Vill du hjälpa fastighetsägare att skapa verkligt värde genom smart infrastruktur? Nu söker vi en engagerad och relationsbyggande B2B-säljare till vår kund ConnectEstate – en ledande och oberoende aktör inom samordnad fiberupphandling och teknisk förvaltning. Här får du en viktig roll i att forma framtidens fastigheter genom rådgivande försäljning, långsiktiga relationer och lösningar som gör skillnad. Om rollen Som säljare hos ConnectEstate arbetar du proaktivt och uppsökande gentemot fastighetsägare, bostadsrättsföreningar och förvaltare. Du ansvarar för hela säljprocessen – från första kontakt och behovsanalys till affär och överlämning. Du agerar rådgivare i frågor som rör teknik, avtal och ekonomi, och blir även en nyckelperson i företagets upphandlingar av fiberlösningar (MDU). Vi söker dig som: • Är självgående, strukturerad och har starkt eget driv • Är lättlärd, lyhörd och lösningsorienterad • Kommunicerar förtroendeingivande med beslutsfattare • Har ett långsiktigt affärstänk och är van att skapa mervärde • Trivs med ansvar och återkommande kundkontakt Du behöver ha: • Tidigare erfarenhet av B2B-försäljning inom fastighetssektorn – gärna kopplat till fiber, telekom, teknikförvaltning eller andra fastighetsnära tjänster • God förståelse för längre säljcykler och komplexa beslutsstrukturer • Mycket god svenska i tal och skrift – med professionell och affärsmässig ton • Vana vid Officepaketet – särskilt Excel, Word och PDF-hantering – samt en god administrativ förmåga Om ConnectEstate Hos oss blir du en del av ett bolag som upphandlar, samordnar och kvalitetssäkrar fiberlösningar i flerfamiljshus. Vi fungerar som ett affärsmässigt stöd för fastighetsägare och ser till att varje projekt genomförs med tydlighet och hög kvalitet. Vår styrka ligger i att kombinera teknisk förståelse med affärstänk – alltid med både fastighetens och hyresgästens långsiktiga värde i fokus. Ansökan Rekryteringen hanteras av SHARK. Urval sker löpande – så skicka in din ansökan så snart som möjligt! Har du frågor om tjänsten eller processen? Varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på SHARK.
Vill du arbeta i ett specialistbolag som är ledande inom sin nisch och bidra till att både driva utvecklingen och stärka teamet på plats? Då kan detta vara nästa steg i din karriär. Vad erbjuder vi? Möjligheter till professionell utveckling Engagerade och närvarande ledare Ett företag som ligger i framkant inom avancerade byggmiljöer En företagskultur där varje individ blir sedd, uppskattad och värderad Vi erbjuder dig chansen att kliva in i ett företag i stark tillväxt. Här får du möjlighet att växa tillsammans med organisationen och arbeta i spännande projekt som ställer höga krav på noggrannhet och samordning. Din roll blir central i genomförandet av tekniskt komplexa byggprojekt – ofta i känsliga miljöer som laboratorier och sjukhus. Företaget har sitt kontor i Rönninge, men arbetet sker huvudsakligen ute på byggplatser runt södra Stockholm. Resor till andra orter kan förekomma vid behov. Mer information om verksamheten delar vi gärna med dig vid ett personligt möte. Vem söker vi? Vi söker dig som har god erfarenhet av att leda byggprojekt, gärna inom miljöer med särskilda krav såsom laboratorier eller vårdinrättningar. Vi lägger stor vikt vid personliga egenskaper, men vi ser gärna att du har: Minst 5 års erfarenhet av arbetsledning inom bygg Vana vid att driva flera parallella, tekniskt komplexa projekt Tidigare erfarenhet av byggledning i laboratorie- och/eller sjukhusmiljö God systemvana och trygg med digitala verktyg Mycket goda kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt B-körkort Meriterande: Eftergymnasial utbildning inom bygg, teknik eller motsvarande Erfarenhet av kalkylering Vi söker en strukturerad och lösningsorienterad ledare som trivs med ansvar och som har ett naturligt driv. Du är kommunikativ och trygg i dialog med både interna team och externa parter, och du motiveras av att skapa resultat. Du har god förmåga att anpassa