Säljare till teknikbolag i Stockholm
Andara Group AB
Företagssäljare

Vill du vara med och driva försäljningen på ett innovativt teknikbolag i Stockholm? Har du passion för kundrelationer, teknik och utveckling? Just nu söker vi en engagerad säljare som vill arbeta i en utmanande och spännande roll med fokus på affärer, teknik och tillväxt. Arbetsuppgifter I rollen som säljare får du ett varierande arbete i en snabbt föränderlig miljö. Du kommer både arbeta självständigt och tillsammans med säljteamet för att skapa bästa möjliga kundnytta. Ditt ansvar sträcker sig från att identifiera nya affärsmöjligheter till att bygga långsiktiga, värdeskapande relationer med befintliga kunder. Prospektera, boka och genomföra kundmöten – både fysiskt och digitalt Skräddarsy lösningar och offerter  Följa upp på leads och bearbeta såväl befintliga som potentiella kunder Delta vid mässor, seminarier eller events  Förhandla och slutföra affärer samt löpande arbeta mot uppsatta mål Vara vår kunds ansikte utåt och bidra till fortsatta tillväxt Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning, gärna inom teknik, IT, SaaS eller B2B Mycket god kommunikativ förmåga – både i svenska och engelska Intresse för teknik och digitala lösningar Erfarenhet av att arbeta målinriktat och resultatorienterat Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint) samt CRM-system B-körkort är ett krav Vem är du? Som person tror vi att du är självgående, kommunikativ och har lätt att skapa nya kontakter. Du drivs av att skapa långsiktiga kundrelationer. Du är en problemlösare och trivs att arbeta i ett ambitiöst säljteam. Du har ett starkt eget driv och van att planera din tid med flera bollar i luften. Du är ödmjuk och öppen inför mötet med såväl nya som befintliga kontakter. Mer om tjänsten • Direktrekrytering med fina anställningsvillkor • Tillsättning: enligt överenskommelse under september • Omfattning: heltid • Placering: Centrala Stockholm Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta Linda Gadd på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan

27 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Mainframe Software engineer Deposit team Swedbank
Swedbank AB
Mjukvaru- och systemutvecklare m.fl.

Do you have a passion for Mainframe platform and Cobol development, and would like to be part of one of Swedbank’s most important areas? Join Deposit team in Payments & Accounts Sweden!In Swedbank you have the opportunity to: Develop in z/OS. Deliver secure, appropriate and reliable important IT services in Accounts and Payments area. Work with analysis, development, test and maintenance of services delivered by the team. Have on-call for the IT services maintained by the team. Work in a complex environment. Have fun and enjoy your job! What is needed in this role: Some years of experience working with Cobol z/OS and Mainframe. Good communication skills in English. Good knowledge in Swedish is preferred, as much of the documentation is in Swedish. A solution-orientated mindset with excellent analytical and problem-solving skills as well as a genuine interest for innovation. Collaborative way of working as a mind-set. With us, you can experience: Personal and professional growth through self-leadership and continuous development. Meaningful work that positively impacts our workplace, our customers, and society. An open and collaborative culture that encourages cross-functional teamwork and provides networking opportunities. A supportive and inclusive environment that promotes a balanced and sustainable work-life, with flexible working conditions when suitable for the role. Benefits such as our share based reward program Eken, company pension plan, employee offer for banking products, health insurance. "Join our team and...be a part of a highly dedicated and prestige less team of professionals who enjoy working together in a challenging and inspiring environment." Charlotta Andersson, your future team manager We look forward to receiving your application by 15.08.2025. Location: Stockholm, Sundbyberg Recruiting manager: Charlotta Andersson +46 706735891 We want to inform you that the selection process may begin after the summer holidays. We have made our choice regarding recruitment media and therefore kindly decline contact with ad sellers or sellers of other recruitment services. Swedbank does not discriminate anybody based on gender, age, sexual orientation or sexual identity, ethnicity, religion or disability – everybody is welcome. #LI-Hybrid #LI-MA1

27 juni 2025
Sista ansökan:
15 augusti 2025
Orderadministratör med start omgående
Asta Agency AB
Ordersamordnare m.fl.

