Erfarna skjutstativsförare sökes för kund söder om Stockholm!
Olivia Solution AB
Truckförare

Olivia Solution AB är ett auktoriserat bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering av personal inom yrkesområden lager-logistik, transport, industri och bygg. Olivia Solution AB är medlem i Almega Bemanningsföretagen och Svenskt näringsliv, har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension. Arbetet hos oss ska genomsyras av ansvar, engagemang och kvalitet. Du är ambassadör för vårt företag hos kund och representerar Olivia Solution AB på ett professionellt sätt. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som ditt bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling. Till vår kund i Stockholm söker vi nu erfarna skjutstativsförare. Vi söker personer som har erfarenhet av att arbeta på lager.Vi söker dig som är en positiv, arbetsvillig och flexibel person , samt har lätt att samarbeta med andra människor. Arbetsbeskrivning: Ordersammanställning och truckkörning. Krav Truckkort ( B skjutstativ) God Fysik Erfarenhet av ordersammanställning samt truckkörning Erfarenhet av skjutstativstruck Personliga egenskaper Ansvarsfull Punktlig / Noggrann Flexibel Tillsättning sker löpande, välkommen med din ansökan omgående. Ansökan skickas till [email protected]

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Nattjobb på lager i Älvsjö
Submit AB
Lager- och terminalpersonal

Vi på Submit söker nu efter flera lagerarbetare till vår samarbetspartner i Älvsjö.Arbetsuppgifter: Som plockare kommer du huvudsakligen att arbeta med färska varor, vilket innebär arbete i kyla. Erfarenhet av arbete i kyllager är därför mycket meriterande. Du kommer att plocka enligt en orderlista och använda armar och ben för att plocka. Vilket kräver en god fysisk. Plockning och paketering Hantering av in- och utleveranser Andra relaterade arbetsuppgifter förekommer Profil: Vi söker en driven och engagerad lagspelare som trivs med att arbeta i högt tempo. Du fungerar bra i grupp, bidrar med en positiv inställning och strävar alltid efter att leverera arbete av hög kvalitet. Noggrannhet och ansvarskänsla är en självklarhet för dig. Krav: Tidigare erfarenhet av lagerjobb Flytande svenska i tal och skrift Tidigare jobbat natt regelbundet Tjänsten beräknas pågå fram till 29 augusti. Det kommer finnas stor chans till att få förlängt även efter sommaren. Intervjuer sker löpande tills dess att tjänsten är tillsatt. Plats: Älvsjö, Stockholm Start: Omgående Lön: Enligt kollektivavtal  Arbetstid: Sön - tors: 22:00-06:30 Låter detta som något för dig? Ansök idag!  Observera att vi tar inte emot ansökningar vi mail.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Mekaniker Werksta Haninge
Werksta Sweden AB
Skadereglerare och värderare

