Stödperson/avlösare till ung man i Danderyd heltid/deltid
AB Omsorgscompagniet i Norden
Personliga assistenter

AB OmsorgsCompagniet i Norden har funnits sedan 2003 och är en etablerad verksamhet inom omsorgstjänster. Vi erbjuder personlig assistans, avlösning, ledsagning, boendestöd och LSS-boende och vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Örebro och Trollhättan. Just nu söker vi en engagerad avlösare till en ungman. Du kommer att spela en viktig roll genom att ha omsorg om honom så att närstående får avlastning i vardagen.Tjänsten är på heltid eller deltid, vardagar kl. 9-18 med viss flexibilitet. Vid behov kan även helgarbete bli aktuellt samt resor utomlands. Kundens intressen är bl.a.fotografi, film, tv-spel, kläder och mode. Vi söker dig som har utbildning och erfarenhet av att arbeta med människor med autism, OCD och tvångstankar. Du är empatisk, inkännande, har god kommunikationsförmåga och är en förtroendeingivande person. Kvalifikationer: Utbildning och/eller dokumenteraderfarenhet av vård och omsorg Ansvarsfullhet, empati och god förmåga att kommunicera. Flexibilitet och förmåga att anpassa sig till andras behov och rutiner. Positivt bemötande och förmåga att skapa en trygg och kärleksfull miljö. Personlig lämplighet och förmåga att samarbeta med både brukaren och anhöriga. Intervjuer sker löpande, så vi ser fram emot att ta emot din ansökan så snart som möjligt. OmsorgsCompagniet i Norden värnar om såväl kundernas som personals trygghet. Därför begär vi alltid utdrag ur belastningsregistret för alla anställda. Vi ber dig att beställa ditt registerutdrag från polisen så snart som möjligt, då handläggningstiden kan vara upp till två veckor. Du beställer detta med mobil bank IDpå polisens webbplats Detta utdragska du beställa https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/kontrollera-dina-uppgifter-i-belastningsr.. Vänliga hälsningar, OmsorgsCompagniet i Norden

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Senior Software Engineer till vårt backendteam för kund- och lojalitetsp...
SJ AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Vill du vara med och utveckla en samhällsbärande produkt i en miljö där vi bygger tillsammans och har kul längs vägen? Vi arbetar agilt och din roll kommer främst fokusera på nyutveckling inom Azure Cloud och mikrotjänstarkitektur med .NET Core/C#. Vi strävar efter att ständigt utveckla och förbättra oss. Om du dessutom vill arbeta i moderna lokaler centralt i Stockholm med möjlighet till hybridarbete, då har du hittat rätt. Din kommande rollDu kommer vara en del i ett av våra backendteam som tillsammans med ett flertal andra team ansvarar för SJ:s försäljningskanaler samt kund och lojalitetssystem. Vi har ett nylanserat bokningssystem och en ny bokningsplattform som är en Saas-tjänst. Backend-teamet har ett stort antal integrationer att förvalta, vidareutveckla och nyutveckla, detta i samband med vår transformation till Azure molnet. Du kommer att delta i hela utvecklingsprocessen från analys, design, implementation, test, release, uppföljning och intrimning. Du kommer kontinuerligt underhålla SJ:s systemdokumentation för gjorda leveranser och stödjer arkitekter och produktägare i det dagliga arbetet. Vi driver arbetet mot Continuous Delivery med täta releaser (CI/CD) genom en hög grad av testautomation. Det vi bygger i teamet tar vi ansvar för. Du har också en stark känsla för att coacha andra både i och utanför teamet när det behövs. Du har brett intresse för modern teknologi, problemlösningsförmåga, ser nytta i att förstå användarnas beteenden för att driva effektiv utveckling som löser problem på riktigt. Rollen innebär: Designa, standardisera och vidareutveckla våra lösningar där utvecklingen sker i Azure miljö och i en eventdriven mikrotjänstarkitektur. Driftansvar med monitorering och proaktiv avvärjning av incidenter. Ta ansvar för incidenter, teknisk skuld och sträva efter ständiga förbättringar. Kommunicera, samarbeta och skapa goda relationer med övriga utvecklare inom och utom teamet. Att bygga upp en domänkunskap och förståelse för SJ:s affärsregler. Förstå och tolka krav för att implementera hållbara lösningar. Aktivt deltaga i de agila ceremonier