Skolsköterska till Södermalm sökes!
Klara SkolPool AB
Skolsköterskor

Arbetsbeskrivning Vill du bidra till skolans förebyggande och hälsofrämjande insatser? Vi söker en skolsköterska till en resursskola för årskurs 7–9 på Södermalm. Som en viktig del av elevhälsoteamet kommer du att samarbeta nära rektor och skolans övriga kompetenser. Vi tror att du är flexibel, varm och handlingskraftig i ditt sätt att arbeta. Tjänsten är på 20 % med stor möjlighet att planera ditt arbete flexibelt. Du kan även kombinera denna tjänst med arbete på andra av våra vårdgivarskolor. Tjänsten tillsätts hösten 2025, så tveka inte att skicka in din ansökan redan idag! Din bakgrund Du ska vara legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolhälsovård. För dig som är lite nyare i rollen erbjuder vi stöd och extra handledning. När du arbetar på våra vårdgivarskolor är du en del i våra team. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en tryggare vardag med kompetens- och erfarenhetsutbyte. Inom vår vårdgivarorganisation har vi en tydlig struktur med ett väluppbyggt metodstöd och ledningssystem. Inom Klara SkolPool har vi alltid korta kontaktvägar och du har alltid nära till din medicinskt regionansvariga och medicinska verksamhetschef. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Social och utåtriktad - Flexibel - Brinner för elevhälsa och våra barn och ungdomar - Ett genuint intresse för förebyggande elevhälsa Om oss Ambeas verksamhetsområde Klara SkolPool är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom skola. Klara SkolPool arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara SkolPool är ett närvarande personalföretag med kvalitet, flexibilitet, engagemang och eleven i fokus. Vi är det personliga företaget, hos oss på Klara SkolPool får du en egen konsultchef som känner dig, vet hur du önskar arbeta och kan din kompetens. Vi erbjuder varierade uppdrag och samarbetar med skolor, koncerner och kommuner i hela Sverige. Våra uppdrag löper oftast terminsvis eller längre, men vi har också kortare uppdrag under läsåret. Vi kan skolan och arbetar med alla personalgrupper inom elevhälsan. Viktigt för oss är att vår personal får stöd i vardagen. Vi erbjuder: - Marknadsmässig lön - Tillsvidareanställning eller anställningsform enligt överenskommelse - Friskvårdsbidrag - Kollektivavtal - Personlig utbildningspott - Bidrag för sociala aktiviteter Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag. För all anställning krävs utdrag ur belastningsregistret så beställ ditt redan idag! Vi vill bidra till elevernas möjligheter att lära och växa. Om du också vill bidra till detta, så ser vi fram mot att lära känna dig. Klara SkolPool ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Välkommen till Klara SkolPool!

17 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
Innesäljare
Talent & Partner AB
Företagssäljare

Talent & Partner AB är ett rekryteringsföretag som representerar högintressanta arbetsplatser som attraherar högpresterande individer. Vi söker dig som vill inleda eller vidareutveckla din karriär med oss och våra kunder. Vi älskar vårt jobb. Vill du också göra det? Innesäljare – Sälj SaaS och Marknadsföringslösningar i Framkant! Är du en driven och målinriktad person med passion för försäljning? Har du erfarenhet av att bygga långsiktiga kundrelationer och leverera lösningar som verkligen gör skillnad? Då har vi jobbet för dig! Om rollen Vi söker nu en engagerad Innesäljare till vårt växande team. Du kommer att arbeta med försäljning av våra innovativa SaaS-tjänster och marknadsföringslösningar, riktade mot företag som vill öka sin digitala synlighet och nå sina affärsmål. I rollen kommer du att: Identifiera och kontakta nya potentiella kunder via telefon, mejl och digitala kanaler. Presentera och sälja våra marknadsföringslösningar och SaaS-produkter. Skapa och utveckla starka kundrelationer för att säkerställa hög kundnöjdhet. Hantera hela säljprocessen – från prospektering till avslut och uppföljning. Samarbeta med våra marknadsförings- och kundframgångsteam för att maximera affärsresultat. Vad vi erbjuder En spännande arbetsplats med möjlighet att sälja högkvalitativa lösningar som gör skillnad för våra kunder. Stark support från ett engagerat team som vill att du ska lyckas. Utvecklingsmöjligheter – vi tror på att investera i våra anställdas tillväxt. En prestationsbaserad lönemodell där dina framgångar belönas. Din profil För att lyckas i rollen ser vi att du: Har erfarenhet av B2B-försäljning, gärna inom marknadsföring eller SaaS. Är kommunikativ och har en naturlig förmåga att skapa förtroende. Trivs med att arbeta mot tydliga mål och är resultatorienterad. Har ett analytiskt tankesätt och snabbt kan sätta dig in i kundens behov. Är van vid att arbeta med CRM-system och digitala verktyg. Meriterande är om du har erfarenhet av digital marknadsföring eller kunskap om SaaS-produkter. Sök idag! Vill du vara med och bidra till vår tillväxtresa samtidigt som du utvecklas inom försäljning? Tveka inte – skicka in din ansökan redan idag! Ansökan I samarbete med Talent&Partner välkomnar vi din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande. Skicka dina ansökningshandlingar, inklusive CV och ett personligt brev, till [email protected].

