Om jobbet Vi söker dig som är intresserad av att arbeta som timvikarie. Vi ringer in dig när behov finns. Ibland kortare eller längre vikariat. Start av detta sker redan nu v. 26. Till senhösten -25 kommer vi även söka efter en vikarierande förskollärare till ett föräldraledigt vikariat. Vi ser också att du tidigare jobbat i barngrupp. Vi är ett trevligt arbetslag och behöver ibland förstärka vår arbetsgrupp ytterligare samt ringa in vikarie efter behov på längre och kortare perioder. Vi har 25 barn och är 4 pedagoger. Förskolan har aktiviteter på en 4H gård ca 1 gång i veckan. Musiken och rytmiken är en stor del av våra huvudmål Vi är också mycket utomhus, på vår gård eller i närliggande skog. Se mer info här: http://www.vallentunadjurnaturomusik.se Du jobbar tillsammans med erfarna och duktiga medarbetare. Du skapar förutsättningar för barnens lärande och utveckling genom att se till att stötta det enskilda barnet. Vi erbjuder alla barn en förskola som är trygg, lärorik och rolig. Detta gör vi genom att sätta barnens lek i centrum. På vår förskola ger vi barnen möjlighet att utveckla alla sina förmågor genom att stimulera deras naturliga nyfikenhet på världen. Förskolan ligger i ett samhälle med familjebostäder nära till skog och ängar som finns att tillgå. Vi ser att du har ett intresse av djur och musik.
Deloitte’s IT & Specialized Assurance team is currently looking for experienced consultants who thrive in a dynamic and challenging environment. Who are we? You will join as a member of our IT, Data and Analytics team. We help clients transform the ways in which they leverage people, technology, processes, and controls to address their financial and operational risks and drive performance within their business operations. IT audit work can include assignments relating to the provision of assurance or advice. Job description: Identify risks and weaknesses, thus enabling the development of solutions for introducing controls over processes supported by IT. Help organizations take advantage of new and innovative technologies and better manage their risks through advisory and managed services. Advise on general IT controls and audit application controls within the area of T audit and support financial auditing tasks. Provide clients with assurance reports on several topics, including general IT controls in an outsourcing environment; application and process controls; and protection of personal data, as well as the GDPR. Support and transform internal audit functions to provide relevant and timely insights to Executive Management and the Board on a wide range of risks. Work across functions within Deloitte to provide our clients with the right set of skills. Our team The team consists of different nationalities with varied backgrounds and therefore embraces diversity of thought. We strive to foster an inclusive culture founded on collaboration, curiosity, and high ambitions. We offer you a strong and often life-long professional network allowing you to unfold your full potential. You will become part of a large team, and your development will take place in a truly social environment, which is of high importance to us. To be successful in this role, we expect that you: Have completed a university degree in audit, risk management, business administration, economics, accounting, finance, mathematics, or information technology; but not limited hereto Have several years of full-time professional work experience, preferably within information technology audit, business and financial controls, process management, or any related field gained from another consulting firm Are proficient in either written and spoken Swedish or have a high proficiency in written and spoken English Able to identify and assess IT risks and controls to relate them to business processes and to express opinions in a clear manner. Assume responsibility for the overall engagement output, including scoping, financial management, quality assurance, and review of deliverables. Strong project management and coordinating skills, including the skill to manage multiple engagements simultaneously; manage teams effectively; and deliver engagements on time and in compliance with the budget. How to apply Submit your application online as soon as possible, your application should contain your: CV Cover letter including a motivation why you are interested in Deloitte and this position. You can upload the cover letter as a document. University grades Please submit your application to Linn Halmstrand, Recruiter, at [email protected]. As a qualitative part of Deloitte's recruitment process, our final candidates undergo a background check, to increase awareness of our future employees, secure the working environment for our employees and meet regulatory requirements. The process for background checks is carried out in collaboration with ToFindOut. https://tofindout.se/en/background-check/.