Om företaget Asta Agency söker för kunds räkning en orderadministratör med start omgående. Detta är ett konsultuppdrag fram till 31 augusti med möjlighet till förlängning och för rätt person en överrekrytering. Du blir anställd hos Asta Agency och arbetar som konsult hos företaget. Du får mer information om företaget under en första intervju. Om tjänstenI rollen ansvarar du för hantering av samtliga inkommande beställningar och ordrar, både via telefon och digitala kanaler. Du är en viktig första kontakt för kunder och återförsäljare, och förväntas ge snabb och professionell service via telefon, växel och e-post. Du arbetar löpande i ett ärendehanteringssystem där du behandlar inkommande orderunderlag, administrerar ordrar och säkerställer korrekt uppföljning mot kund. Arbetet innefattar även inköp samt kontering och attestering av fakturor i ett ekonomisystem. Som en del av teamet bidrar du även till att koordinera leveranser och installationer inom företagets olika affärsområden. Vid behov backar du upp arbetet i leveransflödet genom att svara på mail och hantera ärenden i leveranskön. Du ansvarar själv för din tidrapportering och förväntas hålla dig uppdaterad kring utvalda leverantörers tekniska tjänster i en rimlig omfattning. Kvalifikationer och egenskaperVi söker dig som är serviceinriktad, tålmodig och noggrann. En person som inger förtroende och trivs i en kommunikativ roll med mycket kundkontakt. Du är strukturerad, fokuserad och har lätt för att organisera ditt arbete på ett effektivt sätt. Som lagspelare bidrar du aktivt till teamets framgång, stöttar gärna kollegor och har en vilja att göra det lilla extra. Du uppskattar samarbete och motiveras av att nå gemensamma mål tillsammans med andra. Minst ett års erfarenhet av en roll inom kundsupport och orderadministration Goda kunskaper i system med erfarenhet av att administrera ekonomi, order och logistikrelaterade ärenden i olika system Goda kunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift  God förståelse för logistik & lagerhantering Gymnasiexamen alternativt högre utbildning B-Körkort  Övrig information Start: Omgående Plats: Södra Stockholm Omfattning: Heltid, konsultuppdrag med möjlighet till förlängning Lön: Enligt överenskommelse Vi tillämpar löpande urval i denna process vilket innebär att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. Vi rekommenderar dig därför att ansöka så snart som möjligt! Har du frågor eller funderingar kring Asta Agencys rekryteringsprocess, tveka inte att höra av dig till [email protected]. Om Asta AgencyAsta Agency är ett rekryterings- och bemanningsföretag som hjälper företag att hitta rätt tjänstemän i hela Sverige med fokus på Stockholm, Göteborg och Malmö. Vi rekryterar och hyr ut specialister och generalister inom försäljning, marknad, HR, kundservice, ekonomi, administration, IT och tech. Med fokus på kvalitet, långsiktighet och smarta lösningar stöttar vi både företag och kandidater i nästa steg. Läs mer om hur vi arbetar med rekrytering, bemanning och hyrrekrytering på astaagency.se.

27 juni 2025
Sista ansökan:
14 december 2025
Kvartermästare till LSE/FMTIS
Försvarsmakten
Civilingenjörsyrken inom logistik och produktionsplanering

Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemsförband (FMTIS) söker en Kvartermästare till Ledningsstödsenhetens (LSE) stab, för närvarande placerad i Stockholm. Huvudsakliga arbetsuppgifter Kvartermästaren är underställd avdelningschefen för LSE Stab (tillika enhetens stabschef) och har det övergripande logistikansvaret på enheten. I din befattning som kvartermästare kommer du att planera och leda materieltjänsten, leda inventering och aktivt stödja materielhandläggarna på respektive avdelning. Du kommer också i hög grad vara delaktig i att stödja avdelningschefen i arbetet med enhetens utveckling, planering och kvalitetsuppföljning. I det dagliga arbetet ingår flera kontakter med andra enheter och avdelningar inom FMTIS men även med övriga delar ur Försvarsmakten. Eftersom enheten är utspridd på tolv orter i landet är tjänsteresor en naturlig del av ditt arbete. KRAV Kvalifikationer • Erfarenhet av Försvarsmaktens materielsystem • Erfarenhet av arbete med logistik • God kännedom om system Lift och PRIO (SAP) •  Goda färdigheter i Microsoft Word, Excel, Powerpoint och SharePoint • God förmåga att uttrycka dig i tal och skrift på svenska och engelska • B-körkort (för manuell personbil) Personliga egenskaper Du öppen och social. Du har en god samarbetsförmåga men kan också agera självständigt och är van vid att ta stort personligt ansvar. Du har förmåga att växla tempo, är serviceinriktad, besitter god analytisk förmåga och kan se detaljernas betydelse för helheten. Stor vikt kommer läggas vid din personliga lämplighet och att du bedöms passa i den befintliga arbetsgruppen. Meriterande • Erfarenhet av och kännedom om Försvarsmaktens ledningssystem Övrigt I Försvarsmakten benämns tjänsten kvartermästare. Anställningsform: tillsvidareanställning på heltid som yrkesofficer eller civil och inleds med 6 månaders provanställning för dig som inte sedan tidigare är anställd inom Försvarsmakten. Arbetsort: Stockholm   Upplysningar om befattningen och rekryteringsprocessen Vill du veta mer om befattningen är du välkommen att kontakta Eva-Maria Forsberg eller Diana Oros - växel 019 393 500. Fackliga företrädare OFRS - Martin Sparr, [email protected] alternativt [email protected] SEKO - Matz Felix, [email protected] alternativt [email protected] SACO - Agnetha Landquist, [email protected] alternativt [email protected] OFRO - Heikki Videll, [email protected] alternativt [email protected] Ansökan Välkommen med din ansökan senast 2025-08-29. Din ansökan bör innehålla CV, svar på angivna urvalsfrågor samt ett ansökningsbrev där du motiverar varför du är lämpad för denna befattning. Ansökningar till denna befattning kommer endast tas emot via Försvarsmaktens webbplats. -------------------------------------------------------- Information om Försvarsmakten och det rekryterande förbandet: Försvarsmaktens telekommunikations- och informationssystemförband, FMTIS, säkerställer Försvarsmaktens förmåga att kommunicera och leda - dygnet runt, året om. Förbandet har ett samlat ansvar för Försvarsmaktens tekniska ledningssystem som stödjer militära insatser till sjöss, på land och i luften – i Sverige och utomlands. Förbandet har över 1 800 medarbetare på mer än 30 orter runt om i landet. Läs mer på https://jobb.forsvarsmakten.se/fmtis En anställning hos oss innebär placering i säkerhetsklass. Vanligtvis krävs svenskt medborgarskap. Säkerhetsprövning med registerkontroll kommer att genomföras före anställning enligt 3 kap i säkerhetsskyddslagen. Med anställning följer en skyldighet att krigsplaceras samt att tjänstgöra utomlands. Innebörden av detta varierar beroende på typ av befattning. Till ansökan om anställning ska CV och personligt brev bifogas. Om du går vidare i anställningsprocessen ska alltid vidimerade kopior av betyg och intyg uppvisas. Samtal från externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes.

27 juni 2025
Sista ansökan:
29 augusti 2025
Sjuksköterska
Hedda Care AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Är du också en Hedda? Vi söker nu dig som är sjuksköterska och vill bli en del av vårt härliga team på Heddas försäkringsmottagning i Stockholm. På mottagningen välkomnar vi patienter som har en sjukvårdsförsäkring eller betalar privat. Vi har en mycket hög servicenivå gentemot patienter såväl som försäkringsbolag och vi letar nu efter en noggrann och effektiv kollega som liksom vi alltid strävar efter att leverera det bästa. För jobbet behöver du ha en mycket god datorvana, vara noggrann och självgående. Det är starkt meriterande att ha erfarenhet av systemen Kuralink och Webdoc. Tjänsten innefattar framförallt administrativt arbete i form av kontakt med våra kunder (försäkringsbolag), patienter samt interna ekonomifunktioner. Visst kliniskt arbete förekommer. Vi lägger stor vikt vid din personlighet och kommer att intervjua löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdatum. Vi avsäger oss vänligt men bestämt kontakt med rekryteringsföretag. Hedda Care är en svensk vårdkoncern som levererar vårdtjänster till privatpersoner, försäkringsbolag, företag och regioner. Företaget grundades hösten 2019 och har sedan dess haft en mycket snabb tillväxt. I dag har Hedda Care kliniker i Stockholm och Malmö. Huvudkontoret ligger på Riddargatan 1 i centrala Stockholm.