Vill du arbeta som mekaniker på en modern och framåt skadeverkstad nära Stockholm? Werksta Haninge söker nu dig som vill jobba med service, reparation och underhåll av fordon – men som inte arbetar med plåtrikt eller svetsning. Hos oss får du utvecklas bland engagerade kollegor i en inkluderande och trygg arbetsmiljö där kundupplevelse, kvalitet och hållbarhet står i centrum. Vi värdesätter mångfald och samarbete – oavsett kön, bakgrund och erfarenhetsnivå. Din profil – Erfaren eller driven fordonsmekaniker till Werksta Haninge Du har fordonsteknisk utbildning eller relevant arbetslivserfarenhet som mekaniker i verkstad. Du har erfarenhet av service, felsökning och reparation av personbilar, lätta transportbilar eller elbilar. B-körkort är ett krav. Du arbetar noggrant, är kvalitetsmedveten och har god problemlösningsförmåga. Du är bekväm med att använda digitala system och arbetsordersystem. Goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. Kunskaper i engelska är meriterande. Du trivs med att arbeta både självständigt och som en del av teamet. Du bidrar till en positiv, inkluderande och lösningsorienterad arbetsmiljö. Arbetsuppgifter – Fordonsservice och reparationer i skadeverkstad  i Haninge Utföra service, felsökning och reparation av olika bilmärken och modeller enligt tillverkarens instruktioner och Werkstas kvalitetskrav. Arbeta med bromsar, motor, växellåda, chassi, hjulupphängningar och elektronik – utan att rikta plåt eller svetsa. Montera och demontera komponenter vid skade- och reparationsarbeten, i samarbete med verkstadens övriga personal. Diagnostisera fel och åtgärda problem utifrån teknisk dokumentation och digitala verktyg. Bidra till att dokumentera utförda arbeten digitalt. Delta i kontinuerliga förbättringsarbeten för arbetsmiljö, kvalitet och hållbarhet. Hålla ordning på arbetsplatsen och bidra till goda relationer inom verkstadsteamet. Utbildning och utveckling – Kompetenslyft för mekaniker på Werksta Haninge Som mekaniker hos oss får du möjlighet till regelbunden utbildning och vidareutveckling inom modern fordonsdiagnostik, elbilsteknik och branschens senaste servicearbeten. Vi satsar på dig och din yrkesmässiga utveckling – både inom skadeverkstad och framtidens fordonsteknologi. Werksta erbjuder kollektivavtal, friskvårdsbidrag och stabila anställningsvillkor för din trygghet. Läs mer om våra förmåner på karriärsidan. Om Werksta Haninge – Auktoriserad skadeverkstad med kvalitet och kundfokus Werksta Haninge är en del av Werksta, Sveriges ledande oberoende skadeverkstadskedja. Vi samarbetar med stora försäkringsbolag och flera betydande bilmärken. Kvalitet, innovation och en hållbar arbetsmiljö genomsyrar vår verksamhet. Hos oss är utveckling och teamarbete i fokus – såväl för våra kunder som för dig som jobbar här. Har du frågor om tjänsten? Kontakta skadeverkstadchef Tomas Holöien telefon 0720-702 686. Urval sker löpande, så ansök redan idag – tjänsten kan komma att tillsättas snabbt! Werksta – Jämställd och framtidssäkrad arbetsplats för mekaniker i Stockholm Werksta har 44 verkstäder runt om i Sverige och cirka 800 medarbetare. Vi är stolta över att erbjuda en inkluderande, trygg och utvecklande arbetsmiljö oavsett kön eller bakgrund. Som mekaniker i Haninge är du avgörande för att vi levererar bästa möjliga service och kvalitet – tillsammans skapar vi framtidens skadeverkstad! Varmt välkommen med din ansökan till Werksta Haninge!

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025
Assisterande köksmästare till Event & Bankett på Grand Hotel Stockholm
Cheffle AB
Köksmästare och souschefer

Grand Hôtel är ett klassiskt landmärke mitt i centrala Stockholm. Som ett av Skandinaviens ledande femstjärniga deluxe hotell kombinerar Grand Hôtel en rik historia med ständig utveckling och förfining. Hotellet har idag 279 rum, varav 70 är sviter och 11 är signatursviter. Den mest spektakulära är Prinsessan Lilian sviten på hela 330 kvm. Här finns dessutom sex restauranger; Verandan, Grand Soleil och Cadierbaren samt Mathias Dahlgrens restauranger, ett förstklassigt spa samt 23 konferens- och festvåningar. Lokalerna består av historiska Vinterträdgården, Spegelsalen och Bolinderska Palatset som kompletteras med nya, modernt inredda, lokaler. Bakom kulisserna kan vi stoltsera med en floristavdelning, egen tapetserarverkstad, styckbod, kallskänk, konditori och olika á la carte-kök samt vinkällare och Room Service. Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. OM ROLLEN I vår ständiga strävan att alltid utveckla och kvalitetssäkra vår mat- och dryckesavdelning söker vi dig som idag arbetar som assisterande köksmästare eller dig som känner dig redo att ta nästa steg i karriären! Du ska med passion och kunskap vara med och skapa minnesvärda smakupplevelser för våra gäster samtidigt som du är en ledare och förebild i teamet. Vi letar därför efter dig som är genuint intresserad av mat, känner dig bekväm och rejält hemmastadd i ett eventkök samt besitter tydliga ledaregenskaper. Du kommer att vara del i ett engagerat och rutinerat team bestående av tre kockar, en souschef och köksmästare som dagligen arbetar tillsammans för att överträffa våra gästers förväntningar. Rollen som Assisterande köksmästare är främst en operativ tjänst då du spenderar majoriteten av din tid i köket med att coacha och leda kockarna samt souschef samtidigt som du vid behov stöttar upp köksmästaren i det dagliga arbetet. Gemensamt för alla som arbetar i köket är att vi har ett genuint intresse för yrket där vi lagar internationell- och svensk mat med förstklassiga råvaror. Alla event är unika med varierat antal gäster och oavsett antal så ska service och kvalitet genomsyra hela verksamheten och vi ser därför att det är en självklarhet även för dig. Det kommer stundtals att krävas en del flexibilitet och hårt arbete. Att vara stresstålig och lösningsorienterad är därför en klar fördel. För rätt person kommer det att vara både utvecklande, givande och framför allt roligt. Då vårt kök består av många olika avdelningar finns goda möjligheter för dig att både utveckla och utvecklas. Arbetstiderna varierar och förläggs till såväl dagtid, kvällar som helger. VEM ÄR DU? Vi söker dig som är prestigelös, positiv och strukturerad Har minst 1 års tidigare erfarenhet av att arbetsleda i ett kök Har ett genuint intresse och passion för att skapa högkvalitativa gastronomiska upplevelser. Du har mellan 5- 8 års yrkesvana - tidigare erfarenhet från bankettverksamhet och internationellt kök är meriterande. Uppskattar variationen som ett eventkök erbjuder, där varje event är unikt och antalet gäster varierar. Du har dokumenterad utbildning inom yrket alternativt motsvarande dokumenterad erfarenhet. Du har tidigare vana från att leda ett team och känner dig bekväm i att ta beslut som rör det dagliga arbetet. Alla som arbetar hos oss måste ha fyllt 18 år samt tala flytande svenska eller engelska. VI ERBJUDER En spännande utmaning och stimulerande arbete i ett Sveriges mest ikoniska hotell med över 300 anställda. En internationell arbetsplats med en levande kultur och stor mångfald bland både kollegor och gäster Arbetsplatsen är placerad på hotellet där vi har högt i tak och en stor variation i arbetsuppgifter Tillsvidareanställning på heltid med sex månaders provanställning. Lön enligt överenskommelse. Anställningsförmåner och rabatter inom Grand Group. Tillträde av tjänsten är under hösten 2025 Grand Hôtel är en plats där personalen gör skillnad och tillsammans skapar vi, med passion och stolthet, minnesvärda upplevelser för våra gäster. Grand Hôtel är ett helägt dotterbolag till FAM AB och det enda hotellet i Sverige som är med i Leading Hotels of the World. Som en del av vår rekryteringsprocess utför vi bakgrundskontroller. Vi motser din ansökan senast 30/9-2025, intervjuer och urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.  Vi ser fram emot din ansökan via Cheffle redan idag! 5 års erfarenhet eller mer

