Are you a student looking for a part-time job during your studies? Are you a native English speaker? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become the employer of choice within premium lifestyle brand and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central Europe markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase on Monday-Friday 9-17. You will be the first personal contact point to the brand. It will be possible to work half days as well as full-time during summer and winter sale periods. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty programme, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the German language fluently. Any additional languages are of benefit such as German, Spanish or Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: May 2025 Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]
Har du erfarenhet av teknisk försäljning mot UPS och industri segmentet? Drivs du av att utveckla affärer i en internationell miljö? Vi söker dig som vill vara en del av ett expansivt företag där både individuell utveckling och framgångsrika affärer står i fokus! Hos GS Yuasa Battery Nordic får du möjlighet att arbeta i en ledande verksamhet där engagemang och gemenskap är centrala värden! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos GS Yuasa Battery Nordic. Om företaget GS Yuasa är en av världens ledande batteritillverkare. Gruppen består av 65 dotterbolag och 33 filialer i länder över hela världen. I över 100 år har GS Yuasa kontinuerligt skapat avancerade lagrade energilösningar under filosofin ”Creating the Future of Energy” och etablerat sig som det bästa produktvalet för fordons-och industribatterier. GS Yuasa Battery Nordic finns i Bankeryd utanför Jönköping och arbetar inom sälj-, marknad-och logistikfunktion med kundbasen i Norden och Baltikum. Företaget har en stabil global närvaro som fortsätter att växa i imponerande takt och söker nu ytterligare en medarbetare till försäljningsteamet i Norden, som kommer att få möjlighet att vara med på tillväxtresan. Det finns goda möjligheter att utvecklas inom företaget genom att ta på sig nya ansvarsområden och större positioner på sikt. Arbetsuppgifter Som Regional Sales Manager är du ansvarig för att driva försäljningen av batterilösningar till avbrottsfri kraftförsörjning (UPS) och datacentersegmentet. Du arbetar både med nya och befintliga kunder och fokuserar på att utveckla samarbeten, identifiera affärsmöjligheter och bygga långsiktiga relationer. Rollen innebär resor inom Sverige, Norden och övriga Europa. Dina ansvarsområden inkluderar: • Utveckla och implementera försäljningsstrategier för UPS- och datacenterlösningar i Norden. • Bygga och stärka relationer med nyckelpersoner och beslutsfattare inom kundorganisationer. • Driva hela säljprocessen – från prospektering och behovsanalys till offert, avslut och uppföljning. • Delta i kundmöten, branschevent och nätverksaktiviteter. • Samarbeta tätt med General Manager Sales och kollegor inom den nordiska organisationen. • Ha löpande kontakt med europeiska filialer och arbeta i en internationell miljö. • Genomföra marknadsanalyser och bevaka branschtrender för att stärka företagets konkurrenskraft. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper Krav: • Erfarenhet av B2B-försäljning inom energilagring, UPS, batterier eller närliggande branscher. • Kunskap om blybatterier och litium jon-batterier samt deras tillämpning inom UPS och datacenter. • Flytande svenska och engelska i tal och skrift. • B-körkort. • Erfarenhet av CRM-system och Office 365. Meriterande: • Kandidatexamen inom företagsekonomi, ingenjörsvetenskap eller motsvarande. • Kunskap i finska språket. Vi letar efter en målinriktad och affärsdriven person som trivs med att påverka och skapa tillväxt. Du är initiativrik, självgående och trivs i en dynamisk arbetsmiljö där samarbete och innovation står i centrum. Din sociala förmåga och ditt strategiska tänkande gör att du bygger starka relationer både internt och externt. Dessutom har du en strukturerad och resultatinriktad arbetsstil, vilket gör att du framgångsrikt driver affärsprocesser från start till mål. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Flexibel placering, med fördel i Stockholm/Jönköping Lön: Enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vår support genom att maila till [email protected] eller ringa till nummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller. Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Are you a student looking for a part-time job during your studies? Do you speak fluent German? ABOUT THE COMPANY GANT is the future of American Sportswear and has been a pioneer of preppy style since 1949. Founded by the Gantmacher family in the college town of New Haven, Connecticut, GANT revolutionized the way the world dresses by creating American Sportswear icons. Today we continue to challenge convention and make clothes for the courageous, the curious and the creative - a community of people who believe you should never stop learning. GANT enjoys a global presence in over 70 markets, with 600 stores, 4,000 selected retailers and with a team of 1500 employees globally. We strive to become employer of choice within premium lifestyle and are always looking for new passionate people to join their team. ABOUT THE ROLE As a Customer Service Agent for the Central Europe markets you will support customers mainly over phone and email. You will help GANTS customers before, during and after a purchase on Monday-Friday 9-17. You will be the first personal contact point to the brand. It will be possible to work half days as well as full-time during summer and winter sale periods. RESPONSIBILITIES Support customers with queries in relation to orders, products, stores or loyalty programme, to name a few, within the tonality guidelines, which is done primarily via Service Cloud. Report any issues to the E-Commerce teams and the Customer Service Manager Handover cases and issues handled to the inhouse team WHO ARE YOU? To be successful in this role we believe that you speak the German language fluently. Any additional languages are of benefit such as Dutch, English, Swedish. It is an advantage if you have previous experience in customer service or working in digital platforms. But most importantly we believe that you are: • A solution-oriented fast learner who can handle digital platforms • Service minded and friendly • Communicative and not afraid to ask for help Does this sound like something for you? We look forward to your application. OTHER INFORMATION: Start: May 2025 Location: Stockholm, Hybrid solution Employment form: This is a part-time consultancy position where you will be hired as a consultant through A-hub. For questions regarding the position please contact Julia Nilsson at [email protected]
Join Our Team as a Process Engineer We are currently seeking experienced and motivated Process Engineers to join our dynamic team. As a pivotal part of our operations, the Process Engineer will play a crucial role in ensuring the efficiency and effectiveness of our processes. If you have a passion for technology and a keen eye for detail, we encourage you to apply. About the RoleAs a Process Engineer, you will be involved in the manufacturing of ATMP products, to be used in clinical trials. The role at Anocca is suited to experienced and motivated professionals with a drive to lead and execute by action. Experience in aseptic work, including processing of ATMPs, as well as in electronic batch management systems would be a significant asset. You should have high-quality relevant experience, excellent English communication skills, knowledge of aseptic manufacturing techniques, and be securely anchored in GMP regulations. You must be capable of working as part of a team but should also demonstrate initiative to drive projects forward. What We're Looking For: Manufacturing experience in the cell therapy or ATMP space Significant and relevant experience in cell processing equipment and validation Good grasp of the underlying biology, preferably experience in T-cell immunology Fluent written and spoken English Why Join Us? Our company is at the forefront of technological innovation, striving to make a difference in the industry. We offer a dynamic working environment where talent and ambition are recognized and rewarded. Join us, and be part of a team that values growth, collaboration, and the pursuit of excellence. We Offer: Competitive salary and benefits package. Opportunities for professional development and career advancement. A collaborative and supportive work culture. State-of-the-art facilities and resources. How to Apply: If this Process Engineer position resonates with you, we would love to hear from you. Submit your application, including your CV and a cover letter, through our careers portal. Join us in making a difference, apply now! We ensure unbiased recruitment by hiding your personal information such as name, email, etc. and photos from the recruiter during the screening process. We may use background checks in the recruiting process.
