Undersköterska till Aleris hemsjukvård Täby
Aleris Sjukvård AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Vill du göra skillnad på riktigt och bidra med din kompetens som undersköterska? Är du engagerad, flexibel och redo att ta nästa steg i en dynamisk och utvecklande verksamhet? Hos oss står teamarbete i fokus – tillsammans skapar vi en miljö där vi inte bara når våra mål utan också ständigt växer och förbättrar vår verksamhet. Vill du bli en del av vårt team? Vi ser fram emot din ansökan! Om oss Hos oss på Aleris Hemsjukvård erbjuds du en arbetsplats med ett gott arbetsklimat och en välorganiserad verksamhet där våra värdeord – Ansvarsfullt, Enkelt och Innovativt – genomsyrar allt vi gör. Inom Basal hemsjukvård arbetar vi på uppdrag av regioner, kommuner och privata aktörer och fungerar som deras förlängda arm när de har stängt. Detta innebär att vi utför hemsjukvårdsbesök på kvällar, nätter och helger. Aleris Basal hemsjukvård är en del av Aleris Närsjukvård, där också ASIH, två specialiserade palliativa vårdavdelningar, Rehab Station och Uppsala Närakut ingår. Rollen I rollen som undersköterska delegeras du av sjuksköterska och dina arbetsuppgifter inkluderar bland annat läkemedelsadministrering, insulin, sond, stomi, inhalation och lättare sårvård. Vi dokumenterar i journalsystemet TakeCare och använder Epsilon som arbetsverktyg för att planera arbetspassen. Hos oss har du alltid ett administrativt team som hjälper till att planera och strukturera arbetet. Tillsammans arbetar vi för att skapa en trygg och kvalitativ vård för våra patienter. Vi utgår från kontoret i Täby och patienterna finns inom ett avgränsat geografiskt område. För att ta dig mellan patientbesöken använder du våra miljöklassade bilar. Vårt erbjudande Som medarbetare på Aleris får du tillgång till en rad olika förmåner som stödjer dig både i ditt arbetsliv och privatliv. Vi strävar efter att skapa de bästa möjliga förutsättningarna för dig att trivas och utvecklas. Läs mer om våra förmåner här. Hos oss på hemsjukvården erbjuder vi även dig: En genomtänkt introduktion med uppföljning En kultur där medarbetarskap och nya idéer uppmuntras En god arbetsmiljö med korta beslutsvägar och ett närvarande ledarskap Om dig Vi söker dig som: Är utbildad undersköterska och innehar skyddad yrkestitel från Socialstyrelsen Har tidigare erfarenhet av delegerade arbetsuppgifter Har god datorvana och erfarenhet av journalsystemet Take Care Innehar B-körkort Har goda kunskaper i svenska i tal och skrift Det är även mycket meriterande om du tidigare har arbetat inom hemsjukvård. Vi ser att du är självständig och ansvarstagande med en god förmåga att hantera föränderliga situationer med lugn och fokus. Samtidigt arbetar du strukturerat och metodiskt, även i ett högt tempo. För oss är det även viktigt att du har patienten i fokus. Anställningsvillkor Anställningsform: Tillsvidareanställning eller timanställning Omfattning: Deltid Tillträde: Enligt överenskommelse Lön: Individuell lönesättning Kollektivavtal finns Ansökan Vi hoppas att du tycker detta låter spännande och att du är nyfiken på att veta mer om oss! Eftersom vi gör löpande urval rekommenderar vi dig att ansöka redan nu. Vi ser fram emot att höra från dig!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Senior IT-Tekniker
Bravura Sverige AB
Supporttekniker, IT

Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Om företaget Ett företag som erbjuder IT-support och kommunikationstjänster för andra företag, med fokus på enkelhet, tillgänglighet, och ett kundorienterat förhållningssätt. De fungerar ofta som en extern IT-avdelning, hanterar allt från nätverksinstallationer och fjärrsupport till helhetslösningar för IT-projekt. Sedan starten 1997 har de byggt upp ett starkt rykte tack vare sin företagskultur som betonar engagemang, lojalitet och långsiktiga kundrelationer. Med huvudkontor i Solna, Stockholm, hjälper de över 700 företag att navigera i den digitala världen genom noggrant utvalda IT-produkter och tjänster som är både högkvalitativa och användarvänliga. Mer information ges vid eventuellt intervjutillfälle! Arbetsuppgifter Som Senior IT-Tekniker i den här rollen ansvarar du för att hantera och underhålla IT-infrastrukturen hos företagskunder, med fokus på Microsoft-servrar, Microsoft 365 och nätverkssäkerhet, inklusive brandväggar som Fortigate. Rollen innebär också att arbeta direkt med kunder, både på distans och på plats, för att