dig till förändrade förutsättningar och håller en hög kvalitet i ditt arbete, även när tempot är högt. Vi tror att du vill vara med långsiktigt och växa med oss. Vad innebär rollen? I rollen som arbetsledare ansvarar du för att samordna, planera och följa upp arbetet i pågående byggprojekt, ofta i känsliga och tekniskt krävande miljöer. Dina huvudsakliga ansvarsområden är: Planering och ledning av dagligt arbete i multidisciplinära projekt Kontinuerlig dialog och samarbete med lagbasar och projektledning Styrning av produktionen – både av egen personal och underentreprenörer Tidsplanering, resursplanering och uppföljning av ekonomi Utförande av egenkontroller samt hantering av eventuella avvikelser Säkerställande av att projekt bedrivs enligt företagets rutiner och målsättningar Aktivt arbete med kvalitet, arbetsmiljö, miljö och säkerhet Ansvar för att gällande säkerhetsföreskrifter efterlevs på arbetsplatsen Du kommer att ha ett nära samarbete med både projektledare och produktionsteamet. Rollen innebär stor variation, där du både får arbeta operativt och bidra till långsiktig utveckling.Arbetstiderna är måndag till fredag kl. 07:00–16:00, 40 timmar per vecka. Möjlighet till övertid finns och ersätts enligt gällande avtal. Detta är en rekrytering för en tillsvidareanställning, med start enligt överenskommelse. I processen ingår bakgrundskontroll som omfattar utdrag från offentligt brottsregister samt kontroll av ekonomisk stabilitet. Alkohol- och drogtest genomförs också innan anställning. Är du intresserad? Skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt, då urval sker löpande och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare Elida Rhodin.
Till vår kund i Hägersten söker vi dig som är redo för en ansvarsfull roll som Produktionsledare för pall- och paketsortering natt. Bli en av oss! Som Produktionsledare leder du nattsorteringen tillsammans med ca 30 medarbetare. Tjänsten innebär ansvar över att verksamheten på ditt pass lever upp till uppsatta mål och nyckeltal. Ansvaret innefattar bland annat att paket och övrigt gods sorteras och fördelas enligt uppsatta rutiner, samt förbättringsarbete kring dessa processer. Tillsammans med kollegor och Produktionschefen ansvarar du för planering av den nattliga driften. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ledning och deltagande i det nattliga arbetet Säkerställande av den nattliga driften Uppföljning och analys av nyckeltal Säkerställande av korrekta rutiner och arbetsprocesser Arbete enligt LEAN Administration kopplat till tjänsten Vi söker dig som känner igen dig i följande beskrivning Erfarenhet av terminalarbete. Har erfarenhet från ledande roll B-körkort och truckkort A1-4 och B1-4 Har erfarenhet av och trivs med att arbeta natt Goda kunskaper i Office-paketet och en van IT-användare Flytande svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska Personliga egenskaper Vi tror att du ser detta som ett steg i din utveckling som ledare. Som person är du självständig, strukturerad och tålmodig. Du är lyhörd och bra på att kommunicera information och riktlinjer till dina medarbetare på ett tydligt och engagerande sätt. Vi ser gärna att du drivs av att ha ett eget ansvar och klarar av att arbeta i ett stundtals högt tempo och med många bollar i luften. Vad erbjuds du? Som anställd hos vår kund blir du en del av en expansiv koncern som sätter hälsa, miljö och säkerhet högt på agendan och där det finns goda möjligheter till personlig utveckling. Vår kund är en utmanare i en bransch som befinner sig i kraftig utveckling och förändring. Omfattning och placering Tjänsten är på heltid (100%). Arbetstiderna är mån-fre kl. 02:00-11:00. Tjänsten är placerad på vår kunds terminal i Hägersten. Under 2027 flyttar verksamheten till en nybyggd terminal i norra Stockholm och vi ser gärna att du är del i den flytten. Intressant? Då vill vi har din ansökan snarast möjligt. Har du frågor angående tjänsten är du välkommen att maila [email protected] Vi ser fram emot din ansökan!