27 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Urologen söker en sjuksköterska
Danderyds Sjukhus AB
Grundutbildade sjuksköterskor

Om du är sjuksköterska som värdesätter ett gott arbetsklimat och gillar att bidra med din kunskap och tillsammans med kollegor jobba med patientens bästa i fokus? Då är du rätt person för jobbet! I vår arbetsgrupp tar vi tillvara på varandras olika erfarenheter, det är det som kompletterar oss. Det finns goda möjligheter att vidareutveckla och fördjupa dina kunskaper. Vill du ha en bra introduktion på arbetsplatsen? Vi erbjuder individanpassad introduktion och ett sjukhusövergripande introduktionsprogram om du skulle vara nyexaminerad sjuksköterska. Vill du arbeta efter tydliga rutiner? Vi erbjuder tydliga arbetssätt och rutiner för att skapa smidighet i det dagliga arbetet. Vill du hinna med ditt jobb? Vi vårdar 6 patienter per sjuksköterska/undersköterska under dag- och kvällstid för att göra vården så säker som möjligt och för att ha en god arbetsmiljö. Vill du kompetensutvecklas? Vi erbjuder stora möjligheter till vidareutbildning både internt och specialistutbildningar. Vill du ha stöd i ditt dagliga arbete som sjuksköterska? Vi har stödfunktioner såsom farmaceuter, vårdsamordnare, fysioterapeuter och kontaktsjuksköterskor. Vill du arbeta i ett öppet klimat med erfarna kollegor? Vi erbjuder kollegor som du kan fråga om allt! Vill du påverka ditt schema? Vi erbjuder individuell schemaplanering där du i stor mån kan påverka ditt schema. Vad erbjuder vi dig? Friskvårdsbidrag på 5000kr/år. Heltidstjänst 38:15h/vecka. En god arbetsmiljö. En mentor. Ny kunskap som du bär med dig resten av livet! Dina förmåner - Danderyds sjukhus Önskar du komma och hospitera för att se hur vi arbetar? Du kan då vända dig till Anna Cohen, vårdenhetschef eller Filippa Tysk, biträdande vårdenhetschef. Vårdavdelning 65 är klinikens urologiska vårdavdelning med 12 vårdplatser. Vi har både ett elektivt och akut flöde till avdelningen, där de elektiva patienterna genomgår kirurgiska ingrepp för cancer i urinvägarna, urinblåsa, prostata eller njure. Varje dygn tar vi även emot akuta patienter som kan ha drabbats av njurstensanfall, urosepsis, hematuri och andra symtom ifrån urinvägarna. Vi vårdar även akuta patienten med kirurgiska besvär. Arbetsbeskrivning I din roll som sjuksköterska på vårdavdelning planerar, leder och utför du specifikt urologiskt och ibland kirurgiskt omvårdnadsarbete. Du arbetar fortlöpande med observationer, ansvarar för pre- och postoperativ omvårdnad, smärtlindring, palliativ vård samt säkerställer att patienten är optimerad inför operation. I arbetsuppgifterna ingår även att göra självständiga bedömningar, samt att arbetsleda omvårdnadsteamet. Kvalifikationer Vi söker dig som är legitimerad sjuksköterska eller på väg att få din legitimation. Erfarenhet och utbildning inom urologi och/eller kirurgisk vård är meriterande. Personliga egenskaper En förutsättning för att du ska trivas hos oss är att du gillar att arbeta i det patientnära arbete och att du värderar ett gott arbetsklimat högt.  Vi värnar om våra patienter och ser gärna att du som sjuksköterska aktivt arbetar personcentrerat.  Att se möjligheter i stället för hinder tror vi är bra, då vi arbetar i en snabbt skiftande verksamhet där tempot ibland kan vara högt. Du är flexibel och har god samarbetsförmåga. Din muntliga kommunikationsförmåga är god och du har ett strukturerat arbetssätt och förmåga att se helheten. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Ansökan Intervjuer sker löpande under ansökningstiden och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Vid rekrytering av medarbetare till verksamhet som kan komma att hantera barn och/eller ungdomar upp till 18 år tar vi utdrag ur belastnings- och misstankeregistret inför eventuell anställning. Om Danderyds sjukhus Danderyds sjukhus är ett av Sveriges största akutsjukhus med natur, vatten och t-bana runt knuten. Hos oss arbetar omkring 4500 medarbetare och vi tar emot 2000 studenter varje år. Här möts akutsjukvårdens puls med högkvalitativ vård och det nära omhändertagandet. Vi hjälper varandra och ger dig möjligheten att växa och utvecklas från student till erfaren medarbetare. Du som värnar patienten och du som vill driva patientnära forskning kommer trivas här. Danderyds sjukhus har en egen institution vid Karolinska Institutet vilket innebär ett omfattande uppdrag inom klinisk forskning och grundutbildning. Detta uppdrag är starkt integrerat med den kliniska verksamheten och sjukhusets utveckling. Vi vill vara en arbetsplats att längta till. Från och med den 1 januari 2025 är Danderyds sjukhus en förvaltning inom Akutsjukhusnämnden i Region Stockholm. https://www.ds.se/om-oss/om-ds/ Om verksamheten Verksamhetsområdet Kirurgi och urologi bedriver både akut och elektiv kirurgi och urologi samt operationsverksamhet i öppen- och slutenvård dygnet runt. Vi behandlar och vårdar patienter från i huvudsak Stockholms län, men även utomläns och utlandspatienter med kirurgiska eller urologiska sjukdomar. Patienterna tas om hand på flera olika specialistmottagningar, två operationsavdelningar samt fyra vårdavdelningar med olika profilområden; kolorektalkirurgi, kirurgi i övre mag-tarmkanal, överviktskirurgi och levertumörer samt urologi. Här jobbar cirka 460 medarbetare. Att söka jobb i Region Stockholm Vi eftersträvar jämställdhet och jämlikhet på vår arbetsplats och ser gärna sökande med olika bakgrund och förutsättningar. Vi tar endast emot ansökningar via detta system. Ansök genom att klicka på knappen ”Ansök”. Ansökningar per brev eller e-post beaktas inte. Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare av ytterligare jobbannonser. Vårt rekryteringssystem kan inte hantera anonyma ansökningar eller sökande med skyddade personuppgifter. Om du har skyddade personuppgifter ber vi dig att kontakta den kontaktpersonen som finns angiven i annonsen. Din ansökan kommer då att hanteras utanför rekryteringssystemet. Du bör även vara försiktig med vilken information du lämnar i din ansökan och endast ta med information som är relevant för den aktuella befattningen. Region Stockholm ansvarar för hälso- och sjukvård, kollektivtrafik, regional utveckling och bidrar till kulturlivet. Varje dag, dygnet runt. I landets snabbaste växande region. Tillsammans skapar vi Europas attraktivaste storstadsregion. https://www.regionstockholm.se/jobb