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Stålbogavägens kortidshem söker sommarvikarier
Attendo LSS AB
Vårdare, boendestödjare

Unika Stålbogavägens korttidshem söker sommarvikarie. Introduktion sker under juni och det finns möjlighet att fortsätta som timvikarie efter sommaren vid ordinarie personals frånvaro. Vi ser fram emot att välkomna nya kollegor som vill vara en del av vårt team och bidra till en trygg, rolig och utvecklande vistelse för våra barn och ungdomar. Om oss  Unika Stålbogavägens korttidshem är beläget i Bandhagen/Högdalen, nära tunnelbana och buss. Det går enkelt att köra bil till oss och du kan parkera gratis utanför vår verksamhet. Vi erbjuder en trygg och stimulerande miljö för barn och ungdomar mellan 6-21 år med intellektuell funktionsnedsättning och med eller undra tilläggsdiagnoser så som autism/ADHD. Vårt mål är att skapa en meningsfull och glädjefylld fritid där varje individ får utvecklas utifrån sina behov och förmågor. Vi har bemanning dygnet runt, vilket innebär varierande arbetspass- morgon, dag, kväll, helg, vaken natt och sovande jour.  Om rollen Vi söker dig som har ett pedagogiskt förhållningssätt och en förståelse för målgruppen. Du har ett genuint intresse för att arbeta med barn och ungdomar och sätter alltid individens behov i fokus. Du är engagerad, flexibel och lyhörd, samt trivs med att samarbeta i team samtidigt som du kan arbeta självständigt och ta ansvar. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. För att trivas i rollen ser vi även att du Har god fysisk förmåga och trivs i en aktiv arbetsmiljö. Har ett pedagogiskt och lyhört förhållningssätt och kan skapa trygghet för barn och ungdomar. Är flexibel, ansvarsfull och samarbetar väl med både kollegor och vårdnadshavare. Vi erbjuder dig Ett meningsfullt och utvecklande arbete där du får göra skillnad. Ett härligt och engagerat team där samarbete och glädje står i fokus. Möjlighet till timanställning både före och efter sommaren. Introduktion och handledning för att du ska känna dig trygg i din roll. Krav Minst 18 år. Mycket goda kunskaper i svenska, både i tal och skrift. God datorvana och erfarenhet av dokumentation inom omsorgsyrken. Tidigare erfarenhet av arbete inom LSS. Barnskötare eller undersköterska   Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Meriterande:  Pågående eller avslutad utbildning inom vård- och omsorgsprogram, barn- och fritidsprogram eller eftergymnasiala utbildningar som stödpedagog, socialpedagog eller högskoleutbildning inom relevant område. Erfarenhet av tydliggörande pedagogik, AKK och/eller lågaffektivt bemötande.  B-körkort. För att skapa kontinuitet för våra boende ska du kunna arbeta en längre sammanhängande period under juni-augusti.  AnställningsvillkorAnställningsform: Timvikarie Tjänstgöringsgrad: Varierar. Tillträde: Snarast möjligt.  Kollektivavtal: Vi är kollektivavtalsbundna till Vårdföretagarna/Kommunal, Bransch E. Vad kan vi erbjuda dig?Attendo är en trygg arbetsgivare som kan erbjuda dig som vill goda möjligheter att ta mer ansvar eller att gå vidare till nya roller. Vi erbjuder dig som medarbetare utbildningsmöjligheter, kollektivavtal, friskvård samt flera andra förmåner och personalrabatter via vår förmånsportal AttendoPlus, i samarbete med Benifex. Om rekryteringsprocessenFöre eventuell anställning ska utdrag ur belastningsregistret tillsammans med giltig fotolegitimation visas upp. Om du blir kallad till en intervju behöver du kunna styrka att du har rätt att arbeta i Sverige, genom att uppvisa att du har medborgarskap inom EU/EES eller ett giltigt arbetstillstånd. Sista ansökningsdag 2025-06-30, urval och intervjuer sker löpande, så vänta inte med din ansökan. Utdrag ur belastningsregistret Enligt lag krävs ett utdrag ur Polisens belastningsregister i samband med anställning. Länk till blanketten finns här. Begär "digitalt registerutdrag" till din digitala brevlåda i samband med att du skickar in din ansökan för att underlätta i rekryteringsprocessen. Om Attendo/UnikaUnika är en del av Attendo, som är ett av Nordens största omsorgsföretag och startades 1985. Vi är verksamma inom LSS. Våra värderingar omtanke, engagemang och kompetens vägleder oss dagligen i vårt arbete för att alla ska uppleva trivsel, delaktighet, gemenskap och arbetsglädje. Välkommen med din ansökan!Tillsammans för en meningsfull vardag! Vid frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta: Verksamhetschef Chatarina Rehnström, [email protected]

