Är du en strukturerad och självgående administratör som vill vara med och stötta försäljning och projektleverans i energibranschens framkant? Academic Resource söker nu en noggrann och serviceinriktad Kontorsadministratör / Office Administrator till ett företag i Västerås. Rollen är ny hos kunden och innebär en viktig funktion i ett mindre, men växande team – med potential att växa till en heltidstjänst eller fast anställning på sikt. Start 1 juli, inledningsvis 50% Du kommer att vara spindeln i nätet för försäljningsverksamheten i Sverige. Du arbetar tätt med Sales Manager i Västerås och i nära dialog med projektteam i Oslo och Köpenhamn. Ditt arbete blir avgörande för att affärerna ska kunna hanteras professionellt, effektivt och med hög kundnöjdhet. Arbetsuppgifter inkluderar bland annat: • Administration av kundkontrakt och projekt • Stöd till projektledare och Key Account Manager • Hantering av inköp (PR/PO), logistik och fakturor • Reservdelshantering och leveransuppföljning • Ekonomisk uppföljning av projekt • Kontorsadministration och intern service Vi söker dig som: • Har minst 3 års erfarenhet av liknande roller inom projektverksamhet • Är van att arbeta självständigt och ta egna initiativ i en matrisorganisation • Har erfarenhet av att hantera leverantörskontakter, inköp, fakturor och logistik • Talar och skriver flytande svenska och engelska • Har god systemvana, framför allt i SAP och Officepaketet Meriterande: erfarenhet från elkraftsbranschen eller arbete med högspänningsutrustning, samt kunskaper i franska eller tyska. Om teamet och avdelningen Du blir en nyckelperson i den svenska försäljnings- och leveransverksamhet för högspänningsställverk och transformatorer. Idag finns en Sales Manager på plats i Västerås, medan projektleveransen sker i nära samarbete med kollegorna i Oslo och Köpenhamn. Det är en liten, engagerad grupp som kännetecknas av samarbete, ansvarstagande och en internationell anda. Rollen kräver prestigelöshet, god kommunikation och en känsla för struktur. Varför ska du söka? • Du får arbeta i ett globalt teknikbolag med tydlig samhällsnytta – vi möjliggör framtidens energilösningar. • Flexibla arbetstider och hybridmöjligheter. • En nyckelroll med möjlighet till utveckling och ökat ansvar. • Möjlighet till anställning och heltid på sikt. Ansökan Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt. Klicka nedan på sök tjänsten och fyll i dina kontaktuppgifter, ange referensnamn: oavås0625 Frågor besvaras via mail av ansvarig rekryterare: Ulrica Rosander [email protected] Observera att bakgrundskontroll och kreditupplysning genomförs på slutkandidater.
God Omsorg - en del av God assistans, bedriver avlösarservice och ledsagarservice för kunder i vissa kommuner. Vi är ett företag med stort hjärta och hög kompetens som brinner för det vi gör och har lång erfarenhet inom bland annat assistans. Att värna om våra medarbetare och förenkla tillvaron för våra kunder är kärnan i vår verksamhet som kännetecknas av personligt bemötande, hög tillgänglighet och snabb service. Läs gärna mer om oss på vår hemsida: www.godomsorg.se Om kunden: Sprudlande glad, busig och något blyg kille i yngretonåren med down syndrom som bor i Täby tillsammans med sin familj och två hundar. Han vill komma ut på äventyr där han får röra på sig, han älskar att besöka lekland, simhallen eller ta en skogspromenad med picknick. Hemma sitter han gärna still och kollar på tv eller spelar PS. Kvalifikationer/önskemål om ledsagare/avlösare: Glad och positiv Ansvarsfull Tycka om hundar (familjen har två busiga hundar) Bo i Täby eller i närheten Om tjänsten: Upptill 36 tim/månad, utförs på vardagseftermiddagar eller helgdagar. Tillträde snarast. Som ledsagare följer du med en kund, med en funktionsnedsättning, på olika aktiviteter. Det kan röra sig om shopping, gå på museum eller kanske ta en fika. Som avlösare avlastar du anhöriga till exempelvis ett barn med en funktionsnedsättning i hemmet eller