Facility Assistant till internationellt bolag
Rp Rekrytering Bemanning AB
Backofficepersonal m.fl.

SNABBFAKTA Omfattning: Heltid, 40h/veckan Arbetstider: Måndag till fredag kl.08-17.00 Ort: Centrala Stockholm Startdatum: Önskad start augusti Uppdragslängd: Löpande  Anställningsform: Särskild visstidsanställning DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS Vi söker nu till vår kund, en glad och social Facility Assistant som brinner för att leverera service i världsklass! Vår kund är ett internationellt bolag med kontor i centrala Stockholm. Du blir anställd av Inte Bara Post Bemanning och uthyrd till vår kund. Annonsen är anonym. Vi delger givetvis vilket företag det gäller om du går vidare i rekryteringsprocessen. DIN ROLL I rollen fokuserar du på att stötta den dagliga driften av kontoret för att säkerställa en välfungerande och smidig arbetsmiljö. Du rör dig på kontorets interna ytor och har en central roll för att skapa en inspirerande och härlig arbetsmiljö. Du arbetar du tätt med 2 kollegor i receptionen men också självgående med varierande arbetsuppgifter. Du har en naturlig fallenhet för att se vad som behöver göras och du gör gärna det där lilla extra för att kunder såväl som kollegor ska känna sig välkomna. Du kommer att vara en viktig person för att säkerställa en hög servicenivå till samtliga på kontoret samt att du även är ansiktet utåt för företaget. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Genomföra postrutiner och pakethantering Besvara inkommande samtal Växel- och mailhantering Kafferundor Tömma och fylla på diskmaskiner Utföra dagliga kontorsrundor Se till att kontoret är snyggt och välkomnande  Förberedelser inför möten och interna event Administrativa arbetsuppgifter såsom beställning av kontorsmaterial och leverantörskontakt Stötta receptionen vid behov VEM ÄR DU?  För att lyckas och trivas i rollen ser vi att du är social, prestigelös och trivs i ett högt tempo. Du är initiativtagande, lösningsorienterad, en teamplayer och har lätt för att se vad som behöver göras – och du agerar. Din professionella attityd och ditt öga för detaljer gör dig till en självklar ambassadör för både företaget och arbetsmiljön. Vi söker dig som: Har tidigare erfarenhet av serviceyrket Talar och skriver obehindrat på både svenska och engelska, då vår kund är ett internationellt företag Har goda kunskaper i Microsoft Office-paketet VAD ERBJUDER VI? Som anställd på Inte Bara Post Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter. Vi erbjuder alla våra konsulter friskvård. ÖVRIG INFORMATION Den här rekryteringsprocessen hanteras av Inte Bara Post Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Inte Bara Post Bemanning och blir uthyrd till vår kund. Sök tjänsten genom att klicka på Skicka ansökan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals- och intervjufasen. I denna rekryteringsprocess utförs bakgrundskontroll och referenstagning. Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på [email protected]. Skriv vilken tjänst det gäller i ditt mail och länka gärna till annonsen.

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Heltidsjobb hos Apotekstjänst på Lidingö
Insitepart AB
Lager- och terminalpersonal

Dina Arbetsuppgifter och profil Vi söker en Logistiker till farmaceutisk verksamhet på Lidingö (Gåshaga) Dina arbetsuppgifter och profil Vi söker nu personal till rollen som Logistiker inom farmaci hos vår kund i Gåshaga, Lidingö. Du kommer att arbeta nära farmaceuter och bidra till ett effektivt och smidigt arbetsflöde genom att hantera praktiska och förberedande uppgifter i läkemedelsprocessen. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och ansvarstagande. Du trivs med praktiska uppgifter, har lätt för att samarbeta och gillar att vara ett stöd för andra i deras arbete. Arbetsuppgifter Du kommer att ansvara för flera moment i det logistiska flödet som stöd till farmaceuterna. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: Kontrollera att rätt varunummer är plockat Hantera läkemedel i narkotikapåsar (plocka ur, etikettering, återplacering) Plocka fram läkemedel ur leveransärenden Scanna grovplocklistor Köra fram vagnar och bära fram korgar Fylla på förbrukningsmaterial Tömma papperskorgar och hantera sekretessavfall  Hämta och lämna tillbaka felplockade läkemedel Vi erbjuder dig Du får en arbetsgivare som värdesätter din utveckling och trygghet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och följer alla gällande lagar och kollektivavtal. Hos oss får du säkra arbetsvillkor, god arbetsmiljö och möjlighet till personlig utveckling. Våra engagerade medarbetare är kärnan i vår verksamhet och en viktig del av vår tillväxt. Kravprofil • Du ska kunna arbeta dagtid, 07:00-15:45. • Du ska ha god förståelse för svenska i tal och skrift • Du behöver kunna följa instruktioner noggrant och ta ansvar för kvalitet • Du bör trivas med praktiska och monotona arbetsuppgifter Meriterande Erfarenhet av logistik, lagerarbete eller läkemedelshantering är meriterande men inget krav Personliga egenskaper • Noggrann • Ansvarstagande • Flexibel och samarbetsvillig • Gillar att arbeta i team och stötta andra Låter detta som din nästa utmaning? Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande och tjänsten tillsätts så snart rätt kandidat hittats. På Insitepart välkomnar vi alla sökande, oavsett ålder, kön, erfarenhet eller bakgrund. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet – rätt person på rätt plats gör skillnad!