17 juni 2025
Sista ansökan:
10 juli 2025
Konferensvärd/värdinna med teamansvar till vår kund i Stockholm
KFX HR-partner Skandinavien AB
Hotellreceptionister m.fl.

Om tjänsten Har du lång erfarenhet av service, inom till exempel restaurangbranschen, ett planeringssinne och är duktig på att ha många bollar i luften? Då kan du vara den vi söker! Just nu söker vi en konferensvärd/värdinna med teamansvar till vår kund i centrala Stockholm. Här får du möjligheten att arbeta på ett av Sveriges största mediebolag och vara med att leda och utveckla teamet i deras konferens. Tjänsten är på heltid och du arbetar på plats på vår kunds kontor i centrala Stockholm. Läs mer om tjänsten nedan och sök redan idag! Om oss KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare. Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör. Arbetsuppgifter I rollen som teamledare på vår kunds konferensavdelning spelar du en viktig roll för gästupplevelsen och agerar företagets ansikte utåt! Framförallt jobbar du med att ge service till kollegor och gäster - innan, efter och under konferenser och externa möten. Dina arbetsuppgifter innefattar bland annat: • Ansvara för företagets konferensrum och kök, inklusive förberedelser och underhåll • Ta emot och välkomna gäster samt se till att de får en professionell och trevlig upplevelse • Servering av luncher, fika och dryck i konferensrummen • Koordinera bokningar av mötesrum i Google Kalender • Ta emot leveranser • Säkerställa att konferensrummen ser bra ut och att allt är påfyllt • Vara behjälplig med teknisk utrustning i konferensrummen • Vidarefakturering och fakturahantering i interna system samt X-flow och ServiceNow Kvalifikationer • Gedigen erfarenhet av att ge service i toppklass, förslagsvis inom restaurang, konferens eller kontor • Erfarenhet av koordinering och en ansvarstagande roll • Datorvana och ett administrativt sinne • Flytande kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift • Har du tidigare arbetat med konferenser ses det som meriterande för denna roll Som person ser vi framförallt att du kan ge förstklassig service till vem som helst och är duktig på att smälta in i och känna av olika sammanhang. Vidare är du noggrann och van att hantera flera uppgifter samtidigt. Du har även ett skarpt planeringssinne och förmåga att se vad som behöver göras. Övrigt Start: Omgående, vid överenskommelse Omfattning: Heltid Arbetstider: Måndag till fredag, 7.30-16.30 Plats: Stockholm Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Lisa Hägglund på [email protected]. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

17 juni 2025
Sista ansökan:
2 juli 2025
Skolsköterska till trevlig friskola f-6
Klara SkolPool AB
Skolsköterskor