27 juni 2025
Sista ansökan:
24 augusti 2025
TV/data/mobilspels intresserad kille söker likasinnad! ( Kontaktperson)
Sigtuna kommun
Elevassistenter m.fl.

Sigtuna kommun är en plats med stor spännvidd. Här ryms levande landsbygd, småstad och en internationell flygplats. Ett rikt kulturarv och kulturell mångfald. En stolt historia och stora framtidsplaner. Kanske är det därför drivkraften är så stark att växa, förändras och utvecklas. Det är också därför det är så spännande att arbeta här. Hos oss blir du del av en trevlig och prestigelös kultur där vi hjälps åt och tar tillvara på varandras kunskap, olikheter och erfarenheter. Arbetet är ofta omväxlande, ibland utmanande men alltid meningsfullt. Välkommen hit! Vård- och omsorgsförvaltningen ger service, stöd, vård och omsorg till äldre och personer med funktionsnedsättning samt ansvarar för myndighetsutövning enligt gällande lagstiftning. Förvaltningen bedriver verksamhet inom äldreomsorg, LSS, socialpsykiatri, hälso- och sjukvård, anhörigstöd och myndighetsutövning. Allt arbete utförs med invånaren i fokus med utgångspunkt i värdegrunden; bemötande, delaktighet, förtroende och trygghet. Tillsammans gör vi varandra bra och arbetar för att uppnå vård- och omsorgsförvaltningens vision livskvalitet hela livet. ARBETSUPPGIFTER Just nu söker vi en kontaktperson för en 15 årig kille med autismspektrumtillstånd ( AST) och ADHD som bl.a tycker om att spela mobil och dator/TV spel men även andra brädspel. Kan motiveras till andra aktiviteter också som bowling och basket tex. Som kontaktperson fungerar du främst som en vän och medmänniska. Du finns som ett stöd och samtalspartner, ger råd i vardagsfrågor och gör roliga saker ihop, allt för att minska den sociala isolering som förekommer. Vanligtvis träffas ni två tillfällen per månaden (två till fyra timmar per gång) och har viss telefonkontakt däremellan. När och var ni träffas och vad ni hittar på, bestämmer ni tillsammans. Uppdraget är ideellt, men du får ersättning för din insats i form av arvode och omkostnadsersättning enligt SKR:s riktlinjer. Som kontaktperson gör du en viktig och värdefull insats, samtidigt som du själv växer med uppdraget. KVALIFIKATIONER Önskemål om kontaktpersonen: • Kille eller tjej mellan 20-25 år • Du är en trygg person med ett kreativt tänk, gillar att lösa problem på nya sätt och har gärna ett tydligt intresse för spel. • Gärna erfarenhet inom NPF- diagnoser ( genom anhörig eller arbete) men det är inget krav.  Vi erbjuder dig ett betydelsefullt uppdrag, där du som medarbetare uppmuntras att fatta egna kloka beslut. För att få ytterligare inblick i uppdraget, finns en film som förklarar rollen och ansvaret. https://kunskapsguiden.se/omraden-och-teman/funktionshinder/kontaktperson-enligt-lss/filmer-om-insatsen-kontaktperson/ ÖVRIGT Tjänsten är tidsbegränsad på ett år med möjlighet till förlängning. Din ansökan gör du enkelt genom att bifoga ditt CV och svara på några urvalsfrågor kopplade till denna tjänst. Vi ber dig dock att inte bifoga personligt brev. Före erbjudande om anställning ska ett giltigt utdrag ur belastningsregistret uppvisas. Vi undanber oss erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp.

