Senior Commercial Manager
Resurs Bank AB
Företagssäljare

Do you have experience managing large customer accounts and are looking for a challenge where you can truly impact business outcomes? With us, you will have the opportunity to build strong partnerships and shape the development of some of our most important customer relationships. Get an idea of the role As a Senior Commercial Manager, you will be responsible for some of our largest customers in the Nordics. As the key point of contact, you will work closely with clients to understand their business needs and ensure that our solutions deliver real business value. Your responsibilities include: Developing and maintaining long-term relationships with key customers and partners across the Nordic region, including senior management and other critical stakeholders, to ensure successful and collaborative partnerships. Identifying and seizing new opportunities to expand partnerships and increase revenue from existing accounts by offering value-driven solutions. Led quarterly business reviews (QBR) and monthly check-ins with customers to track progress, discuss new business opportunities, and ensure alignment with their goals. Your background and experience You have a proven ability to develop and manage strategic relationships in complex sales settings, working comfortably with senior decision-makers. Skilled at handling multi-stakeholder dynamics, you collaborate effectively both internally and with customer organisations to drive successful results. Key qualifications include: Several years of experience in B2B sales at the enterprise level, ideally in roles such as Account Manager, KAM, or similar, with a focus on the Nordic market. Fluency in both Swedish and English, with strong verbal and written communication skills. On a personal level, you are a self-driven and solution-oriented individual who takes ownership of your work. You have a natural ability to build trust and engagement in every interaction—making customers see you as a reliable partner and advisor. Important information On final candidates, we carry out a detailed background check via an external company More than a job Resurs is a leading bank in the Nordics with a simple philosophy: we want to create balance in people’s personal finances. On that foundation, we develop offers and services within loans, savings and payments for retail and e-commerce that are based on people’s everyday lives, and that will create long-term value for our customers. And for society. Today, we have a customer base of slightly more than 6 million customers and around 650 employees in the Nordic region.Apply today! Don’t wait to send in your application - selection, and interviews take place on an ongoing basis and the position may be filled before the last advertising date. We look forward to hearing from you! *In this recruitment process, the supplier is solely responsible for the personal data they collect and process. Resurs is solely responsible for the personal data processed by us in the recruitment process.#LI-LN1

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare till NordicInfu Care (Sommar 2025)
The Place AB
Kundtjänstpersonal