Psykiatri Södra Stockholm strävar efter att bli ett ledande föredöme inom svensk psykiatri. Det gör vi genom att arbeta personcentrerat, erbjuda rätt kompetens för patientens behov, betona tillämpning av evidensbaserade riktlinjer och vårdprogram. Vi satsar fortsatt på utvecklingsarbete inom områdena patientsäkerhet, vårdprocesser och vår viktigaste resurs medarbetaren. Vi är över 850 engagerade medarbetare som erbjuder patienter en god, säker och jämlik vård. Nu söker vi en engagerad medarbetare till vår mobilt team på psykosmottagning Södermalm! Om Psykosmottagning Södermalm Vi är en personalgrupp som brinner för patienter med psykossjukdomar. Viktiga värderingar för oss är patientens fokus samt tillgänglighet, gott bemötande och patientupplevd kvalitet. Psykosmottagning Södermalm tar emot patienter med psykossjukdom som främst bor i stadsdelarna Södermalm, Enskede Årsta och Östberga. Mottagningen består av specialistläkare, case managers, ett mobilt team och en sjuksköterskemottagning. Därtill arbetar paramedicinare och sekreterare på mottagningen. Totalt är vi ca 30 personer. Arbetsbeskrivning Mobila teamet arbetar främst på uppdrag av mottagningens case managers eller i vissa fall på uppdrag från allmänpsykiatriska mottagningar inom kliniken. Personal i mobilt team är även kopplat till mottagningens case managers som utgör möjlighet att jobba mera individuellt med mindre grupp av patienter tillsammans med sin case manager. I uppdraget ingår b.l.a. administration av läkemedel till patienter i hemmet och på boenden samt kontinuerlig monitorering, bedömning och uppföljning av patientens psykisk mående i patienternas hemmamiljö. Mobilt team har även ett akutuppdrag i syfte att erbjuda akuta insatser/bedömning för mottagningens patienter under kontorstid på mottagningen och-eller i patientens hem/boende Vi arbetar i datajournalsystemet Take Care. Kvalifikationer Vi vill att du är utbildad sjuksköterska eller skötare/undersköterska med psykiatri inriktning. Erfarenhet att arbete inom psykiatrisk verksamhet är ett krav, erfarenhet av arbete med psykossjukdomar är meriterande. Du har en god förmåga att arbeta i team samt positiv inställning av att hjälpa andra är viktigt. Du har goda kunskaper i svenska språket i tal och skrift. B-körkort är ett krav. Anställningsform Tillsvidare schemalagd arbetstid dag, kväll, helg. Övrig information Vi undanber oss kontakt från annonssäljare och rekryteringsföretag. Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med alla möjliga bakgrunder och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Sök tjänsten”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb
Din nya roll Som Handläggare i Finansbackoffice kommer du att ha en viktig roll i det dagliga flödet av finansiella transaktioner. Du kommer att arbeta administrativt med bland annat: - Settlement och bekräftelsehantering av ränteswapar, fx-swapar och räntebärande värdepapper. - Hantering av collateral enligt CSA-avtal under ISDA. - Emissionshantering. - Transaktionsrapportering. - Viss bokföring och kontoavstämning. Du blir en del av ett team där samarbete och precision är avgörande för att säkerställa korrekta och effektiva processer. För att bli framgångsrik i denna roll behöver du Arbetslivserfarenhet från administrativt arbete inom bank eller finans. Akademisk examen inom ekonomi. Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift. Erfarenhet av något av följande system är det ett stort plus: WallStreetSuite, VPC, MarkitWire/MTM, Swift, TriResolve/Margin. Vem är du?Vi ser gärna att du är strukturerad, noggrann, lättlärd och lösningsorienterad med en prestigelös inställning. Du trivs i team och har ett öga för detaljer. Välkommen med din ansökan Anställningens omfattning: 100% Anställningsform: Tidsbegränsad anställning Lön: Enligt överenskommelse Start: 2025-09-01 Slut: 2026-02-28, med möjlighet till förlängning Utvalda förmåner: Kollektivavtal, Friskvårdsbidrag, Benifex med mera Övrig information: Registerutdrag och bakgrundskontroll kan komma att utföras I din ansökan: säkerställ att det tydligt framgår att du är kvalificerad utefter kundens önskade kvalifikationer Bra att känna till!Vi går igenom ansökningarna löpande. Då processerna i konsultvärlden ofta går snabbt kan tjänsten tillsättas innan sista ansökningsdatum – vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Du behöver inte skriva ett personligt brev utan i stället ber vi dig svara på urvalsfrågorna i samband med ansökan. Företagspresentation Vår kund är både ett svenskt försäkringsbolag och bank. De finns runt om i Sverige och har sitt huvudkontor i Stockholm. Om en öppen arbetskultur där mångfald, jämställdhet och miljö är viktiga frågor för dig så kommer du att trivas hos denna uppdragsgivaren.
