Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 44 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår nyöppnade butik i Sollentuna centrum. I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering Arbete i kassa Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper Har en stor passion för mode och inreredning Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Driven och resultatorienterad Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor Trivs med att jobba i högt tempo Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Tjänsten är en tillsvidareanställning på 17h/vecka med start i februari. Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.
Vi söker en erfaren Graphic Designer med en stark bakgrund inom grafisk design och marknadsföringsproduktion. I denna roll kommer du att vara anställd av oss och arbeta som konsult hos vår kund i Stockholm. Om rollen Som konsult i rollen som Graphic Designer/Marketing Production kommer du att: Skapa engagerande grafiskt innehåll och artwork som möter kundens varumärkes- och marknadsföringsmål. Ansvara för designproduktion och innehållsskapande med hög kvalitet och kreativitet. Samarbeta med kundens interna team för att säkerställa att leveranserna möter deras behov. Vi söker dig som Har dokumenterad erfarenhet av grafisk design och marknadsföringsproduktion. Är bekväm med en flexibel arbetstid (50% av heltid). Är skicklig i att hantera verktyg som Adobe Creative Suite och andra relevanta program. Har förmågan att leverera både kreativt och effektivt under tidspress. Plats och villkor Plats: Hos vår kund i Stockholm Start: Så snart som möjligt Omfattning: Deltid, 50% av heltid Uppdragets längd: 6 månader Som konsult hos oss får du möjligheten att arbeta nära spännande kunder, utveckla din kompetens och bli en del av vårt nätverk av duktiga konsulter. Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
Indiska är ett svenskt livsstilsföretag etablerat 1901. Indiskas produkter säljs i 44 butiker i Sverige och Finland, i vår internationella online shop indiska.com. Indiska erbjuder mode, inredning och accessoarer i modern skandinavisk design med internationella inslag – ett brett sortiment med allt från bekväma baskläder, exklusivt möblemang och färgstarka trendplagg. Indiska strävar efter hållbarhet på alla nivåer samt att erbjuda våra kunder produkter som är enkla att använda och älska, till ett bra pris. Indiska är mitt uppe i en intensiv förändringsresa där vi ska ta vårt kunderbjudande och varumärke till nästa nivå. Som medarbetare ställer det höga krav på flexibilitet, entreprenörskap och stort driv. Är du mode- och inredningsintresserad och brinner för att göra skillnad kommer du att passa in hos oss. Vi hoppas att du vill vara med på resan! Indiska söker nu säljare som älskar mötet med kunden och vill jobba i vår nyöppnade butik i Sollentuna centrum. I vårt arbete är ingen dag den andra lik, vi möter dagligen en mängd olika kunder och stöter hela tiden på nya utmaningar. Här är tempot högt, det blir sällan långtråkigt och vi gillar verkligen det vi gör; att sälja en unik mix av mode och inredning med inspiration från Indien som tilltalar många. För att bidra till och stärka denna helhetsupplevelse söker vi nu säljare. Ansvar och arbetsuppgifter I rollen som säljare hos oss får du en bred roll där mötet med kunden alltid står i fokus, där du bland annat jobbar med att; Bidra till en fantastisk shoppingupplevelse för våra kunder, med ett tydligt säljfokus Tillsammans med dina kollegor ansvara för att butiken är välfylld och kommersiell Packa upp varor, bygga säljande varulägg och varuplacering Arbete i kassa Att alltid bemöta våra kunder på ett vänligt, kunnigt och hjälpsamt sätt Vi erbjuder dig ett varierande arbete i en inspirerande butiksmiljö där både samarbete, värme och högt tempo genomsyrar vår vardag! Vem är du? Kommunicerar på ett öppet och ärligt sätt där du når ut till olika målgrupper Har en stor passion för mode och inreredning Handlingskraftig, prestigelös och inte rädd för att ”hugga i” där det behövs Driven och resultatorienterad Utstrålar glädje, värme och engagemang i mötet med kunden och kollegor Trivs med att jobba i högt tempo Är ansvarstagande och ser vad som behöver göras, och agerar på det! Tjänsten är en tillsvidareanställning på 22h/vecka med start i februari. Varmt välkommen med din ansökan! Möt några av våra kollegor och få ytterligare information om företaget och vårt ansvarstagande inom miljö, etik och sociala frågor, på vår hemsida www.indiska.com.