NordicInfu Care söker efter en engagerad kundservicemedarbetare för sommaren 2025! I rollen som teknisk supportmedarbetare kommer du att arbeta på deras huvudkontor i Alvik, Bromma. Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. NordicInfu Care är ett nordiskt företag som tillhandahåller medicinteknisk utrustning, läkemedel och tjänster. Deras målsättning är att höja livskvaliteten för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativ behandling i hemmet. Här blir du en del av ett företag som brinner för vad de gör. Om rollen som teknisk supportmedarbetareDin primära arbetsuppgift som teknisk supportmedarbetare är att supportera användare, vårdpersonal och samarbetspartner på den svenska marknaden. Du kommer även att stötta säljteamet med tekniska supportfrågor och ansvara för att ta hand om inkommande reklamationer. Du kommer jobba med support av avancerad utrustning och i många olika system, och därför är det mycket viktigt att du har goda tekniska kunskaper och lätt för att sätta dig in i nya system. Dina arbetsuppgifter• Supportera användare och samarbetspartners gällande den medicintekniska utrustningen• Ansvara för reklamationsflödet• Orderhantering kan förekomma TeametHär välkomnas du in i ett härligt och professionellt team som värderar teamwork och bra sammanhållning. Ditt team består av ca. 20 kollegor. Dina kvalifikationer• Flytande i svenska, både tal och skrift• Goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift• Mycket god systemvana Meriterande:• Erfarenhet av att jobba i kundtjänst• Tidigare arbetat inom vården eller medtech-branschen Vem vi tror att du ärFör att trivas och göra succé i rollen som teknisk supportmedarbetare tror vi att du är en strukturerad och noggrann person. Du är professionell och driven i ditt arbete, och ser alltid till att göra det lilla extra för att prestera så bra som möjligt! Dina inkommande supportärenden kommer vara väldigt varierande, och det krävs därför att du är en lyhörd och lösningsorienterad person som strävar efter att ge professionell support i alla lägen. Vidare tror vi att du är en pedagogisk och kommunikativ person som är duktig på att läsa av andra människor och situationer, samt trivs i samarbete med kollegor och samarbetspartners. Uppdragets omfattning• Tjänsten är på heltid under sommaren 2025 (juni, juli och augusti) och dina arbetstider kommer att variera men är mellan kl. 7-22, mån-fre.• Du kommer utgå från kontoret i Alvik (Bromma), med chans till hybrid i samråd med företaget.• Detta är ett konsultuppdrag, där du blir anställd via The Place. Låter denna spännande tjänst som något för dig? Skicka in din ansökan redan idag! Intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Om NordicInfu CareNordicInfu Care grundades i Stockholm 2004 med målet att erbjuda specialiserad behandling i hemmiljö för patienter som lider av kroniska sjukdomar. Under årens lopp har NordicInfu Care byggt upp en omfattande kompetens och marknadsnärvaro inom områdena diabetes, kardiologi och pulmonologi, neurologi och immunologi. Inom alla dessa områden tillhandahåller NordicInfu Care läkemedel och/eller medicinteknisk utrustning och har utvecklat ett strukturerat stöd för patienter och vårdpersonal. Visionen är att bidra till ett ökat oberoende och förbättrad livskvalitet för patienter som lider av kroniska sjukdomar genom att tillhandahålla innovativa lösningar inom medicinteknik och läkemedel, samt att stödja sjukvården och de patienter som vårdas i hemmiljö. The Place – Sveriges enda Worklife PartnerLåter detta intressant och du fortfarande vill söka jobbet? Bra – du som lyckas knipa platsen blir dessutom en del av The Place! Som medarbetare hos The Place erbjuds du kompetensnätverk, mentorskap och trygga villkor. I The Place har du en Worklife Partner som är intresserad av att följa och utveckla ditt arbetsliv över tid.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Personlig assistent sökes till 17-årig tjej i Nacka
Humana AB
Personliga assistenter

Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov.Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nudig som stämmer in på följande: vill arbeta hos en tjej i 17 åldern bosatt i Nacka har goda kunskaper i svenska har god fysik är rökfri Det är även meriterande om du: har erfarenhet av liknande arbete delar kundens intressen, såsom att pyssla och spela musik. Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca 14%. Tjänsten innebär arbete jämna veckorenligt följande:v2,fredag 16:45-21:00, lördag 11-19v4,tisdag, torsdag, och fredag 16:45-21:00 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde enligt överenskommelse. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år. Utifrån lagstiftning krävs att vi som arbetsgivare begär ett registerutdrag från alla anställda som ska arbeta som personlig assistent åt ett barn under 18 år. Därav behöver du uppvisa ett utdrag ur polisens belastningsregister inför en eventuell anställning. Ytterligare information kommer om du går vidare i rekryteringsprocessen. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Ellionor Koll |[email protected]

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Psykolog till Kry vårdcentral Vallentuna