närområdet. Det kan vara för att föräldrarna ska få lite egen tid med andra syskon. Ta nu chansen och skicka in din ansökan så hör vi av oss om förslag på uppdrag som kan passa dig! I din ansökan vill vi ha ett personligt brev där du berättar lite om dig själv och dina erfarenheter, ett CV samt kontaktuppgifter på hur vi kan nå dig. Enligt lagen om registerkontroll och God Omsorgs policy ska den som arbetar med minderåriga uppvisa ett utdrag ur polisens brotts- och misstankeregister innan anställning. Du beställer själv registerutdraget enligt LSS från polisen, blankett finner du här: https://polisen.se/tjanster-tillstand/belastningsregistret/barn-med-funktionsnedsattning/
Vi på Iver brinner för innovationer och god laganda, vi är särskilt intresserad av dig som gillar att tänka nytt och dela med dig av dina tankar. Vi söker nu en affärsorienterad och förändringsdriven Head of Group Financial Control and Accounting. Detta är en nyckelroll i vår ekonomifunktion, där du blir en central spelare i att driva koncernens finansiella rapportering, analys och utveckling av styrningsprocesser – i nära samspel med ledning och ägare. Iver - We empower our Nordic society Iver är en ledande nordisk helhetsleverantör av molnbaserade IT-tjänster med spetskompetens inom drift, cybersäkerhet, cloud och innovation. Våra tjänster är kritiska inte bara för våra kunder utan för digitaliseringen av samhället i stort. Med huvudkontor i Stockholm verkar Iver främst i Norden med en agenda att fortsätta expandera. Iver omsätter drygt 3 miljarder SEK och har cirka 1 500 anställda som arbetar på ett av våra 25 kontor i Norden. Dina huvudsakliga ansvarsområden: Ansvara för Group Financial Reporting och Group Reporting, inklusive Tax Reporting. Leda och utveckla hela Record to Report (R2R)-processen. Säkerställa hög kvalitet inom legal accounting, Group accounting och efterlevnad av IFRS, inklusive IFRS 17. Leverera insiktsfull Financial Analysis till ledning, styrelse och ägare. Vara en nyckelspelare i vår förändrings- och transformationsresa. Leda och coacha ett team med personalansvar. Driva förbättringsinitiativ för processer, system och rapporteringsstruktur. Vad är det som gör denna roll unik? En strategisk nyckelroll i en expansiv fas där du får arbeta nära både operativ ledning och ägarstruktur. Du blir en del av ett tech-bolag som kombinerar innovation, tillväxtambition och struktur – och får samtidigt möjlighet att sätta din prägel på framtidens ekonomifunktion. Vad erbjuder vi dig? På Iver får du möjlighet att arbeta med den senaste tekniken och vara med på en spännande tillväxtresa. Vi är inkluderande och strävar efter ett genuint samarbete mot gemensamma mål. Inom Iver finns stora möjligheter till utveckling och vi finns här för att inspirera dig till att nå dina yrkesmässiga mål. Vi står bakom dig när du vill lära dig mer inom ditt specialområde, ledarskap eller nya områden. Hos Iver är du också en del av ett ambitiöst och innovativt företag, vilket innebär att förbättra, testa, utvärdera och våga ändra hur vi gör saker är viktiga ingredienser för att vi ska utvecklas. Vi på Iver ger samma löfte till våra kollegor som till våra kunder. Löftet är att alltid vara ”beside you”, ”behind you” och ”before you”. Vi kallar det för "The Iver way". Förmåner hos oss: Kollektivavtal & trygga villkor Hybridarbete Friskvårdsbidrag Terminalglasögon Tidsbank – 24 h extra ledighet/år Privat sjukvårdsförsäkring Tjänstepension (ITP) & flexpension Vi söker dig som har: Minst 10–15 års erfarenhet från liknande roller inom koncernredovisning och finansiell kontroll. kompetens inom legal redovisning, koncernredovisning och IFRS. Dokumenterad erfarenhet av seniora roller med personalansvar. Erfarenhet från bolag med Shared Service-funktion samt förändrings- och transformationsarbete. Flytande språkkunskaper i svenska och engelska – både tal och skrift. God systemvana och mycket goda kunskaper i Microsoft Office (Excel, PowerPoint). Meriterande