27 juni 2025
Sista ansökan:
20 juli 2025
Projektledare inom investeringsstyrning till myndighetskund i Stockholm
Devotum AB
Ingenjörer och tekniker inom bygg och anläggning

För vår kunds räkning söker vi just nu en erfaren projektledare till ett uppdrag inom åtgärdsval och investeringsstyrning till en myndighetskund i Stockholm. Uppdraget är på deltid och förväntas starta 2025-10-01 och pågå till och med 2027-10-30, med möjlighet till förlängning.  Om uppdraget Du kommer att ha en nyckelroll i att leda 2–3 åtgärdsvalsprojekt i tidiga skeden av investeringsprocessen. Projekten syftar till att utreda, analysera och ta fram beslutsunderlag inför beslut om reinvesteringar inom områden som fordon, fastigheter, spåranläggningar och tekniska system. Arbetet sker inom enheten Investeringsstyrning på teknikavdelningen, där målet är att säkerställa god styrning av tekniska tillgångar i kollektivtrafiken. Som projektledare ansvarar du för att driva behovsanalyser, samordna tvärfunktionella samarbeten, utvärdera alternativ, samt ta fram underlag enligt regionens riktlinjer för investeringar (God ekonomisk hushållning). Uppdraget kräver mycket god samarbetsförmåga, vana av komplexa tekniska miljöer och en god förståelse för såväl hållbarhet, risk, ekonomi och tekniska krav. Exempel på arbetsuppgifter - Leda 2–3 åtgärdsvalsprojekt inom teknikområdet. - Samordna behovsanalys, målformulering och utvärdering av åtgärdsalternativ. - Ansvara för framtagning av beslutsunderlag till inriktningsbeslut (ekonomi, risk, hållbarhet, effektmål). - Säkerställa tvärfunktionell samverkan internt och externt. - Arbeta enligt gällande investeringsprocess, dokumentationskrav och säkerhetsrutiner. Övrigt: Start: 2025-10-01 Slut: 2027-10-30 Omfattning: 50% Placering: Kungsholmen, Stockholm. Möjlighet till distansarbete.  Bakgrundskontroll: Säkerhetsprövning är en del av processen. Anställningsform: Anställd hos Devotum då kunden inte godkänner underleverantörer i denna process. Om dig Vi söker dig som uppfyller nedan obligatoriska krav: - Minst 5 års erfarenhet från liknande roll/roller inom samhällsbyggnad (Projektledare, Utredningsledare, Uppdragsledare, Projekteringsledare eller Deluppdragsledare). - Erfarenhet av minst 2 liknande utredningsarbeten (Åtgärdsval, åtgärsvalsstudie, förstudier eller annat projekt i tidigt skede). - Minst 3 års högskoleutbildning. - Erfarenhet från minst 2 projekt/uppdrag av att sammanställa utredningsarbeten till rapport och skapa formella beslutsunderlag. Det är meriterande om du även uppfyller följande krav: - Minst 2 års erfarenhet från arbete inom eller i samarbete med den offentliga sektorn där man fått förståelse för beslutsfattande i politiskt styrd organisation. - Erfarenhet från minst 1 projekt/uppdrag som hanterat strategiska frågor inom fastigheter. Önskade personliga egenskaper: - Handlingskraftig genom att skapa framdrift med förmåga att leverera.  - Systematisk och strukturerad, förmåga att skapa förutsättningar för effektiva arbetssätt.  - Har lätt att samarbeta med andra.  - Kommunicerar enkelt och tydligt med fokus på mottagarens förutsättningar och behov. - Strategisk med förmåga att tänka långsiktigt.  - Goda kunskaper i svenska i tal och skrift. Ansökan Låter uppdraget intressant? Skicka in din ansökan snarast då urvalsarbetet och intervjuer kommer ske löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Du ansöker enkelt genom att skicka in ditt CV samt svara på några frågor. De kandidater som bäst matchar rollen kommer telefonintervjuas och sedan bli kallade till en intervju hos oss på Devotum. Nästa steg är en intervju hos vår kund. Referenstagning är en del av processen. Har du några frågor om uppdraget är du välkommen att höra av dig till ansvarig Konsultchef Corazon Wiksell på 070-586 93 11 eller [email protected].  Känn dig trygg som konsult hos Devotum Som konsult hos Devotum har du möjlighet att välja om du vill fakturera genom ditt eget bolag eller bli direkt anställd hos oss. Som anställd hos Devotum erbjuds du alltid schyssta villkor enligt kollektivavtal (Almega) som bland annat innefattar friskvårdsbidrag, tjänstepension och försäkringar. Hos oss är varje konsult viktig och våra konsultchefer finns alltid till hands för att ge dig den support och vägledning du behöver under hela uppdragsperioden.