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 december 2025
Medarbetare delikatessen
Storbutiken i Lindhagen AB
Butikssäljare, dagligvaror

Medarbetare till Deli/Fisk & Kök – ICA Maxi Lindhagen Om rollen: Du blir en del av vårt härliga gäng i delikatessen, fiskdisken och köket. Här jobbar vi tillsammans för att ge varje kund ett varmt bemötande och en inspirerande matupplevelse. Du hjälper till med allt från kundservice och varuplock till enklare matlagning och att hålla diskarna snygga och fräscha. Vi söker dig som: Gärna har erfarenhet från delikatess eller fisk Älskar att möta kunder och ge personlig service Är en lagspelare som trivs i ett högt tempo Är noggrann och gillar ordning och reda Om oss: ICA Maxi Lindhagen är Stockholms enda stormarknad innanför tullarna. Vi är 140 medarbetare – varav 17 i deli/fisk & kök – som tillsammans skapar bästa möjliga kundupplevelse. Hos oss är värderingar som ärlighet, ansvar och utveckling viktiga Vi erbjuder: Friskvårdsbidrag och personalmat Trygg arbetsmiljö och butikens bästa kollegor Personalrabatt och goda utvecklingsmöjligheter Välkommen till en arbetsplats där service, samarbete och matglädje står i centrum!   Vi tillämpar drogtester vid nyanställning samt tar belastningsregister på alla nya medarbetare.    Två tjänster: 25h/veckan & 30h/veckan Tillträde omgående Enligt överenskommelse  Anställningsform: Tillsvidare med en inledande provanställning på 6 månader

26 juni 2025
Sista ansökan:
31 augusti 2025
Projektinköpare till Förbifart Stockholm
Randstad AB
Inköpare och upphandlare