Arbetsbeskrivning Om du vill arbeta på en liten personlig skola med Montessori pedagogik är det här skolan för dig. Uppdraget är på 20% med start till höstterminen -25 Din bakgrund Du ska vara legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolhälsovård. För dig som är lite nyare i rollen erbjuder vi stöd och extra handledning. När du arbetar på våra vårdgivarskolor är du en del i våra team. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en tryggare vardag med kompetens- och erfarenhetsutbyte. Inom vår vårdgivarorganisation har vi en tydlig struktur med ett väluppbyggt metodstöd och ledningssystem. Inom Klara SkolPool har vi alltid korta kontaktvägar och du har alltid nära till din medicinskt regionansvariga och medicinska verksamhetschef. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Social och utåtriktad - Flexibel - Brinner för elevhälsa och våra barn och ungdomar - Ett genuint intresse för förebyggande elevhälsa Om oss Ambeas verksamhetsområde Klara SkolPool är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom skola. Klara SkolPool arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara SkolPool är ett närvarande personalföretag med kvalitet, flexibilitet, engagemang och eleven i fokus. Vi är det personliga företaget, hos oss på Klara SkolPool får du en egen konsultchef som känner dig, vet hur du önskar arbeta och kan din kompetens. Vi erbjuder varierade uppdrag och samarbetar med skolor, koncerner och kommuner i hela Sverige. Våra uppdrag löper oftast terminsvis eller längre, men vi har också kortare uppdrag under läsåret. Vi kan skolan och arbetar med alla personalgrupper inom elevhälsan. Viktigt för oss är att vår personal får stöd i vardagen. Vi erbjuder: - Marknadsmässig lön - Tillsvidareanställning eller anställningsform enligt överenskommelse - Friskvårdsbidrag - Kollektivavtal - Personlig utbildningspott - Bidrag för sociala aktiviteter Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag. För all anställning krävs utdrag ur belastningsregistret så beställ ditt redan idag! Vi vill bidra till elevernas möjligheter att lära och växa. Om du också vill bidra till detta, så ser vi fram mot att lära känna dig. Klara SkolPool ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Välkommen till Klara SkolPool!

17 juni 2025
Sista ansökan:
16 juli 2025
Kundservicemedarbetare / Produktadministratör till Motonet
Clevry Sweden AB
Backofficepersonal m.fl.

Din roll Är du en serviceinriktad person med erfarenhet av kundservice? Är du strukturerad och självständig i ditt arbete? Vi söker nu en kundservicemedarbetare som kan ge professionellt stöd till både företags- (B2B) och konsumentkunder (B2C) till vårt huvudkontor i Stockholm. Du kommer att samarbeta nära med varuhuspersonal och andra interna funktioner för att säkerställa en effektiv och kundorienterad arbetsmiljö. Du kommer även att spela en viktig roll i optimering och förbättring av produktbeskrivningar och använda digitala verktyg för att förbättra textinnehåll på vår onlinesida. Huvudsakliga arbetsuppgifter Ge professionell kundsupport till både B2B- och B2C- kunder via e-post, chat och telefon Handleda och stötta varuhuspersonal och andra i kundserviceärenden Fungera som en mellanhand mellan interna och externa funktioner så som ekonomi och logistik Optimera och förbättra texter och produktbeskrivningar med hjälp av AI-verktyg och andra digitala verktyg Vara första kontaktpunkt och samordnare för kundserviceärenden mellan olika avdelningar som ekonomi och logistik Vad söker vi i dig?  Erfarenhet av kundservice via telefon och/eller chat  Erfarenhet av detaljhandeln ses som meriterande  Erfarenhet av enklare fakturahantering och orderadministration ses som meriterande  Bekantskap med AI-verktyg för textoptimering är en fördel  Flytande i svenska och engelska, både skriftligt och muntligt  Erfarenhet och vana vid att arbeta i relevanta IT-system för kundservice  Strukturerad, ordningsam och självständig i ditt arbete  Kundfokuserad och lösningsorienterad  Ha en flexibel inställning och vara villig att utföra arbetsuppgifter utanför den egna rollen för att stötta företagets utveckling  Det är meriterande med erfarenhet av liknande sortiment och/eller bransch och/eller liknande arbetsuppgifter inom andra branscher Varför ska du välja Motonet? Motonet är ett starkt och välmående bolag som drivs av den familjeägda 60 år gamla koncernen Broman Group. Motonet är kollektivavtalsanslutna genom Svensk Handel. Kompensation och förmåner utgår som minst enligt branschstandard såsom: friskvårdsbidrag, tjänstepension och prestationsbaserad bonus. Här ges du en möjlighet att vara en av nyckelspelarna i och bidra till Motonets uppbyggnation i Sverige! Rekryteringsprocessen I denna rekryteringsprocess samarbetar Motonet med konsult- och rekryteringsföretaget Clevry.  Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Varmt välkommen med din ansökan redan idag! Om Clevry I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst. Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Skolsköterska till Hägersten sökes
Klara SkolPool AB
Skolsköterskor