Kustbevakningen är en civil statlig beredskapsmyndighet som ansvarar för sjöövervakning och miljöräddningstjänst till sjöss på uppdrag av regering och riksdag. Under beredskapen för miljöräddning arbetar vi förebyggande med miljöövervakning, samtidigt som vi främjar en hållbar havsmiljö. Vi bedriver även tillsyn och kontroll av fiske, tull, gräns, jakt och naturvård till sjöss. Dessutom arbetar vi för att öka tryggheten genom sjötrafikövervakning och har ständig beredskap för sjöräddning. Dygnet runt, året om finns vi på plats längs Sveriges kust, där vi skyddar liv och miljö, nu och för framtiden. Kustbevakningen är en arbetsplats som präglas av samarbete och engagemang över områdesgränserna. Här finns engagerade medarbetare med varierande kompetenser vilket skapar en dynamisk arbetsplats med ständiga möjligheter att lära nytt. Kustbevakningen arbetar med och har stort fokus på medarbetarskap och ledarskap och det är därför viktigt att din värdegrund stämmer överens med Kustbevakningens – helhetssyn, välvilja och engagemang. Kustbevakningen erbjuder en attraktiv arbetsplats som utmärks av strävan att vara fri från diskriminering och ge lika möjligheter och rättigheter till alla. Beskrivning Kustbevakningens organisationsstruktur består av en nationell ledning för hela verksamheten med sex avdelningar som arbetar med ett nationellt perspektiv. Flygenheten tillhör den operativa avdelningen och är lokaliserad vid Skavsta flygplats, Nyköping. Under flygenheten finns flygkuststationen, som är en egen organisatorisk enhet bestående av en stationschef samt personal som utgör flygplanens besättningar. Som chef för Flygenheten kommer du att vara placerad vid flygkuststationen på Skavsta, alternativt vid något av Kustbevakningens kontor i Stockholm, Karlskrona eller Göteborg. Inom Flygenheten arbetar ett 40-tal personer. Arbetsuppgifter Som chef för Flygenheten innefattar dina huvudsakliga ansvars- och arbetsområden ledning, uppföljning, förvaltning och utveckling av verksamheten. Du har ett särskilt ansvar att säkerställa att verksamheten utförs med flygsäkerheten i fokus och att det råder balans mellan uppgifter och resurser. Som arbetsgivarrepresentant bedriver du ett tillitsbaserat ledarskap och verkar för att agera efter Kustbevakningens värdegrund. I anställningen ingår budget-, personal- och arbetsmiljöansvar. Du rapporterar till avdelningschefen och ingår i dennes ledningsgrupp där du förväntas ta en aktiv roll för helheten och i synnerhet bidra med kompetens i frågor som rör den flygande verksamheten. Du arbetar även nära den biträdande enhetschefen, flygkuststationschefen och med övriga chefer i den operativa avdelningen för att nå målen med verksamheten. Enheten är även delvis organiserad som ett flygbolag där enhetschefen har en tillikauppgift som Accountable Manager. Den dagliga operativa verksamheten sker i samverkan med övriga enheter på operativa avdelningen, övriga myndigheten och i samverkan med andra myndigheter. Flygenhetens medverkan i internationella aktiviteter medför att nationella och internationella kontakter är en naturlig del av verksamheten. Tjänsteresor ingår i anställningen, både in- och utrikesresor. Kvalifikationer Vi söker dig som har: - Eftergymnasial utbildning relevant för tjänsten, alternativt likvärdig utbildning eller erfarenhet som vi på Kustbevakningen bedömer som relevant. - Aktuell och relevant arbetslivserfarenhet av att vara chef eller ledare. - Mycket goda kunskaper i svenska, i tal och skrift. - Mycket goda kunskaper i engelska, i tal och skrift. - B-körkort. Det är meriterande om du har: - Genomförd grundutbildning inom Kustbevakningen. - Relevant arbetslivserfarenhet inom Kustbevakningens flygverksamhet, alternativt annat likvärdigt arbete inom flygbranschen som har innefattat luftfartssystem, kvalitetssystem och ledningssystem. - Relevant arbetslivserfarenhet som Accountable Manager. - Relevant