HAVI Sverige är ett framstående företag inom logistikbranschen och har verkat i Botkyrka sedan 1990-talet. Företaget har kontinuerligt expanderat och etablerat starka samarbeten med stora restaurangkedjor som McDonald's, Vapiano, Pizza Hut, Subway, Espresso House, Zócalo och Dominos. Vi utför leveranser runt om i landet bl.a. Gävle, Dalarna, Örebro, Linköping, Motala och Storstockholmsområdet. HAVI Sveriges huvudkontor är beläget i Tumba och här finns viktiga funktioner som finans, kundsupport, inköp och lagerhantering. Just nu söker vi personal för tillsvidareanställning på heltid som C-chaufför. Vi har en uppdaterad vagnpark med moderna lastbilar från Scania. Vi erbjuder dig goda personalförmåner så som bl.a. friskvårdsbidrag och tillgång till gratis gym på arbetsplatsen. HAVI är ett företag präglad av trygghet och stabilitet som självklart har kollektivavtal med avtalad pension, försäkringar och lön enl. avtal. Som C-chaufför kommer du bland annat: Köra distributionsbil i stor-Stockholm och City. Hantera handdator. Ansvara för den tilldelade bilen. Utföra visst arbete på terminalen. Önskad Profil: C-behörighet (dokumenterad erfarenhet). YKB (vidareutbildning bekostas av HAVI). ADR 1.3 (vidareutbildning bekostas av HAVI). Digitalt färdskrivarkort. Truckkort. Erfarenhet och trivs att köra i stadstrafik. God svenska i tal och skrift (minimikrav: tydligt göra sig förstådd och förstå). God fysik då arbetet delvis är tungt. Vi söker dig som: Trivs med kundkontakt, är flexibel och tar ansvar. Säkerhet, miljö och kvalitet är viktiga värden för oss. Din förmåga att kombinera service med noggrannhet och miljömedvetenhet är avgörande för att säkerställa en hög standard i vårt arbete. Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Varierade arbetstider enligt schema Placering: Du utgår från vår anläggning i Tumba Anställningsform: Heltid tillsvidare (6 månaders provanställning) Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
HAVI Sverige är ett framstående företag inom logistikbranschen och har verkat i Botkyrka sedan 1990-talet. Företaget har kontinuerligt expanderat och etablerat starka samarbeten med stora restaurangkedjor som McDonald's, Vapiano, Pizza Hut, Subway, Espresso House, Zócalo och Dominos. Vi utför leveranser runt om i landet bl.a. Gävle, Dalarna, Örebro, Linköping, Motala och Storstockholmsområdet. HAVI Sveriges huvudkontor är beläget i Tumba och här finns viktiga funktioner som finans, kundsupport, inköp och lagerhantering. Som CE-chaufför på HAVI är du en viktig del av vår distributionskedja och vårt ansikte utåt. Du kommer att köra distributionsbil i Storstockholm samt på långväga turer. Du ansvarar för att leveranserna sker säkert och effektivt, med högsta fokus på kvalitet och kundservice. Som CE- Chaufförer kommer du bland annat att: Köra distributionsbil i Storstockholm och på långväga turer Hantera handdator Ansvara för den tilldelade bilen Visst arbete på terminal kan förekomma Önskad Profil: CE-behörighet med dokumenterad erfarenhet YKB (vidareutbildning bekostas av HAVI) ADR (vidareutbildning bekostas av HAVI) Digitalt färdskrivarkort Truckkort Erfarenhet av stadstrafik God svenska i tal och skrift God fysik då arbetet delvis är tungt Vi söker dig som: Vi söker dig som är serviceinriktad, flexibel och ansvarsfull. Du har god förmåga att planera ditt arbete och hålla ordning och reda. Du förstår vikten av säkerhet, miljötänk och kvalitet i ditt arbete. Meriterande om du: Erfarenhet av kyl och frystransporter Vi välkomnar kvinnliga sökande Övrigt: Start: Omgående Arbetstider: Varierande arbetstider enligt schema. Placering: Du utgår från vår anläggning i Tumba. Anställningsform: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning. Rekryteringen görs i samarbete med Tillväxt Botkyrka. Urvalet sker löpande och dina svar på ansökningsfrågorna ligger till grund för bedömning av din ansökan. På grund av hur annonsplattformen är uppbyggd kan Tillväxt Botkyrka stå som arbetsgivare, men tjänsten som beskrivs ovan är alltid hos den arbetsgivare som omnämns. Arbetsgivaren får rekryteringsstöd av Tillväxt Botkyrka för att hitta just dig.
