Bli en del av vårt team! Är du redo för en spännande utmaning? Vi söker en Servicerådgivare/reservdelman med erfarenhet från lastbilsbranschen – antingen som tekniker eller servicerådgivare. Hos oss får du en varierad roll med både kundkontakt och administration, där du ser till att rätt delar finns på rätt plats – och att våra kunder får bästa möjliga service. Vill du bli en del av ett engagerat team där samarbete, kvalitet och yrkesstolthet står i fokus? Då kan detta vara jobbet för dig! Din roll Som Servicetekniker/reservdelman är du ansiktet utåt och en central del av vårt team. Du hjälper våra kunder både i verkstaden och via telefon samt ser till att rätt reservdelar finns på plats. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter: Ta emot och hjälpa kunder, både på plats och via telefon Hantera reservdelar – från beställning och inleverans till lagerhållning Säkerställa att verkstaden har färdigplockade delar inför dagens arbeten Fakturering av arbetsorder och hantering av inkommande fakturor Administrativa uppgifter kopplade till lager och kundservice Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi gärna att du: Har erfarenhet av reservdelshantering, gärna inom fordonsbranschen Har en god teknisk kunskapoch kan ge direktasvar på kunders tekniska frågor Är serviceinriktad, strukturerad och har ett öga för detaljer Trivs i en roll där du får ta ansvar och arbeta självständigt Har en lösningsorienterad inställning och gillar att samarbeta Meriterande: Erfarenhet av KOBRA C- eller D-körkort Bakgrund inom fordonsbranschen Krav: Svenska och engelska i tal & skrift B-körkort Vi erbjuder En spännande och varierande roll med stort eget ansvar Ett engagerat team med familjär stämning Utbildningar och utvecklingsmöjligheter Friskvårdsbidrag – din hälsa är viktig för oss! Kollektivavtal och trygga anställningsvillkor Tjänst: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning Arbetstid: 06.30-15.30 alt. 08.00-17.00 Intervjuer sker löpande, så vänta inte – skicka in din ansökan redan idag!
Vi söker en metodstark och erfaren UX-designer för ett spännande konsultuppdrag. Rollen innebär att arbeta med design i en större organisation med komplexa tjänster och många intressenter. Du kommer att spela en nyckelroll i att skapa användarcentrerade lösningar och arbeta nära produktägare, utvecklare och andra designers. Din roll Som senior UX-designer kommer du att ansvara för hela designprocessen, från research till färdig lösning. Du förväntas anpassa metod och arbetssätt efter uppdragets förutsättningar och säkerställa att användarbehoven står i fokus genom hela processen. Ditt ansvar Planera och genomföra användarresearch, utvärdera koncept och genomföra användningstester Skapa lösningsskisser och interaktiva prototyper i Figma Arbeta metodiskt genom hela designprocessen och kommunicera insikter till intressenter Ta fram utvecklingsredo design och samarbeta med utvecklare för implementering Säkerställa att lösningarna möter både användarbehov och verksamhetsmål Leda och anpassa designprocessen utifrån projektets behov och förutsättningar Kvalifikationer Minst 9 års erfarenhet av UX-design på heltid Erfarenhet av att arbeta metodstarkt och kundcentrerat genom hela designprocessen Dokumenterad erfarenhet av att självständigt leda designprocesser Förmåga att ta fram och kommunicera kundinsikter Erfarenhet av att prioritera funktionalitet med hjälp av designmetodik Vana vid att gestalta och utvärdera olika lösningar på konceptuell nivå Erfarenhet av att arbeta i agila utvecklingsteam Erfarenhet av att ta fram skisser och interaktiva prototyper för användningstestning Erfarenhet av att skapa utvecklingsredo design i Figma Meriterande erfarenheter Erfarenhet av att arbeta med realtidskritiska expertsystem eller applikationer Erfarenhet av att designa lösningar där flera system integreras i ett gemensamt gränssnitt Placering Distans Tidplan och omfattning Start: 3 mars 2025 Slut: 3 mars 2026, med möjlighet till förlängning 1+1 år Omfattning: 40 timmar per vecka Om EdgeEdge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll.Är du en erfaren UX-designer som trivs med att leda designprocesser och skapa användarcentrerade lösningar? Skicka in din ansökan redan idag!