Arbetsbeskrivning Skolsköterska sökes! Just nu söker vi en skolsköterska till en trivsam, liten vårdgivarskola i Hägersten. Skolan har årskurs F–3 och är perfekt för dig som vill kombinera en 20 % tjänst här med annan sysselsättning. Vi ser gärna att du som skolsköterska är handlingskraftig och har ett varmt, lyhört förhållningssätt gentemot alla du möter. I rollen samarbetar du nära elevhälsan, pedagoger och vårdnadshavare, med fokus på elevens bästa. Tjänsten är en tillsvidareanställning med tillträde hösten 2025. Din bakgrund Du ska vara legitimerad sjuksköterska med vidareutbildning inom öppen hälso- och sjukvård, hälso- och sjukvård för barn och ungdom eller skolhälsovård. För dig som är lite nyare i rollen erbjuder vi stöd och extra handledning. När du arbetar på våra vårdgivarskolor är du en del i våra team. Tillsammans med dina kollegor skapar ni en tryggare vardag med kompetens- och erfarenhetsutbyte. Inom vår vårdgivarorganisation har vi en tydlig struktur med ett väluppbyggt metodstöd och ledningssystem. Inom Klara SkolPool har vi alltid korta kontaktvägar och du har alltid nära till din medicinskt regionansvariga och medicinska verksamhetschef. Vi fäster stor vikt vid dina personliga egenskaper och vill att du känner igen dig i följande: - Självgående - Social och utåtriktad - Flexibel - Brinner för elevhälsa och våra barn och ungdomar - Ett genuint intresse för förebyggande elevhälsa Om oss Ambeas verksamhetsområde Klara SkolPool är en av Sveriges ledande aktörer för bemanning inom skola. Klara SkolPool arbetar enligt ett kvalificerat ledningssystem, Socialstyrelsens riktlinjer för medicinsk elevhälsa och GDPR. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag och är ISO-certifierade. Klara SkolPool är ett närvarande personalföretag med kvalitet, flexibilitet, engagemang och eleven i fokus. Vi är det personliga företaget, hos oss på Klara SkolPool får du en egen konsultchef som känner dig, vet hur du önskar arbeta och kan din kompetens. Vi erbjuder varierade uppdrag och samarbetar med skolor, koncerner och kommuner i hela Sverige. Våra uppdrag löper oftast terminsvis eller längre, men vi har också kortare uppdrag under läsåret. Vi kan skolan och arbetar med alla personalgrupper inom elevhälsan. Viktigt för oss är att vår personal får stöd i vardagen. Vi erbjuder: - Marknadsmässig lön - Tillsvidareanställning eller anställningsform enligt överenskommelse - Friskvårdsbidrag - Kollektivavtal - Personlig utbildningspott - Bidrag för sociala aktiviteter Urval görs löpande och därför hoppas vi att du ansöker idag. För all anställning krävs utdrag ur belastningsregistret så beställ ditt redan idag! Vi vill bidra till elevernas möjligheter att lära och växa. Om du också vill bidra till detta, så ser vi fram mot att lära känna dig. Klara SkolPool ska vara kvalitetsledande i allt som görs och vår vision är att göra världen lite bättre, en människa i taget. Välkommen till Klara SkolPool!

17 juni 2025
Sista ansökan:
30 augusti 2025
myNanny barnvakt Sollentuna, nanny / barnpassning 1-2 gånger/vecka
YCLA AB
Övrig hemservicepersonal m.fl.

