuter senare… 📞 "Vet du vad? Jag stannar kvar!" BAM. Där satt den. Du gjorde det igen. Välkommen till Lendos Winback-team! I rollen som handläggare hos Lendo kommer du att tillhöra ett nytt team med fokus på Winback. Du kommer att spela en central roll i att förstå kundernas behov, adressera deras bekymmer och skapa lösningar som gör att de vill stanna kvar. Då teamet är nystartat finns det stora möjligheter att få vara med att forma processer, rutiner och vara med att bygga kultur! och det här är vad du kommer göra: 📞 Prata med kunder som funderar på att säga upp sin försäkring och hjälpa dem att inse varför det faktiskt är en bra idé att stanna kvar. 💡 Lyssna, förstå och hitta lösningar – ingen gillar en pushig säljare, men alla gillar någon som faktiskt bryr sig. 🚀 Vara en del av ett nytt, taggat team där vi hjälps åt och har kul på jobbet. Vi letar efter personer som: 🎤 Har talets gåva. (Du kan sälja in en pizza med banan även till de mest tveksamma. #CustomerCentric) 👂 Kan lyssna som en terapeut. (Och få kunder att känna sig förstådda. #AlwaysImprove) 🎯 Älskar att nå mål. (Och kanske också älskar att vinna över kollegorna på sälj-tävlingar. #FocusOnExecution ) 😂 Har humor! (För let’s be honest, jobbet blir roligare då. #WinAsATeam) Vad får du hos oss? 💰 Schyssta villkor – för bra jobb ska löna sig 💼 En dynamisk och utvecklande arbetsplats med goda karriärmöjligheter 📚 Gedigen introduktion och kontinuerlig coachning 🎉 En arbetsplats med AW:s, memes i Slack och kollegor som faktiskt gillar varandra. Ansökan Vi behöver dig, din röst och din energi. Skicka in din ansökan nu – Kalle och alla andra kunder väntar på just DIG!🚀 Tjänsten tillsätts när vi har hittat rätt person och rekryteringsarbetet sker löpande under ansökningstiden. Skicka därför in ditt CV så snart som möjligt så kommer vi att höra av oss om din profil matchar kravprofilen. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Maria Hagberg på [email protected]. Lendo, part of Lendo Group, is a leading marketplace for loans. On our marketplace people seek guidance, browse, get and manage consumer loans, car loans, credit cards, business loans and mortgages. Today we operate in Scandinavia including 250+ employees working each day to empower people to make smart financial decisions that actually make a difference in their lives. Since our humble beginning back in 2007, we have helped thousands of people get a fair price on loans, get in control and let the lenders compete for their business. Since the launch, we have worked hard to make the market for loans more transparent and digital. After the success in Sweden, we expanded into the Scandinavian countries of Norway and Denmark. Since 2009 Lendo is also a part of the Schibsted family of brands. Lendo has always been about helping people keep control over their personal finances and lenders finding quality customers. As a leader in our category, we have made it easier for people to get a fair price on loans, often reducing their interest substantially. We believe in a market built on trust and transparency. This is why we strive for openness between our customers and partners.

27 februari 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025
Är du en toppsäljare och öppen för nya möjligheter?
Cloudgruppen Sverige AB
Telefonförsäljare m.fl.