erfarenhet av personal- och budgetansvar. - Erfarenhet av att genomföra eller delta i förändringsarbete. Vi söker dig som kan arbeta strategiskt och målinriktat för att åstadkomma engagemang och resultat samt har god förmåga att driva förändring och fatta beslut i pressade situationer. Du är analytisk, kommunikativ och pedagogisk och har en fallenhet för att planera och organisera. Du arbetar med helhetssyn och motiveras av att tillsammans med andra ta ansvar för utvecklingen av Kustbevakningens hela verksamhet. Stor vikt läggs vid personliga egenskaper och förmågor. Som en del i urvalsprocessen kommer tester att användas. Villkor Anställningen är tillsvidare och kan komma att inledas med sex månaders provanställning. Tillträde 2025-10-01 eller enligt överenskommelse. Annonsering kommer pågå under semestermånaderna, och vi beräknar påbörja urval av kandidater i början av augusti. För anställning krävs svenskt medborgarskap, godkänt drogtest samt säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen. För rollen krävs även godkännande från Transportstyrelsen som Accountable Manager. Kustbevakningen erbjuder möjlighet till utbildning inom detta. Kustbevakningen medverkar i utlandsuppdrag och internationella insatser. I anställningen ingår därför en skyldighet att tjänstgöra utomlands i de fall det krävs för verksamheten. Vid tillsvidareanställning medföljer även en skyldighet att krigsplaceras. Övrigt För att kvalitetssäkra och effektivisera rekryteringsarbetet använder vi ett elektroniskt ansökningsformulär i samarbete med Varbi för samtliga lediga jobb. Fyll i din ansökan så omsorgsfullt som möjligt för att ge en rättvisande bild av dig själv. Kustbevakningen är en statlig myndighet och det innebär att uppgifterna som du lämnar till oss kan komma att lämnas ut enligt offentlighetsprincipen. Normalt gäller ingen sekretess för de uppgifter som behandlas i databasen. Om du har skyddade personuppgifter ska du kontakta den kontaktperson som finns angiven i annonsen. Inför rekryteringsarbetet har Kustbevakningen tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför bestämt kontakt med mediesäljare, rekryteringssajter och liknande.
Vi söker en driven och strukturerad lagermedarbetare med god samarbetsförmåga och en hög arbetsmoral! Som lagermedarbetare kommer du att ingå i ett team och hantera material inne på lagret. Vi letar efter en lojal person, gärna med tidigare erfarenhet inom lagerverksamhet, som håller sina arbetstider och är fokuserad i sitt arbete. Observera att detta är en allmän annons för kommande uppdrag och avser därför inte ett specifikt uppdrag. Kravprofil Du kommer att samarbeta med andra medarbetare i teamet, så förmågan att arbeta väl tillsammans med andra är viktig, där du bidrar till ett bra arbetsklimat Vi ser att du som person är du social, noggrann, och driven med en god samarbetsförmåga. Du tar ansvar för dina arbetsuppgifter, ser vad som behöver göras, tar initiativ och är inte rädd för att ta i när det behövs Du har som lägst slutförd gymnasieutbildning och har goda kunskaper i såväl det svenska som engelska språket God datorvana, B-körkort och truckkort är meriterande. Obligatorisk närvaro under inventering är ett krav Du är noggrann och strukturerad i ditt arbetssätt, och säkerställer att arbetet utförs korrekt och i enlighet med företagets standard. Arbetsuppgifter Du kommer att arbeta tillsammans med lager-och logistikteamet på arbetsplatsen. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta orderplock, varumottagning, visst administrativt arbete, truckkörning, inventering och övrigt vanligt förekommande uppgifter inom lagerarbete. Om ansökan Vi jobbar löpande med rekryteringen och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Om du är en ansvarstagande lagspelare som stämmer in på profilen ovan, ser vi fram emot att ta emot din ansökan. Vänligen skicka ditt CV och personliga brev till oss.
