Vill jobba med betalningslösningar i en modern teknisk miljö? PostNord Strålfors i Stockholm söker en skicklig javautvecklare! Hos PostNord Strålfors får du utveckla betallösningar i världsklass i ett datadrivet team där säkerhet och prestanda står i fokus. Här får du möjligheten att både bygga nytt och optimera befintliga system, tillsammans med engagerade kollegor som ständigt strävar efter att leverera bästa möjliga resultat. Vi söker dig som vill ta ägarskap, lösa komplexa problem och utvecklas tillsammans med oss! Vi erbjuder dig • En modern techstack med Java (Spring Boot), MongoDB och OpenShift. • Möjlighet att testa och utforska nya verktyg inom AI för att ligga i framkant • Flexibla arbetstider och möjlighet till hybridarbete • Ett engagerat team och en kultur som präglas av självledarskap och ständig förbättring. Det här gör du hos oss Hos oss får du chansen att arbeta med avancerade tekniska lösningar där din kompetens verkligen gör skillnad. Du kommer att spela en nyckelroll i utvecklingen av våra betallösningar och få stora möjligheter att påverka både tekniska beslut och vår framtida arkitektur. Du kommer bland annat: • Utvecklar och optimerar betallösningar med fokus på säkerhet och skalbarhet. • Arbetar med mikrotjänster och databaser som MongoDB och PostgreSQL. • Implementerar säkerhetslösningar (OAuth2, JWT) och prestandaförbättringar. • Bygger CI/CD-pipelines och driver DevOps-principer. • Använder data för att driva insiktsbaserad utveckling. Ditt team och arbetsplats Du blir en del av Payment & Identification-teamet som i dagsläget består av tre utvecklare. Teamet arbetar agilt med fokus på att leverera säkra och effektiva betallösningar. Din närmaste chef blir Mona Wennberg Hasselskog och du rapporterar direkt till henne. Arbetsplatsen är belägen i Solna med möjlighet till hybridarbete. Mer om dig Vi söker dig som har en civilingenjörsexamen i datateknik eller liknande och några års erfarenhet av systemutveckling. Du har gedigna kunskaper i Java (Spring Boot), mikrotjänstarkitektur och säkerhetslösningar. Erfarenhet av OpenShift, Docker och databaser som MongoDB är meriterande. Som person är du driven, nyfiken, analytisk och trivs i en miljö där du får möjlighet att lösa komplexa problem samt utforska nya arbetssätt inom AI. Så här får vi kontakt I den här rekryteringen har vi valt att samarbeta med Ada Digital som strävar efter en transparent, inkluderande och snabbrörlig rekryteringsupplevelse. Vi vill veta mer om dig och din potential! Du söker tjänsten enkelt och behöver inte bifoga några dokument. Det räcker med en motivering till varför du söker tjänsten och om du saknar CV kan du bifoga din LinkedIn-profil. Följ sedan din ansökan live via vår hemsida. Urvalet sker löpande och tjänsten kan bli tillsatt före sista ansökningsdatum. Är du nyfiken och vill veta mer innan du söker? Hör av dig till ansvarig rekryterare. Vi ser fram emot att få kontakt med dig!
You will be responsible for ensuring that our clients at Arlanda Airport receive their products on time. We currently work with several customers at Arlanda, where we are responsible for delivering food and beverages to the aircraft on schedule. Your duties will include loading and unloading the delivery truck, driving to Arlanda, and loading the ordered items onto the aircraft. Load and unload of all equipment on trucks and in the airplanes Check the conformity of the amount of trolleys and cabinets to be delivered before loading Fill pre-trip inspection book & perform mandatory safety checks of the vehicle for each shift Ensure loading the products into vehicles according to plan Ensure on time delivery of all items for each flight Communicate by radio to supervisors and dispatcher Drive a heavy vehicle respecting traffic regulations (road and track) Secure all products before delivery to the aircraft by sealing material (truck) Ensure compliance of loading according to the procedures in place Ensure cleaning of the vehicle and the area around the dock after each shift Fill various security documents (certificate...), safety and HACCP Install protective devices, such as bracing, padding, strapping, to prevent shifting or damage to items being transported Observe the proper use of equipment Follow all procedure for health, safety and security Maintain clean working area, maintain clean loading docks, maintain clean equipment following rules Be diligent, punctual, and reliable Varying working hours, including early mornings, evenings, weekends, and public holidays Krav: Category C driving license Valid CPC (Certificate of Professional Competence) (Giltigt YKB, Yrkeskompetensbevis) Good knowledge of Swedish or English, both spoken and written Approved extract from the Swedish Police criminal record Ability to pass a security clearance, including providing proof of activities over the past five years At least 2 years of experience in a similar role Start date: ASAP ABOUT NEWREST : Specialist in out-of-home catering in 54 countries, and the only player to intervene in all sectors of catering and related services, Newrest is one of the world leaders in multi-sector catering. Our 36,000 committed and talented employees do what is necessary to offer consumers balanced, diversified and tasty meals while scrupulously respecting hygiene and food safety standards.