Vi söker just nu en vass Account Manager till vårt team i Stockholm! Cloudgruppen är idag en av Sveriges ledande återförsäljare inom IT & kommunikationslösningar till företag. Tillsammans med marknadsledande leverantörer så kan vi erbjuda och förvalta en av de bästa helhetslösningarna för svenska företagare. Vi söker nu nya kollegor till vårt Stockholmskontor som vill vara med på en spännande resa och sätta avtryck i branschen. Cloudgruppen består av ett hårt arbetande team med lång erfarenhet av telefoni och IT branschen. Vi bygger värde kring de smarta lösningar där ni som företag kan helt och hållet fokusera på er kärnverksamhet. Liten som stor – vi värdesätter alla! Cloudgruppen finns idag i följande städer: Stockholm, Malmö, Halmstad, Göteborg, Västerås, Umeå, Gävle, Sundsvall, Skellefteå, samtidigt växer vi ständigt. Som en Account Manager hos oss ansvarar du för att kontakta nya kunder och bygga upp din kundstock. På Cloudgruppen kan vi garantera dig en arbetsplats där du har möjligheten att bli en framgångsrik säljare och vidareutvecklas, i ett team som alltid lyfter, stöttar, har kul tillsammans och med en teamkänsla utöver det vanliga. Att jobba som säljare hos oss gör dig till en viktig del i Cloudgruppens fortsatta expansion, med dig ser vi till att Cloudgruppen alltid möter kundernas och leverantörernas krav och behov. Hos oss är det ett nyfiket och kreativt sinne samt stort engagemang och starkt driv som gäller. Arbetet innefattas av några huvudsakliga områden: * Bygga kundrelationer och ständigt säkerställa att Cloudgruppen möter kundernas behov. * Vilja vara med och stärka Cloudgruppens position ytterligare på marknaden. * Bygga upp en egen kundportfölj med återkommande kunder och intäkter. * Via utgående samtal och fysiska samt digitala möten skapas affären tillsammans med kunden. Tjänsten som säljare är en utmanande och varierande roll där du kontinuerligt får möjlighet att utveckla din kompetens och där din arbetsinsats står i direkt relation till Cloudgruppens framgång. Över tid finns möjlighet att utvecklas inom organisationen och vår karriärstege. Som person gillar du utmaningar och kavlar gärna upp ärmarna där det behövs. Du drivs av försäljning och att bygga relationer med andra. Du vågar också tänka och vara självständig, trivs med att ta egna initiativ och är lösningsorienterad. Våra kunder är viktigast för oss, och det ska de även vara för dig. * Du har en förmåga att ta för dig och har en stark vilja av att anta utmaningar * Du har förmåga att tänka i stora drag, men är samtidigt noggrann med detaljer * Du är orädd, driven och tävlingsinriktad * En karismatisk och säljande personlighet * Drivkraften att skapa resultat och lönsamhet för oss samt våra kunder * Flytande svenska i såväl tal som skrift. Krav: * Vi söker dig som har kunskap inom försäljning, säljteknik och metoder för B2B-försäljning. Dessutom har du en god förståelse för människor, relationer och försäljning. * Gymnasial utbildning Meriterande: * Erfarenhet av CRM-system. * Telefonvana * Arbetat med uppsökande företagsförsäljning via telefon Vi erbjuder: * Garantilön plus provisionslön * Sälj och resetävlingar * Utbildning inom försäljningstekniker, ledarskap och personlig utveckling * En rolig arbetsplats med glädje och energi * Heltidstjänst. Rekrytering sker löpande så vänta inte med din ansökan. Jobbtyp: Heltid Du ansöker enkelt genom att skicka in CV tillsammans med en motivering till varför vi är rätt matchning för varandra.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Servicetekniker för växellådor till KG Knutsson
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du vår nästa servicetekniker till vårt vinnande team? KGK behöver utöka ZF-verkstaden i Sollentuna där vi jobbar med utmanande uppdrag från kunder och produkter från världsledande ZF. Vi erbjuder dig ett roligt jobb i en positiv och utvecklande miljö, på en trevlig arbetsplats med mycket spännande teknik och hjälpsamma kollegor. Om tjänsten ZF Friedrichshafen AG är ett företag beläget i Friedrichshafen, Tyskland, som tillverkar komponenter för bilindustrin. ZF tillverkar bland annat växellådor, axlar, kopplingar och stötdämpare för tillverkare av person- och lastbilar, bussar, tåg, fartyg, helikoptrar samt andra maskiner. Våra kunder skickar transmissionskomponenter till oss som vi felsöker, reparerar och renoverar i vår verkstad. I rollen som servicetekniker kommer du bland annat att: Diagnostisera, reparerar, renovera och provköra ZF växellådor, axlar och liknande inom ZF:s produktprogram i vår egen ZF verkstad Ge teknisk support till våra interna avdelningar och externa kunder Arbeta med drivlinor till bussar, lastbilar, entreprenadmaskiner, spårbundna fordon och fartyg främst på vår verkstad men ibland även ute i fält För att trivas som servicetekniker hos oss behöver du vara fordonstekniskt kunnig och gärna ha erfarenhet av att arbeta med tunga fordon som buss, lastbil, entreprenadmaskiner och/eller personbil. Du är van att självständigt felsöka och problemlösa och är förtrogen med både mekanik, hydraulik och elektronik. Rollen är stationerad på vår välutrustade verkstad i Sollentuna och du rapporterar till vår servicechef. Din profil För att matcha rollen tror vi att du: Har teknisk erfarenhet från fordonsbranschen, där du jobbat flera år med liknande arbetsuppgifter Är van att självständigt felsöka Är problemlösningsfokuserad Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska Har B-körkort Det är också meriterande om du har kunskaper inom fordonselektronik och har erfarenhet av svarv och svets. Vi erbjuder: En modern och fräsch verkstad Kontinuerlig utbildning och goda utvecklingsmöjligheter Välkända och världsledande produkter med mycket gott rykte Konkurrenskraftiga förmåner Ett fräscht och välutrustat gym som du har tillgång till i huset God ergonomi och bra arbetsmiljö Ansökan I denna rekrytering samarbetar vi med Starfinder och frågor om tjänsten och processen besvaras av Susanna Haglund på 076 221 67 07. Intervjuer kommer att ske löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig! KG Knutsson AB Vår vision är att föra människor framåt. Med våra produkter och tjänster tar vi människan framåt på vägen, genom livet, i rusningstrafiken, på semestern eller på jobbet. Vill man göra det lätt för sig säger man att vi med vår e-handelsplats autokatlogen.se säljer reservdelar och tillbehör till bilar, lastbilar, bussar, båtar och arbetsfordon. Det är onekligen en stor del av vår omsättning. Men vi är så mycket mer, vi deltar i omställningen till en fossilfri fordonsflotta med vårt dotterbolag Carsmart, vi strävar mot att skapa en cirkulär ekonomi för de delar av transportbranschen vi verkar i, vi har som mål att genom smarta produkter och tjänster skydda liv på vägarna. Genom hela vår historia har långsiktiga relationer värderats högt och lika så att kunna erbjuda våra kunder produkter med hög kvalitet. Vi har en privat ägare, är cirka 1300 medarbetare och vi finns förutom i Sverige också i Norge, Finland, Estland, Lettland och Litauen.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Produkt och Regulatorisk Specialist EMV (långt vikariat) | Stockholm
Apotea AB
Medicinska sekreterare, vårdadministratörer m.fl.

