Om rollen: Du kommer att arbeta för en etablerad välgörenhetsorganisation som fokuserar på att förbättra hälsa och livsvillkor för människor i utsatta delar av världen. Genom fysiska kundmöten bidrar du till att skapa bättre tillgång till sjukvård, rent vatten och utbildning. Ditt arbete gör verklig skillnad för barn, kvinnor och hela samhällen. Du utgår från Stockholm och arbetar i både innerstad och närliggande områden. En del resor inom regionen kan förekomma, men du har alltid en tydlig plan och struktur för dina besök. Vi erbjuder en gedigen introduktionsutbildning och löpande coachning från erfarna kollegor. Vi söker dig med hjärtat på rätt plats, god social förmåga och en vilja att utvecklas och växa tillsammans med oss. Vi söker dig som: Är myndig och talar flytande svenska. Har en positiv attityd och lätt för att ta kontakt Trivs i en social och aktiv arbetsmiljö Har körkort (meriterande men inget krav) Tidigare erfarenhet av försäljning inom välgörenhet (inget kav men mycket meriterat) Vi erbjuder: Heltidstjänst Fast grundlön + attraktiv provision utan tak Du utgår från Stockholm – stationerad och rörlig inom området Utbildning, utvecklingsmöjligheter och mentorskap En härlig teamkänsla med gemenskap, aktiviteter och tävlingar Bonusar, events och firanden vid varje framgång Ansök redan idag för att ta nästa steg i din karriär! För frågor, kontakta: Emmy Zachrisson – [email protected] – 076-872 31 42 Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53
Svenska kraftnät är en av de viktigaste aktörerna för en hållbar energiomställning. Som Operativ Förhandlingschef, (vik), erbjuds du ett av Sveriges viktigast HR jobb, i vilket du varje dag kommer att bidra till Sveriges elförsörjning. Vi behöver dig för att lyckas med vårt samhällsviktiga uppdrag att elektrifiera Sverige. Välkommen till Gemensamma funktioner - en integrerad del av Svenska kraftnät som ska lösa de gemensamma utmaningarna. Gemensamma funktioner stöttar hela affärsverket och jobbar dagligen för att förverkliga Svenska kraftnäts gemensamma mål. Divisionen består av kommunikation, HR, rättsavdelning, inköp, säkerhet och beredskap samt fastighet och hållbarhet. Vi behöver kreativa, innovativa förmågor med olika kompetenser – är Du en av dem? Läs mer om vår arbetsplats här: Vår arbetsplats | Svenska kraftnät (svk.se) Om tjänsten Rollen som vikarierande förhandlingschef innebär en kombination av strategiskt och operativt arbete inom det arbetsrättsliga området. Förhandlingschefen har ett övergripande ansvar för att leda och samordna arbetsrättsliga frågor, centrala samverkansmöten samt fackliga förhandlingar på verksnivå. Utöver detta förväntas personen kunna stötta i operativa HR-frågor med koppling till avtal och villkor, där behov finns i verksamheten. Rollen innebär att både kunna fatta självständiga beslut på strategisk nivå och samtidigt arbeta praktiskt med utredningar och rådgivning i avtals- och arbetsrättsliga frågor. Förhandlingschefen ansvarar också för att bedöma och besluta om lokala omställningsmedel. Förhandlingschefen är även ett stöd i lönebildningsarbetet, tillsammans med HR-specialist lönebildning, genom rådgivning till verksamheten, medverkan i lönerevisionsprocessen samt deltagande i lönekartläggningar. I uppdraget ingår också att hålla utbildningar inom arbetsrätt, samverkan och villkorsfrågor samt att vara en aktiv part i HR:s digitaliseringsarbete. Tjänsten är placerad på enheten HR strategi och processer, som idag består av åtta medarbetare och en enhetschef vilka ansvarar för de övergripande HR processerna inom Svenska kraftnät Om dig Skallkrav: Personliga egenskaper. För