Veterankraft söker dig som är 55+ och vill jobba som snickare hos våra kunder i Stockholm. Har du en passion för hantverk och att skapa hållbara lösningar? Vi söker nu engagerade snickare som vill bidra med sin kompetens och sitt hantverk till både stora och små projekt. Hos oss får du möjlighet att arbeta med varierande uppdrag, både inom exempelvis renovering och nybyggnation. Om du är en erfaren snickare som trivs med att ta ansvar och arbeta både självständigt och i team, kan detta vara jobbet för dig! Om oss Veterankraft är ett av Sveriges främsta auktoriserade bemanningsföretag och den största leverantören av hushållsnära tjänster och företagstjänster. Med verksamhet på cirka 40 orter, från Luleå i norr till Trelleborg i söder, erbjuder vi våra kunder hjälp i vardagen med trygghet, kvalitet och personlighet i fokus. Varje år underlättar vi tillvaron för tusentals hushåll och företag genom våra skräddarsydda tjänster och engagerade medarbetare. Varje dag ser vi hur våra Veteraner gör skillnad hos tusentals kunder genom sitt arbete och sina insatser. Din roll Som snickare hos oss kommer du att arbeta hos våra kunder med att skapa, renovera och reparera. Dina arbetsuppgifter innefattar allt från att bygga möbler och montera inredning till att utföra större byggprojekt som altaner, trappor eller väggkonstruktioner. Vid behov kan du också ansvara för underhåll och reparationer av befintliga träkonstruktioner för att säkerställa deras kvalitet och livslängd. I arbetet ingår samarbete med både kollegor och kunder för att förstå och uppfylla deras behov och önskemål. Vi söker dig som är noggrann och lösningsorienterad. Tjänsten är en timanställning där du själv bestämmer hur mycket du vill jobba. Din profil Du är 55 år eller äldre Flytande svenska i tal och skrift Erfarenhet av att ha arbetat som snickare Meriterande med egna verktyg Meriterande med körkort + egen bil Ansökan Låter detta som en tjänst för dig? Välkommen med din ansökan idag!