om du har erfarenhet från Private Equity-ägda bolag eller Tech/IT-branschen. Placeringsort: Iver finns på 25 platser i Norden. För denna roll ser vi att du utgår från vårt kontor i Solna eller Alingsås. Övrig information: Vi har kunder inom alla branscher och sektorer inklusive säkerhetsklassad verksamhet, därför genomför vi bakgrundskontroller i samtliga av våra rekryteringsprocesser. Sök till oss! Urval sker löpande, tjänsten kan tillsättas före sista ansökningsdag. Iver eftersträvar en jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Önskad start är snarast eller enligt överenskommelse. Sista ansökningsdag: 2025-08-10. Välkommen att kontakta Jennie Vilhelmsson, [email protected] vid frågor eller funderingar kring tjänsten. Vi ser fram emot din ansökan!
Har du idéer för framtiden och drivs du av utmaningar? I Haninge får du utvecklas tillsammans med trygga kollegor som vill göra skillnad redan idag. Just nu pågår ett av de mest ambitiösa förändringsarbetena i vår kommuns historia. Vi bygger en ny stad, cirka 20 minuter från Söder. Följ med på vår resa. Välkommen att utvecklas med oss Kvarnbäcksskolan är en F-6 skola som har drygt 290 glada och kunskapstörstiga elever och cirka 45 engagerade och kompetenta medarbetare. Våra elever och/eller deras vårdnadshavare kommer från världens alla delar. Därför är det viktigt att du är kulturmedveten och intresserad av att aktivt arbeta för elevernas språkutveckling. Vår skola renoverades under läsåret 2023-2024 och har ljusa fräscha lokaler. I ett socioekonomiskt tufft område som vårt är det viktigt att skolan andas kunskap och trygghet som grund för att våga och vilja utvecklas. Detta kräver också ett medvetet, målinriktat och tidvis hårt arbete, men den dagliga belöningen från elevernas framgångar och stolthet när de lyckas, gör att vi väljer att jobba på Kvarnbäcksskolan. Under kommande läsår kommer stor vikt att läggas vid utveckling av språk- och kunskapsutvecklande arbetssätt i alla ämnen på hela skolan. Detta i samarbete med Skolverket och övriga skolor i kommunen. Vill du vara med och skapa en trygg, kreativ och lärorik miljö för barn? Är du en varm och nyfiken person som brinner för barns utveckling och lärande? Då kan du vara den vi söker. Ditt uppdrag Vi söker två barnskötare/fritidshemsledare till vår kommungemensamma lärstudio, – en plats där barn får utforska, växa och utvecklas i sin egen takt. Du kommer att arbeta i ett team med engagerade kollegor där samarbete, kreativitet och barnets bästa står i centrum. Dina arbetsuppgifter - Stötta och inspirera barn i deras dagliga aktiviteter och lärande - Skapa en trygg och stimulerande miljö både inom- och utomhus - Samarbeta med kollegor, vårdnadshavare och andra aktörer - Bidra till planering, dokumentation och utveckling av verksamheten Vi söker dig som - Har utbildning som barnskötare eller erfarenhet av arbete i fritidshem - Har dokumenterad erfarenhet av att arbeta med barn i behov av särskilt stöd, inklusive barn med neuropsykiatriska funktionsnedsättningar (NPF) - Är lyhörd, ansvarstagande och har ett positivt förhållningssätt - Har god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för barns utveckling - Är flexibel och lösningsfokuserad i ditt arbetssätt Vi erbjuder - En inspirerande arbetsmiljö med fokus på lärande och utveckling - Möjlighet att påverka och vara delaktig i verksamhetens utformning - Ett varmt och inkluderande arbetslag - Fortbildning och kompetensutveckling Båda tjänsterna är tidsbegränsade, med möjlighet till förlängning. Välkommen med din ansökan! I den här rekryteringen har vi redan gjort våra val av annonskanaler och samarbetspartners. Vi undanber oss vänligt men bestämt all form av hjälp med rekryteringen från utomstående aktörer. Haninge kommun ser mångfald som en styrka och välkomnar alla sökande. Vår kompetensbaserade rekryteringsmetodik syftar till att fokusera på individens kompetens och därigenom även motverka diskriminering.