lyckas i rollen som Förhandlingschef måste du trivas med att arbeta på ett strukturerat sätt, vilket innebär att du planerar, organiserar och prioriterar arbetet på ett effektivt sätt och har helhetsperspektiv. Du är även van att sätta upp och hålla tidsramar. Som person är du relationsskapande, utåtriktad och har en god samarbetsförmåga, vidare är du socialt aktiv i yrkesmässiga sammanhang. Du skapar kontakter och underhåller relationer, arbetar bra med andra människor och relaterar till andra på ett lyhört och förtroendeingivande sätt. För att bli framgångsrik i rollen är det viktigt med personlig mognad dvs. att du är trygg, stabil och har självinsikt, ser relationer i sitt rätta perspektiv och kan skilja på det personliga och professionella och förhåller dig på ett sätt som anpassar sig efter varje enskild situation. Sist men inte minst är du tydlig och säkerställer att ditt budskap når fram och att förväntningarna är klara för alla berörda parter, du påminner och följer upp och har ett helhetsperspektiv på de frågor du arbetar med men samtidigt förmågan att omsätta dessa till konkret handling. Vi lägger mycket stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna rekrytering! Utbildning. Personal- och eller beteendevetenskaplig högskoleutbildning eller mot- svarande. Vidare har du: • Flera års erfarenhet av förhandlingsarbete inom arbetsrätt och avtal. • Kunskap om kollektivavtalsförhandlingar och samverkan med fackliga organisationer. • Erfarenhet av självständigt beslutsfattande i förhandlings- och avtalsfrågor. • God förståelse för arbetsrättsliga frågor kopplat till HR och personal. Du talar samt förstår svenska och engelska i tal och skrift. Meriterande: • Erfarenhet av att arbeta inom statlig myndighet eller affärsdrivande verk. • Erfarenhet av HR-digitaliseringsprojekt, särskilt vid implementering av lön och schemasystem. • Erfarenhet av projektledning inom HR eller arbetsrätt. • Erfarenhet att arbeta i en organisation med oregelbunden arbetstidsförläggning. Bra att veta • Tjänsten är placerad i Sundbyberg. • Möjlighet till distansarbete upp till 50% • Resor i tjänsten kan förekomma, samt deltagande i konferenser. • Sista ansökningsdag: 2025-08-06. • Vikariat minst 1 år med slut i december 2026. • Krigsplacering vid Svenska kraftnät. • Förmåner | Svenska kraftnät För mer information, ta gärna kontakt med följande personer; Rekryterande chef Fredrik Asplund, [email protected] Ansvarig rekryterare Lennart Jansson, tel. 010-350 91 49. Fackliga representanter är; Emma Thornberg, SACO, tel. 010-475 84 77 Erika Midfjäll, ST, tel. 010-475 87 31. Du når oss också via e-post: fö[email protected]. Jobba här – bli en viktig del av vår energiframtid | Svenska kraftnät Vi undanber oss direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt säljare i samband med rekrytering, vi har upphandlade avtal som gäller för Svenska kraftnät som statlig myndighet. Övrig information Vi ställer höga krav på våra medarbetares säkerhets- och sekretessmedvetenhet. Innan ett beslut om anställning fattas kommer en säkerhetsprövning enligt säkerhetsskyddslagen (2018:585) att genomföras i de fall befattningen innebär hantering av säkerhetsskyddsklassificerade uppgifter eller deltagande i säkerhetskänslig verksamhet. Om anställningen avser befattning i säkerhetsklass kommer säkerhetsprövningen även att innefatta en registerkontroll och, i vissa fall, en särskild personutredning. För anställning på Svenska kraftnät kan det vara ett krav på svenskt medborgarskap i vissa befattningar. Med anställningen följer en skyldighet att krigsplaceras. För mer information om säkerhetsprövning Svenska kraftnät arbetar för att främja mångfald och motverka diskriminering och ser gärna sökanden med olika bakgrund och erfarenheter till våra rekryteringar. Lär känna Svenska kraftnät och hur det är att arbeta hos oss: Lär känna oss på Svenska kraftnät