Folkuniversitetet i Stockholm bedriver öppen kursverksamhet i språk. Vi arbetar kontinuerligt med att utveckla vårt kursutbud och vill gärna ha kontakt med dig som är van vid språkundervisning och kan arbeta med vuxenutbildning i cirkelform, några timmar per vecka - huvudsakligen kvällstid. Inför hösten söker vi en cirkelledare i franska. Huvudsakligen för fysiska klassrumskurser kvällstid. Arbetsuppgifter Undervisning, förberedelse, planering och efterarbete. Delta i utvecklingsarbete enligt överenskommelse Kvalitetsarbete genom att ta del av förväntningar inför kursen och utvärderingar efter kursens slut. Deltagarkontakter mellan lektionerna relaterade till kursinnehåll t.ex förberedelser eller läxor. Kvalifikationer Cirkelledare inom Folkuniversitetet ska vid tillträdet ha: Goda IT-kunskaper. Pedagogisk förståelse eller pedagogisk erfarenhet. Sakkunskap i ämnet/arbetslivserfarenhet i ämnet Erfarenhet av och ett aktivt intresse för vuxenpedagogik Din språkliga nivå i undervisningsspråket skall vara motsvarande den som en infödd har och vi ser gärna att du har relevant akademisk exam. Önskvärda personliga egenskaper är vilja och förmåga att arbeta självständigt såväl som i grupp, en god social förmåga, god initiativförmåga, positiv inställning till förändring och utveckling samt ett etiskt förhållningssätt. Arbetet kräver goda kunskaper i svenska eller engelska. Ansökan:Välkommen med din CV och ett presentationsbrev via ansökningsformuläret! Har du frågor är du välkommen att kontakta Katarina Hjerpe: [email protected] Anställningsform: Objektsanställning deltid Lön: timlön enligt avtal
Vill du ha meningsfulla arbetsuppgifter som gör skillnad i människors liv? Välkommen till kommunen som är långt ifrån lagom! Botkyrka kommun är den sjätte största kommunen i Stockholms län och består av kommundelarna Alby, Fittja, Hallunda, Norsborg, Tullinge, Tumba, Vårsta och Grödinge. Botkyrka kommun har cirka 95 000 invånare och drygt 6 400 medarbetare. Utbildningsförvaltningen ansvarar för förskola, fritidshem, grundskola, gymnasium samt anpassad grund- och gymnasieskola. Vi har drygt 3 200 medarbetare vid 45 förskolor, 22 grundskolor och fyra gymnasieskolor. Här finns ett stort engagemang för att alla barn och elever ska få undervisning av hög kvalitet, möjlighet att utvecklas och att nå sin fulla potential. I Botkyrka ser vi att framgång i skolan är nyckeln till ett gott liv och den starkaste skyddsfaktorn för framtiden. Tjänsten och arbetsuppgifterna Som lärare är du en viktig del i att bidra till att Botkyrka kommun blir Sveriges bästa skolkommun, där elever lyckas i skolan och får utvecklas utifrån sin unika förmåga. I ditt uppdrag bedriver du undervisning och därtill hörande arbetsuppgifter såsom för- och efterarbete av undervisningen. Du bidrar i ett kollegialt samarbete till en god lärmiljö genom ett aktivt arbete. Tillsammans har ni elevernas kunskapsutveckling i fokus. Du samverkar även med övrig personal på skolan. Du deltar aktivt i skolans värdegrundsarbete och arbetar inkluderade. Du är mån om att hålla dig uppdaterad som lärare och i dina ämnen genom omvärldsbevakning, fortbildning och det kollegiala lärandet. Du förutsätts kunna arbeta med digitala verktyg i din undervisning. Som medarbetare hos oss är du en ambassadör för skolan genom att delta i öppet hus etc. Vi erbjuder dig Du kommer att undervisa i musik i årskurserna 1-5 I arbetet ingår även att organisera och leda lucia och skolavslutning. Vi söker dig som är trygg och tydlig i ditt ledarskap. Du ska ha god förmåga att skapa bra relationer med elever och föräldrar. Du ska vilja samarbeta tätt tillsammans med kollegorna på skolan. Du som söker till oss Krav: Lärarlegitimation Meriterande: Erfarenhet av att arbeta som lärare. (I första hand i det som tjänsten avser) IKT-kunskap (Google) Erfarenhet av V-Klass Som person är du intresserad av att hålla dig uppdaterad och ligger i framkant i din yrkesroll. Du är relationsskapande och samarbetsorienterad för att se till individens och verksamhetens behov. Du behöver även vara strukturerad för att kunna bedriva en undervisning av hög kvalitet. Intervjuer sker löpande. För tjänster på Utbildningsförvaltningen i Botkyrka kommun kommer du som blivande medarbetare att genomgå en bakgrundskontroll. Läs mer om bakgrundskontroller här: https://www.botkyrka.se/bakgrundskontroll Om oss Botkyrka är en kommun full av kontraster där storstadens förortsmiljö möter landsbygdens skogar, ängar, sjöar och havskust. Här talas över 100 språk, här bor och arbetar människor med bakgrund från hela världen. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats full av möjligheter där vi tillsammans skapar de bästa förutsättningarna för en hållbar framtid. Vi har goda och trygga arbetsvillkor med kollektivavtal och flera förmåner för att du ska trivas och utvecklas på jobbet. Läs mer här: https://www.botkyrka.se/jobb-och-vuxenutbildning/jobba-hos-oss/vart-arbetsgivarerbjudande Övrig information För tjänster inom exempelvis vård-skola-omsorg i Botkyrka kommun behöver du som blivande medarbetare visa utdrag ur Polisens belastningsregister. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering för att kvalitetssäkra rekryteringsprocessen och därmed motverka diskriminering.