installera, konfigurera och optimera IT-system samt ge support och felsökning. Du är delaktig i projektledning, koordinera med teammedlemmar och driva projekt framåt. • Hantering och underhåll av IT-infrastrukturer • Microsoft-servrar, Microsoft 365, Active Directory och nätverkssäkerhet (inklusive Fortigate-brandväggar) • Installation, konfiguration och optimering av IT-system både på distans och på plats hos kunder • Felsökning och support för kunder inom olika IT-relaterade problem • Delta i och leda IT-projekt, inklusive projektledning och samordning med teammedlemmar • Arbeta både självständigt och i grupp Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Meriterande med relevant utbildning och certifikat • Arbetslivserfarenhet av liknande roll • Arbetslivserfarenhet inom IT och nätverksadministration, inklusive Microsoft-servrar, Microsoft 365, Active Directory och nätverkssäkerhet • Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • B-körkort Du är en drivande person som gärna tar initiativ och ansvar för att driva projekt framåt och hitta lösningar. Din kommunikativa förmåga gör att du kan förklara komplexa frågor på ett tydligt och förståeligt sätt, bygga starka relationer och skapa en positiv arbetsmiljö. Du är ordningsam och har ett strukturerat arbetssätt som gör att du kan hantera flera uppgifter samtidigt utan att tappa fokus eller kvalitet. Du är framåtblickande och engagerad i att utvecklas tillsammans med företaget och dina kollegor, och du är alltid beredd att bidra till gemensamma framgångar. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet! Övrig information Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid Plats: Stockholm, Solna Lön: Enligt överenskommelse Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos företaget. Vi gör ett löpande urval så skicka in din ansökan redan idag! Har du frågor eller funderingar är du varmt välkommen att höra av dig till rekryteringsansvarig, David, på [email protected]. Välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Account Manager
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Är du intresserad av att arbeta på ett spännande scale-up-företag i en expansiv och entreprenöriell miljö? Vill du driva B2B-försäljning och sälja språkträning och interkulturell affärsträning som förbättrar kommunikationen och samarbetet för internationella team? Då har du hittat din nya arbetsplats hos oss på SpeakCharlie! Vi erbjuder en energisk och stimulerande arbetsplats där varje individ spelar en viktig roll. Genom att kombinera högt engagemang med humor och tävlingar skapar vi en kultur där vi samarbetar tätt på kontoret och genererar maximal impact. Kom och bli en del av vårt fantastiska säljteam som Account Manager! Vilka är SpeakCharlie? SpeakCharlie AB grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, tyska, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännande expansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver det går vi från att vara en språkleverantör till en globaliseringspartner till företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu är det en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vi strävar efter att vara en modern och inspirerande arbetsplats, och satsar mycket på teamet genom bland annat gemensamma utbildningar, och teamutveckling såsom utbildningskonferenser utomlands, senaste två åren på Teneriffa och i Málaga. Som Account Manager i vårt försäljningsteam får du en fast lön kombinerat med en konkurrenskraftig provisionsmodell utan övre gräns, där du tjänar provision från första affären. Utöver det erbjuder vi även teambonus och tjänstepension. Hos oss blir idéer snabbt verklighet, och det ger dig stora möjligheter att utvecklas. Perfekt för dig som brinner för att lära och utmana dig själv! Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Account Manager: I rollen som Account Manager kommer du att ansvara för utgående försäljning genom att identifiera, attrahera och utveckla samarbeten med visionära företag. Du kommer att ha en central roll i hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut. Vi kallar rollen Program Advisor eftersom vi ser försäljning som en möjlighet att hjälpa våra företagskunder att hitta de bästa lösningarna för sina globala team. Det här är en utmanande och varierande roll som ger dig möjlighet att utvecklas inom försäljning. Vi har ambitiösa planer för framtiden och du kommer att tillsammans med vårt briljanta säljteam utgöra en viktig nyckel till bolagets framgång. Account Manager-rollen är en heltidstjänst med tillträde i november 2024, eller enligt överenskommelse. Vem söker vi? Vi söker en driven person med en stark ”can do”-mentalitet som är en skicklig nätverkare och som trivs med att utmana sig själv för att uppnå goda resultat. Du har en utmärkt känsla för människor och relationer som gör att du har lätt för att knyta nya kontakter och trivs i sociala sammanhang. Att bygga långsiktiga kundrelationer är en drivkraft för dig och du ser, precis som oss, lyhördhet mot våra kunder och partners som högsta prioritet! Vi tror att du: • är en driven person som trivs med att arbeta mot mål och deadlines • är skicklig på och engagerad i att bygga relationer • kan arbeta självgående och på ett strukturerat sätt • har avslutat en eftergymnasial utbildning eller har praktisk erfarenhet inom B2B-försäljning • kan kommunicera utmärkt på både svenska och engelska, både i tal och skrift Om du tror att Account Manager-rollen passar dig och vill ta nästa steg i din karriär är du varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi arbetar med urval av kandidater löpande.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Senior Projektledare inom Processindustrin 🚀
Wrknest AB
Civilingenjörsyrken inom maskinteknik

Om tjänsten Som senior projektledare tar du ett helhetsansvar för entreprenadprojekt inom värmeteknik och processindustri. Du blir en del av ett sammansvetsat team där innovation och problemlösning står i fokus. Projekten sträcker sig över 1–1,5 år och omfattar allt från konstruktion och tillverkning av pannsystem till installation och driftsättning. Du samordnar teknikområden som el, rör och automation, och arbetar nära både kunder, leverantörer och interna ingenjörsteam. Rollen passar dig som trivs med en dynamisk vardag där ingen dag är den andra lik – från tekniska diskussioner och strategiska beslut till att säkerställa att lösningar fungerar i praktiken på site. Här får du möjlighet att utvecklas inom projektledning och teknik i en miljö där nytänkande och teknisk spetskompetens värderas högt. Dina framtida arbetsuppgifter Leda och samordna större entreprenadprojekt inom processindustrin. Ansvara för tekniklösningar och koordinering av flera teknikdiscipliner. Hantera kund- och leverantörskontakter genom hela projektet. Säkerställa att projekt håller tidsplan, budget och kvalitet. Tryckprovning, certifiering och installationsuppföljning på site. Resa vid behov till projektplatser i Sverige och Europa. Vi söker dig som Vi söker en erfaren och tekniskt kunnig projektledare med bakgrund inom processindustrin. För att lyckas i rollen ser vi att du har: Minst 5 års erfarenhet av att driva komplexa projekt inom processindustri, energi eller liknande. Ingenjörsutbildning inom maskinteknik, processteknik, kemi eller el. God förståelse för tekniska system som P&ID-scheman, flödesberäkningar och automation. Förmåga att hantera flera parallella projekt och lösa problem under föränderliga förhållanden. Kommunikativ och relationsskapande – du trivs med att samverka med både kunder och kollegor. Flytande svenska och engelska samt B-körkort – resor ingår i rollen. Övrig information Start: Enligt överenskommelse, hänsyn tas till uppsägningstid. Plats: Täby med resor inom Sverige och Europa vid behov. Omfattning: Heltid. Anställningsform: Tillsvidare. Om kunden Kunden är en ledande aktör inom värmeteknik och processlösningar och levererar avancerade system för industriella applikationer världen över. Här värdesätts innovation, teknisk expertis och en företagskultur där samarbete och utveckling står i centrum. Om Wrknest På Wrknest gör vi inte som alla andra. Vi tror på att hela tiden våga se nya möjligheter och tänka nytt. När vi startade var det för att utmana gamla sätt att rekrytera på. Vi lever i en tid av snabb digital utveckling. Kunskap behöver förnyas kontinuerligt för att vara aktuell. Därför gäller det att kunna ställa om snabbt. Det här gör att vi inte enbart tittar på kandidatens CV vid en rekrytering. Istället ser vi till den samlade potentialen och erbjuder individanpassad upskilling. På så vis kan vi snabbt matcha de kunskapsbehov som finns just nu. Läs mer på www.wrknest.se.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Servicetekniker Stockholm
SAPS Service Management AB
Installations- och serviceelektriker