Vill du arbeta med något som faktiskt betyder något? Vill du utvecklas inom försäljning samtidigt som du bidrar till en god sak? Då har du hittat rätt. VIASALES söker nu engagerade innesäljare till en av Sveriges viktigaste välgörenhetskampanjer – och du har chansen att bli en del av ett inspirerande team i vårt toppmoderna kontor i Hammarby Sjöstad. Om rollen: Som innesäljare för en välgörenhetsorganisation arbetar du över telefon. Genom engagerande samtal hjälper du till att skapa förändring på riktigt – för utsatta människor världen över. Du får möjlighet att göra skillnad, samtidigt som du växer i din yrkesroll och bygger värdefulla färdigheter inom kommunikation och försäljning. Vi erbjuder dig: En heltidstjänst Stora utvecklingsmöjligheter Höga provisioner utan lönetak En säker start med garantilön Vidareutbildningar i försäljning och ledarskap Aktiviteter, tävlingar och events Vi söker dig som: Är flytande i tal och skrift på svenska Är målmedveten och drivs av att se resultat Är social och klickar enkelt med nya personer Har vi beskrivit dig – eller ditt nästa steg i karriären? Skicka in din ansökan redan idag! Vi rekryterar löpande. Izabel Nilsson – [email protected] – 073-566 00 53 Emmy Zachrisson – [email protected] – 076-872 31 42
Vi söker nu en motiverad säljare till vårt team! Vi på Evify söker nu passionerade säljare, där du kommer sälja solceller och batterier till villaägare via telefon. Det här är din chans att göra skillnad genom att erbjuda hållbara energilösningar och bygga starka kundrelationer. Om rollen: Skapa långvariga och förtroendefulla kundrelationer genom regelbundna samtal Bearbeta både varma leads och viss kallkundsförsäljning Utforma och presentera kundanpassade lösningar inom solceller och batterier Bygga upp och underhålla en stark kundpipeline Vad vi erbjuder: Löpande säljträning och utbildningar Attraktiv lönemodell med fast lön och hög provision Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget Arbetstider: Måndag – Fredag, 08.30 – 17.30 Vem är du? Positiv och energisk med en stark vilja att utvecklas Motiverad av att nå uppsatta mål Vi ser gärna att du tidigare arbetat med försäljning, minst tre månader Meriterande: Teknisk bakgrund eller erfarenhet av försäljning av solceller eller batterier. Rekryteringsprocessen är digital och du får viktig information via sms. Håll koll på mobilen efter ansökan. Ansök idag – urval sker löpande.
Inled din karriär i tjänsten som säljare av solceller och batterier! Om rollen: Skapa långvariga och förtroendefulla kundrelationer genom regelbundna samtal Bearbeta både varma leads och viss kallkundsförsäljning Utforma och presentera kundanpassade lösningar inom solceller och batterier Bygga upp och underhålla en stark kundpipeline Vad vi erbjuder: Löpande säljträning och utbildningar Attraktiv lönemodell med fast lön och hög provision Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget Arbetstider: Måndag – Fredag, 08.30 – 17.30 Vem är du? Positiv och energisk med en stark vilja att utvecklas Motiverad av att nå uppsatta mål Vi ser gärna att du tidigare arbetat med försäljning, minst tre månader Meriterande: Teknisk bakgrund eller erfarenhet av försäljning av solceller eller batterier. Rekryteringsprocessen är digital och du får viktig information via sms. Håll koll på mobilen efter ansökan. Ansök idag – urval sker löpande.