Jurek söker en administrativ konsult för ett uppdrag ute hos vår kund Stockholm stad på Trafikkontoret i centrala Stockholm! Är du tillgänglig att starta uppdraget i mitten av augusti? Är du även en person med en stark administrativ förmåga och är samarbetsvillig? Välkommen in med din ansökan! Arbetsuppgifter Huvudsakliga arbetsuppgifter att stötta avdelningen med beställningar av konferenser, minnesanteckningar i vissa möten, visst ledningsstöd, inköp, samordna svar till kontorsledningen från avdelningen, besikta avdelningens bilar och annat praktiskt kring bilarna m.m. Vem är du? För att vara kvalificerad för detta konsultuppdrag uppfyller du följande: • Relevant avklarad gymnasieutbildning • B-körkort • Arbetslivserfarenhet relevant för rollen • Vana av administration • Mycket goda kunskaper i MS Office • Duktig skribent • Mycket god allmän systemvana och kan obehindrat hantera och navigera sig i olika system • Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift. Du behöver ha en god social kompetens och är självgående i ditt arbetssätt, vidare är du serviceinriktad, flexibel och prestigelös. Du erbjuds Ett konsultuppdrag som administrativ konsult. Tjänstens omfattning är 100%. Uppdraget startar i mitten av augusti 2025 och förväntas pågå i cirka 6 månader. Viss möjlighet till distansarbete är aktuellt enligt ök med verksamheten. Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta Elvira Björebäck, [email protected]. Urval sker löpande så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Om Jurek Jurek Recruitment & Consulting är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR, administration samt marknad och management.
Drömmer du om att bara arbeta 6 timmar om dagen och ändå få full lön?Är du noggrann, strukturerad och har teknisk kompetens?Ta steget mot en ny och spännande karriär och bli en del av en av Sveriges ledande arbetsgivare. Här får du möjlighet att utvecklas både personligt och professionellt i en motiverande och stimulerande arbetsmiljö. Ansök idag⭐ Vi på OnePartnerGroup är stolta över att samarbeta med ett ledande företag inom optisk kommunikation beläget i Järfälla. Företaget växer otroligt fort och söker engagerade medarbetare till sitt roterande femskift. Det är en fantastisk arbetsgivare som erbjuder en stimulerande arbetsmiljö och goda möjligheter till utveckling. Om tjänsten: Som en del av teamet kommer du att arbeta i renrumsmiljö där du hanterar produktionsutrustning, kemikalier och verktyg. Dina arbetsuppgifter kommer att inkludera: Produktion: Tillverkning enligt processdokumention och specifikationer, vilket kräver noggrannhet och precision. Kvalitetskontroller: Genomföra regelbundna kvalitetskontroller för att säkerställa att produkterna uppfyller satta standarder. Underhåll av utrustning: Ansvara för att hålla produktionsutrustningen i gott skick genom förebyggande underhåll och mindre reparationer. Dokumentation: Dokumentera och rapportera om produktionsprocesserna för att säkerställa spårbarhet och följa upp på eventuella avvikelser. Samarbete: Arbeta gemensamt med kollegor för att förbättra produktionsflödet