Arbetsbeskrivning Förbifart Stockholm är en av de längsta tunnlarna för biltrafik i världen. Eltel är en samarbetspartner till Yunex Traffic och vi har tillsammans fått i uppdrag av Trafikverket att installera tele-, styr- och övervakningssystem för ny sträckning av E4, Förbifart Stockholm. Nu har du chans att få vara med på en unik och spännande resa tillsammans med oss i rollen som Projektinköpare. Varmt välkommen till oss på Eltel! Som Projektinköpare i detta projekt kommer du att ha en nyckelroll i att säkerställa att projektets avtal, inköpsprocess och materialflöden fungerar effektivt. Dina främsta uppgifter inkluderar att följa upp befintliga avtal, identifiera eventuella hinder och hantera avtal som löper ut eller behöver omförhandlas. Du kommer att arbeta tätt tillsammans med den centrala inköpsavdelningen med att förhandla priser, hitta nya leverantörer samt utarbeta förfrågnings- och anbudsunderlag. När ett nytt behov identifieras av produktionen ansvarar du för att utforma kravställningar i samarbete med uppdragsgivaren vilka sedan lämnas till den centrala inköpsfunktionen för upphandling. Som Projektinköpare har du kontakt med stora delar av den interna organisationen och kommer även att ha mycket extern kontakt. Rollen kommer att agera likt en projektledare inom inköp och hantera många olika frågor dagligen. Välkommen till oss! I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. Om du har frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringskonsult Linda Cooper, [email protected], urval och intervjuer kommer att påbörjas i början av Augusti. Ansvarsområden Förhandla priser, hitta leverantörer, definiera och utarbeta förfrågningsunderlag samt anbudsunderlag i samråd med den centrala inköpsavdelningen. Driva avtalsfrågor och när ett behov är identifierat kommer du att tillsammans med uppdragsgivaren som utformar kravställningen till den centrala inköpsfunktionen Leveransbevakning och installationsbevakning Tätt samarbete med produktion och logistik inom projektet Ha kontakt med leverantörer vid utebliven eller försenad leverans Fånga upp avvikelser i processen både hos leverantörer och internt Verifiera att tekniska och HSEQ kvalifikationer är omhändertagna, och vid behov verifiera specifika frågor med HSE-Q-ansvarig och produktion Ytterligare information Tjänsten är en tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning Omfattning: Heltid Arbetsplats: Bromma Grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (inklusive bland annat kontroll av rättsliga tvister och ekonomisk status) Kvalifikationer Eftergymnasialutbildning med inriktning mot inköp Flera års erfarenhet från en liknande roll där du arbetat med inköp inom el, bygg eller installationsverksamhet Goda kunskaper inom ekonomi, upphandling och kalkyl Kunnig inom avtalsjuridik, AB04, ABT06, ABTU07, ABK09 God systemvana med fördel erfarenhet av Symbrio Du talar och skriver obehindrat på svenska samt har goda kunskaper i engelska Körkort är meriterande med ej ett krav Om företaget Eltel Networks Infranet AB Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. Vi erbjuder dig en trygg och välfungerande arbetsplats med härliga och kompetenta kollegor. Vi är ett sammansvetsat gäng som jobbar både självständigt och tillsammans. Du kommer att tillhöra ett team med stor teknisk bredd och kompetens. Här erbjuds du ett varmt, lyhört, tydligt och närvarande ledarskap som tror på frihet under ansvar. Vi står för arbetsglädje och en stark sammanhållning. En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till att Sveriges kritiska infrastruktur som möjliggör såväl förnybar energi som högpresterande kommunikationsnätverk fungerar. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Men den absolut viktigaste anledningen till att jobba hos oss är alla trevliga och kompetenta kollegor!

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Projektingenjör Kontrakt och ÄTA- specialist
Randstad AB
Civilingenjörsyrken inom bygg och anläggning