27 juni 2025
Sista ansökan:
17 augusti 2025
Driven säljare till Ludvig & Co

Är du en driven och resultatinriktad säljare som är redo att ta nästa steg i din karriär? Vi söker nu efter dig som vill bli en del av vårt växande team och bidra till vår fortsatta framgång och försäljning av redovisningstjänster! Ludvig & Co erbjuder spetskompetens inom ekonomi, juridik, och fastigheter till landets företagare. Med 1300 medarbetare på närmare 100 orter över hela landet har vi en oslagbar kompetensbredd. Om rollen Som säljare hos oss kommer du att spela en central roll i att etablera uppsökande nykundsförsäljning på Ludvig & Co. Vi letar efter en självgående och ambitiös individ som är redo att hantera utmaningar och arbeta för att uppnå och överträffa våra försäljningsmål. Du kommer utgå från kontoret på Kungsholmen och jobba i Stockholmsområdet. Du kommer att fokusera på att sälja tjänster inom ekonomi men även arbeta med tjänster inom rådgivning och juridik, uteslutande inom B2B. Arbetsuppgifter Ta kontakt med potentiella kunder genom flera kontaktytor – telefon, mail, LinkedIn Bygga och underhålla ett stort kontaktnät Besöka mässor och event i syfte att skapa nya kontakter och skapa säljaktivitet Förhandla avtal och slutföra försäljningar Ha ett tätt samarbete med kollegorna i säljteamet samt från övriga affärsområden Utföra prospektering utifrån uppsatt målgrupp och erbjudande Att följa uppsatta strukturer och instruktioner Din profil Erfarenhet av att driva hela säljprocesser från prospektering, genomförande av  möte, behovsanalys, presentation och offert till avslut Erfarenhet av att boka egna möten Erfarenhet av tjänsteförsäljning Hög IT-mognad Erfarenhet av att dokumentera säljarbetet i CRM Personliga egenskaper Vi söker dig som har en positiv attityd och en stark vilja att uppnå resultat. Du är kreativ och flexibel, och trivs med att jobba proaktivt. Din drivkraft och motivation är nyckeln till framgång i denna roll. Vi erbjuder Vi ger dig verktyg och stöd för att växa i din roll och hos oss finns det inga gränser för din utveckling. Din chef Joakim, Försäljningschef, har lång erfarenhet av försäljning i branschen och du blir en del av ett säljteam som delar erfarenheter och tips för att växa tillsammans. Vi erbjuder även: Kollektivavtal Tjänstepension enligt ITP Förkortad arbetstid del av sommarhalvåret. Friskvårdsbidrag 5000 kr. Utfyllnad av föräldralön. Anställningsvillkor Anställningsform: Heltid, tillsvidare Arbetstid: 08-17 Lön: Fast lön med prestationsbaserad bonus Tillträde: Omgående eller enligt överenskommelse Vi erbjuder en dynamisk arbetsmiljö där du har möjlighet att växa och utvecklas inom försäljning. Är du redo att ta steget in i en spännande säljroll där du kan göra skillnad? Vi ser fram emot din ansökan! Skicka in din ansökan via vår rekryteringsplattform redan idag! Sökord: säljare, försäljning, kundrelationer, affärsutveckling, dynamisk arbetsmiljö