SNABBFAKTA Omfattning: HeltidArbetstider:Måndag - fredag mellan kl. 08:30-17:00Ort:Sveavägen, StockholmStartdatum:OmgåendeAnställningsform:Särskild visstidsanställning VILKA ÄR ALLIANZ TRADE?Allianz Trade är världsledande inom kreditförsäkring och har kontor över hela världen. De erbjuder lösningar och rådgivning inom kreditförsäkring, internationell inkasso och garantigivning. Mångfald och inkludering är något som Allianz har stort fokus på samt värderar högt. OM TJÄNSTENI rollen som receptionist kommer du bland annat att ansvara för att ta emot besökare, utföra administrativa arbetsuppgifter samt bidra till att kontoret hålls rent och trivsamt. Du kommer även att utföra enklare IT-relaterade arbetsuppgifter, utan krav på tidigare erfarenhet. Du har en naturlig förmåga att se vad som behöver göras och gör gärna det lilla extra för att både kunder och kollegor ska känna sig välkomna. Som receptionist kommer du vara en nyckelperson för att säkerställa en hög servicenivå på kontoret och fungera som företagets ansikte utåt. Du kommer att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som: Välkomna besökare Post- och budhantering Kontaktperson för leverantörer, hyresvärd etc. Kontaktperson för IT-kontoret och genomföra enklare IT-uppgifter, exempelvis att installera datorer eller genomföra on- och offboardingrutiner för kollegor Administrativ stöd till kundansvariga och säljare Viss kontakt med kunder för enklare support. Exempelvis att hjälpa till med lösenord för Allianz Trade kundportal Hantera beställningar Förbereda inför möten Anordna fredagsfika Övriga administrativa arbetsuppgifter VEM ÄR DU?Som person är du social, självgående och serviceinriktad. För att lyckas i rollen tror vi att du är initiativtagande, hjälpsam och har ett öga för detaljer. Vidare är du professionell, ansvarsfull och du trivs att arbeta självständigt. Du som söker uppfyller nedan krav: Har tidigare arbetat inom service Har goda kunskaper inom Officepaketet Kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i både tal och skrift Meriterande om du tidigare arbetat i en liknande roll Meriterande om du har ett intresse för ekonomi VAD ERBJUDER VI?Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara PostBemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan.Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll, UC och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.
Nu söker vi på Villa Fornudden, Tyresösommarvikarier till sommaren 2025. Du får introduktionsutbildning med värdefull kunskap om omvårdnad och service. Inom Vardaga är vi i ständig utveckling. Hos oss kan du växa som person samtidigt som du gör skillnad för andra. Vår kultur genomsyras av våra värderingar – respekt, ansvar, enkelhet och kunskap.Nu söker vi dig som vill ha ett varierande och utvecklande sommarjobb, som rustar dig för framtiden – oavsett var den är. Självklart får du en introduktion som spänner över alla områden - från värdegrund, vår omsorgsfilosofi Den goda dagen, introduktion för hjälpmedel och förflyttning - till måltid, hygien och dokumentationsrutiner. Här är några av höjdpunkterna i vårt erbjudande till dig: • Introduktionsutbildning• Ledarskapsutbildade chefer och små arbetsgrupper• Karriär- och utvecklingsmöjligheter• Arbetskläder• KollektivavtalOm rollenDin uppgift är att ge livskvalitet. Du ser varje individ och har en förmåga att förstå vad varje person behöver. Tack vare dig kan den som bor hos oss behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Samtidigt utvecklar du värdefull kunskap om omvårdnad, service och åldrande.Som undersköterska/vårdbiträde spelar du en nyckelroll i ett team med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut som arbetar tätt ihop. Om Villa FornuddenI natursköna Fornuddsparken i Trollbäcken, Tyresö, hittar du det nybyggda, moderna äldreboende Villa Fornudden med 