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: Vi söker en engagerad och driven Affärsområdeschef för avdelningen Tätskikt som vill vara med och stärka vårt team! Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du ta ett helhetsansvar för affärsområdet Tätskikt i en växande och lösningsorienterad organisation? Har du en stark känsla för ledarskap, utveckling, affärer och projekt? Då är det här möjligheten för dig! Om rollen Som Affärsområdeschef för Tätskikt har du en nyckelroll i att leda, utveckla och driva affärsområdet framåt. Du ansvarar för att optimera och planera resurser, sälja in uppdrag, säkerställa en effektiv produktion och skapa ett högt engagemang i ditt team. Rollen innebär ett tätt samarbete med dina projektledare och arbetsledare i teamet, där du agerar både strategiskt och operativt. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Älta, Stockholm och omfattar projekt i hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personalansvar för teamet inom Tätskikt – coacha, utveckla och skapa engagemang. Ansvara för affärsområdets resultat, beläggning och resursplanering. Identifiera och sälja in nya affärsmöjligheter. Planera och följa upp pågående uppdrag tillsammans med dina projektledare och arbetsledare. Säkerställa kvalitet, lönsamhet och leverans enligt tidsplan. Bidra till utveckling av interna arbetssätt och processer. Representera bolaget mot kunder och samarbetspartners. Du har även ett övergripande ansvar för affärsområdets ekonomi. Det innebär löpande budgetuppföljning, analys och uppföljning av ekonomiska nyckeltal samt ansvar för att säkerställa lönsamhet inom din avdelning. Du har ett helhetsperspektiv på både kostnader och intäkter, i nära dialog med ekonomiavdelningen och ledningen. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet från byggbranschen, gärna med inriktning mot tätskikt eller närliggande områden. Tidigare erfarenhet av personalledning och att driva team mot gemensamma mål. Dokumenterad vana av att planera resurser och projekt. God förståelse för affärer och förmåga att arbeta med såväl försäljning som projektuppföljning. Förmåga att kommunicera och skapa relationer – både internt och extern Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi lägger stor vikt vid din personlighet, ditt ledarskap och din förmåga att skapa resultat genom andra. Det här erbjuder vi dig: En affärskritisk roll med stor möjlighet att påverka. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. Engagerade kollegor i ett företag med starkt driv och lösningsfokus. ITP tjänstepension via Collectum. Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår. Arbetstidsförkortning – 6 extra lediga dagar per år. Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar – eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida https://lwab.se där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv, mod, utveckling och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande.
Jag är en kvinna på 62 år som bor tillsammans med min man i en lägenhet i Vällingby, nära Råcksta tunnelbanestation. Just nu håller jag på att bygga upp mitt första assistansteam, då jag inte haft personlig assistans tidigare. Jag söker därför en trygg och engagerad assistent som kan arbeta vardagar, 37 timmar per vecka. På min fritid tycker jag om att ta promenader, och jag följer ett träningsprogram som jag gör flera gånger i veckan. Jag använder rullstol och behöver hjälp med det mesta i min vardag, både personlig omvårdnad och hushållssysslor. Jag söker dig som är lugn, ansvarsfull och tycker om att samarbeta. Det är viktigt att du behärskar svenska i tal, då det är mitt språk för kommunikation. Det är meriterande om du har erfarenhet från vården, men för mig är personkemi och gemensamma intressen minst lika viktiga. Jag vill känna mig trygg med dig, och att vi kan ha det trevligt tillsammans i vardagen. Vissa timmar om dagen har jag dubbel assistans, vilket innebär att du kommer att arbeta tillsammans med en annan assistent. Tjänsten tillsätts omgående, Välkommen med din ansökan redan idag!