23 juni 2025
Sista ansökan:
23 juli 2025
Undersköterska till Sköndals vårdcentral
Stiftelsen Stora Sköndal
Undersköterskor, vård- och specialavdelning och mottagning

Är du en person med hög servicekänsla? Har du hjärtat med dig i allt du gör, och sporras av möjligheten att få ge våra patienter en kvalitetsfylld omsorg i hemsjukvården och på mottagning? Då ska du söka dig till Sköndals Vårdcentral hos oss på Stiftelsen Stora Sköndal! Vi söker dig som är utbildad undersköterska och som har erfarenhet av att arbeta i hemsjukvård och på mottagning. Din roll En av våra medarbetare ska studera och vi behöver en vikarie. Som undersköterska får du ett viktigt och spännande uppdrag. Din huvudsakliga uppgift är att ge en god och säker vård. Vi lägger stor vikt vid ett gott och personcentrerat bemötande, där du i varje möte arbetar för att göra det lilla extra. Du sköter ett visst medicinskt omvårdnadsarbete utifrån delegering av sjuksköterska/samordnare. Arbetet består av besök i hemmet med insulin givning, överräckande av läkemedel, sårvård, KAD, subcutana injektioner, stomi hantering, provtagning, PEG, lindning av ben. Upptagningsområdet är litet och familjärt, vilket innebär att det är gångavstånd till våra patienter. Dina personliga egenskaper är viktigast För att du ska trivas hos oss är det viktigt att du är en flexibel person som anpassar dig efter situationen. Som person ser vi gärna att du är ambitiös, handlingskraftig och ansvarstagande. Vidare ser vi att du har hög social kompetens, är samarbetsvillig gentemot dina kollegor och ser till att dina arbetsuppgifter blir genomförda på ett kvalitetsmässigt vis. Introduktion När du börjar arbeta hos oss får du en introduktion för att du ska känna dig trygg i din roll och komma in bra i våra arbetssätt. Introduktionen anpassas efter din kunskaps- och erfarenhetsnivå så att du får den information som du behöver. Utdrag från belastningsregistret ska uppvisas vid intervju och ansökan ska vara gjord till Socialstyrelsen om skyddad yrkestitel. Du är utbildad undersköterska och har arbetat minst 2 år som detta. Vi vill att du har erfarenhet av primärvård och hemsjukvård. Det är ett krav att du har goda kunskaper i det svenska språket, både i tal och skrift samt god datorvana. Vi arbetar i journalsystemet Take Care Vi är en idéburen och icke vinstutdelande organisation inom stöd, vård, omsorg, utbildning och forskning. Att vi inte delar ut någon vinst gör att vi kan satsa alla resurser på att utföra vårt uppdrag så bra som möjligt. Sedan 1905 har verksamheter inom Stiftelsen Stora Sköndal utvecklats, förändrats och förbättras. Vissa verksamheter består, andra är helt nya. Men en sak förändras inte: Vi arbetar fortfarande utifrån övertygelsen om alla människors lika värde. Varje dag vill vi göra livet bättre för alla de människor vi möter i våra verksamheter. Idag är vi ca 750 medarbetare, både månadsanställda och timanställda som tillsammans arbetar mot vår vision - ett samhälle med en självklar plats för alla. Vår kultur genomsyras av våra värderingar - jämlikhet, omtanke och förändring. Läs mer om oss på www.storaskondal.se