Arbetsbeskrivning Nu har du chans att få vara med på en unik och spännande resa tillsammans med oss i rollen som Projektingenjör för kontrakt och ÄTA-hantering inom Förbifart Stockholm! Förbifart Stockholm är en av de längsta tunnlarna för biltrafik i världen. Eltel är en samarbetspartner till Yunex Traffic och vi har tillsammans fått i uppdrag av Trafikverket att installera tele-, styr- och övervakningssystem för ny sträckning av E4, Förbifart Stockholm. Som projektingenjör för Kontrakt och ÄTA-hantering på Förbifart Stockholm projektet ansvarar du för att leda och säkerställa efterlevnad för kontrakt Förbifart Stockholm, både övergripande och på detaljnivå. Det övergripande ansvaret innefattar att exempelvis att leda arbetet med förändringar, hinder och störningar samt rapportera och följa upp projektets finansiella utveckling. Du kommer även arbeta med att identifiera både risker och möjligheter inom projektet samt genomföra förbättringar av processer, rutiner och rapporter för att öka effektiviteten och säkerställa hög kvalitet. Välkommen till oss! I den här rekryteringen samarbetar vi med Randstad. Om du har frågor rörande tjänsten eller rekryteringsprocessen, var god kontakta rekryteringskonsult Linda Cooper på [email protected], urval och intervjuer kommer att påbörjas i början av Augusti. Ansvarsområden Säkerställa att prissättningen av förändringar, avvikelser och störningar täcker projektets kostnader och genererar en god marginal genom att leda, fördela och följa upp Bevaka och samla in data för att följa upp de finansiella konsekvenserna av UR, ÄTA och störningar Rapportera avvikelser och ändringar till projektledning och andra parter Säkerställa att faktureringen av kontraktsarbeten och tillkommande arbeten sker snabbt och effektivt för att säkerställa projektets lönsamhet Bidra med att ta fram underlag till analyser och samordning av projektets finansiella redovisning, inklusive budget, prognos, intäkter, fakturering och kostnader samt rapporter av projektets ekonomiska status Säkerställa att kontraktet och ändringar i kontraktet hanteras korrekt tillsammans med jurist och projektledningen Vara ett stöd till projektorganisationen med din expertis om kontrakt och avtal Ytterligare information: Anställningen är på heltid och inleds med sex månaders provanställning. Tillträde sker enligt överenskommelse Placeringsort: Bromma Arbetsplats: Bromma Arbetstider: måndag-fredag ca 07:30-16:00 Grund för anställning är godkänd bakgrundskontroll (inklusive bland annat kontroll av rättsliga tvister och ekonomisk status) Kvalifikationer Relevant examen och erfarenhet från telekom-, installations-, bygg- och anläggningsprojekt eller liknande verksamhet, Mycket goda erfarenheter av att hantera avvikelser, ÄTA och störningar Mycket god kunskap i projektadministration och kontraktshantering, med erfarenhet av att förhandla och hantera ändringar i kontrakt med juridiska avdelningar och andra intressenter Förståelse för processer och projektcykler från total- och funktionsentreprenader innefattande: projektering, inköp, materielleverans, installation, testning, service och underhåll Mycket god kunskap av entreprenad- och avtalsjuridik Erfarenhet av att kalkylera installationsarbeten eller liknande med fördel inom el och tele är meriterande Mycket god systemvana MS Office, ekonomisystem och kalkylprogram Flytande svenska i tal och skrift samt mycket goda engelska kunskaper i tal och skrift då båda språken används dagligen Erfarenhet av internationellt samarbete är meriterande Som person ser vi att du är Noggrann, strukturerad och analytisk För denna roll krävs även att du är Initiativtagande, kommunikativ och har en god samarbetsförmåga Har du lett projektering i större projekt är detta meriterande Om företaget Eltel Networks Infranet AB Eltel är den ledande leverantören av tjänster för kritisk infrastruktur. Vi designar, planerar, bygger och säkrar driften av el- och kommunikationsnätverk i hela Sverige på uppdrag av våra kunder som i huvudsak är operatörer, nätägare och myndigheter. Vi är stolta över att skapa värde för våra kunder och för samhället i stort – vi på Eltel kombinerar kunskap och kompetens med en praktisk inställning till arbete. Vi har ambitionen att vara den bästa arbetsplatsen för dig som gillar utmaningar och som vill ta ett samhällsansvar. Vi söker nu fler engagerade människor som vill bli en del av vårt företag. Vi erbjuder dig möjligheten att etablera ett stort nätverk på kort tid. Vi på Förbifart Stockholm är ett glatt och trevligt gäng som beskrivs som engagerade, kompetenta och roliga. Vi har ett trevligt och lättsamt klimat. Din roll kommer vara varierande, målinriktad, kontaktskapande och spännande, men det bästa av allt är att du får möjligheten att vara med och driva detta spännande projekt framåt tillsammans med kompetenta kollegor! En anställning på Eltel innebär att du är med och bidrar till att Sveriges kritiska infrastruktur som möjliggör såväl förnybar energi som högpresterande kommunikationsnätverk fungerar. Hos oss får du stor variation i dina arbetsuppgifter och frihet tillsammans med mycket ansvar. Det är viktigt för oss att du trivs och utvecklas i ditt arbete, det finns således stora möjligheter att växa med oss om du vill – både inom din roll och genom att testa nytt. Vidare satsar vi på säkerheten och erbjuder en god arbetsmiljö för alla våra medarbetare. Med våra drygt 20 år på marknaden och närvaro i hela Sverige är Eltel en trygg arbetsgivare. Varmt välkommen till oss på Eltel!

26 juni 2025
Sista ansökan:
27 juli 2025
Butikssäljare till Synsam Liljeholmen 75%
Synsam Group Sweden AB
Butikssäljare, fackhandel