60 platser. Här bor du i en egen lägenhet med tillgång till trivsamma gemensamma utrymmen och omsorg dygnet runt. Vårt mål är att ge en individuellt utformad omsorg med hjärta, integritet och valfrihet. • Digitala möjligheter På Villa Fornudden vill vi hålla oss i framkant kring det digitala. För att höja livskvaliteten har vi tillgång till surfplattor, VR-teknik och utrustning för videosamtal. I våra allmänna utrymmen spelas ofta stämningshöjande musik. • Aktiviteter Aktiviteter är en viktig del av din omvårdnad. Du erbjuds aktiviteter både individuellt och i mindre grupper, där alla ska kunna hitta något särskilt roligt eller stimulerande. De olika gemensamma aktiviteterna presenteras varje vecka i ett aktivitetsschema på avdelningarna. Du väljer själv vilka du vill delta i, utifrån intresse och vad du orkar. Varje vecka erbjuds du en timme fria aktiviteter tillsammans med din kontaktman på tu man hand, då du själv styr innehållet. Kanske vill du komma iväg och handla i någon butik, få massage eller bara sitta i lugn och ro och prata en stund.• Villa Fornudden är SilviahemsCertifierad arbetsplats, vilken innebär att alla medarbetare har fått en grundutbildning i demenskunskap. Arbetsledare har utbildats i ledarskap vid implementering och teamarbete, samt minst två medarbetare per avdelning har fått reflektionsledarutbildning.• Behovsbaserat önskeschema: Vi tillämpar behovsbaserat önskeschema. Det innebär att du som medarbetare har möjlighet att påverka din egen arbetstid, utifrån behov och önskemål. Vi lägger schema för 10 veckor i taget.• Ung Omsorg: Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg. Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter tillsammans med oss som arbetar här, för att sätta guldkant på tillvaron för de boende.• Gruppchefer: Du har en chef nära dig som delar av sin tid arbetar i verksamheten. Det kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska. Din erfarenhet och kunskapVi gissar att du som söker dig till oss:- lockas av ett arbete som är varierat och kräver stor kunskap om vård och omsorg men även en talang för att möta människor i olika situationer.- är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar.- trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Vi ser gärna att du är utbildad undersköterska/vårdbiträde eller har motsvarande erfarenhet av arbete inom äldreomsorgen.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa.ÖvrigtLön: Vi tillämpar individuell lönesättningTillträdesdatum: Efter överenskommelse.Registerkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställningHar du frågor? Kontakta gärna: Rosemary Trombini [email protected] Observera att det inte går att ansöka via E-post.Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här. AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. På Vardagas drygt 100 boenden runt om i Sverige erbjuder vi en äldreomsorg där varje dag är lika viktig. Hos oss möter du expertis och trygghet på varje äldreboende, korttidsboende, i hemtjänst och dagverksamhet. Vi ska vara kvalitetsledande i allt vi gör och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Våra medarbetare arbetar med varje individs livskvalitet och trygghet i fokus. Vardaga ingår i företagsgruppen Ambea. www.vardaga.se
Nu söker vi på Villa Täby Park en undersköterska till vår somatiska avdelningför tillsvidareanställning på 75-80%. Vi erbjuder utbildning och flera förmåner. Det här får du hos oss:• Utbildning som gör ditt arbete enklare, till exempel vårdhygien, bemötande vid demenssjukdom och ergonomi.• Förmånsportal med rabatter och erbjudanden. Till exempel kan du köpa biobiljetter och resor med kollektivtrafik till bra pris.• En coachande och stöttande chef som jobbar tillsammans med dig i vardagen.• Tydliga arbetssätt och rutiner som förenklar ditt jobb.