Om vårdcentralen Kry Vårdcentral i Vallentuna ligger i nya fräscha lokaler i Vallentuna centrum. Vårdcentralen består av ett team på 20 medarbetare som ansvarar för ca 8 200 listade patienter. Vårdcentralen är en välfungerande vårdcentral med en familjär och lärande miljö där medarbetarna tillsammans arbetar för våra patienter. På vårdcentralen har vi ett stort fokus på gott bemötande, god tillgänglighet och att arbeta hälsofrämjande. Vill du vara med på vårdcentralen och Krys fortsatta redan inom digi-fysisk vård? Sök tjänsten som psykolog hos oss! Om rollen I rollen som psykolog har du en central roll i de sedvanliga uppgifterna på mottagningen där du får möjlighet att möta många olika patienter. Du får arbeta både på vår fysiska vårdcentral samt till viss del digitalt. Arbetet innefattar bedömning, rådgivning och behandling, både med listade patienter och genom vårdval psykoterapi. Du får möjlighet att kompetensutveckla dig själv samt vara med på resan att utveckla och förändra primärvården. Vårdcentralen lägger stor vikt vid att arbeta nära patienten, med kontinuitet och med ett nära samarbete mellan olika professioner, uppnå bästa möjliga vård. Kvalifikationer & egenskaper Legitimerad psykolog med KBT-inriktning. Erfarenhet inom svensk primärvård, psykiatri eller företagshälsovård. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Ytterligare språkkunskaper är meriterande. Goda tekniska kunskaper. Du arbetar evidensbaserat, är professionell i ditt bemötande och värnar om att sätta patienten först. Du har god samarbetsförmåga och är lyhörd mot både kollegor och patienter Vi erbjuder dig Möjlighet att jobba utifrån vår unika Kry-modell bland annat skapad för att öka tillgängligheten för våra patienter. En vårdcentral med stort fokus på service, som sätter kvalitet och patientsäkerhet som högsta prioritet. Förmånligt erbjudande för besök i Kry-appen. Involvering i det medicinska planeringsarbetet för vårdcentralen inom nya verktyg, processer samt rutiner och riktlinjer. En möjlighet att bidra till kontinuerlig utveckling av Krys digitala och fysiska vård. Kollegor över hela landet som samarbetar och utbyter erfarenheter kring metoder och medicinska fall. Introduktionsdagar, digitala utbildningsveckor med varierande föreläsningar kopplat till vården samt till specifika lanseringar. Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och förmånliga försäkringar. Om Kry Kry lanserades 2015 och driver både digital och fysisk sjukvård i Sverige, Norge, Frankrike och Storbritannien. Kry är Sveriges tredje största vårdgivare och har 72 mottagningar runt om i landet som integreras med den digitala vården. Detta möjliggör hög kvalitet, tillgänglighet och kontinuitet. Kry levererar över 200 000 konsultationer per månad. Kry har aldrig och kommer aldrig att vara ett vanligt vårdbolag. Vår primärvård bygger på enkla grundprinciper: Det ska vara enkelt att komma åt vården. Vården ska vara kostnadseffektiv. Vår medicinska kvalitet och personalens arbetsmiljö ska vara i absolut toppklass. Vården ska styras och designas av kliniker som förstår sjukvård på djupet. Praktisk information Start: Enligt överenskommelse.Omfattning: Ca 60 %.Anställning: Tillsvidareanställning (med inledande provanställning 6 mån).Arbetstider: Vardagar, dagtid.Plats: Vallentuna. Kontakt Låter tjänsten intressant? Skicka in din ansökan redan idag då vi rekryterar löpande. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på [email protected] Notera att vi på grund av GDPR inte tar emot ansökningar per mail. För mer information om Kry besök gärna vår hemsida.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Känd matkedja söker Kallskänka till Bromma
Svenska Storesupport Bemanning AB
Kockar och kallskänkor

Har du erfarenhet av färskvaror och dagligvaruhandel samt ett brinnande intresse av mat? Letar du efter en arbetsplats där du får vara kreativ och bidra samtidigt som du får ta stort ansvar i vår kunds kallkök? Då är det dig vi söker!Om tjänsten Som kallskänka hos vår kunds matbutik kommer du att vara en viktig del i köksteamet, där du ansvarar för att förbereda och tillaga ett brett utbud av kalla rätter och delikatesser.Dina arbetsuppgifter inkluderar allt från att komponera sallader och skapa egna röror och smörgåsar, till att förbereda färdiglagade rätter och andra kalla produkter som ska presenteras på ett inbjudande sätt i butiken.Du blir en viktig del i kedjan mot en inspirerande butiksupplevelse.Din profil Vi söker dig som kan delikatess och mat, gärna kallskänka eller kock med passion för kvalitet, presentation och smak. Vi ser gärna att du har erfarenhet från tidigare arbeten inom delikatessdisk i butik, kallskänk och/eller restaurang. Du har en positiv inställning och älskar utmaningar. Är utbildad kallskänka eller har erfarenhet från branschen med stort matintresse Har tidigare erfarenhet från dagligvaruhandeln, skolkök eller restaurang Har goda kunskaper i mathantering och livsmedelshygien Är van att arbeta i ett högt tempo och trivs i ett sammansvetsat team Anställningsform Vi erbjuder en tillsvidareanställning på heltidmed möjlighet att bli anställd av kunden. Det ärvarierande arbetstider under butikens öppettider, vilket inkluderar både dag- och kvällspass samt arbete på helger. Du kommer att vara anställd av oss på Storesupport by Job&Talent och arbeta för vår kund. Tillträde snarast. Om Storesupport by Job&Talent Storesupport är en del av Job&Talent, en av de snabbast växande aktörerna inom rekryterings- och bemanningsbranschen globalt, med huvudkontor i Madrid och verksamhet på de största europeiska marknaderna, USA och Sydamerika. Job&Talent erbjuder kvalitativa rekryterings- och bemanningstjänster inom bland annat logistik, industri, bygg, event, administration och detaljhandel. I Sverige sysselsätter vi årligen 10 000 medarbetare och omsätter 1,8 miljarder kronor. Ansökan Vi kan tyvärr inte hantera ansökningar via mejl, vänligen sök via vårt ansökningsformulär nedan. Vi använder oss av Verifieras kontrollverktyg för att säkerställa att aktuella kandidater inte har en bakgrund som är oförenlig med den aktuella tjänsten. Är du intresserad? Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas allt eftersom så skicka därför in din ansökan så snart som möjligt. Varmt välkommen med din ansökan!