Om rollen som Produkt och Regulatorisk Specialist I rollen som Produkt och Regulatorisk Specialist kommer du att ha en nyckelposition i att säkerställa att de produkter som Apotea säljer är säkra, lagliga och lever upp till Apoteas höga kvalitetskrav. Du kommer bland annat att: Ansvara för löpande produktgranskning av nya artiklar i vårt handelssortiment, med fokus på innehåll, marknadsföring, märkning och övrig regulatorisk efterlevnad. Hålla dig informerad om uppdateringar inom relevant lagstiftning. Delta i produktutvecklingsprojekt för vårt EMV-sortiment, där du säkerställer att de regulatoriska kraven uppfylls. Fungera som kontaktperson gentemot myndigheter i frågor som rör produkt- och regulatoriska frågor. Samarbeta nära vårt produktutvecklingsteam, men du tillhör organisatoriskt Hållbarhetsteamet. Detta är en operativ roll med särskilt fokus på produktgranskning av vårt handelssortiment samt ansvar för regulatoriska frågor för EMV-sortimentet. Tjänsten är ett föräldravikariat och sträcker sig till och med september 2026, möjlighet till fast anställning efter vikariatet finns. Vi erbjuder i dagsläget ingen hybrid arbetsmodell utan vi utgår från kontoret. Vi söker dig som Vi söker dig som är strukturerad, noggrann, kvalitetsmedveten och ansvarstagande. Du kan kombinera arbetet med att omsätta din regulatoriska kunskap till praktiska lösningar som stöd för dina kollegor i EMV-teamet samtidigt som du ansvarar för att vi vidmakthåller Apoteas högt ställa kvalitetskrav på övrigt sortiment. En kandidat- eller magisterexamen inom naturvetenskap eller juridik. Några års erfarenhet av regulatoriskt arbete, gärna med en bred produktportfölj inom receptfria läkemedel, kosttillskott, livsmedel, medicintekniska produkter, kosmetiska produkter, kemiska produkter. Erfarenhet av rådgivande eller utredande roll kring regelefterlevnad och produktsäkerhet. Meriterande är kunskaper om medicinteknik, kosmetikaförordningen, REACH, CLP eller annan lagstiftning som berör kemikalier och produktsäkerhet. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Vad Apotea erbjuder dig Vi erbjuder goda möjligheter till karriärutveckling och förmåner såsom friskvårdsbidrag och personalrabatter. Vårt starka engagemang för hållbarhet innebär att du som anställd hos oss är en del av ett företag som aktivt arbetar för att minska sin miljöpåverkan och främja socialt ansvar. Hållbarhetsarbetet bedrivs genom hela organisationen och fokuserar på tre övergripande områden: miljömässiga och sociala aspekter på arbetsplatsen och i vår värdekedja. Vi strävar efter en jämlik och inkluderande värld där alla ges samma möjligheter och bidrar till lösningar som gynnar både människor och miljön. Därför samarbetar vi med organisationer som fokuserar på människors välmående, hälsa och miljöskydd. Om Apotea Apotea.se är Sveriges största nätapotek. Vi har det största sortimentet, över 27 000 receptfria varor och nästan 15 000 receptbelagda läkemedel för människor och djur, och är Sveriges mest hållbara e-handel enligt Sustainable Brand Index 2021. Med snabba leveranser och rådgivning underlättar vi vardagen för våra kunder. Apotea omsatte under 2023 ca 6 miljarder kronor och har cirka 1000 anställda. Vi finns i Stockholm, på Lidingö och i Morgongåva. För mer information, se apotea.se. Följ oss på sociala medier för att hålla dig uppdaterad kring allt som händer på Apotea LinkedIn Instagram Vi hoppas du vill bli en del av oss Skicka in din ansökan redan idag. Intervjuer sker löpande och tjänsten kan tillsättas omgående. Tillträde enligt överenskommelse. Apotea är en inkluderande arbetsgivare som värdesätter mångfald. Vi välkomnar alla sökande och strävar efter att skapa en arbetsmiljö där människor oavsett bakgrund, kön, ålder, religion eller funktionsvariation kan trivas och utvecklas. Välkommen till Apotea – där innovation möter omtanke och varje dag är en möjlighet att göra skillnad!

