Supporttekniker 1st line
Jobbusters AB
Supporttekniker, IT

ArbetsuppgifterRollen som Supporttekniker innebär primärt att ta emot och lösa incidenter och beställningar. I rollen ingår även installation av datorer, felsökning av både hård - och mjukvara samt utskick av datorer. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att: Bemanna servicedesk (08:00 – 17:00); ta emot användare, svara på inkommande telefonsamtal och mail Supporta arbetsplats- och mötesteknik i kundens lokaler Hantera inkommande ärenden i ärendehanteringssystem Säkerställer information och klassning, prioritet etc Löser incidenter enligt SLA /OLA Eskalerar till nivå 2 & nivå 3 Uppdaterar kunskapsdatabasen Felsökning av både hård- och mjukvara Agera dispatcher och skicka ärenden till rätt grupp Utskick av beställda programvaror Lägga till/ta bort olika typer ut av behörigheter Administrera användarkonton Dokumenterar lösningar/rutiner för kända fel i kunskapsdatabasen Kvalifikationer Du har en utbildning inom IT alternativt 3 års erfarenhet som Supporttekniker. Du har minst 3 års arbetslivserfarenhet under de senaste 5 åren i rollen som IT-supporttekniker. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av arbete inom ActiveDirectory. Du har minst 2 års arbetslivserfarenhet av Service Now, där du arbetet med incidenthantering, beställningar samt hantering av kunskapsartiklar. Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat. Meriterande om du har 1 års arbetslivserfarenhet av arbete inom Azure Hybrid AD samt virtuella Vmware miljöer. Meriterande om du har 1 års arbetslivserfarenhet av arbeta med Sharepoint (Onprem). Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Supporttekniker så ser vi att du har en stark känsla för service och samarbetsförmåga. Du är initiativtagande, nyfiken och tydlig i din kommunikation. Företagspresentation Vår kund är ett statligt affärsverk som förvaltar stamnätet för elkraften i Sverige. De bedriver även forskning- och utvecklingsprojekt på många områden för att främja ny teknik. Huvudkontoret finns i Stockholm och här behöver man som konsult säkerhetsprövas för de flesta uppdrag. När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön Enligt överenskommelse. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start omgående och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 2026-02-27 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters som konsult hos vår spännande kund i Stockholm. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Sista ansökningsdag är 2025-02-16. Säkerhetsprövning av konsult krävs. Processen för säkerhetsprövning och genomförande av registerkontroll beräknas ta ca 8 till 10 veckor från tilldelning av uppdrag, men kan både ta längre och kortare tid. Konsultens uppdrag kan inte påbörjas innan denna process har genomförts och klartecken har givits.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Löneadministratör till kund i Stockholm
Bemannia AB (Publ.)
Löne- och personaladministratörer