23 januari 2025
Sista ansökan:
5 juli 2025
Game Tools Programmer
Embark Studios AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

As a Game Tools Programmer at Embark you will focus on helping our developers and content creators on Arc Raiders to continuously find ways to make us more efficient in our day to day game development. We believe that great games are made in creative environments, where builds are always playable, and teams can move fast and test as many ideas as possible. In close collaboration with our designers and programmers, you will create easy-to-use tools that enable us to iterate quickly and that encourage experimentation. The games and tooling we're making are built in mostly Unreal, using C++, blueprints and a scripting language called Angelscript. Example of responsibilities By own initiative find opportunities to improve or build tooling to further improve our workflows and ways of making games Occasionally assist our team in debugging and fixing complex issues within unreal editor Occasionally build content validators to prevent errors reaching the build by checking content validation already in editor We would love if you have A creative and curious mind A strong background in C++ Experience with Unreal Engine Fluent in English - our team comes from all over the world! An interest in computer science and programming as a craft Additionally one or some of these would be a great bonus Previously worked with shooter or third-person games Ability to speak "design" At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table.Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our "Open Application."

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Senior Gameplay Programmer - Games
Embark Studios AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

As a Senior Gameplay Programmer at Embark, you will work on either The Finals or Arc Raiders, alongside some of the most talented people in the games industry. We believe that great games are made in creative environments, where builds are always playable, and teams can move fast and test as many ideas as possible. In close collaboration with our designers, you will create easy-to-use systems that enable us to iterate quickly and that encourage experimentation.The games we're making are built in Unreal, using C++, blueprints and a scripting language called Angelscript. Example of responsibilities Collaborate with a wide range of talents at Embark to deliver ground-breaking technical solutions to create fun gameplay for our players Make sure we hit our runtime-performance targets within certain domains Make sure we hit our network/replication targets Identify and build tech to further increase the productivity of our daily work Occasionally assist our team in debugging and fixing complex issues We would love if you have A creative and curious mind A strong background in C++ A good grasp of what good gameplay looks and feels like Fluent in English - our team comes from all over the world! An interest in computer science and programming as a craft Additionally one or some of these would be a great bonus Experience with multiplayer Previously worked with shooter or third-person games Ability to speak "design" At Embark we offer competitive salaries, passionate colleagues to share knowledge with and much more, but most of all we invite you to take part of a journey into the unknown, to build creative, surprising and beautiful experiences together.We welcome game makers of all sex, class, colour, age, gender identity, education, religion, opinion, culture, nation of origin, language, sexual orientation, shape, size, and ability.Did we leave anyone out? Well, we welcome you, too! We think that the gaming industry is made better when everyone has a seat at the table.Be yourself at Embark and make games while doing so. Please apply with confidence. We can’t wait to hear from you (in English)!If this role doesn't quite match what you're looking for, feel free to apply to us via our "Open Application."