Du siktar högt. Och har fötterna på jorden. Precis som vi. Lilla Alby skola är en F-6 skola med ca 480 elever. Vår verksamhet utgår från en helhetssyn där trygghet, arbetsglädje och respekt ses som en god förutsättning för lärande och utveckling. Vi har stora visioner om framtiden och vill att du ska ha det likaså. På Lilla Alby skola får du arbeta tillsammans med engagerade kollegor som vill vara med och driva skolutveckling så att Lilla Alby skola är det självklara valet för såväl elever, vårdnadshavare och pedagoger. Skolan ligger centralt i Sundbyberg med närhet till tvärbana, buss, tunnelbana och pendeltåg. Skolan har ljusa klassrum, ändamålsenliga salar för bland annat bild, musik och hemkunskap samt ett mycket bra skolbibliotek. Vita husets skolgård är byggd för att locka till lek och är väl lämpad för de lägre årskurserna. Röda husets skolgård har en multiplan som lämpar sig bra för olika bollsporter. Den direkta närheten till Tuvanparken är en stor tillgång för raster och fritidsverksamhet. Som vikarierande lärare på mellanstadiet kommer du att ha nära samarbete med de lärare som undervisar i samma årskurs. Det är två klasser i årskurs sex. I uppdraget ingår även mentorskap, i årskurs 6 undervisar mentor i båda klasser. Det är ett krav att du är positiv till att använda digitala verktyg i undervisningen samt att utveckla undervisningen så att de digitala verktygen blir ett medel för ökad måluppfyllelse. I uppdraget ingår att vara delaktig i den kommungemensamma satsningen Tillgängligt lärande. Varje vecka träffas du och dina kollegor, under ledning av förstelärare och skolledning, för att tillsammans utvecklas så att alla elever erbjuds likvärdig undervisning som bygger på tillgänglighet utifrån det fysiska, pedagogiska och sociala perspektivet. Vi har precis startat ett utvecklingsarbete USiP - undervisningsskicklighet i praktiken där pedagoger får möjlighet att utveckla sin undervisning genom att pedagoger observerar varandras lektioner. Lilla Alby skola är en rörelseskola med ett hälsoarbete vi kallar PSG - Puls Sprint Go. Vi satsar på ökad fysisk aktivitet under hela skoldagen vilket bland annat innebär att vi har rörelsepauser/raster inlagda i schemat. Vi ser att ökad rörelse inte bara förbättrar elevernas hälsa både för knopp och kropp utan också gynnar elevernas kunskapsinhämtning. Vi vill att du är legitimerad lärare för åk 4-6 med behörighet i svenska, engelska, matematik samt So. Du är en tydlig ledare i klassrummet, har höga förväntningar på eleverna och ett inkluderande arbetssätt så att alla elever ges möjlighet till hög måluppfyllelse. Som pedagog reflekterar du över din undervisning kopplat till elevernas resultat. Ett krav är att du behärskar svenska språket väl i både tal och skrift. Tjänsten är ett vikariat på heltid för föräldraledig lärare läsåret 2025/2026. Tillträde tisdag 12 augusti 2025. Sista ansökningsdag är den 2 juli 2025. Intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstiden har gått ut. Kom ihåg att bifoga din lärarlegitimation i ansökan. Vi tar inte emot ansökningar via e-post eller brev. Övrig information En stor del av vår verksamhet klassas som samhällsviktig verksamhet. Tjänsten kan komma att krigsplaceras inom ramen för Sundbybergs stads roll i totalförsvaret. Varmt välkommen med din ansökan! Kontaktperson: Iréne Svensson Rektor [email protected] 08-706 67 17 Malin Johansson Biträdande rektor [email protected] 08-706 67 19
Arbetsbeskrivning Vi söker nu en erfaren rekryterare för en tjänst som både kan utgå ifrån Luleå eller Stockholm. För att söka tjänsten så ser vi gärna att du har minst 5 års erfarenhet av rekrytering för ingenjörsroller, gärna mot bygg. Vi ser även gärna att du har erfarenhet av tester och search för mer utmanande roller. Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Välkommen med din ansökan redan idag! Anställningsgrad: 70-100% Arbetsgivare: Randstad AB Arbetsplats: Luleå eller Stockholm Uppdrag: start i augusti - 6-8 månader - stor sannolikhet till förlängning Resor kan förekomma i tjänsten Ansvarsområden Bland dina arbetsuppgifter: Rekrytera bland annat: ingenjörer, chefer, planerare m.m. Komma med tankar och ideer Driva sina processer Kandidatvård Agera kravställande och coachande mot chefer Kvalifikationer Krav: Minst 5 års erfarenhet av rekrytering mot ingenjörer, gärna bygg Tidigare arbetat med hela rekryteringsprocessen Van att arbeta med både annonsrekrytering och search Erfarenhet av färdighetstester och personlighetstester Svenska - flytande i tal och skrift Engelska - flytande i tal och skrift Meriterande: Erfarenhet av att arbeta i SmartRecruiter Certifierad i Talogys tester (PAPI och Logics) Tidigare arbetslivserfarenhet från arbete inom stort bolag LinkedIn recruiter Relevant utbildning Personliga egenskaper: Driven, självständig, noggrann, proaktiv, tar ägarskap. Förstår vikten och värdet av tester. Om företaget Randstad På Randstad vet vi att alla människor har en plats på arbetsmarknaden. Med verksamhet över hela landet och inom alla kompetensområden hjälper vi människor att hitta ett jobb som känns bra, och där de får möjlighet att växa, utvecklas och uppnå sin fulla potential. Med närmare 600 000 anställda i 38 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster, med målsättningen att bli världens främsta och mest uppskattade partner på arbetsmarknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och företag att uppnå deras fulla potential. Vi kallar det Human Forward.