Har du erfarenhet av löneadministration och arbete med hela lönehanteringen fram till lönekörningen? Välkommen med din ansökan! Om uppdraget Vår kund, som är verksam inom offentlig sektor, söker nu en löneadministratör ett uppdrag som är på 100% och påbörjar så snart som möjligt fram till 31 maj 2025. Arbetstider: 8.00-16.30 mån-fre (flextid). Distansarbete kan förekomma. Dina arbetsuppgifter I rollen som Löneadministratör kommer du att arbeta med: Administration av löne- och personalärenden. I arbetsuppgifterna ingår det att registrera, bearbeta löneunderlag, upplägg och avslut av personal i lönesystemet Dina kvalifikationer Erfarenhet av inom löneadminstratioon Kunskaper inom kollektivavtal kopplat till lön Erfarenhet av lönesystemet Heroma Goda systemkunskaper Vad vi erbjuder dig Som konsult hos Bemannia får du: En nära kontakt med din konsultchef Möjlighet till fler spännande uppdrag Erfarenhet på lärorika arbetsplatser där din kompetens gör skillnad Trygga anställningsvillkor Läs mer om hur det är att vara konsult hos oss här: Att jobba som konsult via Bemannia Om ansökan Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Ladda gärna upp ditt cv i word-format och på svenska. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, 14 februari. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, Sanna Perjons [email protected] För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på 070 884 96 00 Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem – krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Produktionsoperatörer till gipsfabrik i Bålsta
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Tranpenad växer och söker nu fler duktiga produktionsoperatörer till gipsproduktion i Bålsta. Låter det som ett jobb för dig? Välkommen med din ansökan idag! Om tjänstenNu söker vi på Tranpenad produktionsoperatörer till vår kund i Bålsta norr om Stockholm, verksamma inom gipstillverkning. Som produktionsoperatör består dina huvudsakliga arbetsuppgifter av produktionsövervakning. Arbetet utförs i nära samarbete med samtliga medlemmar i skiftet och kommunikationen sker till stor del via telefon i headset. Arbetsuppgifter Produktionsomställningar & produktionsövervakning Truckkörning Kvalitetskontroll med säkerhet och anläggningsutnyttjande som högsta prio. Ansvar för produktionsutrustningen; felsökning, byte av förbrukningsmaterial, operatörsunderhåll Om dig som söker Vi söker dig som är minst 18 år och har gymnasieutbildning med godkända betyg, gärna med teknisk och/eller praktisk inriktning. Utöver detta ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete i industrimiljö, truckkort samt datorvana. För att lyckas i rollen är det också ett krav att du har goda kunskaper i det svenska språket. Som person är du kvalitetsmedveten, nyfiken, drivande och ansvarstagande, med en god förmåga att kommunicera och samarbeta. Då arbetstiderna är väldigt varierande så behöver du ha körkort och bil, alternativt bo i närområdet. Krav: Obehindrad svenska i tal och skrift Gymnasieutbildning med godkända betyg Meriterande: Körkort B och tillgång till bil Truckkort A+B Erfarenhet av arbete i industrimiljö Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. l. Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Arbetstider: 5-Skift: dagar, kvällar, nätter och helger Lön: Enligt kollektivavtal. Om Tranpenad GroupSedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. AnsökanSkicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Truckförare till gipsproduktion i Bålsta
Tranpenad AB
Lager- och terminalpersonal

Nu söker vi utlastningspersonal till en gipsproduktion i Bålsta. Låter det som ett jobb för dig? Välkommen med din ansökan idag! Om tjänstenNu söker vi på Tranpenad personal till vår kund i Bålsta norr om Stockholm, verksamma inom gipstillverkning. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter består av plock samt truckkörning utav främst motviktstruck. Arbetet utförs i nära samarbete med samtliga medlemmar i skiftet och kommunikationen sker till stor del via telefon i headset. Arbetsuppgifter Plock Truckkörning Kvalitetskontroll med säkerhet och anläggnings utnyttjande som högsta prio Om dig som söker Vi söker dig som är minst 18 år och har gymnasieutbildning med godkända betyg, gärna med teknisk och/eller praktisk inriktning. Utöver detta ser vi gärna att du har erfarenhet av arbete i industrimiljö, samt datorvana. För att lyckas i rollen är det också ett krav att du har goda kunskaper i det svenska språket. Som person är du kvalitetsmedveten, nyfiken, drivande och ansvarstagande, med en god förmåga att kommunicera och samarbeta. Då arbetstiderna är väldigt varierande så behöver du ha körkort och bil, alternativt bo i närområdet. Krav Obehindrad svenska i tal och skrift Gymnasieutbildning med godkända betyg Meriterande Erfarenhet av arbete i industrimiljö Körkort B och tillgång till bil Truckkort A1-A4 samt B1-B4 Vad vi kan erbjuda dig Tranpenad hjälper dig forma din framtid! Som Tranpenadare är du en viktig del av vår bemanningsstyrka och får en anställning med marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal.Du får även ett förmånligt friskvårdsbidrag och en generös rabatt hos gymkedjorna Nordic Wellness, SATS och Fitness24Seven! Övriga villkorArbetstider: Måndag-fredag kl. 07.00-15.40 Lön: Enligt kollektivavtal Om Tranpenad Group Sedan 1999 har vi på Tranpenad arbetat för att få företag och människor att växa. Idag är vi en av Sveriges största aktörer inom vårt segment, med 2 500 medarbetare och kontor i Stockholm, Eskilstuna, Göteborg, Borås, Trollhättan, Jönköping och Helsingborg. Genom att vara personliga, kompetenta och ansvarstagande i allt vi gör – och ha roligt medan vi gör det – blir vi det personliga bemanningsföretaget som alla pratar om. Tranpenad är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och anslutet till Kompetensföretagen via Almega. Sedan 2022 är matchningsbolaget Eyes4work en del av Tranpenad Group. Eyes4work startades 2018 med målsättningen att tillsammans med lokalt förankrad personal och samarbetspartners skapa effektiva kedjor där utbildning och matchning är delar i den process som leder individen framåt, mot ett nytt jobb eller vidare mot nästa mål. Eyes4work finns idag på ett 60-tal orter i landet och varje dag går 8 deltagare vidare till ett nytt jobb eller en utbildning. Ansökan Skicka in din ansökan redan idag då intervjuer sker löpande. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller telefon. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att de aktuella kandidaterna inte har en bakgrund som är oförenlig med Tranpenads värdegrund. För oss är det viktigt med en trygg arbetsmiljö och därför har vi nolltolerans mot alkohol och droger. För att säkerställa att våra policys efterlevs kan det förekomma alkohol- och drogtester, innan och under anställning.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Rekryteringsassistent inom IT/tech till Bravura
Bravura Sverige AB
Personal- och HR-specialister