Nu söker vi nästa superstjärna till Synsam! Är du en grym teamspelare med stort engagemang och en fena på att leverera i säljdialogen? Då borde du läsa vidare! För oss är kunden alltid nr 1 och som Style & Customer Advisor har du en av våra absolut viktigaste roller i att skapa den bästa upplevelsen för våra kunder! Du kommer jobba med att hjälpa, inspirera och guida våra kunder till att göra de bästa köpen – bland annat genom vår populära abonnemangstjänst Lifestyle som har förändrat branschen. Det bästa? Du får göra det tillsammans med ett grymt team bestående av Store Manager, Optiker och andra Style & Customer Advisors. Känner du igen dig i följande? Du sporras av högt satta mål och drivs av att uppnå resultat tillsammans med teamet Du är full av energi och har ett starkt engagemang Du älskar att överträffa förväntningarna genom att ge bra service och sprida positiv stämning till kunder och kollegor Du tar ansvar för din uppgift, vågar ta initiativ och tänka nytt - du ser det som ditt yttersta mål att guida kunden till det bästa köpet! Går du igång när du läser detta? Kul! Då kan vi vara helt rätt för varandra!  För oss är det inget krav att du har erfarenhet av vår bransch, men om du tidigare har lyckats bra med försäljning och/eller kundservice är det ett stort plus. Funderar du fortfarande på om du ska söka? Hos oss på Synsam får du: Vara en del av ett branschledande företag med innovativa koncept och butiker i toppklass  Ett företag med höga ambitioner, utvecklingsmöjligheter och spännande karriärvägar – exempelvis genom löpande utbildningar i Synsam Academy och vårt interna Aspirantprogram, som utvecklar Style & Customer Advisors till framtida butikschefer En trygg lön genom kollektivavtal men även möjlighet till bonus utifrån teamets prestation Möjlighet till utökat ansvar i butiken. Du kan exempelvis bli ansvarig för Sport-sortimentet, B2B-försäljningen, Lifestyleabonnemanget eller bli Stilexpert, om du är intresserad av mode och trender Utöver detta får du ta del av vårt fina sortiment till förmånliga priser! Om rekryteringsprocessen I vår rekryteringsprocess ingår tester, intervjuer samt bakgrundskontroll. Rekryteringen sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag – så vänta inte! Vi på Synsam söker engagerade och talangfulla personer i alla åldrar! Hos oss värdesätts mångfald och vi tror att olika perspektiv och erfarenheter berikar vårt arbete och bidrar till vår gemensamma framgång. Hoppas vi ses - ta chansen att bli vår nästa säljstjärna!

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Mercus Yrkeskläder söker butikschef till Arlandastad - Ny butik!

Mercus Yrkeskläder söker Butikschef till Arlandastad - Ny butik!    Är du bra på att få andra människor att växa i sin uppgift och att coacha till glädje och lönsamhet? Gillar du att möta kunder hela dagarna? Är du prestigelös och inte rädd för att ta i där det behövs? Och brinner du för försäljning? Ja, då är detta jobb något för dig! Till butiken i Arlandastad söker vi en engagerad Butikschef!   Om oss Mercus Yrkeskläder är en ledande återförsäljare av arbetskläder, skyddsskor och personlig skyddsutrustning. Vi är inne i en expansiv fas och söker nu vår nästa Butikschef till vår nya butik i Arlandastad.    Din roll Som Butikschef hos oss får du en central roll där du kombinerar operativa och strategiska ansvarsområden. Du leder och utvecklar butiksteamet, säkerställer att försäljnings- och verksamhetsmålen uppnås och är samtidigt aktiv i det dagliga arbetet. Oavsett om det handlar om kundmöten, personalledning eller att ta tag där det behövs är du en närvarande och engagerad ledare.   Huvudsakliga arbetsuppgifter och ansvarsområden • Leda, inspirera och utveckla butikens personal genom att skapa engagemang och arbetsglädje. • Ansvara för försäljningen och driva verksamheten mot finansiella mål. • Säkerställa att rutiner följs och att butiken är välorganiserad och inbjudande. • Planera och genomföra varubeställningar samt säkerställa att butiken är välfylld. • Aktivt arbeta med kundservice och försäljning för att skapa långsiktiga kundrelationer.   Vi söker dig som • Har tidigare erfarenhet som butikschef, försäljningschef eller liknande, gärna inom detaljhandel eller konfektion. • Är van att arbeta mot försäljningsmål och har en förståelse för hur man driver butiksverksamhet. • Har god datorvana och erfarenhet av att arbeta i affärssystem (kunskaper i Pyramid är meriterande). • Är flexibel och trivs med varierande arbetsuppgifter och ett högt tempo. Vad vi erbjuder Hos Mercus blir du en del av en dynamisk organisation med engagerade kollegor och lojala kunder. Vi har ett starkt butikskoncept, samtidigt som varje butik ges stor frihet att skapa en unik kundupplevelse. Hos oss får du möjligheten att växa både i din roll och tillsammans med oss som företag.   Om våra kunder Våra kunder är framförallt företagskunder (B2B) och innefattar allt från snickare och chaufförer till fastighetsskötare och servicetekniker. Med välfyllda butiker och ett sortiment anpassat för deras behov är vi en självklar partner i deras vardag.   Praktisk information • Placeringsort: Arlandastad • Omfattning: Heltid, vardagar • Tjänsten tillsätts: Enligt överenskommelse Ansökan Vi rekryterar löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan i dag. Ansökningar tas inte emot via e-post. För eventuella frågor kontakta ansvarig rekryteringskonsult Malin Niklasson på Retail Recruitment.   Välkommen med din ansökan!  Mercus Yrkeskläder har varit en pålitlig partner i arbetslivet sedan vår start 1991. Med rötter i södra och västra Sverige, har vi expanderat till 11 yrkesbutiker och en lättillgänglig webbutik och kundunika webblösningar. Vi är också stolta över att vara en del av börsnoterade Alligo, vilket ger oss ytterligare styrka och stabilitet i branschen. Vad erbjuder Mercus?
Vi erbjuder ett komplett utbud av arbetskläder, profilkläder, skyddsskor och personlig skyddsutrustning. Vi är återförsäljare av branschens ledande varumärken så som Fristads, Helly Hansen Workwear, Snickers Workwear, Blåkläder och många fler. Oavsett om du är hantverkare, fastighetsskötare, servicetekniker eller jobbar på lager eller i butik så har vi produkter som matchar dina behov.
Vi erbjuder även profilprodukter med kundlogga, allt för att kunna klä och profilera ditt företag på bästa sätt.