27 februari 2025
Sista ansökan:
13 augusti 2025
Group Accountant till Adtraction
Bravura Sverige AB
Redovisningsekonomer

Vill du arbeta i en bred och utvecklande roll inom koncernredovisning och processförbättring? Adtraction söker en Group Accountant som, utöver att hantera koncernredovisning, driver förbättringsprojekt, utvecklar processer och stöttar country managers i en internationell miljö. Här får du en nyckelroll i en snabbväxande organisation med stor förändringsbenägenhet och utrymme för egna initiativ. Är du redo att ta nästa steg? Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Adtraction. Om företaget Adtraction är ledande i Norden inom digital marknadsföring via partners. Bolaget är aktivt inom två vertikaler, e-handel och finans. Adtraction utvecklar och driver en plattform som kopplar samman annonsörer som vill öka sin försäljning med olika former av partners, exempelvis digitala magasin, influencers, bloggare, forum, mobilappar och prisjämförelsesajter, som vill skapa intäkter baserat på sitt innehåll och sina besökare. Sedan 2021 är Adtraction börsnoterade på Nasdaq First North Growth Market. Bolaget har lokala kontor i tolv länder i Europa, med huvudkontor i Stockholm. Adtraction präglas av en kollegial, avslappnad och trivsam arbetsmiljö, som uppmuntrar personlig utveckling och frihet under ansvar. Du erbjuds en rolig arbetsplats, 5000 kr i friskvårdsbidrag, kontinuerliga frukostar och mycket mer. Arbetsuppgifter Adtraction söker en Group Accountant som får en nyckelroll i företagets internationella expansion och koncernredovisning. Du kommer att arbeta nära country managers för att säkerställa korrekt rapportering och driva processförbättringar inom koncernredovisning och bokslut. Rollen innebär varierande arbetsuppgifter beroende på månadens fas – från konsolidering och kvartalsrapportering till utveckling av redovisningsrutiner och implementering av nya verktyg. Adtraction är börsnoterade på Nasdaq First North Growth Market och därav är kvartalsrapporteringen en viktig del av ditt arbete. Du jobbar nära och rapporterar till Group CFO. Hantera koncernredovisning och konsolidering, inklusive arbete med flera valutor och transfer pricing. Leda och implementera processförbättringar inom koncernredovisning och bokslut. Säkerställa korrekt redovisning och rapportering i nära samarbete med country managers. Ansvara för hållbarhetsrapportering (CSRD) och säkerställa efterlevnad av regelverk. Arbeta med månads-, kvartals- och årsredovisningar, där kvartalsrapporteringen är central. Identifiera och driva förbättringsprojekt för att stödja företagets tillväxt och effektivitet. Samverka med extern revisionsbyrå. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Universitetsutbildning inom ekonomi, redovisning eller liknande Flera års arbetslivserfarenhet av redovisning, där du har arbetat med koncernrapportering och konsolidering. God systemvana och intresse för digitala verktyg – erfarenhet av business intelligence är meriterande. Flytande i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt. Vi söker dig som är driven, initiativtagande och har en stark analytisk förmåga. Du trivs med att ta ansvar och lösa problem självständigt, samtidigt som du vet när du behöver söka information och samarbeta med andra för att nå bästa resultat. Du har en naturlig nyfikenhet och ser utmaningar som möjligheter att utvecklas. Din noggrannhet och strukturerade arbetssätt gör att du hanterar komplexa frågor med trygghet, samtidigt som du har en flexibel inställning och anpassar dig väl till förändringar. Du bidrar med en positiv energi och är en person som gärna förbättrar och effektiviserar processer för att skapa värde i verksamheten. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Stockholm Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan! #Specialist