Sommarjobba som Arbetsterapeut hos Furuhöjden! Om rollen Som Arbetsterapeut på Furuhöjden spelar du en avgörande roll i att möta patienter som befinner sig i ett tidigt och akut skede efter neurologiska sjukdomar, ortopediska operationer eller kirurgi. Arbetet sker i nära samarbete med ett interdisciplinärt team bestående av fysioterapeuter, arbetsterapeuter, logoped, kurator, läkare, sjuksköterskor, undersköterskor samt rehabiliteringsassistenter för att gemensamt planera och genomföra individuella bedömningar, rehabiliteringsplaner och träningsinsatser. Som arbetsterapeut bedömer du patientens/gästens funktions- och ADL-förmåga och planerar tillsammans med gästen en individuell rehabiliteringsplan för vistelsen. Du tränar och vägleder våra gäster, både individuellt och i grupp. I arbetsuppgifterna ingår även social planering, att förskriva hjälpmedel, ha kontakt med externa parter, dokumentation samt att skriva olika intyg. Utöver de sedvanliga arbetsuppgifterna för arbetsterapeuter deltar du även i patientens dagliga omvårdnad och andra förekommande arbetsuppgifter såsom att assistera patienten i hygien, förflyttningar och dylikt. För oss är detta arbetssätt en möjlighet att se varje enskild individs behov. Arbetsuppgifter: Sedvanlig arbetsterapeutbedömning Individanpassad rehabilitering Delta i avdelningsarbetet Om dig Vi söker dig som avslutat termin 4 på arbetsterapeutprogrammet, eller som är en legitimerad arbetsterapeut. För att trivas väl hos oss bör du vara prestigelös i ditt arbetssätt och gärna ta i där det behövs. På Furuhöjden samarbetar vi mellan olika yrkesgrupper och därmed är det av stor vikt att du trivs väl i teamarbete. I rollen som fysioterapeut eller arbetsterapeut hos oss har du ett eget ansvar gällande planering och genomförande av patientens rehabilitering. Vi söker därför dig som är driven, självgående och ansvarstagande som person. Furuhöjdens värdeord är; positiv, omtänksam, professionell, prestigelös och idérik. Detta är något vi arbetar aktivt för att efterleva och vi ser förstås att du som sökande också känner att du kan stå bakom våra värderingar. Krav: Avslutat termin 4 på arbetsterapiprogrammet Erfarenhet av rehabilitering Goda kunskaper i svenska, tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av inneliggande rehabilitering Erfarenhet av TakeCare Systemkunskap i LifeCare SP Om Furuhöjden Furuhöjden är ett privat vårdföretag som består av fyra verksamheter; rehabilitering, rehabcenter, husläkarmottagning och företagshälsa. Denna tjänst är förlagd på vår inneliggande rehabilitering. Vår vision är att vara ett personligt och sömlöst val för hälsa, vård och rehabilitering. Vår filosofi är att tillhandahålla personcentrerad vård och rehabilitering, alltid med individen i centrum. Hos oss samarbetar vi med kollegor över olika kompetensområden och hjälper på så sätt individer att bibehålla och återfå sin hälsa och livskvalitet. Vi tror på att minimera kontaktytor och stuprör inom vården så att individen får just den allmänna vård, specialistvård, rådgivning och rehabilitering som denne behöver. Vi kallar det för personlig och sömlös vård – vår vision. Furuhöjden Rehabilitering är en av de största vårdgivarna inom inneliggande rehabilitering efter akutsjukvård i Region Stockholm. Vi har under senare tid startat upp specialiserad neurologisk rehabilitering efter vård på akutsjukhus och har sedan tidigare avtal med Region Stockholm inom ortopedi, thoraxkirurgi, allmän kirurgi och neurologi. Övrig information Denna roll är ett sommarvikariat med viss flexibilitet när det kommer till tjänstgöringsgrad. Du arbetar vardagar i rollen som arbetsterapeut. Vi kommer att återkoppla gällande intervjuer under den senare delen av januari månad.