26 juni 2025
Sista ansökan:
8 juli 2025
Kundtjänstmedarbetare - Solna - Heltid
Simplex Bemanning AB
Kundtjänstpersonal

Just nu söker vi våra nästa stjärnor till jobb inom kundservice till vår kund i Solna i Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta på en trevlig arbetsplats och bygga erfarenhet i ett väldigt härligt och ambitiöst gäng. Låter det spännande? Ditt uppdrag som konsult hos oss kommer att utföras hos vår kund där du bland annat kommer att ge professionell service och support, ta emot inkommande samtal och mail och arbeta med problemlösning. Du har en hel del kontakt med kunderna och samordnar allt som rör verksamheten I jobbet ingår till exempel att: Svara i telefon Hjälpa kunder och kollegor med problemlösning Göra felsökningar Svara på mail och chatt Ta emot bokningar Ge service i världsklass Är du den vi söker? För att lyckas i den här rollen är det viktigt att du uppskattar variation och har lätt för att möta nya människor och situationer. Vi tror att du som uppskattar känslan av att ge riktigt god service kommer att trivas väldigt bra i den här rollen, och vi tar för givet att du alltid är mån om att göra ett bra jobb. Vi välkomnar framför allt dig med goda kunskaper inom service och kundsupport att söka tjänsten. Om du har erfarenhet av liknande arbete, behärskar svenska och engelska muntligt och skriftligt så ser vi det som meriterande. Plats: Solna, Norra Stockholm. Arbetstider: 8-17 Start: Omgående Varmt välkommen med din ansökan! Vi håller löpande intervjuer och rollen tillsätts så fort vi hittar rätt kandidat. Om oss: Simplex Bemanning grundades år 2014 och är verksam i branscher som lager, transport och service. Vi är ett ständigt utvecklande lag som strävar efter att ta nästa steg. Med ett stort fokus på att utbilda framtidens anställda jobbar vi väldigt mycket med ungdomar. Dessa får lära sig att ta del av det ansvar som tillkommer när du jobbar hos Simplex. Unga människor med drivkraften att lära sig saker och anta nya utmaningar ger oss ett försprång gentemot andra inom vår bransch. Vi vet att nyfikenhet och motivation är nycklarna för att utföra varje projekt med kvalitet. Vår personal ser varje dag som ett nytt tillfälle att samla på sig nya erfarenheter samtidigt som de applicerar sin breda kunskap för att utföra sina uppgifter på bästa sätt.