• Karriär- och utvecklingsmöjligheter. Till exempel kan du bli gruppchef med personalansvar eller få ett specifikt ämnesansvar som demensansvarig eller hygienombud.• Självklart har vi även friskvårdsbidrag, skobidrag, arbetskläder och kollektivavtal. Om Villa Täby ParkI februari 2022 öppnade Vardaga ett nytt äldreboende i den nya stadsdelen Täby Park vid gamla Täby galopp. Villa Täby Park har plats för 80 äldre där varje avdelning har ett gemensamt kök och trivsamma utrymmen för samvaro och måltider. Det finns gemensam uteplats och balkonger och vi har en vacker och livfull trädgård• Vi kommer under 2025 bli ettdemenscertifierat boende, vilket betyder att alla vi som arbetar här kommer vara utbildade i demens och bemötande via VardagasDemensakademi. • Vi har ett samarbete med företaget Ung Omsorg.Det innebär att ett team av ungdomar i åldrarna 14–18 år besöker oss på helger och lov. Ung Omsorg gör olika aktiviteter för att sätta guldkant på tillvaron för våra boende. • Du har en gruppchef som större delen av sin tid arbetar nära dig i verksamheten. Att bli gruppchef kan även vara en karriärmöjlighet för dig som undersköterska.• Här arbetar vi med djur i vården och har regelbundet besök av terapihundar. Som undersköterska är du oerhört viktig!Din uppgift är att ge livskvalitet. Med hjälp av dig kan våra boende behålla sitt levnadssätt och sina vanor. Du ser varje person och tolkar vad de behöver. Samtidigt lär du dig mycket om omvårdnad, åldrande och hur man bemöter människor.Du står närmast den boende och har därmed en nyckelroll i teamet med sjuksköterska, arbetsterapeut och fysioterapeut. Du medverkar också vid vårdplanering och skriver social dokumentation. Med hjärtat på rätta ställetHos oss får du arbeta i en stark kultur där vi drivs av vår vision: Vi gör världen lite bättre, en människa i taget. Det är oerhört viktigt att du delar vår vision och våra fyra värderingar: Respekt: Hos oss har alla rätt till ett värdigt liv med såväl fysiskt, psykiskt som socialt välbefinnande. Ansvar: Hos oss har vi medarbetare som vågar och vill och chefer som lyssnar och leder.Enkelhet: Hos oss är det enkelt att påverka och att vara medarbetare eller kund.Kunskap: Hos oss reflekterar vi, lär av varandra och tar tillvara allas kompetensTillsammans jobbar vi kontinuerligt med att säkra att värdegrunden genomsyrar vårt bemötande, både till varandra och alla som bor hos oss. ”Här finns bra och tydliga värderingar och mål som har guidat mig hela vägen för att kunna utföra mitt arbete på bästa sätt.” Raquel CastanedaDin erfarenhet och kunskapVi ser gärna att du är utbildad undersköterska och har arbetat några år inom äldreomsorgen. God datorvana samt erfarenhet av dokumentation är också meriterande.Goda kunskaper i det svenska språket i tal och skrift är ett krav, men i övrigt är inte ditt CV det viktigaste. Om du delar våra värderingar och har rätt egenskaper, ger vi dig stöd och möjlighet att växa. Vi tror att du:- lockas av ett varierat arbete och tycker om att möta människor i olika situationer. - är en kreativ person som vågar tänka själv och ta ansvar. - trivs med att jobba i team och stötta dina kollegor. Övrigt Lön: Vi tillämpar individuell lönesättning Tillträdesdatum: löpandeSista ansökningsdag: 20250220 tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagRegisterkontroll: Utdrag ur belastningsregister skall uppvisas vid en eventuell anställningHar du frågor? Kontakta gärna: Gruppchef Annika Lager på tel 079-140 65 05 eller Verksamhetschef Camilla Sundqvist 073-532 74 68 Observera att det inte går att ansöka via E-post.Om du vill veta mer om hur det är att jobba på Vardaga så läs gärna mer och träffa några av våra medarbetare här.Facklig kontakt: Kommunal, kommunal.se AnsökanVälkommen att ansöka via knappen ”Skicka ansökan” nedan. Vänta inte med att ansöka då vi gör urval löpande. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd.