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Undersköterska till Ametisten
Vardaga AB
Undersköterskor, hemtjänst, hemsjukvård, äldreboende och habilitering

Nu söker vi på Ametisten en undersköterska för timanställning. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss:• Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi.• Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris.• En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen.• Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb.• Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud. Om AmetistenAmetisten är ett modernt äldreboende i Solna för personer med demens- och somatisk sjukdom. Vi erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. Ametisten har en aktivitetsprofil med historia, litteratur, film och teater. • Vi är ett demenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här är utbildade i demens och bemötande via VardagasDemensakademi.• Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget.• Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende.• Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.• Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar.• Vi jobbar helt tiden för att hitta på nya, spännande aktiviteter för våra boende. Till exempel har vi infört VR-teknik som gör det möjligt att uppleva olika resor, äventyr eller spel via VR-glasögon. Läs mer om Vardagas VR-satsning här: Jorden runt på 40 minuter. Som undersköterska är du oerhört viktig!Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor.Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta ställetHos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder.Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund.Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetensTillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. ”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel CastanedaDin erfarenhet och kunskapVi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du:- lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum: enligt överenskommelseSista ansökningsdag: 2025-03-31Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställningHar du frågor? Kontakta gärna:[email protected], Observera att det inte går att ansöka via E-post. AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Erfaren serviceproffs? Var med och utveckla Footway+!
Workz Sweden AB
Kundtjänstpersonal

Vill du vara en del av Footways spännande resa inom e-handel och kundservice? Vi söker en kundservicemedarbetare som vill leverera service i världsklass och samtidigt förbättra och driva förändringar i våra processer. Om Footway:Footway är en dynamisk aktör inom e-handel som utmanar det traditionella med en datadriven och automatiserad plattform, Footway+. De använder AI för att kontinuerligt förbättra kundupplevelsen och strävar efter att leverera enkelhet och innovation i varje steg. Footway värdesätter ödmjukhet, främjar självstyrande team och brinner för enastående kundupplevelser. Om rollen:Som kundservicemedarbetare kommer du att spela en nyckelroll i att utveckla och förbättra våra kundserviceprocesser. Du kommer att arbeta med att: Utveckla, arbeta och implementera nya processer för att förbättra kundservicen och effektivisera arbetsflöden. Välkomna och integrera nya B2B-kunder och säkerställa en smidig övergång samt bygga långsiktiga relationer. Bidra med din erfarenhet från operativt arbete, såsom teamledarskap, lageransvar eller logistik, för att optimera våra tjänster och processer. Förbättra användningen av AI och automatisering för att göra arbetet smidigare och effektivare. Samarbeta med team och partners för att utveckla och förbättra våra tjänster, och ge feedback baserat på vad kunderna säger. Följa upp på kundärenden för att se till att alla frågor är lösta och att våra riktlinjer följs. Vara flexibel och beredd att arbeta operativt i supporten vid behov och volymer. Vi söker någon som inte är rädd för att ta i och stödja teamet med operativa uppgifter när det behövs. Vi söker dig som:Du har ett stort kundhjärta och drivs av att skapa enastående kundupplevelser. Du älskar att möta nya människor och är serviceinriktad i varje interaktion. Med ett inkluderande tankesätt trivs du med att samarbeta i grupp och är samtidigt en orädd problemlösare som hittar kreativa lösningar. Du är trygg i att fatta beslut och kan anpassa dig snabbt till förändringar. Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande Är flytande i svenska och engelska, meriterande med ett tredje språk Erfarenhet av att jobba med operativt och/eller med automatisering är meriterande, likaså att ha erfarenhet av Shopify eller liknanade e-handelsplattformar Praktisk information:Uppdragsgivare: FootwayStart: Enligt överenskommelsePlacering: Stockholm, Kista (Victoria Tower)Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställningArbetstider: Måndag - fredag 08.00-17.00Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtaltillämpasKontakt: Vid frågor, kontakta vårt rekryteringsteam på [email protected] Vi erbjuder dig:Workz är specialister på kundservice och erbjuder inte bara omfattande utbildning utan också löpande träning inom kommunikation, kundhantering och affärsmässighet. Efter avslutad utbildning blir du dessutom certifierad inom kundservice. Utöver detta får du kollektivavtalsenliga villkor, friskvårdsbidrag och en dedikerad operativ chef som stöttar dig i din utveckling och alltid finns tillgänglig för att hjälpa dig som konsult. Vi är stolta över att erbjuda våra konsulter en trygg arbetsmiljö och möjligheter att växa, både personligt och professionellt! Ansökan:Vi genomför tester som första steg i rekryteringen. Testet skickas till din mail direkt efter ansökan och behöver slutföras, för att bli en aktuell kandidat.