Stockholm – vår huvudstad med miljoner drömmar, förväntningar och ambitioner. Vi jobbar för alla som lever här idag och i framtiden. Nu söker vi dig som vill tänka stort, nytt och annorlunda med oss – för stockholmarna. Välkommen till oss Kista vård- och omsorgsboende drivs av Stockholms Stad och ligger nära Kista centrum. På boendet bor personer med demenssjukdom och somatisk sjukdom. Här finns 7 enheter med 8-13 lägenheter i varje. Vi söker dig som kan arbeta som sommarvikarie. Vi erbjuder Hos oss erbjuds du ett varierande och utvecklande arbete där du som medarbetare är en viktig del i uppdraget att göra skillnad i samhället. Din roll Som undersköterska ger du omvårdnad och social omsorg till de äldre enligt beslut från biståndshandläggare. Du hjälper och stödjer den boende i det dagliga livet för att främja den funktionella förmågan hos denne och hjälpa till med den boendes sociala kontakter. Du ska ansvara för att boende får delta i olika aktiviteter och får stimulans för sitt välbefinnande samt erbjuda den boende möjlighet till utevistelse. Du ska även ha kontakt med anhöriga, medverka vid team möten och skriva social dokumentation. Din kompetens och erfarenhet Vi söker dig som har: -gymnasieutbildning inom omvårdnadsprogrammet eller med bevis om rätt att använda yrkestiteln undersköterska. -god vana av att dokumentera. -mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Det är i övrigt meriterande om du har service vana. Vi behöver dig som är trygg, stresstålig och har en förmåga att se helhetsperspektivet för både boende och verksamheten. Du planerar, organiserar och prioriterar ditt arbete på ett effektivt sätt. Du ska vara serviceinriktad och ha lätt att samarbeta med övriga yrkeskategorier och med anhöriga. Vi lägger stor vikt vid ovan nämnda kompetenser, personlig lämplighet och engagemang för tjänsten. Välkommen med din ansökan! Övrigt Urval och intervjuer kan komma att göras löpande. Stockholms stad arbetar med kompetensbaserad rekrytering som syftar till att se till varje persons kompetens och därmed motverka diskriminering. Välkommen till Järva stadsdelsförvaltning! För att möta dagens och framtidens utmaningar bildades Järva stadsdelsförvaltning 2023. I vår stadsdelsförvaltning utvecklar vi stöd och service med fokus på alla Järvabor. Våra verksamheter präglas av samarbete, mod, empati och respektfullt bemötande. Vi eftersträvar öppen kommunikation och respekt för olikheter och vi tror att mångfald och en jämn könsfördelning bidrar till att utveckla vår verksamhet. Vi hoppas att du som söker vill utvecklas tillsammans med oss. https://start.stockholm/om-stockholms-stad/organisation/stadsdelsforvaltningar/jarva/ kan du läsa mer om Järva stadsdelsförvaltning.