som är grunden för våra arbetssätt på SJ. Förväntningar på den vi söker Vi söker dig som ser möjligheter och anpassar dig till förändrade krav och nya förutsättningar. Du trivs att arbeta med tvärfunktionella team där olika kompetenser och erfarenheter kompletterar varandra. Du kommunicerar flytande på svenska och engelska, både i tal och skrift. Vi ser gärna att du besitter erfarenhet kring: Minst 5 års utveckling och operations inom Azure Flera års erfarenhet av utveckling inom .NET och C# Azure DevOps - CI/CD Pipelines, Repositories (Git), Boards and Testing, FinOps Automatiska tester och testdriven utveckling Azure API Management - hantering av säkra och effektiva API’er. Meriterande om du har jobbat med: Azure cloud, Azure fundamentals och PaaS i Azure. Arbetat med CRM och lojalitetstjänster Backstage, Terraform och logic apps. Azure storage hantering inklusive SQL databaser. Siebels EAI plattform, Java 21 och har Java Certifiering Som person är du prestigelös, nyfiken och du kan utmana, analysera och ställa krav. Du behöver ha en god förmåga och vilja att dela med av dina kunskaper och erfarenheter och att du på sikt kan ta ett mentorskap för juniora utvecklare. Vi ser att du aktivt deltar i forum för att driva och verka för att SJ har en plats i teknologins framkant. Ansökan och information Urval sker löpande så skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vårt kontor är beläget i Stockholm på Vasagatan 10. Vi erbjuder en hybrid-modell där du som anställd förväntas närvara på kontoret två - tre dagar/vecka med möjlighet till flexibilitet.

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Account Manager
SpeakCharlie AB
Företagssäljare

Är du intresserad av att arbeta på ett spännande scale-up-företag i en expansiv och entreprenöriell miljö? Vill du driva B2B-försäljning och sälja språkträning och interkulturell affärsträning som förbättrar kommunikationen och samarbetet för internationella team? Då har du hittat din nya arbetsplats hos oss på SpeakCharlie! Vi erbjuder en energisk och stimulerande arbetsplats där varje individ spelar en viktig roll. Genom att kombinera högt engagemang med humor och tävlingar skapar vi en kultur där vi samarbetar tätt på kontoret och genererar maximal impact. Kom och bli en del av vårt fantastiska säljteam som Account Manager! Vilka är SpeakCharlie? SpeakCharlie AB grundades 2014 och erbjuder språkutbildning och interkulturell affärsträning för såväl stora som små företag. I dagsläget hjälper vi ett hundratal företag med skräddarsydda kurser inom svenska, engelska, mandarin, tyska, franska och interkulturell kommunikation. Men resan har bara börjat. Vi står inför en spännande expansion där varumärket SpeakCharlie tar större plats och vi breddar vårt produktutbud på fler marknader. Utöver det går vi från att vara en språkleverantör till en globaliseringspartner till företag. Bolaget utvecklas snabbt och nu är det en riktigt bra tid att ansluta till teamet. Vad erbjuder vi? Vårt kontor ligger ett stenkast från Nytorget på Södermalm i Stockholm. Vi strävar efter att vara en modern och inspirerande arbetsplats, och satsar mycket på teamet genom bland annat gemensamma utbildningar, och teamutveckling såsom utbildningskonferenser utomlands, senaste två åren på Teneriffa och i Málaga. Som Account Manager i vårt försäljningsteam får du en fast lön kombinerat med en konkurrenskraftig provisionsmodell utan övre gräns, där du tjänar provision från första affären. Utöver det erbjuder vi även teambonus och tjänstepension. Hos oss blir idéer snabbt verklighet, och det ger dig stora möjligheter att utvecklas. Perfekt för dig som brinner för att lära och utmana dig själv! Slutligen, om du, precis som vi, anser att hunden är människans bästa vän, är du mer än välkommen att träffa våra två fyrbenta kompisar på kontoret! Din roll som Account Manager: I rollen som Account Manager kommer du att ansvara för utgående försäljning genom att identifiera, attrahera och utveckla samarbeten med visionära företag. Du kommer att ha en central roll i hela försäljningsprocessen, från prospektering till avslut. Vi kallar rollen Program Advisor eftersom vi ser försäljning som en möjlighet att hjälpa våra