och säkerställa att ledtiderna uppfylls, samtidigt som ni bidrar till en positiv arbetsmiljö. Under resans gång får du utbildning och stöd av kompetenta handledare, vilket gör att du snabbt kan bli en värdefull tillgång för företaget Krav för tjänsten: Vi har inga krav på tidigare erfarenhet inom processindustrin eller som processtekniker, men vi letar efter dig med följande egenskaper: Du pratar och skriver flytande svenska och engelska. Du är redo att jobba i en steril miljö och trivs med det. Du kan jobba både morgnar, kvällar och nätter. Du har en vilja att lära dig och känner stolthet över ditt arbete. Du kan koncentrera dig under längre stunder. Du har ett rent belastningsregister Observera att rekryteringsprocessen inkluderar drog- och alkoholtest, bakgrundskontroll och referenstagning. Som person bör du vara: Tekniskt intresserad och kvalitetsmedveten - Du trivs med att arbeta med teknik och har en stark känsla för kvalitet. Uthållig och effektiv - Du har förmåga att arbeta under press och upprätthålla en hög arbetstakt. Systematisk och noggrann - Du har ett strukturerat arbetssätt och uppmärksammar detaljer. En lagspelare - Du värdesätter samarbete och bidrar till en positiv och produktiv arbetsmiljö. Meriterande för tjänsten: Tidigare arbete av produktion Yrkeserfarenhet av arbete med hygienkrav. Arbetstider: På den här arbetsplatsen är skiftgång som gäller, så om du inte orkar arbeta tidiga morgnar, kvällar eller nätter är detta troligtvis inte rätt för dig. Du arbetar fyra av fem veckor med sextimmarspass måndag-fredag, och var femte helg arbetar du lite längre pass under lördag-söndag. Totalt arbetar du max 30 timmar per vecka men får betalt som om du arbetar heltid – Det ger en perfekt balans mellan arbete och fritid. När du blir en av oss Denna tjänst innebär att du kommer bli anställd som konsult hos oss på OnePartnerGroup och du kommer tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Som konsult hos oss har du din konsultchef som stöttar dig i att lyckas och trivas. Självklart innefattas din anställning av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension, fackliga relationer och friskvårdsbidrag, för inget är viktigare än att du känner dig trygg med din anställning hos oss. Låt oss bli din nya kollega! Vi på OnePartnerGroup jobbar med rekrytering, bemanning och utbildning och är din bästa kollega i karriären när du söker jobb. Med lokal förankring på ett 50-tal orter, från Malmö i söder till Kalix i norr, finns vi alltid nära dig. Vad händer när du har sökt tjänsten? För frågor och liknande är du välkommen att ta kontakt med Michael Huhtanen på [email protected]. I denna process jobbar vi med löpande urval och tillsättning, vilket betyder att tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag. När du har visat intresse för tjänsten matchar vi din ansökan med tjänsten och vi kontaktar dig via mail eller telefon för återkoppling. Är du aktuell för tjänsten träffas vi på en intervju.. Gällande ansökan så sker det via annonsen på OnePartnerGroups hemsida, vi hanterar inte ansökningar via mail på grund av GDPR.