23 juni 2025
Sista ansökan:
3 augusti 2025
Medicinsk fotvårdare till fortbildningsuppdrag
REGION STOCKHOLM
Fotterapeuter

Akademiskt primärvårdscentrum (APC) har ett övergripande forsknings-, utbildnings- och utvecklingsuppdrag för primärvården i Region Stockholm. APC och de tre universitetsvårdcentralerna Jakobsberg, Gustavsberg och Liljeholmen utgör primärvårdens universitetssjukvårdsenhet (USV) och är en viktig del i den nya organisationen för kunskapsstyrning nationellt och regionalt. Verksamheten bygger på en nätverksorganisation där majoriteten av våra medarbetare har sin grundanställning i klinisk primärvårdsverksamhet. Stockholms Läns Sjukvårdsområde, SLSO, är huvudman men APC:s verksamhet bedrivs oberoende av driftsform inom hela Region Stockholm. https://www.akademisktprimarvardscentrum.se/ Beskrivning Liljeholmens universitetsvårdcentral har ett särskilt ansvar för fortbildning och utveckling inom kardiovaskulär prevention inklusive diabetes, kritisk ischemi och fotsår samt för luftvägssjukdomar och allergi. Vi bedriver forskning inom flera områden. Arbetsuppgifter I våra uppdrag kring fortbildning och utveckling inom olika kunskapsområden erbjuder vi fortbildningar i form av kurser och verksamhetsbesök i primärvården inom olika prioriterade kunskapsområden. Vi stöttar verksamheter i kvalitetsarbeten, i att arbeta för jämlik- och evidensbaserad vård genom kunskapsstyrningen samt att omvärldsbevaka området. Arbetet utgörs till stor del av utbildningstillfällen där olika professioner inom primärvården deltar. Du arbetar nära informationsläkare, informationsapotekare och övriga medarbetare inom fortbildningsuppdrag. Vi strävar även efter att utveckla högskolepoänggivande uppdragsutbildningar i samverkan med Karolinska Institutet för primärvårdens professioner. Vi söker nu en medicinsk fotterapeut till vårt uppdrag; ökad kunskap om diabetes och kardiovaskulär prevention i primärvården. Du ska ha stor klinisk erfarenhet inom aktuellt område, gärna vetenskaplig kompetens samt erfarenhet av att föreläsa. Kvalifikationer Utbildad fotterapeut Klinisk erfarenhet av arbete som medicinsk fotsjukvårdare/podiater, företrädesvis inom primärvård Vidareutbildning inom diabetes samt minst 7,5 hp inom ämnesområdet Ha kunskap inom aktuella riktlinjer, rekommendationer och vårdförlopp. God datorvana och goda kunskaper inom Office-paketet (Microsoft Word, Excel, Powerpoint) God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska Meriterande Vetenskaplig kompetens som forskarstudier, disputation samt magisterexamen Erfarenhet av arbete med kvalitetsarbete och kvalitetsuppföljning Pedagogisk erfarenhet och/eller utbildning Personliga egenskaper Du behöver vara en ansvarsfull, flexibel, driven och kreativ person som är van att arbeta självständigt och i team. I arbetet krävs det även att du har en social kompetens med pedagogiska färdigheter och ödmjuk inställning. Villkor Ansökningarna kommer beredas fortlöpande och intervjuer kan komma att påbörjas innan ansökningstidens utgång. Tjänsten tillsätts under förutsättning att den inte behöver tas i anspråk för intern omplacering, enligt gällande regelverk. Vid patientnära arbete inom Stockholms läns sjukvårdsområde: - tillämpas registerkontroll före beslut om anställning enligt gällande riktlinje. - ska medarbetare som kommer att ha patientkontakt genomgå nyanställningsundersökning, enligt gällande direktiv, vilket sker genom företagshälsovården innan anställning. - krävs, förutom svensk yrkeslegitimation, goda kunskaper i svenska språket motsvarande nivå C1 enligt den gemensamma europeiska referensramen (GERS). Samma krav är vägledande vad gäller icke-legitimerad personal med patientkontakt. Stockholms läns sjukvårdsområde (SLSO) är en av Sveriges största vårdgivare med 11 600 medarbetare. Vi erbjuder hälso- och sjukvård i Region Stockholms regi inom psykiatri, primärvård, geriatrik, ASIH, närakuter, somatisk specialistvård, habilitering och hälsa samt hjälpmedel. I samverkan med Karolinska Institutet bedriver vi forskning, utbildning och utveckling. https://www.slso.regionstockholm.se/. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