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Jurist till socialförvaltning i Stockholm
Bemannia AB (Publ.)
Övriga jurister

Är du jurist med erfarenhet av socialrätt? Ansök redan idag! Om uppdraget Vi söker nu en jurist till en socialförvaltning i norra Stockholm. Uppdraget sker med start omgående och beräknas vara klart den 30 juni. Uppdraget sker på plats hos kunden. Omfattningen kan komma att variera under uppdragstiden. Dina arbetsuppgifter Som jurist på socialförvaltningen kommer dina arbetsuppgifter innebära att bistå kommunen med att ta fram förslag till delegerade beslutanderätter (delegationsordning) utifrån den nya socialtjänstlagen. Baserat på detta ska du sedan medverka i arbetet med att ta fram mallar för olika typer av delegationsbeslut. Dina kvalifikationer Examen från juristprogrammet vid svenskt universitet Meriterande Det är meriterande om du har relevant yrkeserfarenhet genom att ha arbetat med socialrätt eller ha fördjupning i socialrätt i din examen Det är meriterande om du har erfarenhet av arbete inom kommunal verksamhet Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 2025-03-03. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Amanda Chamoon, [email protected]. För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 072 170 40 00. Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Teknisk Support /administratör - Koki Group
Arlanda Invest Consulting AB
Kundtjänstpersonal

Vi rekryterar nu till Koki Group (HiKOKI/Metabo), en ledande aktör inom verktygsbranschen, som växer och söker dig som vill arbeta med teknisk support och administration i en kundnära roll. Om rollenOm rollen I rollen som Tech Support / Administratör / Hotline ansvarar du för kundkontakt och administration kopplad till service och reparationer av verktyg. Du blir en viktig del av serviceorganisationen där du hanterar inkommande samtal och e-post, stöttar kunder med frågor och ser till att reparationer administreras smidigt och effektivt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Kundkontakt Besvara kundfrågor via telefon och e-post gällande reparationer, servicestatus och teknisk support. Ge teknisk vägledning och felsökningshjälp vid behov. Säkerställa ett professionellt och serviceinriktat bemötande i alla kundinteraktioner. Administrativ hantering av reparationer Registrera, följa upp och uppdatera reparationsärenden i systemet. Koordinera med serviceteamet för att säkerställa snabb och korrekt hantering av reparationer. Kommunicera reparationens status och kostnader till kunder. Allmän administration Föra noggrann dokumentation av kundkontakter och reparationsärenden. Stötta serviceteamet med olika administrativa uppgifter för att optimera arbetsflödet. Erfarenhet och kompetenser Vi söker dig som har erfarenhet av kundservice, teknisk support eller administration. Är kommunikativ och trivs med att ha kontakt med kunder via telefon och e-post. Har förmågan att hantera flera uppgifter samtidigt och prioritera effektivt. Har grundläggande teknisk förståelse för elverktyg och schema läsning. Är van vid att arbeta i administrativa system och har goda kunskaper i Microsoft Office. Talar och skriver flytande svenska och engelska. Meriterande norska och danska. Vi erbjuder: En varierad och utvecklande roll hos en etablerad aktör inom verktygsbranschen. En arbetsmiljö där du får möjlighet att bidra och utvecklas inom teknisk support och administration. Placering i Infra City, Upplands Väsby. AnsökanLåter det här som något för dig? Tveka inte att kontakta vår samarbetspartner Vi Rekryterar.nu om du har några frågor. Du når vår rekryteringskonsult Mona Wågberg på [email protected] eller 0739500773. Välkommen med din ansökan redan idag – vi arbetar med löpande urval!