26 juni 2025
Sista ansökan:
26 juli 2025
Livgardet söker sjuksköterska till Försvarshälsan i Kungsängen
Försvarsmakten
Distriktssköterskor

Är du sjuksköterska och nyfiken på Försvarsmakten samt vill vara med och bidra till ett starkare Försvar? Då kan denna tjänst vara något för dig! Vi erbjuder en trivsam arbetsmiljö med ett fantastiskt team och fina förmåner såsom träning på arbetstid. För oss är teamet och delaktighet bland det viktigaste för att utveckla arbetsplatsen. Vi är därmed måna om att våra medarbetare får och vill vara med och bidra med sina olika kompetenser för att resultat och arbetsmiljö ska bli så bra som möjligt. Försvarshälsan är Försvarsmaktens interna företagshälsovård och finns på samtliga garnisonsorter i landet. Vi är en resurs både för arbetsgivaren, arbetstagaren samt värnpliktiga och kadetter. Vårt åtagande är inriktat på hälsofrämjande, förebyggande, behandlande och rehabiliterande åtgärder i syfte att främja en god hälsa samt en god fysisk, psykisk, organisatorisk och social arbetsmiljö. På försvarshälsan arbetar vi tillsammans i team, bestående av läkare, sjuksköterskor, fysioterapeuter, psykologer, hälsopedagog, arbetsmiljöingenjör och medicinsk sekreterare. Försvarshälsan vid Livgardet finns på tre olika geografiska platser, i Kungsängen nordväst om Stockholm, i centrala Stockholm samt vid Militärhögskolan Karlberg i Solna. Huvudsakliga arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna är varierande både i det medicinska perspektivet och utifrån den militära kontext i vilken vi är verksamma i. Tyngdpunkten kommer att ligga på mottagningsarbete för värnpliktiga som genomför sin militära grundutbildning vid Livgardet. Du som sjuksköterska följer ibland med våra värnpliktiga ut i fält under olika utbildningsmoment samt vid militära övningar. Administration, beställningar samt att hålla ordning på mottagningen ingår som en naturlig del av arbetet. I vårt uppdrag ingår även att vara ett stöd, ge rådgivning och utbildning på både individ- och gruppnivå för såväl värnpliktiga samt anställd personal. Som sjuksköterska på Försvarshälsan ingår du i ett tvärprofessionellt arbetslag och du kommer att ha ett nära samarbete med läkare, psykolog, hälsopedagog, fysioterapeut, arbetsmiljöingenjör samt medicinsk sekreterare. Teamarbete genomsyrar vårt arbetssätt i den dagliga verksamheten.  Kvalifikationer • Legitimerad sjuksköterska med specialistkompetens som distriktssköterska alternativt annan vidareutbildning som arbetsgivaren kan bedöma som likvärdig • Minst 5 års yrkeserfarenhet som sjuksköterska • B-körkort Meriterande utbildning/kunskap • Erfarenhet av mottagningsarbete • Erfarenhet av akutsjukvård • Vana av att genomföra vaccinationer • Erfarenhet av att hålla utbildningar • Erfarenhet av att arbeta inom Försvarsmakten • Erfarenhet/intresse av hälsofrämjande arbete/insatser Personliga egenskaper Du kommer att arbeta i en organisation med omväxlande och självständigt arbete där du många gånger förväntas kunna fatta egna medicinska beslut. Samtidigt är det helt centralt att du har en god samarbetsförmåga då du kommer att vara en del av ett engagerat team där samarbete och öppen kommunikation är nyckeln till framgång. Du är en initiativrik person som inte väntar på att någon ska be dig om hjälp, utan aktivt söker efter sätt att bidra till teamets framgång. Då arbetsbelastningen stundtals kan vara ojämn ser vi att du är en person som trivs med att arbeta självständigt och kan identifiera och ta dig an uppgifter även när arbetsbelastningen är lägre. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. Övrigt Tjänstgöringen är i huvudsak förlagd till vår mottagning vid Försvarshälsan i Kungsängen, på Livgardets regemente nordväst om Stockholm. Tjänstgöring vid våra andra mottagningar kan vid behov förekomma och du är en resurs för hela enheten. Arbetstid: 40 h/vecka, måndag-fredag på dagtid, med flextidsavtal. Kvälls- och helgtjänst kan förekomma i samband med t ex militära övningar. Personal i Försvarsmakten har enligt avtal möjlighet till fysisk träning på arbetstid upp till tre timmar/vecka. Tjänsten är tillsvidareanställning med sex månaders inledande provanställning. Tillträde sker så snart som möjligt eller enligt särskild överenskommelse. Individuell lönesättning tillämpas inom ramen för Försvarsmaktens lönepolicy. Upplysningar om rekryteringsprocessen lämnas gärna av: Malin Conde, Enhetschef Tel: 072-1519743, [email protected] Upplysningar om tjänsten lämnas gärna av: Stefan Norin, Specialistsjuksköterska Tel:070-8519685, [email protected] Fackliga företrädare: Kontaktas via växeln 08-58454000 OFR/O Sven Lundberg och Orry Finnermark OFR/S Örjan Jansson SEKO Lise-Lotte Larsson SACO Per Textorius Sista ansökningsdag Välkommen med din ansökan senast 2025-08-15. Din ansökan bör innehålla CV samt ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning.       Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Livgardet är ett av Försvarsmaktens största förband med anor från 1521. Vi utbildar morgondagens soldater, liksom militärpoliser och personal som ska genomföra internationell insats. Vi bevakar de kungliga slotten, vi har säkerhets- och markstridsförband. Vi ansvarar också för att bevara och utveckla svensk militärmusiktradition. Vårt huvudsäte är i Kungsängen utanför Stockholm, men vi finns också i Sollentuna, i centrala Stockholm, Uppsala, Göteborg och Karlskrona. Inom Försvarsmakten finns en stark värdegrund som bygger på öppenhet, resultat och ansvar. Professionell utveckling och personlig hälsa värdesätts och uppmuntras. Det finns goda förutsättningar för intern karriärrörlighet, friskvård samt bra balans mellan arbete och privatliv. En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras. I anställningen ingår även en skyldighet att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