Vill du kombinera din tekniska expertis med meningsfull samhällsnytta? Hos Nobina får du vara med och utveckla smarta lösningar som varje dag gör livet enklare för över en miljon resenärer. Vi söker nu en erfaren systemutvecklare som vill ta nästa steg i karriären i en roll med stort ansvar, frihet att påverka och moderna tekniker i ryggen. Om tjänsten Vi söker en senior systemutvecklare som vill vara med och bygga framtidens digitala lösningar inom kollektivtrafik. Du kommer att ha en viktig roll i ett engagerat utvecklingsteam som ansvarar för Nobinas operativa system inom kollektivtrafiken. Systemet hanterar allt ifrån personalplanering till genomförandet av trafiken. Systemet är i sig uppdelat i modulgrupper som ansvarar för sin del av systemet. Vi söker just nu en senior systemutvecklare för del som hanterar allt inom personal. Där vi stöttar våra medarbetare i deras vardag inom bland annat personalplanering och optimering av detta, HR-stöd, förarnas stöd kring scheman och ledigheter samt andra stöd inom personalhantering. Du är med och driver tekniken framåt, kommer med idéer, utvärderar lösningar och delar med dig av din erfarenhet. Tillsammans med ditt team tar du ansvar för både förvaltning, nyutveckling och vidareutveckling. Vi arbetar i en Microsoft-baserad plattform, både on-prem och i molnet. Äldre delar är byggda i .NET Framework och SQL Server, medan nyare lösningar byggs i .NET Core och körs i Azure. Vi arbetar CI/CD med automatiserade och effektiva processen för att bygga, testa och leverera kod. Denna tjänst är placerad på vårt huvudkontor i Solna där vi har tillgång till bl.a. gym, pool och restaurang. Din roll Som senior utvecklare hos oss är du en viktig del i teamets framdrift. Du kombinerar ett strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt med en vilja att samarbeta och utvecklas tillsammans med andra. Du bidrar med teknisk expertis och ser till att vi hela tiden förbättrar både vårt arbetssätt och våra system. Du kommer till exempel att: • utveckla och förvalta affärskritiska system i .NET-miljö • delta i tekniska diskussioner kring arkitektur och lösningar • arbeta med kodgranskning, testbarhet och kodstandarder • bidra till teamets gemensamma leveranser och förbättringsarbete • stötta och inspirera mer juniora utvecklare i deras utveckling Vem är du Du är en erfaren och nyfiken utvecklare som gillar att ta ansvar och samtidigt vara en del av ett lag. Du har en god förståelse för hela utvecklingsprocessen, är van att arbeta med komplexa system och trivs i en miljö där teknik används för att skapa konkret nytta. Vi ser gärna att du har: minst sex års erfarenhet av systemutveckling djupa kunskaper inom C#, .NET Framework, .NET Core och SQL erfarenhet av arbete med Azure, API:er erfarenhet av gränssnitt i klient (WPF eller liknande) eller web vana att arbeta agilt i team och ta ansvar för helheten relevant utbildning inom IT eller motsvarande praktisk erfarenhet Varför Nobina? På Nobina är vi engagerade i att skapa en inkluderande arbetsmiljö där varje medarbetare gör skillnad. Våra ledare tar ansvar, fattar modiga beslut och strävar alltid efter att möta våra resenärers och samhällets behov. Genom att vara affärsdrivna och fokusera på helheten strävar vi efter att utveckla vår verksamhet och skapa hållbara lösningar för idag och för framtiden. På ett coachande sätt är vi engagerande. Vår kultur bygger på respekt, vi bryr oss och tar ansvar och vi söker ständigt nya perspektiv för att driva innovation.
Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder! Vill du vara med och skapa goda livsmiljöer över generationer? Trivs du i en företagskultur som präglas av öppenhet, professionalitet och engagemang? Då är det kanske dig vi söker till tjänsten som Fastighetstekniker! Vi söker dig som vill vara med och utveckla John Mattson med fokus på effektiv förvaltning och nöjda kunder. Detta är ett bemanningsuppdrag där du blir anställd hos oss på Arena Personal, men arbetar med placering hos John Mattson ute på Lidingö. Startdatum för uppdraget är antingen 21/7 eller 28/7. Tjänsten Som Fastighetstekniker ingår du i ett engagerat förvaltningsteam och tillsammans har ni en viktig roll för att skapa trivsel, trygghet och utveckling i John Mattsons område på Lidingö. Du är hyresgästernas främsta kontakt under boendetiden och en av dina viktigaste uppgifter är att bidra till att skapa ett tryggt och effektivt boende från in- till avflyttning. Du är van att arbeta självständigt, ta egna initiativ och vågar ta egna beslut, men du gillar samtidigt att ingå i teamet och stötta dina kollegor när det behövs. John Mattson erbjuder dig ett varierat arbete med både praktiska och administrativa uppgifter där kundbemötande och problemlösning hör till vardagen. I den här tjänsten ingår du i förvaltningsavdelningen och rapporterar till förvaltaren för området. Huvudsakliga arbetsuppgifter: Kontakt med hyresgäster Ta emot, utföra och följa upp felanmälningar. Praktiskt utföra och planera för inre och yttre underhåll samt reparationer. Planera och utföra lägenhetsbesiktningar vid in- och utflyttningar. Planera, beställa och följa upp reparations- och löpande underhållstjänster från ramavtalsentreprenörer för inre skötsel. Utföra systematisk tillsyn och rondering av fastigheterna. Aktivt ta fram förslag till underhållsplanen för fastigheterna. Erfarenhet och kompetens För att trivas i rollen som Fastighetstekniker ser vi att du har en relevant grundkompetens i form av en gymnasieutbildning och/eller en yrkesutbildning inom ett hantverks- eller i ett serviceyrke. Du är allmänt händig och har en grundläggande förståelse av boendet och hur en fastighet fungerar. Du har förmågan att planera och organisera ditt arbete på ett så effektivt sätt som möjligt. Du har datorvana och ett intresse för digital utveckling då administrativt arbete sker digitalt. Goda språkkunskaper i svenska och engelska är ett krav då våra hyresgäster är såväl svenska som internationella kunder. Andra språkkunskaper är meriterande. B-körkort Det är meriterande om du har en certifiering inom el, VVS eller ventilation. Personliga egenskaper Dina personliga egenskaper är viktiga i den här rollen där du behöver vara tydligt relations- och lösningsorienterad i ditt dagliga arbete. Att skapa relationer och nätverk för att utveckla och lyckas tillsammans finns i ditt DNA. Som person är du positiv, prestigelös, trygg i din kompetens och drivs av att agera så att våra boende känner sig trygga och trivs i sitt boende. Övrigt Huvudkontoret ligger på Lidingö och tjänsten utgår därifrån. Körkort är ett krav för tjänsten. Arbetstider måndag till fredag, 07:00-16:00. Startdatum för uppdraget är antingen 21/7 eller 28/7. Om John Mattson John Mattson äger och förvaltar ca 4500 hyresrätter i fem kommuner i Stockholmsregionen, Lidingö, Sollentuna, Stockholm, Nacka och Upplands Väsby. Bolaget grundades 1965 av byggmästare John Mattson och verksamheten drivs än idag utifrån en värdegrund baserad på långsiktighet, professionalitet och engagemang. Vår vision är att skapa goda livsmiljöer över generationer. Vi vill erbjuda en välfungerande vardag för alla genom förvaltning och utveckling av trivsamma bostäder och trygga boendemiljöer. John Mattson är börsnoterat på Nasdaq Stockholm. Om Arena Personal Arena Personal är experter på rekrytering och bemanning och är en av de mest erfarna aktörerna på den svenska bemanningsmarknaden. Vi är verksamma över hela Sverige, och har kollektivavtal med Unionen och LO. Som konsult hos oss på Arena Personal kan du förvänta dig en stöttande och nära Konsultchef. Hos oss får du möjlighet att testa på nya spännande arbetsplatser, bredda ditt nätverk och utveckla din karriär. Vi ser fram emot att hjälpa dig till ditt nästa arbete!