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025
Sjuksköterska till Ametisten
Vardaga AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Ametisten är ett modernt äldreboende i Solna för personer med demens- och somatisk sjukdom. Hos oss på Vardaga får du också engagerade kollegor och duktiga chefer, utbildningar, karriärmöjligheter samt flera förmåner. Här några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: Fem veckors rullande fast schema, dag/kväll samthelg va femtevecka. Hög kvalitet och stöd av tydliga rutiner:Lättillämpliga rutiner, styrdokument, checklistor och kvalitetsledningssystem ger dig ett omfattande stöd i arbetet. Kompetensutveckling:Du har tillgång till Vardagas interna utbildningsorganisationLäramed en mängd kurser. Karriärmöjligheter:Som sjuksköterska kan du gå vidare och bli enhetschef eller verksamhetschef för ett boende. Bra ledning och korta beslutsvägar:Din chef finns nära till hands för stöd och för att bolla idéer. En av boendets sjuksköterskor sitter också alltid med i den lokala ledningsgruppen. Gemenskap och stöd:Du jobbar nära sjuksköterskekollegor, gruppchefer och omvårdnadspersonal. Inom Vardaga finns ett nationellt nätverk för sjuksköterskor för att utväxla inspiration och kunskap. Förmånsportal med rabatter:Köp till exempel biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra priser. Om rollenDu är spindeln i nätet kring de boendes hälso- och sjukvårdsinsatser och jobbar för att ge livskvalitet. Du ansvarar för att medicinska ordinationer följs.Regelbundet genomför du riskbedömningar och uppföljningar för att säkerställa god kvalitet i verksamheten. Samarbete och stöd Du ingår i ett team med omsorgspersonal, sjuksköterskor, arbetsterapeut och fysioterapeut. En viktig roll för dig är att coacha och utbilda omsorgspersonalen så att ni tillsammans ger varje boende ett så gott liv som möjligt.I detta jobbar du nära boendets gruppchefer som är ansvariga för omsorgspersonalen. Våra gruppchefer coachar också och jobbar tillsammans med teamen i det dagliga arbetet. Vi satsar på ledarskapsutveckling för dig som sjuksköterska. En kurs vi kan erbjuda dig att gå är ”Att leda utan att vara chef”. Lära känna de boende Att förstå de boendes önskemål och se små förändring i deras hälsa och sjukdomstillstånd är många gånger avgörande för korrekta bedömningar och beslut. Tydliga rutiner För att skapa trygghet och tydlighet för dig som sjuksköterska finns ett omfattande stöd i form av praktiska och lättillämpliga rutiner, styrdokument och checklistor. Vårt kvalitetsledningssystem heter Qualimax och är branschledande. Som ny sjuksköterska hos oss deltar du i vårt digitala introduktionsprogram tillsammans med din mentor för att säkerställa att du får en tydlig introduktion med målet att snabbt komma in i arbetet och våra rutiner. Om Ametisten Ametisten är ett modernt äldreboende i Solna för personer med demens- och somatisk sjukdom. Vi erbjuder en individuellt anpassad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. Ametisten har en aktivitetsprofil med historia, litteratur, film och teater. Din erfarenhet och kunskap Du är legitimerad sjuksköterska och vi ser gärna att du har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är viktigt. Vi önskar att du gillar att jobba självständigt och att ha friheten att utforma dina arbetsdagar är trygg i din roll som sjuksköterska och kan fatta snabba beslut och föra en diskussion med ansvarig läkare tar egna initiativ, har skinn på näsan och vågar ta för dig tycker om att ha en ledarroll och att stötta dina kollegor är van att struktureraoch organisera ditt arbete. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: Enligt överenskommelse Sista ansökningsdag: 2025-02-28 Kontaktperson: Omid Olsson Enhetschef [email protected] Facklig kontakt: VårdförbundetMail:[email protected] Ansökan Välkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Läs mer om oss påwww.vardaga.se

23 januari 2025
Sista ansökan:
12 juli 2025