26 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Örbyskolan söker grundlärare mot fritidshem, vikariat
Stockholms kommun
Fritidspedagoger

Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Stockholms Stad, Utbildningsförvaltningen, Örbyskolan Stockholm växer som aldrig förr. Våra ambitioner är höga. Nu söker vi dig som vill vara med och forma morgondagens Stockholm. Beskrivning av arbetsplatsen Örbyskolan är en skola med gamla anor, den äldsta byggnaden är från 1903. Skolan är centralt belägen mellan Högdalen och Älvsjö och har i dagsläget cirka 670 elever från förskoleklass till årskurs 9. Det finns goda kommunikationer med både buss och pendeltåg till och från skolan. En av våra lärare i fritidshem kommer att vara föräldraledig hela höstterminen -25. Därför söker vi en vikarie med motsvarande kvalifikationer. Vi arbetar med åldershomogena grupper och har hög andel utbildade pedagoger på våra tre fritidshem.  Arbetsuppgifter I ditt arbete kommer du att: i samarbete med övriga fritidslärare planera, genomföra och utveckla skolans fritidsverksamhet så att eleverna får en meningsfull fritid, använda ett arbetssätt som är strukturerat, planerat och väl förankrat i styrdokumenten, ingå i ett årskursvist lag bestående av pedagoger från fritidshem och skola, vara mentor till en grupp elever på fritidstid och utifrån detta ansvara för utvecklingssamtal tillsammans med grundskolläraren, behöva vara bekväm med att planera, genomföra och utvärdera arbetspass både i hel- och halvklass, samverka under skoltid där elever i behov av särskilt stöd uppmärksammas, behöva skapa ett förtroendefullt, öppet och respektfullt samarbete med hemmen Kvalifikationer Den som vi söker: har en utbildning som grundlärare mot fritidshem eller motsvarande. har erfarenhet av yrket och en personlig mognad, har en förmåga att skapa och behålla goda relationer med elever, vårdnadshavare och kollegor, ser skolan som en helhet där alla har ett gemensamt ansvar för elevernas utveckling och trygghet, reflekterar över sitt arbete på ett systematiskt sätt, både enskilt och tillsammans med kollegor, är en engagerad, utåtriktad och positiv person som tycker om att finnas i en händelserik och omväxlande vardag, leder och organiserar arbetet så att en trygg lärandemiljö skapas, har goda digitala kunskaper och en förmåga att kommunicera i både tal och skrift, är en tydlig ledare med förmåga att ta initiativ samt instruera, leda och engagera barn i grupp, gör eleverna delaktiga i planeringen och utvecklar elevernas förmåga att lära, har förmåga att utveckla fungerande rutiner och strukturer, har ett konstruktivt och lösningsinriktat förhållningssätt, har erfarenhet av att arbeta med elever med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet och tillämpar 6 månaders provanställning om du inte tidigare varit anställd i Stockholms stad. Välkommen med din ansökan! Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering.

26 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025