Join Our Team as a Nanny at Stockholm's International Nanny Agency! We are looking for experienced and dedicated nannies experienced with groupages from 0-1 year old and young children, and available to work around Stockholm from as soon as possible. Are you the perfect fit? Position details: Location: Östermalm Children: 3 children, ages between 1,5 - 6 years old. Family need support mainly with the 2 younger children. Starting: end of July Schedule: Tuesday, Wednesday, Thursday Hours: 16:15-19:15, sometimes longer Duration: Long term Language: English/ Swedish Allergies: No Pets: Yes, a dog Requirements: Someone experienced with this groupage, reliable, available to commit long term. Someone who can support with pick up from school, engage the children with activities, prepare dinner. We’re looking for candidates who: - Have prior childcare experience, especially with babies and young children. - Hold a valid CPR and first aid certification (or are willing to obtain one). - Possess a clear background check and excellent references. - Demonstrate a genuine love for working with children and a positive, nurturing attitude. - Are flexible with the schedule. How to Apply If you are passionate about childcare and meet the requirements, we’d love to hear from you! Please send your resume and a brief cover letter detailing your childcare experience and why you’d be a great fit for this role to: [email protected]
Vill du ha ett aktivt, flexibelt och roligt extrajobb inom lager? Vi på Simplex Bemanning söker nu ambitiösa och noggranna kollegor som vill jobba extra på lager i Rosersberg. Perfekt för dig med annan huvudsaklig sysselsättning! Dina arbetsuppgifter kan till exempel vara: Plock och pack In- och utleveranser Lagerhållning och inventering Vi söker dig som: Är punktlig, ansvarstagande och effektiv Trivs med fysiskt arbete och har en positiv inställning Har en annan huvudsaklig sysselsättning Det är meriterande med Körkort & Truckkort Det är meriterande med erfarenhet av liknande arbete För att vara aktuell för denna tjänst krävs att du har en annan huvudsaklig sysselsättning om minst 50 %. Exempel på sådan sysselsättning inkluderar tex: Studier på minst halvfart (50 %) Annat arbete med en garanterad sysselsättningsgrad på minst 50 % Eget företag Elitidrott Du behöver kunna styrka din huvudsakliga sysselsättning med intyg innan en eventuell anställning. Lön: Enligt ök Start: Augusti Vi ser fram emot att höra mer ifrån dig. Förklara varför du är rätt person för jobbet och bli en del av vårt team. Skicka in din ansökan idag!
Vill du vara med och driva försäljningen på ett innovativt teknikbolag i Stockholm? Har du passion för kundrelationer, teknik och utveckling? Just nu söker vi en engagerad säljare som vill arbeta i en utmanande och spännande roll med fokus på affärer, teknik och tillväxt. Arbetsuppgifter I rollen som säljare får du ett varierande arbete i en snabbt föränderlig miljö. Du kommer både arbeta självständigt och tillsammans med säljteamet för att skapa bästa möjliga kundnytta. Ditt ansvar sträcker sig från att identifiera nya affärsmöjligheter till att bygga långsiktiga, värdeskapande relationer med befintliga kunder. Prospektera, boka och genomföra kundmöten – både fysiskt och digitalt Skräddarsy lösningar och offerter Följa upp på leads och bearbeta såväl befintliga som potentiella kunder Delta vid mässor, seminarier eller events Förhandla och slutföra affärer samt löpande arbeta mot uppsatta mål Vara vår kunds ansikte utåt och bidra till fortsatta tillväxt Kvalifikationer Erfarenhet av försäljning, gärna inom teknik, IT, SaaS eller B2B Mycket god kommunikativ förmåga – både i svenska och engelska Intresse för teknik och digitala lösningar Erfarenhet av att arbeta målinriktat och resultatorienterat Goda kunskaper i Office-paketet (Word, Excel, PowerPoint) samt CRM-system B-körkort är ett krav Vem är du? Som person tror vi att du är självgående, kommunikativ och har lätt att skapa nya kontakter. Du drivs av att skapa långsiktiga kundrelationer. Du är en problemlösare och trivs att arbeta i ett ambitiöst säljteam. Du har ett starkt eget driv och van att planera din tid med flera bollar i luften. Du är ödmjuk och öppen inför mötet med såväl nya som befintliga kontakter. Mer om tjänsten • Direktrekrytering med fina anställningsvillkor • Tillsättning: enligt överenskommelse under september • Omfattning: heltid • Placering: Centrala Stockholm Andara Group ansvarar för hela rekryteringsprocessen. Vid frågor om tjänsten, kontakta Linda Gadd på [email protected]. Varmt välkommen med din ansökan
Välj ett jobb för att visa detaljer