företagskunder att hitta de bästa lösningarna för sina globala team. Det här är en utmanande och varierande roll som ger dig möjlighet att utvecklas inom försäljning. Vi har ambitiösa planer för framtiden och du kommer att tillsammans med vårt briljanta säljteam utgöra en viktig nyckel till bolagets framgång. Account Manager-rollen är en heltidstjänst med tillträde i november 2024, eller enligt överenskommelse. Vem söker vi? Vi söker en driven person med en stark ”can do”-mentalitet som är en skicklig nätverkare och som trivs med att utmana sig själv för att uppnå goda resultat. Du har en utmärkt känsla för människor och relationer som gör att du har lätt för att knyta nya kontakter och trivs i sociala sammanhang. Att bygga långsiktiga kundrelationer är en drivkraft för dig och du ser, precis som oss, lyhördhet mot våra kunder och partners som högsta prioritet! Vi tror att du: • är en driven person som trivs med att arbeta mot mål och deadlines • är skicklig på och engagerad i att bygga relationer • kan arbeta självgående och på ett strukturerat sätt • har avslutat en eftergymnasial utbildning eller har praktisk erfarenhet inom B2B-försäljning • kan kommunicera utmärkt på både svenska och engelska, både i tal och skrift Om du tror att Account Manager-rollen passar dig och vill ta nästa steg i din karriär är du varmt välkommen att skicka in din ansökan så snart som möjligt. Vi arbetar med urval av kandidater löpande.

20 januari 2025
Sista ansökan:
4 juli 2025
IT säkerhetsarkitekt
Edge of Talent AB
IT-säkerhetsspecialister

Din roll Vi söker en IT-säkerhetskonsult för ett spännande konsultuppdrag hos en av våra kunder. I denna roll kommer du att spela en central roll i att säkerställa och förbättra IT-säkerheten inom organisationens verksamhet. Du kommer att arbeta med att avsluta pågående projekt, leda workshops och dokumentera IT-säkerhetsutmaningar. Ditt ansvar Ansvara för att avsluta pågående projekt kopplade till IT-säkerhet. Leda och dokumentera IT-säkerhetsutmaningar för smidig överlämning till mottagarsida. Planera och driva workshops inom IT-säkerhetsområdet tillsammans med IT, verksamheten och relevanta intressenter. Dokumentera verksamhetsnära krav kopplade till IT-säkerhet. Samarbeta med olika leverantörer och intressenter från flera länder. Identifiera och hantera risker relaterade till IT-säkerhet och säkerställa att dessa hanteras korrekt. Arbeta parallellt med flera projekt och samarbeta med arkitekter och specialister inom IT-avdelningen. Kvalifikationer Minst 6 års erfarenhet av att arbeta med IT-säkerhetsdokumentation samt vana att leda och samverka med intressenter. Minst 4 års erfarenhet av att granska, skapa och ge utlåtanden om IT-lösningsförslag och kravställning ur ett säkerhetsperspektiv. Minst 4 års erfarenhet av att granska IT-säkerhetstester samt vana av att leda workshops. Minst 4 års erfarenhet av att ha arbetat med IT-säkerhetsfrågor inom offentlig verksamhet. Erfarenhet av att arbeta i SAP. Meriterande erfarenheter Självständigt skapat IT-teknisk dokumentation i minst 3 år. Erfarenhet av att arbeta med arkitektur med distribuerade kommunikationslösningar. Erfarenhet av överlämning av IT-leveranser från projekt till förvaltning inom offentlig sektor. Placering Uppdraget erbjuder en kombination av distansarbete och arbete på plats i centrala Stockholm. Antalet dagar på kontoret styrs av verksamhetens behov. Tidplan och omfattning Start: 2025-02-10 Slut: 2026-02-27 Omfattning: 20 timmar per vecka Förlängningsoption: Uppdraget kan förlängas med ytterligare 1+1+1 år. Om EdgeEdge of Talent är en rekryterings- och konsultbyrå som specialiserar sig på att matcha talanger med rätt företag. Vi är dedikerade till att skapa framgångsrika samarbeten genom att förstå både våra kunders och kandidaters behov. Med en stark närvaro på marknaden och ett brett nätverk av kontakter, säkerställer vi att våra kandidater får den bästa möjliga starten i sin nya roll. Varmt välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Timvikarier Flottvik gruppbostad LSS
Humana AB
Vårdare, boendestödjare