27 februari 2025
Sista ansökan:
16 augusti 2025
Teknisk testare

Vill du utveckla testautomation och kvalitetssäkra innovativa lösningar inom bank och finans? Bli en del av Skandia, Stockholm! Hos Skandia får du en central roll i att säkerställa kvaliteten på våra lösningar inom värdepappersaffären. Du kommer att arbeta med den senaste tekniken, driva testautomation och påverka utvecklingen av våra processer. Vi erbjuder en miljö där nytänkande, samarbete och kundfokus står i centrum – en arbetsplats där du verkligen kan göra skillnad. Vi erbjuder dig: - Ett kundägt företag där vi har samma intressen som våra kunder. Det innebär till exempel att vi tänker långsiktigt, oavsett om det är bra tider eller tider av osäkerhet. - Uppskattade personalförmåner som försäkringar, förmånliga bolån, subventionerade luncher, gym på kontoret, utökad föräldraersättning - En modern teknisk miljö med verktyg som bland annat Playwright, Bruno och Azure DevOps - Ett nära samarbete med andra team och att vara del av de nätverk där vi tillsammans driver kvalitetsarbetet framåt Det här gör du hos oss: Teamets applikationer sträcker sig över hela stacken – frontend, backend och databaser – vilket ger dig en varierad och utvecklande arbetsdag. Du kommer bland annat: - Automatisera och kvalitetssäkra testprocesser - Bygga och vidareutveckla API-, prestanda-, smoke- och systemtester - Skapa testdata och stötta affärssidan vid acceptanstester - Arbeta både med manuella och automatiserade tester - Delta i kravarbete och skapa testfall utifrån user stories Du blir en del av ett agilt team på Skandia i Stockholm där du arbetar nära både utvecklare och inom värdepappersområdet . Här får du möjligheten att påverka och utveckla testautomation i en tekniskt avancerad miljö med stort fokus på kvalitet och innovation. Kontoret ligger centralt beläget på Kungsholmen och möjlighet till distansarbete några dagar i veckan. Vi söker dig som har erfarenhet av testning och testautomation samt ett stort intresse för att förbättra testprocesser. Som person och kollega är du analytisk, noggrann med ett stort driv att utvecklas. Har du erfarenhet av verktyg som Playwright, Azure DevOps och Javascript/Typescript är det meriterande, men viktigast är din inställning och vilja att växa tillsammans med oss. Vi använder oss av externpart för den här rekryteringen. Vid frågor kontakta Sofie Nordvall på Ada Digital: [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Vi är tillräckligt små för att du kan göra skillnad men tillräckligt stora för att du kan växa. Vi är det ledande pensionsbolaget som tar ansvar. Hos oss är engagemang, ansvarstagande och en vilja att utvecklas några av de egenskaper vi värderar högst. Vi tror att samarbete tar oss längre än vad någon enskild person kan göra. Vi erbjuder tjänstepension med förebyggande hälsoförsäkring för att våra kunder ska kunna bygga grunden till en trygg pension och vara friska på vägen dit. Vi erbjuder också bolån och sparande samt förenklar sparandet för våra kunder genom vår rådgivning. Av våra närmare 2 miljoner kunder är 1,4 miljoner också våra ägare. Det är deras behov och intressen som vi tar tillvara i utvecklingen av Skandia. Vi sitter inte inne med alla svaren, det är därför vi behöver din hjälp att lösa morgondagens utmaningar. Ditt bidrag kommer att märkas!

27 februari 2025
Sista ansökan:
25 augusti 2025