23 juni 2025
Sista ansökan:
18 augusti 2025
Special Lärare
Internationella Engelska Skolan i Sverige AB
Speciallärare och specialpedagoger m.fl.

Internationella Engelska Skolan (IES) is a leading independent school group with academic results far above average and a diverse and energetic staff. Teaching is in both Swedish and English, and the hallways are bilingual. The language of meetings and communication amongst the staff is English. IES is one of Sweden's largest school groups at compulsory school level with 48 schools and around 32,000 students across the country. IES has grown steadily and maintained quality since 1993. Om jobbet  Vill du vara en del av en dynamisk och internationell skola där undervisning, samarbete och engagemang står i centrum? Nu söker Internationella Engelska Skolan (IES) i Liljeholmen en engagerad speciallärare som har en intresse och passion för matematik.  Tjänsten är ett föräldravikariat till Juni 2026. Om oss  Internationella Engelska Skolan (IES) är en av Sveriges ledande friskolor, känd för hög akademisk kvalitet och en trygg skolmiljö. Våra skolor är tvåspråkiga, med undervisning på både engelska och svenska, och vi arbetar för att utveckla varje elevs fulla potential. Om rollen  Som speciallärare i åk 7-9 hos oss kommer du att arbeta nära elever i mindre grupper, med fokus på språkutveckling och anpassad undervisning i matematik. I de dagliga arbetsuppgifterna ingår bland annat kartläggning av elevernas behov, planering och genomförande av stödundervisning samt viss dokumentation. Tanken är att du följer elevernas kunskapsutveckling och arbetar både med att handleda lärarna och utföra direkta insatser både med enskilda elever, i mindre grupper samt i klass. Undervisningen sker främst på svenska, men eftersom vi är en internationell skola är goda kunskaper i engelska en viktig del av arbetet. Vi söker dig som: - Är legitimerad speciallärare eller har motsvarande kompetens. - Har djup ämneskunskap i matematik och är en entusiastisk pedagog som trivs med att arbeta nära elever. - Brinner för språkutveckling och att stödja elever på deras läranderesa. - Är positiv, lösningsorienterad och en lagspelare som värdesätter samarbete och engagemang. - Har goda kunskaper i både svenska och engelska. Vi erbjuder: - En internationell och stimulerande arbetsmiljö där professionalism och arbetsglädje är i fokus. - En arbetsplats där lärare får möjlighet att undervisa och elever får de bästa förutsättningarna att lära. - Ett team av engagerade kollegor som delar din passion för lärande.

23 juni 2025
Sista ansökan:
9 juli 2025
Butikschef Gina Tricot, Ringen
Gina Tricot AB
Chefer inom handel