Jobbify är en jobbplattform för erfarna kandidater. För kunds räkning har vi publicerat denna annons, vill du komma i kontakt med den slutgiltiga arbetsgivaren kan du klicka dig vidare till annonsen: At Sysarb, we’ve been pioneering the field of pay equity for nearly two decades. Through our powerful combination of data, technology, and expertise, we enable companies around the world to create fair, transparent, and equitable workplaces. With 700 clients across more than 80 countries, our solutions are shaping the future of compensation – and we’re just getting started. 💥 🌟 What this role is about: As a Client Executive, you will play a key role in Sysarb’s growth across the European Union market. Your primary mission will be to identify, engage, and convert new business opportunities – especially those driven by the growing demand for compliance and strategy related to the EU Pay Transparency Directive. You'll handle the full sales cycle – from prospecting and running demos, to building a strong pipeline and driving deals to closure. You'll also contribute to market analysis, partner-driven sales, and tracking pay equity developments within EU legislation. Your insights will directly influence how we scale in a rapidly evolving regulatory landscape. This position is based in Stockholm and reports to our Head of Sales. 🧭 We’re looking for someone who: Has 1–2 years of experience in SaaS/B2B sales or business development Holds a Bachelor’s degree in Business Administration, Marketing, or a related field (or has relevant experience in place of a degree) Has a proven track record of creating and closing new business opportunities Speaks Swedish and English fluently Brings a growth mindset and thrives in a fast-paced, evolving environment 🎁 What we offer: Competitive Compensation – Base salary of 30,000 SEK/month with commission potential up to 40,000 SEK/month Flexible Vacation Policy – Recharge when you need to A dynamic, inclusive, and collaborative work culture The opportunity to work with a cutting-edge product that’s having real, positive impact across global workplaces
Vi söker en engagerad och driven Affärsområdeschef för avdelningen Tätskikt som vill vara med och stärka vårt team! Är du redo för nästa steg i din karriär? Vill du ta ett helhetsansvar för affärsområdet Tätskikt i en växande och lösningsorienterad organisation? Har du en stark känsla för ledarskap, utveckling, affärer och projekt? Då är det här möjligheten för dig! Om rollen Som Affärsområdeschef för Tätskikt har du en nyckelroll i att leda, utveckla och driva affärsområdet framåt. Du ansvarar för att optimera och planera resurser, sälja in uppdrag, säkerställa en effektiv produktion och skapa ett högt engagemang i ditt team. Rollen innebär ett tätt samarbete med dina projektledare och arbetsledare i teamet, där du agerar både strategiskt och operativt. Tjänsten är placerad på vårt kontor i Älta, Stockholm och omfattar projekt i hela Sverige. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Personalansvar för teamet inom Tätskikt – coacha, utveckla och skapa engagemang. Ansvara för affärsområdets resultat, beläggning och resursplanering. Identifiera och sälja in nya affärsmöjligheter. Planera och följa upp pågående uppdrag tillsammans med dina projektledare och arbetsledare. Säkerställa kvalitet, lönsamhet och leverans enligt tidsplan. Bidra till utveckling av interna arbetssätt och processer. Representera bolaget mot kunder och samarbetspartners. Du har även ett övergripande ansvar för affärsområdets ekonomi. Det innebär löpande budgetuppföljning, analys och uppföljning av ekonomiska nyckeltal samt ansvar för att säkerställa lönsamhet inom din avdelning. Du har ett helhetsperspektiv på både kostnader och intäkter, i nära dialog med ekonomiavdelningen och ledningen. Vi söker dig som har: Flera års erfarenhet från byggbranschen, gärna med inriktning mot tätskikt eller närliggande områden. Tidigare erfarenhet av personalledning och att driva team mot gemensamma mål. Dokumenterad vana av att planera resurser och projekt. God förståelse för affärer och förmåga