Vill du erbjudas ett spännande och utvecklande jobb samtidigt som du arbetar för att dagligen ge människor ett bra liv? Vill du dessutom få möjlighet att utvecklas på ett företag som har engagemang, glädje och ansvar som ledord? Då har du möjligheten att söka jobb hos oss på Humana. I rollen kommer du tillsammans med oss att arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Om tjänsten Vi söker nu timvikariertill vår verksamhet. Som boendestödjare arbetar du med människor som behöver stöd med sin dagliga livsföring. Du arbetar både självständigt och i nära samarbete med kollegor. I rollen arbetar du med att: - Ge individuellt stöd, omvårdnad och serviceinsatser - Planerar och genomför aktiviteter med klienten - Genomför delegerade hälso- och sjukvårdsuppgifter Vem är du? Som person är du serviceinriktad, uppmärksam och tillmötesgående. Tjänsten som boendestödjare ställer även krav på tålamod, flexibilitet och lyhördhet. Som medarbetare på Humana tar vi ett gemensamt ansvar för vår arbetsmiljö och strävar efter att skapa ett gott klimat på enheten och i arbetsgruppen genom ett respektfullt bemötande. Stor vikt kommer därför att läggas vid personlig lämplighet. För att söka tjänsten krävs det att du har: - Utbildning som undersköterska, specialpedagog eller beteendevetare - Erfarenhet från liknande verksamhet - Kunskaper inom lågaffektivt bemötande samttydliggörande pedagogik - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift då dokumentation är en stor del av arbetet - B-körkort Vi erbjuder Engagerade kollegor som har en god sammanhållning och drivs av viljan att förbättra kvaliteten i vår verksamhet. Humana har kollektivavtal, tjänstepension, försäkringar, friskvårdsbidrag samt en intern lärportal med ett brett utbud av utbildningar. Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdag. Vill du veta mer om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta oss! Välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Fastighetsskötare till Sweax i Märsta
UU Brand & Recruit AB
Fastighetsskötare

Sweax grundidé är att göra livet enklare för våra kunder – oavsett om det handlar om Brf-styrelser, boende eller fastighetsägare. Med ett brett tjänsteutbud och ett modernt, personligt arbetssätt sätter vi alltid våra kunder och boende i fokus. Vårt mål är att skapa en trygg och trivsam miljö för alla. Vi är stolta över våra ISO-certifieringar för kvalitet (9001) och miljö (14001), vilket speglar vårt engagemang för hållbarhet och kvalitet i allt vi gör. Om rollen Vi söker nu en erfaren och självgående fastighetsskötare med inriktning på inre skötsel och ronderingar till vårt team i Stockholm Norr. Du kommer huvudsakligen att arbeta i och runt Arlandastad, med arbetsområden som även sträcker sig till Norrort och Västerort. I den här rollen får du ett stort eget ansvar och blir en nyckelperson i vår fastighetsservice. Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som trivs med att arbeta strukturerat och lösningsfokuserat i en miljö där kvalitet och service står i fokus. Dina arbetsuppgifter: Inre skötsel av fastigheter, inklusive allmän tillsyn och skötsel av gemensamma utrymmen. Fastighetsronderingar och teknisk tillsyn för att säkerställa att fastigheten är i gott skick. Utföra småreparationer och servicearbeten. Ansvara för trädgårds- och grönyteskötsel vid behov. Snöröjning och halkbekämpning under vinterhalvåret. Fungera som kontaktperson i vissa kundavtal, med löpande kunddialog och ansvar för att säkerställa att våra åtaganden uppfylls. Bidra till att utveckla och förbättra våra interna rutiner och arbetssätt. Vi söker dig som: Har minst 5 års erfarenhet av arbete inom fastighetsskötsel, särskilt med fokus på inre skötsel och ronderingar. Är van vid att hantera olika typer av maskiner och verktyg. Är självständig, ansvarstagande och har ett gott ordningssinne. Har ett starkt servicefokus och förmåga att bygga goda relationer med kunder och kollegor. Har god datorvana och kan kommunicera väl på svenska i både tal och skrift. Innehar B-körkort (krav). Meriterande: Erfarenhet av arbete med bostadsrättsföreningar. Fastighetsteknisk utbildning eller annan relevant utbildning. Intresse för digitala lösningar och effektivisering av arbetsflöden. Bas U/P-utbildning inom arbetsmiljö. Vi erbjuder: En trygg anställning med kollektivavtal, försäkringar och