Är du en flexibel och ambitiös student som vill arbeta i en social miljö med IT/tech rekrytering i fokus? Här arbetar du i vårt IT/tech team där du har stora möjligheter till personlig och professionell utveckling! Om Bravura Bravura skiljer sig åt genom att sätta våra anställda i första rummet. Det har sedan 2008 visat sig vara det bästa för de som är uppdragsgivare, arbetssökande, och för oss själva som företag. Bravura arbetar med bemanning och rekrytering inom flera områden, med särskilt fokus på tjänstemannasektorn. Inom vårt affärsområde Brillante är vi specialiserade på IT/tech-rekrytering och samarbetar nära våra kunder för att hitta de bästa kandidaterna utifrån våra kunders behov. Det ger oss förmånen att möta spännande människor med varierade kompetenser inom IT/tech – både de som söker nya möjligheter och de som är öppna för rätt utmaning utan att aktivt leta. Här har du chansen att arbeta inom ett växande område tillsammans med ambitiösa kollegor i en het bransch som fortsätter att växa. Vi erbjuder en gedigen introduktion till rollen som rekryteringassistent och till branschen. Läs mer om oss här! Arbetsuppgifter Som rekryteringsassistent hos oss på Bravura är din huvudsakliga uppgift att stötta dina kollegor i det dagliga arbetet. En av de roligaste aspekterna med rollen är att vi är specialister inom IT/tech-rekrytering och samtidigt får en omväxlande vardag genom att arbeta med olika kunder och projekt. Vad som är mest prioriterat kan skifta från dag till dag – ibland från timme till timme. Vi arbetar med en kompetensbaserad intervjumetodik, och dina arbetsuppgifter kan inkludera att hantera ansökningsflödet, hålla intervjuer, skriva och publicera annonser, arbeta med search/uppsökande rekrytering samt andra administrativa uppgifter som ingår i rekryteringsprocessen. Hos oss får du stort eget ansvar och möjlighet att påverka din utveckling. Ju mer du vill lära dig, desto bättre passar du för rollen! Tjänsten är på deltid, och vi ser därför att du kombinerar den med heltidsstudier eller annan sysselsättning på minst 50%. Vi söker dig som: • Studerar en pågående utbildning inom exempelvis datavetenskap, ekonomi eller beteendevetenskap, med examen tidigast våren 2026. • Har tidigare arbetslivserfarenhet, gärna från ett socialt yrke där struktur och förmåga att arbeta införsäljande har varit viktiga delar. • Har ett intresse för IT/tech och vill utveckla din kunskap inom området. • Uttrycker dig väl i tal och skrift på både svenska och engelska, då båda språken används i arbetet. För att trivas i rollen tror vi att du har ett starkt sinne för struktur, samtidigt som du är flexibel och trivs i en dynamisk vardag där arbetsuppgifter kan förändras med kort varsel. Du känner dig trygg i att skriva professionella texter och att kommunicera via telefon, då båda delarna är en naturlig del av arbetet. Vidare ser vi att du tar initiativ, är självgående och har lätt för att sätta dig in i nya uppgifter, vilket är viktigt för att förstå kundens behov och matcha rätt kandidater. Du har en hög servicenivå, gillar att ta ansvar och är trygg i att fatta egna beslut. I teamet arbetar vi tätt tillsammans för att driva rekryteringsprocesserna framåt, så det är viktigt att du är en god kommunikatör, vågar ställa frågor och uppskattar samarbete. Vi värdesätter din förmåga att se lösningar istället för problem och att du gärna bjussar på ett skämt eller två! Övrig information Start:Enligt överenskommelse, så snart som möjligt Plats:Vi ser att du utgår ifrån vårt kontor i Stockholm, Göteborg eller Malmö. Vi gör ett löpande urval, så skicka in din ansökan redan idag! Vid frågor eller funderingar, kontakta gärna Navid eller Elice som arbetar som rekryterare i det här teamet! Du når Elice på[email protected] 076-721 49 82 och Navid på [email protected] eller 070-434 17 71.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Personlig assistent till kvinna i Enskede
Aleris Sjukvård AB
Personliga assistenter