27 juni 2025
Sista ansökan:
27 augusti 2025
Lärare i fritidshemmet
Huddinge kommun
Fritidspedagoger

I Huddinge kommun arbetar vi för att skapa ett hållbart samhälle, där natur, teknik och god service samspelar. Huddinge är en stor Stockholmskommun med cirka 6 400 medarbetare och fler än 110 000 invånare. Hos oss känner du dig trygg, delaktig och stolt när vi med kraft gör skillnad, varje dag! Barn- och utbildningsförvaltningen jobbar på uppdrag av förskolenämnden och grundskolenämnden. Förvaltningen ansvarar för förskoleverksamhet, skolbarnomsorg, grundskola och anpassad grundskola. Vårt viktigaste uppdrag är att ge alla barn och elever i Huddinge möjlighet att utvecklas till sin fulla potential i en trygg utbildningsmiljö. Här spelar alla våra anställda en viktig roll i genomförandet. Vistaskolan är en F-9 skola med ca 820 elever. Här arbetar en engagerad personalgrupp med att ge våra elever de absolut bästa förutsättningarna för en inspirerande och lärorik skoltid. Vår verksamhet bygger på respekt och tillit där alla elever kan finna trygghet och studiero. I trivsamma, moderna lokaler, omgärdad av härlig natur, strävar vi efter att ge eleverna en trygg, skapande, utvecklande och fantastisk start i livet. Skolan har en hög grad av digitalisering och arbetar med Ipads i åk F-6 samt Chromebooks i åk 7-9. Vår vision lyder: Ett meningsfullt och lustfyllt lärande för alla. Beskrivning av arbetsuppgifter Vi söker en erfaren lärare mot fritidshemmet med inriktning bild som har tidigare erfarenhet av arbete på lågstadiet.  Som grundlärare i fritidshem kommer du att ansvara för att planera, genomföra och utvärdera fritidshemmets verksamhet enligt Lgr22 och gällande styrdokument. Du kommer att leda avdelningens fritidsverksamhet, skolans rastverksamhet och trygghetsarbetet i nära samarbete med andra grundlärare och pedagoger. Du ansvarar för att fritidshemmet håller hög kvalitet och att kommunikationen mellan fritidshem och hem är tydlig. Med din beprövade erfarenhet kommer du att utveckla fritidshemmets verksamhet tillsammans med dina kollegor. Under skoldagen samarbetar du med lärare och elevhälsan för att säkerställa att elevens hela skoldag blir så bra som möjligt. Du ser utveckling som ett ledord och strävar efter att varje elev ska nå sin fulla potential. I arbetslaget arbetar du fokuserat med planering, genomförande, uppföljning och dokumentation tillsammans med dina kollegor. Du förstår vikten av att arbeta relationellt och ser det som en självklarhet att stödja elevernas sociala utveckling och lärande. Du deltar aktivt i utvecklingsarbetet av den pedagogiska verksamheten.  Kvalifikationer Vi söker dig som är en behörig och erfaren lärare mot fritidshem med inriktning bild. Du har tidigare erfarenhet av arbete i Förskola och erfarenhet av att utveckla och driva fsk.  Stor vikt kommer att läggas på personliga egenskaper, tidigare arbete mot fritidshem och erfarenhet av lågstadiet. Upplysningar: Fotini Lejonstad, Biträdande rektor [email protected] (mailto:[email protected]) Förmåner: Arbeta i Huddinge kommun (https://www.huddinge.se/arbete-och-karriar/arbeta-i-huddinge-kommun/#Formaner)

27 juni 2025
Sista ansökan:
13 juli 2025