Vi söker nu en motiverad säljare till kontor i centrala Stockholm! Vi på Evify söker nu driven säljare, arbetet går ut på att du ska sälja solceller och batterier till villaägare. Om rollen: Skapa långvariga och förtroendefulla kundrelationer genom regelbundna samtal Bearbeta både varma leads och viss kallkundsförsäljning Utforma och presentera kundanpassade lösningar inom solceller och batterier Bygga upp och underhålla en stark kundpipeline Vad vi erbjuder: Löpande säljträning och utbildningar Attraktiv lönemodell med fast lön och hög provision Stora utvecklingsmöjligheter inom företaget Arbetstider: Måndag – Fredag, 08.30 – 17.30 Vem är du? Positiv och energisk med en stark vilja att utvecklas Motiverad av att nå uppsatta mål Vi ser gärna att du tidigare arbetat med försäljning, minst tre månader Meriterande: Teknisk bakgrund eller erfarenhet av försäljning av solceller eller batterier. Rekryteringsprocessen är digital och du får viktig information via sms. Håll koll på mobilen efter ansökan. Ansök idag – urval sker löpande.
Redo att ta din försäljningskarriär till nya höjder? Vi söker nu resultatinriktade säljare till ett spännande projekt inom solceller och batterier! Här får du chansen att arbeta mot villaägare och bidra till en hållbar framtid – direkt via telefon. Din roll: Skapa och bibehålla starka kundrelationer Hantera både varma leads och nykund Ta fram skräddarsydda energilösningar till kunden Bygga och optimera din försäljningspipeline Vi erbjuder dig: Löpande utbildning och coachning inom försäljning och teknik Fast lön och provision En dynamisk arbetsplats med karriärvägar Arbetstider: Måndag till fredag, 08.30-17.30 Vi söker dig som: Är positiv, energisk och har viljan att växa Trivs med att arbeta mot tydliga mål Meriterande är tidigare erfarenhet av försäljning Vår rekrytering är digital – se till att ha mobilen redo efter din ansökan! Sök redan idag – vi tillsätter löpande!
Om tjänsten SJR tillsätter nu en kredithandläggare till vår kund som är ett av Nordens ledande finansbolag. På den svenska marknaden har vår kund ett brett utbud av tjänster gentemot såväl företag som privatpersoner och kan erbjuda det mesta som efterfrågas på marknaden inom leasing och avbetalning. Kunden sitter centralt i Stockholms City och du kommer ingå i ett team om 15 personer. Start för uppdraget är under augusti och sträcker sig 14 månader framåt. Ansvarsområden Som kredithandläggare inom bilfinansiering kommer du att ha en nyckelroll i att stödja kundens samarbetspartners och kunder genom att säkerställa smidiga och effektiva processer för säljfinansiering. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar: •Kundstöd och rådgivning: Ge stöd och svar på frågor från samarbetspartners och kunder angående kreditärenden samt vägleda dem genom den digitala ansöknings- och signeringsprocessen. •Hantering av kreditansökningar: Granska och bedöma inkommande kreditansökningar för att säkerställa att de uppfyller kundens riktlinjer och regelverk. I denna roll spelar du en viktig del i att skapa positiva kundupplevelser genom innovativa lösningar inom säljfinansiering. Rollen som kredithandläggare innefattar både administrativt och kundorienterat och bidrar direkt till kundens samarbetspartners försäljningsframgångar. I rollen som kredithandläggare arbetar du nära säljteamen och samarbetspartners för att optimera finansieringsprocesserna och bidra till bästa möjliga kundupplevelse. Lämplig bakgrund Vi söker en person som har ett genuint intresse och som trivs med arr arbeta tillsammans med andra i team och du uppskattar en strukturerad arbetsmiljö där du kan släppa jobbet när arbetsdagen är över. Att ge kundstöd och rådgivning är något du ser som energigivande, och vi söker dig som har erfarenhet från serviceyrken. Vi värderar långsiktighet och stabilitet högre än en specifik karriärinriktning, så du behöver inte ha en bakgrund inom ekonomi. Däremot är det viktigt att du har en grundläggande förståelse för IT-system och hur de samverkar. Personliga egenskaper Vi söker en person som är nyfiken och intresserad av att hitta lösningar som gör det enklare och mer effektivt för både kunder och samarbetspartners. Som person är du självständig och tar gärna egna initiativ, men du uppskattar också att samarbeta och kommunicera med andra. Du möter dina arbetsuppgifter med entusiasm och engagemang, och du drivs av att skapa positiva kundupplevelser genom ditt arbete. Vi ser dig som en lösningsorienterad person med en god balans mellan självständighet och lagkänsla. Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Atena Kamaliha Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2025-08-06. Varmt välkommen med din ansökan! Konsult hos SJR Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg. Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som stöttar dig i din utveckling. #Bildlänk https://media.sjr.se/wp-content/uploads/2023/12/konsult_shutterstock_1206996091-scaled.jpg
Vill du bli en del av en växande framtidsbransch? Vi söker drivna säljare! Vi expanderar vårt team och söker nu vassa säljare som vill arbeta med solceller och batterilösningar för villaägare – via telefon. Om jobbet: Skapa och utveckla starka kundrelationer genom regelbundna samtal Arbeta med både varma leads och viss nykundsbearbetning Skräddarsy och presentera lösningar inom solenergi och energilagring Bygga och vård din kundportfölj Vi erbjuder: Kontinuerlig säljträning och produktutbildning Fast grundlön + attraktiv provisionsmodell Goda karriärmöjligheter i ett expansivt företag Arbetstider: Vardagar 08.30 - 17.30 Vem vi söker: En positiv, målinriktad person med högt driv Minst tre månaders erfarenhet av försäljning Extra plus om du har teknisk bakgrund eller erfarenhet av solceller och batterier Rekryteringsprocessen är helt digital. Håll koll på mobilen – viktig information skickas via sms! Ansök idag – vi intervjuar löpande!
Vill du vara med och bygga upp något från grunden? Vi söker en Kvalitets- och Miljöansvarig till ett nytt projekt inom industrin för tunga fordon – en roll för dig som vill göra skillnad och ta ansvar i en miljö där kvalitet alltid står i centrum. Om tjänsten Som Kvalitets- och Miljöansvarig ansvarar du för att projektet uppfyller interna och externa krav inom kvalitet och miljö, i linje med branschens höga standarder. Du kommer in tidigt i uppstarten, vilket innebär att du behöver kunna arbeta självständigt, initiera rutiner och vara en viktig spelare i att bygga strukturer från grunden. Dina arbetsuppgifter i huvudsak • Etablera och upprätthålla kvalitets- och miljöledningssystem • Utföra interna revisioner och följa upp avvikelser • Säkerställa efterlevnad av lagar, regler och kundkrav • Delta i leverantörsbedömningar och kunddialoger • Stötta produktion och teknik vid kvalitetsfrågor Vem är du? • Erfarenhet av kvalitets-/miljöarbete inom industri, gärna inom tunga fordon • God kunskap om ISO 9001 och ISO 14001 • Förmåga att arbeta självständigt och driva saker framåt • Stark problemlösningsförmåga och kommunikationsstil • Flexibilitet att arbeta i ett projekt där allt inte är färdigt än Att hitta rätt person till rätt plats – det är vår kärnkompetens. Vi rekryterar kompetent personal till praktiskt taget alla branscher, små som stora företag, inom såväl privat som offentlig sektor. Har du rekryterats av Uniflex vet du att processen är kvalitetssäkrad. Våra rekryterare kan din bransch, därför tar vi totalansvar för alla moment, från kravprofil till uppföljning. Men viktigast av allt är förstås resultatet - att du är rätt person på rätt plats. Vi arbetar med löpande urval och kan komma att tillsätta tjänsten så fort vi hittat rätt person. Skicka därför in din ansökan så snart som möjligt! Uniflex är ett registrerat rekryterings- och bemanningsföretag. Vi är auktoriserade av Kompetensföretagen och har kvalitetssäkrade processer och rutiner.
Välj ett jobb för att visa detaljer