Om oss Aleris Rehab Station är ett nationellt och internationellt rehabiliteringscenter. Vi hjälper patienter med förvärvade och medfödda ryggmärgsskador, ortopediska skador och neurologiska skador och sjukdomar. Vi erbjuder också personlig assistans. Vi sitter i en stor, fin byggnad i Frösundavik i Solna, en kombination av gamla kasernlokaler, nya boenderum, behandlingsrum och restaurang. Vi har en omfattande forsknings- och utbildningsverksamhet och ett väl utvecklat teamarbete. Vi har också en mottagning med fokus på MS i Liljeholmen. Aleris Rehab Station är den del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Basal hemsjukvård och Uppsala Närakut ingår. Rollen Vi söker en personlig assistent till en kvinna i 60-års åldern som sitter i rullstol och har en förvärvad hjärnskada. Som personlig assistent kommer dina arbetsuppgifter bland annat vara att stötta och hjälpa henne med sin dagliga livsföring såsom personlig hygien, på- och avklädning, förflyttningar (lift finns i hemmet), assistera vid måltider, städa, följa med på aktiviteter etc. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i arbetsliv och privat. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. En anpassad och väl utarbetad introduktion Interna utbildningar En företagskultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras God arbetsmiljö med korta beslutsvägar med fokus på att skapa rätt förutsättningar och möjlighet att påverka verksamheten. Om dig Vi söker dig som är strukturerad, ordningsam, lojal och lyhörd. Du värnar också om att ge god omvårdnad och service med hög kvalitet. Genom ditt engagemang, professionella förhållningssätt och din kommunikativa förmåga skapar du goda relationer med kunden och dina kollegor och blir därför en betydelsefull medarbetare för oss. Det är viktigt att du agerar med sunt förnuft och har ett stort kundfokus. Du skall kunna arbeta 30-35 timmar i veckan, både dagtid samt kvällstid och varannan helg. Passen är förlagda mellan kl 09-15.30 samt 16.45-21 . Bakgrund Du är en person med stort intresse för att arbeta med människor. I denna roll krävs det tidigare erfarenhet av att ha arbetat som personlig assistent och/eller inom vård- och omsorg. Det är meriterande om du har erfarenhet inom epilepsi och stroke. Krav är att du har mycket goda kunskaper i svenska språket. Anställningsvillkor Anställningsform: Timanställning/Visstidsanställning Omfattning: Deltid/Heltid Tillträde: Omgående Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker att det låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss. Vi hörs!

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Rekryteringsgruppen söker CE-chaufförer i Stockholm!