Få ett flexibelt och barnsligt roligt extrajobb På myNanny kan du göra skillnad för familjer samtidigt som du får ett barnsligt roligt och flexibelt extrajobb. Vi är ett av Sveriges ledande barnpassningsföretag, vilket innebär att du kan förvänta dig mycket av oss – allt från bra lönevillkor till professionellt bemötande, utbildning, försäkring och personlig support. Ansök till jobbet som barnvakt på myNanny här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Så funkar jobbet som barnvakt Att jobba som nanny är både roligt och flexibelt, du väljer själv vilka uppdrag du vill ha och när du ska jobba. Som barnvakt hjälper du en eller flera familjer i ditt område med att passa deras barn. Det kan innebära allt från hämtning på förskola/skola och en rolig stund i lekparken till att äta mellanmål eller nattning. Det viktigaste är att det är roligt och tryggt för både barnen, föräldrarna och dig! Mer om familjen Under din intervju kommer du får mer information om just denna familj, men här är några bra saker att veta: Antal barn: 1 Ålder: 3 år Dagar i veckan de önskar hjälp: 1-2 gånger i veckan Tider: Oftast hämtning från förskola och ibland även på kvällar samt helger (varje pass är alltid minst 3 timmar) Extrajobbet passar perfekt för dig som: Är ansvarsfull och lekfull med ett genuint engagemang för barn Har erfarenhet av att ha passat ett eller flera barn (0 - 6 år) självständigt Kan arbeta flexibelt både vardagar och helger som nanny Detta erbjuder vi dig som barnvakt på myNanny: Konkurrenskraftig lön med tydlig lönetrappa Du är alltid försäkrad under barnpassningen Flexibelt extrajobb med en familj som passar just dig och din vardag Följa och vara delaktig i ett barns utveckling Utbildning i hjärt- och lungräddning samt första hjälpen Introduktionsutbildning av oss på myNanny Kontinuerligt stöd från din personliga kontaktperson på myNanny Viktiga och relevanta meriter till ditt CV Ansök till jobbet på 3-4 min Du ansöker till jobbet som barnvakt snabbt och enkelt här: https://my-nanny.se/extrajobb-barnvakt/ Ansökan tar endast några minuter och du blir sedan kallad till intervju för jobbet som nanny på myNanny. Läs mer om hur det är att jobba som barnvakt på myNanny på vår hemsida: https://my-nanny.se/barnvakt En arbetsgivare – många möjligheter Du som söker jobb hos oss har även möjlighet att arbeta som: Nanny hos https://nannypoppins.se Barnvakt hos https://barnvakt.se Au pair i USA hos https://my-nanny.se/au-pair Personlig studiecoach hos https://www.allakando.se Privatlärare i matematik hos https://smartstudies.se Personlig läxhjälpare: https://läxhjälp.nu Studiecoach online inför högskoleprovet https://www.allakando.se/hogskoleprovet Tips! Just nu har vi många lediga tjänster på följande orter: Barnvakt i Stockholm https://my-nanny.se/stader/barnvakt-stockholm Personlig studiecoach i Stockholm https://www.allakando.se/laxhjalp-stockholm Personlig studiecoach i Göteborg: https://www.allakando.se/laxhjalp-goteborg

17 juni 2025
Sista ansökan:
1 juli 2025
Application Manager till Hydroscand
Bravura Sverige AB
Systemförvaltare m.fl.

Om företaget Hydroscand är en ledande leverantör av slangar och ledningskomponenter och erbjuder lösningar för flertalet industrier globalt. Med en stark närvaro i över 20 länder är Hydroscand ett familjeägt företag med en entreprenöriell anda som ständigt växer och utvecklas. Huvudkontoret ligger i Stockholm, där du arbetar tillsammans med engagerade kollegor i en öppen och dynamisk arbetsmiljö.  I den här rollen tillhör du IT-sektionen som består av fyra team: Operation, Support, ERP och Application. I rollen som Application Manager blir du högst delaktig i att forma och driva applikationsförvaltningsprocessen framåt. Du erbjuds goda möjligheter att påverka din vardag och arbetssätt framåt i en snabbfotad organisation som är i en tillväxtfas.  Arbetsuppgifter Som Application Manager har du en central roll i att säkerställa att företagets applikationer och system inom ditt ansvarsområde hanteras och utvecklas enligt fastställda processer, modeller och strategier. Du fungerar som en brygga mellan IT-avdelningen och verksamheten när det gäller förvaltning och problemhantering av applikationer. Rollen innebär även att driva interna IT-projekt och delta i större affärsrelaterade initiativ. I dina huvudsakliga arbetsuppgifter ingår: • Underhåll och förbättring av befintliga applikationer enligt roadmap • Säkerställ kvalitetsgranskning av korrigeringar och utveckling • Agera kontaktperson för applikationsfrågor inom ditt ansvarsområde • Identifiera och implementera förbättringar i applikationernas funktioner och processer • Dokumentera krav för utvecklare och externa leverantörer, samt delta i relevanta projekt • Hålla dokumentation uppdaterad och producera utbildningsmaterial för verksamheten Utbildning, erfarenhet och personliga egenskaper • Flerårig erfarenhet av applikationsförvaltning, gärna i en generalistroll • Erfarenhet av att driva förändringsarbete och implementera förvaltningsmodeller • Erfarenhet av att samordna och kravställa mot interna och externa intressenter • God förståelse för cybersäkerhetskoncept • Obehindrad svenska och engelska i tal och skrift Vi söker dig som har en stark drivkraft och som trivs med att vara med och forma framtidens IT-funktioner. Du är en erfaren applikationsförvaltare med bred kompetens och förmåga att se helheten och prioritera rätt insatser. Du är bekväm med att arbeta självständigt men värdesätter också teamarbete och ser värdet i ett nära samarbete med verksamheten. Din förmåga att strukturera och effektivisera förvaltningsprocesser tillsammans med din analytiska sida kommer att vara avgörande för att lyckas i denna roll. Övrig information Start: Enligt överenskommelse Plats: Älvsjö, Stockholm. Den här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Hydroscand. Vid frågor eller funderingar, kontakta ansvarig rekryterare Marcus Eriksson [email protected]. #Brillante