Din roll Vi söker en engagerad och kunnig testautomatiserare som vill vara en del av ett dynamiskt team. Du kommer att arbeta med att utveckla och implementera testautomatiseringslösningar, samt säkerställa kvaliteten i mjukvaruutvecklingsprocesser. Tjänsten är på distans och omfattar 40 timmar fördelat på 10 veckor. Ditt ansvar Planera, skapa och genomföra automatiserade tester enligt angivna instruktioner och tidsramar. Skriva och underhålla olika typer av automatiserade tester med Python, inklusive enhetstester och end-to-end-tester. Använda och implementera testverktyg och ramverk, exempelvis Cucumber, Selenium och Playwright. Säkerställa att testautomatisering är en integrerad del av CI/CD-processen. Analysera och dokumentera testresultat samt föreslå förbättringar. Kvalifikationer Erfarenhet av att skriva och genomföra automatiserade tester med Python. Kunskap om olika testverktyg och ramverk, såsom Cucumber, Selenium och/eller Playwright. Förståelse för TDD (Test-Driven Development) och BDD (Behavior-Driven Development). Erfarenhet av testning inom CI/CD-miljöer. Förmåga att använda korrekt terminologi inom testning och testautomatisering. Meriterande erfarenheter Tidigare erfarenhet av testautomatisering i agila utvecklingsteam. Kunskap om DevOps och molnbaserade lösningar. Erfarenhet av integrationstester och prestandatester. Placering Denna tjänst är helt på distans. Tidplan och omfattning Startdatum: 3 mars Tid: Måndagar kl. 13:00-17:00 Längd: 10 veckor Omfattning: Totalt 40 timmar Om EdgeEdge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Låter detta som en roll för dig? Skicka in din ansökan redan idag!
Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker på vår anläggning i Norrtälje. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med bilmärket BMW, MG. Du kommer ingå iett sammansvetsat teamdär dina arbetsuppgifterhuvudsakligen innefattar: Motorservice Underhåll Felsökning Reparationsarbete Nyckelkompetenser/förmågor:Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhetalltid står i fokus. Med din serviceinriktade ochlösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vidare ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning Några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av felsökning och servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har envilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att tillvarata på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsidawww.hedinautomotive.se
Forma framtidens mobilitet med Hedin AutomotiveSom en av Europas ledande aktörer inom mobilitetsbranschen brukar vi säga att vi har något för alla. Men det finns egentligen bara en sak som är viktig: vi har något för dig. Nu får du möjligheten att bli en del av vårt team i rollen som Fordonstekniker på vår anläggning i Norrtälje. Med vår bredd, erfarenhet och marknadsledande position erbjuder vi dig något mer. Mer utmaningar. Mer ansvar. Mer trygghet. Mer samarbete. Mer utveckling. Mer möjligheter. Mer glädje. Mer för dig, helt enkelt. ArbetsuppgifterSom en del av vår verkstad kommer du främst att arbeta med bilmärket KIA. Du kommer ingå iett sammansvetsat team där dina arbetsuppgifterhuvudsakligen innefattar: Felsökningar Motorservice Underhåll Reparationsarbete Nyckelkompetenser/förmågor:Vi söker dig som har en förmåga att arbeta självständigt och strukturerat, samtidigt som du trivs i en dynamisk miljö där noggrannhet, kvalitet och säkerhetalltid står i fokus. Med din serviceinriktade ochlösningsorienterade inställning ser du möjligheter där andra ser hinder. Vidare ser vi att du har: Fordonsteknisk utbildning Erfarenhet av högvoltsarbete Några års erfarenhet av mekaniskt arbete God datorvana Goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift B-körkort Tidigare erfarenhet av felsökning och servicearbete är ett stort plus, men viktigast för oss är att du har envilja och ett driv att ständigt utvecklas i rollen som Fordonstekniker hos oss. Varför arbeta med oss? Som arbetsgivare är vi bra på att ta tillvara på drivna och engagerade medarbetare. Hos oss finns det många karriärvägar att välja – vår inställning är att individer med rätt potential ska kunna växa med oss. När du som medarbetare växer med oss växer även vi som företag. Vi är ansvarstagande och säkerställer schyssta och rättvisa anställningsvillkor och samtliga verksamheter omfattas av kollektivavtal. Vi värnar om våra medarbetare och ser ett långsiktigt och hållbart arbetsliv som en stark konkurrenskraft. Vi erbjuder ett brett sortiment av förmåner så som förskottsemester, extra föräldralön och ett generöst friskvårdsbidrag för att värna om våra medarbetares hälsa. Läs mer på vår hemsidawww.hedinautomotive.se