Vi letar nu efter erfarna lastbilschaufförer som inte bara är mästare på vägen, utan också delar vår strävan efter kvalitet och kundnöjdhet. Om du tror att du har vad som krävs för att styra riktningen för vårt transportteam, då är detta din chans att glänsa! Arbetsuppgifter Rekryteringsgruppen har kunder över hela Stockholmsområdet och utför uppdrag inom ett flertal områden såsom renhållning, distribution och fjärrkörning. Tack vare detta kommer du att få möjlighet att bredda dina erfarenheter inom olika branscher! Just nu har vi flera lediga jobb - svara på frågorna i annonsen så återkommer vi om vi har ett uppdrag som passar dig! Egenskaper Vi konsultchefer på Rekryteringsgruppen brinner för att ständigt visa stort personligt engagemang till våra anställda och kunder och det engagemanget hoppas vi förmedlas vidare till dig som är ute på vägarna och arbetar. Vi ser därför att du som söker jobbet är just det - personligt engagerad och därmed har en positiv inställning, är nyfiken, flexibel och har en genuin vilja att göra ett bra jobb! Känner du igen dig och är redo att ta på dig olika arbetsuppgifter och utmaningar? Då kan det här jobbet vara rätt för dig. Vi som anställer dig tror på dig och det vill vi att du också gör! Kvalifikationer Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av arbete inom bemanningsbranschen eller har arbetat inom något av de områden vi erbjuder. Du är självgående, ansvarstagande och har förmågan att snabbt sätta dig in i nya arbetsmiljöer och arbetsuppgifter. Krav: Svenskt CE-körkort YKB och färdskrivarkort Vana av att köra bil och släp Meriterande: Tillgång till egen bil Truckkort ADR Vana av att köra link och växelflak Vad kan Rekryteringsgruppen erbjuda dig som anställd? Vi tar hand om dig som anställd och erbjuder alla våra medarbetare trygga anställningsförhållanden med marknadsmässiga löner, tjänstepension, semester- och övertidsersättning samt försäkringar enligt kollektivavtal. Som konsult har du även förmånen att ha en dedikerad konsultchef som är tillgänglig för dig under hela din anställningstid. Konsultchefens huvudsakliga ansvar är att matcha dig med lämpliga kunduppdrag och skapa en miljö där du känner dig bekväm och motiverad i ditt arbete. Tillträde: Omgående Lön: Fast enligt avtal Arbetstider: Varierar beroende på uppdrag. Vi har dag och nattkörningar i norra och södra Stockholm. Låter detta som något för dig? Ansök redan idag! Skicka din ansökan via Teamtailor! "Sökord: Arbetare, ambulerande, distribution, bud & paket, lediga jobb, lastbilschaufför, distribution, CE-chaufför, Norrort, Upplands Väsby, Veddesta, söderort, Segeltorp"

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Vi letar köksmästare för en av våra samarbetspartners!
M Dryck & Konsult AB
Köksmästare och souschefer

Är du köksmästare och letar efter en ny utmaning? Gillar du matlagning, högt tryck och bra puls. Samtidigt som du är närvarande, kan leda andra människor framåt. Det på ett tydligt och inspirerande sätt. Du besitter en kunskap matlagningsmässigt på hög gastronomisk nivå. Du kommer att vara en viktig del hos en av våra samarbetspartner när det kommer till att utveckla verksamheten framåt, samtidigt som du skapar stamgäster på vägen. Är det du? Då ska du läsa vidare ROLLEN Som kökschef leder du den dagliga driften, är närvarande och tar dina beslut kopplade till företagets värderingar och framtidsvisioner. Du är trygg i dig själv, ser lösningar och potentiella vägar framåt för gäst och medarbetarresan. Som lagkapten är du strukturerad, kvalitetssäkrar processer och ser till att högsta kvalitet hålls i alla led. Du kommer att arbeta aktivt med hållbarhet. Den cirkulära hållbarhetsresan avspeglar vårt fotavtryck både socialt, ekonomiskt och miljömässigt. Nöjda och motiverade medarbetare driver företagets utvecklingen. DET HÄR ÄR DU BRA PÅ Laga mat Driva utveckling Driva team God råvarukännedom Inspirationskälla Kreativ Konceptuella färdigheter Ekonomiskt lagd. Med det menas inte att billigast är bäst Duktig på kommunikation Datorkunskap i form av kostnadskalkyler, beställningslistor DET HÄR FÅR DU - Rätt förutsättningar för att göra ett grymt jobb - Trygghet i din anställning - Friskvårdsbidrag - Ett hållbart schema - Härliga relationer med samarbetspartners, leverantörer och gäster - Pension osv. DET HÄR FÅR VI - Är duktig på att driva andra människor - Noggrann - Gedigen kunskap - Coachande Ledarskap - Hungrig på nya utmaningar VID FRÅGOR Magnus Olsson 0708-402940 [email protected] OM PROGRESSIO Vi skapar innovation med kreativa lösningar och närvaro hos våra partners. Vi finns inte bara för att hjälpa företag inom besöksnäringen med tillsättningar för nuet, utan för långt in i framtiden skapa utveckling tillsammans. Det genom att förstå vilka vägar som kan vandras, behöver förändras, för att sticka ut i sitt employer brand på arbetsmarknaden, men även för att du som kandidat ska veta vad som ingår i din anställning, få rätt förutsättningar att lyckas framåt i tiden. Vi är övertygade om att attityd, ambitioner och growth mindset, tillsammans kommer ta oss längre. Vi styrs av värderingar där hållbarhet är centralt för utveckling i alla dess former. People, Planet and Profit. Vissa ser oss som ett rekryteringsföretag, vi se ser oss som Framtidens funktion som sätter data, dialog, attityd och framtidsvisioner i förarsätet. Vilket gör att vi får fram ditt absolut bästa