Om rollen Vi söker en hands-on Commercial Recruiter som kan förstärka vår kunds rekryteringsteam i Stockholm.Rollen passar dig som trivs i ett högt tempo och älskar att matcha rätt kandidat med rätt jobbmöjlighet! Vad du kommer att göra Rekrytera roller inom nedanstående kategorier: Sales Manager, Account Manager och Sales Coordinators Business Analyst, CRM-specialist och Projektledare Teknisk support och Aftersales Granska och utvärdera inkommande ansökningar Headhunta talanger via olika kanalerför att säkerställa att vi hittar de bästa kandidaterna. Stötta vid behov med rekrytering för roller inom Legal, Finance, Brand och HR. Vi söker dig som: Har erfarenhet av att rekrytera till kommersiella roller, gärna med fokus på försäljning och marknadsföring. Är van vid att hantera rekryteringsprocesser från början till slut självständigt. Är bekväm med att arbeta i ett högt tempo och kan leverera snabbt utan att kompromissa med kvalitet. Är flytande i svenska och engelska både i tal och skrift. Har en stark förståelse för headhunting och talangidentifiering. Har en universitetsutbildning inom HR eller Beetendevetenskap. Detaljer Start: Omgående Varaktighet: 4 månader, med möjlighet till förlängning Plats: Stockholm Vad vi erbjuder Du får möjligheten att arbeta för ett världsledande varumärke inom musikindustrin, där du blir en del av ett dynamiskt och kreativt team. Här får du utrymme att påverka och bidra till en bransch som är känd för innovation och passion. Ansök nu!Vi intervjuar löpande, så vänta inte med din ansökan. Ta chansen att bli en del av ett spännande uppdrag och gör skillnad i en global organisation! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.
När Familjeläkarna startade 2008 var vår vision att ge patienter samma vård som vi skulle ge vår egen familj. Denna vision driver oss fortfarande. Vi är engagerade, bryr oss om människor och tar ansvar för att göra skillnad. Vår kommunikation och verksamhet präglas av kunskap, arbetsglädje, effektivitet och innovativ utveckling. Vi söker nu en specialistläkare till ASIH i Innerstaden (Garnisonen, Östermalm) Som specialistläkare hos oss i ASIH (Avancerad Sjukvård i Hemmet) får du en central roll i att bedriva och utveckla vård med hög kvalitet. Du arbetar i ett teambaserat sammanhang där du leder ett multiprofessionellt team och har ansvar för vården av patienter i hemmet. I rollen ingår: Att ge vård i livets slutskede och lindra symtom för att uppnå högsta möjliga livskvalitet för patienterna. Att utveckla vårdkvaliteten och främja teamets samarbete. Handledning av ST-läkare. Dokumentation i journalsystemet Take Care och planering i verktyget Alfa Welfare. Patientgruppen omfattar bland annat cancer, hematologiska sjukdomar, KOL, hjärtsvikt och multisjuka patienter, samt patienter med tillfälliga tillstånd som kräver avancerade medicinska behandlingar såsom infusioner. Hos oss uppmuntras du att ta initiativ och vara nyfiken. Vill du driva en fråga eller bredda din kompetens? Då stöttar vi dig. Vi är en innovativ verksamhet som värdesätter nya idéer och ständig utveckling. Dina kvalifikationer Specialistläkare med valfri patientnära specialistkompetens och intresse för hemsjukvård och palliativ vård. Kunskap i, eller stort intresse för, smärt- och symtomlindring. Erfarenhet av vård i livets slutskede och svåra samtal med patienter och närstående är meriterande. Diplomering eller specialistkompetens i palliativ medicin är ett plus. God samarbetsförmåga och hög personlig lämplighet. Tjänsten är tillsvidare på heltid med tillträde enligt överenskommelse. Familjeläkarna kännetecknas avett starkt personligt engagemang. Vårt arbete utgår från individens behov och situation för att bidra till ökad livskvalitet. Medarbetarna beskriver oss som en varm och omtänksam arbetsplats med stora möjligheter till delaktighet. Vi är en platt organisation med korta beslutsvägar och flexibilitet i arbetet. Genom vetenskapligt beprövade behandlingsmetoder och samarbete med högskolor och universitet säkerställer vi vårdens kvalitet. Tillsammans kan vi skapa en trygg och meningsfull vård för våra patienter. Varmt välkommen med din ansökan! Vänligen bifoga handlingar som styrker din kompetens. Vi undanber oss samtal från rekryteringsföretag och annonsförsäljare.