Är du en serviceinriktad och lösningsorienterad person med ett stort tekniskt intresse? Då är det kanske dig vi söker! Om rollen: Vi söker nu erfarna Servicetekniker som kan byta ut digitala skärmar och säkerställa att våra digitala lösningar alltid fungerar smidigt och effektivt. Vi söker dig som: Är serviceinriktad och har god kommunikationsförmåga Är lösningsorienterad och gillar att ta egna initiativ Är flexibel och trivs med att arbeta både självständigt och i team Har ett stort tekniskt intresse och har erfarenhet av liknande arbete Har tidigare erfarenhet som servicetekniker Har B-körkort (meriterande) Svenska i tal och skrift (krav) Vi erbjuder: Spännande arbetsuppgifter Möjlighet att utvecklas inom teknik och service Ett dynamiskt och positivt arbetsklimat Låter detta som något för dig? Skicka in din ansökan idag! B-kort inget krav. Uppdraget är norr om Stockholm. Arbetstider: 07.00-16.00 måndag-fredag Uppdraget kan även ske kvällstid tex 16.00 -22.00 vardagar.
ArbetsbeskrivningVi söker en Merchandising- och Kampanjansvarig för Samsungs Mobile Experience-kategori (smartphones, tillbehör, surfplattor, klockor och PC). Rollen är ny hos Samsung sedan de under slutet av 2024 delade upp Merchandise Lead-rollen i två, och de letar nu efter en driven person som vill etablera nya processer och utmana befintliga arbetssätt för våra kampanjer och erbjudanden. I rollen kommer du att arbeta nära Merchandise Lead som leder lanseringar, kundresor och förbättringar för MX-kategorin. Du kommer även att samarbeta med ett team av webbredaktörer, utvecklare, e-handelsansvariga och marknadsförare för att förbättra och optimera denna kategori. Rollen innebär många intressenter och ett högt tempo, vilket kräver god förmåga att prioritera, kommunicera effektivt och arbeta diplomatiskt. Arbetsuppgifter Samarbeta med e-handelsansvariga för att planera och genomföra kampanjer och erbjudanden inom D2C för MX-kategorin. Ansvara för att synka och planera gemensamma beröringspunkter med övriga Merchandise Leads. Strukturera och beställa copytexter och bilder för kommande kampanjer för att säkerställa att de levereras i tid till webbuppdateringar. Hantera ad hoc-lösningar och justeringar för kampanjutmaningar. Initiera och driva förbättringar i processer, arbetssätt och verktyg. Arbeta dagligen i MS Excel, MS PowerPoint och JIRA för rapportering och briefing. Du kommer att bli en del av ett ambitiöst team som alltid har humor nära till hands! Ett team trivs i förändring, utmanar sig själva och varandra, och driver utvecklingen av Samsungs D2C-affär för den nordiska marknaden. Kvalifikationer Du har tidigare erfarenhet av digital marknadsföring, erbjudanden och kampanjer. Du har erfarenhet av att hantera många intressenter och skapa en röd tråd i en snabbföränderlig miljö. Du har erfarenhet av datadrivna initiativ för att driva förändring och öka försäljningen. Du har erfarenhet av MS Office, JIRA, Adobe Experience Manager (AEM), Figma, Photoshop och Content Square. Det är högt meriterande om du har erfarenhet av att arbeta med konsumentelektronik. Det är högt meriterande om du tidigare har arbetat i större globala organisationer med flera marknader. Du är flytande svenska och engelska i tal och skrift. Personliga egenskaper För att lyckas i uppdraget som Merchandizing & Campain Lead så ser vi gärna att du arbetar systematiskt och organiserat, följer riktlinjer och fokuserar på kundnöjdhet. Du kommunicerar och nätverkar effektivt samtidigt som du kan övertyga och skapa förtroende. Vidare ser vi att du är en kreativ person som är öppen för nya idéer och erfarenheter, söker utvecklingsmöjligheter och driver innovation. Företagspresentation Everything we do at Samsung is driven by an unyielding passion for excellence—and an unfaltering commitment to develop the best products and services on the market. In today’s fast-paced global economy, change is constant and innovation is critical to a company’s survival. As we have