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare
Insitepart AB
Telefonförsäljare m.fl.

Dina Arbetsuppgifter och profil Vi på Insitepart söker kundtjänstpersonal till vår kund DHL i Västberga. Dina arbetsuppgifter kommer vara att svara på telefonsamtal och mejl som kommer in, men även sedvanliga uppgifter kopplat till administration. Arbetet ställer krav på god kundkontakt och kommunikation. Vi ser att du som söker är en positiv, driven och effektiv. För att passa in på den här profilen ser vi att du: Är strukturerad Har datorvana Är noggrann samt ställer höga krav på kvalitét Är serviceinriktad Gillar arbeta med problemlösningar och mål Vi erbjuder dig Du som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag under dagtid Planerad start i mars. Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och jobbar ute hos vår kund. Insitepart tillämpar utdrag ur bakgrundskontroll på de kandidater vi väljer att anställa. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in dina ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025
Jobba extra på DHL i Västberga
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina Arbetsuppgifter och profi Vi på Insitepart söker erfaren lagermedarbetare till vår kund DHL i Västberga. Denna tjänst kräver att du har truckkort A1-A4 och B1-B4. Du som söker ska gilla att arbeta aktivt i ett högt tempo och kunna hjälpa till där behovet finns. Vi ser det som starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet av lager/terminalarbete. Vi ser att du som person är flexibel och har hög arbetsmoral. Oavsett vart vi har plats för dig så tror vi att du är målinriktad gillar att arbeta självständigt, men även i team. Du kan arbeta mot uppsatta mål och är hungrig på att utveckla dig. Arbetstiderna är förlagda måndag-fredag och varierar mellan 06:00-14:00 och 14:00-20:00. Behovet kan variera så vi ser att du som söker är flexibel och kan hoppa in vid kort varsel. Vänligen notera att ett krav för den här tjänsten är att du som söker har en annan sysselsättning. Det kan exempelvis vara heltidsstudier på högskola/gymnasiet eller annat jobb på minst 50%.Vi erbjuder digDu som jobbar hos oss får en arbetsgivare som gör sitt yttersta för att du ska få utvecklas och få alla möjligheter till att nå goda resultat. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket betyder att vi följer alla rådande lagar och erbjuder dig som anställd säkra arbetsvillkor och kollektivavtal. Våra flexibla medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig faktor till vår starka tillväxt. Villkor Du ska vara minst 18 år gammal Arbetstider varierar mellan 06:00-14:00 och 14:00-20:00 Truckkort A+B Erfarenhet av att köra ledstaplare Den här tjänsten innebär att du blir anställd som konsult hos Insitepart och kommer att arbeta ute hos vår kunder i Stockholm med omnejd. Insitepart tillämpar bakgrundskontroll i rekryteringsprocessen. Låter detta som din nästa utmaning? På Insitepart är alla välkomna att söka jobb oavsett ålder, kön, erfarenhet eller etnisk bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet när vi rekryterar, för vi vet att rätt person på rätt plats skapar ett stort mervärde för både kund och dig som person. Skicka gärna in din ansökan redan idag! Vi arbetar med löpande urval och tjänsterna kommer att tillsättas när vi funnit rätt kandidater.

11 februari 2025
Sista ansökan:
31 juli 2025