Bilmekaniker sökes till våran kund i Haninge – Få nya möjligheter genom oss! Är du en skicklig bilmekaniker som söker nya utmaningar? Vill du bredda din erfarenhet och få chansen att arbeta hos olika välrenommerade verkstäder? Då kan vi på Aura Personal vara rätt för dig! Om tjänsten Vi söker nu erfarna och engagerade bilmekaniker till kommande uppdrag hos våra kunder runtom i landet. Uppdragen varierar i längd och omfattning – från kortare inhopp till längre anställningar – med goda möjligheter till övergång till anställning direkt hos kund för rätt person. Arbetsuppgifter: -Service och reparation av personbilar och lätta transportfordon -Felsökning med diagnosverktyg -Byten av bromsar, koppling, kamrem och service arbeten -Kundkontakt och rådgivning -Arbete enligt tillverkares riktlinjer och verkstadens rutiner Vi söker dig som -Har fordonsteknisk utbildning eller motsvarande erfarenhet -Har minst 2 års erfarenhet som bilmekaniker -Är självgående, ansvarstagande och lösningsorienterad -Har goda kunskaper i svenska (tal och skrift) -Innehar B-körkort -Erfarenhet av felsökning och arbete med olika bilmärken är meriterande Om oss Aura Personal är ett rekryterings- och bemanningsföretag med kompetenta rekryterare som totalt har över 20 års erfarenhet av bemannings- och rekryteringsarbete. Ett nytänkande, lösningsorienterat och effektivt arbetssätt har gjort att vi under kort tid blivit framgångsrika i vårt arbete. Vi tror på flexibla bemanningslösningar utefter varje kunds respektive behov och värdesätter transparent kommunikation med såväl kund som kandidat. Som kandidat eller medarbetare hos oss blir du en viktig del av vår verksamhet. Vi ser fram emot din ansökan!
Tjänstebeskrivning & erbjudande Är du dansktalande pedagogisk & serviceinriktad samt på jakt efter ett varierande och givande arbete inom teknisk support? Vill du vara en del av ett företag som ständigt strävar efter att göra vardagen enklare för människor som lider av kroniska sjukdomar? Då ska du söka tjänsten som Tech Support Agent hos Nordic Infucare! I rollen som Tech Support Agent hos Nordic Infucare kommer du möta flertalet användarunika ärenden och du kommer vara experten på Nordic Infucares produkter. Du blir användarens första support när de har frågor kring deras tekniska utrustning och telefon, mail och digitala webbformulär kommer vara dina främsta arbetsredskap. Under perioder med mindre aktivitet får du använda din lösningsorienterade sida för att utvärdera, optimera och kontinuerligt förbättra processer för att skapa ett effektivare arbetssätt. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara: - Hantera användarspecifika ärenden över telefon, mail och webbformulär. - Vara Nordic Infucares spjutspets när det kommer till teknisk support. - Ansvara för hela reklamationsflödet. - Ständigt se över och optimera/effektivisera arbetsprocesser. I rollen kommer du hantera supportärenden via telefon och mail vilket ställer höga krav på att du har en god kommunikationsförmåga i både tal och skrift på svenska, danska & engelska. Personprofil Tjänsten passar dig som har stor ansvarskänsla och trivs med att arbeta på ett strukturerat och självständigt sätt. Du kommer arbeta med varierande arbetsuppgifter och ibland flera åtaganden samtidigt men alltid med en hög kvalitetsnivå. Det är av stor vikt att du som ansöker tycker om att arbeta i team då du och dina kollegor hjälps åt för att lösa dagens uppgifter. Vi söker dig som har ett tekniskt intresse och som tidigare har arbetat i en liknande roll inom teknisk support. Vi tror att du är inkännande, servicemedveten och kommunikativ med både kollegor och användare. Du är lösningsorienterad och kan prioritera när akuta situationer uppstår samtidigt som du är noggrann och uppskattar vikten av detaljer. För att lyckas i rollen som Tech Support Agent krävs att du har en god teknisk förståelse, besitter goda kunskaper inom Office-paketet samt är nyfiken på att lära dig allt om Nordic Infucares produkter. Du måste även tala flytande svenska, danska och engelska. Vi värderar dina