att arbeta med såväl försäljning som projektuppföljning. Förmåga att kommunicera och skapa relationer – både internt och extern Svenska och engelska i tal och skrift B-körkort. Vi lägger stor vikt vid din personlighet, ditt ledarskap och din förmåga att skapa resultat genom andra. Det här erbjuder vi dig: En affärskritisk roll med stor möjlighet att påverka. En dynamisk och inspirerande arbetsmiljö i moderna lokaler. Möjligheter till personlig och professionell utveckling. Engagerade kollegor i ett företag med starkt driv och lösningsfokus. ITP tjänstepension via Collectum. Friskvårdsbidrag på 3000 SEK per kalenderår. Arbetstidsförkortning – 6 extra lediga dagar per år. Om oss LW Sverige AB befinner sig i en spännande tillväxtfas med flera intressanta projekt runt om i Sverige, inklusive Stockholm, Göteborg och andra delar av landet. Vi söker därför fler engagerade medarbetare som vill vara med på vår resa! Vi är en av Sveriges ledande leverantörer av tak- och fasadlösningar – eller som vi väljer att kalla det, klimatskal. Titta gärna in på vår hemsida https://lwab.se där du kan se vilken typ av projekt vi arbetar med. Hos oss får du en stimulerande arbetsplats i moderna lokaler, präglad av samarbete, driv, mod, utveckling och eget ansvar. Låter det intressant? Ansök idag och bli en del av vårt engagerade team! Vi ser fram emot att höra från dig. Välkommen till LW Sverige AB Urval och intervjuer sker löpande.
Vill du arbeta som personlig assistent och sätta guldkant på människors tillvaro? I rollen kommer du göra skillnad i människors liv och tillsammans med oss arbeta efter vår vision – Alla har rätt till ett bra liv. Personlig assistans är en insats enligt LSS (Lagen om stöd och Service till vissa funktionshindrade). Som personlig assistent ger du individuellt stöd och omvårdnad till personer som beviljats personlig assistans för att de behöver hjälp med ett eller flera grundläggande behov. Varje kund är unik och dina arbetsuppgifter varierar utifrån kundens behov. Du värnar om kundens självbestämmande och integritet, och bidrar till att vardagen fungerar smidigt. Om tjänsten Rollen som personlig assistent ställer höga krav på förmågan att skapa goda relationer. Vi söker därför dig som är lyhörd, engagerad och ansvarstagande. Det är även viktigt att du kan ta egna initiativ och se vad som behöver göras. Vi söker nu dig som stämmer in på följande: Vill arbeta hos en ung kvinna bosatt i Hägersten Har tidigare erfarenhet av personlig assistans eller liknande arbete Är en flexibel och självständig person Har god fysik för att hjälpa till med förflyttningar Tål pälsdjur (hund och katt) Är rökfri Det är även meriterande om du: Har goda kunskaper i svenska Stor vikt kommer att läggas kring personlig lämplighet. Arbetstid, tjänstgöringsgrad och lön: Aktuell anställningsform är "Så länge assistansuppdraget varar" och tjänsten är på ca. 70%. Tjänsten innebär arbete under dagtid, vardagar. Måndag kl. 9-14.50 Tisdag kl. 9-13.50 Onsdag kl. 9-14.50 Torsdag kl. 9-14.50 Fredag kl. 9-14.50 Fast timlön enligt överenskommelse och övriga ersättningar sker enligt kollektivavtal. Tillträde Önskat startdatum är 1 augusti, innan dess erbjuds du bredvidgång. Att vara anställd på Humana En förutsättning för att påbörja en anställning hos oss på Humana är att du som söker kan uppvisa giltig ID-handling och eventuella dokument som styrker rätten till arbete inom Sverige. För att kunna jobba som personlig assistent måste du vara minst 18 år Vad händer nu? Vi ser gärna att du ansöker snarast då vi går igenom urvalet löpande och kan komma att tillsätta tjänsten innan sista ansökningsdagen. Vi tar endast emot ansökningar via vårt rekryteringssystem i enlighet med GDPR. Till dig som arbetar inom rekrytering- och bemanningsföretag samt med annonsförsäljning så undanber vi oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringstjänster i samband med den här annonsen. Välkommen med din ansökan! Vill du veta mer om rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta rekryteringsansvarig: Amanda Finnhult [email protected]
Välj ett jobb för att visa detaljer