avtalspension. Friskvårdsbidrag och regelbundna personalaktiviteter för att främja hälsa och gemenskap. En familjär arbetsmiljö där vi värdesätter samarbete och delaktighet. Möjlighet att arbeta i ett växande företag med korta beslutsvägar och stora möjligheter att påverka din egen arbetsdag. Ansökan: Vill du bli en del av Sweax och bidra till trygga och trivsamma boendemiljöer? Skicka din ansökan via ansökningsformuläret (ej via mejl). Har du frågor är du välkommen att kontakta Frida Kask Rosén på [email protected] hos vår rekryteringspartner UrbanUrban. Vid frågor om tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss! Vi ser fram emot din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Produktionsledare inom fastighetsservice till Sweax i Märsta
UU Brand & Recruit AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Sweax grundidé är att göra livet enklare för våra kunder – oavsett om det handlar om Brf-styrelser, boende eller fastighetsägare. Med ett brett tjänsteutbud och ett modernt, personligt arbetssätt sätter vi alltid våra kunder och boende i fokus. Vårt mål är att skapa en trygg och trivsam miljö för alla. Vi är stolta över våra ISO-certifieringar för kvalitet (9001) och miljö (14001), vilket speglar vårt engagemang för hållbarhet och kvalitet i allt vi gör. Om rollen Som produktionsledare leder du ett mindre men växande team tillsammans med en operativ förman. Du har en viktig roll i att planera, koordinera och utveckla verksamheten med fokus på effektivitet, hög service och nöjda kunder. Rollen kräver att du har ett helhetsperspektiv och trivs med att ha många kontaktytor och samarbeta tätt med våra tekniska och ekonomiska förvaltare samt med våra kunder och leverantörer. Vi söker dig som trivs med att ta ansvar, koordinera och driva utvecklingen framåt. Som produktionsledare för vår avdelning Fastighetsservice i Märsta får du en central roll i ett engagerat och växande team. Här får du möjlighet att påverka och utveckla både verksamheten och dina kollegor i en dynamisk miljö där ditt ledarskap och din erfarenhet gör skillnad. Din närmaste chef är marknadsområdeschefen för Märsta, som också ansvarar för våra tekniska och ekonomiska förvaltare. Ditt ansvar innefattar bland annat: Planera och koordinera leveranser och arbetsflöden. Säkerställa produktivitet, effektivitet och en god arbetsmiljö. Utveckla och vårda kundrelationer samt arbeta med merförsäljning inom din kundportfölj. Ansvara för daglig styrning, avvikelsehantering och ständiga förbättringar. Löpande dialog och samarbete med leverantörer och samarbetspartners. Följa upp avtal, hantera inköp och fakturering. Leda och coacha fastighetsservicepersonalen i det dagliga arbetet. Bidra till att nå marknadsområdets gemensamma mål och utveckling. Vi söker dig som: Tidigare har haft en ledande roll med ansvar för personal och verksamhet. Är van vid att planera, strukturera och koordinera arbete i en dynamisk miljö. Har erfarenhet av att arbeta med bostadsrättsföreningar (meriterande). Har eftergymnasial utbildning inom ett relevant område eller motsvarande erfarenhet. Innehar B-körkort. Mycket goda kunskaper i Excel och Word. Kan kommunicera väl på svenska i både tal och skrift. Meriterande: Intresse för digitalisering och effektiva lösningar. Trädgårdsutbildning eller fastighetsteknisk utbildning. Arbetsmiljöutbildning (Bas U/P). erfarenhet av fastighetsskötsel, fastighetsdrift eller mark- och trädgårdsarbete. Personliga egenskaper: Du har en stark kommunikativ förmåga och trivs med att bygga relationer. Du är strukturerad och lösningsorienterad, med ett naturligt driv. Du är prestigelös och trivs i en miljö där du får ta ansvar och fatta beslut. Du har en positiv inställning och en naturlig ledarförmåga där du coachar och utvecklar ditt team. Du trivs i en roll där du får vara både operativ och strategisk. Vi erbjuder: En familjär och hjälpsam arbetsmiljö där vi värdesätter våra medarbetares bidrag. Kollektivavtal, försäkringar, avtalspension och friskvårdsbidrag. Möjlighet att vara med och påverka utvecklingen i ett växande företag med korta beslutsvägar. Gemensamma aktiviteter som stärker sammanhållningen och trivseln på arbetsplatsen. Ansökan: Låter detta som rätt roll för dig? Välkommen med din ansökan! Vi hanterar ansökningar löpande och tillsätter rollen så snart vi hittar rätt person, så vänta inte med att skicka in din ansökan. Skicka din ansökan via ansökningsformuläret (ej via mejl). Har du frågor är du välkommen att kontakta Frida Kask Rosén på [email protected] hos vår rekryteringspartner UrbanUrban. Vi ser fram emot att höra från dig!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Produktionsledare inom Fastighetsservice till Sweax i Norrtälje