Din roll Är du en relationsbyggande och driven säljare som trivs med att möta kunder och skapa långsiktiga affärer? Vill du arbeta i en roll där laganda, frihet under ansvar och kundnöjdhet står i fokus? Dahl söker nu en Utesäljare för en direktanställning i Stockholm! Som utesäljare hos Dahl arbetar du med B2B-försäljning till entreprenörer ochmindre byggbolag inom VVS. Ditt uppdrag är att vårda och utveckla relationer med befintliga kunder, bygga förtroende och skapa affärer som matchar kundernas behov.Du ska kunna erbjuda dem både produkter och expertis för att göra deras arbete enklare och mer lönsamt. Huvudsakliga arbetsuppgifter Träffa kunder på bland annat deras arbetsplatser med fokus på att skapa långsiktiga relationer och förstå deras behov.Du arbetar med både planerade kundmöten och spontana besök – däravkrävs det att du är flexibel och har en lösningsorienterad inställning. Tjänsten innebär även en viss del representation, ibland på kvällar. Bygga och upprätthålla förtroende, samtidigt som du lyfter fram Dahl Svergies mervärden och deras stora produktutbud med fokus på att hitta rätt lösningar för varje specifika kund. Representera ditt team av innesäljare och arbeta tätt tillsammans för att ge bästa möjliga service. Administrativa arbetsuppgifter förekommer. Din profil För att lyckas i rollen har du tidigareerfarenhet av försäljning, gärna inom bygg- eller installationsbranschen. Du behöver vara duktig på siffror och ha grundläggande kunskaper i Excel. Har du erfarenhet av CRM-system, som Salesforce, är det meriterande. Andra krav för tjänsten är att du besitterB-körkort och är flytande i svenska samt har god kunskap i engelska.Som person är durelationsskapande och en kommunikativ person med förmågan att bygga starka kundrelationer. Du är strukturerad men samtidigt flexibel, vilket gör att du enkelt kan anpassa dig efter olika kunders behov och arbetssituationer. Med din optimistiska inställning och prestigelöshet bidrar du till ett lösningsorienterat arbetssätt, samtidigt som du har hög arbetsmoral och en ödmjuk attityd. Du är en lagspelare som uppskattar att samarbeta nära med ditt team och ser värdet i att bidra till gemensamma framgångar. Omfattning: HeltidStart: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägnigningstidPlacering:Placering på en av Dahlsfilialer i Stockholm, anpassat efter ditt geografiska läge Varför arbeta hos Dahl? Dahl erbjuder entrivsam arbetsmiljö med positiv, hjälpsam och prestigelös atmosfär.Vi vill att samtliga medarbetare ska trivas, må bra och ha kul på jobbet. Vi har en stark tro på att våra medarbetare är avgörande i vår framgång och vi är måna om att samtliga medarbetare ska kunna växa och göra karriär hos oss.Om Dahl Dahl är ett handelsbolag vilket innebär att inköp, försäljning och logistik är vår kärnverksamhet. Vi ägs av den franska industrikoncernen Saint-Gobain och har över 100 års branscherfarenhet inom VVS. Vår vision är att vara den ledande värdeskaparen i branschen och tillsammans strävar vi efter att upplevassom tillgängliga, tillförlitliga och kompetenta. Att arbeta på Dahl innebär variation och möjlighet att få vara en del av det stora bolagets trygghet och stabilitet samtidigt som du upplever effektiviteten och entreprenörsandan av det lilla bolaget. Dahl är med sina återkommande utmärkelser av ”Årets karriärföretag” en attraktiv arbetsplats för över 1200 medarbetare över hela landet. Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocesssamarbetar Dahl med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry. Vipå Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående. Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret. Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig rekryterare via [email protected] välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden
Vi söker nu en driven och strukturerad ärendehandläggare/planhandläggare till en spännande tjänst med fokussamhällsplanering i Sundbyberg. Uppdraget förväntas starta i februrari 2025 och pågå fram till maj 2026. Om rollen Varje år hanteras ett stort antal ärenden inom samhällsplanering som påverkar både befintliga och framtida infrastrukturprojekt. I den här rollen kommer du att bevaka viktiga intressen och sammanställa remissvar som tydligt uttrycker krav och önskemål för planerade och befintliga anläggningar. Du kommer att bedöma konsekvenser av inkomna remisser och säkerställa att rätt beslut fattas. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta: Samordning och hantering av remissvar inom olika lagstiftningsområden såsom Miljöbalken, Ellagen och Väglagen. Kommunikation och samverkan med myndigheter, domstolar, nätägare och andra intressenter. Handläggning av ärenden kopplade till bland annat energiplanering, infrastrukturutveckling och miljöskydd. Delta i utvecklingsarbete och förbättringsinitiativ inom samhällsplanering. Vem är du? För att lyckas i rollen ser vi att du har: En högskole- eller universitetsutbildning inom samhällsplanering eller liknande. Minst 2 års erfarenhet av arbete inom samhällsplanering med inriktning på infrastruktur. God kännedom och erfarenhet av någon av följande lagstiftningar: Miljöbalken, Väglagen, Ellagen eller Lag om byggande av järnväg. Flytande svenska i tal och skrift. Vi söker en nyfiken och analytisk person som har lätt för att samarbeta och kommunicera. Du är flexibel, arbetar självständigt och har en god förmåga att prioritera dina arbetsuppgifter och ärenden. Är du den vi söker? Om du är redo för en spännande utmaning där du får möjlighet att påverka och utveckla samhällsplaneringen, skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att höra från dig! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
As a Senior/Lead Economy and Engagement designer at Embark, you will be responsible for designing and implementing systems and mechanics that are deep and interesting for our players to engage with and retain them, short, medium and long term, as well as sustainable and player-friendly monetization features and models, that provide real value to our players, in a fair way. You will join the team on ARC Raiders andcollaborate closely with the directors of the project, in refining concepts and ideas into tangible designs, prototypes and features, as well as Production leadership helping in articulating and establishing estimates, project scope and timelines. You will share your insights and knowledge in shaping relevant performance indicators, as well as validation methods using telemetry data and simulations. As a senior member of the design team we would like you to act as a coach and mentor to some of the other designers on the project, and possibly take on direct managerial responsibilities, if relevant and suitable. Inspiring and helping more junior designers with design methodology, documentation practices, etc. You will also own and spearhead game features directly, and work hands-on in cross disciplinary teams while implementing features and tools for running a successful and smooth live service game, including community events and other types of events. Example of responsibilities Design, implementation and evaluation of our monetization strategy including quantitative and qualitative analysis, as well as any available automation and simulation strategies. Responsible for in-game virtual store including recommendations and contributions towards catalog and pricing strategy for micro-transactions. Joint optimization with marketing, acquisition and crm teams for the entire user journey. Be a key stakeholder in game frontend presentation and flow for engagement and game economy features. Design and collaborate on metagame, progression and economy systems for long term player retention and engagement. Analyze the impact of changes in the game, identify opportunities that will have a positive impact on monetization and engagement in development and post launch. Help defining key performance indicators (KPIs) related to monetization, analyze KPI reports and share information with the team and stakeholders to identify and predict trends. Monitor trends on monetization in order to identify best practices, achieve optimal results and innovation. We would love if you have A creative and curious mind. 5+ years or more experience in equivalent roles. An understanding of acquisition, retention and monetization concepts. Understanding of AAA gameplay and game design, including player psychology, UX design, gameplay design. Proficiency with the Unreal Engine and experience with Blueprints and scripting. Ability to design and continuously improve the optimization process of any given game. Experience with experimental design and/or AB Testing for data driven designs. Experience of coaching more junior members of the team. Professional English communication skills. At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table.Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our "Open Application."