Vilka är vi? Samtele Ab är en växande mobiloperatör på den svenska telekommarknaden och vi växer i rasande fart. Därav söker vi nu fler drivna och tävlingsinriktade medarbetare till vårt team. Allt arbete sker hemifrån och digitalt! Våra tjänster och produkter är av högsta kvalitet och riktar sig både mot privatpersoner såväl som företag. Med telefonen som verktyg kommer du att ta kontakt med både nya och befintliga kunder och sälja in våra telefonabonnemang till konkurrenskraftiga priser. Vi söker dig som: - Kan flytande svenska i tal och skrift. - Har en positiv inställning. - Har höga ambitioner. - Älskar utmaningar. - Brinner för att jobba med människor - Har egen dator och headset Hos oss får du vara med och skapa en inspirerande miljö där vi motiverar och pushar varandra till att uppnå goda resultat. Är du driven och hungrig? Vill du arbeta för ett dedikerat och professionellt företag med goda förutsättningar? Vi ger dig utveckling både på ett personligt plan och ute i arbetslivet. Det är meriterande om du har tidigare erfarenheter av försäljning men det är absolut inget krav. Oavsett så ger vi dig de verktygen som krävs för att du skall utvecklas som säljare samt uppnå dina personliga mål. Vi erbjuder: - Produkt- & säljutbildning (Via Skype) - Personlig coachning (Via Skype) - Start omgående - Tävlingar och roliga aktiviteter - Arbetstider 09.00-17.00 Mån-Fre - Hög ersättning
Enkla Jobb är en jobbplattform för jobb som inte kräver akademisk utbildning eller arbetslivserfarenhet. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Har du erfarenhet av administration och vill ta nästa steg i din karriär? Nu söker vi, för kunds räkning, en erfaren och serviceinriktad Customer Success Agent som inte bara brinner för kundbemötande, utan också vill vara med och utveckla företaget inifrån. Du blir den första kontakten för kunder som ska boka flytt, städ eller elavtal - en viktig livshändelse där ditt bemötande och din struktur spelar en avgörande roll. Du svarar på inkommande samtal, chattar och mejl, bokar tjänster, hanterar frågor och säkerställer att varje kund känner sig trygg och nöjd. I takt med att bolaget växer får du vara med och förbättra arbetssätt, bidra med nya idéer och påverka hur det skapar en ännu bättre kundupplevelse. Du kommer inte bara vara en del av teamet - du är en del av resan. Vi söker dig som har: Flytande svenska och mycket god engelska Vana vid CRM-system (gärna Intercom) Struktur, problemlösningsförmåga och stark ansvarskänsla Bekvämhet med att sälja och jobba mot uppsatta mål Erfarenhet av kundservice eller administration Vi letar efter dig som är: Strukturerad och noggrann, men också empatisk och lyhörd Självständig och lösningsorienterad - även under högt tempo En lagspelare Nyfiken och vill vara med och utveckla rutiner och processer Vi erbjuder dig: En stabil heltidstjänst i centrala Stockholm Moderna verktyg och ett öppet, drivande team En viktig roll i ett snabbväxande bolag där din röst blir hörd Utvecklingsmöjligheter mot specialisering eller ledarroller Låter det här som rätt steg i din karriär? Skicka in din ansökan redan idag - urval sker löpande!
Välj ett jobb för att visa detaljer