egenskaper högt och ser gärna att du har en bakgrund inom idrotts- eller föreningslivet. Berätta vilken aktivitet du utövat, på vilket sätt det har format dig som person samt hur du tror att detta påverkar dig i en roll som orderadministratör. Vidare söker vi dig som ställer dig bakom PerformIQs värdegrund och värdesätter en jämn ålders- och könsfördelning såväl som etnisk samt kulturell mångfald. Övrigt Start: Augusti 2025. Omfattning: Deltid, ca 2 dagar i veckan. Arbetstid: Enligt överenskommelse måndag till söndag, mellan 7-22, majoriteten av arbetspassen är mellan 8-17 vardagar. Hemarbete möjligt enligt överenskommelse. Plats: Stockholm, Alvik. Sök redan nu! Vi gör löpande urval men planerar att hålla intervjuer i början av augusti. Uppdraget ingår i vår konsultverksamhet vilket innebär att du kommer att vara anställd av PerformIQ med möjlighet till vidare anställning direkt hos Nordic Infucare. Skicka in din ansökan genom att trycka på ”ansök”. Om du har några frågor är du varmt välkommen att kontakta Oscar Backman på [email protected]. Observera att ansvarig rekryterare är på semester och urval påbörjas den 4 augusti. PerformIQ är ett auktoriserat bemannings- och rekryteringsföretag med en unik profil. Vi erbjuder personal med bakgrund inom idrotts- och föreningslivet kombinerat med utbildning och arbetslivserfarenhet. Genom idrotten har våra konsulter utvecklat prestationshöjande egenskaper och därmed skapat rätt verktyg för att lyckas bättre i arbetslivet. Det är PerformIQ! För mer information, besök www.performiq.se Företagspresentation Nordic Infucare är en ledande leverantör av behandling av patienter som lider av kroniska sjukdomar i hemmiljö och bedriver verksamhet i hela Norden. De levererar innovativ medicinteknisk utrustning som tillhandahåller de mest avancerade behandlingsmetoderna, i syfte att förbättra patienternas livskvalitet. De väljer produkter och skapar lösningar som är anpassade till patienternas behov och de nordiska marknadsnormerna.
Vi på Aura Personal söker nu en planör till vår kund – en av Sveriges största återförsäljare inom bilbranschen. Det här är en möjlighet för dig som trivs i en koordinerande roll och vill bli en del av en modern verkstad med hög servicenivå och god teamkänsla. Som planör ansvarar du för att skapa struktur och flyt i verkstadsarbetet. Du blir navet mellan kundmottagning, tekniker och ledning – och spelar en avgörande roll i den dagliga driften. Om tjänsten I den här tjänsten har du helhetsansvar för planering och schemaläggning av verkstadsflödet. Du ser till att rätt jobb utförs i rätt tid och att både kunder och tekniker får en effektiv och smidig upplevelse. Dina uppgifter inkluderar bland annat: • Planera och optimera beläggning i verkstaden • Ha daglig kontakt med kundmottagare, tekniker och leverantörer • Följa upp nyckeltal, boka om tider och hantera ändringar • Bidra till hög kundnöjdhet genom struktur och kommunikation Vi söker dig som • Har tidigare erfarenhet av planering inom fordonsbranschen eller liknande • Är strukturerad, lösningsfokuserad och serviceinriktad • Har god datorvana – gärna erfarenhet av verkstadssystem som Cabas eller Kobra • Kommunicerar obehindrat på svenska och engelska • Innehar B-körkort Om företaget Du blir en del av ett välkänt varumärke och en trygg arbetsgivare i ständig utveckling. Våran kund är en av Europas största mobilitetskoncerner – vilket ger dig goda möjligheter till fortsatt utveckling inom organisationen. Här får du bland annat: • En modern arbetsmiljö och digitala verktyg • Tydliga processer och stöd från ett engagerat team • Möjlighet till utveckling och intern karriär • Kollektivavtal, förmåner och goda villkor • En familjär kultur där initiativ och ansvar uppmuntras Tjänsten är på heltid med start omgående eller utefter överenskommelse. Fast lön tillämpas. Arbetet som planör är en rekrytering och du kommer anställas direkt hos vår kund. Intervjuer kommer ske löpande, vilket innebär att tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Passa därför på att söka redan idag!