UU Brand & Recruit AB
Driftchefer inom bygg, anläggning och gruva

Sweax grundidé är att göra livet enklare för våra kunder – oavsett om det handlar om Brf-styrelser, boende eller fastighetsägare. Med ett brett tjänsteutbud och ett modernt, personligt arbetssätt sätter vi alltid våra kunder och boende i fokus. Vårt mål är att skapa en trygg och trivsam miljö för alla. Vi är stolta över våra ISO-certifieringar för kvalitet (9001) och miljö (14001), vilket speglar vårt engagemang för hållbarhet och kvalitet i allt vi gör. Om rollen Som produktionsledare för avdelningen Fastighetsservice i Norrtälje leder du ett mindre sammansvetsat team på 7 dedikerade medarbetare. I denna roll har du ett större operativt ansvar där du, tillsammans med en operativ förman, planerar och utvecklar vår verksamhet. Hos oss får du möjlighet att arbeta nära både kunder och personal för att säkerställa hög servicekvalitet och långsiktiga relationer. Det dagliga arbetet är varierande och kräver flexibilitet och problemlösning, vilket passar dig som trivs i en dynamisk och entreprenöriell miljö. Din närmaste chef är vår marknadsområdeschef för Norrtälje, som också ansvarar för våra tekniska och ekonomiska förvaltare på orten. Ditt ansvar innefattar bland annat Planera och koordinera leveranser och arbetsflöden. Bidra till att skapa en effektiv och trivsam arbetsmiljö. Utveckla och stärka kundrelationer samt identifiera möjligheter till merförsäljning. Hantera daglig styrning, avvikelsehantering och förbättringsarbete. Skapa nära samarbete med leverantörer och samarbetspartners. Ansvara för uppföljning av avtal, inköp och fakturering. Coacha och utveckla teamet i det dagliga arbetet. Aktivt bidra till att uppnå verksamhetens mål och utveckling i Norrtälje. Vi söker dig som Har erfarenhet inom fastighetsskötsel, fastighetsdrift eller mark- och trädgårdsarbete. Är van att arbeta i en mindre organisation där flexibilitet och eget ansvar är avgörande. Har ledarerfarenhet och brinner för att coacha och utveckla medarbetare. Trivs i en operativ roll där du själv är delaktig i det dagliga arbetet. Ser möjligheter till utveckling och förbättringar i den lokala verksamheten. Har B-körkort. Meriterande: Erfarenhet av arbete med bostadsrättsföreningar. Intresse för digitala verktyg och effektiva arbetsprocesser. Trädgårdsutbildning eller fastighetsteknisk utbildning. Arbetsmiljöutbildning (Bas U/P). Personliga egenskaper Prestigelös och lösningsorienterad – du tar tag i det som behöver göras. Naturlig ledare som skapar engagemang och trivsel i teamet. Relationsbyggare som uppskattar nära kontakt med kunder och samarbetspartners. Strukturerad med förmåga att driva projekt från start till mål. Flexibel och anpassningsbar i en miljö där arbetsuppgifterna kan variera. Vi erbjuder Hos Sweax i Norrtälje blir du en nyckelperson i ett mindre men ambitiöst team med stor gemenskap. Här får du möjlighet att påverka och utveckla vår verksamhet lokalt. Vi erbjuder kollektivavtal, avtalspension, friskvårdsbidrag och regelbundna aktiviteter för att stärka teamkänslan. Välkommen med din ansökan! Ansök via ansökningsformuläret (ej via mejl), vi sköter ansökningar löpande och rollen kommer att tillsättas när vi hittat rätt person, vänta därför inte med din ansökan! Vid frågor är du välkommen att höra av dig till Frida Kask Rosén ([email protected]) hos vår rekryteringspartner UrbanUrban. Vi ser fram emot att höra från dig!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Customer Support på deltid till Epiforest
Bravura Sverige AB
Kundtjänstpersonal