done over 80 years, we set our sights on the future, anticipating market needs and demands so we can steer our company toward long-term success. As an employee, you will have an integral part in ensuring we stay on top of the market and continue to enrich and simplify the consumers’ lives. #DoWhatYouCant När du blir en av oss Som konsult hos JobBusters kan du känna dig trygg med ett kollektivavtal i ryggen, tillgängliga konsultchefer och engagerade rekryterare. Du som konsult får även tillgång till vårt nätverk av spännande företag och uppdragsgivare! För oss är det viktigt att du som konsult trivs, känner en trygghet och gemenskap till oss som arbetsgivare. Vi erbjuder tjänstepension, löneväxling och möjlighet till flexpension. Du får även tillgång till vår förmånsportal, där du utöver friskvårdsbidrag har tillgång till mängder av rabatter och erbjudanden inom hälsa, hem och fritid, transport, sjukvård och mycket mer! Ditt välmående är av högsta prioritet för oss och vi erbjuder därför dig som anställd Företagshälsovård för att hantera vardagens alla utmaningar, både på jobbet och i privatlivet. Lön47 200 – 51 200 SEK/månad. Tillträde och ansökan Heltid, kontorstider. Vår kund önskar start 02-mar-2025 och uppdraget förväntas löpa t.o.m. 28-feb-2030 med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av JobBusters och arbeta som konsult hos Samsung. Samsung har sitt kontor i Kista, norr om Stockholm, och tillämpar en hybrid distanspolicy. I rollen ingår det 10-20 resedagar per år, uppdelat på två perioder. Vi går igenom ansökningarna löpande och i konsultvärlden går processerna oftast snabbt. Rollen kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum, vänta därför inte med att skicka in din ansökan (gärna i Word-format). Ansökningar mottagna innan 17-feb-2025 kommer hanteras i ett första urval.
Vi på JAG Personlig Assistans letar efter flexibla och ansvarsfulla timmisar till flera av våra Uppdragsgivare runt om i hela Sverige. Studerar du eller vill du få ihop fler timmar utöver det jobb du redan har? Är du en empatisk och anpassningsbar person med en positiv inställning? Då kanske jobbet som Personlig assistent skulle vara nåt för dig! Det är ett givande och utvecklande jobb med varierande arbetstider som ofta passar bra att ha som extrajobb tex kvällar, nätter eller helger. Personlig assistans utgår alltid från varje enskild persons behov och önskemål och tidigare erfarenhet inom yrket kan vara meriterande men oftast är det personkemin som är avgörande. Varmt Välkommen med din ansökan redan idag så tar vi kontakt med dig om vi har ett uppdrag vi tror kan matcha din profil! Klicka på länken för att läsa mer om hur det är att jobba som personlig assistent: Vad gör en personlig assistent? – JAG.se Om rekryteringsprocessen: Vi tar löpande kontakt med intressanta kandidater och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi alltid en bakgrundskontroll innan anställning. Om du blir erbjuden en tjänst hos en minderårig Uppdragsgivare behöver du även visa ett utdrag ur polisens belastningsregister. Det ansöker du själv om här: Polismyndigheten (polisen.se) Det är viktigt att du väljer belastningsregistret som är för ”Arbete med barn med funktionsnedsättning”. Om JAG som arbetsgivare: Vi har kollektivavtal med Kommunal och erbjuder alla anställda betald introduktion, fortbildning och friskvårdsbidrag. Som anställd i JAG gör du skillnad varje dag! Vi är Sveriges största privata assistansanordnare som drivs utan vinstsyfte. Assistansen är särskilt utformad för personer med flera stora funktionsnedsättningar där en är den intellektuella förmågan. Organisationen har en stark ideologisk förankring som bottnar i alla människors lika värde. Namnet JAG valdes för att symbolisera varje assistansanvändares rätt att vara huvudperson i sitt liv, oavsett funktionsnedsättning. Vi finns i hela Sverige och har systerbolag i Norge och Finland. Välkommen till oss du också!
Välj ett jobb för att visa detaljer