OM Saps På engelska betyder Saps livskraft och det är en mycket bra beskrivning på vad vi erbjuder företag och offentliga verksamheter runt om i Sverige. Saps Service Management finns över hela landet och erbjuder den bästa servicen inom affärsområdena Fastighet och Infrastruktur. Vår service frigör tid och energi för våra kunder, som de kan investera i sina verksamheter. Vi är ett expansivt och entreprenörsdrivet företag med stora visioner. Vi finns idag på den svenska marknaden med över 200 medarbetare, och tillväxten kommer att fortsätta. Våra medarbetare visar ett stort engagemang, kompetens och initiativförmåga vilket gör att vi kan leverera Sveriges bästa kundservice. Vi uppmuntrar vår personal till att bidra till vår utveckling genom att komma med egna kreativa idéer i nära samarbete med våra kunder och kollegor. OM rollen du söker Du kommer utföra installationer och felsökning / service av digitalskyltar i stor Stockholms området , Om du har erfarenhet av liknande arbete som installatör inom relevant bransch är ett Plus, du trivs att arbeta självständigt ute på fältet och i grupp. Du gillar att ge den bästa servicen och bemötandet. Du håller god ordning på både på ekonomi och material. Du har förmåga att hålla ett bra och jämt arbetstempo. Du har god fysik och har systemvana (hantera smart telefon). Du har en utvecklad förmåga att samarbeta och kommunicera med din omgivning. För tjänsten krävs att du behärskar svenska flytande i både tal och skrift. Krav: B Körkort Vad vi söker i dig Du ska vara ordningsam och bekväm med att arbeta i oka typer av miljöer som i gallerior och butiker samt tåg och ha en bra förmåga att kunna lösa problem som kan uppstå. Vi ser gärna att du har erfarenhet av tex. el /data installations uppdrag sedan tidigare. Vad vi erbjuder Våra värdeord är oräddhet, enkelhet, flexibilitet och ansvarsfullhet och dessa ligger till grund för vårt gemensamma arbete och mål: Vår enkelhet, flexibilitet och oräddhet märks i vår entreprenörsanda, laganda och vårt kundfokus. Vi arbetar med eget ansvar som del i ett team med ett gemensamt mål vilket bidrar till att vi är ansvarsfulla – vi håller alltid vad vi lovar. Framgångsrika medarbetare hos oss oavsett funktion präglas av att de är drivna och handlingskraftiga samt att de har ett visst mått av entreprenörskap. Vi lägger mycket fokus på att alla våra medarbetare skall känna en samhörighet och trygghet och vi både mäter och följer noga upp att våra medarbetare har de bästa förutsättningar för att trivas på jobbet. Om du frågar en kollega på Saps vad det bästa med jobbet är så svarar de sannolikt, stämningen mellan kollegor, bra ledare, frihet under ansvar och att få jobba med god service till våra kunder. Vi tar hand om varandra och vi har kul tillsammans medan vi växer. Att jobba i ett bolag med en häftig plan på tillväxt innebär roliga saker för dig som anställd. Möjlighet att utvecklas i din befintliga roll eller vidare till nya roller, många nya kollegor och ett bolag som ständigt satsar på utveckling och framfart. Ansökningar hanteras löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Frågor gällande tjänsten besvaras av; [email protected] Vi ser fram emot din ansökan! Läs mer om oss på http://www.saps.se/

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Junior fordonstekniker till Upplands Väsby
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du utbildad fordonstekniker och har ett intresse för bilar? Då är det dig vi söker! Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta hos en auktoriserad märkesverkstad med ett team av flera duktiga tekniker. Arbetet innebär att du kommer att hantera en rad uppgifter relaterade till bilunderhåll och reparationer. Du kommer att genomföra allt från rutinmässig service till mer omfattande reparationer, felsöka problem och arbeta förebyggande för att säkerställa att fordonen fungerar optimalt. Din profil Vi ser att du som söker har en fordonsteknisk utbildning alternativt motsvarande eftergymnasial utbildning. Som junior mekaniker kommer du så småningom bli självständig genom företagets gedigna introduktion. Som person är du social och har lätt att kommunicera och samarbeta med dina kollegor. B- körkort. God dator- och systemvana. Behärskar svenska i tal och skrift. I denna rekrytering får du en trygg anställning hos Starfinder. Det finns även stora möjligheter att få en anställning direkt hos kund. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski, 072- 099 60 97. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025