Är du en lösningsorienterad databasanalytiker som brinner för noggrannhet och kvalitet? På Norteam får du möjligheten att kombinera din expertis inom datamigrering och SQL med ett av Sveriges snabbaste växande IT-bolag. Sök idag! Om tjänsten Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Norteam AB. Om företaget Norteam är ett av Sveriges snabbast växande IT-bolag med fokus på molnbaserade lösningar. Med expertis inom Microsofts ekosystem – inklusive Azure, Microsoft 365 och Dynamics 365 – erbjuder Norteam lösningar anpassade efter varje kunds unika behov. Lösningar som bygger på Microsofts ledande säkerhetstjänster som tillsammans med IT-supporten garanterar närvaro och kvalitet i alla samarbeten. Norteam erbjuder en rad olika IT-tjänster, från first-line support och IT-projektledning till egenutvecklade SaaS-plattformar. Norteams vision är att IT inte bara ska vara ett stöd utan också en drivkraft för att stärka kundernas konkurrenskraft genom ökad effektivitet och hållbarhet. Här blir du en nyckelperson i företagets resa mot att bygga och optimera en framtidssäkrad teknisk infrastruktur. Arbetsuppgifter I rollen som databasanalytiker hos Norteam är du en central del i arbetet med datamigrering från kundernas befintliga system, främst från iManage till NetDocuments. Dina arbetsuppgifter är varierande och innefattar allt från att analysera och förbereda kunddata inför migrering till att genomföra bulkmigreringar och hantera eventuella fel som uppstår under processen. Du arbetar även kontinuerligt med förändringsmigreringar och bidrar till att optimera Norteams migreringsmetoder för att säkerställa högsta kvalitet gentemot kunderna. Utöver migreringsarbetet deltar du i utvecklingen av kundernas NetDocuments-plattformar och ansvarar för att implementera uppdateringar som möter deras behov. En viktig del av rollen är också att hantera supportärenden och säkerställa att kunderna får den hjälp de behöver för att effektivt använda sitt system. I början av din anställning får du en grundlig introduktion till NetDocuments och certifierar dig inom systemet samtidigt som du sätter dig in i Norteams processer för datamigrering. Du kommer att arbeta nära både interna kollegor och externa konsulter för att tillsammans säkerställa en högkvalitativ leverans till kunderna. På sikt kommer du att spela en nyckelroll i att bygga upp Norteams affärsområde kring NetDocuments, med fokus på både support och utveckling för att möta deras kunders växande behov. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Eftergymnasial utbildning inom relevant område • Tidigare arbetslivserfarenhet av SQL och datamigrering • Meriterande med arbetslivserfarenhet av NetDocuments, IManage eller liknande system • Goda kunskaper i engelska För att lyckas i rollen som databasanalytiker hos Norteam behöver du ha en stark analytisk förmåga och en naturlig känsla för detaljer. Du motiveras av att arbeta noggrant och strukturerat, där precision och kvalitet alltid står i fokus. Vi söker dig som är driven och som tar ägandeskap för dina arbetsuppgifter, från start till mål. Eftersom rollen innebär att hantera datamigreringar och lösa eventuella utmaningar som kan uppstå, är det viktigt att du är lösningsorienterad och har förmågan att tänka både långsiktigt och strategiskt. Du trivs i en miljö där noggrannhet och ansvarstagande är centrala och där ditt arbete direkt bidrar till att stärka kundernas upplevelse och tillfredsställelse. Om du dessutom uppskattar att arbeta i en mindre grupp med nära samarbete och delar Norteams engagemang för att leverera resultat av högsta kvalitet så kommer du att trivas i den här rollen! Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Ranhammarsvägen 20, 168 67 Bromma. Lön: Enligt överenskommelse Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Navid Parsa [email protected] 070 – 434 17 71.