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025
Senior Risk Manager – Stockholm
Sway Sourcing Sweden AB
IT-säkerhetsspecialister

En erfaren Senior Risk Manager sökes för ett uppdrag hos en finansiell aktör som befinner sig i en fas av effektivisering och vidareutveckling av sin riskhantering. Rollen är placerad inom COO-organisationen och innebär nära samarbete med både affärsverksamheten och kontrollfunktioner. Fokus ligger på att stärka det processorienterade arbetet, etablera en tydlig metodik för riskhantering och förbättra riskrapporteringen till ledning och styrelse. Arbetsuppgifter: Förmedla företagets riskaptit och interna riktlinjer till organisationen Leda och stödja riskanalyser samt bedöma kontroller vid förändringar Bidra till förbättrade kontroller för att minska risker Utveckla, följa upp och rapportera riskindikatorer och gränsvärden Hålla interna utbildningar inom riskhantering Granska riskbedömningar vid incidenter, revisioner eller klagomål Stödja dokumentation enligt fastställda rutiner Konsolidera och rapportera identifierade risker Driva utveckling av metoder och processer för riskstyrning Skallkrav: Flerårig erfarenhet från bank, värdepappersbolag eller liknande Specialistkompetens inom operativa risker Gedigen kunskap om intern styrning och kontroll i finanssektorn Stark förståelse för processorienterad riskhantering Kännedom om risker kopplade till IKT och informationssäkerhet God kunskap om externa regelverk (t.ex. FFFS 2014:1–5) Erfarenhet inom minst ett av följande områden: betalningar, clearing, informationssäkerhet eller leverantörshantering Meriterande: Certifiering inom riskhantering (ex. CRMA, ISO 31000 eller liknande) Personliga egenskaper: Analytisk och förändringsorienterad Tydlig och kommunikativ i både tal och skrift Relationsskapande och trygg i samarbeten Proaktiv, strukturerad och med ett långsiktigt fokus Tillträde och ansökan Start: Augusti 2025 eller enligt överenskommelse Slut: 31 december 2025, med möjlighet till förlängning Omfattning: 80–100 % Sista ansökningsdagen: ASAP Plats: Stockholm (Liljeholmen), med viss möjlighet till distansarbete Kontaktperson: 0790 062 711 Urval och intervjuer sker löpande! Sway Sourcing är en innovativ rekryteringspartner som specialiserar sig på att matcha rätt talang med rätt företag – snabbt och effektivt. Vårt huvudfokus ligger inom Ekonomi, Administration, HR, Marknad och IT, men vi har även den breda expertis och flexibilitet som krävs för att leverera skräddarsydda rekryteringslösningar inom alla branscher. Trots att vi är en relativt ny aktör har vi redan byggt förtroende hos många av Sveriges största företag och arbetar både nationellt och internationellt. Med baser i Sverige och Spanien erbjuder vi en unik kombination av lokal expertis och global räckvidd. Vårt starka nätverk och djupa branschinsikter gör oss till en självklar partner för företag som vill ligga steget före i sin rekrytering.

17 juni 2025
Sista ansökan:
4 december 2025