Studerar du och söker efter ett flexibelt deltidsarbete vid sidan av dina studier? Trivs du i en administrativ roll och har erfarenhet av kundservice? Som Customer Support hos Epiforest får du ett centralt ansvar för kunders användning av företagets systemstöd. Välkommen med din ansökan idag! Om tjänsten Det här är ett konsultuppdrag på deltid på cirka 4-6 pass i månaden som varar i 12 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Epiforest. Det finns goda möjligheter till förlängning av uppdraget. Om företaget Epiforest AB är ett bolag som utvecklar och säljer hård- och mjukvarubaserade lösningar till stöd för maskinägare, arbetsgivare och arbetstagare i skogsindustrin samt säljer konsulttjänster i samband med detta. Epiforest är en unik tjänst som ger dig möjligheten att samla och jämföra alla maskiner på ett och samma ställe. Du kan läsa mer på: https://epiforestwebb.se/ Arbetsuppgifter I rollen som Customer Support på Epiforest arbetar du nära dina kollegor för att hjälpa kunder och användare att maximera värdet av de lösningar och tjänster som företagets system erbjuder. Du spelar en nyckelroll i onboardingprocessen, där du guidar nya kunder i att komma igång och säkerställer att de förstår hur de effektivt kan använda systemet för sina behov. Som en central stödfunktion är du både kundens kontaktpunkt och en viktig resurs för interna administrativa uppgifter, vilket bidrar till en smidig och framgångsrik kundupplevelse. Rollen som Customer Support är varierande och flexibel utifrån vad teamet behöver mest stöd inom under olika faser. Därför kan arbetsmängd per vecka och månad variera och du förväntas stötta kollegor med olika arbetsuppgifter. Det primära fokuset för rollen handlar om att hantera kunders dagliga behov samt proaktivt följa upp förbättringspotential i kundupplevelsen. Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Pågående eftergymnasial utbildning med minst 1-2 år kvar av studietiden • Minst 1-2 års arbetserfarenhet av en administrativ och kundnära roll • Mycket goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift • Meriterande med erfarenhet eller kunskap inom teknik eller systemvetenskap För att passa i rollen som Customer Support hos Epiforest söker vi dig som tycker om att hjälpa och ge rådgivning till kunder i olika supportärenden. Du har en god kommunikativ förmåga och drivs av att arbeta problemlösande. Då rollen innebär att såväl stötta kunder i onboardingfas som att effektivisera användarvänligheten ser vi att du är en strukturerad person som har förmåga att planera och organisera ditt arbete. Du har förmåga att arbeta självständigt och driva ditt arbete framåt på egen hand samtidigt som du trivs med att samarbeta nära dina kollegor. Övrig information Start: Omgående Plats: Stockholm Lön: Timlön enligt överenskommelse Vi använder en kompetensbaserad metodik i alla rekryteringsprocesser för att säkerställa fördomsfria urval. Vi jobbar också med löpande urval, vilket innebär att vi tar ner annonsen när tillräckligt många kandidater har ansökt. Om du blir aktuell för tjänsten kommer vi att kontakta dig för en första telefonintervju. Oavsett om du går vidare i processen eller inte så kommer du att få återkoppling på din ansökan. Har du frågor om tjänsten eller kring din ansökan är du välkommen att kontakta vårsupport genom att maila [email protected] eller ringa tillnummer 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Hemstädare / Home cleaner - Hemfrid Stockholm Syd

We are looking for new home cleaners to join our team in Stockholm syd. Are you our next star? Your profile We love making our customers’ everyday lives easier – and so should you. We are looking for someone who likes to work independently and is driven by quality and customer service. You are punctual and responsible, with an eye for details and a positive attitude. About the role As a home cleaner at Hemfrid, you are responsible for cleaning our customers’ homes to the highest quality. Your mission is always to provide the best service possible. You work independently and are responsible for your clients’ satisfaction. Your work tasks include, among others: Vacuuming and dusting. Mopping floors and cleaning surfaces. Strengthening, folding, and washing clothes. Changing bedsheets and making the bed. Give the customer’s home that little extra touch. You should: Have previous experience from a service profession. Speak and understand basic Swedish or English. Be able to work flexible hours, Monday – Friday, between 8 – 17. It is a strong merit if you have worked as a home cleaner, housekeeper, or equivalent before. It's also advantageous if you havea valid B driving license. We offer Our goal is clear – we want to be the best employer in the industry. We believe our employees are the heart of the company, and we are dedicated to providing good working conditions. Among others, we offer: Fixed salary every month A permanent position with a 50-75 % employment rate. Collective agreement and favorable terms of employment. Liability insurance, health insurance, and pension insurance. Wellness allowance. Training in home cleaning, with a focus on your development. Great career opportunities and growth within Hemfrid. Free mobile subscription. One of Sweden’s greatest teams of colleagues from all over the world. About Hemfrid Hemfrid is Sweden's leading provider of home services. We help our customers with cleaning, laundry, ironing, moving, gardening, and more. By working as a team and providing easy access to first-class home services, we unlock people's quality of life. Our process After completing the application, you will be contacted by the HR department regarding the recruitment process for your application. As part of our recruitment process, we always do a background check. You need to have a Swedish personal number or a coordination number to be eligible for this position. Are you ready to unlock people's quality of life? Great! So are we. We look forward to your application. Welcome to Hemfrid! Vi letar efter nya hemstädare till vårt team i Stockholm Syd.Är du vår nästa stjärna? Din profil Vi älskar att göra våra kunders vardag enklare – det borde du också göra. Vi söker efter någon som tycker om att arbeta självständigt och som drivs av kvalitet och kundservice. Du är punktlig och ansvarstagande, med ett öga för detaljer och en positiv inställning. Om rollen Som hemstädare på Hemfrid ansvarar du för att städa våra kunders hem med högsta kvalitet. Ditt uppdrag är att alltid erbjuda bästa möjliga service. Du arbetar självständigt och är ansvarig för att säkerställa att dina kunder är nöjda. Dina arbetsuppgifter består bland annat av: Dammsugning och dammtorkning. Moppning och rengöring av ytor. Strykning, vikning och tvätta kläder. Byta lakan och bädda. Ge det där lilla extra till kundens hem. Du bör: Ha tidigare erfarenhet från ett serviceyrke. Tala och förstå grundläggande svenska eller engelska. Kunna arbeta flexibla timmar, måndag – fredag, mellan 8 – 17. Det är starkt meriterande om du tidigare har arbetat som hemstädare, hushållerska. Även meriterande om du harett giltigt B-körkort. Vi erbjuder Vårt mål är tydligt – vi vill vara branschens bästa arbetsgivare. Vi tror att våra anställda är företagets hjärta, och vi är dedikerade till att erbjuda bra arbetsförhållanden. Bland annat erbjuder vi: Samma fasta lön varje månad En tillsvidareanställning med 50- 75 % sysselsättningsgrad. Kollektivavtal och bra anställningsvillkor Ansvarsförsäkring, sjukförsäkring och pensionsförsäkring. Friskvårdsbidrag. Utbildning inom hemstädning, med fokus på din utveckling. Goda möjligheter att utvecklas och växa inom Hemfrid. Gratis mobilabonnemang. Ett av Sveriges härligaste team med kollegor från hela världen. Om Hemfrid Hemfrid är Sveriges ledande aktör för tjänster i hemmet. Vi hjälper våra kunder med städning, tvätt, strykning, flytt, trädgårdsarbete och mycket mer. Genom att arbeta som ett team och ge våra kunder enkel tillgång till våra toppklassiga tjänster förbättrar vi deras livskvalitet. Vår process Efter genomförd ansökan kommer du att bli kontaktad av HR- avdelningen angående rekryteringsprocessen för din ansökan. Som en del av vår rekryteringsprocess genomför vi bakgrundskontroller. För att vara kvalificerad för den här tjänsten behöver du ha ett svenskt personnummer eller ett samordningsnummer. Är du redo att förbättra människors livskvalitet? Bra! Det är vi också. Vi ser fram emot din ansökan. Välkommen till Hemfrid!

20 januari 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025