Lärare i Specialidrott – Judo (20%)Stockholms Idrottsgymnasium Stockholms Idrottsgymnasium är en trivsam skola med engagerade elever som kombinerar studier med idrott på hög nivå. Vi söker nu en lärare i specialidrotten judo till vår verksamhet. Om tjänstenVi erbjuder en tjänst på cirka 20% med undervisning i judo på tisdagar och torsdagar förmiddag från och med 13 augusti 2025. Du kommer att arbeta med 6–12 motiverade elever i åldrarna 16–19 år som alla vill utvecklas inom sin idrott samtidigt som de satsar på sina studier. Eleverna går en Nationellt godkänt idrottsutbildning, NIU. I tjänsten ingår utöver judoträning, samarbete med skolans idrottslärare både avseende teori, bedömning och betygssättning. Kvalifikationer Lärarlegitimation (krav) Relevant judotränarutbildning (krav) Erfarenhet av att undervisa eller leda ungdomar inom judo är meriterande Vi söker dig som är engagerad, har god samarbetsförmåga och ett genuint intresse för att stödja unga idrottare i deras utveckling – både som judoutövare och som elever. Om oss På Stockholms Idrottsgymnasium möts idrottsdrömmar och utbildningsmål i en inspirerande miljö. Vi är en skola med cirka 380 elever som tillsammans representerar över 40 olika idrotter – från motionärer till unga elitidrottare som siktar mot toppen. Det skapar en positiv, aktiv och engagerad atmosfär där idrotten är en naturlig del av vardagen. Vi delar en gemensam passion för idrott i alla dess former och vi strävar efter att både som skola och som individer ständigt utvecklas och överträffa våra egna gränser. Hos oss formar vi inte bara idrottare – vi utvecklar framtidens ledare, lagspelare och inspiratörer. Vill du vara med och bidra till vår vinnande tradition? Välkommen till ett lag där gemenskap, utveckling och glädje står i centrum. AnsökanVälkommen med din ansökan så snart som möjligt! Urval sker löpande. Vid frågor, kontakta Fredrik Sohlberg, Biträdande rektor och idrottsansvarig på [email protected] eller 072-3896190.
Om oss Bake My Day är ett av Sveriges snabbast växande bageriföretag. Vi producerar allt från bröd och surdegsprodukter till tårtor, bakelser och färdigrätter. För att möta vår tillväxt har vi byggt en ny toppmodern produktionsanläggning på 10 000 m² i Arlandastad. Om rollen Nu söker vi Dig som vill arbeta med packetering av diverse bakverk för heltidsarbete. Meriterande att du har arbetat på ett större livsmedelsföretag (helst på ett bageri) och har grundläggande hygienutbildning. Bake My Day vill att du är beredd att lägga stort engagemang i ditt jobb och att du trivs i en expansiv bolagsmiljö samt jobba det extra som behövs för att göra varje kund mer än nöjd. Packetering av diverse bakverk såsom bröd och konditorprodukter God samarbetsförmåga är en självklarhet för dig eftersom vi arbetar i ett team och du behöver vara stresstålig då vi ibland har arbetstoppar. Kvalifikationer och erfarenhet Krav Svenska i tal och skrift Meriterande Erfarenhet från livsmedelsindustrin eller bageri Erfarenhet av att arbeta med paketering Vi erbjuder dig En fast arbetsplats med utvecklingsmöjligheter i ett företag som växer snabbt Ett tekniskt varierat arbete där du får jobba med både äldre och ny avancerad utrustning Ett socialt och engagerat team – du blir en viktig del av vår drift Möjlighet att vara med och bygga upp framtidens bageriproduktion i helt nya lokaler Kompetensutveckling och ett nära samarbete med både interna och externa tekniker Välkommen med din ansökan!
Välj ett jobb för att visa detaljer