Om oss Vill du vara med från början och starta upp en ny ASIH-verksamhet på Handenssjukhus? Vi startar upp enheten i slutet av mars och kommer vara verksamma i Huddinge, Botkyrka, Tyresö, Haninge och Nynäshamns kommun. ASIH-teamet utgår från vårt kontor på Handenssjukhus som ligger nära Handens station. Capio ASIH är specialiserade på att ge vård i hemmet till patienter med behov av avancerade sjukvårdsinsatser. Som på sjukhus, fast hemma. Våra patienter får hjälp med till exempel läkemedelsbehandling, symtomlindring, intravenöst dropp, blodtransfusioner och råd om hjälpmedel i vardagen. Största patientgrupperna är palliativa patienter samt patienter med avancerad cancerbehandling, utöver detta vårdar vi en stor patientgrupp med KOL och Hjärtsvikt samt infektionspatieter. Vi träffar våra patienter minst en gång/vecka - på deras veckobesök där vi tillsammans med patient/anhöriga stämmer av måendet. Din roll Som sjuksköterska hos oss ingår du i ett team som bedriver avancerad sjukvård i hemmet. Grunden i vår verksamhet är att möjliggöra för patienter att vara kvar hemma, så långt detta är möjligt. Du leder och deltar aktivt i planeringen runt patientens dagliga vård tillsammans med övriga i teamet. Du arbetar i ett tvärprofessionellt team, vilket betyder att du arbetar nära andra professioner som tillsammans verkar för att patienten ska uppnå högsta möjliga livskvalitet. Du samarbetar även med andra vårdgivare och deltar aktivt i verksamhetens utvecklings- och förändringsarbete. Verksamheten bedrivs dygnet runt. Tjänstgöringen omfattar dag, kväll och helgarbete. Vi tycker det är viktigt med kompetensutveckling och uppmuntrar dig att gå kurser och utbildningar. Vi erbjuder dig Stay-on bonus efter 12 månaders anställning En trygg anställning genom kollektivavtal och försäkringar Närvarande chef Individuell lönesättning Fri läkarvård upp till högkostnadsskyddet Friskvårdsbidrag på 3000kr Kompetensutveckling, både internt och externt En inkluderande arbetsplats där vi lär av varandra Automatväxlade bilar Personalparkering Om dig Grundutbildad sjuksköterska med med behörighet att verka inom svensk sjukvård. Vi ser gärna att du har erfarenhet från ASIH, palliativ vård, onkologi eller hemsjukvård. Giltigt B-körkort är ett krav. Meriterande med specialistutbildning som distriktssköterska eller onkologi. Du har goda kunskaper i svenska språket. Sista ansökningsdag: 2025-01-31 Vi undanber oss vänligt men bestämt all direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av jobbannonser.
Vår kund är ett etablerat IT-konsultbolag/webbbyrå med över två decenniers erfarenhet, känt för sin starka kultur som bygger på samarbete, initiativförmåga och självledarskap. Här finns inga traditionella hierarkier, utan fokus ligger på gemensamt ledarskap och ett nära samspel mellan kollegor, där alla bidrar till framgången. Som medarbetare har du frihet att driva dina egna projekt och utveckla dina färdigheter, samtidigt som du får stöd av erfarna mentorer och ett engagerat team som gärna delar med sig av sin expertis. Företaget värnar om gemenskap och trivsel genom aktiviteter som brädspelskvällar och öppna kunskapsutbyten, vilket skapar en miljö där teknisk skicklighet förenas med personlig utveckling och arbetsglädje. Din profilVi söker dig som har: Minst 7 års erfarenhet av .NET/C#-utveckling. Gedigen kunskap om modern molnteknik och container-orkestrering. Erfarenhet av både relations- och dokumentdatabaser. En konsultmässig personlighet med initiativförmåga och affärskänsla. Flytande svenska i tal och skrift. En positiv inställning till självledarskap och samarbete i en kultur utan hierarkier. Meriterande Erfarenhet av React, Angular eller liknande frontend-ramverk. Kunskap om Entity Framework. Vad kunden erbjuder En inkluderande företagskultur med fokus på innovation, gemenskap och utveckling. Möjlighet att arbeta med tekniskt avancerade projekt. Stöd genom seniormentorskap och kontinuerligt kunskapsutbyte. En miljö där dina idéer och initiativ uppskattas och tas till vara. AnsökanÄr du rätt person för rollen? Skicka in din ansökan redan idag! Vi ser fram emot att lära känna dig och hjälpa dig ta nästa steg i din karriär.
Välj ett jobb för att visa detaljer