ARBETA PÅ GINA TRICOT Nu söker vi en erfaren och passionerad person för rollen som butikschef på Gina Tricot i Ringen, Sthlm. Om du brinner för försäljning, har en stark ledarskapsförmåga och älskar att arbeta i modebranschen så kan du vara den perfekta kandidaten för oss!  OM ROLLEN Som butikschef tar du ägarskap över butiken och ansvarar för dess resultat. För att du ska kunna fortsätta utveckla dina ledaregenskaper ger vi dig stöd i din ledarroll samt tillgång till våra utbildningar i Gina Tricot Smile Academy. Här är det viktigt för oss att du själv tar initiativ för att växa i din roll.    VEM ÄR DU? Vi söker dig som är positiv, social och driven. Du strävar alltid efter att vara i toppklass och är en sann teamplayer som inte bara står bredvid utan är aktivt engagerad ute på golvet med ditt team. Att visa vägen genom eget exempel är en självklarhet för dig när du motiverar ditt team för att skapa meningsfulla upplevelser för våra kunder. Dessutom är du flexibel och kan anpassa dig till olika arbetstider, inklusive kvällar, helger och intensiva perioder som julen. Kvalifikationer: Flera års erfarenhet från service och försäljning Erfarenhet av att coacha och utveckla ett säljteam mot utmanande mål Stort intresse för försäljning och nyckeltal En passion för mode och trender Ett öga för det visuella Flexibel gällande arbetstider VAD ERBJUDER VI? När du börjar din karriär hos oss välkomnas du till ett team med fantastiska kollegor. I Gina Tricot Smile Academy får du inte bara kunskap om företaget och försäljningsteknik – du blir också en del av ett stort community och får möjlighet att knyta kontakter med andra likasinnade. Vi erbjuder en inspirerande arbetsplats där gemenskapen är stark och där du verkligen får känna dig som en del av laget.   Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid (38,25 h/v). Vi tillämpar provanställning.   Är du rätt person för utmaningen?  Intervjuer och tillsättning sker löpande. I slutskedet av rekryteringsprocessen genomförs en bakgrundskontroll i syfte att säkerställa en rättvis och trygg rekryteringsprocess. Kontrollen görs via Fortcheck, och du som kandidat identifierar dig själv med BankID och får ta del av resultatet innan det delas med rekryteraren.

23 juni 2025
Sista ansökan:
9 augusti 2025
Radio SW 5G Developer
Ericsson AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Ericsson AB Join our Team About this opportunity: Are you at the start or about to start your career? We are now expanding our team and looking for new colleagues with a passion and interest in C++ and 5G Radio SW development! We are seeking enthusiastic new C++ developers to join our dynamic software development teams. Upon joining you will become part of a multi-functional team responsible for tasks ranging from initial studies to customer acceptance testing of new radio functionality. Your role will involve designing, developing, and optimizing software solutions, particularly focusing on radio software applications using C++ and Java-based test frameworks within agile development practices. What you will do: •    Collaborate with cross-functional teams to define, develop, and test software solutions. •    Participate in system design, software development, and comprehensive testing of Radio Units. •    Tackle complex technological challenges alongside experienced colleagues. •    Contribute to end-to-end embedded development activities, closely coordinating with both software and hardware teams. •    Engage in software application development primarily using C++, alongside Java-based test framework development. The skills you bring: •    Bachelor’s or Master’s degree in Computer Science, Electrical Engineering, Wireless Communication, or a related technical field. •    2-3 years experience with object-oriented C++ programming. •    Good understanding of Linux-based development environments. •    Familiarity with essential software development tools including version control systems, build systems, and scripting languages. •    Basic knowledge of CI/CD processes. •    Awareness of agile software development methodologies, such as Scrum or Kanban.

23 juni 2025
Sista ansökan:
7 juli 2025
Facility Assistant till internationellt bolag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Backofficepersonal m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskad start augusti Uppdragslängd: Löpande  Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu till vår kund, en glad och social Facility Assistant som brinner för att leverera service i världsklass! Vår kund är ett internationellt bolag med kontor i centrala Stockholm. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och uthyrd till vår kund. Annonsen är anonym. Vi delger givetvis vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen fokuserar du på att stötta den dagliga driften av kontoret för att säkerställa en välfungerande och smidig arbetsmiljö. Du rör dig på kontorets interna ytor och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du arbetar du tätt med 2 kollegor i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter. Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt att du även är ansiktet utåt för företaget. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra postrutiner och pakethantering Besvara inkommande samtal Växel- och mailhantering Kafferundor Tömma och fylla på diskmaskiner Utföra dagliga kontorsrundor Se till att kontoret är snyggt och välkomnande  Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt Stötta receptionen vid behov VEM ÄR DU?  För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är social, prestigelös och trivs i ett högt tempo. Du är initiativtagande, lösningsorienterad, en teamplayer och har lätt för att se vad som behöver göras – och du agerar. Din professionella attityd och ditt öga för detaljer gör dig till en självklar ambassadör för både företaget och arbetsmiljön. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av serviceyrket Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska, då vår kund är ett internationellt företag Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

23 juni 2025
Sista ansökan:
10 december 2025