Arbetsterapeut med aktivitetsansvar till Villa Råsunda
Vardaga AB
Arbetsterapeuter

Nu söker vi på Villa Råsunda i Solna en arbetsterapeut som både kan arbeta som arbetsterapeut samt aktivitetsansvarig. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Senaste ansökningsdagen är 24 november. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap. Från oss till dig: • Utbildning via vår egen utbildningsorganisation Lära • Förmånsportal med rabatter och erbjudanden • Coachande och stöttande chefer nära dig • Tydliga arbetssätt för att ge den bästa omsorgen till våra boende • Karriär- och utvecklingsmöjligheter • Friskvårdsbidrag, skobidrag och arbetskläder • Kollektivavtal Om rollen I rollen kommer du arbeta 40% som arbetsterapeut och 60% aktivitetsansvarig. Du arbetar i ett team tillsammans med fysioterapeut, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal och er uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. I rollen som arbetsterapeut med aktivitetsansvar hittar du tillsammans med de boende, de bästa sätten att använda sina egna förmågor i vardagen. Du stöttar och motiverar personerna att själva utveckla och bibehålla sina fysiska, kognitiva och sociala förmågor. Ofta innebär det att du gör bedömningar och anpassar vardagsmiljön. Du provar också ut och förskriver fysiska och kognitiva hjälpmedel. Du får handleda dina kollegor i rehabiliterande insatser, förhållningssätt, förflyttningsteknik mm. Ofta har du även kontakt med de boendes närstående. Du har en viktig roll i att leda vårt aktivitets-råd där samtliga aktivitetsombud från enheterna deltar. Där planerar vi gemensamma högtider, musikarrangemang och aktiviteter. Sedan stöttar du även dina kollegor att utföra mindre aktiviteter ute på enheterna. En viktig del är att ansvara för våra sociala medier; till exempel Instagram samt hålla dem uppdaterade med aktuell info och bilder. Om Villa Råsunda Mitt i hjärtat av Solna ligger Villa Råsunda. Vi har 72 ljusa och moderna lägenheter fördelade på 5 våningsplan. Våra platser är för personer som är 50 år och äldre. Vår personal har särskild kompetens kring psykiska funktionsnedsättningar. Vi arbetar med fokus på frihet, ansvar, och inflytande hos den enskilde. Vi utformar stöd och aktiviteter efter varje individs önskemål och förutsättningar. Din erfarenhet och kunskap Vi tror att du som söker dig till oss: lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg. tycker mycket om att möta människor i olika situationer. är självständig, kan göra egna bedömningar och fatta beslut och vågar tänka själv. har ett pedagogiskt förhållningssätt och tycker om att jobba i team samt stötta kollegor. Är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. Du är legitimerad arbetsterapeut och vi ser gärna att du har några års erfarenhet av äldreomsorg. Du har god datorvana och erfarenhet av dokumentation. Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 28/2 Tjänsten är provanställning i 6 månader. Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställning Har du frågor? Kontakta gärna: Verksamhetschef Nayereh Nowbakht 070 508 07 74 Observera att det inte går att ansöka via E-post. Facklig kontakt: Vision, [email protected] Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Receptionist till bolag inom skönhetsbranschen
Rp Rekrytering Bemanning AB
Kontorsreceptionister

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag-fredag kl. 08.00-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Mars Uppdragslängd: Detta är ett långsiktigt konsultuppdrag. Anställningsform: Särskild visstidsanställning. Du blir konsult via Inte Bara Post Bemanning men jobbar ute hos vår kund. DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Nu söker vi för vår kunds räkning en receptionist med hög servicekänsla som brinner för att hjälpa sina kollegor och bemöta besökare på bästa sätt. Vår kund är ett bolag inom skönhetsbranschen med kontor beläget i centrala Stockholm. DIN ROLL I den här rollen är du en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret och är ansiktet utåt för företaget. Du arbetar tillsammans med en kollega i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter, både typiska receptionssysslor samt administrativa arbetsuppgifter. I rollen är du rörlig på kontoret och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du kommer bland annat att ta emot besökare, iordningställa konferensrum och ordna inför event samt