Vill du vara med och forma framtidens husbil- och husvagnsservice?Då en av våra nuvarandetekniker går vidare till ennyroll inom bolaget söker vi en glad och serviceinriktad Husbil- och husvagnstekniker tillForsbergs i Stockholm! Visste du att varannan svensk kan tänka sig att semestra med husbil eller husvagn? Intresset för friheten på vägen växer, och vi på Forsbergs är stolta över att vara en del av denna spännande utveckling. Vår kundgrupp har breddats, och idag ser vi allt från pensionärer och småbarnsfamiljer till inbitna golfare som våra kunder – och det året runt. Som husbil- och husvagnstekniker på Forsbergs…...kommer du vara en central del av vårt eftermarknadsteam. Här erbjuds en varierad och stimulerande arbetsdag där du arbetar med felsökning, reparationer, montering av tillbehör och iordningställande av både husbilar och husvagnar. Ditt arbete kan inkludera allt från snickeri och elinstallationer till montering av extrautrustning och service av värme- och elsystem. En husbil eller husvagnär inte bara ett fordon – det är ett hem på hjul! Och det är här du gör skillnad för våra kunder, som förlitar sig på oss för att göra deras resor bekväma och problemfria. Vi tror på en flexibel och positiv arbetsmiljö där vi stöttar varandra för att ge kunderna den bästa servicen. Du kommer att vara del av ett litet men engagerat team och som närmsta kollegor i Serviceverkstadenhar du en till tekniker samt Servicechefen (som du också rapporterar till). Därtill har du även 2 kollegor påförsäljningsavdelningen och avdelningarna arbetar nära tillsammans för att skapa en fantastisk upplevelse för våra kunder. Utöver kollegorna i Stockholm får du ca 100 härligakollegor till, utspridda på 7 center samt huvudkontoret. Vad söker vi?Vi söker dig som har ett tekniskt kunnande och en förmåga att lösa problem med kreativitet och noggrannhet. Du gillar variation och trivs med att arbeta med både mekaniska, elektriska och byggrelaterade uppgifter. Vi värdesätter ödmjukhet, positivitet och ett starkt kundfokus – och ser gärna att du är driven, lösningsorienterad och en teamspelare. Det är också viktigt att du har B-körkort för manuell växellåda (C-körkort är meriterande). Varför välja Forsbergs? En flexibel arbetsplats: Vi förstår vikten av balans och erbjuder en arbetsmiljö där det finns utrymme för både samarbete och självständigt arbete. Tänk nytt, tänk framåt: Här är alla idéer välkomna och vi tror på ständigt nytänkande. Hos oss får du vara med och bidra till utvecklingen av branschen! Ett team som stöttar: Vi är ett sammansvetsat gäng som har roligt tillsammans. Vi delar kunskap och ser till att alla trivs, vilket gör vårt jobb både effektivt och inspirerande.Låter det som ett jobb för dig? Vi arbetar med löpande urval, sök därför redan idag!Frågor gällande tjänsten besvaras av Marcus Hedvall, Servicechef.Mail: [email protected]. Forsbergs Fritidscenter är Sveriges största importör och återförsäljare av husbilar och husvagnar. Vi har en bred produktportfölj med starka varumärken som Hobby, Frankia, Niesmann Bischoff, Polar, Pilote, Sunlight och Concorde. Vi har funnits i över 30 år och finns idag på sju orter i landet. Totalt är vi strax under 100 anställda och en stolt del av KVD-koncernen. Läs gärna mer om oss på www.forsbergsfritidscenter.se Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Skicka ansökan". Ansökningar per e-post kan vi tyvärr inte beakta. I den här rekryteringen har vi valt annonsering och kanaler och tackar därför vänligen men bestämt nej till direktkontakt med försäljare och rekryteringsföretag. Urvalsarbetet kan kompletteras med personlighets- och logiktester. Som ett kvalitativt led i vårt sedvanliga rekryteringsarbete genomgår våra slutkandidater en bakgrundskontroll samt ett drogtest, detta för att öka kännedomen om våra framtida medarbetare, trygga arbetsmiljön för våra medarbetare och möta regelkrav.
Välj ett jobb för att visa detaljer