göra beställningar av exempelvis kontorsmaterial eller fika. I rollen kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter, vilket kommer innebära exempelvis: Välkomna och ta emot besökare Post- och budhantering Ta emot inkommande samtal Genomföra kontorsrundor Växel- och mailhantering Se till att kontoret är snyggt och välkomnande Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter som beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt VEM ÄR DU? För att trivas i rollen har du hög servicekänsla, är social och utåtriktad. Du gillar när det är högt tempo och kan hantera flera arbetsuppgifter samtidigt. Du trivs med att vara i centrum och får energi av det sociala sammanhanget. Som person är du initiativtagande, lösningsorienterad och prestigelös. Du har ett öga för vad som behöver göras och är villig att göra det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kan ta beslut och har en professionell attityd där problemlösning är en del av din vardag. Du som söker uppfyller nedan krav: Har en bakgrund inom servicebranschen Kan prata och skriva svenska och engelska obehindrat Har goda kunskaper i Officepaketet Meriterande: Om du arbetat i reception innan Om du har erfarenhet från restaurang- eller hotellbranschen Om du arbetat som barista VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Erfarna fordonstekniker sökes till Stockholm!
Starfinder AB
Motorfordonsmekaniker och fordonsreparatörer

Är du en skicklig fordonstekniker som vill ta nästa steg i karriären? Vi söker nu erfarna tekniker till vår kund i Stockholm – en välrenommerad verkstad där kvalitet och service står i fokus. Om rollen Som fordonstekniker kommer du att arbeta med: Felsökning, service och reparation av personbilar Diagnostik och avancerad mekanik Kundkontakt vid behov för att förklara åtgärder Arbete i en modern verkstad med den senaste tekniken Vi söker dig som Har några års erfarenhet som fordonstekniker Har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet Är van vid felsökning och diagnostik Har B-körkort Är noggrann, serviceinriktad och trivs med att arbeta i team Flytande svenska i tal och skrift. Ansökan och tillträde Detta är en tjänst på heltid, med start så snart det är möjligt. Arbetstiderna är förlagda dagtid måndag- fredag. Du får en trygg anställning hos Starfinder och en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig till en framgångsrik karriär. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski , [email protected] . Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Ansökningar till tjänsten tas endast emot via annonsen. Välkommen med din ansökan! Starfinder är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag, vi har kollektivavtal och är medlemmar i Svenskt Näringsliv och Almega - Sveriges största arbetsgivar- och branschorganisation för tjänsteföretag.

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Däckskiftare till Huddinge!
Starfinder AB
Fordonsmontörer

Vi söker nu dig som har erfarenhet av att skifta däck på bilar. Välkommen till oss! Arbetsuppgifter Vi söker duktiga däckmontörer för ett uppdrag som startar till våren och som pågår cirka 2-3 månader med god chans till förlängning. Dina arbetsuppgifter kommer innebära att hjälpa verkstadens kunder med däckbyte från vinterdäck till sommardäck. Arbetet kommer även innebära att köra in och ut bilar ifrån verkstaden samt hämta och lämna däck på lagret. Du kommer att arbeta i Huddinge. Din profil Vi söker dig som tidigare har jobbat med däckskifte/däckmontering eller har ett privat intresse för bilar. Du har gärna läst fordonstekniska programmet på gymnasiet. För att lyckas i rollen krävs det att du är arbetsvillig, stresstålig och inte rädd för att arbeta fysiskt. Krav för att du ska vara aktuell för tjänsten är Du har manuellt B-körkort. Tidigare erfarenhet av liknande arbete. Arbetstiderna är förlagda under dagtid måndag-fredag. Detta är en tjänst på heltid, med start till våren och där uppdraget kommer att pågå i ett par månader. Du kommer jobba som uthyrd konsult och få en anställning hos Starfinder samt en konsultchef som finns vid din sida längs vägen och stöttar dig i ditt arbete. Frågor om tjänsten och processen besvaras av Dennis Palenzovski på [email protected]. Intervjuer sker löpande så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt. Vi ser fram emot att höra från dig, välkommen med din ansökan!

7 februari 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025